ویزای کار سوئد

5 نظر

ویزای کار سوئدویزای کار سوئد، شرایط عمومی کار در سوئد، روش های اخذ ویزای کار سوئد و ویزای کار سوئد برای ایرانیان و مشاغل مورد نیاز سوئد در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار خواهد گرفت. به منظور اخذ ویزای کار سوئد چه مدارکی مورد نیاز است؟ آیا شرایط کار در سوئد برای ایرانیان فراهم است؟ آیا مهاجرت خانوادگی از طریق کار به کشور سوئد امکان پذیر است؟ مشاغل مورد نیاز کشور سوئد چیست؟ آیا امکان مهاجرت کاری برای فارغ التحصیلان رشته های کامپیوتر و IT در کشور سوئد وجود دارد؟ در این مقاله سعی بر این بوده که به این قبیل سوالات شما پاسخ دهیم. جهت دریافت اطلاعات تخصصی و بیشتر در زمینه اخذ ویزای کار سوئد می توانید با مشاورین موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص استفاده نمایید و یا از طریق تکمیل فرم تماس، درخواست دریافت تماس تلفنی کنید. در ادامه مقاله ویزای کار سوئد، عناوین زیر را مورد بررسی قرار می دهیم.

تماس با ما

 

آشنایی با کشور سوئد

افرادی که قصد اخذ ویزای کار سوئد را دارند می بایست اطلاعاتی پیرامون این کشور برتر اروپایی داشته باشند. کشور سوئد از جمله کشورهای شبه جزیره اسکاندیناوی و واقع در شمال اروپا می باشد. سوئد با کشورهای فنلاند، نروژ و دانمارک مرز خاکی دارد. پایتخت کشور سوئد شهر استکهلم است و از دیگر شهرهای مهم آن می‌توان به گوتنبرگ، مالمو، وستروس و اوپسالا اشاره کرد. مساحت کشور سوئد ۱۵۵ کیلومتر مربع است که جمعیتی در حدود 10.5 میلیون در این کشور زندگی می نمایند.

 

  • فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه کاریابی در سوئد

 

  • فایل صوتی موسسه ملک پور در زمینه کاریابی در سوئد

 

واحد پول کشور سوئد کرون است و زبان رسمی آن نیز زبان سوئدی می باشد.

کار در سوئد

سوئد از بهترین کشورهای جهان به لحاظ شکوفایی و رشد اقتصادی می باشد و امروزه یکی از بهترین کشورهای جهان جهت کار، تحصیل و سرمایه گذاری است. تولید ناخالص داخلی سوئد، رشد بسیار زیادی داشته است و بیش از ۵% می باشد. عمده صادرات کشور سوئد ماشین آلات از جمله وسیله های نقلیه همچون موتور، ماشین و همچنین چوب، کاغذ، محصولات آهنی و فولادی می باشند.

 

شرایط عمومی کار در سوئد

افرادی که قصد اخذ ویزای کاری سوئد را دارند کار سختی را در پیش رو خواهند داشت، چرا که کشور سوئد از جمله کشورهایی که ویزای جستجوی کار را ارائه می‌کنند نمی باشد. بنابراین افرادی که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند و قصد اخذ ویزای کار سوئد را دارند می بایست یک پیشنهاد شغلی (job offer) از این کشور دریافت نمایند و شرایط عمومی کار در سوئد را بدانند. این مقاله توسط موسسه ملک پور به نگارش در آمده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاً، عرفاً و قانوناً غیر مجاز می باشد. این پیشنهاد شغلی باید مورد تأیید اداره کار کشور سوئد قرار گیرد و ابتدا در کشور سوئد، این کار به صورت آگهی منتشر شود. در صورتی که شخصی این کار را نپذیرد، مجدداً در اتحادیه اروپا این کار آگهی می گردد و اگر در اتحادیه اروپا هم شخصی برای دریافت این کار متقاضی و داوطلب نباشد، کارفرمای سوئدی می تواند این پیشنهاد شغلی را به یک تبعه خارجی خارج از اتحادیه اروپا ارائه نماید. عزیزانی که قصد اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در سوئد دارند می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:

ویزای کار سوئد

?تحصیل در سوئد?

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار سوئد

عزیزان و هموطنانی که قصد اخذ ویزای کار سوئد را دارند و از این کشور پیشنهاد شغلی دریافت نموده اند، باید یک سری مدارک مورد نیاز برای ویزای کار سوئد را جهت اخذ ویزای کار سوئد به سفارت این کشور ارائه نمایند. همواره توصیه می‌شود که این مدارک با مشورت و کمک یک موسسه مهاجرتی معتبر تهیه و ارائه گردد؛ چرا که ارائه ناقص و یا عدم ارائه هر یک از این مدارک، موجب ردی یا ریجکتی ویزای فرد خواهد شد. پس بسیار مهم است که این موارد با دقت فراوان تهیه گردد. مدارک مورد نیاز برای ویزای کار سوئد عبارتند از:

ویزای کار سوئد

  • ارائه نامه پیشنهاد شغلی
  • پر کردن فرم درخواست ویزا
  • اثبات تمکن مالی
  • داشتن مدرک زبان آیلتس یا مدرک زبان سوئدی
  • حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر
  • داشتن حداقل مدرک لیسانس که مرتبط با شغل مورد نظر باشد.
  • ارائه سند ازدواج در صورت متاهل بودن فرد.
 

روش های اخذ ویزای کار سوئد

مثل دیگر کشور هایی که در اتحادیه اروپا عضو هستند روش های اخذ ویزای کار سوئد به این صورت است که شخص متقاضی حتما باید از کارفرمایی که در کشور سوئد معتبر است، دعوتنامه کاری یا جاب آفر داشته باشد.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا دیگر روش های مهاجرتی به سایر کشور های اروپایی، آمریکای شمالی و اقیانوسیه می توانید از پکیج راهنمای گام به گام اخذ اقامت استفاده نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت

 

نرخ بیکاری و بازار کار سوئد

اگر شخصی بتواند ویزای کار سوئد را دریافت نماید، کار سختی برای اشتغال در این کشور نخواهد داشت؛ چرا که کشور سوئد از جمله کشورهاییست که نرخ بیکاری پایینی دارد. به طور کلی نرخ بیکاری بر حسب تعداد افراد بیکار یک کشور به نسبت جمعیت آن کشور محاسبه می شود. افرادی که دارای سن مناسبی باشند، می توانند به راحتی در این کشور به کار مشغول شوند. منظور از سن مناسب، سن طلایی مهاجرت کاری می باشد که سن ۲۴ سال تا ۳۷ سالگی را شامل می‌گردد. نرخ بیکاری کشور سوئد 6.8 درصد است و به همین دلیل می باشد که کشور سوئد، یکی از بهترین مقصدها برای افرادیست که موفق به اخذ پیشنهاد شغلی می گردد. اما بهترین روش برای مهاجرت به سوئد، مهاجرت تحصیلی و سپس کار در این کشور می باشد؛ چرا که فرد که در این کشور تحصیل می کند و پس از آن می تواند در این کشور بماند، مشغول به کار گردد و از این روش به اقامت سوئد نیز دست یابد. در نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری کشور سوئد را مشاهده نمایید:ویزای کار سوئد

 

مشاغل مورد نیاز سوئد

بی شک یکی از مهمترین نکاتی که متقاضیان اخذ ویزای کار سوئد باید به آن توجه ویژه داشته باشند، مشاغل مورد نیاز سال میلادی جاری در این کشور می باشد. همواره کشورها به جهت اعطای ویزای کار به اتباع خارجی تلاش می نمایند تا بتوانند در مشاغلی که در آن ها به نیروی کار نیاز دارند، افراد را از سراسر جهان جذب کنند؛ به خصوص کشورهای همچون سوئد، اتریش، آلمان، کانادا و... که به شدت به نیروی کار نیاز دارند. کشور سوئد نیز افرادی را به جهت کار در کشور خودش دعوت می نماید که در رشته های زیر تحصیل کرده و سابقه کاری داشته باشند. لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئدرا می توانید در جدول زیر مشاهده بفرمایید:

 

مشاغل مورد نیاز کشور سوئد

آی تی

مهندس برق

پرستار

تکنسین اتاق عمل

معلم

بنا

مکانیک خودرو

مربی مهد کودک

مهندس تأسیسات

مهندس عمران

نجار

ماما

آشپز

مددکار اجتماعی

مهندس مخابرات

برنامه نویس

لوله کش

برق کار

بازاریاب

آماتور بند

عایق ساز

بهیار

شیشه بر

رادیولوژیست

کاشی کار

 

پیشنهاد می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله کار در سوئد مراجعه نمایید:

ویزای کار سوئد

?کار در سوئد?

 

میزان حقوق و درآمد مشاغل در سوئد

نکته مهم بعدی که باید برای متقاضیان اخذ ویزای کار سوئد تشریح و بررسی شود میزان حقوق در این کشور می باشد. معمولاً هزینه های آشنایی با کشور سوئد و به خصوص شهر استکهلم، بالاست و حدوداً برای یک خانواده سه نفره یا چهار نفره بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ یورو در ماه می باشد. حداقل حقوق در کشور سوئد ۲۷۰۰ یورو می باشد که با توجه به این امر اگر شخصی قصد مهاجرت کاری به اروپا را داشته باشد، بهتر است از سایر کشورهایی که میزان حقوق در آن ها به اندازه سوئد بوده و از طرفی هزینه های زندگی در آنها پایین تر از سوئد می باشد اقدام نماید. افرادی که در سوئد مشغول به کار و زندگی هستند، دارای بالاترین امنیت به لحاظ مراقبت های بهداشتی، طرح های بازنشستگی و امنیت شغلی می باشند که این مهم برای سایر کشورهای برتر اروپایی نیز وجود دارد. در جدول زیر می توانید میزان حقوق سالیانه در برخی از شهرهای بزرگ سوئد را مشاهده نمایید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید:

 

شهر

میزان حقوق سالیانه به کرون

استکهلم

546،959

گوتبورگ

490،470

مالمو

476،281

لند

530،447

اوپسالا

434،145

لینشوپینگ

411،841

هلسینگ

496،112

وسترس

448،114

 

هزینه زندگی در سوئد

هزینه های زندگی در سوئد قاعدتاً بنا بر محل و شرایط و نوع زندگی شخصی فرد متفاوت می باشد، اما برای اینکه چشم اندازی از متوسط هزینه های ماهیانه تحصیل در سوئد بتوانید داشته باشید می توان گفت که در ماه، عددی در حدود ۸۳۷۰ کرون (8930 دلار) را شامل می شود که به هزینه های تحصیل، درمان، بیمه و تهیه کتاب های درسی و غیره اختصاص می یابد. جدول زیر هزینه های زندگی در پایتخت سوئد را نشان می دهد:

تحصیل در سوئد

تحصیل در کانادا

?هزینه زندگی در سوئد?

 

نحوه کاریابی در سوئد

همواره افرادی که قصد اخذ ویزای کار سوئد را دارند می بایست از نحوه به کار رسیدن و کاریابی در کشور سوئد نیز اطلاعات کافی داشته باشند. دو روش برای کاریابی در سوئد یا سایر کشورهای اروپایی وجود دارد. این دو روش عبارتند از استفاده از سایت های کاریابی و استفاده از مؤسسات کاریابی که می توانند یاری رسان افرادی باشند که قصد کار در کشورهای اروپایی را دارند. این نهادها و سایت ها بدین صورت عمل می نمایند که فرد رزومه تحصیلی و کاری خود را به این مؤسسات ارائه نموده و از جانب آن ها تقاضای شغل می نماید. این مؤسسات نیز که پیش از این آگاهی لازم از مشاغل مورد نیاز را دارند و با کارفرمایان در ارتباط می باشند، مشاغل را به متقاضیان ویزای کار سوئد معرفی می‌نمایند و صرفاً فرد برای مصاحبه از طریق تماس ویدیویی به کارفرما مراجعه می نماید. در ادامه این مقاله و در بخش بعدی، این مؤسسات را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. در ذیل می توانید سایت های کاریابی سوئد را مشاهده نمایید:

ویزای کار سوئد

 

  • careerbuilder.se
  • blocket.se
  • jobbsafari.se
  • studentjob.se
  • metrojobb.se
  • monster.se
  • stepstone.se
 

معرفی موسسه کاریابی در سوئد

در این بخش قصد داریم مؤسسات کاریابی در سوئد را به طور کامل تری خدمت شما ارائه نموده و به طور ویژه این مؤسسات را برای افرادی که قصد تحصیل در سوئد دارند بررسی نماییم. دلیل اشاره به بررسی استفاده از مؤسسات کاریابی صرفاً برای افراد در کشور سوئد مشغول به تحصیل هستند این است که برای استفاده از آن‌ها شخص باید به صورت حضوری به این مؤسسات مراجعه نموده و رزومه تحصیلی یا کاری خود را به این مؤسسات ارائه نماید. پیش از این خدمت شما عزیزان توضیح داده شد که اخذ ویزای کار سوئد تنها از طریق پیشنهاد شغلی برای سایر افراد امکان پذیر می باشد. بنابراین افرادی که قصد اخذ ویزای کاری سوئد را دارند بهتر است از طریق سایت های کاریابی اقدام نمایند و دانشجویان ایرانی که در سوئد حضور دارند می‌توانند از مؤسسات کاریابی سوئد استفاده کنند. در ادامه، بخشی از مؤسسات کاریابی کشور سوئد را خدمت عزیزان معرفی نموده ایم که امیدواریم بتوانید پس از تحصیل در سوئد از این مؤسسات استفاده نموده و به شغل مورد نظر در این کشور دست یابید.

  • LinkedIn’s job search portal
  • se/jobs
  • neuvoo – global job source
 

ویزای کار سوئد برای رشته آی تی (IT)

امکان اخذ ویزای کار سوئد برای افرادی که در رشته  آی تی (IT) و کامپیوتر تحصیل کردند، بسیار راحت تر از سایر رشته های تحصیلی و کاری می باشد. از آنجایی که کشور سوئد به مانند سایر کشورهای جهان، نیاز به نیروی کار در این زمینه ها دارد، این امکان برای موسسه ملک پور فراهم است که از طریق جاب آفر برای متقاضیان مهاجرت و اخذ ویزای کار سوئد در زمینه IT و کامپیوتر اقدام نماید. افرادی که در این رشته ها تحصیل نموده و سابقه کار دارند می توانند رزومه خود را به موسسه ملک پور ارسال نموده و از این طریق، رزومه خود را به دست نهادهای بررسی برسانند. این موسسه با بررسی مدارک تحصیلی و رزومه فرد، جهت اخذ پیشنهاد شغلی برای این عزیزان اقدام می نماید. پس از اخذ پیشنهاد شغلی از جانب این نهاد، افراد می توانند به اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کار سوئد بپردازند. افرادی که برای این مسیر اقدام می نمایند می بایست مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 را داشته باشند.

ویزای کار سوئد

 

شرایط اخذ ویزای همراه سوئد

یکی از ویژگی های مثبت اخذ ویزای کار سوئد این است که امکان بردن همراه نیز برای متقاضیان کار در سوئد وجود دارد. هنگامی که از همراه در حقوق بین الملل صحبت می شود منظور همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد؛ اما در کشور سوئد افرادی که موفق به اخذ ویزای کار سوئد برای مدت زمان بیشتر از 6 ماه می شوند می توانند علاوه بر همسر، فرزندان زیر 21 سال خود را در این کشور با خود به همراه داشته باشند. افرادی که بالای 21 سال سن دارند نیز می توانند در صورتی که به لحاظ مالی وابسته به والدین خود هستند، در یک پرونده با والدین خود قرار داشته باشند. فردی که به صورت خانوادگی اقدام به مهاجرت کاری به سوئد نمایند و مدت زمان این ویزا بیش از 6 ماه باشد، همسر متقاضی اصلی نیز می تواند موفق به اخذ اجازه کار برای کمک مالی بیشتر به خانواده خود شود. در صورت تمایل به کسب اطلاع در خصوص روش های مهاجرت به سوئد، پیشنهاد می شود که به لینک ذیل مراجعه نموده و اطلاعات خود را افزایش دهید.

ویزای کار سوئد

?مهاجرت به سوئد?


 

سوالات متداول در زمینه ویزای کار سوئد

کار در سوئد و اخذ ویزای کار سوئد چگونه امکان پذیر است؟

برای کار در کشور سوئد در ابتدا می بایست از کارفرمایی در این کشور پیشنهاد کاری اخذ نمود.

مهم ترین مشاغل مورد نیاز سوئد کدامند؟

در حال حاضر مشاغل مرتبط با IT، آموزش، پزشکی و زیر شاخه های سلامت از مهم ترین مشاغل اعلامی کشور سوئد برای جذب نیروی کار بین المللی می باشند.

میانگین حقوق پرداختی به کارکنان در سوئد چقدر است؟

شما می توانید در صورت داشتن شرایط لازم و بهره مندی از خدمات مشاوره ای موسسه MIE، حداقل حقوق 4.500 یورو در ماه را در سوئد داشته باشید.

اخذ اقامت دائم و تابعیت با کار در سوئد چگونه امکان پذیر است؟

شخصی که درخواست زندگی در این کشور را دارد پس از 5 سال کار کردن و پرداخت مالیات می تواند درخواست اقامت دائم کشور سوئد را بدهد. در مجموع اگر اثبات شود شخص با زندگی و فرهنگ سوئدی آشنا شده است و زبان این کشور را نیز فراگرفته است، به وی حق شهروندی و اقامت دائم اعطا می شود. همینطور پس از 6 سال زندگی مستمر در این کشور و دریافت اقامت دائم، شخص دارای مجوز کار و زندگی در این کشور می تواند درخواست دریافت پاسپورت سوئدی را دهد.


 

_____________________ ویزای کار سوئد و سخن پایانی _____________________

ویزای کار سوئد، امکان بردن همراه برای متقاضیان کار در سوئد، میزان حقوق و درآمد کار در کشور سوئد و ویزای کار سوئد برای ایرانیان و مشاغل مورد نیاز سوئد در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با مطالعه این مقاله آموختیم که متقاضیان اخذ ویزای کار سوئد می توانند از طریق پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند. به خصوص افرادی که در رشته های it و کامپیوتر تحصیل کرده اند می توانند از خدمات موسسه ملک پور استفاده نموده و برای کار در این کشور اقدام نمایند. همچنین روش دیگر اشتغال به کار در سوئد، مهاجرت تحصیلی به این کشور می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای کار سوئد و یا سایر روش های مهاجرتی به سوئد می توانید با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و به صورت رایگان مشاوره اولیه دریافت نمایید. ضمن این که در صورت تکمیل فرم تماس، درخواست شما جهت دریافت تماس و مشاوره تلفنی رایگان ثبت می شود. همچنین می توانید سوالات خود را در زمینه ویزای کار سوئد در بخش "ثبت پرسش" مقاله درج نمایید تا مشاورین موسسه به سوالات شما عزیزان پاسخ بدهند.

امتیاز 5 از 5 ( 3 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
فرهاد علمی
سلام، ممنون از مقاله ویزای کار سوئد. آیا به غیر از رشته های آی تی، برای باقی رشته های مهندسی مانند عمران هم کاریابی در موسسه شما انجام می کیرد؟ اگر بله لطفاً شرایط را به بنده بفرمایید. سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه بهتر کمکتان کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما بصورت کلی برای رشنه هایی چون مهندسی عمران ایران که متفاوت از اروپا مستقیم اقدام به کاریابی شانس پایینی دارد و بهتر است که ابتدا به دوره های تحصیلی اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ربابه الماسی
سلام خیلی ممنونم از مقاله خوبتون یه سوال داشتم آیا با کار کردن توی سوئد، میشه بلوکارت گرفت؟ یعنی برای اروپا بتونیم اقامت بگیریم؟ بعد یه سوال دیگه، دقیقا ورود همراه همزمان هست؟ یا نه ؟ یا مثلا یک هفته فاصله هست؟ تشکر از تیم منظم و محبوب آقای دکتر ملک پور
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان شرایط دریافت بلوکارت اروپا بدین صورت است که اگر شما در یکی از کشورهای اتحادیه به مدت یکسال کار تمام وقت داشته باشید و درآمد شما از حد خاصی از 45 تا 65 هزار یورو بسته به رشته و تخصص پایین تر نباشد می توانید بلوکات دریافت نمایید. کشور سوئد خیلی به خانئاده اهمیت می دهد و اگر ویزا بدهد همزمان می دهد. البته این امر خیلی بستگی به میزان قوی بودن پرونده شما دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
معصومه نامدار
عرض ادب آیا با مدرک فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر نرم افزار و مدارک فنی حرفه ای و مدرک سیسکو می تونم برای اقامت کاری سوئد اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی می توانید اما باید کامل رزومه شما بررسی شود تا ببینیم آیا می شود ویزا هم بشید یا نه. برای کار در سوئد باید پیشنهاد شغلی داشته باشید ولی رشته شما رشته خیلی خوبی است و اگر از سطح زبان خوبی برخوردار باشید می توانید برای جاب آفر یا پیشنهاد شغلی هم اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
شقایق
سلام. وقت بخیر. شرایط اخذ اقامت کاری برای معلمین در سوئد به چه صورت هست؟ من لیسانس رشته علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیانم در لیست مشاغل مورد نیاز معلم نوشته شده اما توضیحی درباره این موضوع داده نشده
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت با توجه به این که سیستم آموزشی در کشورهای مختلف با هم متفاوت هستند؛ این که مستقیم بخواهید برای این شغل اقدام بفرمایید بسته به رزومه شما و نظر کارفرما خواهد بود. منتهای مراتب می توانید در صورت داشتن شرایط سنی و مالی مناسب با روش هایی نظیر تحصیل وارد محیط شده و با کسب مهارت و دانش در محیط شانس یافتن کار مد نظر خود را افزایش دهید. توصیه میکنم برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با موسسه تماس برقرار بفرمایید. موفق باشید
پرویز سقزی
سلام و ممنون از مقاله ی مفیدتون.15 ساله کاشیکار حرفه ای هستم .تحصیلاتم زیر دیپلمه ،مدارک فنی حرفه ای و نظام مهندسی دارم برای شغلم.ایا امکان مهاجرت دارم به سوئد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز روشهای تحصیلی بهترین پیشنهاد برای شما می باشد پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند با تشکر
مشاوره رایگان