لاتاری آمریکا چیست

15 نظر

لاتاری چیست، برنامه قرعه کشی دولت آمریکا برای دریافت کارت اقامت دائم کشور آمریکاست. برای ثبت نام در لاتاری نیاز به داشتن سرمایه یا هزینه چندانی نیست. این برنامه طی قانون مصوب 1990 اجرا شده و به برنامه ویزای بلندمدت گوناگونی (DV) معروف است. این برنامه توسط کشور ایالات متحده آمریکا طراحی و اجرا شده و سالیانه به 55000 نفر از متقاضیان واجد شرایط در سرتاسر جهان اقامت دائم آمریکا را اعطا می نماید. اولین ثبت نام این برنامه در سال 1995 و برای شهروندان 12 کشور (که ایران جزوشان نبود) طراحی و اجرا شد. هدف از اجرای این برنامه، حفظ تنوع و گوناگونی نژادی در کشور آمریکاست. در سال 2005 تلاش هایی برای توقف اجرای این برنامه صورت پذیرفت که ناکام ماند. برای اطلاعت بیشتر در زمینه لاتاری آمریکا میتوانید از مشاوره رایگان مشاورین موسسه MIE بهره مند شوید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد آموزش تصویـری و گام به گام ثبت نـام لاتـاری


ویدیو کامل آموزش رایگان ثبت نام لاتاری را می توانید در کانال یوتیوب موسسه تماشا کنید. توجه داشته باشید که ویدیو پاسخ به سوالات نیز ضبط خواهد شد. در صورت وجود ابهام می توانید سوالاتتان را در بخش کامنت های کانال یوتیوب درج کنید.

برای مشاهده کامل این ویدئو در یوتیوب ما عضو شوید!

 

 

مباحث زیر در مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت:

کار در لهستان

لاتاری آمریکا

اخذ گرین کارت از طریق لاتاری

برای اخذ گرین کارت امریکا از طریق لاتاری باید در قرعه کشی که سالانه در آمریکا برگزار می شود شرکت کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید گرین کارت آمریکا را به دست آورید فقط کافی است رزومه خوب داشته و کمی خوش شانس باشید. اداره مهاجرت آمریکا سالانه برای هر کشور میزان ظرفیتی ارائه می دهد و از بین ثبت نام کنندگان افرادی که موفق به برنده شدن در لاتاری می شوند گرین کارت آمریکا داده میشود.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد آموزش تصویـری و گام به گام ثبت نـام لاتـاری قسمت دوم


برای مشاهده کامل این ویدئو در یوتیوب ما عضو شوید!

 

شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا

دولت آمریکا برای افرادی که متقاضی ثبت نام لاتاری آمریکا هستند ضوابطی را تعیین نموده است. یکی از این ضوابط این است که متقاضی شهروند یکی از کشورهای مجاز برای ثبت نام در این برنامه باشد. این کشورها سالیانه در وبسایت رسمی اداره مهاجرت آمریکا قرار داده می شوند که خوشبختانه شهروندان ایرانی طی سالیان متوالی، جزو واجدین شرایط ثبت نام در این برنامه اقامتی بوده و هستند. طبق اعلام وبسایت رسمی اداره مهاجرت آمریکا، در سال 2020 تنها شهروندان کشورهای بنگلادش، برزیل، کانادا، چین، هنگ کنگ، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، السالوادور، گواتمالا، هائیتی، هندوراس، هند، جامائیکا، مکزیک، نیجریه، پاکستان، فیلیپین، کره جنوبی، انگلستان، ایرلند شمالی و ویتنام مجاز به ثبت نام در لاتاری آمریکا نیستند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد وقتی در لاتاری قبول شدید چه کنید؟


 

همچنین تعداد 50000 کارت اقامت دائم آمریکا تنها به متقاضیانی که در زمان ثبت نام به نحوی در آمریکا حضور دارند (بجز پناهندگان و کشورهای NACARA و همچنین افراد دیپورت شده سابق) اعطا خواهد شد.

دیگر شرط شرکت در این برنامه این است که فرد شرکت کننده، حداقل دارای مدرک دیپلم بوده و یا در شغل خود حداقل 2 سال سابقه کار حرفه ای و قابل اثبات داشته باشد و در صورتی که فرد در این قرعه کشی برنده شود و این مدرک را نتواند به سفارت آمریکا ارائه دهد، قبولی وی لغو خواهد شد. همچنین متقاضی می بایست سالم بوده و فاقد بیماری های واگیردار و خطرناک باشد. دیگر شرط قبولی در این آزمون، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه جنایی توسط متقاضی می باشد.

یکی از مهم ترین عوامل اثر گذار در قبول نشدن لاتاری آمریکا مناسب نبودن عکس متقاضی است. مناسب بودن عکس مطابق با شرایط بیان شده می تواند از رد شدن درخواست شما جلوگیری کند.

دیگر نکته قابل ذکر این است که متقاضی حتماً می بایست در هنگام ثبت نام، اسامی همسر و فرزندان خود را در فرم ثبت نام ذکر نموده باشد و در غیر این صورت، پس از قبولی نخواهد توانست همسر و فرزندان ذکر نشده در فرم ثبت نام را به همراه خود به کشور آمریکا ببرد.

 

گفتگو با موکل موسسه بابت اخذ ویزای لاتاری آمریکا

 

مراحل ثبت نام لاتاری آمریکا

افرادی که قصد دارند تا در این برنامه مهاجرت به آمریکا شرکت کنند، پس از تهیه مدارک لازم از جمله عکس پاسپورتی و شماره گذرنامه و ... که در هنگام ثبت نام به متقاضی داده می شود می توانند ثبت نام خود را در سایت تکمیل کرده و شماره پیگیری دریافت نمایند. ولی این پایان کار نیست و افراد پس از اعلام نتیجه قرعه کشی و قبولی در آن می بایست مراحل زیر را طی نمایند تا بتوانند اقامت دائم آمریکا از طریق برنامه لاتاری گرین کارت را کسب نمایند. مراحل صفر تا صد ویزای لاتاری آمریکا را در ذیل برای شما لیست کرده ایم:

  • ثبت نام در سایت dvprogram.state.gov
  • انتخاب واجدین شرایط
  • برگزیده شدن
  • تایید واجد شرایط بودن متقاضی
  • تکمیل و ارسال فرم درخواست ثبت نام برای ویزای اقامتی افراد بیگانه
  • مصاحبه اولیه
  • بررسی مصاحبه
  • اطلاع رسانی برای مصاحبه نهایی
  • مصاحبه نهایی
  • ارسال مدارک تکمیلی
  • دریافت مجوز اقامتی آمریکا

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا معمولاً از اوایل ماه اکتبر (مهر ماه) شروع شده و تا اوایل نوامبر (آبان ماه) ادامه دارد. وزارت امور خارجه آمریکا هر سال دستورالعمل های دقیقی را برای ورود به برنامه DV منتشر می کند. این دستورالعمل ها شامل تاریخ ثبت نام هستند که در طی آن می توانید وارد شوید. کلیه اطلاعات باید طی دوره ثبت نام مشخص در وب سایت الکترونیکی (E-DV) ارسال شود. هیچ ثبت نام خارج از تاریخ مشخص شده یا ثبت نام کاغذی پذیرفته نخواهند شد. این قانون در هر دوره ثبت نام فقط یک بار برای هر شخص امکان پذیر است. وزارت امور خارجه آمریکا برای شناسایی چندین ثبت نام از فناوری پیشرفته استفاده می نماید. اگر بیش از یک بار ارسال نمایید، رد صلاحیت می شوید. این وب سایت تا تاریخ و زمان مشخص شده در صفحه وب دستورالعمل DV فعال نمی شود. پس از ارسال اطلاعات کامل، صفحه تأیید حاوی نام خود و یک شماره تأیید منحصر به فرد را مشاهده خواهید کرد. این صفحه تأیید را برای سوابق خود چاپ کنید.

هر ساله در تاریخ 7 مه، نتایح لاتاری در همان وبسایتی که در آن ثبت نام کرده اید قابل مشاهده خواهد بود.

برای ثبت نام در لاتاری آمریکا خود می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به سایت اصلی دولت آمریکا در رابطه با لاتاری منتقل شوید.

هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا

در کل، ثبت نام در لاتاری رایگان است و هیچ هزینه‌ ای خاصی ندارد، فقط ممکن است مشاورینی که برای شما ثبت نام انجام میدهند هزینه برای مشاوره و خدمات خود از شما دریافت کنند. مهلت ثبت نام در لاتاری معمولاً هر ساله معین می‌شود و طی این مهلت، افراد می‌توانند آنلاین و بدون هیچ هزینه‌ ای ثبت نام کنند. فقط پس از انتخاب به‌عنوان برنده هزینه های بعد از قبولی لاتاری وجود دارد، هزینه‌ ها مربوط به فرآیند ویزا و اقامت در آمریکا است.

تمکن مالی برای لاتاری

درلاتاری گرین کارت، نیاز به تمکن مالی خاص و یا سرمایه زیادی ندارید. ثبت نام در لاتاری ابتدا براساس معیارهای تحصیلات یا تجربه کاری صورت می گیرد، و از شما سوالاتی درباره توانایی مالی یا ارائه اطلاعات مالی خاصی نمی شود.

تا زمان قرعه کشی و برنده شدن، میزان شانس برنده شدن شما به تحصیلات و تجربه کاری بستگی دارد، اما بعد از برنده شدن و قدمهای بعدی همچون مصاحبه و اقدام به درخواست ویزا، ممکن است نیاز به ارائه اطلاعات مالی برای نشان دادن توانایی در تامین هزینه های زندگی و مسائل مرتبط با مهاجرت داشته باشید.

نتیجه ثبت نام لاتاری و اطلاع از برندگان لاتاری

افرادی که در لاتاری ثبت نام کرده اند برای مشاهده نتایج می بایست با کد پیگیری که در هنگام ثبت نام دریافت نموده اند به همراه مشخصات ثبت نامی خود در سایت لاتاری، نتیجه برنده شدن خودشان را چک کنند. برای بررسی دیدن جواب لاتاری می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به سایت اصلی دولت آمریکا در رابطه با لاتاری منتقل شوید.

پیکاپ ویزای لاتاری امریکا

همان طور که میدانید آمریکا در ایران سفارت خانه ندارد و برای دریافت ویزا شما باید به یکی از کشورهای همسایه مثل ترکیه، ارمنستان یا امارات سفر کنید که هزینه های زیادی برای شما دارد. به همین دلیل شرکت هایی جای فرد متقاضی کار های دریافت ویزا را انجام میدهند که به آن پیکاپ ویزا میگویند. پیکاپ ویزا باعث کم شدن هزینه های شما و جلوگیری از هدر رفتن وقت شما میشود و همچنین دریافت ویزا سریعتر صورت میگیرد. موسسه MIE میتواند تمامی این خدمات را به برندگان لاتاری امریکا بدهد.

مزایای لاتاری آمریکا

در این بخش شما را با مزایای ثبت نام ویزای لاتاری آمریکا و برنده شدن در آن آشنا خواهیم نمود:

  •  از ابتدا اقامت بلند مدت خواهید گرفت
  • ارزان ترین راه دریافت گرین‌کارت آمریکا
  • هزینه ی پایین ثبت نام
  • امکان به همراه داشتن همسر و‌ فرزندان تا ۲۱ سال
  • اخذ گرین کارت آمریکا در کمتر از دو سال بعد از انتخاب شدن
  • امکان ثبت نام بدون محدودیت سنی و حتی با دیپلم

    همچنین با این ویزا شما اجازه دارید:

    اخذ اقامت گرین کارت آمریکااجازه کار
  • اجازه تحصیل
  • زندگی در آمریکا
  • اجازه راه اندازی بیزنس
  • اجازه افتتاح حساب

معایب برنده شدن لاتاری

اگرچه برنده شدن در برنامه لاتاری گرین کارت یک فرصت عالی برای مهاجرت به ایالات متحده آمریکا است، اما شرکت در لاتاری معایبی هم دارد، که شامل موارد زیر می باشد:

  • تغییرات در قوانین مهاجرتی: قوانین مهاجرت و ویزاها ممکن است در طول زمان تغییر کنند. این تغییرات می‌توانند تأثیر مستقیم بر فرآیند مهاجرت و امکانات مهاجران داشته باشند.
  • نیاز به اطلاعات دقیق و توانایی ارائه مدارک: پس از برنده شدن، فرد باید اطلاعات دقیق و مدارک مورد نیاز را ارائه دهد. ممکن است برخی از افراد دچار مشکلات در ارائه این اطلاعات شوند یا برخی از مدارک را فراموش کنند.
  • هزینه‌های مرتبط با مهاجرت: مراحل پس از برنده شدن ممکن است نیاز به پرداخت هزینه‌های مختلفی داشته باشد که شامل ویزا، مصاحبه، و سایر هزینه‌های مرتبط با مهاجرت می‌شود.
  • پرداخت هزینه‌های زندگی در ایالات متحده: پس از ورود به ایالات متحده، فرد باید قابلیت تامین هزینه‌های زندگی را داشته باشد. این شامل هزینه‌های مسکن، آموزش، بهداشت و سایر هزینه‌های زندگی می‌شود.

خدمات موسسه ملک پور در زمینه ویزای لاتاری آمریکا

خوشبختانه موسسه ملک پور برای افرادی که به هر دلیلی امکان ثبت نام در این برنامه اقامتی را توسط خود ندارند (عدم تسلط بر زبان انگلیسی یا عدم تسلط بر ثبت نام کامپیوتری) این امکان را فراهم نموده است تا صفر تا صد ثبت نام لاتاری آمریکا را برای متقاضیان با دریافت هزینه اندک انجام دهند. این افراد می توانند با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و در این زمینه راهنمایی اخذ نمایند.همچنین اگر قصد اخذ اقامت آمریکا و به طور کلی، مهاجرت را دارید بهتر است در ابتدا از قوانین مهاجرت به صورت کامل اطلاع داشته باشید و سپس اقدام به مهاجرت نمایید به همین دلیل می توانید ویدئو راهنمای گام به گام اخذ اقامت را تهیه و مشاهده نمایید تا از تمام قوانین اطلاع کافی را بدست آورید.


سوالات متداول 

✔️ سایت ثبت نام لاتاری؟

افراد متقاضی میتوانند درسایت dvprogram.state.gov ثبت نام کنند

✔️ تکلیف لاتاری گرین کارت برای ایرانیان بعد از رفتن ترامپ چیست؟

با توجه به طرح مهاجرتی جدید، از این پس گرین کارت آمریکا طبق روال گذشته به شهروندان برنده شده در قرعه کشی از کشورهای واجد شرایط اعطا خواهد شد.

✔️ بعد از برنده شدن در لاتاری چه کنیم؟

بعد از اینکه در لاتاری برنده شدید باید فرم DS-260 را پر کنید و هر کدام از اعضای خانواده جداگانه باید پر کنند. بعد از آن تاریخ مصاحبه شما مشخص می شود. در زمان 2-3 هفته ای که تا وقت مصاحبه زمان دارید باید مدارک مورد نیاز خود را آماده کنید که شامل اصل و ترجمه شناسنامه، پاسپورت، سند ازدواج یا طلاق، مدارک عدم سوء پیشینه، اسناد مربوط به تمکن مالی و صورت حساب بانکی خواهد بود. بعد از آن باید معاینات پزشکی و واکسیناسیون برای اخذ گرین کارت از طریق تخصص را انجام دهید و مدارک آن را به صورت مهر و موم در روز مصاحبه به همراه دیگر مدارک مورد نیاز ارائه دهید. بعد از مصاحبه نیز یک ویزا به شما داده می شود که 6 ماه فرصت دارید که به خاک آمریکا وارد شوید در غیر این صورت ویزای شما به طور خودکار باطل می شود.

✔️ آیا دولت آمریکا کمک هزینه هایی برای شخصی که لاتاری برنده شده است تا زمان استقرار کامل اعطا می کند؟

خیر هیچ گونه کمک مالی از جمله بلیت هواپیما یا بیمه و یا هزینه اسکان به شخص برنده گرین کارت داده نمی شود و شخص باید قبل از مهاجرت تمکن مالی خود را ثابت کند و نشان دهد که سربار دولت آمریکا نخواهد شد. یا باید از طریق اسپانسر باشد که می تواند دوست، فامیل یا شرکتی که پیشنهاد شغلی به شما داده است باشد یا اینکه تمکن مالی مناسبی در کشور خود داشته باشید و آن را نشان دهید.

✔️ آیا پر کردن فرم ثبت نام لاتاری امریکا هزینه ای دارد؟

 بسیاری از موسسات و آژانس ها بابت پر کردن فرم از شما هزینه درخواست می کنند، که حق الزحمه این موسسات هست. به دولت آمریکا برای ثبت نام لاتاری نیازی نیست هزینه ای بپردازید.


سخن پایانی 

در این مقاله کوتاه سعی نمودیم تا شما را با تمامی شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا 2023 آشنا کنیم. راهنمای ثبت نام لاتاری آمریکا تا انتهای آن که دریافت اقامت دائم آمریکاست در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفت. افرادی که قصد شرکت در برنامه اقامتی گوناگونی آمریکا یا همان ویزای لاتاری آمریکا را دارند می توانند  شخصاً نسبت به ثبت نام در این برنامهش رکت نموده و یا ثبت نام خود را به ما بسپارند. چنانچه شما عزیزان قصد اخذ مشاوره در زمینه ثبت نام ویزای لاتاری آمریکا را دارید می توانید با از طریق راه های تماس با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و مشاوره اخذ نمایید. متشکریم که با دادن 5 ستاره به این مقاله، ما را خوشنود می سازید.

 

امتیاز 4.1 از 5 ( 42 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
فلورا
سلام آیا سابقه کار هم جزو مدارک هستند یا فقط اسناد تمکن مالی کافی است؟ و آیا ترجمه ی آنها باید مهر دادگستری هم بخورد یا ترجمه به تنهایی کافی است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت نیازی به سابقه کار نیست. می بایست تمکن مالی مناسب برای دریافت ویزا ارائه نمایید و مدارک شما می بایست ترجمه رسمی شوند. شما میتوانید برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان و بررسی شرایط خود به صورت تخصصی با موسسه ارتباط تلفنی برقرار نمایید.موفق باشید
نرگس ابراهیم مرفاوی
با سلام و خسته نباشید،من جوانی ۳۷ ساله و مجرد هستم از نظر تمکن مالی املاک و دارایی خاصی ندارم و فقط صد میلیون تومان سرمایه دارم آیا من را قبول میکنند؟لطفا راهنمایی بفرمایید،تشکر.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز لاتاری قرعه کشی می باشد و در مرحله اول به تمکن مالی شما ارتباطی ندارد. اما برای پروسه ویزا همه افراد موفق به اخذ ویزا نمی گردند.
ششششش
ببخشید بعد ازین که بعد از قبول شدن رفتیم امریکا، باید کار کنیم اونجا، در مرحله آخر؟!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در صورت برنده شدن و طی مراحل و موافقت نهایی پس ورود شما اجازه کار و تحصیل و ... خواهید داشت
rrrr
سلام وقتتون بخیر.میخواستم بدونم با مبلغ400میلیون میشه تمکن مالی اثبات کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام بهتر هست میزان پشتوانه مالی خود را افزایش دهید
محمد زنده دل
پاسپورت هامون تاریخ اعتبارش تمام شده باید حتما مجدد درخواست گرفتن پاسپورت جدید بدیم یا نه میشه با همون قبلی ها ثبت نام کرد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.دوم اینکه من دوتا قرزند دارم میتونم برای آنها هم ثبت نام کنم یا خیر ؟ چون شنیده بودم که میشه یکبار برای خودم و یکبار برای همسرم ثبت نام کرد تا شانس مون بیشتر بشه .میخواستم ببینم آیا برای بچه ها هم این امکان هست یا خیر؟ ممنون و خدا خیرتون بده
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی این امکان برای شما و همینطور بچه ها وجود دارد که همه بعنوان فرد اصلی ثبت نام بکنند. درخصوص پاسپورت هم بعد از ثبت نام می توانید اقدام نمایید برای تمدیدش
حامی
سلام و عرض ادب سپاسگزارم و ممنون میشم راهنمایی کنین ... اگه برنده لاتاری بشیم .. و اینکه خدمت سربازی سپاه رفتم شنیدم میگن قبول نمیکنن صحت داره و اینکه هیچ جوره کاری نمیشه کرد یا راه حلی هست ..
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز متاسفانه کسانی که خدمت سربازی خود را در سپاه گذرانده باشند در پروسه ویزا ممکن است با مشکل مواجه گردند
فاطمه غُرابی
باسلام وقت بخیر، ۱_چند درصد احتمال قبولی درلاتاری است؟ ۲_زمان باز شدن سایت لاتاری در مهرماه ۱۴۰۲امسال باید تمامی مدارک رو چه زمانی اماده کنیم که کار به تعویق نیفتد؟ ۳_تمکن مالی رو چطوری باید دربیاریم؟ ۴_بعد از قبولی که اسکان و تمامی خرج برعهده خودمان هست چطوری بعد قبولی لاتاری مسکن و بقیه کارهارو انجام دهیم؟ تشکرفراوان دارم اگه این ۴سوال منو جواب بدید🙏
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز لاتاری قرعه کشی می باشد و درصد شانس شما بسته به تعداد نفرات ثبت نامی می باشد. ثبت نام اینترنتی انجام می شود و فقط نیاز به پاسپورت می باشد. تمکن مالی بایستی در حساب شما باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل نمایید.
ناهید رسولی
سلام و خسته نباشید. تحصیلات برای این پروسه اهمیت داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر تحصیلات اهمیتی در این پروسه ندارد
کوثر سواری
سلام ممنون از سایت خوبتون اگر دوتا پاسپورت داشته باشیم میشه از هرکدوم لاتاری ثبتنام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. اگر منظور از دو پاسپورت خودتان و همسرتان است بله امکان این امر را دارید.
محدثه مبین
سلام روز بخیر میخواستم بدونم هزینه های مربوط به ویزا اگه لاتاری برنده بشیم کلا رایگان میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست عزیز، شما یک سری هزینه های سفارت و تکمیل پرونده خواهید داشت اما هزینه آن نسبت به روش های دیگر بسیار ناچیز است.
رضوان
سلام وقت بخیر حداقل تمکن مالی مناسب یک خانواده چهار نفره برای ویزا چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز این مورد بایستی پس از برنده شدن در لاتاری توسط وکیل اعلام شود.
غزاله شیخ
سلام وقت بخیر من لاتاری قبول شدم ولی الان برای ویزا شدن باید چه مدارکی ارایه بدم که شانس من رو قوی تر کنه؟ حدود 40 هزار دلار تمکن مالی و یک سند ملک دارم چه شرایط دیگه ای نیاز است؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در خصوص مدارک مورد نیاز برای ویزا بهتر است شرایط خود را با وکیل در میان بگذارید و بر اساس شرایطتان راهنمایی شوید و وکیل یک سری نکات مهم در خصوص دریافت ویزا را به شما توضیح دهند.
rahim
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم در چه صورت افیسر مصاحبه شونده رو رد میکنه؟ ممکنه بخاطر سن کم (منظورم 19 20 21) باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. صرف شرایط سنی دلیل ردی توسط افسر ویزا نیست ولی نمیتوان در خصوص دلایل ردی نظر قطعی داشت.
سمانه
سلام برای ثبت نام لاتاری بخوام‌ موسسه شما برام کار ها رو پیش ببره باید چیکار کنم؟ هزینه ها چطوری هست؟ میشه راهنمایی کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط ثبت نام از جلمه هزینه ها و سایر موارد در سایت و شبکه های اجتماعی موسسه اطلاع رسانی خواهد شد.
مشاوره رایگان