راه های مهاجرت به امارات

2 نظر

راه های متداول برای مهاجرت به امارات شامل:

  • مهاجرت کاری به امارات: معمولاً به یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای مستقر در امارات نیاز دارید.
  • مهاجرت تحصیلی به امارات:شما باید مدرکی دال بر ثبت نام و تمکن مالی ارائه دهید.
  • مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری: شامل سرمایه گذاری در یک تجارت یا راه اندازی شرکت خود در امارات و یا  اخذ ویزای بازنشستگی و خرید املاک
  • مهاجرت امارات از طریق ازدواج و یا الحاق خانواده
  • مهاجرت به امارات برای افراد خاص و با استعداد

در سالیان گذشته که امارات با تغییرات سریع و چشمگیری همراه بوده، افراد زیادی تمایل داشتند تا برای مهاجرت و اقامت امارات اقدام داشته باشند. مهاجرت و اقامت امارات، آسان ترین راه مهاجرت به امارات، هزینه های زندگی در این کشور و موضوعات متعدد دیگری در ذهن متقاضیان مهاجرت به امارات وجود دارد که در این مقاله به تحلیل و بررسی علمی این موارد خواهیم پرداخت. هدف ما از ارائه این مقاله این است تا شما را با روش های مختلف مهاجرتی به امارات آشنا نماییم تا به وسیله آن بتوانید مسیر درستی را انتخاب نموده و به نتیجه مطلوب خود دست یابید. تیم تحقیقاتی موسسه ملک پور این مقاله را به منظوری پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه تهیه و تنظیم نموده است. پس از مطالعه آن می توانید شرایط خود را در یک مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان برجسته موسسه در میان گذاشته و راهنمایی های لازم در خصوص مهاجرت دریافت نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کاریابی مجانی در دبی


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

 

مهاجرت به دومینیکا

شرایط عمومی مهاجرت و اقامت امارات

کشور امارات در سالیان گذشته با توجه به سرمایه گذاری های متعدد در زمینه های تجاری مختلف از جمله گردشگری، ساخت و ساز، صادرات نفت، حمل و نقل و ... توانسته تا گوی سبقت را از بسیاری از کشورهای دنیا ربوده و به قدرت تجاری خاورمیانه تبدیل شود. با توجه به این موضوع واحد ارزی این کشور (درهم امارات) به واحد پولی قدرتمند و با ارزشی تبدیل شده است و سرمایه داران اماراتی در سراسر جهان در حال سرمایه گذاری و تجارت هستند. حال با توجه به این رشد چشمگیر و همینطور نزدیکی به ایران، ایرانیان زیادی به دنبال آسان ترین راه مهاجرت به امارات هستند.

اما مهاجرت به این کشور از چه روش هایی امکان پذیر است؟ آیا اقامت دبی برای ایرانیان امکان پذیر است؟ بررسی اهداف و چرایی ما از مهاجرت؟ ما در عناوین مختلف به بررسی این سوالات می پردازیم و در هر کدام از این عناوین روش های مختلف مهاجرتی از جمله اقامت دبی با کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و ویزای هنرمندی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ویدئو موسسه MIE در مورد فلسفه مهاجرت( چرا مهاجرت کردم)


مزایای اقامت امارات

اقامت در امارات متحده عربی دارای طیف گسترده ای از مزایای است که آن را به مقصدی جذاب هم برای ساکنان و هم برای مهاجران تبدیل می کند. در اینجا برخی از مزایا ذکر شده است:

  • فرصت های اقتصادی
  • ثبات و امنیت
  • زیرساخت های مدرن و پیشرفته
  • تنوع فرهنگی
  • خدمات بهداشتی با کیفیت
  • آموزش
  • عدم وجود مالیات بر درآمد شخصی
  • کیفیت زندگی بالا
  • رشد شغلی
  • اخذ اقامت دائم در صورت حضور طولانی مدت در این کشور 

 

ویدئو موسسه MIE در مورد ثبت شرکت امارات و عمان


مهاجرت به امارات از طریق کار

یکی از روش هایی که امروزه متقاضیان زیادی را برای مهاجرت و اقامت امارات راغب نموده است مهاجرت از طریق کار در امارات است. در واقع این کشور با توجه به اقتصاد پویا و فعالی که دارد و همچنین ارزش بالای ارز آن کشور خوبی برای افرادی است که می خواهند درآمد بالایی را کسب کنند. ایرانیان زیادی به دنبال اقامت دبی با کار هستند و یکی از دلایل اصلی آن را می توان نرخ بیکاری بسیار پایین آن دانست که با رقم 2.45 درصد حتی از بسیاری از غول های تجاری مانند آلمان، آمریکا، چین و ... پیشی گرفته است. اما یک سوال به وجود می آید، اینکه این اقامت تا چه زمانی امکان پذیر است و آیا منجر به اقامت دائم و یا اخذ پاسپورت شخص می شود؟ در پاسخ به این سوالات می توان گفت افراد تحصیل کرده و دارای سابقه کار این شانس را دارند تا برای یافتن کارفرما در امارات اقدام نمایند و در صورت تایید کارفرما، ویزای کاری دریافت کرده و وارد این کشور شوند.

مهاجرت به دومینیکا

در واقع متقاضیان باید بدانند که اگرچه شانس کار برای آنها وجود دارد اما این اقامت کاری آنها منجر به اقامت دائم و در نهایت پاسپورت کشور امارات نمی شود و افراد باید با پایان قرارداد کاری خود به کشورشان بازگردند. این در حالی است که کشورهای معتبری همچون آلمان، کانادا، اتریش، سوئد و ... هر ساله نیروی کار ماهر در زمینه های مختلف را جذب بازار خود می نمایند. افراد دارای اقامت کاری در این کشورها می توانند بعد از 4 الی 5 سال اقامت دائم خویش را دریافت نمایند و حتی پس از آن برای دریافت پاسپورت اقدام کنند.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد راه های اقامت قانونی


 

یافتن کارفرما در خارج از کشور و دریافت پیشنهاد شغلی یکی از مصائب متقاضیان کار در خارج از کشور است. متقاضیان این امر می توانند با تهیه محصول راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور که به همت مدیریت محترم موسسه استاد ملک پور تهیه شده است، نحوه کاریابی را یاد گرفته و شغل مورد نظر خود را کسب نمایند.

کار در نیوزلند

مهاجرت به امارات از طریق تحصیل

تحصیل یکی از راه های مهاجرت و اقامت امارات محسوب می شود که در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی در باب تحصیل این کشور ارائه نماییم. تحصیل در امارات از سن 6 سال برای دانش آموزان شروع می شود و دانش آموزان دختر و پسر در مدارسی جداگانه آموزش می بینند. زبان اول تحصیل در دوران تحصیلی قبل از دانشگاه برای دانش آموزان در مدارس دولتی زبان عربی و در مدارس بین المللی زبان انگلیسی می باشد. دانش آموزان دارای تابعیت امارات می توانند از تحصیل رایگان در این کشور استفاده نمایند اما دانش آموزان بین المللی ممکن است هزینه هایی بسته به نوع مدارس پرداخت نمایند. به عنوان مثال مدارس سوئیسی در دبی که یکی از برترین مدارس این کشور است می تواند هزینه هایی بالغ بر 60,000 دلار کانادا برای یک سال تحصیل برای شخص داشته باشد و فرزند پس از تحصیل دیپلم سوئیسی دریافت کند. نزدیکی این کشور به ایران می تواند یکی از دلایل تحصیل فرزندان در این کشور باشد. البته امکان تحصیل در مدارس با کیفیت اروپا، کانادا، آمریکا و استرالیا نیز برای دانش آموزان فراهم است.

دانش آموزان پس از دریافت مدرک دیپلم 12 ساله خود می توانند برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شده و در مقطع لیسانس مشغول به تحصیل شوند. تحصیل دوره لیسانس بسته به رشته بین 3 تا 4 ساله و به زبان های انگلیسی یا عربی می باشد. دانشجویان بین المللی با ارائه مدرک آیلتس آکادمیک در حد 5.5 می توانند پذیرش دریافت نموده و با پرداخت شهریه ای به طور میانگین 15 هزار دلار در دانشگاه های این کشور تحصیل نمایند. برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز این کشور پذیرش دانشجوی بین الملل دارد و به تناسب مدرک زبان بالاتری از دانشجویان می خواهد و شهریه ها نیز برای دوره فوق لیسانس در حدود 15 هزار دلار و برای دکتری مقداری بیشتر خواهد بود. دانشجویان در ایام تحصیل بسته به مقطع تحصیلی خود می توانند بین 10 تا 30 ساعت در هفته کار داشته باشند.

مهاجرت به امارات به روش سرمایه گذاری

از دیگر روش هایی که متقاضیان به دنبال انجام آن برای مهاجرت و اقامت امارات هستند روش سرمایه گذاری است. همانطور که گفته شد این کشور را می توانیم یکی از قطب های اقتصادی منطقه بنامیم و نقش تاثیرگذار آن در رشد اقتصادی خاورمیانه انکار نشدنی است. با توجه به اقتصاد پویا و وجود شرایط شرکت های معتبر و حمایت دولت از تجار و کسب و کارها می توان گفت که امنیت سرمایه گذاری در این کشور بالا بوده و سرمایه گذاران شانس بالایی برای کسب سود دارند. این موارد را می توان از رشد اقتصادی امارات در سالیان اخیر متوجه شد که همواره مثبت و رو به رشد بوده است. دقت داشته باشید که روش سرمایه گذاری از گستردگی و تنوع بسیار زیادی نسبت به روش های دیگر برخوردار است. از جمله روش های مهم سرمایه گذاری در امارات می توانیم به ثبت شرکت، خرید ملک، کارآفرینی و ... اشاره نماییم که هر کدام بسته به شرایط شخص می تواند منجر به دریافت اقامت به مدت زمان مشخصی شوند.

خرید ملک یکی از روش هایی است که برای سرمایه گذاری در امارات مورد توجه سرمایه گذاران است. سرمایه گذاری می تواند ملک را به صورت اعیان خریداری کند و با حداقل 1 میلیون درهم امارات اقامت این کشور را اخذ نماید. نکته مهم این است که به شخص به ازای خرید ملک تابعیت اعطا نمی شود و تنها پس از گذشت حداقل 30 سال و ترک تابعیت قبلی و تحت شرایطی خاص می تواند تابعیت این کشور را بدست آورد. این در حالی است با خرید ملک در پرتغال و اسپانیا و یونان پس از 5 سال اقامت دائم و پس از آن پاسپورت اعطا می کنند. البته کشورهایی مثل قبرس و ترکیه نیز به سرمایه گذار با ازای خرید ملک با مبلغی مشخص تابعیت می دهند.

ثبت شرکت یکی دیگر از روش هایی است که صاحبان سرمایه و ایده به دنبال آن هستند. در واقع آنها می توانند با ثبت انواع شرکت از جمله شرکت های سهامی عام و خاص و با مسئولیت محدود، ایجاد شرکت بازرگانی، ایجاد شعبه و ... در امارات سرمایه گذاری نمایند. نکته اینجاست که حداقل سرمایه خاصی برای سرمایه گذاری مشخص نشده اما حداقل هزینه برای ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت از 2000 دلار تا 8000 دلار است. البته برخی دیگر از شرکت ها بسته به منطقه ای که سرمایه گذاری صورت می گیرد محدودیت هایی برای سرمایه گذاری دارند. اقامتی که به افراد از این طریق اعطا می شود عمدتاً موقت ( کوتاه مدت یا بلند مدت) است اما می توان از تمام خدماتی که امارات می دهد در این همین اقامت کوتاه مدت بهره مند شد. مالیات این شرکت ها در امارات بسیار پایین است. ویژگی جذابی هم که دارد این است علاوه بر گرفتن ویزای همراه برای همسر و فرزند می توان از طریق شرکت درخواست جاب آفر برای آشنایان و دوستان هم ارسال کرد تا آنها هم شانس اخذ ویزای امارات را داشته باشند.  

مهاجرت به امارات به روش ازدواج

ازدواج یکی دیگر از روش های مهاجرتی است که افراد از طریق آن می توانند تحت شرایطی خاص به امارات مهاجرت داشته باشند. در واقع قوانین کلی ازدواج در کشورهای دنیا به این صورت است که کشورها به شخص غیر تبعه ای که با اتباع کشورشان ازدواج کند اقامت دائم و یا حتی تحت شرایطی پاسپورت اعطا می کنند و این موضوع به دلیل اهمیت بنیاد خانواده در نظر گرفته شده است. اما شرایط در امارات مقداری متفاوت است. طبق قوانین این کشور، در صورت ازدواج مرد اماراتی با زن خارجی بعد از 3 سال از زمان ازدواج و پایدار بودن آن به زن خارجی اقامت دائم و به شرط سلب تابعیت قبلی، پاسپورت اعطا می گردد. اما در صورتی که یک مرد خارجی همسری با زنی از امارات ازدواج کند تنها اجازه اقامت دارد و نمی تواند پاسپورت امارات دریافت نماید.

مهاجرت به امارات از طریق تولد فرزند

کشور امارات مانند بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی دیگر از سیستم خون تبعیت می کند و تنها در صورتی به فرزند تابعیت امارات می دهد که پدر یا مادرش تبعه امارات باشند. به عبارت دیگر می توان گفت که تولد نوزاد هیچ اثر اقامتی و تابعیتی برای او نخواهد داشت و تنها به این واسطه نمی تواند پاسپورت امارات دریافت کند.

مهاجرت به امارات از طریق پناهندگی

از دیگر روش هایی که برای مهاجرت در دنیا وجود دارد می توانیم پناهندگی را نام ببریم. در تعریف پناهنده باید به این موضوع اشاره کنیم که افرادی که در کشور خودشان به دلایل مختلف سیاسی، مذهبی، عقیدتی، نژادی و ... با خطرات شدید جانی و مالی مواجه هستند و به همین واسطه به کشوری دیگر پناه می برند را پناهنده می گویند. برخی کشورها مطابق قوانین حقوق بشر عضویت کنوانسیون ژنو شده اند و طبق شرایط خاصی پذیرای پناهجویان هستند. لازم به ذکر است که موسسه ملک پور هیچ خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی کند و اقدامی در این زمینه ندارد فلذا این اطلاعات جهت آشنایی با شرایط این روش می باشد. کشور امارات متحده عربی جزء کشورهایی است که در این کنوانسیون عضو نبوده و هیچ الزامی برای پذیرش پناهندگان ندارد و در واقع آنها را نمی پذیرد. پس می توان نتیجه گرفت که امارات مقصد مناسبی برای پناهجویان نمی باشد و البته روش پناهندگی نیز روش توصیه شده ای نبوده و خطرات و سختی های بسیار آن می تواند جان و مال شخص پناهنده و خانواده اش را تهدید کند.

ویدئو موسسه MIE در مورد پناهندگی


مهاجرت به امارات برای هنرمندان و افراد فوق موفق

اقامت هنرمندان و افراد فوق موفق یکی از روش های خاص مهاجرتی است که توسط برخی کشورهای دنیا به متقاضیان اعطا می گردد. اما شاید این سوال پیش بیاید که چه کسی می تواند از آن استفاده کند؟ یا چه کشورهایی پذیرای این افراد می باشند؟ پاسخ این است که کشورهایی همچون آمریکا، کانادا و اتریش به برگزیدگان هنر و ورزش و منتخبین تجاری و فرهنگی ویزای خاصی اعطا می کنند و به آنها اقامت می دهند. شرط لازم برای اعطای این ویزا نشان دادن موفقیت در زمینه تخصصی در سطح بالا و حتی بین المللی و داشتن درآمد مناسب از این طریق است. اما آیا این روش منجر به مهاجرت و اقامت امارات نیز می شود؟ باید گفت که خیر، امارات تاکنون برنامه ای برای پذیرش هنرمندان و افراد فوق موفق به واسطه رشته تخصصی آنها نداشته است و این افراد نمی توانند امارات را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب نمایند.

اقامت دائم دبی با خرید ملک امکان‌ پذیر است؟

امارات متحده عربی، از جمله دبی، یک برنامه ویزای اقامت طولانی مدت را برای سرمایه گذاران ملکی معرفی کرد. در حالی که این برنامه اقامت دائم را به معنای سنتی ارائه نمی دهد، اما ویزای طولانی مدت برای سرمایه گذاران ملکی که معیارهای خاصی را دارند ارائه می دهد. این ویزا معمولا برای 5 یا 10 سال صادر می شود و قابل تمدید است.

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاراز طریق خرید ملک، به ویژه در دبی، شامل موارد زیر است:

  • سرمایه گذاری املاک: باید سرمایه گذاری قابل توجهی در املاک و مستغلات انجام دهید. حداقل مبلغ سرمایه گذاری متفاوت است و ممکن است به عواملی مانند ارزش و موقعیت ملک بستگی داشته باشد.
  • مالکیت ملک:  شما باید تنها مالک ملک باشید. مالکیت مشترک اموال تابع شرایط خاصی است.
  • ثبات مالی: باید ثبات مالی و توانایی حفظ سرمایه گذاری را نشان دهید.

توصیه می‌شود آخرین اطلاعات را با مقامات رسمی مهاجرت یا کارشناسان حقوقی در دبی یا امارات بررسی کنید تا از آخرین مقررات و الزامات اخذ ویزای بلند مدت از طریق سرمایه‌ گذاری ملک در دبی مطلع شوید.

هزینه های زندگی در امارات

بررسی هزینه های زندگی در امارات برای افرادی که قصد مهاجرت و اقامت امارات را دارند نقش مهم و تاثیرگذاری در تصمیم گیری نهایی دارد. افراد باید بدانند تا چه هزینه هایی پیش روی آنها قرار دارد و آیا می توانند در مدت حضور خود این هزینه ها را پوشش دهند یا خیر. در واقع همانطور که می دانید یکی از دشواری های مهاجرت برای ایرانی ها تبدیل ریال به ارزهای دیگر است که ارزش به مراتب بالاتری دارند. پس تا زمانی که شخص نتواند درآمدی با ارز کشور مقصد داشته باشد باید بودجه خود را با دقت بیشتری مدیریت نماید. به صورت کلی هزینه های زندگی در امارات بسته به شهری که فرد برای آن اقدام می کند متفاوت است و به طور کلی در حدود 9 تا 10 هزار درهم در ماه هزینه های زندگی در این کشور است. البته این هزینه بسته به شرایط و سبک زندگی افراد می تواند متغیر باشد. برخی هزینه های روزمره زندگی در امارات را به صورت میانگین در جدولی تهیه نموده ایم که می توانید مشاهده بفرمایید.

 

میانگین هزینه های زندگی در امارات

شرح

هزینه (درهم)

 

شرح

هزینه (درهم)

غذا در رستوران معمولی

30

بلیط یک طرفه (حمل و نقل عمومی)

5

آب معدنی (0.33 لیتر)

1.46

تاکسی (1 کیلومتر)

2

شیر (1 لیتری)

5.79

گازوئیل (1 لیتر)

2.16

برنج (1 کیلو)

6.99

هزینه باشگاه (ماهیانه)

264.73

نان سفید (500 گرم)

4.56

هزینه انرژی (آب، برق و ... )

598

تخم مرغ (12 عدد)

9.76

اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

4754

سیب (1 کیلو)

7.48

اجاره آپارتمان یک خوابه در اطراف شهر

8837

سیب زمینی (1 کیلو)

3.71

اینترنت

364

مک دونالد

27.50

سینما

40

کاپوچینو

17.82

شهریه مهدکودک خصوصی

1775

 

شرایط اخذ تابعیت امارات

موارد مختلف شرایط مهاجرت و اقامت امارات را برای شما عزیزان شرح داده و بررسی نموده ایم. با توجه به موارد متعددی که ذکر شد متوجه شدیم که این کشور تابعیت خود را به راحتی به افراد اعطا نمی کند. شاید سریع ترین و آسان ترین راه مهاجرت به امارات  و روشی که می تواند منجر به دریافت پاسپورت امارات شود ازدواج با فردی از این کشور باشد که آن هم شرایط خاص خود را به همراه دارد. در سایر روش ها به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت به فرد اقامت داده می شود اما به آسانی تابعیت به شخص متقاضی داده نمی شود. افراد از طریق روش های کاری و سرمایه گذاری تنها با 30 سال اقامت در این کشور و نشان دادن علقه به این کشور و سلب تابعیت قبلی خود می توانند تابعیت امارات را اخذ کرده و پاسپورت دریافت نمایند. سایر روش ها مانند روش تحصیل، تولد، پناهندگی و هنرمندان هرگز منجر به دریافت تابعیت اتباع سایر کشورها نمی گردد.

سوالات متداول

✔️ آیا با خرید ملک در کشور امارات می توان اقامت دائم دریافت نمود؟

اقامت دائم خیر اما با خرید ملک به ارزش حداقل 1 میلیون درهم می توانید در این کشور اقامت دریافت نمایید.

✔️ آیا اقامت دبی برای ایرانیان از طریق کار امکان پذیر است و می توان به راحتی مشغول به کار شد؟

بله این امکان برای ایرانیان نیز وجود دارد تا با پیدا کردن کارفرما، در زمینه های مرتبط با تحصیلات و سوابق کاری خود مشغول به کار شده و اقامت کاری دریافت نمایند.

✔️ آیا روشی برای دریافت پاسپورت امارات به صورت مستقیم وجود دارد؟

خیر، هیچ کدام از روش های مهاجرتی در امارات به متقاضیان به صورت مستقیم پاسپورت اعطا نمی کنند و سریع ترین روش برای دریافت پاسپورت این کشور ازدواج با اتباع این کشور می باشد.

✔️ آیا دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های امارات باید به زبان عربی تسلط داشته باشند؟

خیر، دانشجویان می توانند در دانشگاه های بین المللی که به زبان انگلیسی تدریس می کنند شرکت کرده و مشغول به تحصیل شوند.

سخن پایانی

در این مقاله موارد متعددی از جمله روش های تحصیل، سرمایه گذاری، کار، ازدواج و ... را برای آسان ترین راه مهاجرت به امارات به طور مفصل مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم و شرایط و نتایج هر کدام را شرح دادیم. همانطور که عنوان شد ایرانیان می توانند از روش های متعددی از جمله کار، تحصیل و سرمایه گذاری و ... اقامت این کشور را بدست آورده و وارد امارات شوند اما اگر افراد به هدف دریافت اقامت دائم و یا پاسپورت هدف مهاجرت و اقامت امارات را دارند باید بدانند کار طولانی پیش رو دارند و ممکن است دریافت پاسپورت آنها بیش از 30 سال زمان ببرد. این در حالی است که کشورهای مهاجر پذیر اروپایی همچون اتریش، آلمان، پرتغال، سوئد، دانمارک، اسپانیا و ... و یا حتی کانادا و استرالیا شرایطی به مراتب راحت تر برای اعطای پاسپورت به مهاجرین پیش رو دارند. این مقاله را موسسه ملک پور به منظور آشنایی شما با راه های مهاجرت و اقامت امارات گردآوری نموده است. امیدواریم تا پاسخ سوالا خود در زمینه مهاجرت و اقامت امارات را در این مقاله بدست آورده باشید. در صورتی که پس از مطالعه مقاله تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا بررسی شرایط خود دارید می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید سوالات خود را در ذیل همین مقاله یادداشت نمایید و پاسخ آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. در پایان خاطر نشان می کنیم که اگر پس از مطالعه این مقاله، از محتوای آن راضی بودید ما را با دادن 5 ستاره به این مقاله خوشنود سازید.

امتیاز 5 از 5 ( 12 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
آرمین محمدی
سلام من مدرک فوق پیشرفته بین‌المللی انگلیسی دارم اونجا واسه تدریس جایی هست واسه من
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز پیشنهاد ما به شما پکیج کاریابی خارج از کشور محصول موسسه ملک پور می باشد
Maedeh
باسلام . من ناخنکار هستم . 10سال سلبقه کاری دارم میتونم از روش کاری اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، در صورتی که ثبت شرکت نمایید و اقامت دریافت کنید می توانید برای کار در امارات موقعیت های شغلی مناسبی بدست آورید.
مشاوره رایگان