پاسپورت آفریقای جنوبی

بدون نظر

پاسپورت آفریقای جنوبی

پاسپورت آفریقای جنوبی و راه های تابعیت آفریقای جنوبی، دارای نکات مهم و ویژه ای است که ما بر آن بودیم تا در نوشتار پیش روی شما عزیزان اکثر نکات را تحلیل نماییم. آفریقای جنوبی از جمله کشورهایی محسوب می گردد که خیلی ازمتقاضیان به دنبال مهاجرت به این کشور هستند. از طرفی راه های مهاجرت به این کشور هر کدام مزایا و معایب خود را دارد که ما در این نوشتار بر آن شدیم تا شرایط اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی را برای شما عزیزان تحلیل نماییم. از جمله نکات مثبت اخذ اقامت آفریقای جنوبی می توان به ارزانی هزینه های زندگی در این کشور اشاره داشت. از طرفی آب و هوای این کشور فوق العاده بی نظیر است. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید.

  • درباره پاسپورت آفریقای جنوبی
  • اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق کار
  • اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق تحصیل
  • اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق سرمایه گذاری
  • اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق تولد
  • اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق ازدواج
  • اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق پناهندگی
  • هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی
  • روند اخذ تابعیت آفریقای جنوبی
  • سوالات متداول راجع به پاسپورت آفریقای جنوبی
  • سخن پایانی

پاسپورت آفریقای جنوبیدرباره پاسپورت آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی، کشوری در جنوب آفریقاست که سه پایتخت متفاوت دارد. پارلمان این کشور در کیپ تاون و قوه مجریه آن در پرتوریا و قوه قضاییه در بلوم فونتین واقع است. شهر ژوهانسبورگ از جمله پرجمعیت ترین شهر آفریقای جنوبی است. سیستم سیاسی حاکم بر آفریقای جنوبی، دموکراسی بر پایه پارلمان است. کشور آفریقای جنوبی یازده زبان رسمی دارد که این زبان ها شامل دو زبان اروپایی و نُه زبان آفریقایی است. نکته قابل توجه در خصوص آفریقای جنوبی این است که در عرصه های تجاری، کاری و بین المللی زبان رایج این کشور، زبان انگلیسی است. این کشور بیش از پنجاه و شش میلیون جمعیت دارد و دارای وسعتی بالغ بر 1.22 میلیون کیلومتر مربع می باشد. واحد پول رسمی این کشور راند است.

پاسپورت آفریقای جنوبی از نظر میزان اعتبار، نسبتاً اعتبار بالایی در مقایسه با کشورهای دیگر ندارد. پاسپورت آفریقای جنوبی رتبه 33 را در میان پاسپورت کل کشورها داراست و از نظر جایگاه قدرت پاسپورت، بعد از دومینیکا و قبل از گرنادا واقع شده است. اشخاصی که به دلایل مختلف اعم از کار، ازدواج، سرمایه گذاری و... به آفریقای جنوبی مهاجرت کرده و پاسپورت آفریقای جنوبی را دریافت نموده اند می توانند به 44 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کنند و ویزای 33 کشور را در بدو ورود دریافت نمایند. همچنین برای سفر به 121 کشور دنیا، نیازمند ارائه پاسپورت و دریافت ویزا هستند. در مقایسه اعتبار پاسپورت ایران و آفریقای جنوبی باید بگوییم که پاسپورت ایران رتبه 69 را در میان کل پاسپورت های دنیا دارد.

اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق کار

در صورتی که قصد دارید از طریق کار به کشور آفریقای جنوبی مهاجرت کرده و سپس به پاسپورت آفریقای جنوبی را به دست آورید، دو مسیر پیش روی شما عزیزان قرار دارد. مسیر اول، برخورداری از یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای آفریقای جنوبی است. جهت یافتن کارفرما شما عزیزان می توانید محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور موسسه ملک پور را با تدریس خود استاد ملک پور خریداری کرده و به راحتی با کاریابی در کشورهای مختلف بپردازید.

پاسپورت آفریقای جنوبی

کار در آفریقای جنوبی

مسیر دوم، دریافت ویزای جستجوی کار آفریقای جنوبی است. با ویزای جستجوی کار شما می توانید به عنوان یک مهاجر وارد خاک کشور آفریقای جنوبی شده و به مدت 1 الی 2 سال به جستجوی کار در این کشور بپردازید. در صورتی که کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را بیابید می توانید با اخذ پیشنهاد شغلی، تقاضای ویزای کار آفریقای جنوبی را ارائه نمایید. حتماً قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار، لازم است که به درصد بیکاری در این کشور توجه ویژه نمایید. همانگونه که در تصویر روبرو مشاهده می فرمایید، نرخ بیکاری آفریقای جنوبی در سال 2018، حدود 27 درصد بوده است. این مسئله قابل تامل است که نرخ بیکاری این کشور در مقایسه با کشورهای درجه یک و صنعتی مانند اتریش و آلمان بسیار بالاتر است؛ اما باید به این نکته توجه داشت که این کشور نیاز به نیروی متخصص در زمینه های مختلف کاری دارد و به همین دلیل ویزای جستجوی کار را جهت متقاضیان کار ارائه داده است. از جمله مشاغل مورد نیاز در آفریقای جنوبی می توان به مهندس کشاورزی، مهندسی معماری، مهندس عمران، علوم اقتصاد و شغل های مربوط به مدیریت کلان و خرد، رشته های مرتبط با کادر درمانی و بهداشت، استاد دانشگاه و... اشاره کرد. متقاضیانی که ویزای کاری اخذ می نمایند با 5 سال کار در آفریقای جنوبی، اقامت دائم این کشور را دریافت خواهند کرد. دریافت پاسپورت آفریقای جنوبی از این طریق نیز بین هشت تا ده سال زمان نیاز دارد. اطلاعات بیشتر در زمینه کار در آفریقای جنوبی را می توانید در لینک زیر مطالعه نمایید.

بهترین کشور برای فوتبالیست شدن

ویزای کار آفریقای جنوبی

اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق تحصیل

دریافت پاسپورت آفریقای جنوبی به صرف تحصیل در این کشور، امری نشدنی است. این امر تا زمانی که شخص مشغول به کار نشود و بیمه و مالیات پرداخت ننماید میسر نیست. دانشجویان می توانند در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در آفریقای جنوبی مشغول به تحصیل شوند.

  • مقطع لیسانس: متقاضیانی که قصد دارند در مقطع لیسانس ادامه تحصیل دهند، می توانند به زبان انگلیسی نیز تحصیل نمایند. حداقل مدرک زبان مورد نیاز جهت تحصیل در مقطع کارشناسی، آیلتس 6 است. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی سالیانه در حدود 10 الی 15 هزار دلار می باشد. شما می توانید این کشور را جهت تحصیل در رشته هایی مانند کامپیوتر، مهندسی جنگل داری، مهندسی عمران و... انتخاب نمایید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در بسیاری از رشته ها، دانشجویان بایستی حتماً در آزمون ورودی رشته مربوطه پذیرفته شوند.
  • مقطع فوق لیسانس: طول دوره تحصیل در مقطع فوق لیسانس در آفریقای جنوبی معمولاٌ 2 ساله است. دانشجویان می توانند در رشته های علوم، حقوق، کسب و کار و رشته هایی مشابه به ادامه تحصیل بپردازند. هزینه تحصیل در این مقطع، حدود 20 هزار دلار در سال می باشد. اجازه کار در این مقطع نیز در حدود بیست ساعت در هفته است.
  • دکتری: در صورتی که تمایل دارید برای مقطع دکتری اقدام نمایید می بایست ابتدا سوپروایزر یا استاد راهنما پیدا کنید. با توجه به این نکته که تحصیل در این مقطع متقاضیان زیادی دارد، پس سیستم انتخابی دانشجو رقابتی است. دانشجویان براساس شایستگی هایشان در این مقطع پذیرفته می شوند. تأالیف مقاله بین المللی و برخورداری از مدارک معتبر علمی، در پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بسیار تاثیرگذار است. تحصیل در این مقطع بین 3 تا 5 سال به طول می انجامد. هزینه های تحصیل در این مقطع بدون فاند، حدود 25 هزار دلار در سال است. مهاجرت و اقامت آفریقای جنوبی از طریق تحصیل در مقطع دکتری با بورسیه هایی همراه است که شرایط آن را در ادامه مطالعه می نماییم.

دریافت بورسیه تحصیلی: دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیار دشوار می باشد؛ اما در مقطع دکتری دریافت بورسیه امکان پذیر است. البته توجه داشته باشید که افرادی که تبعه آفریقای جنوبی هستند، شانس بیشتری برای دریافت بورسیه دارند. دریافت بورسیه وابسته به برخورداری از رزومه کاری و تحصیلی عالی و مدرک زبان بالاست و نیاز به داشتن یک استاد راهنما دارد.

مدارکی که متقاضیان تحصیل در آفریقای جنوبی نیاز دارند از جمله:

  • پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • پرداخت هزینه های مربوط به سفارت
  • ارائه پذیرش دانشگاه
  • مدرک آیلتس
  • ارائه نامه تمکن مالی
  • ارائه مدارک شناسایی
  • گواهی سلامت
  • گواهی عدم سوء پیشینه

اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق سرمایه گذاری

امکان دریافت پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق سرمایه گذاری وجود دارد. سرمایه گذاران می توانند از طریق آوردن سرمایه خود به این کشور، اقامت دریافت کنند. حداقل میزان سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی حدود مبلغ پنج میلیون راند است که متقاضی سرمایه گذار می بایست حداقل این مبلغ را در حوزه ادوات و تجهیزات مورد نیاز بیزینس خویش یا شرکتی سرمایه گذاری نماید که حداقل 60 درصد از کارمندان آن از اقامت دائم آفریقای جنوبی برخوردار باشند. سرمایه گذاران با استفاده از این مسیر می توانند همراهان خویش را نیز در کنار خود داشته باشند. سرمایه گذاری نقد یا غیرنقد، بستگی به بیزنس پلن دارد. ثبت شرکت در آفریقای جنوبی در شرایطی می تواند منجر به اقامت آفریقای جنوبی شود.

از جمله شاخص های مهمی که سرمایه گذاران می بایست به آن توجه ویژه نمایند، شاخص تولید ناخالص داخلی یک کشور است. همانگونه که در نمودار زیر مشاهده می فرمایید میزان تولید ناخالصی در کشور آفریقای جنوبی در یک سال گذشته کاهش بسیار زیادی داشته است.

پاسپورت آفریقای جنوبییکی دیگر از شاخص های فوق العاده مهم جهت بررسی قبل از اقدام به سرمایه گذاری، میزان تورم در کشور آفریقای جنوبی است که نمودار آن در ذیل این مطلب قابل مشاهده می باشد. تورم در هر کشوری، میزان مصرف و تولید نقدینگی در آن کشور تعریف می گردد. این شاخص جهت سرمایه گذاری بسیار مهم است؛ زیرا میزان ریسک سرمایه گذاری را نشان می دهد. نرخ تورم در کشورهای پیشرفته که از نظر اقتصادی دارای ثبات هستند، کمتر از 3 درصد می باشد.

پاسپورت آفریقای جنوبی

میزان ریسک مصادره اموال در آفریقای جنوبی نیز در تصویر زیر نمایش داده شده است. ریسک سرمایه گذاری در این کشور نشان دهنده امنیت ورود سرمایه هست و هر چه میزان این شاخص به عدد 1 نزدیک تر باشد، ریسک سرمایه گذاری پایین تر خواهد بود. بر این اساس، همانگونه که مشاهده می فرمایید ریسک سرمایه گذاری در این کشور نسبتاٌ بالاست.

پاسپورت آفریقای جنوبی

یکی دیگر از شاخص های سرمایه ‌گذاری که نیاز به بررسی دارد، شاخص نرخ کنترل فساد است. این شاخص به معنی کنترل و نظارت دولت آفریقای جنوبی بر عملکرد نهادها است. شاخص کنترل فساد ما بین 2.5- و 2.5 متغیر است. عدد 2.5- نمایانگر کنترل فساد ضعیف و +2.5 نشان دهنده کنترل فساد قوی می باشد و در کشورهایی که این شاخص مثبت است؛ امنیت سرمایه گذاری بالاتری وجود دارد.

پاسپورت آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی سرمایه گذاران این شرایط را دارند که درست پس از گذشت پنج سال به اقامت دائم آفریقای جنوبی برسند. پروسه اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از این طریق، حدود هشت سال است. این امر وابسته به نوع شرکت ثبتی و بیزینس پلن مورد نظر فرد می باشد. یکی از کشورهای مناسب از نظر امنیت و کسب سود از طریق سرمایه گذاری، کشور اتریش است که روش برتر خودحمایتی را ارائه می نماید. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این روش جذاب سرمایه داری در اتریش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

پاسپورت آفریقای جنوبی

خودحمایتی اتریش

اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق تولد

فرزندانی که در آفریقای جنوبی متولد می شوند، در صورتی می توانند پاسپورت آفریقای جنوبی را دریافت نمایند که از پدر یا مادر آفریقایی زاده شده باشند؛ زیرا اعطای تابعیت از طریق تولد در آفریقای جنوبی از طریق خون است.

مدارک موردنیاز جهت اخذ تابعیت و پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق تولد:

  • تکمیل فرم BI 529
  • گواهی تعیین محل تولد فرزند
  • گواهی ازدواج پدر و مادر
  • پاسپورت معتبر پدر و مادر

پروسه ثبت و انجام کارهای مربوط به دریافت تابعیت و پاسپورت آفریقای جنوبی برای فرزند تازه متولد شده، به طور معمول 4 ماه به طول می انجامد. حتماً به این نکته توجه بفرمایید که فرزندان متولد شده در داخل و یا خارج از این کشور از پدر یا مادر آفریقای جنوبی، این اجازه را دارند که تابعیت قبلی خویش را نیز حفظ نمایند.

اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق ازدواج

مطابق با قوانین حال حاضر آفریقای جنوبی، افرادی که شرایط زیر را دارند، از ازدواج در این کشور منع شده اند:

  • افرادی که قبلاٌ ازدواج کرده اند. این افراد تنها در صورتی می توانند مجدداً ازدواج نمایند که همسر قبلی ایشان فوت شده یا اینکه ایشان را طلاق داده باشند.
  • افراد زیر 18 سال با اجازه والدین
  • اشخاصی که دچار اختلالات روحی روانی هستند.

 

مدارک موردنیاز جهت ازدواج در آفریقای جنوبی:

  • مدارک هویتی معتبر
  • پاسپورت با عتبار حداقل 6 ماه
  • تکمیل فرم BI-31 که عنوان می کند شما قانوناٌ اجازه ازدواج را دارید.
  • مجوز کتبی از ولی یا سرپرست متقاضیان زیر 18 سال (تکمیل فرم DHA-32)
  • ارائه گواهی طلاق یا فوت همسر در صورت ازدواج قبلی

اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی از طریق پناهندگی

در این جا ابتدا به تعریف پناهنده می پردازیم. پناهنده شخصی است که به دلایل مذهبی، سیاسی، ملی، عضویت در گروه های اجتماعی و یا سیاسی خاص، ترس از آزار و اذیت، شکنجه و از دست دادن مال و جان خود را در صورت بازگشت به وطن دارد. موسسه ملک پور هیچگونه خدمات و حتی مشاوره ای در زمینه پناهندگی ندارد و به هیچ عنوان این روش را به عنوان یک مسیر مهاجرت پیشنهاد نمی دهد. شخص پناهنده پس از ورود به آفریقای جنوبی از مرزهای زمینی یا هوایی و ارائه درخواست پناهندگی به آفریقای جنوبی، حداکثر دو هفته فرصت دارد تا خود را به نزدیکترین کمپ مدیریت پناهندگان معرفی نماید. در این کمپ، ابتدا از متقاضی و خانواده وی انگشت نگاری می شود. پس از بررسی اولیه درخواست متقاضی پناهندگی، یک مجوز شش ماهه به وی اعطا می شود تا پرونده خود را به دادگاه رسیدگی به پرونده های پناهندگی ارائه دهد. در این بازه زمانی متقاضی می تواند از وکلای مربوطه استفاده کرده و از حقوق خود در دادگاه دفاع نماید. قبل از پایان اعتبار این مجوز، از متقاضیان مجدداً مصاحبه صورت می گیرد. چنانچه جواب دریافتی مثبت باشد، به شخص در ابتدا اجازه اقامت موقت دوساله داده خواهد شد که این اقامت قابل تمدید می باشد. راه های مهاجرتی متعددی پیش روی علاقه مندان به مهاجرت به آفریقای جنوبی وجود دارد که شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله زیر از آن های مطلع گردید.

پاسپورت آفریقای جنوبی

مهاجرت به آفریقای جنوبی

هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی

قطعاً هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی برای متقاضیان مهاجرت به آفریقای جنوبی به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات می باشد. به طور معمول هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی نسبت به کشورهای حوزه اروپا قدری پایین تر است. با توجه به این نکته که هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی وابسته به شهر و حتی نوع زندگی اشخاص متقاضی متفاوت می باشد؛ به طور میانگین هزینه های زندگی در این کشور 72.97 درصد بدون در نظر گرفتن هزینه های مسکن از ایران بالاتر است و هزینه مسکن در آفریقای جنوبی حدود 109.54 درصد از ایران بالاتر می باشد. متوسط هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی برای یک نفر در سال تقریباً ۱۰ هزار دلار است. نکته بارز و مثبت در رابطه با آفریقای جنوبی و هزینه ها، پایین بودن نرخ تورم این کشور می باشد. در جدول زیر می توانید هزینه های زندگی در آفریقای جنوبی را مشاهده نمایید.

                               

یک وعده غذا در رستوران

33 دلار

یک لیتر شیر

0.95 دلار

یک کیلو برنج

1.31 دلار

یک کیلو گوشت

6.34 دلار

بلیط یک طرفه

1.21 دلار

اجاره آپارتمان 1 اتاق خوابه در خارج از شهر

362.36 دلار

اجاره آپارتمان 1 اتاق خوابه در مرکز شهر

439.02 دلار

یک جفت کفش

77.73 دلار

لباس جین

46.07 دلار

 

یکی از عمومی ترین روش های مهاجرت به آفریقای جنوبی، تحصیل در این کشور است. شما عزیزان می توانید اطلاعات خود را در زمینه هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور با مراجعه به این مقاله افزایش دهید.

پاسپورت آفریقای جنوبی

هزینه های تحصیل و زندگی در آفریقای جنوبی

روند اخذ تابعیت آفریقای جنوبی

به منظور دریافت پاسپورت آفریقای جنوبی ابتدا باید به اطمینان کافی رسیده باشید که مسیری انتخابی به اخذ تابعیت ختم می گردد. به طور مثال متقاضیان تحصیل در این کشور به صرف تحصیل در آفریقای جنوبی نمی توانند تابعیت یا پاسپورت آفریقای جنوبی را اخذ نمایند. ویزای جستجوی کار این کشور نیز به خودی خود به تابعیت یا پاسپورت آفریقای جنوبی تبدیل نمی گردد. متقاضیان می بایست ابتدا به طور مثال، از طریق ویزای کار در این کشور مشغول به کار گردند؛ سپس با پرداخت بیمه و مالیات، اقامت دائم آفریقای جنوبی را اخذ نمایند. با ادامه اقامت در این کشور و در صورت قبولی در آزمون شهروندی، فرد می تواند با ارائه مدارک مورد نیاز و سنجش شرایط وی مانند تسلط بر زبان رسمی کشور و... ، پاسپورت آفریقای جنوبی را به دست آورد.

مدارک موردنیاز جهت دریافت پاسپورت آفریقای جنوبی:

  • ارائه مدارک هویتی
  • تکمیل فرم های DHA 529 و DHA175
  • ارائه گواهی ازدواج قانونی
  • گواهی عدم ارتکاب به جرم در شش ماه گذشته
  • اخذ مجوز دوتابعیتی
  • ارائه مدارک مرتبط با برخورداری از اقامت دائم و حفظ شرط حضور
  • مدارک مرتبط با محل سکونت وی در آفریقای جنوبی

سوالات متداول راجع به پاسپورت آفریقای جنوبی

✅ با استفاده از پاسپورت آفریقای جنوبی به چند کشور بدون ویزا می توان سفر کرد؟

با استفاده از پاسپورت آفریقای جنوبی می توان به 44 کشور بدون ویزا سفر کرد که از این نظر، نسبت به بسیاری از کشورها از اعتبار پایینی برخوردار است.

✅ روش های دریافت ویزای کاری آفریقای جنوبی چیست؟

اخذ وایزی کار آفریقای جنوبی به دور روش دریافت پیشنهاد شغلی یا جاب آفر و روش دریافت ویزای جتسجوی کار آفریقای جنوبی امکان پذیر است. دریافت جاب افر یا ویزای جستجوی کار، بستگی به رشته تحصیلی و کاری متقاضی و مشاغل مورد نیاز این کشور دارد.

✅ شرایط اخذ اقامت و تابعیت از طریق سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی چیست؟

با ایجاد کسب کار یا ثبت شرکت در آفریقای جنوبی می توان اقامت موقت آفریقای جنوبی را دریافت کرده و با پرداخت بیمه و مالیات به مدت مشخص، اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور را دریافت کرد.

✅ آیا امکان حضور همراه در آفریقای جنوبی وجود دارد؟

بله؛ متقاضیان با گرفتن اقامت قانونی آفریقای جنوبی می توانند تقاضای الحاق خانواده نمایند.


_____________سخن پایانی_____________

پاسپورت آفریقای جنوبی، روش های تابعیت آفریقای جنوبی و نحوه اخذ پاسپورت این کشور در نوشتار پیش روی شما عزیزان بصورت تخصصی آنالیز و تحلیل شد. با توجه به نیاز کشور آفریقای جنوبی به نیروی کار متخصص در امور مهندسی، پزشکی و...، ویزای جستجوی کار آفریقای جنوبی می تواند گزینه فوق العاده عالی برای متقاضیان کار در کشورهای مختلف باشد. درصورتی که قصد دارید به این کشور مهاجرت قانونی داشته و در نهایت پاسپورت آفریقای جنوبی را دریافت کنید، پیشنهاد ما این است که قبل از هرگونه اقدامی، شرایط خود را با متخصصان امور مهاجرتی ما در میان بگذارید و شرایط خود را به صورت تخصصی ابتدا برای کشورهای سطح بالا نظیر کانادا، آلمان، اتریش، سوئد، دانمارک و... بررسی نمایید. اینکه بتوانید بهترین روش و مسیر را برای مهاجرت خویش انتخاب نمایید، نکته بسیار مهمی است. امر مهاجرت امر بسیار مهمی است، انتخاب مسیر و اقدام برای مسیر دلخواه بر آینده شما تاثیر فوق العاده زیادی می گذارد. آفریقای جنوبی نرخ بیکاری بالاتری نسبت به کشور های تاپ دنیا دارد. در کل با توجه به نکاتی که در این مقاله به آن پرداختیم اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی کار ساده ای نیست. جهت اقدام برای هر هدفی متخصصین امور مهاجرتی موسسه ملک پور در خدمت شما عزیزان هستند تا به سوالات خود را مطرح نمایید و بصورت آنلاین و رایگان مشاوره تلفنی دریافت نمایید. نکته آخری که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که شما می توانید در قسمت انتهایی این مقاله پرسش ها و سوالات خود را مطرح نمایید و پاسخ خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 4 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مشاوره رایگان