پردرآمدترین شغل های جهان

2 نظر

در متن پیش رو پردرآمد ترین شغل های جهان را آورده ایم و سعی کرده ایم لیست پردرآمدترین شغل های جهان را برای اطلاع و استفاده شما در اینجا مورد تحلیل قرار دهیم.

در متن پیش رو پردرآمد ترین شغل های جهان را آورده ایم و سعی کرده ایم لیست پردرآمدترین شغل های جهان را برای اطلاع و استفاده شما در اینجا مورد تحلیل قرار دهیم. پردرآمدترین شغل های جهان چه ویژگی هایی دارند؟ پردرآمدترین شغل های جهان شامل چه شغل هایی می شود؟  آیا مشاغل خانگی هم در لیست پردرآمدترین شغل های جهان قرار دارند؟ این سوالات و سوالات بیشتری در طول نگارش مقاله پاسخ داده شده اند. همه افرادی که در صدد آغاز شغلی جدید هستند اولین انتظاری که از انجام آن شغل دارند درآمد بالا و رضایت بخش است اما  درآمد بالا بدون شک نتیجه تلاش، تحصیل و کسب تجربه است به همین سادگی و در مرحله استارت شغلی خاص به دست نخواهد آمد. چنانچه  در این زمینه ابهامی برای شما  به وجود آمده  است، می توانید با موسسه MIE  تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم:

  • پردرآمدترین شغل های جهان و شرایط عمومی

  • پردرآمدترین شغل های جهان و ایران کدام اند؟

  • پردرآمدترین شغل های خانگی جهان و ایران کدام اند؟

  • پردرآمدترین شغل های جهان و میزان درآمد

  • بهترین کشور برای پول درآوردن کدام کشور است؟

  • پرسش و پاسخ درباره پردرآمدترین شغل های جهان

  • سخن پایانی درباره پردرآمدترین شغل های جهانتماس با ما

پردرآمدترین شغل های جهان و شرایط عمومی

امروزه قیمت ها در همه بازار ها با سرعتی باور نکردنی رو به افزایش هستند همین مسئله باعث شده همه افراد با افزایش درآمد خود با این مسئله مقابله کنند و به سراغ شغل های پر درآمد بروند. مهم ترین ویژگی که در شغل های پردرآمد مورد توجه است سواد ودانش انجام آن شغل است در مشاغلی مانند پزشکی و زیر مجموعه های آن تا دانش نباشد حتی نمی توان تجربه هم کسب کرد. در نتیجه کسب دانش در اینگونه شغل ها حرف اول را می زند. بعضی شغل های دیگر که در لیست پردرآمدترین شغل های جهان خود نمایی می کنند. شغل هایی هستند که برپایه دانش و تکنولوژی بنا شده اند. مانند ارتودنتیست که دانش و تکنولوژی در هم آمیخته شده و شغلی پر درآمد را به ارمغان آورده است. درعصرحاضردرآمد شغل هایی که به طور مستقیم با تکنولوژی در ارتباطند هم به طور فزایینده ای رشد داشته است البته جای شگفتی نیست زیرا در دنیای امروز که نیاز به کسب و کار های اینترنتی، طراحی سایت های تجاری و..... امنیت آنها راه کسب درآمد های بالا را برای این مشاغل فناوری هموار کرده است.

پردرآمدترین شغل های جهان و ایران کدام اند؟

در بحث پردرآمدترین شغل های جهان  2020 و همچنین  پردرآمدترین شغل های جهان 2021 اکثر شغل ها به حول محورعلم پزشکی می چرخند، اینگونه که  بیشترسکو های این رتبه بندی را شغل های برپایه پزشکی اشغال کرده است. در اینجا ده مورد از این پردرآمدترین شغل های جهان را می بینیم.

اولین و پر درآمدترین شغل های ایران و جهان است. این شغل در موضوعات مختلف سالهای متمادی از اولین شغل های پردرآمد ایران و جهان بوده و هست.

  • جراح دهان و فک و صورت :

این شغل هم با اساس پزشکی از پردرآمد ترین شغل های ایران و جهان است.

  • پزشک زنان:

پزشکانی که در حیطه درمان و یا مراقبت از زنان در برابربیماریها و شرایط خاصی مانند بارداری فعالیت می کنند هم از درآمد بالایی برخوردارند.

  • روان ‌پزشک:

روان پزشکان هم دارای علمی برپایه پزشکی هستند و در دنیای پر مشغله امروز با افزایش افسردگی ها و بیماریهای روانی این پزشکان با درمان های ماهرانه خود کمک شایانی به جامعه می کنند و از این راه هم درآمد خوبی کسب می کنند.

  • متخصص داخلی:

این شغل هم از دسته علم باارزش پزشکی است که با گرفتن تخصص در موضوع خاصی حاصل می شود این پزشکان که به درمان بیماری های داخلی مانند دیابت می پردازند از درآمد بالایی برخوردارند.

  • ارتودنتیست:

این دسته از پزشکان دندان پزشکانی هستند با تخصص ارتودنسی که با استفاده از مهارت و دانش خود به اصلاح ناهنجاری ها و ایرادات فک و دندان می پردازند و از این راه به درآمد خوبی هم می رسند.

  • متخصص پروتزهای دندانی:

تخصصی از رشته پزشکی و دندان پزشکی که به طراحی پروتز های دندانی می پدازد و از این راه که تا حدی زیبایی هم محسوب می شود درآمد بسیار خوبی کسب می کنند.

  • مدیرعامل:

این شغل به دانش و مهارت و خصوصاً تجربه های طولانی مدت نیاز دارد با داشتن تجربه و پیشرفت های مرحله به مرحله تا رسیدن به این شغل از درآمد بالایی برخوردارخواهید شد.

  • پزشک کودکان:

این رشته هم از مجموعه دانش پزشکی است که فرد در تخصص خاص کودکان تحصیل کرده و از این راه درآمد بالایی کسب می کند.

  • پرستار بیهوشی:

این شغل از اعضای اصلی در اتاق های عمل است زیرا شغلی حساس و حیاتی است و به تبحر بالایی نیاز دارد و در رابطه مستقیم با جان انسان هاست. از این رو از درآمد بالایی برخوردار است.

تحصیل در خارج از کشور

?تحصیل پزشکی در خارج از کشور?

پردرآمدترین شغل های خانگی جهان و ایران کدام اند؟

در سالهای اخیر تورم و افزایش قیمت ها همه قشرهای جامعه را برآن داشته که شغلی پر درآمد دست و پا کنند؛ حتی کودکان و زنان هم از این اقشارند و در اینجا پردرآمدترین شغل های جهان برای بانوان و پردرآمدترین شغل های ازاد جهان را مورد کاوش قرار داده ایم. خانه فضایی مثبت دارد و سرشر از آرامش است مشاغل خانگی یکی از موفق ترین مشاغل محسوب می شوند به این دلیل که استرس کارهای بیرون از منزل در این کارها وجود ندارد.

  • اینفلوئنسرینگ (کسب درآمد بوسیله شبکه‌های اجتماعی و آنلاین شاپ ها):

امروزه شبکه های اجتماعی به بستری مناسب و پررونق برای کسب و کار خانگی تبدیل شده است. افراد با یادگیری متد های جدید بازاریابی برای محصولات و کسب و کار خود تبلیغ می کنند و مشتری جذب می کنند از طیف وسیع  این کسب و کارها می توان به انواع خدمات و محصولات خوراکی ارگانیک ودست سازه ها  یا لباس و پوشاک  می توان یاد کرد.

  • طراحی گرافیک:

امروزه تسلط به نرم افزار های گرافیکی به نعمتی تبدیل شده که کاربران با استفاده از این نرم افزار ها می توانند به سادگی کسب درآمد کنند. طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی بنر و بسیاری کارهای پول ساز دیگر با استفاده از این نرم افزار ها امکان پذیر و پر درآمد خواهد بود.

  • معلم خصوصی:

افرادی که به شغل معلمی علاقه دارند و از اینکه دانش و مهارتی را به دیگران بیاموزند لذت می برند می توانند دانش و مهرت های خود را در قالب تدریس خصوصی به اشتراک بگذارند و از این راه درآمد بالایی داشته باشند. این شغل هم از جمله مشاغل خانگی محسولب می شود که برای بانوان نیز بسیار مناسب است.

  • نتورک مارکتینگ:

دراین شغل به یافتن مشتری برای شرکت های مختلف پرداخته می شود و به نحوی بازاریابی انجام می شود. این شغل به صورت تلفنی هم امکان پذیر است و از دسته مشاغل خانگی است.

  • پرورش گیاهان در خانه:

این شغل که در خانه هم قابل اجرا است؛ شامل دو دسته گیاهان زینتی و دارویی می شود. در صورت داشتن علاقه به این کار و کسب اطلاعات به راحتی در فضایی کم هم می توان در این راه به درآمد خوبی رسید.

  • برنامه ‌نویسی و طراحی وب:

اگر این شغل را در زمره مشاغل خانگی حساب کرد می توان به راحتی و حضور درفضای خانه با دارا بودن دانش و تجربه در این کار و تبلیغات مناسب پروژه های پر درآمد را طراحی کرد.

  • آرایشگری:

یکی از مشاغلی که هیچ گاه بی مشتری نمی ماند؛ آرایشگری است زیرا اکثر افراد به ظاهر خود اهمیت می دهند.

  • تایپ:

این کاراز جمله شغل هایی است که نیاز به سرمایه و یا تحصیلات خاصی ندارد و در محیط خانه قابل اجرا است فرد با داشتن مهارت و سرعت در تایپ کلمات می تواند سفارش گرفت و کسب درآمد کرد.

  • آشپزی و شیرینی‌پزی:

با بالا رفتن اطلاعات مردم در زمینه های پزشکی و سلامتی مردم به مصرف غذاهای خانگی و شیرینی های بدون مواد افزودنی روی آورده اند.

  • طراحی لباس و خیاطی:

این شغل خانگی هم از دسته شغل های های پر درآمد محسوب می شود که فرد خصوصاً بانوان با مهارت و سلیقه و پشتکار می توانند دآمد های خوبی را از این راه بدست بیاورند.

تحصیل در خارج از کشور

?کاریابی در خارج از کشور?

پردرآمدترین شغل های جهان و میزان درآمد

  • جراح :

این شغل با درآمد 258900 دلاردر سال پردرآمد ترین شغل در جهان است بطوریکه در تیترلیست پردرآمدترین شغل های جهان قرار دارد. جراحان جدای از دانش پزشکی سالهای متمادی را به کسب دانش و تجربه علمی پست سر گذاشته اند تا ناجی جان افراد باشند و این شغل قابل تقدیر ترین شغل هاست.

  • جراح دهان و فک و صورت:

جراح دهان و فک و صورت با درآمدی در حدود 233400 دلاراز مجموعه جراحی و دندانپزشکی است که تفاوت آن با دندانپزشکی این است که این پزشکان علاوه بردندانپزشکی درسی مبتنی بر جراحی های صورت همراه با بیهوشی را خوانده اند.

  • پزشک زنان:

با درآمدی حدوداً 209600 دلاردر سال هم در رتبه سوم این لیست قرار می گیرد؛ تمام اقداماتی که برای درمان بیماری های دستگاه تولید مثل زنان و مراقبت های دوران بارداری و ..انجام می شود را می توان در حیطه کاری پزشک زنان قرار داد.

  • روان ‌پزشک:

روان ‌پزشک با درآمد 197500 دلاردر سال هم از پر درآمد هاست. هرچند این شغل پر فراز و نشیب از ریشه پزشکی و سالها تحصیل نشئت می گیرد در صدد درمان و بهبود بسیاری از بیماری های روانی که امروزه رایج تر هم شده اند برمی آید.

  • متخصص داخلی:

متخصص داخلی با درآمد 184800 دلار در سال دسته ای از پزشکان هستند که در درمان اعضائ داخلی بدن انسان می کوشند. بیماری های مانند انواع دیابت، فشار خون از این دسته اند . این پزشکان با گذراندن تخصصی مانند گوارش تخصصی تر عمل می کنند.

  • ارتودنتیست:

ارتودنتیست با درآمد168800 دلاردر سال تخصصی از شاخه دندانپزشکی است که این متخصصان به اصلاح ترتیب دندان ها، طرح لبخند، نظم دهی به دندان ها با روش های مکانیکی می پردازند.

  • متخصص پروتزهای دندانی:

متخصص پروتزهای دندانی با درآمد 162400 دلاردر سال این پزشکان به ساخت و طراحی دندان هایی می پردازند که افراد به هر دلیل از دست داده اند. کارهایی مانند مشکلات فک و مشکلات جویدن غذا و بسیاری خدمات درمانی و زیبایی دیگر را در این حوزه برعهده دارند.

  • مدیرعامل:

مدیرعامل با درآمد حدودی 162000 دلاراین شغل از آن دسته از شغل هاست که علاوه بر تجربه و مهارت مدیریتی به سواد ودانش مرتبط نیاز مبرم دارد. مسلم از که این شغل یکدفعه به دست نخواهد آمد پس از سالها تلاش و کسب تجربه به دست خواهد آمد.

  • پزشک کودکان:

پزشک کودکان با درآمدی در حدود 145900 دلار در سال برای داشتن هر شغلی ابتدا باید پتانسیل خود را سنجید؛ برای این شغل که باز هم از زیر مجموعه علم پزشکی است علاوه بر دانش و سواد و تجربه باید با بچه ها هم میانه خوبی داشت که بتوان در درمان آنها درست عمل کرد.

  • پرستار بیهوشی:

پرستار بیهوشی با درآمد 140000 دلار در سال از زیر مجموعه های علم گسترده پزشکی و پرستاری است. نقش حیاتی این نوع از پرستاران برکسی پوشیده نیست زیرا وظایف حیاتی و حساس آنها در اتاق عمل ها بسیار حساس بوده و دقت عمل بالایی را می طلبد.

با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید.

کار در جمهوری چک

بهترین کشور برای پول درآوردن کدام کشور است؟

کشورهای زیادی در دنیا بر مشکلات اقتصادی و تورم ها غلبه کرده اند و درآمد خوبی را می توان در این کشورها کسب کرد. روشن بودن آینده اقتصادی این کشورها باعث شده که بتوان پردرآمدترین شغل های ازاد جهان و حتی پردرآمدترین شغل های جهان در آینده را پیش بینی کرد.

این کشور با اقتصاد قوی یکی از بهترین کشور ها برای کسب درآمد از راه کار کردن است. اگر متقاضی کار در خارج از کشور هستید حتماً اسم این کشور را در لیست خود قرار دهید.برای مثال متخصصان خارجی در این کشور در سال چیزی حدود  390،000 دلار درآمد دارند.

  • ژاپن:

چند ساله اخیر ژاپن هم به جمع کشور های که به نیروی کار نیاز دارد پیوسته به این دلیل که با سالخورده شدن جمعیت خود رو به رو است. همچنین افراد علاقه مند به کار در این کشور می توانند از درآمد بالایی برخوردارشوند. شغلی مانند مدیریت چیزی حدود 238.248 دلاردر سال درآمد خواهد داشت.

  • چین:

کشور چین اخیرآ به نیروی کار با مهارت نیازمند است این کشور هم درآمد نسبتاً بالایی پرداخت می کند. برای شغلی مانند مدیریت مبلغی حدود 276،400 دلار در سال درآمد دارند.

  • هنگ کنگ:

هنگ کنگ کشوری است که از نظر کار مهاجران رتبه خوبی دارد در این کشور برای مثال شغلی مانند مدیریت به عنوان شاخص درآمد بالا265،336 دلار در سال حقوق و درآمد دارد.

  • ترکیه:

با اینکه این کشور به طور فعال و مداوم دنبال جذب نیروی کار نیست اما از پذیرفتن نیروی کار ماهر استقبال می کند و درآمد در این کشور هم به نسبت بالاست و برای مثال مدیران مبلغی حدود 265،336 دلار در سال درآمد دارند.

  • استرالیا:

این کشور هم از جمله کشور های است که افراد حتی با شغل های مستقل و آزاد درآمدی در حدود 264،963 دلار در طول سال درآمد داشته باشید. پردرآمدترین شغل های ازاد جهان را می توان در این کشور یافت.

  • کانادا:

اگر شما یک متخصص ماهر هستید؛ سالانه می توانید در این کشور درآمدی در حدود 90.000 تا 150.000 دلار کانادا درآمد داشت باشید.

  • فرانسه:

فرانسه هم از کشور های است که نیروی کار ماهر را پذیرش می کند و برای مثال یک مدیر بین المللی می تواند در این کشور در طول یکسال درآمدی بالغ بر 255،288 دلار داشته باشد.

  • ایالات متحده:

این کشور از دیر باز برای نیروی کار و با استعداد آغوش باز کرده . کارکنان در سطوح مدیریتی درآمدی در حدود 382،189 دلار در سال خواهند داشت.

  • سوئیس:

یکی از گران ترین کشورهای جهان به حساب می آید ودر این کشور هزینه زندگی بسیار بالاست یک مدیر درآمدی بالغ بر 431،603 دلاردر سال دریافت می کند.

تحصیل در خارج از کشور

?بهترین کشور برای سرمایه گذاری?

⬅️ چنانچه علاقمند به اطلاعات بیشتر درباره پردرآمدترین شغل های جهان هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

پیشنهاد می گردد جهت اطلاع از روش های قانونی مهاجرت جهت اتخاذ تصمیمات صحیح در این زمینه محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت ارائه شده توسط مدیر موسسه ملک پور را مشاهده نمایید و با آگاهی کامل جهت مهاجرت خود تصمیم گیری نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت


پرسش و پاسخ به سوالات متداول درباره پردرآمدترین شغل های جهان

جراح به عنوان یکی از پردرآمدترین شغل های جهان چقدر درآمد دارد؟

این شغل با درآمد 258900 دلاردر سال پردرآمد ترین شغل در جهان است.

✅ده کشور که پردرآمدترین شغل های جهان را دارا هستند کدامند؟

انگلستان، ژاپن، چین، هنگ کنگ، ترکیه، استرالیا، کانادا،فرانسه، ایالات متحده، سوئیس

✅پردرآمد ترین شغل خانگی در پردرآمدترین شغل های جهان کدام شغل است؟

اینفلوئنسرینگ کسب درآمد بوسیله  شبکه‌های اجتماعی و آنلاین شاپ ها

✅چند نمونه از شغل های پردرآمد خانگی در پردرآمدترین شغل های جهان کدامند؟

اینفلوئنسرینگ، طراحی گرافیک ، معلم خصوصی، نتورک مارکتینگ


_____________سخن پایانی درباره پردرآمدترین شغل های جهان __________

پردرآمدترین شغل های جهان  و پردرآمدترین شغل های جهان برای بانوان در این مقاله بررسی شد. در ابتدای لیست پردرآمدترین شغل های جهان شغلی تحت عنوان پزشک جراح قراردارد؛ این شغل دانش بالا و تخصص و تبحر بسیار بالا را می طلبند و حاصل سالها تلاش و کوشش است. و در مشاغل خانگی نیز پر درآمد ترین شغل ها که مناسب بانوان هم هست اینفلوئنسرینگ یا کسب درآمد و کسب و کار از طریق فضای مجازی و نرم افزارهای اجتماعی است. در این بحث پردرآمد ترین کشور ها به ده کشور اشاره شد که کار در این کشور ها از درآمد بالایی برخوردار است. اگر چنانچه در این زمینه سوالی برایتان پیش آمد می توانید با موسسه MIE تماس بگیرید تا مشاوره رایگان به شما ارائه شود. این گزینه هم وجود دارد که سوال خود را در کادر پایین صفحه قرار دهید تا مشاورین موسسه به شما پاسخ دهند. 

امتیاز 3.24 از 5 ( 15 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
علیرض
اقای ملک پور سلام شما چطور میگی حقوق خوبه و امید و انگیزه میدی به ادم چرا که خودتون گفتید اول تجارت بع وکالت بعد طبابت اما الان میگید پر درامد ترین شغلها پزشکی و زیر شاخه های ان ایا حقوق خوبه واقعا یا خیر با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط درآمد و شغلهای پر طرفدار در کشور های مختلف متفاوت می باشد با تشکر
ابوالفضل پوراسحاق
ببخشید عذر میخوام این شغل هایی که نام بردید توی جهان در عموم مردم اول برنامه نویس هست یه گرافیک؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز هر دو جزء شغل های پردرآمد در دنیا محسوب می شوند. معمولا در اکثر کشورها نیاز به نیروی کار برنامه نویس حرفه ای بیشتر می باشد.
مشاوره رایگان