کارآفرینی در آمریکا

1 نظر

کارآفرینی در آمریکا، مهاجرت به آمریکا از طریق کار، ایجاد شغل در آمریکا، ویزای استارت آپ و شرایط کارآفرینی در آمریکا در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. آیا می توان در آمریکا کسب و کار راه اندازی کرد؟ آیا می توان از طریق کارآفرینی در آمریکا اقامت آمریکا را اخذ کرد ؟ برای کارآفرینی در آمریکا به چه مدارکی نیاز هست؟ آمریکا واقع در آمریکای شمالی کشوری مستقل می باشد. واشنگتن دی سی پایتخت کشور آمریکا و نیویورک پرجمعیت ترین شهر در آمریکا محسوب می شوند. آمریکا بعد از کانادا و روسیه از نظر وسعت رتبه سوم در جهان را دارد. هیچ زبانی به عنوان زبان رسمی در آمریکا شناخته نمی شود و زبان انگلیسی را می توان به عنوان زبان ملی ایالات متحده شناخت. همراه گرامی شما در این مقاله اطلاعاتی در مورد کارآفرینی آمریکا کسب می کنید، لطفاً تا آخر مقاله همراه ما باشید. همراه گرامی جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر با مراجعه به وب سایت ملک پور و یا با برقراری تماس تلفنی با مشاورین مجرب این موسسه امکان استفاده از مشاوره رایگان را دارید.

ویدیو موسسه MIE در مورد روش فوق العاده کار آفرینی


فایل صوتی موسسه MIE در مورد روش فوق العاده کار آفرینی

  • مدارک و شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در آمریکا
  • بررسی استانداردها و شاخصه های تاثیر گذار بر سرمایه گذاری در آمریکا
  • انواع کارآفرینی در آمریکا
  • چگونگی راه اندازی کسب و کار در آمریکا
  • اخذ اقامت آمریکا از طریق ثبت شرکت
  • سوالات متداول راجع به کارآفرینی در آمریکا
  • سخن پایانی در خصوص کارآفرینی در آمریکا

خرید ملک در مالزیکارآفرینی در آمریکامدارک و شرایط مورد نیاز برای کارآفرینی در آمریکا

کارآفرین شخصی است که با پذیرفتن ریسک و خطرات، شروع یک کار جدید را بر عهده می گیرد. کارآفرینان باعث پیشرفت و رشد اقتصادی هستند. کارآفرینان مبتکران و منابع ایده های جدید هستند. کارآفرینان با تکیه بر مهارت هایشان و استفاده از دانشی که کسب کرده اند می توانند نیاز بازار در آینده را پیش بینی کنند و با توجه به آن ها ایده های جدید و خوبی را به بازار ارائه دهند. کار آفرینانی که بتوانند ایده خود را اجرایی کنند، بعد از گذشت مدت زمانی موفق شده و به سود مورد نظر می رسند. کارآفرینانی که طرحشان به شکست منتهی شود، متحمل ضرر می شوند. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه و گردآوری شده است، هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و غیرقانونی می باشد. شرایط کارآفرینی در آمریکا و راه اندازی یک شرکت آمریکایی برای اشخاصی که مقیم آمریکا نیستند به این صورت است که: متقاضیان می بایست برنامه کاری، زمان شروع، هزینه راه اندازی، ثبت شرکت و چگونگی کار را دقیقاً مشخص کنند و همچنین سرمایه شرکت، سهامداران، مدیران، نقش ها و مسئولیت های شرکت را تعیین کنند. جهت سرمایه گذاری در آمریکا میزان مورد نیاز سرمایه اولیه در زیر مدارک مورد نیاز جهت کارآفرینی در آمریکا آورده شده است:

  • پاسپورت متقاضی که دارای حداقل 6 ماه اعتبار باشد
  • دو قطعه عکس از متقاضی که اخیراً گرفته شده باشد
  • مدارک هویتی و ازدواج متقاضی
  • مدارکی که تمکن مالی فرد را ثابت می کند
  • ارائه گواهی سلامت

بررسی استانداردها و شاخصه های تاثیر گذار بر سرمایه گذاری در آمریکا

جهت کارآفرینی در آمریکا ابتدا می بایست آمریکا را از نظر شاخصه های سرمایه گذاری و شرایط کارآفرینی در آمریکا مورد بررسی قرار دهیم. بحث امنیت در سرمایه گذاری بسیار مهم می باشد. داده های آماری، وضعیت اقتصادی کشورها را از نظر استانداردها و شاخصه های سرمایه گذاری بررسی می کنند. شاخصه های سرمایه گذاری آمریکا عبارتند از: تولید ناخالصی، نرخ بهره بانکی، رشد سرمایه گذاری، تورم، نرخ بیکاری، تولید ناخالصی داخلی و استاندارد های سرمایه گذاری عبارتند از: مصارده اموال، نرخ فساد.

  • ریسک مصادره اموال: نرخ ریسک مصادره اموال بین اعداد 1 الی 7 متغیر می باشد. هرچه رقم مصادره اموال کشوری به 1 نزدیک یا 1 باشد، نشان دهنده ریسک سرمایه گذاری بسیار پایین در این کشور است و اگر 7 یا نزدیک به عدد 7 باشد دارای ریسک بالایی می باشد. کشور آمریکا در موضوع مصادره اموال در بین 173 کشور در دنیا 173 امین کشور و دارای رتبه 1 می باشد، در نتیجه با توجه به این رتبه، می توان گفت کشور آمریکا از نظر مصادره اموال، کشوری با ریسک بسیار پایین می باشد. در زیر نمودار مصادره اموال در آمریکا را مشاهده می کنید:

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

  • نرخ فساد: یکی دیگر از موارد مهم در سرمایه گذاری نرخ فساد می باشد که باید به آن توجه داشت. در این شاخص هر چه نمودار به عدد 100 نزدیک باشد، فساد در آن کشور کمتر است. نرخ کنترل فساد را می توان با بیان عددی در بازه -2.5 و +2.5 نیز ارزیابی و بررسی کرد. بدین ترتیب که هر چه این نرخ به +2.5 نزدیک تر باشد، کنترل فساد در آن کشور بالاتر است و برعکس این موضوع برای نرخ نزدیک به -2.5 صدق می کند. در تصویر زیر نمودار این شاخص نمایش داده شده است:

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

  • میزان تولید ناخالص داخلی: این شاخص به خوبی رشد اقتصادی آمریکا را نشان می دهد. کشور آمریکا همواره در صدر پیشرفته ترین کشورها از نظر اقتصادی و سطح زندگی قرار دارد که مقدار این نرخ در سال های گذشته را در تصویر زیر مشاهده می نمایید:

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

بهتر است قبل از هرگونه اقدام به سرمایه گذاری، با گرفتن مشاوره از وکلای محلی با تجربه در امر تجارت بین المللی اطلاعات کسب کنید و یا مقاله زیر را مطالعه نمایید.

ویزای هنرمندان استرالیا

سرمایه گذاری در آمریکا

انواع کارآفرینی در آمریکا

با وجود تمامی مشکلات اقتصادی، همچنان کارآفرینی در آمریکا فعال است. مشاغل کوچک در آمریکا به سرعت رشد کرده و بزرگ می شوند. بیشتر مردم فکر می کنند کارآفرینی فقط یک معنی دارد در صورتیکه کارآفرینی چند نوع می باشد. انواع کارآفرینی عبارتند از:

  • کارآفرینی مشاغل کوچک: شامل فروشگاه های مود غذایی، مشاوران، آرایشگاه ها، آژانس های مسافری، نجاری و غیره است.
  • کارآفرینی استارت آپ: هدف کارآفرینان استارت آپ، تغییر جهان است. کارآفرینان می توانند از طریق ویزای استارت آپ آمریکا مهاجرت کنند. این دسته از کارآفرینی شامل اینستاگرام، فیسبوک، خرید آنلاین لوازم الکترونیکی و... است.
  • کارآفرینی شرکت های بزرگ: هدف کارآفرینی شرکت های بزرگ ارائه محصولات جدید و پایدار است. محصولات اصلی این شرکت ها متغیر هستند. محصول جدیدی که به بازار عرضه می شود به نیازها و خواسته های مشتری اهمیت می دهد. مانند مایکروسافت، گوگل، سامسونگ، بی ام و.
  • کارآفرینی اجتماعی: می توان به این دسته از کارآفرینان، نوآوران واقعی گفت. کارآفرینان اجتماعی محصولات و خدماتی را ایجاد می کنند که به وسیله آن ها نیازها و مشکلات اجتماعی مردم برطرف می شود. تمرکز اصلی کارآفرینان اجتماعی حفظ امنیت جهان است و بالا رفتن سودشان موضوع اصلی آن ها نمی باشد.

چگونگی راه اندازی کسب و کار در آمریکا

آمریکا کشوری وسیع و پیشرفته است و مکان بسیار خوبی برای شکوفایی مشاغل نوظهور می باشد. به همین دلیل بسیاری از شهروندان خارجی، آمریکا را محل مناسبی برای شروع کار و یا راه اندازی کسب و کار خود می دانند. سوال بسیاری از مردم این است که آیا می توانند از طریق کارآفرینی در آمریکا کسب و کار خود را راه اندازی کنند؟ اگر امکان راه اندازی کسب و کارشان وجود دارد از چه طریق امکان پذیر است و چه محدودیت هایی برای آن ها وجود دارد؟ جواب سوال بالا این است که بله شهروندان خارجی می توانند در ایالات متحده مشاغل مربوط به خود را راه اندازی کنند. و تقریباً مشابه هر شهروند آمریکایی می بایست مراحل را طی کنند. شهروندان خارجی برای راه اندازی مشاغل خود در ایالات متحده مانند شهروندان آمریکایی عمل می کنند و هیچ گونه محدودیتی برای شهروندان خارجی وجود ندارد. حتی برای شروع کار یا ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیازی به داشتن گرین کارت ندارند. چگونگی راه اندازی شرکت در آمریکا:

  • نام شرکت را انتخاب کنبد.
  • یک نماینده ثبت شده ارائه دهید.
  • نام و آدرس افراد شرکت (مدیران و اعضاء) را اائه دهید.
  • حساب بانکی ایالات متحده باز کنید.
  • آدرس محل کسب و کار یا دفتر مجازی را مشخص کنید.
  • یک وب سایت و لوگو برای شرکت بسازید.

ویزای هنرمندان استرالیا

اقامت آمریکا

اخذ اقامت آمریکا از طریق ثبت شرکت

افراد غیر مقیم آمریکا برای ثبت شرکت نسبت به افراد مقیم آمریکا می بایست مراحل بیشتری را بدون هیچ گونه اشتباهی طی کنند. افراد غیر مقیم آمریکا که تمایل دارند پول خود را از ایالت متحده خارج کنند مسائلی مربوط به پرداخت مالیات بر درآمد را باید طی کنند. افتتاح حساب بانکی در آمریکا از دیگر مشکلات افراد غیر مقیم آمریکا می باشد. متقاضیان ثبت شرکت در آمریکا مجبور به رعایت قوانین مالیاتی، قانونی و اقتصادی ایالات متحده می باشند. ثبت شرکت در آمریکا از دلایلی است که گرفتن گرین کارت آمریکا را آسان تر می کند. کارآفرینان در آمریکا با سرمایه گذاری حداقل 900.000 دلار به همراه هزینه های جانبی ممکن در یک پروژه و با ایجاد 10 شغل، می توانند اقامت دائم آمریکا را اخذ کنند. برنامه EB5 مربوط به اقامت دائم آمریکاست که به متقاضیان اجازه می دهد از طریق سرمایه گذاری به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کنند. سرمایه گذاران در آمریکا با اخذ اقامت دائم می توانند همسران و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز با خود به آمریکا ببرند. کارآفرینی در آمریکا در نهایت منجر به اخذ اقامت دائم می شود و سرمایه گذاران می توانند در هر نقطه از ایالت متحده زندگی، کار و سفر کنند. مدت زمان لازم جهت گرفتن اقامت از طریق روش کارآفرینی حدوداً بین 1 سال تا 1.5 زمان بر خواهد بود. متقاضیان می بایست 1.8 میلیون دلار به عنوان سرمایه اولیه برای کارآفرینی خود سرمایه گذاری کنند. همراه گرامی محصولی بسیار عالی در موسسه ملک پور به نام راهنمای گام به گام اخذ اقامت وجود دارد، در این پکیج اطلاعات لازم درخصوص مهاجرت توضیح داده شده است این مجموعه بسیار ارزشمند می تواند اطلاعات مفیدی به شما در زمینه مهاجرت بدهد.

گام به گام تا اخذ اقامت


سوالات متداول راجع به کارآفرینی در آمریکا

✅ آیا ایرانیان می توانند از طریق کارآفرینی در آمریکا اقامت دائم آمریکا را اخذ کنند؟

در حال حاضر و قوانین فعلی ایرانیان اجازه سرمایه گذاری در آمریکا را ندارند و نمی توانند ویزای استارت آپ آمریکا را اخذ نمایند و تنها از طریق تحصیل اجازه ورود به خاک آمریکا را دارند.

✅ جهت سرمایه گذاری و کارآفرینی در آمریکا به چه مواردی باید توجه کرد؟

شاخص سرمایه گذاری مانند نرخ تولید ناخالصی، نرخ بهره بانکی، تورم و... از موارد مهمی هستند که نه تنها در کارآفرینی آمریکا بلکه در کارآفرینی در هر نقطه از جهان می بایست مورد توجه قرار گیرد.

✅ برای کارآفرینی در آمریکا چه شراطی باید داشت؟

افرادی که قصد دارند در آمریکا سرمایه گذاری و کارآفرینی کنند می بایست مبلغ 900.000 دلار به همراه هزینه های جانبی هزینه کنند تا بتوانند از طریق ثبت شرکت ویزای EB5 دریافت کنند.

✅ مدت زمان لازم جهت اخذ اقامت و تابعیت آمریکا از طریق کارآفرینی چقدر است؟

مهاجران بعد از گذشت 2 سال و در صورت رعایت کردن قوانین مهاجرتی، محلی و ایالتی، پرداخت مالیات، عدم سوء پیشینه ارزیابی می شوند و در صورت واجد شرایط بودن اقامت گرین کارت اخذ می کنند و در نهایت بعد از 5 سال می توانند پاسپورت آمریکا را اخذ کنند.


_____________سخن پایانی در خصوص کارآفرینی در آمریکا_____________

کارآفرینی در آمریکا، انواع کارآفرینی در آمریکا، چگونگی راه اندازی کسب و کار در آمریکا، ویزای استارت آپ و شرایط کارآفرینی در آمریکا در این مقاله مورد بررسی علمی قرار گرفت سعی شد که اطلاعاتی مهم در اختیار شما همراه گرامی در مورد کارآفرینی در آمریکا در این مقاله آورده شود. به دلیل وجود حساسیت های بسیار زیاد در امر مهاجرت، به شما همراه گرامی پیشنهاد می شود قبل از اقدام به هر تصمیمی در امر مهاجرت، اخذ ویزا و اقامت با افرادی معتبر در امر مهاجرت مشورت کنید. همراه گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از روش ها و راه های درست و قانونی مهاجرت به وب سایت ملک پور مراجعه نمایید و یا جهت مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین مجرب و با سابقه با دفاتر این موسسه تماس بگیرید. همراه گرامی با توجه به محدودیت های موجود در خصوص کارآفرینی در آمریکا به شما پیشنهاد می شود با توجه به نیاز خود شرایط کشورهای مختلف را بررسی کنید. به شما پیشنهاد می شود مقاله کارآفرینی در کانادا را در وب سایت موسسه ملک پور مطالعه کنید. در انتهای مقاله می توانید سوالات و پیشنهادات خود را در قسمت ثبت پرسش برای ما ارسال نمایید در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالاتتان پاسخ داده می شود.

 

امتیاز 4.12 از 5 ( 15 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
علیرضا کامیاب
سلام و وقت بخیر آیا برای کارآفرینی در آمریکا می توان اسپانسر پیدا کرد و مبلغ پایینی سرمایه گذاری کرد؟ ایرانیان مشکلی برای دریافت ویزای کارآفرینی در آمریکا ندارن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت مبالغ سرمایه گذاری در آمریکا قابلیت کاهش نخواهند داشت در عین حال استفاده از حضور اسپانسر نیز مقدور نمی باشد. در حال حاضر و قوانین فعلی ایرانیان اجازه سرمایه گذاری در آمریکا را ندارند و نمی توانند ویزای استارت آپ آمریکا را اخذ نمایند و تنها از طریق تحصیل اجازه ورود به خاک آمریکا را دارند.شما میتوانید برای بررسی شرایط خود و انتخاب بهترین مسیر مهاجرتی به واسطه تماس تلفنی از کارشناسان مجرب مجموعه مشاوره تخصصی و رایگان دریافت نمایید
مشاوره رایگان