ویزای استارت آپ پرتغال

54 نظر

 جهت دریافت ویزای استارت آپ پرتغال متقاضیان باید:

  • دارای طرح و ایده ای کاملاً جدید و خلاقانه باشند که مورد تایید انکوباتورها قرار گیرد.
  • پرتغال نیازی به حداقل سرمایه گذاری مالی از سوی کارآفرینان ندارد.
  • درعوض، تاکید بر دوام و تاثیر بالقوه ایده کسب و کار است. در طرح استارتاپ پرتغال فرد ابتدا اقامت دو ساله دریافت کرده و به راه اندازی کسب و کار خود خواهد پرداخت.
  • بعد از گذشت 5 سال با اشتغال زایی بیزینس، می بایست دارایی فرد یا سودآوری بیزینس به مبلغ 325 هزار یورو برسد.
  • برخی از مؤسسات آکادمیک در کشور پرتغال وجود دارند که طرح های تجاری را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

کشور پرتغال در حال حاضر به شدت از افراد دارای اینگونه ایده های تجاری استقبال می نماید و از آنها حمایت می کند. جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان در زمینه ویزای استارت آپ پرتغال با موسسه ملک پور ارتباط برقرار نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد استارتاپ


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

ویزای استارت آپ پرتغال

بررسی شرایط ویزای استارت آپ پرتغال

جهت اخذ ویزای استارت آپ پرتغال، متقاضیان و علاقه مندان به انجام این کار باید دارای شرایطی باشند. شرایط مورد نیاز جهت اقدام و طی نمودن این پروسه عبارتند از:

  • خدمات ارائه شده از جانب متقاضی باید نوآورانه بوده و یا در زمینه تولید کالا و یا خدمات تجاری باشند.
  • جهت کارآفرینی در پرتغال متقاضی باید شرکتی تاسیس نماید و یا اینکه شرکتی قدیمی را که در زمینه فناوری فعالیت داشته است مجدد بازگشایی نماید.
  • متقاضیان باید توانایی اشتغال زایی در پرتغال از طریق طرح خود را داشته باشند.
  • طرح تجاری ارائه شده باید توانایی این را داشته باشد که پس از گذشت 5 سال به گردش مالی برابر با 325 هزار یورو در سال دست پیدا نماید و یا این که کل ارزش دارایی های وی برابر با 325 هزار یورو باشد.

در صورت وجود این شرایط، طرح تجاری معرفی شده از جانب متقاضی توسط اداره مهاجرت پرتغال بررسی شده و قبولی و یا رد آن مشخص می گردد.

جهت دریافت این نوع اقامت نیازی به شرط حضور وجود ندارد و شخص از این طریق می تواند به اقامت دائم و تابعیت این کشور دست پیدا کند. نکته جالب توجه در این نوع ویزا آن است که شخص علاوه بر راه اندازی بیزینس خود می تواند برای شخص دیگری نیز کار نماید و شغل دومی داشته باشد.

معرفی ویزای استارتاپ پرتغال

 

ویدئو موسسه MIE در مورد نوآفرینی کشور پرتغال


 

مدت اعتبار ویزای استارتاپ پرتغال

مدت اعتبار ویزای استارتاپ پرتغال در ابتدا، 2 سال می باشد و بعد از این زمان سپری شده است که افراد می توانند به مدت 3 سال دیگر، ویزایشان را تمدید نمایند و روی هم رفته پس از 5 سال، امکان ارائه درخواست اخذ پاسپورت برای متقاضی به وجود می آید. افراد با به دست آوردن پاسپورت پرتغال می توانند آزادانه به اکثر کشورهای دنیا و به خصوص اروپا سفر کنند. پس سپری کردن 5 سال زمان بای رسیدن به چنین مزیتی، اتفاق ویژه و منحصربه فردی به شمار می رود و از آنجایی که بسیاری از کشورها در اعطای پاسپورت به ایرانی ها سرباز می زنند، این مزیت کشور پرتغال محسوب می شود که در چنین شرایط کم دردسری، قادر به اخذ پاسپورت معتبر و دارای ارزش و اعتبار می شوند. این در حالی است که برای رسیدن به این هدف، نیازمند سرمایه بسیار زیاد هم نمی باشند.

مدت زمان صدور ویزای استارتاپ پرتغال

بعد از پشت سر گذاشتن مراحل اخذ ویزای استارتاپ است که نوبت به بررسی پرونده متقاضی توسط افسر اداره مهاجرت این کشور می رسد. قبل از هرچیز، زمان مورد نیاز برای تنظیم و نوشتن طرح و ایده فرد به زبان پرتغالی به گونه ای که دور از هرگونه ابهام می باشد. 2 ماه است. بعد از نگارش بیزنس پلن و طرح پیشنهادی است که پرونده متقاضی کامل شده و در این بین 2 الی 3 ماه زمان می برد تا بررسی های لازم روی پرونده متقاضی صورت پذیرد و همه جوانب مورد بررسی قرار گیرد. روی هم رفته در صورتی که همه چیز خوب پیش رود و مدارک ارائه شده کامل و بدون ابهام باشد، بعد از تقریبا 5 ماه، مدت زمان صدور ویزای استارتاپ پرتغال به سر می آید.

هزینه اینکوبیتور

حمایت از استارتاپ ها یکی از سیاست های هر کشور به خصوص پرتغال می باشد. اینکه فردی یک ایده و طرح چشمگیری را به کشوری برده و آن را عملی کند، اتفاق بسیار مثبتی می باشد که موجب پیشرفت و ترقی آن کشور خواهد شد. در این میان به شتاب دهنده هایی که کمک به رشد و توسعه ایده و استارتاپ افراد می کنند، اینکوبیتور می گویند که دارای هزینه های می باشد. طبیعی است که برای بهره مندی از چنین قابلیت و امکانی آن هم در کشوری دیگر، هزینه ای را پرداخت نمایید. این نهاد ها با ارائه خدمات مشاوره ای، مالی و... کمک می کنند تا استارتاپ شما، از مسیر منحرف نشده و حرکت سازنده و رو به جلویی داشته باشد. هزینه اینکوبیتور، عدد ثابتی نبوده و معمولا خود آنها درصدی را مشخص می کنند و میزان هزینه در این زمینه، پس از گفت و گو به دست می آید. برای ثبت شرکت در پرتغال می توانید مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت سریع اروپا


مراحل اقدام برای ویزای استارت آپ پرتغال به صورت گام به گام

در دل هر استارت اپی در جهان بذر ایده ای نهفته است، که رشد و نمو ان بوسیله ایده پردازان، مدیران و حامیان ان صورت می گیرد. این کارافرینان می بایست راه پر پیچ و خمی را پشت سر بگذارند و موانع بسیاری عبور کنند. یکی از بزرگترین مسیر هایی که باید طی شود، طی مراحل اقدام برای ویزای استارت آپ پرتغال است. شما می بایست در مرحله اول اقدام به ثبت نام و ارائه درخواست به مراجع مربوطه همچون IAPMEI کرده و بدنبال حامی مالی (انکوباتور) بگردید. در صورت یافتن یک انکوباتور وارد فاز جدید یعنی ارزیابی و تصمیم گیری خواهید شد. در صورتی که درخواست شما رد شود، امکان درخواست تجدید نظر وجود خواهد داشت، اما اگر درخواست شما مورد تایید قرار بگیرد، نوبت به تنظیم و انعقاد قرارداد ها با حامیان مالی خواهد رسید. این مرحله، مرحله ایست که شما قادر خواهید بود اقدام به درخواست ویزا استارت آپ پرتغال کنید. بعد از ان شما می بایست استارتاپ خود را راه اندازی کنید و از IAPMEI پشتیبانی دریافت کنید. در صورتی که نیاز به توضیحات تفصیلی و گام به گام دارید، در ادامه با ما همراه باشید:

مراحل اخذ ویزای استارتاپ پرتغال

ثبت نام و درخواست

  1. ثبت نام در پلتفرم (candidates): متقاضیان باید ابتدا برای ثبت نام اقدام و تمامی فیلدها مانند شرح پروژه و شناسایی تمامی کارآفرینان و همچنین بارگذاری مدارک مربوطه را طی کنند.
  2. ارسال درخواست به انکوباتور ها: کار افرینان می بایست برای یافتن حامی مالی پروژه استارتاپی خود را به انکوباتور ها معرفی و تقاضای همکاری کنند.
  3. جلب حمایت یک انکوباتور: در صورتی که یک انکوباتور یا چند تن از انها درخواست حمایت شما را قبول کنند، شما یکی از موانع بزرگ را پشت سر گذاشته اید. و نوبت به مرحله بعدی می رسد.
  4. اعلام موفقیت و ارسال درخواست به IAPMEI (candidates): بعد از موفقیت در جلب انکوباتور، متقاضی می بایست به IAPMEI از طریق candidates اعلام و درخواست شروع پروسه ارزیابی بکند.

ارزیابی و تصمیم گیری

  1. ارزیابی IAPMEI: در این مرحله نهاد مذکور شروع به ارزیابی ابعاد پروژه و پلن و انگیزه نامه شما خواهد کرد. هرچه تلاش بیشتری برای موارد ذکر شده متحمل شده باشید، امکان تایید و صدور مجوز قوی تر خواهد بود.
  2. اعلام نظر از سمت IAPMEI: این نهاد پس از بررسی تمام ابعاد پروژه، و لحاظ میزان عملی بودن استارتاپ پبشنهادی نظر خود را اعلام می دارد. اگر نظر IAPMEI منفی باشد، تنها راه باقی مانده، ارسال تقاضای تجدید نظر است. اما اگر پروژه مورد قبول قرار بگیرد، بزرگترین و مهمترین مانع را پشت سر گذاشته اید.
  3. قرارداد با اینکوباتور: در این فاز پس از طی دو مرحله که در ادامه به ان خواهیم پرداخت، به قرار داد نهایی رسیده و به مراحل اجرایی میرسیم.

قرار داد با اینکوباتور و ارسال درخواست اقامت

  1. تنظیم قرار داد با اینکوباتور: متقاضی و دیگر کارافرینان می بایست وارد مذاکره با هیات مدیره اینکوباتور شده و میزان شراکت، مقدار مبلغ درخواستی برای هر مرحله و تمامی مواردی که برای همکاری مورد نظر خواهد بود، به توافق برسند و قرار دادی را تنظیم نمایند.
  2. امضا قرارداد از سمت مدیران اینکوباتور و کارافرینان: در این پروسه کار افرینان و مدیران اینکوباتور می بایست برای رسمی کردن قراداد حقوقی مورد توافق اقدام کنند.
  3. ارسال درخواست صدور ویزا: در اینجاست که سرانجام متقاضی قادر خواهد بود پروسه درخواست صدور ویزا را به جریان بیاندازد. در این مقاله به مدارک و شرایط مورد نیاز در این مرحله اشاره شده است.
  4. تهیه پلن اینکوباتور: اینکوباتور موظف خواهد بود با همکاری کار افرینان، طی یک پلن شفاف، پروسه پیشرفت و چگونگی تزریق بودجه در هر مرحله از پلن، نیاز ها و درکل همه چیز در رابطه با اجرایی کردن پروژه را تنظیم کند.

پیگیری IAPMEI

  1. گزارش دوره ای توسط اینکوباتور: در این مرحله اینکوباتور به صورت فصلی و دوره ای گزارش هایی از میزان پیشرفت پروژه، میزان هزینه ها تا ان مرحله و... را به سمع و نظر IAPMEI برساند.
  2. راه اندازی در پرتغال: بعد از طی مراحل مختلف، نوبت به مرحله ای میرسد که استارتاپ به فاز اجرایی رسیده و می تواند شروع به فعالیت کند.
  3. پشتیبانی و آموزش کسب و کار توسط IAPMEI: در تمامی مراحل پروژه از شروع تا اجرا و حتی بعد از ان، IAMEI بعنوان کمک و یاری رساندن برای پیشبرد اهداف استارتاپ، در کنار شما خواهد بود و انواع پشتیبانی ها و آموزش های ممکن را در اختیارتان قرار خواهد داد.

incubator تایید شده توسط IAPMEI برای ویزای استارت آپ پرتغال

لیستی از incubator تایید شده توسط IAPMEI برای ویزای استارت آپ پرتغال را با کلیک روی لینک زیر میتوانید پیدا کنید:

www.iapmei.pt/incubators-list.pdf

لیست مدارک ویزای استارتاپ پرتغال

افرادی که اقدام به اخذ ویزای استارتاپ پرتغال می کنند، به یک مرحله مهم به نام تکمیل و ارائه مدارک موردنیاز برمی خورند. این مدارک در موارد زیر خلاصه شده است:

  • پاسپورت معتبر (اگر آن استارتاپ دارای چند اعضا باشد، همه افراد میبایست دارای پاسپورت با حداقل 3 ماه اعتبار باشند)
  • 2 عکس پاسپورتی با وضوح بالا
  • بیمه مورد تایید دولت پرتغال برای مدت حضور در پرتغال
  • اثبات عدم سابقه کیفری برای افراد بالای 16 سال (خود و همراهان، با ترجمه اصلی)
  • سن بالای 18 سال
  • مدارک هویتی و کپی آن ها از جمله: شناسنامه اعضای تیم (ترجمه اصلی)
  • اثبات تمکن مالی (میزان این تمکن ملی باید به اندازه توانایی پردخت یک سال هزینه زندگی در پرتغال باشد که مبلغ آن برای شخص اصلی: 7980 یورو، همسر متقاضی: 3990، هر فرزند: 2294 یورو باشد)
  • خرید یا اجاره ملک یا اظهار یک فرد در داخل یا خارج پرتغال برای اجازه اقامت در محل زندگی او
  • اعلام عدم اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در چند سال گذشته
  • تاییدیه پذیرش ویزای استارت آپ توسط IAPMEI
  • سند ملک و مستغلات (ترجمه رسمی)
  • نامه انگیزشی (ترجمه رسمی)
  • رزومه کاری (ترجمه رسمی)

هزینه ویزای استارت آپ پرتغال چقدر است؟

برای ایجاد کسب و کار و کارآفرینی و دریافت ویزای استارت آپ پرتغال متقاضیان باید سرمایه گذاری هایی را به انجام برسانند، اما نوع و میزان سرمایه گذاری با توجه به ایده موجود در طرح تجاری متفاوت می باشد. برخی از بیزینس پلن ها نیازمند هزینه بیشتر و برخی دیگر نیازمند هزینه کمتر می باشند. اما می توان گفت به صورت میانگین هزینه مورد نیاز جهت انجام این کار مبلغی حدود 150 الی 200 هزار یورو است و با سرمایه گذاری این مبلغ در واقع شانس متقاضی برای دریافت اقامت از طریق استارت آپ ویزای پرتغال افزایش پیدا می نماید. مبلغ ذکر شده نسبت به دیگر روش های سرمایه گذاری هزینه کمتری بوده و برای افراد علاقه مند به دریافت اقامت پرتغال با هزینه اندک بسیار مناسب می باشد. این هزینه در مقابل برنامه هایی مانند خرید ملک در پرتغال هزینه بسیار کمتری است و برای افرادی که می خواهند با هزینه کمتر اقامت اروپا را دریافت کنند راه مناسب تری محسوب می گردد.

شرایط ویزای همراه در استارتاپ پرتغال

یکی از مزایای ویزای استارپ پرتغال این است که افراد قادر به همراه کردن اعضای خانواده خود می باشند. متقاضی اصلی که توانسته باشد ویزای استارتاپ پرتغال را به دست آورد، می تواند ویزای همراه برای خانواده خود اخذ نماید. این مجوز برای افرادی همچون: همسر یا پارتنر متقاضی، فرزندان زیر 18 سال متقاضی اصلی، فرزندان 18 سال و بالای 18 سال کم توان ذهنی، فرزندان بالای 18 سال که هنوز ازدواج نکرده و از نظر مالی وابسته خانواده خود می باشند و یا والدین وابسته مالی می باشد. این افراد پس از صادر شدن ویزای استارتاپ متقاضی اصلی می توانند از طریق وی برای حضور و مهاجرت به پرتغال اقدام و ویزای این کشور را دریافت نمایند. گفتنی است که ویزای همراه، اجازه تحصیل، کار و ... را برای افراد به وجود می آورد.

مزایای ویزای استارت آپ پرتغال

دریافت ویزای پرتغال از طریق استارت آپ دارای مزایایی می باشد که در این بخش از مقاله به آنها می پردازیم.

  • از امتیازات اساسی این روش امکان دریافت سریع اقامت کشور پرتغال است.
  • متقاضیان با دریافت این اقامت مجاز به کار و زندگی در کشور پرتغال می گردند.
  • فرزندان متقاضی نیز می توانند به تحصیل در این کشور مشغول شوند.
  • افراد دارای اقامت و پاسپورت این کشور می توانند آزادانه و بدون نیاز به ویزا به تمامی کشورهای حوزه شنگن سفر نمایند، لازم به ذکر این که این امتیازات شامل متقاضی و خانواده وی می گردد.
  • فرزندانی که بیش از 18 سال سن دارند در صورتی که وابستگی آنها به خانواده برای دولت پرتغال به اثبات برسد می توانند مشمول ویزای استارت اپ گردند.
  • پس از 5 سال از این نوع اقامت، شخص موفق به دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور پرتغال می شود.

لازم به ذکر است که برای دریافت پاسپورت و تابعیت از طریق اقامت نوآفرینی پرتغال شخص باید تمامی شرایط لازم برای شهروندی این کشور را داشته باشد.

نوشتن طرح تجاری برای ویزای استارت آپ پرتغال

متقاضیان دریافت ویزای استارتاپی پرتغال اگر با هدفی مشخص و واضح به دنبال انجام این پروسه در کشور پرتغال باشند، باید به نکاتی در زمینه تهیه طرح تجاری توجه نمایند. بیزینس پلن و یا طرح تجاری باید به اندازه کافی قدرتمند بوده و نشان دهنده اهداف متقاضی از ایجاد کسب و کار در کشور پرتغال باشد. بیزینس پلنی دارای اعتبار می باشد که موارد موجود در زیر در آن رعایت شده باشند:

  • نوع کار و مسئولیت شرکت به صورت کامل مشخص باشد.
  • مقدار سرمایه مورد نیاز جهت ایجاد کسب و کار و کارآفرینی
  • نوع محصول و خدمات قابل ارائه توسط کسب و کار
  • مشخص نمودن بازار هدف برای ارائه محصولات
  • میزان درآمد کسب و کار، میزان هزینه های مربوطه، سودها و زیان ها
  • رقبای موجود برای شرکت در پرتغال
  • قیمت ها
  • گروه ها و تیم های کاری
  • چگونگی بازاریابی و فروش محصول و یا خدمات تولیدی
  • نتیجه کلی

متقاضی ویزای استارت آپ پرتغال باید به این موضوع توجه داشته باشد که اگر تمایل به دریافت اقامت دائم کشور پرتغال از طریق کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در پرتغال را دارد باید بیزنس پلنی ارائه نماید که دارای یک توجیه اقتصادی باشد.

بهترین حوزه ها برای راه اندازی استارتاپ در پرتغال

  • پرتغال، یکی از کشورهای جذاب در حوزه استارتاپ و کسب و کار دیجیتال در اروپا است. این کشور دارای جوانمردانه‌ای فعال در حوزه فناوری و فرهنگ کارآفرینی است. در زیر، تعدادی از حوزه‌ هایی که برای راه‌اندازی استارتاپ در پرتغال که پر سود می باشد بیان شده است:
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT): توسعه نرم‌افزار، ایجاد وب‌سایت‌ها، طراحی اپلیکیشن‌ها، تجارت الکترونیک، و خدمات فناوری اطلاعات.
  • سلامت الکترونیک (eHealth): توسعه ساماندهی راهکارهای تکنولوژی اطلاعات در حوزه بهداشت و درمان.
  • توسعه نرم‌افزارهای تحلیل داده (Data Analytics): استفاده از داده‌های بزرگ برای تصمیم‌گیری بهتر و بهینه‌سازی فرآیندها.
  • پذیرش تکنولوژی Blockchain: استفاده از فناوری بلاکچین در حوزه‌های مختلف از جمله مالی، لجستیک، و سلامت.
  • تجارت الکترونیک و فروش آنلاین: ایجاد پلتفرم‌ها و فرآیندهای نوآورانه در حوزه خرده‌فروشی آنلاین.
  • گردشگری و سفر: توسعه راهکارها و ایده‌های نوین در زمینه سفر و گردشگری.
  • خدمات مالی (FinTech): ایجاد راهکارهای مالی نوین با استفاده از فناوری.
  • زیست فناوری (Biotechnology): تحقیق و توسعه در حوزه پزشکی و زیست‌شناسی.
  • مسکن و مستغلات: استفاده از تکنولوژی در حوزه مسکن و مدیریت مستغلات.
  • هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیاء (IoT): توسعه پروژه‌ها و سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء.

اخذ اقامت دائم پرتغال از طریق ویزای استارت آپ برای ایرانیان

این نوع ویزا نه تنها باعث اخذ اقامت و تابعیت برای متقاضی بلکه باعث دریافت اقامت و تابعیت پرتغال برای خانواده وی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال و گاهی تحت شرایط خاص زیر 24 سال می گردد. در ویزای استارت آپ پرتغال شخص در ابتدا ویزایی با اعتبار دو سال دریافت می نماید که این ویزا یک بار به مدت 3 سال دیگر نیز قابل تمدید است. پس از گذشت این 5 سال متقاضی می تواند جهت دریافت پاسپورت پرتغال اقدام نماید.

خدمات مؤسسه MIE در زمینه ویزای استارت آپ پرتغال

همانگونه که در مقاله موجود به صورت کامل تشریح گردید یکی از راه ها و روش های دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور پرتغال، سرمایه گذاری از طریق ویزای استارتاپی پرتغال است. در این روش موضوع دارای اهمیت بسیار، برخورداری و دارا بودن ایده نو و بکر و همچنین وجود وکیل مهاجرتی معتبر است که از ابتدای پروسه تا انتهای مسیر و تا زمان دریافت اقامت پرتغال در کنار شما بوده و در تمامی مراحل کمک های لازم را به شما برساند. یک وکیل مجرب و مطلع که از شرایط و قوانین موجود و حاکم بر کشور مورد نظر اطلاع کافی داشته باشد و با مشاوران و متخصصان برجسته کشور مربوطه دارای ارتباط باشد، می تواند مسیر را برای شما بسیار ساده نماید و بهترین شرایط را برای مهاجرت شما و خانواده فراهم نماید. مؤسسه MIE با بیش از 15 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی در سراسر جهان آماده ارائه هرگونه خدمات به شما عزیزان و سروران گرامی جهت اقدام برای دریافت ویزای استارتاپی پرتغال و دریافت اقامت دائم و شهروندی و تابعیت این کشور می باشد.

استانداردها و شاخص های موثر بر سرمایه گذاری در پرتغال

یکی از مسائل بسیار مهم در هنگام سرمایه گذاری و کارآفرینی در یک شرکت خارجی، بررسی شرایط موجود در این زمینه از جمله استانداردها و شاخص های موثر بر کارآفرینی و سرمایه گذاری در آن کشور است. در واقع این شاخص ها و استانداردها میزان امنیت سرمایه گذاری و سوددهی یک طرح تجاری را مشخص می نمایند. یکی از مهمترین استانداردها در زمینه ویزای استارت آپ پرتغال و کارآفرینی در این کشور، نرخ مصادره اموال است. نرخ مصادره اموال بر اساس نمودار قابل مشاهده در زیر در کشور پرتغال در کمترین مقدار خود قرار داشته و نشان دهنده امنیت سطح بالا در زمینه سرمایه گذاری در پرتغال از طریق ویزای استارت آپ می باشد.

سرمایه گذاری در پرتغال

یکی دیگر از استانداردهای بسیار مهم و موثر بر ویزای استارت آپ و کارآفرینی و سرمایه گذاری در این کشور، نرخ کنترل فساد است که نمودار زیر نشان دهنده نرخ مناسب کنترل فساد در کشور پرتغال در دستگاه های قضایی و اداری این کشور است.

نمودار فساد

از جمله شاخص های مهم بر سرمایه گذاری و کارآفرینی در پرتغال میزان تولید ناخالص داخلی در این کشور است، این نرخ طی سال های متمادی در کشور پرتغال در حال افزایش بوده و نشان از شکوفایی و پیشرفت اقتصاد این کشور دارد. نرخ تولید ناخالص داخلی کشور پرتغال در نمودار زیر نشان داده شده است:

نمودار GDP پرتغال

از دیگر شاخص های مهم و موثر بر دریافت ویزای استارتاپی پرتغال میزان مالیات بر درآمد اشخاص و مالیات بر درآمد شرکت ها می باشد که در دو نمودار زیر قابل مشاهده می باشند:

نمودار مالیات فردی در پرتغال

نمودار مالیات بر درامد اشخاص

نمودار مالیات بر درامد شرکت در پرتغال

نمودار مالیات بر درامد شرکت ها

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب ویزای استارت آپ پرتغال هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

 

سوالات متداول 

✔️ آیا متقاضی اصلی ویزای استارتاپ قادر به اخذ ویزای همراه می باشد؟

بله این نوع ویزا امکان اخذ ویزای همراه برای اعضای درجه یک خانواده را ایجاد می کند.

✔️ امکان تبدیل ویزای استارتاپ به اقامت دائم و پاسپورت این کشور وجود دارد؟

بعد از 5 سال، ویزای استارتاپ پرتغال، تابعیت و پاسپورت پرتغال را برای افراد به همراه دارد.

✔️ مدت زمان صدور ویزای استارتاپ پرتغال چقدر است؟

در صوت انجام همه مراحل اخذ ویزا، پس از 5 ماه افراد قادر به اخذ ویزای استارتاپ پرتغال می باشند.

✔️ برای اخذ ویزای استارتاپ پرتغال به گواهی تمکن مالی نیاز است؟

بله یکی از شرط های این نوع ویزا، اثبات تمکن مالی می باشد.

سخن پایانی

ویزای استارت آپ پرتغال، چگونگی نوشتن یک طرح تجاری برای استارت آپ پرتغال، استانداردها و شاخص های موثر بر سرمایه گذاری در پرتغال و شرایط اخذ اقامت پرتغال از طریق استارت آپ در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. همانگونه که بیان نمودیم استارت آپ یکی از راه های سرمایه گذاری در پرتغال و دریافت اقامت و تابعیت این کشور با هزینه هایی کمتر از دیگر سرمایه گذاری ها در این کشور است. برای دریافت استارت آپ ویزا پرتغال شخص باید ایده ای نو و خلاقانه ارائه نماید و با ایجاد کسب و کار در این کشور موفق به دریافت اقامت و تابعیت پرتغال برای خود و خانواده شود. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ایجاد این نوع کسب و کارها حدود 150 الی 200 هزار یورو است. مراحل مختلفی برای موفقیت در این زمینه وجود دارد که متقاضی باید با دقت تمامی مراحل را طی نماید. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی رایگان در زمینه ویزای استارت آپ پرتغال با موسسه ملک پور ارتباط برقرار نمایید و یا سوالات خود را در همین بخش زیرین مطرح نمایید تا کارشناسان ما هر چه سریعتر به آن ها پاسخ دهند.

امتیاز 3.46 از 5 ( 26 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
علی
سلام آیا میتونم این 175 هزارتا سرمایه رو با شریکم پرداخت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با عرض سلام و احترام خیر این امکان وجود ندارد دوست عزیز
yavary
سلام با حداقل چه سرمیاه ای میتونیم از ویزای استارت آپ کشور اسپانیا برخوردار شویم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
می توان گفت به صورت میانگین هزینه مورد نیاز جهت انجام این کار مبلغی حدود 150 الی 200 هزار یورو است
meshkat
سلام و عرض ادب. می شه بگید برای ویزای استارت آپ پرتغال چقدر سرمhیه لازمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
صورت میانگین هزینه ای که برای دریافت این نوع اقامت باید پرداخت نمایید مبلغی حدود 150 الی 200 هزار یورو می باشد.
محبی
هزینه های ویزای استارآپ پرتغال چقدر است؟ حداقل چقدر زمان بره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. لطفا این مقاله رو مطالعه بفرمایید.
مقدم
سلام و عرض ادب. چطوری می تونم با مشاورین شمابرای ویزای استارت آپ پرتغال در تماس باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
شما میتونید به صورت رایگان با مشاورین ما در تماس باشد تا دقیق به سولاتتون پاسخ داده شود ✅ 0043-720211731 ✅ 021-49196000 شماره واتساپ ✅004367764392638
محسن
حداقل هزینه برای ویزای استارت آپ پرتغال چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب حداقل سرمایه مورد نیاز برای ایجاد این نوع کسب و کارها حدود 150 الی 200 هزار یورو می باشد
مورایدا
برای گرفتن ویزای استارت آپ پرتغال، به صورت کلی باید چه موردی را رعایت کنیم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
شما به صورت کلی باید به این مهم دقت داشته باشید که باید وکیل مناسب مهاجرتی ای رو داشته باشید و در این مورد باید به فکر یک ایده نو و خلاقانه باشید.
حسینی
از راه های اخذ اقامت و تابعیت کشور پرتغال چیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
همانگونه که بیان نمودیم استارت آپ یکی از راه های سرمایه گذاری در پرتغال و دریافت اقامت و تابعیت این کشور با هزینه هایی کمتر از دیگر سرمایه گذاری ها در این کشور است.
جواد
سلام بعد از ورود به پرتغال با ویزا استارت آپ در اون ۲ سال اول میتوانیم به دیگر کشور های اروپا سفر کنیم یا در دیگر کشورهای اروپا زندگی کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز امکان سفر وجود دارد . اما برای زندگی در اتحادیه اروپا شما بایستی پاسپورت پرتغال را داشته باشید.
بدوی
سلام وقتتون خیر. می خواستم بدونم که شرایط همراه در روش استارت آپ پرتغال چطوریه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
این نوع ویزا نه تنها باعث اخذ اقامت و تابعیت برای متقاضی بلکه باعث دریافت اقامت و تابعیت پرتغال برای خانواده وی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال و گاهی تحت شرایط خاص زیر 24 سال می گردد.
اشکانی
آیا ویزای استارت آپ در کشور پرتغال منجر به تابعیت میشه در نهایت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
پس از 5 سال از این نوع اقامت، شخص موفق به دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور پرتغال می شود
مجتبی
هزینه ویزای استارت آپ پرتغال به چه صورت است ؟ میشه با حداقل مبلغ اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
به صورت میانگین هزینه مورد نیاز جهت انجام این کار مبلغی حدود 150 الی 200 هزار یورو است و با سرمایه گذاری این مبلغ در واقع شانس متقاضی برای دریافت اقامت از طریق استارت آپ ویزای پرتغال افزایش پیدا می نماید.
راوی
سلام من قصد سرمایه گذاری در کشور پرتغال رو دارم، برای شروع باید به چه مواردی دقت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب یکی از مسائل بسیار مهم در هنگام سرمایه گذاری و کارآفرینی در یک شرکت خارجی، بررسی شرایط موجود در این زمینه از جمله استانداردها و شاخص های موثر بر کارآفرینی و سرمایه گذاری در آن کشور است.
افسانه
سلام به نظر شما آیا ویزای استارت آپ پرتغال در نهایت منجر به دریافت اقامت و تابعیت ما میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز این نوع ویزا نه تنها باعث اخذ اقامت و تابعیت برای متقاضی بلکه باعث دریافت اقامت و تابعیت پرتغال برای خانواده وی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال و گاهی تحت شرایط خاص زیر 24 سال می گردد.
احمدوند
ویزایی که در استارت آپ پرتغال به متقاضیان داده می شود چند ساله است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
در ویزای استارت آپ پرتغال شخص در ابتدا ویزایی با اعتبار دو سال دریافت می نماید که این ویزا یک بار به مدت 3 سال دیگر نیز قابل تمدید است.
مهسا
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ویزای استارت آپ پرتغال چه مزیت هایی داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
این نوع ویزا نه تنها باعث اخذ اقامت و تابعیت برای متقاضی بلکه باعث دریافت اقامت و تابعیت پرتغال برای خانواده وی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال و گاهی تحت شرایط خاص زیر 24 سال می گردد.
رضا
از مهمترین استاندارد های سرمایه گذاری در کشور پرتغال چه مواردی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
یکی از مهمترین استانداردها در زمینه ویزای استارت آپ پرتغال و کارآفرینی در این کشور، نرخ مصادره اموال است.
رضا
سلام وقتتون بخیر همراه چه شرایطی رو شامل میشه در ویزای استارت آپ پرتغال ؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
در ویزای استارت آپ پرتغال فرزندانی که بیش از 18 سال سن دارند در صورتی که وابستگی آنها به خانواده برای دولت پرتغال به اثبات برسد می توانند مشمول ویزای استارت آپ پرتغال گردند. پس از 5 سال از این نوع اقامت، شخص موفق به دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور پرتغال می شود.
شبنم
میانگین مبلغ سرمایه گذاری در ویزای استارت آپ پرتغال چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام به صورت میانگین هزینه مورد نیاز جهت انجام این سرمایه گذاری مبلغی حدود 150 الی 200 هزار یورو است
ماندانا
سلام. میخواستم از حضورتون سوال کنم که هزینه ویزای استارت اپ پرتغال حدودا چقدر میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام واحترام به صورت میانگین هزینه مورد نیاز جهت انجام این کار مبلغی حدود 150 الی 200 هزار یورو است که البته برخی بیزینس پلن ها ممکن هست مبلغ کمتر یا بیشتری هزینه لازم داشته باشند.
ارش
سلام. با ویزای استارت اپ پرتغال میشه اقامت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام بله.این نوع ویزا نه تنها باعث اخذ اقامت و تابعیت برای متقاضی، بلکه باعث دریافت اقامت و تابعیت پرتغال برای خانواده وی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال و گاهی تحت شرایط خاص زیر 24 سال می شود.
امین
سلام. اعتبار ویزای استارتاپ چطوریه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در ویزای استارت آپ پرتغال ابتدا ویزایی با اعتبار دو سال دریافت می نماید که این ویزا یک بار به مدت 3 سال دیگر نیز قابل تمدید است و پس از گذشت این 5 سال می توانید جهت دریافت پاسپورت و تابعیت پرتغال اقدام نماید.
احمد حسینی
سلام. آیا با ویزای استارت اپ پرتغال میشه اقامت این کشور رو دریافت کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله. یکی از بهترین مزایای دریافت ویزای استارت آپ، دریافت سریع اقامت کشور پرتغال است.
ملیکه سوادکوهی
سلام. در صورت دریافت ویزای استار آپ پرتغال چه مدتی این ویزا اعتبار داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. ویزای استارت آپ پرتغال در ابتدا به مدت دو سال داری اعتبار بوده و بعد از اتمام دو سال اول می‌توانید به مدت 3 سال دیگر آن را تمدید کنید.
مجید دهقان
سلام. برای دریافت ویزای استارت آپ چقدر سرمایه مورد نیازه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. وقت شما بخیر سرمایه مورد نیاز برای دریافت ویزای استارت آپ پرتغال با توجه به ایده و طرح تجاری می‌تواند مقدار متفاوتی باشد. اما به طور مینگین مبلغی در حدود 150 تا 200 هزار یورو موردنیاز است تا شانس بیشتری برای دریافت این ویزا داشته باشید.
مهیار
سلام. آیا مهاجرت از روش ویزای استارت آپ پرتغال روش پرهزینه ایه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و روز بخیر در روش استارت آپ نیاز به مقداری سرمایه است ولی این سرمایه نسبت به روش های دیگر مانند سرمایه گذاری مانند ملک هزینه کمتری دارد و راه خوبی است برای افرادی که می خواهند با هزینه کم اقامت اروپا را دریافت کنند.
ضیا
سلام. ممکنه راه هایی که برای مهاجرت به پرتغال میشه انتخاب کرد را بفرمایین.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست گرامی راه های مختلفی برای مهاجرت به این کشور پرتغال وجود دارد. مانند مهاجرت کاری، تحصیلی، ازدواج، تولد، پناهندگی و سرمایه گذاری.
یاسین
سلام. ممکنه بنده رو راهنمایی کنید که چه طرح هایی برای دریافت اقامت دائم پرتغال وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام. وقت بخیر دوست عزیز طرح هایی که برای اقامت دائم اروپا می توانید از آنها بهرهمند شوید شامل خود حمایتی، خرید ملک و یا گلدن ویزا و برنامه استارت آپ ویزا پرتغال می شوند.
سوسن
سلام. از روش استارتاپ بلافاصله می توان اقامت کشور پرتغال رو گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دریافت اقامت از طریق ویزای استارتاپ پس از گذشت 5 سال امکان پذیر می شود. متقاضی در ابتدا ویزایی به مدت 2 سال دریافت می کند. این ویزا یکبار به مدت 3 سال تمدید می شود.
ابراهیی
سلام. وقتتون بخیر میخواستم بدوم برای سرمایه گذاری در کشور پرتغال چه مواردی رو باید بررسی کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز. وقت شما هم بخیر از موارد مهمی که هنگام سرمایه گذاری باید مورد توجه قرار گیرد بررسی استانداردها و شاخص های مؤثر سرمایه گذاری در کشور مورد نظر یا پرتغل است. چرا که این کار میزان امنیت سرمایه گذاری و سوددهی یک طرح تجاری را مشخص می نمایند. استانداردهایی مانند نرخ کنترل فساد، میزان تولید ناخالص داخلی، میزان مالیات بر درآمد اشخاص و مالیات بر درآمد شرکت ها.
آربی باغداساریان
سلام آیا با گرفتن اقامت کشور پرتغال از طريق استارت آپ امکان زندگی در دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای ما هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بعد از اخذ پاسپورت این امکان وجود دارد.
سیامک پرهیزکاری
سلام. سرمایه ی ذکر شده آیا از طرف اینکوباتورها تامین میشه؟ اگر تامین میشه چه مقدار هست؟ و اینکه آیا راهی برای دریافت پساپورت از طرف سازمانها ی ذیربط وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما باید حداقل سرمایه لازم را برای استارت اپ داشته باشید. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با شماره02149196000 تماس حاصل نمایید.
سیامک پرهیزکاری
سلام. سرمایه ی مورد نیاز برای استارت آپ آیا از طریق اینکوباتورها تامین میشه؟ اگر می شه چقدر هست؟ و آیا سرمایه گذاری تو این زمینه از طرف کشور پرتغال روی پروژه صورت می گیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز سرمایه اولیه را می بایست درخواست دهنده تامین کند پیشنهاد میکنم در لینک زیر فرم ثبتنام را کامل کنید مشاوران مجرب موسسه با شما تماس میگیرند و کامل راهنماییتون میکنند https://malekpourmie.net/contact-us/
حسین
سلام من بیزنس پلنم رو فرستادم میخواستم ببینم چقدر زمان میبره که ویزام صادر بشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در صورت ارسال بیزنس پلن و تکمیل پروند و نبود نقص، 2 الی 3 ماه بعد ویزای استارتاپ شما صادر خواهد شد.
معتمد
سلام من به دنبال گرفتن این ویزا هستم و دو فرزند 8 و 10 ساله دارم با گرفتن این ویزا میتونم همسر و فرزندام رو هم ببرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله این نوع ویزا دارای شرایط ویزای همراه برای نزدیکان درجه یک نیز هست.
مهین
برای طرح نوآورانه ای که برای استارتاپ ارائه میدیم حتما باید قبلش توی اون زمینه سابقه کار داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام واحترام در برخی موارد با همکاری تیم حرفه ای ما در اروپا بدون نیاز به داشتن سابقه کاری مرتبط اما اطلاع کامل در مورد طرح پیشنهادی می توانید روی طرحی که سابقه کاری در آن ندارید اما علاقه دارید در آن زمینه فعالیت کنید، فعالیت خود را آغاز کنید.
محمد
فرق استارتاپ و کارآفرینی در چیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز فرق استارت اپ و کارآفرینی در ماهیت اول این برنامه هاست در استارت آپ شما یک طرح و ایده خلاقانه دارید که جدید و بکر هست اما در کارآفرینی شما براساس سرمایه گذاری تان دارید شغل ایجاد می کنید.
بردیا
سلام من یه بیزنس پلن دارم که میخوام تو پرتغال راه اندازیش کنم به چقدر سرمایه نیاز دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای پیشبرد این هدف شما نیازمند150 الی 200 هزار یورو هستید.
هدایت حق پور
شرایط دریافت ویزای همراه برای استارتاپ چه می باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با دریافت ویزای استارتاپ برای فرد اصلی همسر و فرزندان زیر18 سال نیز می توانند جهت دریافت ویزای همراه اقدام نمایند.
اهورا داوری
سلام من یک ایده خیلی جذاب نوآورانه دارم اما تحصیلات دانشگاهی مرتبط با ایده ام رو ندارم و سرمایه کمی دارم میخواستم راهنماییم کنید که چطوری میتونم به ویزای استارتاپ دست پیدا کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام برای دست یابی به ویزای استارپ نیاز به کمی سرمایه اولیه می باشد. لطفا برای بررسی دقیق شرایط خود با موسسه تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره دقیق بهره مند شوید.
گلسا رحیمی
آیا می‌توان بدون داشتن بیزینس پلن مناسب باز هم با ویزای استارتاپ به پرتغال سفر کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای ارسال درخواست ویزای استارتاپ نیاز است حتما یک بیزینس پلن قوی ارائه دهید که در صورت نداشتن این طرح می توانید با پرداخت مبلغ به برخی از شرکت ها برای نوشتن بیزینس پلن مناسب رهنمود دریافت نمایید تا پلن مناسب با کسب و کار شما را یادداشت کنند.
سینا شاه بابایی
سلام من یه ایده خام برای اسپارتاپ در دهنم هست اما نمیدونم ایده ام پذیرش میگیره یا نه چطوری میتونم ایده ام رو پرورش بدم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام برخی از شرکت ها موجود هستند که در ازای دریافت مبلغ به شما کمک میکنند تا ایده شما مورد پذیرش واقع شود. و به یک ایده پخته و کامل تبدیل شود برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل فرمایید.
Tavakoli
با سرمایه ۹ میلیاردی تو کدوم زمینه ها میشه سرمایه گذاری کرد که بیشترین درصد سود رو داشته باشن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر مد نظرتان این هست که اقامت هم داشته باشید معمولاً کشورها طوری پازل را می چینند که مسئله اقامت و سود همزمان نباشد بنابراین شما ابتدا باید مسئله اقامتتان را حل بکنید و سپس به فکر سرمایه گذاری و سود باشید.
صابر
سلام و عرض ادب میشه بفرمایید اگر ایده مون مورد پذیرش واقع بشه چقدر طول میکشه تا ویزا از طریق روش استارتاپ برامون صادر بشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
در صورت پذیرفته شدن شما5 ماه زمان برای صدور ویزا لازم است.
یاسر هاشمی
سلام من39 سالمه یه ایده خیلی خوب برای چیدن مکانیزه محصولات کشاورزی دارم اما سرمایه زیادی ندارم میخواستم بدونم امکانش هست از روش استارتاپ اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیز ویزای استارتاپ نیاز به سرمایه بالا ندارد و در صورت داشتن ایده مناسب با مبلغی حدود150 الی200 هزار یورو می توانید برای دریافت ویزا از این طریق اقدام کنید.
ali
سلام این ایده نوآورانه که میفرمایید چطوری باید باشه اگر ایده داشته باشیم اما ندونیم چطوری باید بیزینس پلن بنویسیم چیکار باید کنیم؟ حداقل سرمایه لازم برای نوآفرینی چقدره؟ ما یه شرکت دانش بنیان داریم که توش چندتا اختراع کوچیک هم داشتیم میشه همین کار ها رو برای بیزینس پلن ارائه بدیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام حداقل سرمایه لازم 150 تا 200 هست بله برخی شرکت ها هستند که شما رو کمک میکنند البته برای نوشتن بیزینس پلن برای شما نیاز به پرداخت هزینه می باشد. لطفا برای کسب راهنمایی دقیق تر با دفاتر موسسه تماس حاصل فرمایید.
fatemeh
سلام وقتتون بخیر چندتا سوال داشتم در مورد استارتاپ اینکه اگر ایده مون قبول بشه از همون اول بهمون اقامت دائم میدن؟ و اینکه ویزا چند وقته صادر میشه؟ من یه طرح نوآورانه دارم اما نمیدونم که با طرحم موافقت میشه یا نه چطوری میتونم بفهمم ایده ام مناسب هست یا خیر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام اگر با ایده شما موافقت بشه ابتدا اقامت 2 ساله به شما داده می شود که برای 3 سال دیگر نیز قابل تمدید هست معمولا ویزا 5 ماهه صادر می شود. برای کسب راهنمایی های بیشتر با موسسه تماس حاصل فرمایید.
saeed abedini
سلام روزتون بخیر در مورد استارتاپ سوالم اینه که یعنی چی که باید ایده نوآورانه باشه مثلا اگر طرح مون طوری باشه در خصوص گسترش کسب و کار های کوچیک و خانگی باشه این الان چه جور ایده ای هست میشه روش مانور داد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز بررسی ایده شما که ایده کار آمد می باشد یا خیر بر عهده متخصصین این کشور می باشد اما به طور کلی باید بدانید که ایده شما یک طرحی باید باشد که به پیشرفت اقتصاد این کشور کمک کند و قبل از شما این ایده مطرح نشده باشد برای کسب راهنمایی دقیق تر با دفاتر ما در ارتباط باشید.
کوثر سواری
سلام من 35 سالمه ارشد it دارم ایلتس 6 رو میتونم بگیرم ولی هموز ازمون ندادم یک ایده دارم که تاحالا کسی انجامش نداده و تمکن مالی در حد 200 هزار دلار دارم ازنظر شما میتونم برای ویزای استارت اپ پرتغال اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله شما می توانید برای ویزای استارت آپ در پرتغال، کانادا، هلند و یا حتی انگلستان اقدام داشته باشید.
رحمانی
سلام وقت بخیر مدت زمان دریافت اقامت دائم از طریق ویزا استات آپ پرتغال چند سال است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می‌توانید پس از ۵ سال اقامت دائم خود را اخذ نمایید‌
کوثر سواری
سلام وقت بخیر من 43 سالمه و یک خانواده 3 نفره هستیم در خصوص حوزه it یک ایده دارم و اپلیکیشن هم طراحی کردم سطح زبانم خوبه ولی زبان پرتغالی مسلط نیستم از نظر شما برای ویزای پرتغال شانس اقدام دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز الزامی به دانستن زبان پرتغالی نمی‌باشد شما می‌توانید برای روش استارتاپ این کشور اقدام نمایید.
رویا
سلام برای استارتواپ پرتغال آیا همراه اجازه کار کردن داره یا خیر ؟؟ و تا چند نفر میتونن روی اون اقدام کنند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله همراه در این روش اجازه کار خواهد داشت و شخص باید به تنهایی اقدام نماید.
سلطانی
وقت بخیر تعداد افرادی که ب عنوان همراه برای ویزای استارت اپ پرتغال می‌تونه تو پرونده باشه چند نفره؟ ما ی خانواده 8 نفره هستیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متقاضی می تواند همسر و فرزندان زیر 18 سال و حتی فرزندان بالای 18 سال را به شرط وابستگی با خود ببرد.
شهرام توانایی
با سلام و تشکر از ویدیو بسیار مفیدتون ، خواستم بدونم اگر ایده استارت اپی به ثمر ننشست و یا نتیجه نداشت بعد از ۵ سال بازهم پاسپورت داده میشود ؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما بعد از 5 سال میتوانید اقامت دائم دریافت کنید و دریافت پاسپورت پس از آن خواهد بود و به ثمر نشستن ایده تاثیری در آن ندارد.
مشاوره رایگان