وکیل مهاجرت به اتریش-هزینه ها و انتخاب بهترین وکیل

19 دی 1402 7 نظر

وکیل مهاجرت به اتریش می بایست قابل اعتماد و به تمامی قوانین مهاجرت اشراف کامل داشته باشد. همچنین علم کافی و اطلاعات کامل در خصوص مهاجرت کاری، رشته های تحصیلی، سرمایه گذاری، ازدواج، پناهندگی و نرخ بیکاری کشورها را داشته باشد، تا بتواند در انتخاب بهترین مسیر مهاجرتی متقاضیان خود را راهنمایی کند. چرا که مسیر مهاجرت به خودی خود دشوار است و نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه بر این دشواری می افزاید و اینجاست که ضرورت کمک گرفتن از وکیل مهاجرتی خبره آشکار میشود. در این مقاله سعی گردیده که به سوالات فوق و سوالاتی از این قبیل پاسخ داده شده و در ارتباط با روش های تشخیص وکیل مهاجرت کارآزموده و مورد اعتماد بحث گردد و بهترین روش برای شناسایی وکیل مهاجرت معتمد و مطمئن ارائه گردد و همچنین در خصوص شاخصه های یک موسسه معتبر، مطالب کلی مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که طی مطالعه و بررسی این مقاله در خصوص وکیل مهاجرت به اتریش، پرسشی برای شما ایجاد گردید، می توانید در انتهای مقاله مطرح نمایید و همچنین همواره می توانید با دفاتر موسسه ملک پور در سرتاسر جهان تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان مشاورین مجرب این موسسه بهره مند شوید.

ویدئو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

 

تماس با ما

وکیل مهاجرت به اتریش

وظایف وکیل مهاجرت به اتریش

وکیلان مهاجرت به اتریش وظایف متعددی دارند تا به مهاجران در تمام مراحل مهاجرت به این کشور کمک کنند. در زیر تعدادی از وظایف اصلی وکیلان مهاجرت به اتریش ذکر شده است:

  • مشاوره حقوقی: وکیل مهاجرت به اتریش به متقاضیان خود درباره قوانین مهاجرت و نوع ویزا و همچنین درباره مدارک مورد نیاز برای ورود به کشور اتریش و ... کمک می کنند.
  • درخواست ویزا: راهنمایی در تکمیل درخواست‌های ویزا و ارسال مدارک به سفارت یا کنسولگری اتریش و همچنین  پیگیری وضعیت درخواست و ارتباط با مقامات مهاجرت می باشد.
  • آموزش در مورد قوانین مهاجرت: اطلاع‌رسانی درباره قوانین و مقررات جدید مهاجرت در اتریش و همچنین راهنمایی مهاجران در مورد حقوق و وظایف آن‌ها پس از ورود به اتریش.
  • پیگیری موارد حقوقی: ارائه مشاوره و پشتیبانی در موارد حقوقی مرتبط با مهاجران، از جمله مسائل اقامت، کار و خانواده می باشد.
  • تسهیل در فرآیند اقامت دائم: راهنمایی در فرآیند تبدیل ویزای موقت به اقامت دائم و همچنین مشاوره در مورد شرایط و مراحل درخواست اقامت دائم است.

ویدئو موسسه MIE در مورد مهاجرت به اتریش


ویژگی های بهترین وکیل ماجرت به اتریش

ویژگی های بهترین وکیل مهاجرتی به اتریش عبارتند از:

  • تخصص حقوقی: داشتن تخصص در زمینه حقوق مهاجرت ، قوانین اتریش و  آشنا بودن با آخرین تغییرات و به‌روزرسانی‌های قوانین مهاجرت.
  • تجربه کاری: تجربه کافی در زمینه مهاجرت به اتریش و پرونده‌های مهاجرتی و داشتن تجربه در پیگیری و حل مسائل حقوقی مهاجران.
  • خلاقیت و راهگشا بودن: توانایی ارائه راه‌حل‌های خلاقانه به مشکلات حقوقی مهاجران و توانایی تفکر خودآگاه و ارائه گزینه‌های گسترده برای مشتریان.
  • مهارت‌های ارتباطی: توانایی ارتباط موثر با مشتریان و ایجاد ارتباطات قوی با مقامات مهاجرتی وهمچنین  توانایی توضیح مفاهیم حقوقی به مشتریان بدون استفاده از اصطلاحات حقوقی پیچیده.
  • مطالعه و یادگیری مداوم: تمایل به مطالعه و به‌روزرسانی مستمر در حوزه حقوق مهاجرت و توانایی سریع در فهم تغییرات حقوقی و اطلاع رسانی به مشتریان در این زمینه.
  • نظم و سازمان : توانایی مدیریت و نظم در مدارک و پرونده‌های مهاجرتی و ارائه مستندات به‌روز و کامل برای ارائه به مقامات مهاجرتی. 

هزینه های وکیل مهاجرتی به اتریش

هزینه‌های مرتبط با وکیل مهاجرت به اتریش ممکن است متغیر باشند و به عوامل مختلفی مانند نوع خدمات مورد نیاز، پیچیدگی پرونده، تجربه و مهارت وکیل، و میزان تلاش وی برای حل مشکلات مهاجر مرتبط باشد. در زیر، عواملی که می‌توانند به تعیین هزینه وکیل مهاجرتی به اتریش مرتبط باشند، ذکر شده‌اند:

  • نوع خدمات: هزینه وکیل ممکن است بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، متغیر باشد. مثلاً، اگر مهاجرت به عنوان کارمند یا کارفرما مورد نظر است یا اگر اقدام به درخواست تحصیلی کرده، هزینه ممکن است متفاوت باشد.
  • پیچیدگی پرونده: اگر پرونده مهاجری پیچیده باشد، به عنوان مثال در صورت داشتن موارد خاص یا شرایط مشکل‌افزار، هزینه ممکن است افزایش یابد.
  • تجربه وکیل: وکلای با سابقه و تجربه بیشتر ممکن است هزینه‌های بالاتری داشته باشند، اما این می‌تواند به تضمین کیفیت خدمات نیز مرتبط باشد.
  • سایر هزینه‌ها: هزینه‌های دیگر ممکن است شامل هزینه‌های دادرسی، ترجمه مدارک، احتمالاً هزینه‌های مرتبط با سفارت یا مقامات مهاجرتی و... باشد.

به طور کلی می توان گفت هزینه های مربوط به وکیل مهاجرتی با توجه به نوع پرونده شما می تواند از 2 الی 3 هزار یورو تا 10 ها هزار یورو متفاوت باشد. برای کسب اطاعات دقیق تر بهتر است با دفاتر موسسه mie ارتباط برقرار کنید تا با توجه به شرایط پرونده شما هزینه ها را برای شما تبیین نمایند.

معرفی وکیل مهاجرت به اتریش

وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر کشورها باید بتواند در تمامی شش دسته بندی مهاجرت، مشاوره لازم و عملکرد مناسب داشته باشد. موسسه ملک پور در تمامی دسته بندی های مهاجرتی به غیر از پناهندگی فعالیت نموده و نمونه پرونده های موفق بسیاری در تک تک این دسته بندی ها دارد. در ادامه این بخش به اطلاعات کلی و روش عملکرد یک وکیل مهاجرت به اتریش در هریک از دسته ها پرداخته شده و سعی گردیده است دید کلی در خصوص این دسته بندی ها و نقش یک وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر کشورها در هر روش به خوانندگان ارائه گردد.

  • وکیل مهاجرت به اتریش و ارائه مشاوره مهاجرت کاری

وکیل مهاجرت به اتریش و ارائه مشاوره مهاجرت کاری در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. به طور کلی ویزای کاری به روش های مختلفی قابل اخذ است. وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر کشورهای اروپایی باید پیشنهادات خود را با تسلط به شرایط کاری موجود در اروپا و دیگر کشورها و البته شرایط فرد متقاضی ارائه نماید. در اکثر کشورها ویزای کاری با داشتن پیشنهاد شغلی امکان پذیر است ولی برخی دیگر از کشورها مانند آلمان، اتریش و آفریقای جنوبی با توجه به شرایط اقتصادیشان ویزایی به نام ویزای جست و جو کار ارائه می نمایند و به این روش نیروهای متخصص را برای جست و جوی کار در کشور اتریش فرا می خوانند. وکیل مهاجرت به اتریش با علم کافی و اطلاعات کامل در خصوص رشته های موردنیاز کشورها و شرایط اقتصادی و نرخ بیکاری کشورها و اطلاعات لازم در خصوص شرایط مهاجرتی آن کشورها، می تواند متقاضیان را در یافتن بهترین مسیر مهاجرتشان یاری نماید. موسسه ملک پور نه تنها در اروپا روش ها ذکر شده را انجام می دهند بلکه روش های اسکیل ورکر را نیز در کشورهایی مثل کانادا، استرالیا و نیوزلند انجام داده و متقاضیان را از این طریق در رسیدن به اقامت به اتریش یاری می نماید.

  • وکیل مهاجرت به اتریش و ارائه مشاوره مهاجرت تحصیلی

یک وکیل مهاجرت به اتریش و مشاوره وی در خصوص مهاجرت تحصیلی در اتریش باید با بررسی شرایط فرد و علایق او در انتخاب کشور، رشته تحصیلی و دانشگاه انجام گیرد. برخی از مؤسسات مهاجرتی با توجه به محدودیت های آن شرکت در ارائه خدمات، انجام می گیرد نه بر اساس شرایط مشخصات متقاضی. یک وکیل مهاجرت به اتریش و یا دیگر کشورها، در صورت ارائه مشاوره اصولی و با در نظرگیری کشورها، کالج ها و دانشگاه های مختلف ارائه دهد و اقدامات لازم را به درستی انجام دهد، بسیار در زندگی و آینده متقاضی تاثیر گذار و پر اهمیت خواهد بود. موسسه ملک پور در خصوص مهاجرت تحصیلی بسیار با تجربه بوده و در 70 کشور جهان برای پذیرش و ویزای تحصیلی اقدام می نماید. این موسسه در هر کشور با دانشگاه ها و کالج های مختلفی همکاری نموده و گزینه های زیادی را در اختیار دارد، لذا بهترین پیشنهاد را به هر شخص با توجه به رزومه و شرایط مالی و تحصیلی وی ارائه نموده و افراد را در رسیدن به اهدافشان یاری نماید.

  • وکیل مهاجرت به اتریش و ارائه مشاوره مهاجرت سرمایه گذاری

وکیل مهاجرت به اتریش باید مسلط به شرایط سرمایه گذاری در تمامی اتحادیه اروپا باشد. یک وکیل کار آزموده و مطلع باید شرایط سرمایه گذاری در کشورهای مختلف اروپایی را بداند و بهترین، امن ترین و پر سودترین سرمایه گذاری ها را به موکلین خود پیشنهاد نماید. یک موسسه معتبر باید در کشورهایی که به عنوان گزینه ای برای سرمایه گذاری در اتریش معرفی می کند، وکلای معروف و با سابقه داشته باشد که مقیم آن کشورها بوده و تسلط کافی و جامع بر قوانین داخلی و شرایط سرمایه گذاری در آن کشور داشته باشند. چرا که جزئیات قوانین مالیاتی و شرایط اقتصادی در تمامی کشورها متفاوت بوده و همواره در حال به روزرسانی می باشند. یک وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر کشورها باید با توجه به مطالبات متقاضی و شرایط کشور مذکور بهترین گزینه ها را پیشنهاد و به مناسب ترین حالت، روش پیشنهادی را اجرایی نماید.

  • وکیل مهاجرت به اتریش و ارائه مشاوره مهاجرت ازدواج

وکیل مهاجرت به اتریش و مشاوره های وی می تواند برای برخی از اشخاص که قصد ازدواج با اتباع و یا افرادی که اقامت کشورهای اروپایی را دارند، بسیار پر اهمیت و موثر باشد. وکیل مهاجرت به اتریش باید قبل از هر اقدامی تمام شرایط متقاضی را بررسی نموده و با توجه به شرایط آن شخص و استفاده از قوانین حقوقی آن کشور، افراد را یاری رساند. افرادی که با یکی از اتباع کشورهای اروپایی ازدواج نمایند می توانند با اثبات صوری نبودن ازدواج و نشان دادن تمام مدارک دال بر زندگی زناشویی و... جهت کسب اقامت دائم آن کشورها اقدام نمایند. جزئیات قوانین ازدواج در کشورهای مختلف بسیار متفاوت است و نحوه اثبات این رابطه در هر کشوری قواعد خود را دارد. نقش وکیل مهاجرت در پیشبرد این روند و توصیه های وی در چگونگی انجام پروسه می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد.

  • وکیل مهاجرت به اتریش و ارائه مشاوره در باب اخذ تابعیت از طریق تولد

یکی از اصلی ترین بخش های مهاجرت که وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر کشورها باید در نظر داشته باشد اخذ تابعیت از طریق تولد می باشد. اخذ تابعیت از طریق تولد و دریافت پاسپورت یکی از روش هایی است که والدین برای تغییر آینده فرزندانشان مد نظر قرار می دهند. در این قسمت نقش وکیل مهاجرت به اتریش و راهنمایی های او بسیار تاثیر گذار خواهد بود. تسلط وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر کشورها به قوانین داخلی آن کشور باعث خواهد شد که متقاضیان عملکرد مناسب و به موقعی داشته باشند. در حالت کلی می توان گفت که اعطای تابعیت در اکثر کشورها بر مبنای قانون خون می باشد و در حالت های خاصی اصل خاک را مورد قبول قرار می دهند. این بدین معنی است که به صرف تولد فرزند در آن کشور، تابعیت به فرزند داده نمی شود و فرزند از طریق پدر و مادر خود تابعیت را اخذ می نماید. اما در حالت خاصی که که فرزندی در این کشورها متولد شود و پدر و مادر در زمان تولد، اقامت بلند مدت در آن کشور داشته باشند و فرزند به همراه والدین خود به مدت چند سال از یکی از طرق قانونی در این کشورها سکونت نماید، می تواند برای دریافت اقامت دائم و اخذ پاسپورت اقدام نماید. در کشورها با اصل خاک مانند کانادا و برزیل، فرزند با تولد در آن کشور تابعیت آن کشور را دریافت می نماید.

  • وکیل مهاجرت به اتریش و بحث پناهندگی

وکیل مهاجرت به اتریش باید همواره روش های قانونی مهاجرت را برای متقاضیان با توجه به شرایط آنها به ایشان معرفی نموده و صادقانه ایشان را از خطرات روش های غیرقانونی چون پناهندگی مطلع نماید. معرفی روش پناهندگی توسط وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر شهر ها بیانگر ضعف و عدم آگاهی وکیل و موسسه مهاجرتی از پروسه مهاجرت می باشد و نشان می دهد که این موسسه توانایی ارائه راه های قانونی و صحیح جایگزین را ندارد. بر اساس کنوانسیون ژنو که با نام کنوانسیون پناهندگی شناخته می شود، کشورهای اروپایی در صورت استحقاق و راستی ادعای پناه جو باید وی را پناه دهند. قانون دوبلین می گوید که فردی که وارد کشورهای اروپایی می شود باید حتماً در کشوری که ویزا را از آن دریافت نموده است و اثر انگشتش در سفارت آن کشور ثبت گردیده است اقدام نماید و پروسه پناهندگی او در آن کشور مورد بررسی قرار گیرد. امروزه سخت گیری های بسیاری در این خصوص مد نظر دولت های اروپایی قرار گرفته است و خطرات زیادی را پیش روی متقاضیان پناهندگی قرار داده است. شرایط نامناسب کمپ ها، نا مشخص بودن زمان انتظار پروسه و وجود پناهنده از کشورهای مختلف باعث شده است که افراد زیادی قادر به ادامه در خواست خود نباشند و با قبول محرومیت مهاجرت مجدد به اروپا، به کشور خود بازگردند. موسسه ملک پور، همواره اعلام نموده است که هیچ گونه خدمات و اقدامی در خصوص پناهندگی و دیگر روش های غیر قانونی نداشته و به هیچ وجه آن را توصیه نمی نماید و این بخش از مقاله صرفاً جهت افزایش آگاهی متقاضیان عزیز در خصوص شرایط و خطرات پناهندگی تهیه شده است.

مزایای اخذ وکیل برای مهاجرت به اتریش

داشتن وکیل برای مهاجرت به اتریش میتواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد از جمله مزایای که دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روند مهاجرت سرعت بیشتری میگیرد 
  • جلوگیری از اشتباهاتی که ممکن است پیش آید مانند پر کردن فرم های درخواستی
  • بالا رفتن درصد موفقیت شما در مسیر مهاجرت
  • کمترین ریسک برای انتخاب روش مهاجرتی به دلیل وجود تجربه وکلا
  • پیگیری مداوم پرونده مهاجرتی شما توسط وکیل
  • داشتن اطلاعات به روز در رابطه با مهاجرت و دریافت ویزا
  • عدم سردرگمی برای انجام کارها

وکیل مهاجرت به اتریش و ارتباط با وکلای بین المللی 

یکی از ویژگی هایی که یک وکیل خوب باید داشته باشد این است که با سایر وکلای بین المللی در ارتباط باشد چرا که وجود این ارتباط برای مهاجرت و انجام امور مهاجرتی امری ضروری است. از جمله دلایل برای این ارتباط و ضروری بودن آن آگاهی از به روز ترین قوانین و شرایط مهاجرتی در کشور اتریش و سایر کشورها است. موسسه MIE با داشتن سابقه بالا در زمینه مهاجرت و دارا بودن مشاورین خبره و کار کشته و همکاری با وکلای رسمی شناخته شده در کشور ها و شهر های مختلف می تواند  بهترین روش های مهاجرتی را به شما ارائه میدهد.

وکیل مهاجرت به اتریش و ارائه مشاوره اسکایپ

کیفیت مشاوره های یک وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر کشورها همواره از اصلی ترین و مهم ترین بخش های انتخاب وکیل مهاجرت می باشد. مشاوره های با کیفیت و صادقانه همواره می تواند سرنوشت متقاضی را عوض نموده و او را به سمت اهدافش سوق دهد. موسسه ملک پور، مشاوره های تخصصی با مشاورین ارشد موسسه را به صورت ارتباط از طریق اسکایپ ارائه می نماید تا مشاوره با کیفیت بتواند در اختیار تمامی متقاضیان بدون توجه به محل زندگی آنها و توسط مجرب ترین مشاوران در سرتاسر جهان قرار گیرد. مشاوره های اسکایپ مزایای مختلفی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد و نظارت بر آن بسیار دقیق تر و بهتر خواهد بود. یکی دیگر از ایده های خلاقانه و نوآورنه در مشاوره با اسکایپ قابلیت حضور هم زمان متقاضیان از دو نقطه متفاوت است. به علاوه مدیریت موسسه ملک پور خود در بسیاری از مشاوره های مشاورین ارشد شرکت نموده و نکات لازم را به متقاضی و مشاوران گوشزد می نمایند که بسیار موثر واقع می شود.

اعتبار موسسه ملک پور درباره وکیل مهاجرت به اتریش

وکیل مهاجرت به اتریش و اعتماد به یک موسسه مهاجرتی امری بسیار مهم و تعیین کننده می باشد. برای سنجش کیفیت عملکرد یک موسسه باید به سابقه کاری آن موسسه و نتایج حاصل از فعالیت های آن نگاه کرد. موسسه ملک پور با سابقه درخشان پانزده ساله خود همواره تلاش نموده است در چارچوب قانون حرکت نموده و رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار دهد. این موسسه همواره نمونه ویزا های اخذ شده از کشورهای مختلف و با روش های مهاجرتی متفاوت را در وب سایت های خود قرار داده است که نشان از صداقت این مجموعه با مشتریان خود می باشد. در لینک زیر می توانید ویزاهای اخذ شده در ماه های اخیر توسط این شرکت را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است ویزاهای نمایش داده شده در این مجموعه تنها برخی از ویزاهای اخذ شده این شرکت می باشد که موکلین با لطفشان به این شرکت اجازه انتشار آنها را داده اند. همچنین نظرات موکلین گران قدر که همواره بر ما منت نهاده و لطفشان را از ما دریغ نداشته اند نیز در لینک زیر قابل مشاهده می باشد.

محصولات موسسه ملک پور درباره وکیل مهاجرت به اتریش

وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر شهرها همواره باید خدمات متفاوت و خلاقانه ای در خصوص اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین خود در زمینه مهاجرت انجام دهد و همواره تلاش نماید که خدمات با کیفیت خود را در سراسر جهان ارائه دهد. از طرفی وکیل مهاجرت به اتریش و سایر کشورها باید خدمات خود را متناسب با تمامی اقشار جامعه در اختیار متقاضیان قرار دهد. موسسه ملک پور در راستای تحقق بخشیدن به این اهداف همواره تلاش های بسیاری انجام داده و اطلاعات و محصولات مختلفی را تهیه و جمع آوری نموده است. اطلاعات مهاجرت و سرمایه گذاری بین المللی در تمامی وب سایت های این موسسه به صورت فایل های صوتی و تصویری رایگان در اختیار متقاضیان فارسی زبان قرار گرفته است و اطلاعات این مقالات تماماً از منابع معتبر و وب سایت های رسمی و دولتی جمع آوری و ترجمه گردیده است. لازم به ذکر از این شرکت در نظر دارد مقالات خود را به زبان های عربی و انگلیسی هم ترجمه نموده و در اختیار علاقه مندان قرار دهد. محصولات ویدئویی این شرکت در دسته بندی های متفاوت تهیه گردیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. از جمله این ویدئو ها که در بازه های زمانی مختلف به روزرسانی می گردند می توان به ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، هنر زندگی کردن، آموزش گام به گام اقامت کاری کانادا و ویدئو های آموزش زبان اشاره نمود. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص این محصولات می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول

✔️ ویژگی های وکیل مهاجرت به اتریش چیست؟

وکیل مهاجرت به اتریش باید دارای ویژگی های مانند: تخصص حقوقی، تجربه کافی در زمینه مهاجرت و مسائل حقوقی مهاجران و همچنین توانایی ارتباط عالی با مشتریان خود داشته باشد.

✔️ هزینه وکیل مهاجرت به اتریش چقدر است؟

هزینه‌های مرتبط با وکیل مهاجرت به اتریش ممکن است متغیر باشند و به عوامل مختلفی مانند نوع خدمات مورد نیاز، پیچیدگی پرونده، تجربه و مهارت وکیل، و میزان تلاش وی برای حل مشکلات مهاجر مرتبط باشد.

✔️ وکیل مهاجرتی به اتریش چه خدماتی را می تواند به مشتریان خود ارائه دهد؟

یک وکیل مهاجرتی خوب باید متقاضیان خود را برای انتخاب درست مهاجرت راهنماییی کند چرا که مسیر مهاجرت به خودی خود دشوار است و نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه بر این دشواری می افزاید

 سخن پایانی

وکیل مهاجرت به اتریش، اصلی ترین عوامل در انتخاب یک وکیل مهاجرتی و مزایا و فواید مشاوره با یک وکیل مهاجرت به اتریش در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت و سعی گردید به تمامی سوالاتی که در ابتدای مقاله در خصوص وکیل مهاجرت به اتریش مطرح گردید، پاسخ علمی و کاربردی داده شود. روش شناسایی یک وکیل مهاجرت به اتریش با اعتبار کافی و قابل اعتماد مورد بررسی قرار گرفت. از شما خوانندگان گرانقدر تقاضا می شود با در نظر گرفتن این معیارها به جست و جو و انتخاب وکیل مهاجرت به اتریش و دیگر کشورها بپردازید تا بتوانید بهترین روش مهاجرتی را انتخاب نموده و با بهره گیری از مشاوره ها و اقدامات وی مسیر پر فراز و نشیب مهاجرت خود را هموار نمایید. موسسه ملک پور با بهره گیری مناسب از بستر فضای مجازی و تکنولوژی روز دنیا و همچنین برخورداری از مشاورین متخصص و کارآزموده، با افتخار آمادگی خود را برای ارائه خدمات در تمامی طرق مهاجرتی به غیر از روش های پناهندگی به شما عزیزان اعلام می دارد. گواه ما رضایتمندی مشتریان از سطح کیفیت و خدمات این موسسه بوده و این پیشگامی و سابقه طولانی، مهر اثباتی بر این ادعا می باشد. شما عزیزان همواره می توانید با تماس با دفاتر موسسه ملک پور از مشاوره رایگان تلفنی مشاورین این شرکت در ایران و دیگر کشورها استفاده نموده و اطلاعات مهاجرتی خود را کامل کرده و ذهن خود را آماده پروسه مهاجرت نمایید. در انتهای مقاله در قسمت "ثبت پرسش" می توانید سوالات خود را مطرح نموده و پاسخ آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

امتیاز 4.62 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
شیما شادمان
سلام وقت بخیر. من قصد دارم سال آینده از طریق تحصیل به کشور اتریش مهاجرت کنم. چند وقتی هم هست که دارم در مورد وکیل مهاجرت در اتریش تحقیق می کنم و با موسسه شما آشنا شدم. می خواستم بدونم من اگر خودم از دانشگاه پذیرش بگیرم شما می تونید برای ویزا به من کمک کنید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی شما می توانید با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما را ابتدا بصورت رایگان برای دریافت ویزا بررسی بکنند و بعد ادامه کار مهاجرت شما را تیم ما انجام بدهد. موفق باشید.
محمد قاسمی
من قصد دارم در اتریش ، یا بلژیک زندگی کنم و میخواهم وکیلی معرفی کنید تا بتوانم اقامت دایم ام را از قبرس به ان کشور تغییر دهم لطفا راهنمایی فرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
کبری عباسی
سلام برای ویزای اتریش از طریق سرمایه گذاری به چه مدارکی نیازه ؟چون خودم میخام اقدام کنم لطفا راهنماییم کنید به کجاها باید این مدارک رو ارائه بدم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز سرمایه گذاری روشهای مختلفی دارد شامل خرید ملک، راه اندازی فرانچایزها، خودحمایتی ها و... پیشنهاد میکنم در سایت موسسه ملکپور شماره تماس خود را ثبت کنید مشاوران مجرب با سما تماس بگیرند
الهام
اگر بخواهیم تحصیلی اتریش اقدام کنیم میتونیم از وکیل اتریش بهره بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله این امکان وجود دارد.
سارا خرسند
سلام وقت بخیر هزینه وکیل برای ویزای جستجوی کار در چه حدود است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در این خصوص بهتر است ابتدا شرایط شما بررسی شود تا وکیل پس از بررسی شرایطتان، حق الوکاله را به شما اعلام نماید.
مینا
من ۳۵ ساله و مهندس مکانیک هستم.قصد دارم از طریق ویزای کاری اتریش اقدام کنم.میتونم از وکیل اتریش برای این کار استفاده کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، با کمک وکیل اتریشی کار شما انجام خواهد شد.
فاطمه سلجوقیان
سلام و وقت بخیر الان با خرید فرانچایز میتونیم اقامت اتریشو داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، امکان دریافت اقامت به صورت مستقیم از این طریق وجود ندارد ولی میتوانید شرایط خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.
مشاوره رایگان