ویزای کار انگلستان- شرایط اخذ انواع ویزای کار و مدارک لازم

127 نظر

از انواع ویزای کاری انگلستان میتوان به ویزای کاری درجه 1، ویزای کاری درجه2، ویزای کاردر شرکت، ویزای کاری دینی، ویزای کار ورزشکاری و ویزای کاری موقت اشاره کرد. واجدین شرایط اخذ ویزای کار انگلستان علاوه بر دریافت جاب آفر، باید براساس امتیاز بندی ویزای اسکیل وورکر انگلیس حداقل 70 امتیاز کسب کنند. این امتیازات شامل مهارت شما در کار، تسلط بر زبان انگلیسی و آینده کاری شما است. متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق کار می توانند پس از گذشت 10 سال از حضور خود در خاک کشور انگلستان و اشتغال به کار در این مدت، برای اخذ اقامت و تابعیت کشور انگلیس اقدام نمایند. موسسه MIE این امکان را برای افرادی که دارای تحصیلات بالا در حد ارشد و دکترا دارند و دارای مقالات علمی به زبان انگلیسی هستند، فراهم کرده است که در مشاغل تحقیقاتی به عنوان محقق و ریسرچر مشغول به کار شوند. در صورت وجود هر گونه سوال در مورد ویزای کاری انگلیس شما می توانید با برقرای تماس تلفنی با موسسه ملک پور و یا کامل کردن فرم تماس، شرایط مهاجرتی خود را در مشاوره تلفنی رایگان با مشاورین ما مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید تا با توجه به آن، بهترین پیشنهادات مهاجرتی را دریافت نمایید.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت انگلیس


 

اقامت انگلیس در 30 ثانیه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با مامهاجرت به انگلستان از طریق کار

انواع ویزای کار انگلیس

با توجه به این موضوع که بدون اخذ ویزای کاری، مهاجرت به انگلستان از طریق کار امری غیر ممکن می باشد؛ اخذ ویزای کاری این کشور، بسیار مهم و تاثیرگذار است. ویزای کاری انگلستان به انواع مختلفی تقسیم می شود که در این بخش به بررسی آن ها می پردازیم.

ویدیو موسسه MIE در مورد آکادمیک پوزیشن در انگلستان


  • ویزای کاری درجه 1

ویزای کاری درجه 1 برای مهاجرت پزشکان به انگلستان و افرادی چون مهندسین و افرادی با سطح علمی بالا می باشد. درخواست این افراد برای ویزای کاری توسط اداره کار انگلیس بررسی می شود. این نوع ویزا برای مدت 5 سال صادر شده و تا 5 سال دیگر نیز قابل تمدید می باشد. نکته قابل توجه این است که تعداد ویزاهای صادر شده از این نوع، 1000 عدد می باشد.

  • ویزای کاری درجه 2

در این نوع ویزا، افراد با داشتن دعوت نامه کاری و دریافت حداقل 25000 پوند می توانند برای کشور انگلیس برای مهاجرت اقدام نمایند. در این ویزا اقامت 6 ساله به فرد داده می شود.

  • ویزای کاری انتقال به شرکت در انگلیس

در این نوع از ویزا فرد به واسطه شرکتی در کشور مبدأ به یکی از شعبه های شرکت در انگلستان فرستاده می شود. این نوع ویزا برای مدت 6 الی 9 ماه صادر می گردد.

  • ویزای کار دینی

افرادی که به واسطه ترویج و تبلیغ ادیان، در انگلیس حضور پیدا می کنند. در این نوع ویزا به فرد متقاضی اقامت 3 ساله داده می شود و فرد به واسطه تبلیغ دین به انگلستان مهاجرت کاری می نماید.

  • ویزای کاری ورزشکاران

ورزشکاران و مربیانی که مدارک ورزشی آن ها توسط انگلستان مورد تأیید قرار بگیرد می توانند برای دریافت این ویزا اقدام نمایند. این نوع ویزا برای مدت 3 سال صادر می گردد و همچنین امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

  • ویزای کاری موقت

ویزای کاری موقت برای افرادی که قصد دارند برای مدت کوتاهی در انگلستان به کار مشغول باشند صادر می گردد. مدت زمان این نوع ویزا 1 الی 2 سال است.

ویدیو موسسه MIE در مورد کار در انگلستان


شرایط اخذ ویزای کاری انگلیس

شرایط ویزای کاری انگلیس یا ویزا Tier 2، برای کارگران ماهری است که در زمینه کاری خود تخصص داشته باشند و با ارسال دعوت نامه شغلی از سوی کارفرما یا شرکت معتبر در انگلستان صورت می گیرد. مدت اقامت در این ویزا تا 5 سال است که قابل تمدید نیز می باشد. واجدین شرایط اخذ ویزای کار انگلیس علاوه بر اخذ جاب آفر براساس امتیاز بندی ویزای اسکیل وورکر انگلستان باید موفق به کسب حداقل 70 امتیاز شوند. در ادامه امتیازات را برایتان شرح دادیم:

  • 50 امتیاز برای مهارت ها
  • 10 امتیاز برای آینده کاری
  • 10 امتیاز برای تسلط به زبان انگلیسی
  • ارائه تمکن مالی
  • پاسپورت معتبر
  • گواهی سلامت و سوء پیشینه

متقاضیانی که زیر 18 سال سن دارند به رضایت نامه کتبی از طرف والدین خود، سرپرست قانونی و یا افرادی که در انگلستان از آن ها مراقبت می کنند نیاز دارند.

شرایط دریافت ویزای کارشرکت انگلستان

کارشرکت انگلیس نوع دیگری ویزای کاری انگلیس است که دارای شرایط ویژه ای است. تعدادی شرکت جوان و نوپایی در انگلیس تاسیس شده اند. شما در ازای ۴۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ پوند سرمایه گذاری در این شرکت ها استخدام می شوید و در صورت نیاز آموزش های لازم را میبینید. شرایط ویزای کارشرکت انگلیس داشتن آیلتس ۵ و سرمایه گذاری ۴۰ تا ۵۰ هزار پوند در شرکت انگلیسی می باشد. مدت زمان صدور ویزا ۶ ماه طول می کشد. مزایای کارشرکت انگللستان شامل:

  • صدور ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال
  • اجازه کار تمام وقت برای همسر
  • تحصیل رایگان فرزندان
  • اقامت دائم بعد از ۵ سال زندگی در انگلیس

تمکن مالی ویزای کار انگلیس

برای اثبات تمکن مالی ویزای کار انگلیس، شما باید نشان دهید که دارای منابع مالی کافی برای پرداخت هزینه های زندگی و اقامت خود و خانواده تان در این کشور هستید. میزان تمکن مالی بسته به نوع ویزای کاری انگلیس می تواند متفاوت باشد. برای ویزای اسکیل ورکر باید سرمایه حداقل 1270 پوند برای مدت حداقل 28 روز تا قبل از دریافت حقوق ماهیانه در حساب بانکی خود، سرمایه داشته باشد. شما باید بتوانید اثبات کنید که این موجودی از منابع مشخصی مانند حقوق ماهیانه شما، پس اندازهای شخصی یا درآمد از سرمایه‌گذاری‌های قبلی شما تأمین شده است.

در صورتی که ویزای انگلیس شما اجازه می دهد که همسر و فرزندان خود را همراهتان به انگلیس بیاورید برای اثبات تمکن مالی انها باید یکی از موارد زیر را نشان دهید:

  • همسر و فرزندان شما به ادازه کافی سرمایه دارند که بتوانند هزینه اقامت و زندگی خود را در انگلیس بپردازند
  • کارفرمای شما باید موافقت کند از آنها حمایت مالی میکند و یا به همان میزان هزینه اقامتشان را بپردازد

به طور کلی باید علاوه بر داشتن منابع مالی کافی برای خود برای همراهان خود باید وجوه مورد نیاز را داشته باشید:

  • 285 پوند برای همسر
  • 315 پوند برای اولین فرزند وابسته شما
  • 200 پوند برای هر فرزند وابسته دیگر

مدارک مورد نیاز مهاجرت به انگلستان از طریق کار

همان طور که در بالا گفته شد افراد برای مهاجرت به انگلستان از طریق کار باید در ابتدا یک پیشنهاد کاری از کارفرما و یا یک شرکت معتبر دریافت نمایند. متقاضیان پس از دریافت پیشنهاد کاری از انگلستان می توانند برای اخذ ویزای کار انگلیس اقدام نمایند. پروسه آماده سازی مدارک برای ارائه به کنسولگری از مهم ترین مراحل مهاجرت کاری به انگلستان می باشد و در کنار مصاحبه، مهم ترین مراحل اخذ ویزای کار انگلیس را تشکیل می دهد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که هر گونه کمبود و نقص در ارائه مدارک، موجب افزایش خطر ریجکت شدن ویزای انگلیس می شود. در این قسمت به بررسی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری انگلستان می پردازیم. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار انگلیس عبارتست از:

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • اثبات دانش زبان انگلیسی
  • ارائه نامه عدم سوء پیشینه و سابقه کیفری
  • ارائه نامه تمکن مالی(در صورت حمایت مالی کارفرما نامه حمایت مالی)
  • ارائه نامه سلامت فرد متقاضی
  • ارائه مدارک مربوط در صورت داشتن سفر قبلی به انگلستان

هزینه های دریافت انواع  ویزای کاری انگلستان

هزینه های کلی برای دریافت هزینه ویزای کاری انگلیس از سفارت انگلستان، شامل: هزینه انگشت نگاری 19 پوند است و هزینه های مربوط به بیمه که برای هر ویزا به طور جداگانه محاسبه میشود. در جدول زیر هزینه های مربوط به دریافت انواع ویزای کاری برای شما عزیزان لیست شده است:

 

انواع ویزا هزینه ویزای کاری انگلیس(پوند) هزینه تمدید ویزا(پوند)
ویزای کاری تا 3 سال  610 700
ویزای کاری بیش از 3 سال 1225 1400
ویزای کار برای مشاغل مورد نیاز تا 3 سال 460 460
ویزای کار برای مشاغل مورد نیازبیش از 3 سال 920 920
ویزای کار دینی  620 700
ویزای ورزشکاری 620 700
ویزای کاری موقت 225 --

جاب آفر انگلستان

اگر قصد دریافت جاب آفر انگلستان را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت این مهم از دو روش می توانید اقدام کنید. در وحله اول شما می توانید به صورت شخصی برای جاب آفر از کارفرمای انگلیسی اقدام و یا از طریق موسسات کاریابی انگلستان که مشغول به فعالیت هستند برای دریافت جاب آفر درخواست دهید. از شرایط اخذ جاب آفر انگلیس می توان به تحصیلات مورد نیاز، مهارت در زبان انگلیسی و داشتن سابقه کاری اشاره کرد. یک نمونه جاب آفر انگلیس با عنوان شغل، نام شرکت، موقعیت مکانی و نوع کار و حقوق شروع می شود و در ادامه از شرایط و مسولیت های لازم برای کار درخواستی مورد نظر صحبت می شود. 

سیستم امتیازبندی ویزای کاری انگلستان

یرای شرکت در ویزای اسکیل ورکر باید یک کارفرمای انگلیس از شما حمایت مالی کند. شغل شما باید در لیست مشاغل تعیین شده در Skilled Worker باشد و همچنین شما باید دانش کافی در زبان انگلیسی را داشته باشید. در مجموع 70 امتیاز لازم است تا بتوانید برای ویزای کار انگلستان اقدام کنید. در قسمت امتیازات غیر ضروری، فاکتورهای مختلفی وجود دارد تا با استفاده از آنها موفق شوید بیست امتیاز اضافی را برای رسیدن به امتیاز 70 کسب کنید.

فاکتور

الزامی/ غیر الزامی

امتیاز

پیشنهاد کار توسط کارفرمای تایید شده

الزامی هست

20

موقعیت شغلی متناسب با سطح مهارت A

الزامی هست

20

مهارت کافی در زبان انگلیسی

الزامی هست

10

حقوق 20,480 پوند تا 23,039 پوند یا حداقل 80 درصد حقوق پایه

الزامی نیست

0

حقوق 23,040 پوند تا 25,599 پوند یا حداقل 90 درصد حقوق پایه

الزامی نیست

10

حقوق 25600 پوند یا بالاتر یا حداقل حقوق پایه

الزامی نیست

20

جزء مشاغل تعیین شده که با کمبود نیرو کار موجه هستند

الزامی نیست

20

مدرک تحصیلی دکترا مرتبط با موقعیت شغلی

الزامی نیست

10

مدرک تحصیلی دکترا در حوزه های علوم فناوری ، مهندسی و ریاضیات مرتبط با موقعت شغلی

الزامی نیست

20

متوسط حقوق برای مهاجرت کاری به انگلیس

متوسط حقوق برای مهاجرت کاری به انگلیس بستگی به رده شغلی، سطح تحصیلات، سابقه کار، منطقه جغرافیایی، و دیگر عوامل است. در زیر، یک جدول نمونه از متوسط حقوق برای برخی از رده‌های شغلی مختلف در انگلیس آورده شده است. این ارقام براساس آمارهای متوسط حقوق ماهیانه مرتبط با سال ۲۰۲۱ میلادی است:

رده شغلی

متوسط حقوق ماهیانه (پوند استرلینگ)

مهندس نرم افزار

£۳۵,۰۰۰ - £۷۰,۰۰۰

پرستار

£۲۴,۰۰۰ - £۳۵,۰۰۰

مدیر پروژه

£۴۰,۰۰۰ - £۸۰,۰۰۰

حسابدار

£۲۵,۰۰۰ - £۶۰,۰۰۰

مهندس مکانیک

£۳۰,۰۰۰ - £۶۰,۰۰۰

وکیل

£۳۰,۰۰۰ - £۱۰۰,۰۰۰

معلم

£۲۳,۰۰۰ - £۴۵,۰۰۰

تحقیقاتی علمی

£۲۵,۰۰۰ - £۶۵,۰۰۰

توجه داشته باشید که این ارقام متوسط ​​هستند و می‌توانند بسته به عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، سابقه کار، و مهارت‌های خاص، متغیر باشند. همچنین ارزش پوند استرلینگ نیز ممکن است با تغییرات اقتصادی متغیر شود.

 

تمدید ویزای کار انگلیس

برای تمدید ویزای کار انگلیس، باید درخواست تمدید ویزای کار خود را از داخل انگلستان و قبل از انقضای ویزای فعلی خود ارسال کنید. شما می توانید با پر کردن فرم درخواست که در وب سایت gov.uk موجود است، به صورت آنلاین درخواست دهید.

برای تمدید ویزای اسکیل ورکر یا ویزای کاری عمومی Tier 2 باید شرایط زیر را داشته باشید. در غیر اینصورت قادر به تمدید ویزای کار خود نیستید. ای شرایط عبارت اند از:

  • شغل شما باید همان شغلی باشد که در مجوز قبلی به شما اجازه ورود و اقامت درانگلستان داده شده بود.
  • شغل شما باید همان کد شغلی باشد که در مجوز قبلی به شما اجازه ورود و اقامت درانگلستان داده شده بود.
  • شما باید همچنان برای همان کارفرما در مجوز قبلی که گواهی حمایت شما را داده بود، کار کنید.

اگر ویزای خود را تمدید کنید، ویزای همسر و فرزند به طور خودکار تمدید نخواهد شد. آنها می توانند همزمان با شما یا در هر فرصت دیگری قبل از رسیدن به انقضای ویزای فعلی خود درخواست دهند.

تا زمانی که ویزای خود را تمدید نکردید نباید به خارج از انگلیس سفر کنید. در غیر این صورت با درخواست تمدید ویزا شما مخالفت می شود.

مدت زمان صدور ویزای کاری انگلیس

مدت زمان صدور ویزای کاری انگلستان، به عوامل مختلفی از جمله نوع ویزا، مدارک مورد نیاز، مدت زمان بررسی ویزا توسط مقامات مربوطه و سایر شرایط بستگی دارد. مدت زمان صدور ویزا در صورنی که در داخل یا خارج از انگلستان باشید متفاوت است:

  • اگر خارج از بریتانیا هستید: 3 هفته
  • اگر در داخل بریتانیا هستید: 8 هفته

برای کاهش مدت زمان صدور ویزا، بهتر است تمامی مدارک و مستندات مورد نیاز را به دقت تهیه کرده و قبل از ورود به انگلستان درخواست خود را ارسال کنید. همچنین از روش‌های پیگیری وضعیت درخواست ویزا استفاده کنید.

نمره آیلتس برای مهاجرت کاری به انگلستان

برای مهاجرت کاری به انگلستان، نمره آیلتس اهمیت زیادی دارد. این نمره برای ارزیابی مهارت‌های زبانی مهاجران و کارمندان خارجی استفاده می‌شود. امتیاز آیلتس مورد نیاز برای مهاجرت کاری به انگلستان بستگی به رده شغلی، سطح تحصیلات، و نوع ویزای موردنظر دارد. در حالت کلی، برای درخواست ویزای کاری، معمولاً نمره آیلتس حداقل ۶.۵ به بالا مورد نیاز است. اما برای برخی رده‌های شغلی خاص، این نیاز ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، برای حوزه‌های مهندسی، پزشکی یا آکادمیک، نیازمندی‌ها ممکن است متفاوت باشند و امتیاز بالاتری مورد نیاز باشد.

همچنین، بعضی از برنامه‌های ویزای کاری خاص مانند ویزای مهندس حرفه‌ای (Tier 2) دارای الزامات خاص‌تری هستند که در آنها بخشی از امتیاز کلی به دست آمده از ارزیابی دیگر عوامل مانند سطح تحصیلات، سابقه کار، و حقوق پرداختی نیز تاثیرگذار است. در زیر یک جدول نمونه از نمرات آیلتس برای ویزای Tier 2 (ویزای کاری) برای مقایسه آورده شده است:

رده شغلی

مهارت‌های زبانی (IELTS)

حوزه‌های عمومی

حداقل 6.5 در هر چهار بخش

حوزه‌های پزشکی

حداقل 7.0 در هر چهار بخش

حوزه‌های دندانپزشکی

حداقل 7.0 در هر چهار بخش

حوزه‌های پرستاری

حداقل 7.0 در هر چهار بخش

حوزه‌های تکنولوژی

حداقل 6.0 در هر چهار بخش

این امتیازها ممکن است بر اساس نیازهای خاص ویزای کاری (Tier 2) مختلف تغییر کند.

ویزای کار انگلیس بدون مدرک زبان

برای درخواست ویزای کار عمومی (Tier 2) انگلیس، شما به یکی از مدارک زبان مورد تأیید وزارت داخله انگلیس (Home Office) نیاز دارید. این مدارک شامل آیلتس، تافل، پی‌تی‌ای (Pearson Test of English) و سایر آزمون‌های زبان مشابه است.

برای دریافت ویزای کار، شما باید نمره‌ی حداقل ۴.۵ (به ازای آیلتس)، ۳۵۰ (به ازای پی‌تی‌ای) در هر چهار مهارت را کسب کنید.

به طور کلی میزان مهارت زبان در هر یک از ویزا های کار انگلیس به شرح زیر می باشد:

  • ویزای ورزشی (بلند مدت): سطح A1 در دو مهارت صحبت کردن و شنیداری
  • ویزای اسکیل ورکر یا Tier 2: سطح B2 در هر چهار مهارت
  • ویزای کار دینی: سطح B2 در هر چهار مهارت
  • ویزای استارتاپ: سطح B2 در هر چهار مهارت

ویزای کار انگلیس بدون مدرک زبان تنها در صورتی که قبلا در یک کشور با زبان انگلیسی به طور مداوم زندگی کرده‌ اید یا تحصیلاتتان به زبان انگلیسی بوده است، می تواند ممکن یاشد.

شرایط اخذ ویزای همراه انگلستان

از دیگر مسائلی که برای متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق کار از اهمیت بالایی برخوردار است، ویزای همراه می باشد. آیا با یافتن شغل در انگلیس و مهاجرت به آن از طریق کار، امکان مهاجرت متقاضی و خانواده وی به طور همزمان وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کشور انگلستان این امکان را برای دارندگان ویزای کار tire 2 فراهم کرده است که متقاضی از همان ابتدا همراه با همسر و فرزندان زیر 18 سال خود به انگلستان مهاجرت نماید. دارنده ویزا در صورتی که بتواند نشان دهد که از پس هزینه های خود و خانواده برآمده و دارای تمکن مالی مناسب است، این امکان را دارد که برای ویزای همراه انگلستان اقدام نماید. متقاضی باید اثبات کند که حداقل 90 روز قبل از درخواست ویزا، پشتوانه مالی را در حساب بانکی خود نگه داشته باشد. متقاضی باید نشان دهد که به ازای هر نفر، ماهیانه مبلغ 630 پوند در حساب دارد و علاوه بر این مبلغ، برای خود نیز ماهیانه مبلغ 945 پوند را در حساب نگه داشته است. برای مثال برای یک خانواده 3 نفره باید نشان داد که مبلغ 2205 پوند برای هر ماه در حساب فرد اصلی به عنوان پشتوانه مالی وجود دارد. متقاضی تنها در صورتی نیاز به پشتوانه مالی ندارد که گواهی حمایت مالی از سمت اسپانسر داشته باشد و نشان دهد که اسپانسر در صورت نیاز، به هر نفر از اعضای خانواده، مبلغ 630 پوند را پرداخت می نماید.

تبدیل ویزای توریستی به کاری در انگلستان

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در انگلستان تحت شرایط زیر ممکن است. این فرآیند ممکن است به دو صورت اتفاق بیفتد:

در داخل انگلستان

اگر شما با ویزای توریستی به انگلستان سفر کرده و بعد از ورود به انگلستان یک پیشنهاد کاری دریافت کنید، می‌توانید اقدام به تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری کنید.

خارج از انگلستان

اگر شما در حال حاضر در کشور دیگری هستید و می‌خواهید به عنوان یک کارمند به انگلستان مهاجرت کنید، باید ابتدا برای دریافت ویزای کاری اقدام کنید. در این حالت، ویزای کاری برای شما صادر می‌شود و باید قبل از ورود به انگلستان این ویزا را دریافت کنید.

اخذ اقامت و تابعیت انگلستان از طریق کار

مهاجرت را می توان در 7 گروه کلی دسته بندی کرد که مهاجرت کاری یکی از مهم ترین این روش ها به شمار می آید. انگلستان کشوریست که افراد بسیاری تمایل به زندگی و کار و تحصیل در آن دارند و به همین دلیل نیز در پی پاسخ به این پرسش هستند که: "چگونه می توان تابعیت و پاسپورت انگلستان را به دست آورد؟" یکی از موارد مهمی که متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق کار به آن توجه بسیاری دارند، اخذ اقامت انگلستان به صورت دائم و در نهایت، تابعیت این کشور است. افرادی که موفق به اخذ ویزای کار انگلیس می شوند، در ابتدا یک اقامت 5 ساله را دریافت می نمایند و در صورتی که در این مدت به طور مداوم مشغول به کار باشند، این امکان را دارند که اقامت خود را تمدید نموده و با گذشت 10 سال از ورود خود به خاک این کشور و کار در آن، برای اخذ تابعیت انگلستان اقدام نمایند. شرایط اخذ تابعیت انگلستان بدین قرار است:

  • متقاضی باید بیشتر از 18 سال سن داشته باشد.
  • حداقل 5 سال به صورت اقامت دائم در انگلستان زندگی کرده باشید.
  • به زبان انگلیسی تسلط پیدا کرده باشید.
  • باید ثابت کنید با فرهنگ، رسوم و سنت های انگلیس آشنا هستید.
  • در طول 1 سال، بیشتر از 90 روز از انگلستان خارج نشده باشید.
  • هیچ یک از قوانین انگلستان را نقض نکرده باشید.

مزایای کار در انگلیس

بدون شک، کار در انگلیس دارای مزایای فراوانی است که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد. در زیر، لیستی از مزایای کار در انگلیس آمده است:

  •  دسترسی به سیستم بهداشت عمومی کامل و موثر که شامل خدمات پزشکی و درمانی کامل است.
  • انگلیس یک بازار کار فعال و گسترده دارد که فرصت‌های شغلی متنوع و بسیاری را برای افراد ارائه می‌دهد.
  • حقوق و دستمزد مناسب
  • محیط کار حقوقی و عادلانه
  • دسترسی به منابع آموزشی و آموزشی برای بهبود مهارت‌ها و توسعه حرفه‌ای.
  • انگلیس یک جامعه چند فرهنگی و متنوع است که به فرصت‌های تبادل فرهنگی و اجتماعی می‌پردازد.
  • انگلیس یکی از کشورهای پیشرفته و با اقتصاد پایدار است که امکانات و تسهیلات زیادی برای زندگی و کار فراهم می‌کند.
  • این کشور دارای فرهنگ و تاریخ غنی است و فرصت‌های بسیاری برای تفریحات و سرگرمی فراهم می‌کند.
  • فرصت برقراری ارتباط با افراد از سراسر جهان به دلیل موقعیت جغرافیایی انگلیس و وجود جامعه چند فرهنگی وجود دارد.
  • وجود فرصت‌های آموزشی، توسعه حرفه‌ای و ارتقاء شغلی در یک محیط کاری پویا و پیشرفته.

 

مهاجرت به انگبستان از طریق کار


 

  • سوال شما عزیزان روی سایت: سلام؛ من کارشناسی ارشد روانشناسی دارم و مدرک زبان آیلتس هم دارم ومیزان سرمایه ام 600 میلیون تومان هست. ولی سابقه کار تنها پنج سال دارم که اون پنج سال هم خودم مطب زدم. بنظرتون من از چه راهی برای مهاجرت اقدام کنم؟
  • پاسخ:


فایل صوتی مدیریت موسسه ملک پور در پاسخ به شما

سوالات متداول

✔️ انواع ویزاهای کار انگلستان کدامند؟

انگلستان دارای 3 نوع ویزا شامل: ویزای بلند مدت، ویزای کوتاه مدت شامل ویزای نیروی کار موقت و ویزای نوآوری انگلستان ،استارتاپی و استعداد جهانی می باشد.

✔️ مدت زمان صدور ویزای کار انگلستان چقدر است؟

اگر درخارج از انگلستان باشید 3 هفته، و اگر در داخل انگلستان باشید 8هفته طول میکشد

✔️ اخذ ویزای کار انگلستان چگونه امکان پذیر است؟

برای اخذ ویزای کار انگلستان، علاوه داشتن جاب آفر باید موفق به کسب 70 امتیاز در امتیازدهی اسکیل ورکر شوید.

✔️ ویزای جستجوی کار انگلیس چگونه است؟

در انگلستان معقوله ای به نام ویزای جستجوی کار انگلستان وجود ندارد و تنها نیاز است، برای مهاجرت کاری به این کشور از سوی کارفرما انگلیسی در خواست کار داشته و قرار داد ببندید.

 سخن پایانی 

مهاجرت به انگلستان از طریق کار، شرایط کار و لیست مشاغل مورد نیاز انگلیس و یافتن شغل در انگلیس را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار دادیم. مهاجرت به انگلستان از طریق کار، یکی از روش های پرطرفدار در میان متقاضیان مهاجرت کاری می باشد. کشور انگلستان با اقتصادی قوی، نرخ بیکاری و تورم پایین یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت نیروی کار به شمار می رود. باید به این نکته توجه داشت که مهاجرت به انگلستان از طریق کار، امری دشوار می باشد که نیاز به دریافت پیشنهاد کاری از این کشور دارد. موسسه ملک پور با سال ها سابقه در امور مهاجرتی می تواند شما عزیزان را در خصوص مهاجرت به انگلستان از طریق کار با موسسه ملک پور راهنمایی کرده و شما را همراهی نماید. شما می توانید با برقرای تماس با موسسه ملک پور و یا پر کردن فرم تماس، شرایط مهاجرتی خود را در یک مشاوره تلفنی رایگان، با مشاورین متخصص و کارآزموده این مجموعه در میان بگذارید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می توانید در قسمت "ثبت پرسش" که در پایای این مقاله قرار دارد، آن ها را مطرح نمایید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ داده شود.

امتیاز 4.78 از 5 ( 27 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
احسان نصیری
سلام وقت شما بخیر برای مهاجرت به انگلستان از طریق کار چه میزان سرمایه لازمه؟ من 33 ساله هستم و 5 سال سابقه کار در زمینه کامپیوتر دارم ، همسرم 26 ساله و دیپلمه. کلا 300 میلیون سرمایه دارم. می شه شرایط من را بررسی کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما مد نظر داشته باشید که کشور انگلستان ویزای TIER2 را به ایرانی ها به راحتی نمی دهد و اگر یک پیشنهاد شغلی قوی و معتبر داشته باشید می توانید روی آن اقدام کنید، اگر نه شما باتوجه به رشته و سوابق کاری شانس دریافت ویزای کار المان و اتریش را هم دارا می باشید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید
نسیم
سلام و عرض ادب خدمت شما من 27 ساله هستم و کارشناسی کامپیوتر دارم سابقه کاری هم دارم میخواستم بدونم چطوری می تونم از طریق کاری به کشور انگلستان مهاجرت کنم؟ سرمایه من 500 میلیون هست خیلی ممنونم بابت مقالات و اطلاعات خوبی که در اختیار ما میگذارید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط کاری کشور انگلستان شما نیازمند به یک پیشنهاد شغلی و یا جاب آفر معتبر و قوی هستید و به راحتی TIER2 (ویزای کار انگلستان) را به ایرانی ها نمی دهد. اما باتوجه به شرایط سنی مناسبی که دارید یکی از راه های ورود شما می تواند به انگلستان تحصیل باشد که حین تحصیل و بعد از تحصیل دنبال کار باشید که با مدرک خود کشور انگلستان شانس کاریابی بسیار بالایی دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
Sahar
سلام و وقت بخیر من اقوام درجه ۲ در لندن دارم که برای خودشون اونجا صاحب کار هستن که خدمات و دیزاین ساختمان هست؛ آیا ایشون می تونن دعوت نامه کاری برای همسرم ک مدرک مرتبط با اون شغل رو دارن بفرستن؟ امکان قبولی چققدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، به طور کلی همه مشاغل انگلستان نمی توانند برای نیروی کار خارجی جاب آفر ارسال نمایند. در صورتی که ایشان مجوز جذب نیروی خارجی داشته باشند می توانند برای این کار اقدام داشته باشند و شما از طریق ویزای کاری تشریف ببرید.
آرمان محمدی منش
سلام خسته نباشید آیا واقعیت داره که انگلیس راننده پایه یک لازم داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید شرایط شما را کامل بررسی کنند تا روش های مناسب را پیشنهاد بدن با تشکر
ب.ن
سلام وقتتون بخير ،من پرستار هستم با ١٣ سال سابقه كار و همسرم هم تكنسين فوريتهاي پزشكي هستن،ميخواستم بدونم انگليس درحال حاضر پرستار ميخواد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما مناسب است با مشاوران موسسه تماس بگیرید تا شرایط سنی و سطح زبان و... را کامل بررسی کنن با تشکر
زهرا
سلام من با کارشناسی مدیریت دولتی کارمند دولت و ۱۶ سال سابقه کار و ۴۱ سال سن هستم .کارشناسی ارشد رو در رشته مدیریت کسب و کار امسال گرفتم بهترین گزینه برای من جهت مهاجرت چی هست ترجیحا کاری؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
سیامک جلالی
سلام و خسته نباشید من ۳۴ سالمه جوشکار برق-ارگون-co2 هستم ۲۰۰ میلیون دارم حدودی درضمن لیسانس فناوری اطلاعات هستم ولی جویای کار برای جوشکاری هستم خواهشا راهنمایی کنین با این پولی که دارم کجا میتونم به کمک موسسه شما برم؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر کشور عمان نیاز به نیروی جوشکار دارد. در صورت تایید رزومه کاری شما توسط کارشناس ارشد می توانید برای کاریابی در عمان اقدام نمایید.
رًضایی
سلام همسرمن راننده پایه یک داره همراه با۱۰سال سابقه کارودارای همسرو دوفرزندوسرمایه ای حدوددویست میلیون،آیاموفق به گرفتن ویزای کارمیشویم برای حداکثرسه سال
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر ویزاهای کاری برای کشورهایی مانند عمان امارات امریکا و برخی از کشورهای حوزه شنگن قابل اقدام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
ابراهیم موسی زاده
سلام وقتتون بخیر.من کارمند بانک هستم و کارشناسی رشته حسابداری دارم و در حال تحصیل ارشد حسابداری میباشم.۳۰ سال سنمه و متاهل هستم.میخواستم بدونم از طریق ویزای کار میتونم به انگلستان مهاجرت کنم؟ باتشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای کشورهایی نظیر انگلستان امریکا فنلاند کرواسی و ... در صورت داشتن شرایط می توانید اقدام به اخذ ویزای کاری نمایید. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
مجید رنجبر
سلام من جوشکار so2هستم جوش برق حرفه ای هستم کار در انگلیس پیدا میشه برام
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر در برخی از کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس امکان کاریابی وجود دارد‌
غلامرضا فیروزی
سلام, ایا, کار کردن در انگلستان شرایط سنی دارد. متشکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط سنی، رزومه تحصیلی ، مدرک زبان و سابقه کاری شما برای اخذ ویزای کاری اهمیت دارد.
مینا
سلام رشته ی من در مقطع کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه هست . میخواستم بدونم امکان ادامه تحصیل من در انگلستان وجود داره یا نه ؟ و اینکه آیا میتونم به عنوان معلم فرانسه مهاجرت کاری داشته باشم ؟ لازم به ذکر هست که در زمینه ی گرافیک توانایی زیادی دارم و به مدت دوسال سابقه کار در این زمینه دارم .آیا میشه از این طریق هم مهاجرت کاری کنم یا خیر ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت داشتن سن مناسب می توانید اقدام به اخذ پذیرش نمایید. برای مهاجرت کاری نیز روشهای متفاوتی وجود دارد. پیشنهاد می شود با موسسه تماس حاصل نمایید.
مستانه
با سلام و عرض ادب من در کشور انگلستان پذیرش تحصیلی در مقطع دکترا گرفتم و همسرم ارشد مهندسی شیمی با ۷ سال کار مرتبط در صنایع پتروشیمی هستن. می خواستم ببینم اگه به عنوان همراه با من بیان، امکان پیدا کردن کار مرتبط دارن؟ یا برای این رشته و سابقه کاری در انگلیس امکان کار نیست؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتی که ایشان در شغلشان متخصص و حرفه ای باشند می توانند از یک کارفرما جاب افر دریافت نمایند.
علیرضادهقانی
باسلام بنده مهندس مکانیک دارای 15 سال سابقه درزمینه کنترل کیفیت پروژه های صنعتی هستم آیا میتوانید کارفرمایی برای بنده درانگلیس پیداکنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط رشته و سابقه کار شما مناسب است برای ارتباط با مشاورین می توانید شماره واتس آپ خود را در قسمت مشاوره رایگان ثبت نمایید مشاورین مجرب با شما تماس میگیرند
محمدایمانی
سلام من فامیلمون توانگلیس رستوران داره. میخواد برای من ویزای کاری بفرسته بهم میدن. اگر ویرا بهم بدن. من چه مدا رکی باید داشته باشم درضم من زبان هیچی بلد نیستم. برام مشکل ایجاد نمیکنه. ممنون میشم جوابشو بهم بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز میبایست شرایط سنی و مدرک تحصیلی و ... را بفرمایید همچنین در مورد جاب آفرتون توضیح بدین تا شرایط شما بررسی شود پیسنهاد مبکنم با مشاورین موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
نیما
با سلام و درود با مدرک cfa آمریکا که بهترین مدرک کارشناسی سرمایه گذاری است میشه به انگلیس مهاجرت کرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر منظورتان مهاجرت کاری است حتما بادی از کشور انگلستان موفق به دریافت جاب آفر باید بشید.
زهرا مرادی
سلام وقت بخیر بنده دانشجوی ارشد روانشناسی هستم و مدرک کارشناسی رو دارم با معدل ۱۵/۲۲ و اینکه قصد کار درخارج از کشور دارم درحیطه ی رشد خودم یا اخذ بورسیه برای ادامه تحصیل و چه مدارکی لازم هست ؟ چون گفتند در کشورهای سوید و... احتیاج به نیروی روانشناس دارند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اخذ بورسیه باید یک رزومه علمی قوی داشته باشید و همچنین سوپروایزر یا استاد راهنما. در مورد کار در خارج کشور هم نیازمند به داشتن پیشنهاد شغلی می باشید از طرفی باتوجه به رشته تان باید به زبان بومی هم مسلط باشید.
مهدی محمدی
سلام 32ساله هستم دیپلم دارم الان 10ساله شغل کاشی کاری مشغولم و 5 سال هم بیمه مرتبط دارم مجرد هستم 500 سرمایه دارم میتونم ویزا کار بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایطی که می فرمایید دریافت ویزای کار می تواند به شما کمک بکند. برای کار در خارج کشور می توانید از محصول زیر ستفاده بکنید. https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
محمد
سلام من ۴۵ سال دارم و قصد مهاجرت به انگلیس دارم و اینکه بعدا خوانواده ام بیان چطوری میتونم منظور چه شرایطی داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی تان بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم برای انگلستان گرینه های متعددی اعم از کار شرکت وجود دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود https://officialmalekpour.net/contact
آذین
سلام بنده 35 سالمه لیسانس علوم تربیتی دارم و معلم هستم 3 سال سابقه کار در مدارس رو دارم . همسرم هم 37 سالشه دیپلم گرافیک کامپیوتر داره و 16 سال سابقه در پتروشیمی های نفتی و گازی داره و سرمایه ما 400 میلیون هست . آیا ما شرایط مهاجرت برای ویزای کار را داریم ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید ما رو
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مهاجرت کاری باید پیشنهاد شغلی داشته باشید یک روشی به اسم کار شرکت دارد که اگر مبلغی بین 50 تا 60 هزار پوند هم سرمایه گذاری کنید می توانید برای انگلستان اقدام نمایید.
مهسا
سلام عرض ادب و احترام ببخشید عذرمیخواهم من دانشجوی رشته جامعه شناسی هستم و سن من ۲۱ سال و من برای مهاجرت ب انگلیس و ادامه تحصیل چ مدرک نیاز دارن و آیا من برای ادامه درس میتونم ب اونجا برم یا ن؟و هزینه ویزای کاری اگ بخوام برم یا ویزای تحصیلی چقد است
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط سنی تان بهتر است که ایتدا لیسانس تان را بگیرید و برای وفق لیسانس اقدام نمایید که نیازمند به مدرک زبان آیلتس 6.5 است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان برررسی شود.
رضا کیایی
با سلام میخواستم بپرسم از زمان درخواست ویزای کاری با داشتن جاب افر چقدر طول میکشدتا ویزای سفر را دریافت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بستگی به سفارت دارد که چقدر پروسه کار شما را طول بدهند.
فریبا
درود بر شما،پرستار بازنشسته هستم با 55 سال سن، میتونم ویزای کاری انگلیس یا آلمان رو بگیرم؟(پس انداز،بیمه،منزل مسکونی هم دارم)
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب برای کار در انگلستان الان پرستاران می توانند اقدام بکنند منتها آیلتس 7 نیاز دارید. در مورد کشور آلمان هم شما نیازمند به حداقل مدرک زبان B1 هستید. درکل با 55 سال سن ریسک بالایی دارید.
محسن قادری
سلام، من مهندس عمران با ۱۲ سال سابقه بیمه، بعنوان مدیر پروژه و مدیر عامل شرکت هستم میخواستم بدونم شرایط کاری و زندگی کدوم کشور اروپای واسم راحت و ایده آل
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به رزومه ای که می فرمایید در اروپا امکان اقدام برای کارت شرکت انگلستان را دارید. پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
سارا
سلام وقت بخیر، اگر جاب افر داشته باشیم با حقوق ماهی 3 هزار پوند، آیا باید تمکن مالی هم نشون بدیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست گرامی، بهتر است شما در ابتدای پروسه مبلغی را به منظور تمکن مالی در حساب خود قرار دهید.
Shiron
سلام معمولا چقدر سرمایه لازمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول در صورتی که جاب آفر از کارفرمای انگلیسی داشته باشید هزینه بالایی برای دریافت ویزای کار نخواهید داشت.
حسین فرجادیان
سلام وقت بخیر آیا با سن 47 سال در درشته های فنی با ایلتس 7 و 23 سال سابقه کار شانس کاریابی درانگلستان رو داریم؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما می توانید برای روش های کارشرکت انگلستان اقدام داشته باشید و مشغول به کار شوید.
مهدیار
سلام وقت بخیر من ویدیو اقای دکتر رو در خصوص کاری اکادمی انگلیس دیدم سوالی داشتم از خدمتتون این موضوع شرایط سنی داره ؟ و ایا مدرک زبان میخواد چون میتونم مقاله های بین المللی داشته باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای اقدام محدودیت سنی وجود ندارد اما حداقل باید آیلتس 6-6.5 بتوانید ارائه نمایید.
مهرداد
سلام و عرض ادب آیا اقامت نوآفرینی هم برای انگلستان وجود داره؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله، افراد می توانند با ارائه یک ایده نو، اقامت نوآفرینی را دریافت نمایند و پس از 3 سال اقامت دائم انگلستان را بدست آورند.
مهرداد
سلام برای کارهای اکادمیک در انگلستان، ایا مقالات داخلی هم در نظر گرفته میشه؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. خیر، حتما باید مقالات بین المللی داشته باشید.
صفری
سلام و عرض ادب. بنده دکترا فیزیک دارم و با 37 سال مدرس دانشگاه هستم و چندین مقاله خوب بین المللی هم دارم. همسر بنده هم پزشک متخصص هستند و شرایط سنی مشابه داریم. زبان هر دو ما خوبه و در حد آیلتس 6.5 میتونیم باشیم حداقل. شانسی برای کار در انگلستان وجود داره با توجه به رشته تحصیلی ما؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله شما شانس اقدام برای پوزیشن های کاری آکادمیک در انگلستان را دارید ولی برای رشته همسر شما این امکان وجود ندارد ولی ایشان می توانند به عنوان همراه شما وارد انگستان شده و مدرک خود را معادلسازی نموده و مشغول به کار شوند.
حسین نژاد
من 32 ساله هستم مدارک کارشناسی ارشدشیمی دارویی دارم و مدرک تافل هوم ادیشن و 2 سال ونیم سابقه کاردر آزمایشگاه بیمارستان رو دارم میخواستم بدونم شانس من برای ویزای کاری چقدر هست و اینکه متاهل هستم اگر از طریق مهاجرت کاری نتونم اقدام کنم مهاجرت تحصیلی برای ارشد با دکتری رو به من پیشنهادمیکنید واینکه ویزای همراه رو شامل میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. در صورت داشتن حداقل یک مقاله امکان اخذ ویزای کاری در انگلستان وجود دارد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
فتانه
ممنون از مقاله خوبتون. پس باید حتما کف امتیاز رو کسب کنیم تا بتونیم ویزای کار انگلیس رو بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله داشتن حداقل شرایط امتیازی یکی از شروط دریافت ویزای کار است.
سلام وقت بخیر تمکن مالی برای ویزای کار باید حتما در حساب به پوند باشه؟!؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به طور کلی شما تمکن مالی در تمامی روش ها را باید معادل مبلغ مورد نیاز در حساب خود نشان دهید. شما می توانید به صورت ریالی تمکن نشان دهید ولی باید معادل آن به پوند مورد نیاز باشد.
پردیس
سلام ایا امکان پیدا کردن کار از طریق ورزش هست؟ مثلا مقام های کشوری و عضویت در تیم های باشگاهی سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله در صورت داشتن جاب آفر از یک تیم ورزشی می توانید ویزای کاری دریافت نمایید اما قرار گرفتن به عنوان یک مقام کشوری بعید است.
سحر
سلام، آیا برای اقدام برای کار درانگلیس مدرک زبان لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله داشتن حداقل مدرک زبان در سطح ایلتس ۵ ضروری می باشد.
سارا مرزادگان
سلام و عرض ادب بنده فوق لیسانس ادبیات خارجی دارم و چندین مقاله بین المللی هم نوشتم. چطور امکان کار برای کشور انگلیس رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در حال حاضر امکان کاریابی در برخی مشاغل آکادمیک در کشور انگلستان وجود دارد که با بررسی دقیق رزومه شما امکان اقدام برای شما بررسی خواهد شد. برای شروع کار با شماره 02149196000 تماس بگیرید.
سپیده کرباسچی
سلام ممنونم از مطالب بسیار مفید و خوبی که در اختیار ما میگذارین. من با مدرک کمک پرستاری برای کارهای خدماتی و پرستاری کودک تو کشور انگلیس میتونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید.
سحر
سلام، من 37 ساله هستم و فوق لیسانس معماری دارم، آیا شانس کاریابی در انگلیس رو دارم با رشته معماری؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. اگر سطح زبان مناسب و مقالات بین المللی داشته باشید می توانید برای کار آکادمیک در این کشور اقدام داشته باشید.
علی سواری
سلام من 28 سالمه پرستارم و 5 سال سابقه کار با بیمه دارم ایلتس 6 و نیم دارم و تمکن مالیم خوب هست و مجردم از نظر شما میتونم برای ویزای کار انگلستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی شرایط سنی شما مناسب می‌باشد در صورت دریافت آیلتس ۷ می‌توانید برای ویزای کاری انگلستان اقدام نمایید
علی سواری
سلام وقتتون بخیر من 32 سالمه و کارشناسی ارشد کامپیوتر دارم و 6 سال سابقه کار در زمینه نرم افزار و برنامه نویسی دارم ایلتس 7 دارم و سرمایم حدودا ۳۰ هزار پوند هست ازنظر شما باتوجه به شرایطم امکان مهاجرت از طریق کار در انگلستان را دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله مخاطب گرامی شما می‌توانید برای روش کاری انگلستان اقدام نمایید پیشنهاد می‌شود برای بررسی رزومه خود با جزئیات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید
مرتضی
سلام عرض ادب من فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر هستم و ۳۵ ساله به تازگی آیلتس ۶.۵ هم گرفتم برای ویزا کار انگلستان میتونم اقدام کنم ؟ به چه شکلی میشه جاب آفر پیدا کرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت اینکه حداقل یک مقاله بین‌المللی داشته باشید امکان دریافت جاب آفر در بهترین دانشگاه‌های انگلستان برای شما وجود دارد پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
Farzan
سلام وقتتون بخیر مقاله تون خیلی خوب بود من دوتا مقاله آی اس آی دارم و دکترای فیزیک از دانشگده سراسری زبان انگلیسی هم آیلتس ۶ و نیم دارم آیا به آکادمیک پوزیشن شرایط من میخوره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله شرایط شما برای این روش مناسب می‌باشد پیشنهاد می‌شود برای بررسی بیشتر رزومه‌تان با موسسه تماس حاصل نمایید.
کوثر سواری
سلام ممنون از سایت خوبتون من 30 سالمه و ارشد مهندسی نرم افزار دارم متاهل هستم و یک دختر 2 ساله دارم همسرم 25 سالشونه و لیسانس حسابداری دارن سطح زبانمون خوبه هر دوتامون میخواستم بپرسم باتوجه به شرایط ما امکان دریافت ویزای کار داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز امکان کاریابی برای شما و یا همسرتان در بسیاری از کشورها وجود دارد پیشنهاد می‌شود برای بررسی رزومه خود با جزئیات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
شایان
سلام عرض ادب شرایط کار در انگلستان برای من چطور هست با توجه به رزومه ای که دارم میتونم تو انگلستان کار پیدا کنم ؟ فوق لیسانس مکانیک هستم و ۳۴ ساله و ۸ سال سابقه کار مرتبط دارمو آیلتس ۷
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. رزومه شما بسیار خوب است و در صورتی که کارفرمایی در این کشور حاضر به جذب شود میتواند برای شما این امر را پیش برده و برای شما جاب آفر ارسال نماید.
Pirayeh
درود و عرض ادب. آیا داشتن ردی ویزای تحصیلی انگلستان میتونه روی دریافت ویزای کاری تاثیر بذاره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز ریجکتی تحصیلی تاثیرگذار می‌باشد. اما با این حال امکان اقدام وجود دارد.
حسین
سلام جناب ملک پور بزرگوار آیا با داشتن گواهینامه پایه یک می توان در انگلستان مشغول به کار شد ؟؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای این حیطه شغلی در بسیاری از کشورهای اروپایی امکان اخذ ویزای کاری وجود دارد.
علی
سلام، من مهندس برق هستم و 37 سالم هست. آیا میتونید در انگلیس برای من کار پیدا کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که سابقه کار مناسبی داشته باشید امکان کاریابی برای شما وجود دارد.
باران
سلام بنده 28 سالمه و تحصیلاتم لیسانس عمران هستش سطح زبانم 6 هستش و تمکن مالی بنده حدود 10 میلیارده با توجه با شرایط بنده چه روشی به بنده برای انگلیس میخوره ممنون میشم راهنماییم کنین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما میتوانید برای تحصیل فوق لیسانس در کشور انگلستان اقدام داشته باشید.
Gohar
سلامت خسته نباشيد . من معلمك با ١٢ سال سابقه كار يه صورت قرار دادي هستم و استخدام رسمي نيستم ايا ميتونم ازطريق كار براي انگلستان اقدام كنم؟ ٣٧ سالمه و كارشناسي تربيت ابتدايي خوندم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شاید کار در کشور انگلستان قدری برای شما دشوار باشد اما در صورتی که موفق به تحصیل در انگلستان یا کشور دیگری شوید شانس کار خوبی پس از تحصیل خواهید داشت.
شهاب
سلام روز بخیر. من ۳۵ سالمه و ۲/۵ میلیارد سرمابه دارم. از طریق سرمایه گذاری و ویزای کاری میتونم برای انگلستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شرایط شما برای سرمایه گذاری در انگلستان مناسب نیست اما اگر سطح زبان مناسبی داشته باشید میتوانید برای کار یا تحصیل اقدام نمایید.
meshkiii زاده
سلام عرض ادب یه سوال دارم ایابا هرسنی میشه برای انگلستان درخواست ویزای کارداد واینکه من شنیدم شرایطش سخت هست درسته ؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولا ویزای کاری شرط سنی ندارد اما رزومه شما برای دریافت جاب افر بایستی بررسی گردد.
لاله
وقت بخیر کل پروسه ویزای کار انگلستان چقدر طول می‌کشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. زمان پروسه بسته به مدارک موکل متفاوت است ولی به طور معمول کمتر از 6 ماه انجام می شود.
سپهر
سلام من میخواستم در مورد هزینه ای اخذ ویزای کاری انگلستان معلومات کسب کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد.
فرشته امیری
سلام وقتتون بخیر همسر بنده استادیار دانشگاه هستن و 17 سال عضو هیئت علمی دانشگاه دولتی بودن .برای گرفتن شغل در دانشگاه های انگلستان چقدر دارایی لازمه؟محدودیت سن هم داره؟همراه همزمان داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز محدودیت سن وجود ندارد و ویزای همراه همزمان می باشد.تمکن مالی به ازاء تعداد اعضای خانواده متفاوت است.
بهادر
سلام و درود ایا از طریق ثبت شرکت در انگلستان امکان دریافت اقامت وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بله این امکان وجود دارد.
Gohar
سلام و خسته نباشید اگر طریق کاری به انگلستان بریم شرایط برای همراه به چه صورته هزینه ویزای کاری و همراه چقدره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز همراه نیز اجازه کار فول تایم خواهند داشت. برای اطلاع از هزینه ها با موسسه تماس حاصل نمایید.
امیرمهدی
با سلام ضمن تشکر از توضیحات آقای دکتر در خصوص کارآکادمیک آیا محدودیت رشته وجود دارد ؟ آیا در رشته حقوق هم می توان برای آکادمیک انگلیس درخواست داد ؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. رزومه شما باید بررسی شود زیرا علاوه بر تحصیلات، شخص باید مقاله بین المللی و مدرک زبان مناسب داشته باشد.
توسکا
سلام خسته نباشید بنده 45 سالمه توی رشته برق مشغول به کار هستم سطح زبانم در حد ایلتس 6 هست و تمکن مالی حدود 30 میلیارد هست و میخواستم برای انگلستان اقدام کنم ممنون میشم بفرمایید با توجه به شرایط بنده از چه روشی میتونم اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از روش های کاری یا نوافرینی و ثبت شرکت اقدام نمایید.
مرادی
سلام. من استاد دانشگاه هستم و 40 سال سن دارم، فارغ التحصیل مدیریت از دانشگاه سوربن فرانسه هستم. به زبان فرانسه و انگلیسی مسلطم و حتی انگلیسی درس میدم. متاهل هستم و 2 پسر 13 و 16 سال دارم. خواستم بپرسم میتونم برای کار در انگلستان اقدام داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، شما میتوانید برای کار آکادمیک پوزیشن در دانشگاه های انگلستان اقدام داشته باشید و شانس خیلی خوبی برای این روش خواهید داشت.
پژمان
سلام و عرض ادب من داری مدرک لیسانس مهندسی کامیپوتر هستم آیا امکان کاریابی در انگلیس را دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که سطح زبان مناسب و سابقه کاری خوبی داشته باشید شانس خوبی خواهید داشت.
رامین
سلام عرض ادب من دکترای بیوشیمی دارم و سطح زبانم خوبه آیلتس ۷ دارم برای ویزای کار انگلیس شانسی برای اقدام دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله شانس خواهید داشت. برای دریافت مشاوره میتوانید با موسسه تماس بگیرید.
عابدی
سلام بندع 45 سالمه متاهل هستم وبرای کار به انگلیس میخواستم اقدام کنم زبانم الیتس 7 هست و فوق لیسانس دارم توی رشته خودمم که معماری هست کار کردم ممنون میشم بفرمایید امکان اقدام دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بنظر میرسد شرایط اقدام را داشته باشید.‌پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
شوشی زاده
سلام برای رشته حسابداری برای کشور انگلستان شانس دارم اقدام کنم ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای کار حسابداری خیر، اگر مدرک حسابداری دارید باید ابتدا مدرک خود را معادلسازی نمایید و یا آموزش های لازم را ببینید و پس از آن کار کنید.
الهام
برای کار شرکت انگلیس حدودا چقدر سرمایه لازم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد. حدود ۶۰ تا ۹۰ هزارپوند بایستی در نظر بگیرید.
اشرف
سلام و خسته نباشید. بعد از چه مدت میتونیم ویزای کار رو در انگلستان تبدیل به اقامت دائم کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما پس از 5 سال کار در انگلستان میتوانید اقامت دائم اخذ نمایید.
سمیرا
با این شرایط برای ویزای کاری میتونیم اقدام کنیم؟ هزینه خدمات کاریابی چقدر است؟ من ارشد شیمی دارم سابقه کار هم‌۳ سال دارم‌۲۹ سالمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله امکان اقدام خواهید داشت و هزینه خدمات بسته به کار وکیل متفاوت است.
saeed
سلام میشه بفرمایید پروسه کار شرکت چقدر طول میکشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بین ۶ تا ۸ ماه
نازنین
سلام و عرض ادب برای نجاری هم میشه جاب افر گرفت من 40 سالمه و زیر دپلم هستم دارایی من 3 میلیارد هست ویک فرزند 10 ساله هم دارم همسرم 32 ساله هست ودیپلم داره بااین شرایط میشه اقدام کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.
علی رحمانی
سلام من 36 سالمه مهندس برق هستم و سطح زبانم خوبه ولی ایلتس نگرفتم هنوز مجرد هم هستم از نظر شما باتوجه به شرایطم میتونم برای اقامت کاری در انگلستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله شانس اقدام دارید. علاوه بر انگلستان برای کشورهای مختلف دیگری نیز شانس دارید.
لاله هاشمی
سلام و درود با توجه به اینکه دارم وارد 45 سال سن میشم و دکترای محیط زیست دارم14 سال هیئت علمی دانشگاه بودم و الان هم مدیر شرکت خصوصی هستم آیاامکان مهاجرت و پیدا کردن جاب آفر در انگلیس رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که مقالات علمی بین المللی و مدرک زبان مناسبی داشته باشید میتوانید برای آکادمیک پوزیشن در انگلستان اقدام داشته باشید.
ثریا بدلخانی
سلام وقت شما ممنون از سایت خوبتون و همچنین اطلاعات مفیدی که قرار میدید. ویزای کار چه مدته هست؟ و بعد از چند سال کار میشه دائم گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. ویزای کار شما به مدت قرارداد با کارفرما بستگی دارد و پس از 5 سال کار و زندگی در این کشور به اقامت دائم می رسید.
میترا
سلام وخدا قوت بنده 33سال دارم لیسانس کارگردانی و 2میلیارد دارایی دارم ایا در رابطه با شغل خودم امکان کار وجود دارد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. با توجه به اینکه کاریابی در این زمینه پروژه ای است شما باید رزومه خود را برای پروژه های کاری ارسال نمایید تا در صورت تایید به شما کار پیشنهاد دهند.
حسینی پور
سلام و درود من 45 سالمه و پرستار هستم و زبانمم خیلی خوبه آیا راهی برای مهاجرت به انگلیس برای من وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که سطح زبان شما در حد آیلتس 7 باشد میتوانید برای این معادلسازی مدرکتان اقدام نمایید.
علی شفیعی
سلام من 30 سالمه لیسانس و ارشد مهندس نرم افزار دارم و ایلتس 6 رو میتونم بگیرم باتوجه به شرایطم شانس دریافت ویزای کار در انگلیس رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله شانس خواهید داشت اما بایستی رزومه شما دقیق تر بررسی گردد.
فاطمه
سلام اگه بخوایم مهاجرت به انگلیس داشته باشیم و کار در منزل و دورکاری داشته باشیم باید از طریق ویزای کاری اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله بایستی ویزای کاری دریافت نمایید.
میلاد توصلی
سلام و عرض ادب میخواستم بدونم برای انگلیس هم این امکان وجود داره که وارد کشورش بشیم با ویزاری جستجوی کار و اونجا کار پیدا کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر، در حال حاضر کشور انگلستان ویزایی تحت عنوان ویزای جستجوی کار ندارد.
شمیم
برای مهاجرت به انگلستان روش ویزای هنرمندان بهتر هست یا از طریق کارشرکت ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز ویزای هنرمندان پروسه بسیار سختی دارد.بهتر است از طریق کارشرکت اقدام نمایید.
صادق
سلام وقت بخیر برای اخذ ویزای کاری انگلستان برای ‌پرستاری شرایط خاصی باید داشته باشیم ؟ ۳۲ سالمه و لیسانس پرستاری دارم ۸ سال سابقه کار
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط شما مناسب است و در صورت داشتن مدرک آیلتس 7 امکان اقدام برای شما وجود دارد.
مهدي
سلام خسته نباشيد دريافت ويزاي همراه فرموديد به صورت همزمان أست ايا زمان دريافت هم يكي أست همون ٣ هفته طول ميكشه؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله عمدتا ویزای همراه به صورت همزمان با نفر اصلی بررسی شده و پاسخ داده می شود.
سهند
سلام وقتتون بخیر من دکترای فیزیک هسته ای دارم و حدود ۸ سال سابقه کار و ۲ مقاله دارم چجوری میتونم برای ویزای کار انگلستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز لطفا با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.
سهند
آیا بدون داشتن سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی امکان اقدام از طریق کار در انگلستان وجود داره؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتی که در حرفه خود سابقه کاری خوبی داشته باشید این امکان وجود دارد.
پری
بنده 40سالمه دکترا روانشناسی دارم و ایلتس 7هم دارم دو مقاله بین المللی دارم از نظرمالی اوکیه و مشکلی ندارم ممنون میشم با توجه به شرایط بنده از چه روشی میتونم اقدام کنم به اتگلیس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. احتمالا شما بتوانید برای کار آکادمیک در انگلستان اقدام داشته باشید. رزومه خود را برای مشاورین ارسال نمایید.
سارا فتاحی
سلام و عرض ادب من دکترای روانشناسی دارم و اگر بخوام برای مشاغل پژوهشی اقدام کنم ایا امکانش هست بدون معادلسازی رشته م با مقاله بین المللی و سطح زبان بالا برای مشاغل آکادمیک اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله امکان اقدام وجود دارد که برای مشاغل آکادمیک و یا پژوهشی اقدام نمایید.
سارا فتاحی
من برادرم انکلیسه و یه مغازه کوچیک داره. ایا ممکنه که ایشون به من پیشنهاد کار بدن و من به این واسطه اقامت کاری انگلیس رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز بایستی مجوز ارسال جاب افر را داشته باشند.
فاطمه
سلام . من همسرم از طریق آکادمیک پوزیشن مبهوان اقدام کنند. من و بچه ۷ سالم میتونیم همراهش بیاییم؟ من ۲۹ ساله هستم.با ۳ سال سابقه کار مامایی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله شما میتوانید به صورت همزمان اقدام داشته باشید.
haniyeh khodakarim
سلام وقت بخیر ببخشید مزایای ویزای انگلیس برای کار چیه چندتا کشور با ویزای کاری انگلیس میتویم بریم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. مزایای مختلفی وجود دارد که میتوان به زمینه سازی برای اقامت دائم، همراهی خانواده، تحصیل رایگان فرزند و ... اشاره داشت. ضمن اینکه با ویزای کار انگلستان نمیتوانید به کشور دیگری سفر کنید و حتما باید ویزا دریافت نمایید.
شیرین نوابی
سلام وقت بخیر برای ویزای کار چه شرایطی لازمه؟ می تونم با لیسانس معماری کار پیدا کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای کار در رشته معماری باید مدرک شما معادلسازی شود و پس از آن با داشتن سطح زبان مناسب و داشتن کارفرما میتوانید برای کار اقدام داشته باشید.
علی صمیمی
سلام من 29 سالمه لیسانس نرم افزار دارم و 6 سال سابقه برنامه نویسی دارم ایلتس 6 دارم ولی اکسپایر شده باتوجه به شرایطم میتونم در انگلیس ویزای کاری بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایطط شما خوب است و شانس کاریابی خواهید داشت و در صورت پیدا کردن کارفرما میتوانید برای اقامت در انگلستان اقدام نمایید.
الهام
برا يک خانواده سه نفره با فرزند ۱۶ ساله تقربیا چقدر دارایی لازم هست که برای کار شرکت اقدام کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار پوند
راضیه
سلام من فامیلمون توانگلیس شرکت داره. میخواد برای من ویزای کاری بفرسته بهم میدن. اگر ویزا بهم بدن من چه مدارکی باید داشته باشم ممنون میشم جوابشو بهم بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اطلاع از مدارک لازم سایت سفارت را بررسی نمایید.
فواد
سلام من ۳۸ سالمه و فنی هستم. در زمینه های مختلف کار فنی انجام دادم.فوق دیپلم هستم. چطوری میتونم در انگلیس کار کنم؟ پاسخ
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که در فیلد کاری شما، کارفرمایی حاضر به ارسال جاب آفر برای شما باشد میتوانید با اقامت کاری اقدام داشته باشید.
غزاله فیروزی
عرض سپاس و ارادت برای ویزای کارهای آکادمیک کشور انگلیس چطور میتونم شرایطو رو بررسی کنم. من ۳۳ ساله هستم فوق لیسانس ادبیات انگلیسی و مدرک زبان بالا و مقاله بین المللی هم دارم. ایا مشخصه این کارها دقیقا در چه حوزه هاییه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز لطفا با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان شرایط شما را بررسی نمایند.
صاعدی
سلام. اگر از طریق کارشرکت بخوام اقدام کنم و اقامت بگیرم، همسرم هم میتونه اونجا مشغول به کار بشه و اجازه کار تمام وقت داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، همسر شما از ابتدا با شما اقامت دریافت میکنند و از ابتدا اجازه کار فول تایم دریافت می کنند.
بهمن
سلام و وقت بخیر من دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی کامیپیوتر هستم و زبانم خوبه آیا راهی برای اقامت کاری انگلیس برای من وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام رزومه شما بایستی بررسی گردد.پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
محدثه
سلام انگلیس هم مثل المان ویزایی داره که بشه رفت توی کشورشون دنبال کار بگردیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز انگلستان ویزای جستجوی کار ندارد.
محمد رضاوند
درود. آیا داشتن ایده نواورانه برای مهاجرت به انگلستان لازم هست؟ من سرمایه لازم رو دارم اما ایده خاصی در نظر ندارم. ممنون میشم راهنمایی کنید سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای نوشتن بیزینس پلن یک تیم در انگلستان در کنار شما خواهند بود.
شاپور
ایا از روش کار شرکت هم میشه برای ویزای کاری انگلستان اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، امکان این امر وجود دارد.
اقای حسینی
سلام من لیسانس زبان دارم سابقه 12 ساله دارم امکام اقدام برای کاریابی انگلستان رو دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز لطفا با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.
naser
سلام روز بخیر من راننده تریلی ام 37 سالمه مدرکمم سیکل ولی پایه یک دارم میخواستم بدونم ویزای کار انگلیس راننده پایه یک رو با شریطی که براتون گفتم میتونم بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای بسیاری از کشورها امکان کاریابی وجود دارد. اما شرایط شما بایستی بررسی گردد.
مهدی
سلام خسته نباشید من 12 ساله راننده تریلی هستم و پایه یک دارم میخواستم بدونم آیا میشه ویزای کار انگلیس راننده پایه یک را دریافت کنم ؟ آیا مدرک زبان یا مدرک تحصیلی برای دریافت ویزا مهمه؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای بسیاری از کشورها امکان کاریابی وجود دارد. اما شرایط شما بایستی بررسی گردد. بدون مدرک زبان نیز امکان اقدام وجود دارد. اما دانش زبان بایستی داشته باشید.
حمید
سلام روزتون بخیر اگر فوق لیسانس عمران دارم 38 سالمه 4 سال هم سابقه کار با بیمه دارم شانسم برای ویزای اسکیل ورکر انگلیس خوبه یا کمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. سطح زبان شما نیز تاثیرگذار است ولی نظر نهایی در این خصوص را باید وکیل ارائه نماید.
صادق
با ده سال سابقه کار تو رشته بیمه میتونم برای مهاجرت به انگلیس اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط شما باید دقیق تر بررسی شود و بهتر است با مشاورین موسسه تماس داشته باشید.
اقای سیدمحمدی
سلام وقت بخیر ببخشید چند نوع ویزای کار انگلستان داریم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. انواع مختلفی از ویزای کار وجود دارد که بسته به ماهیت شغل متقاضی و شرایط آن متفاوت است و از جمله مهم ترین این موارد میتوان به ویزای ورزشکاران، درجه 1، درجه 2، کار موقت و ... اشاره نمود.
محمد شعبانی
سلام 33 ساله هستم و کار های ام دی واف و نجاری انجام میدم و در این زمینه هم مدارک مختلف از فنی حرفه ای دارم. آیا شانس کاریابی در همین زمنیه در انگلیس رو دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان کاریابی در بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارد‌ پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
فخری
سلام بنده 45 سالمه و برای کار انگلستان میخواستم اقدام کنم چه شرایطی مورد نیاز هست برای این مورد ایا مدرک زبانم خیواد و توی رشته مهندسی مکانیک امکان کاریابی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید
افسانه
سلام و درود بنده 33سال دارم و لیسانس گرافیک دارم 9سال سابقه کارعکاسی دارم و اتلیه دارم میخواستم ببینم چجوری میشه برای انگلستان اقدام کنم از طریق کار مدرک رنگ ولایت به صورت حرفه ای از اکادمی هم دارم و کل دارایی من 2میلیارد هست ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید
Zeynab
سلام، من ۳۴ سالم هست و فوق لیسانس دارم آیا میتونم ویزای کار بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد. پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید
مهسا
اگر من برای کار شرکت انگلیس اقدام کنم تحصیل دو فرزند ده ساله رایگان خواهد بود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال رایگان می باشد.
Zeynab
سلام، من آرایشگر هستم، آیا آرایشگرها هم میتونن از طریق ویزای کار اقامت بگیرند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با موسسه تماس حاصل نمایید.
Zeynab
سلام، من ۳۴ سال دارم ک فوق لیسانس میکروبیولوژی هستم. آیا میتونم این ویزا رو دریافت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس بگیرید.
زیبا
سلام وقت بخیر بنده آرایشگر هستم میخواستم بدونم کشور انگلیس خواهان آرایشگر هستن و درآمدش خوبه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. درآمد شغل آرایشگری در انگلستان مناسب است اما اگر برای کار درخواست داشته باشید باید کارفرمایی پذیرای شما در این کشور شده و برای شما جاب آفر ارسال نماید.
رامین
ایا از روش کار شرکت هم میشه برای ویزای کاری انگلستان اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز سوال شما نامفهوم است.
علی
سلام وقت بخیر در صورت دریافت ویزا کارشرکت انگلستان خانواده به صورت همزمان میتونن باهامون بیان؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، شما در این روش میتوانید به همراه اعضای خانواده وارد کشور انگلستان شوید.
شکیب
در همه موارد کاری انگلیس داشتن مدرک زبان الزامی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز
ویدا
سلام و عرض ادب ببخشید من 32 سالمه و دکترای زبان انگلیسی دارم میخاستم ببینم ایا برای کاری انگلستان میتونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز در صورت داشتن مقاله امکان اقدام وجود دارد.
امیرحسین حیدریان
عرض ادب ایا انگلیس تو حوزه های فنی نیاز به نیروی کار نداره؟ من ۳۳ ساله هستم و تراشکارم. مدرک زبان دارم اما مدرک تحصیل ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، در این زمینه ها نیاز به نیروی کار دارد اما شما باید بتوانید کارفرمایی در این زمینه داشته باشید که جاب آفر ارسال نماید یا اینکه از طریق کارشرکت اقدام داشته باشید.
حسن جمشیدی
سلام بنده ۴۱ ساله هستم و می‌خوام از طریق تمکن مالی برای ویزای کار انگلیس اقدام کنم مدرک فوق‌لیسانس هم دارم میتونم با همسر و فرزندانم اقدام کنم و اقامت بگیرم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد.ویزای همراه بصورت همزمان میباشد. لطفا برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
موسوی زاده
سلام من آیلتس ۶/۵ دارم و فوق لیسانس دامپزشکی دارم از چه طریقی بهتره اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزئیات بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید‌
مرادی
سلام. با سن 41 سال هم میشه برای کارشرکت در کشور انگلیس اقدام کرد و در شرکت خودمون مشغول به کار بشیم و اقامت بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز محدودیت سنی وجود ندارد
مازندرانی
با سلام من دارای مدرک دکترا از دانشگاه مالزی هستم در رشته مهندسی مکانیک و همچنین حدود 10 تا مقاله بین المللی دارم. چه راه حلی برای اقامت انگلیس برای من وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می‌توانید از روش‌های مختلف مانند کار آکادمیک، نوآفرینی ثبت شرکت و غیره اقدام نمایید
میران
سلام. اگه کارفرمایی توی انگلیس پیدا کنم شما برای دریافت ویزا به من کمک میکنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند‌
محمد
وقت بخیر برای شغل جوشکاری میشه برای ویزای کاری اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که کارفرمایی در این کشور داشته باشید و با بررسی شرایطتان شانس ویزا خواهید داشت.
بردیا بذرافکن
سلام و وقت بخیر من میخواستم برای مهاجرت کاری به انگلیس اقدام کنم میخواستم بپرسم که آیا مدرک زبان هم مورد نیاز است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز مدرک زبان لازم است.
M.amir hamdard
من اهل افغانستان هستم میخواستم ویزای تحصیلی ازکشور انگلستان بگیرم و میخواستم بپرسم که بعد از آن که در انگلیس آمدم شرایط کاری چطور است ودر ضمن ما میتوانم کار هم کنیم یاخیر و هزینه ویزای تحصیلی چه مقدار است؟ تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد. پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان