مهاجرت پرستاران به نروژ

16 نظر

مهاجرت پرستاران به نروژ

نروژ یکی از کشورهای بسیار زیبای اتحادیه اروپا و یکی از کشورهای منطقه مرفه و ثروتمند اسکاندیناوی می باشد. کشورهای اسکاندیناوی و از جمله نروژ دارای مردمانی شاد با درآمدهای بالا و سطح زندگی بسیار با کیفیتی هستند. مردم این کشورها از خدمات رفاهی، اجتماعی، آموزشی و درمانی بسیار با کیفیت برخوردار هستند. موارد فوق و همچنین نرخ بیکاری پایین در این کشور باعث شده است که سالیانه اشخاص زیادی قصد کار و زندگی وارد این کشور شوند. یکی از راه های مهاجرت به نروژ کار در این کشور زیبا می باشد. جهت مهاجرت به نروژ از طریق کار می بایست مشاغل مورد نیاز این کشور بررسی شود. در سال هایی اخیر نیاز به مشاغلی مانند پزشکان، دندانپزشکان و پرستاران در نروژ بسیار احساس می شود. مهاجرت پرستاران به نروژ یکی از روش هایی می باشد که امکان اقامت در نروژ را برای متقاضیان فراهم می کند. پرستاران و به طور کلی کادر درمانی می توانند از برنامه مهاجرت پرستاران به نروژ بهره برده و در این کشور به کار تخصصی خود مشغول شوند. شما عزیزان می توانید سوالات بیش تر خود در زمینه مهاجرت پرستاران به نروژ را از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان موسسه ملک پور (MIE) و یا تکمیل فرم تماس، مطرح کرده و به صورت رایگان، مشاوره تلفنی دریافت کنید.

  • شرایط عمومی مهاجرت پرستاران به نروژ
  • مهاجرت به نروژ از طریق کار
  • مدارک مورد نیاز برای ویزای کار پرستاران در نروژ
  • نرخ بیکاری در نروژ
  • هزینه زندگی در نروژ و مهاجرت پرستاران به این کشور
  • بررسی ویزای همراه برای مهاجرت پرستاران به نروژ
  • وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در نروژ
  • پاسخ به سوالات متداول راجع به مهاجرت پرستاران به نروژ
  • سخن پایانی در باب مهاجرت پرستاران به نروژ

مهاجرت پرستاران به نروژشرایط عمومی مهاجرت پرستاران به نروژ

با توجه به شرایط زندگی فوق العاده ای که در کشور نروژ حاکم می باشد، این کشور از جمله کشورهای مهاجرپذیر به شمار می آید. شش روش تولد، ازدواج، پناهندگی، کار، تحصیل و سرمایه گذاری روش های عمده مهاجرت به نروژ هستند. با توجه به این که از بین جمعیت حدود 5 میلیون نفری نروژ درصد نسبتاً بالایی رو به پیری هستند، در حوزه بهداشت و سلامت کشور نروژ نیاز شدیدی به نیروهای کادر درمان، پزشکان و پرستاران احساس می گردد. بنابراین دولت نروژ با هدف جبران کمبودهای مورد نظر برنامه های خاص مهاجرتی برای مهاجرت پرستاران به نروژ و مهاجرت پزشکان و کادر درمان به نروژ طراحی کرده است. افرادی که به دنبال مهاجرت به نروژ از طریق تخصص خود هستند، لازم است از شرایط مهاجرت پرستاران به نروژ آگاه باشند. در این مقاله شرایط کار در  نروژ بررسی می گردد که به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران شناخته می شود. لازم به ذکر در قدم اول این پروسه، پرستارانی که مدارک تحصیلی خود را از دانشگاه های خارج از اتحادیه اروپا دریافت کرده اند می بایست در دوره های معادل سازی در نروژ شرکت نمایند. اولین پیش نیاز برای شرکت در این دوره ها، دانستن زبان نروژی در حد مورد نظر می باشد. در ادامه به جزئیات بیشتر این دوره ها پرداخته می شود.

مهاجرت به نروژ از طریق کار

همان گونه که بیان گردید یکی از راه های مهاجرت به نروژ، کار در این کشور می باشد. نروژ از آن دسته ها کشورهایی می باشد که در صورتی می توانید اقامت کاری آن را به دست آورید که دارای یک پیشنهاد کاری از کارفرمایی نروژی باشید. اشخاصی که موفق به کاریابی در نروژ شوند می توانند با ویزای کار نروژ وارد این کشور شوند. با توجه به شرایط خاصی که در حوزه سلامت و بهداشت نروژ به وجود آمده است، مهاجرت پرستاران به نروژ بدون داشتن پیشنهاد کاری ممکن گردیده است. همین امر، یکی از دلایل انتخاب کشور نروژ به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران می باشد. جهت این امر در قدم اول پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران و نیروهای کادر درمان مدارک خود را جهت ارزیابی به ارگان های مربوطه در کشور نروژ ارسال می کنند. البته لازم به ذکر است که پزشکان می بایست مدارک تحصیلی خود را در ابتدا برای سازمان EPIC آمریکا جهت تاییدیه اولیه ارسال بکنند. پس از دریافت تاییدیه های مورد نظر می بایست جهت ادامه فرآیند و حضور در نروژ اقدام کرد. لازم به ذکر است رشته های شغلی مانند بیهوشی و کارشناس اتاق عمل در این برنامه مهاجرتی قرار نمی گیرند. پیشنهاد ما به این عزیزان اقدام از طریق برنامه های مهاجرتی مشابه در کشور سوئد می باشد که در مقاله زیر می توانید اطلاعاتی در این خصوص به دست آورید.

مهاجرت پرستاران به نروژ

مهاجرت پزشکان به سوئد

مهاجرت پرستاران به نروژ

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار پرستاران در نروژ

در بخش قبل به این موضوع اشاره گردید که پرستاران می بایست در قدم اول مدارک تحصیلی و مجوزهای مربوطه خود را به منظور تایید برای وزارت بهداشت نروژ ارسال بکنند. پس از دریافت تاییدیه های مورد نیاز، که یک پروسه 6 الی 12 ماهه می باشد، اجازه ورود به خاک نروژ را به دست می آورند. یکی از مدارک مهم برای این مرحله، اثبات ثبت نام در دوره های آموزش زبان نروژی می باشد. در پروسه مهاجرت پرستاران به نروژ و دریافت ویزای کار در نروژ، مدارک دیگری مورد نیاز می باشد که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم:

  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • ترجمه ریزنمرات
  • گذرنامه
  • اثبات محل زندگی در نروژ
  • ارائه نامه بانکی جهت اثبات تمکن مالی
  • مدارک هویتی
  • ارائه مدرک به همراه ترجمه برای سابقه کاری
  • مجوزهای کاری مربوطه در تخصص فرد

نرخ بیکاری در نروژ

مهاجرت پرستاران به نروژ

بررسی نرخ بیکاری در مهاجرت می تواند کمک بسیار زیادی به ما در انتخاب مقصد مناسب بنماید. به دلیل این که اشتغال و کسب درآمد و همچنین پرداخت مالیات منجر به کسب اقامت در کشور مقصد می گردد. نروژ از جمله کشورهایی می باشد که دارای نرخ بیکاری بسیار پایینی می باشد. همان گونه که در نمودار روبرو مشاهده می نمایید در ده سال گذشته نرخ بیکاری در نروژ همواره کم تر از عدد 5 درصد بوده است. علاوه بر این موضوع در مشاغلی مربوطه در حوزه بهداشت و درمان، نیاز بازار کار بسیار بیشتر از حوزه های دیگر می باشد. بنابراین مهاجرت پرستاران به نروژ می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت مهاجرت باشد.

با توجه به این که نروژ با پیری جمعیت دست و پنجه نرم می کند، بیشترین نیاز بازار کار در بخش هایی از قبیل پزشکی و پرستاری مشاهده می گردد. شرایط مهاجرت پرستاران به نروژ و مهاجرت به نروژ از طریق تخصص در مقایسه با دیگر رشته های شغلی کمی ساده تر می باشد. در این برنامه های مهاجرتی برخلاف دیگر رشته های شغلی و تحصیلی نیاز به دریافت پیشنهاد کاری نمی باشد. در صورتی که به دنبال دریافت پیشنهاد کار به ویژه در پروسه مهاجرت پرستار به نروژ می باشید، پیشنهاد می شود محصول ویدیویی کامل زیر را در خصوص کار در خارج از کشور بررسی بفرمایید.

مهاجرت پرستاران به نروژ

هزینه زندگی در نروژ و مهاجرت پرستاران به این کشور

فرآیند مهاجرت پرستاران به نروژ، یک برنامه مهاجرتی کم هزینه تلقی می گردد. در قدم دوم و پس از دریافت تاییدیه های مربوطه در خصوص مدارک تحصیلی و مجوزهای شغلی، متقاضی اصلی می بایست به منظور آموزش زبان نروژی وارد این کشور شود. هزینه آموزش زبان نروژی در این فرآیند بسیار پایین و در حدود فقط چند صد یورو می باشد. نکته مهم این می باشد که متقاضی اصلی اجازه دارد در کنار آموزش زبان نروژی و گذراندن دوره های معادل سازی در نروژ، به صورت پاره وقت اشتغال داشته باشد. البته لازم به ذکر است که نروژ نیز مانند سایر کشورهای منطقه اسکاندیناوی دارای هزینه های زندگی بالایی می باشد؛ اما از طریق حقوق پرستار در نروژ نیز مقدار قابل توجهی است و جزو مشاغل دارای شأن اجتماعی در این کشور محسوب می شود. هزینه زندگی در یک ماه در نروژ به طور میانگین حدود 1500 یورو می باشد. البته توجه داشته باشید که واحد پول نروژ، کرون می باشد؛ اما به دلیل سهولت درک بهتر هزینه زندگی در نروژ، یورویی هزینه زندگی قیمت کرون نروژ را خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم. در جدول زیر به اقلام مهم و ضروری و هزینه آن ها اشاره شده است:

 

فهرست برخی اقلام و موارد ضروری

هزینه (کرون نروژ)

1 کیلوگرم برنج سفید

25.67

یک عدد نان

27.21

1 کیلوگرم پنیر محلی

106.48

1 کیلوگرم سینۀ مرغ (بدون استخوان)

121.56

1 کیلوگرم سیب

28.20

1 کیلوگرم پیاز

21.69

یک بطری 0.5 لیتری آب

31.14

1 لیتر بنزین

16.04

برق، آب، گاز،... برای یک آپارتمان 85 متری

1.575.33

اجارۀ ماهیانۀ یک آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

10.257.60

اجارۀ ماهیانۀ یک آپارتمان 3 خوابه خارج از مرکز شهر

13.108.93

بررسی ویزای همراه برای مهاجرت پرستاران به نروژ

طبیعتاً بسیاری از افرادی که تمایل به بهره گیری از برنامه مهاجرت پرستاران به نروژ دارند، به دنبال این هستند که به همراه خانواده خود وارد نروژ شوند. یکی دیگر از مزیت های این برنامه مهاجرتی فوق العاده، امکان به همراه بردن خانواده و دریافت ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضیان اصلی می باشد. البته که باید مقدار حقوق پرستار در نروژ و هزینه زندگی در این کشور را در نظر داشت تا از نظر تأمین هزینه های زندگی خود و خانواده مشکلی وجود نداشته باشد. بسیاری از قوانین در این پروسه، مشابه قوانین تحصیل در نروژ می باشند. همراهان در صورتی که موفق به کاریابی در نروژ شوند، می توانند در این کشور کار بکنند. فرزندان زیر 18 سال نیز که با ویزای همراه در کنار خانواده خود وارد نروژ می شوند، می توانند از تحصیلات رایگان در مدارس نروژ برخوردار شوند. نظام آموزشی نروژ یکی از سیستم های آموزشی قدرتمند در جهان و اروپا می باشد. در مقاله زیر اطلاعات کامل تری در خصوص تحصیل در نروژ دریافت خواهید کرد.

مهاجرت پرستاران به نروژ

تحصیل رایگان در نروژ

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در نروژ

پاسپورت نروژ در رتبه بندی جهانی از نظر قدرت و اعتبار پاسپورت در رتبه سوم جهان قرار گرفته است. با در اختیار داشتن پاسپورت نروژ می توان به 86 کشور جهان بدون نیاز به ویزا و به 36 کشور جهان با ویزای فرودگاهی ورود کرد. افرادی که از طریق مهاجرت پرستاران به نروژ و یا دیگر روش های مهاجرت به نروژ وارد این کشور می شوند، در صورت اشتغال در این کشور به مدت پنج سال، کسب درآمد و همچنین پرداخت مالیات، به اقامت دائم نروژ دست پیدا می کنند. این مقاله توسط کارشناسان موسسه ملک پور نگارش شده است و هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع از نظر قانونی و شرعی صحیح نمی باشد. در مجموع افرادی که تمایل به دریافت پاسپورت نروژ دارند، می بایست در 10 سال اخیر، به مدت هفت سال در این کشور کار و زندگی کرده باشند. افراد جهت دریافت تابعیت نروژ می بایست زبان نروژی را دانسته و با فرهنگ نروژی منطبق شده باشند.

 

سوالات متداول راجع به مهاجرت پرستاران به نروژ

✅ آیا مهاجرت پرستاران به نروژ منجر به دریافت تابعیت نروژ می گردد؟

پس از گذشت حدود 7 سال از زندگی و اشتغال در این کشور امکان دریافت شهروندی نروژ وجود دارد.

✅ در روش مهاجرت پرستاران، امکان به همراه بردن خانواده به نروژ وجود دارد؟

بله؛ متقاضی اصلی می تواند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به همراه ببرد.

✅ آیا متقاضی اصلی اجازه کار را در بدو ورود دارد؟

متقاضی اصلی از ابتدای ورود به نروژ می تواند تا 20 ساعت در هفته به صورت پاره وقت اشتغال داشته باشد.

✅ آیا پزشکان از این برنامه مهاجرتی می توانند استفاده کنند؟

پزشکان و دندانپزشکان نیز می توانند از این برنامه مهاجرتی بهره مند شوند. البته لازم به ذکر، با توجه به نیاز تایید مدارک پزشکان از طرف سازمان EPIC آمریکا، فرایند طولانی تری نسبت به مهاجرت پرستاران به نروژ خواهند داشت.

 

_____________سخن پایانی در باب مهاجرت پرستاران به نروژ_____________

نروژ از جمله کشورهای بسیار پیشرفته و ثروتمند جهان می باشد که مردم آن از از رفاه اجتماعی و سطح زندگی بسیار بالایی برخوردار هستند. با توجه به پیری جمعیتی که در اکثر کشورهای اروپایی و از جمله نروژ در سال های اخیر به وجود آمده است، دولت نروژ به دنبال حل این معضل برآمده است. تسهیل مهاجرت پرستاران به نروژ یکی از تصمیمات کلان دولتی در این کشور می باشد. پرستاران ایرانی پس از دریافت تاییدیه های لازم، آموزش زبان نروژی و گذراندن دوره های معادل سازی مدارک می توانند به عنوان پرستار در بخش های مربوط به بهداشت و درمان در کشور نروژ اشتغال داشته باشند. مهاجرت پرستاران به نروژ می تواند مسیری جهت اشتغال در نروژ، کسب درآمد در این کشور ثروتمند و همچنین کسب اقامت و تابعیت نروژ باشد. با توجه به تمامی این مزایا و امکانات، می توان اذعان کرد که نروژ بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران می باشد. شما عزیزان می توانید سوالات خود در رابطه با مهاجرت پرستاران به نروژ را در بخش دیدگاه در انتهای همین صفحه مطرح کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، از طریق تماس تلفنی و یا پر کردن فرم تماس، با کارشناسان موسسه ملک پور ارتباط گرفته و به صورت رایگان، مشاوره تلفنی دریافت کنید.

امتیاز 4.6 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
اریا همتی
با سلام. ممنون بابت مقالات خوبتون. ایا پس از مهاجرت پرستاران به نروژ و یادگیری زبان این کشور باید در آزمون معادل سازی شرکت کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله آزمون معادل سازی خواهید داشت برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
صالحي
سلام ممنون از مقاله خوب شما آيا فرد اجازه بردن همراه دارد و اينكه همراه اجازه كار دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله همراه دارید و همراه شما اجازه کار هم دارند .
پرنگ احمدی
سلام رشته ی اتاق عمل با مدرک کارشناسی میتونه بره؟مدرک ارشد اتاق عمل چطور
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت خیر این رشته جزو مشاغل مورد نیاز کشور نروژ نبوده و شما امکان مهاجرت به عنوان متخصص کادر درمان به نروژ را نخواهید داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت کاری و ... توصیه می کنم با موسسه تماس بگیرید تا بصورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کنید. موفق باشید.
Neda
دکترای پرستاری هستم .۲۱ سال تجربه کار بالینی و گاها تدریس داشته ام ۵۰ سالمه مجرد هستم و یک دختر ۱۷ ساله دارم . بنطرتون کدام کشور برای کار با شرایط من مناسب تره؟ و کجا را صلاح میدانید؟؟ نوروژ یا سوئد یا دانمارک؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت کشورهایی که نام بردید همه می توانند پذیرای شما باشند و شما باید یک مشاوره تخصصی برای بررسی شرایط این کشورها دریافت نمایید تا برای انتخاب تصمیم گیری نمایید.
ناشناس
سلام مدرک تحصیلی من دیپلم کامپیوتر هست و کار پرستاری هم انجام می دم ایا می تونم بعنوان پرستار مهاجرت کاری داشته باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز برای شغل پرستاری شما باید تحصیلات مرتبط داشته باشید و مدرک خود را در کشور مقصد معادلسازی نمایید تا بتوانید مشغول به کار شوید. بهتر است شرایط خود را با کارشناسان موسسه در میان بگذارید تا شاید بتوانید برای روش تحصیلی اقدام داشته باشید.
فرزانه
سلام برای فوق لیسانس پرستاری و لیسانس پرستاری هر کدام محدودیت سنی وجود داره برای کار در نروژ؟ تا چه سنی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای پذیرش پرستاران در نروژ محدودیتی اعلام نشده است و شما می توانید برای معادلسازی به این کشور ورود پیدا کرده و بعد از معادلسازی کار کنید. البته افرادی که سن پایین تر از 40 تا 45 سال دارند شانس بالاتری برای کار خواهند داشت.
راحله پريزن
درود حداكثر سن فردى كه متقاضى مهاجرت هست وكارشناس پرستاريه و ٢٦سال تجربه ويژه داره چقدر ميتونه باشه براى اشتغال در كار پرستارى
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. کشورهای مقصد برای این کار شرایط سنی خاصی تعیین نکردند ما هرچه شرایط سنی فرد پایین تر باشد شانس بهتری برای کار خواهد داشت.
زهره فتوح
من پرستار هستم قصد مهاجرت به نروژ دارم چطور باید اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، برای اقدام معادلسازی باید شرایط سن، تحصیلات، سوابق کاری، سرمایه و ... شما دقیقا بررسی گردد تا بهترین گزینه به شما پیشنهاد داده شود.
پوریا
سلام ایام به کام بنده کارشناس پرستاری هستم ۲ سال طرح گذراندم و ۲۶ سال سن دارم و از دانشگاه اصفهان با معدل ۱۶.۸ فارغ التحصیل شدم با توجه به اینکه بنده از رنک ۱ رشته خودم و معدل نسبتا بالا برخوردارم و اینکه الان بودجه ام ۱۵۰ میلیون شاید بتونم ۲۰۰ میلیون تومن هم برسونم شانس بنده برای مهاجرت به نروژ یا استرالیا چقدر است ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شرایط رشته و سن شما بسیار خوب است اما برای مهاجرت شما به سرمایه بیشتری نیاز دارید زیرا باید بتوانید هزینه های زندگی خود را تامین کنید. کشورهای نروژ، سوئد، آلمان و ... می توانند گزینه های خوبی برای مهاجرت شما به حساب بیایند.
میترا
سلام وقت بخیر ببخشید حتما برای ویزای پرستاری باید تمکن مالی داشته باشیم واس کشور نروژ المان یا کانادا؟حداقل چقدر سرمایه لازمه؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام بله دوست عزیز برای اقدام حداقل حدود ۲۰ هزاریورو سرمایه نیاز خواهید داشت
ابوطالبی
سلام. مدت زمانی که انتظار میره فرد طی اون زمان به زبان نروژی مسلط بشه چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز پروسه یادگیری زبان برای افراد متفاوت است. اما برای تسلط کامل شما باید پروسه ۱سال ونیم تا ۲ سال را در نظر بگیرید.
safiyeh
هزینه مهاجرت در دفتر مهاجرتی شما چگونه میباشد ایااا خودم به تنهایی میتونم اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند
میترا
سلام وقت بخیر ببخشید حتما برای ویزای پرستاری باید تمکن مالی داشته باشیم واس کشور نروژ المان یا کانادا؟حداقل چقدر سرمایه لازمه؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام بله دوست عزیز برای اقدام حداقل حدود ۲۰ هزاریورو سرمایه نیاز خواهید داشت
F,k
باسلام،من یه پرستار هستم،برای کار در نروژ چقد سرمایه اولیه نیازدارم؟ از طریق موسسه شما میتونم اقدام کنم؟ شرایط موسسه شما چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای انگلستان المان اتریش و کشورهای حوزه خلیج فارس برای پرستاران امکان اخذ ویزا وجود دارد.
زکیه عالی
ببخشید من پرستارم ولی زبان بلد نیستم میتونم اونجا حین کار زبان یاد بگیرم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی این امکان برای شما وجود دارد ولی خیلی آسان نیست. شما چون پرستار هستید الان برای کشور انگلستان هم می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصوت رایگان بررسی شود.
لیلا
سلام .نروژ برای ویزای کار پرستاران شرایط سنی دا رد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بهتر است زیر 45 سال سن داشته باشید اما با این حال رزومه شما قابل بررسی می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی بیشتر شرایط خود با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
Termeh
سلام عزیزم. من ۳۸ سالمه و تصمیم گرفتم برای قبولی در پرستاری کنکور شرکت کنم با هدف مهاجرت به نروژ یا دانمارک یا کانادا به نظرتون تا اتمام تحصیل و گذروندن دوره طرح باز هم امیدی به پذیرفته شدن در کشور مقصد هست منظورم سنم هست حدودا ۴۵ ساله میشم. و اینکه تمکن مالی باید چقدر باشه ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز، در خصوص باز بودن شرایط کشورها تا سال های آینده نمی توان نظری داد و شرایط شما باید پس از دریافت مدرک و زمان اقدام بررسی شود.
مشاوره رایگان