مهاجرت به قبرس شمالی

8 نظر

قبرس کشوری است در دریای مدیترانه که در سال 1960 قبرس به دو ایالت جداگانه تقسیم شده است.  قبرس شمالی بخشی تحت کنترل ترکیه است. قبرس شمالی هر ساله از راه های هوایی و دریایی، پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. طبیعت بسیار زیبا و سواحل شنی متعدد و چشم نواز با بهره گیری از معروف ترین و زیبا ترین گل های وحشی، در این جزیره، به جذب گردشکر و مهاجرت به قبرس شمالی کمک شایانی می نماید. همچنین جاذبه های تاریخی زیادی در این کشور قابل مشاهده است.

آب و هوای قبرس شمالی به طور معمول مدیترانه ای با تابستان های بسیار گرم و خشک است و زمستان های قبرس شمالی بارانی و گرم است. قبرس شمالی جمعیتی در حدود پنجاه هزار نفر دارد.  فرهنگ ترکی قبرس شمالی را می توانید با غذاهای مختلف، سبک زندگی مردم این کشور، موسیقی، جشنواره های سالیانه این کشور و صنایع دستی مردم محلی به صورت کامل مشاهده نمایید. غذای مردم این کشور میوه و سبزیجات بومی به مقدار زیاد یافت می شود. از مهم ترین فعالیت های فرهنگی این کشور می توان به تئاتر، کتابخانه ها و نشریات، هنرهای زیبا، هنرهای مردمی، موسیقی، رادیو تلویزیون و سینما اشاره کرد.

روش های مختلفی برای کسب اقامت این کشور وجود دارد از جمله کار، تحصیل، اقامت قبرس شمالی با خرید ملک در قبرس و سایر روش ها که در ایم مقاله علمی در این موارد صحبت خواهد شد. هرسال تعداد افراد زیادی تمایل دارند برای اخذ اقامت قبرس شمالی اقدامات لازم را انجام دهند از این رو آگاهی از  اطلاعات مهاجرت به قبرس شمالی، می به این دسته از افراد کمک قابل توجهی می نماید.

در ادامه می توانید با روش های مهاجرت به قبرس شمالی آشنا شده و هدف خود را از مهاجرت به این کشور ارزیابی کنید همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تماس تلفنی با موسسه از مشاوره رایگان مشاورین موسسه MIE نیز بهره مند شوید.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد فلسفه مهاجرت( چرا مهاجرت کردم)


مباحثی که در این نوشتار مورد بررسی قرار می گیرد:

  • درباره کشور قبرس شمالی و شرایط مهاجرت به قبرس
  • مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار
  • مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل
  • مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به قبرس شمالی از طریق ازدواج
  • مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت به قبرس شمالی از طریق پناهندگی
  • هزینه های زندگی در قبرس شمالی
  • اخذ اقامت دائم و تابعیت قبرس شمالی
  • آسانترین راه مهاجرت به قبرس
  • سوالات روز مصاحبه سفارت قبرس
  • سوالات متداول

 

تماس با ما

مهاجرت به قبرس شمالی

درباره کشور قبرس شمالی و شرایط مهاجرت به قبرس

قبرس شمالی محیطی بکر و طبیعتی زیبا داردو از طرف دیگر هزینه های زندگی در قبرس شمالی و شرایط مهاجرت به قبرس به نسبت کشورهای اروپایی باعث شده این کشور یکی از گزینه های متقاضیان مهاجرت باشد. بسیاری از متقاضیان مهاجرت تمایل دارند با آگاهی از  شرایط مهاجرت به قبرس برای اخذ اقامت این کشور اقدام نمایند. مهاجرت به قبرس شمالی می تواند از طریق روش های مختلفی قابل انجام باشد که این روش ها به شرایط و علائق افراد وابسته است. از جمله مهاجرت به قبرس شمالی از روش ویزای تحصیلی، مهاجرت به قبرس شمالی با پیشنهاد کاری، مهاجرت به قبرس شمالی از روش های سرمایه گذاری در این کشور و ... .

 

ویدیو موسسه MIE در مورد راه‌های اخذ اقامت در 10 دقیقه


 

برای هر کدام از روش های اقامتی لازم است شرایط افراد به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. از طرفی ظرفیت ها و پتانسیل های قبرس شمالی برای مهاجرت در روش های مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه این مقاله هر کدام از روش های مهاجرت به قبرس شمالی را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم و معایب و مزیای هر روش را مورد مقایسه قرار می دهیم. ایم مقاله حاصل تحقیقات موسسه ملک پور است و هر گونه کپی برداری و نشر مطالب بدون اجازه صاحب اثر و ذکر منبع، غیرقانونی و شرعاً حرام است.

  • پیشنهاد می گردد مقاله زیر را در این راستا مطالعه فرمایید:

تحصیل در خارج از کشور

?اقامت قبرس?

مهاجرت به قبرس شمالی  از طریق کار

متقاضیان کار در کشورهای خارجی، از جمله متقاضیان مهاجرت هستند که همواره به دنبال یافتن کشوری با شرایط کاری مناسب هستند. ویزای کار قبرس شمالی به متقاضیان با مجوزهای ابتدایی مطابق با قانون کار مهاجرین ، به مدت سی روز اعطا می گردد. اتباع کشورهایی که نماینده رسمی در قبرس شمالی ندارند، برای درخواست ویزای اجازه کار باید گذرنامه های معتبر حداقل دو ساله داشته باشند. همچنین، شهروندان کشور های جهان سوم که مایل به شروع کار در قبرس شمالی هستند، می توانند در صورت احراز شرایط لازم، درخواست ویزای 30 روزه کنند.

علاوه بر این، ویزای مالکیت املاک غیر منقول در قبرس شمالی برای اقامت تا 90 روز صادر می شود. اتباع کشورهای جهان سوم که مایل به اقامت خود در قبرس شمالی هستند باید قبل از تاریخ انقضا مدت مشخص شده در ویزا، درخواست اجازه اقامت قبرس دهند. برای بررسی شرایط کاری در این کشور، با هم نگاهی به نمودار نرخ بیکاری در قبرس شمالی می اندازیم:

این روند نشان دهنده نرخ بالایی به نسبت کشورهای اروپایی است که باید مورد توجه متقاضیان مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار قرار گیرد. افرادی که در قبرس شمالی موفق به اقامت از طریق کار می گردند، در صورتی که بتوانند 5 سال در این کشور با این وضعیت بمانند، می توانند درخواست اقامت دائم دهند. میانگین حقوق در قبرس شمالی در حدود 3500 یورو در ماه است که حداکثر می تواند تا 15 هزار یورو در ماه برای برخی مشاغل و افراد نیز باشد.

  • پیشنهاد می گردد برای آگاهی بیشتر، مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید:

تحصیل در خارج از کشور

?کار در قبرس?

  • تهیه محصول زیر می تواند شما را در کاریابی در کشورهای خارجی، کمک کند:

محصول گام به گام کاریابی موسسه mie

مهاجرت به قبرس شمالی  از طریق تحصیل

اخذ اقامت از طریق تحصیل، یکی از روش های رایج اخذ اقامت در کشورها است. هر ساله نفرات زیادی خواهان اخذ اقامت از طریق تحصیل هستند و برای این منظور به دنبال کشوری با شرایط مساعد هستند. کیفیت نظام آموزشی، شهریه تحصیل، وسعت و گسترگی رشته های تحصیلی قابل ارائه و رتبه دانشگاه ها، از جمله عوامل تعیین کننده برای انتخاب یک کشور برای مقصد مهاجرت تحصیلی است. کشور ها معمولاً دو دسته هستد، در کشورهای دسته اول، امکان اخذ ویزای تحصیلی با وجود سن بالا و فاصله تحصیلی از آخرین مقطع تحصیلی وجود ندارد. اما در کشورهای کمتر توسعه یافته، می توان علیرغم سن و فاصله تحصیلی، برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی اقدام نمود. قبرس شمالی در زمره دسته دوم این کشورها است.

شهریه دانشگاه ها در قبرس شمالی براساس رشته مورد نظر و دانشگاهی که برای تحصیل انتخاب می کنید، متفاوت است اما حدوداً سالانه به صورت میانگین، هفت هزار یورو است. شاید یکی از سوالات متقاضیان مهاجرت تحصیلی، دانستن نام دانشگاه های برتر قبرس شمالی باشد. در ادامه اسامی آن ها آورده شده است.

  • دانشگاه بین‌المللی قبرس
  • دانشگاه خاور نزدیک
  • دانشگاه مدیترانه شرقی
  • دانشگاه گیرنه Girne
  • دانشگاه علوم اجتماعی و سلامت قبرس
  • دانشگاه رئوف دنکتاش
  • دانشگاه علوم قبرس
  • دانشگاه باغچه شهیر
  • دانشگاه کارپاز
  • دانشگاه اروپایی لفکه

مهاجرت به قبرس شمالی  از طریق سرمایه گذاری

روش های اخذ اقامت از روش سرمایه گذاری درکشورهای مختلف براساس شرایط اقتصادی و پتانسیل های اقتصادی، متفاوت است. از جمله خرید ملک، خرید رستوران های زنجیره ای، ثبت شرکت، کارآفرینی، استارتاپ و ... . براساس سیاست های مهاجرتی هر کشور، هر کدام از روش های سرمایه گذاری قابل انجام است و افراد براساس توان مالی، رزومه کاری و تحصیلی و برخی پارامترهای دیگر برای هرکدام از روش های فوق اقدام می کنند. برای مهاجرت به قبرس شمالی می توانید از روش راه اندازی یک بیزینس اقدام کنید. برای این کار ضمن تهیه یک طرح تجاری مناسب، نسبت به اخذ تائیدیه های لازم اداره مهاجرت اقدام نمایید. راه اندازی بیزینس باتوجه به شرایط اقتصادی قبرس شمالی، می تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید ملک در قبرس شمالی نیز می تواند از گزینه های سرمایه گذاری در این کشور باشد. خرید ملک در قبرس ممکن است برای برخی از افراد، باعث ایجاد اقامت گردد. هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی از 40 هزار پوند برای آپارتمان ها و 80. هزار پوند برای ساختما ن های ویلایی، شروع می شود. برای منازل و ویلاهای مجلل نیز با صرف هزینه های 250 هزار پوند و بیشتر می توان اقدام کرد.

مهاجرت به قبرس شمالی  از طریق ازدواج

برخی افراد تمایل به مهاجرت از طریق ازدواج دارند. بدیهی است که در این روش شخص باید یک مورد واقعی برای ازدواج مدنظر داشته باشد. مواردی که ازدواج به صورت صوری اقدام می گردد، ممکن است نتایج خوبی برای اقامت نداشته باشد و موجب سلب اقامت گردد. همچنین داشتن تابعیت برای همسر، الزامی است. دو طریق برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق ازدواج مدنظر قرار می گیرد:

  • شما ازدواج کرده اید و حداقل یکسال از ازدواج شما می گذرد و با ارائه مدارک مالی و مدارک هویتی درخواست اقامت برای زوج یا زوجه صادر می شود. مدارک مالی مبنی بر این هست که شخص مقیم یا تبعه که درخواست اقامت برای همسر خود دارد، از مسکن مناسب برای دو نفر برخوردار است و حقوق وی کفاف خانواده دو نفره ایشان را می دهد یا شخص خارجی می تواند تمکن قوی ارائه دهد.
  • حالت دوم زمانی است که ازدواج صورت نگرفته و درخواست ویزای ازدواج دارید که در این صورت با تایید مقامات دولتی و ارائه مدارک لازم هویتی و اثبات منبع درامد حداقل 1000 یورو جهت گذران زندگی، می توانید درخواست ازدواج دهید و به تبع آن اقامت دو ساله صادر می گردد. در صورت ادامه ازدواج، پس از پایان دو سال اقامت شخص به مدت 3 سال تمدید می گردد و سپس شخص می تواند درخواست تابعیت قبرس شمالی را ارائه دهد.

مهاجرت به قبرس شمالی  از طریق تولد فرزند

همانگونه که می دانید، قوانین اعطای تابعیت در کشورها برای تولد فرزند براساس دو قانون خاک یا خون انجام می گردد. این قوانین، تعاریف و استثنائات خود را دارد و باید بررسی نمود این قانون برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تولد به چه صورت است؟ به این معنی که تولد در قبرس شمالی آثار اقامتی برای شخص متولد شده دارد و یا کاملاً بستگی به تابعیت والدین داشته و از طریق خون اعطا می گردد.  پاسخ صحیح این است که قبرس شمالی به افرادی که در هر کجای دنیا از پدر و مادر قبرسی متولد شوند، تابعیت خود را اعطا می نماید. 

مهاجرت به قبرس شمالی  از طریق پناهندگی

پناهندگی براساس دلایل افراد و مفاد کنوانسیون ژنو قابل بررسی است. این روش از جمله روش های بسیار سخت و پرخطر مهاجرت است که نمی توان شرایط خوبی برای افراد قائل شد. این روش بسیار پر ریسک است و موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در این خصوص ندارد صرفاً اطلاعاتی در این باب را با شما به اشتراک می گذاریم. کسانی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی دارند، می توانند از طریق اخذ پذیرش تحصیلی، درخواست کار یا سایر روش ها برای مهاجرت به قبرس شمالی اقدام نمایند. بنابراین با بررسی شرایط افراد، می توان روش های بهتری برای مهاجرت متصور بود.

بنابر کنوانسیون 1951 ژنو و منشور ملل متحد و منشور حقوق بشر در سال 1948، پناهنده به شخصی اطلاق می گردد که در کشور خود به دلایلی از قبیل مذهب، نژاد، ملیت، تمایلات مختلف سیاسی و عقیدتی و ... مورد خشونت به صورت جدی باشد به نحوی که ترس از جان و مال خود داشته باشد. در برخی از موارد به دلیل بعضی اتفاقات مانند جنگ یا شیوع بیماری، این امر صورت می گیرد و افراد به کشورهای مجاور پناهنده می شوند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مشکلات پناهندگی


 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد مشکلات پناهندگی

هزینه های زندگی در قبرس شمالی

مسلماً از فاکتورهای تعیین کننده در امر مهاجرت، بررسی هزینه های زندگی است. آنچه مشخص است فارغ از هزینه های روش مهاجرتی، باید نسبت به هزینه های زندگی در قبرس شمالی، اطلاعات لازم را کسب کرد. در ادامه برخی از هزینه های ضروری زندگی در قبرس شمالی در جدول ارائه شده است و هزینه ها برحسب یورو مشخص شده اند:

 

ردیف

عنوان هزینه

مقدار

ردیف

عنوان هزینه

مقدار

1

12 عدد تخم مرغ

1.21

9

هزینه حمل و نقل عمومی

2.9

2

دو کیلو مرغ

3.75

10

یک لیتر بنزین

0.63

3

یک لیتر آب میوه

0.82

11

یک روز اجاره ماشین

13.57

4

یک لیتر شیر

0.82

12

هزینه تمیزکاری منزل

10.18

5

یک کیلو انواع میوه

حدود 1

13

یک عدد شلوار

14.54

6

یک عدد نان استاندارد

0.92

14

یک جفت کفش معمولی

20.84

7

یک وعده فست فود

2.42

15

هزینه اشتراک ماهانه اینترنت

14.06

8

هزینه تاکسی 5-10 کیلومتر

4.36

16

هزینه های منزل (آب و برق و ...)

16

اخذ اقامت دائم و تابعیت قبرس شمالی

اقامت و تابعیت در کشورهای مختلف براساس قوانین اقامتی آن کشور مورد بررسی قرار می گیرد. افرادی که پیگیر کسب اقامت دائم در قبرس شمالی هستند، باید اطلاعات خود در خصوص قوانین مهاجرت به قبرس شمالی را به خوبی ارتقا دهند. معمولاً افراد ترجیح می دهند با کسب اقامت قبرس جنوبی، در همسایگی جنوبی قبرس شمالی، که عضو اتحادیه اروپا هست، نسبت به اخذ اقامت اقدام نمایند. ارزش پاسپورت قبرس شمالی به نسبت قبرس جنوبی در مرتبه پایین تری قرار دارد و این موضوع می تواند انگیزه ای برای کسب تابعیت قبرس جنوبی به نسبت قبرس شمالی باشد.

علاوه بر ارزش پاسپورت قبرس شمالی، این کشور به افرادی که پدر و مادر یا یکی از والدین تبعه قبرس شمالی باشند، اقامت صادر می کند. همچنین افرادی که با یکی از اتباع قبرس شمالی ازدواج می کنند، می توانند از این کشور تابعیت دریافت نمایند. براساس قوانین قبرس شمالی، در صورتی که شخصی 10 سال از اقامتش در قبرس شمالی می گذرد، می تواند برای دریافت پاسپورت قبرس شمالی، اقدام نماید.

آسانترین راه مهاجرت به قبرس

افرادی که در جستجوی آسانترین راه مهاجرت به قبرس هستند باید به این نکته توجه داشته باشند که این مهم تنها به بستگی به موقعیتاین افراد داشته و می تواند نسبت به شرایط هر شخص متغیر باشد. در نتیجه بهتر است با مشاورین خبره موسسه ملک پور در تماس باشید و شرایط خود را به ایشان اطلاع دهید تا آسانترین راه مهاجرت به قبرس را به شما پیشنهاد بدهند.

سوالات روز مصاحبه سفارت قبرس

در روز مصاحبه در سفارت قبرس بهتر است که اصل تمامی مدارک و اسناد خود را به همراه داشته باشید و فراموش نکنید که مصاحبه این کشور به زبان انگلیسی انجام می شود. در ادامه شما را با برخی از سوالات روز مصاحبه سفارت قبرس آشنا می کنیم.

  • آیا متاهل هستید و یا مجردید؟ در صورتی که پاسخ بله باشد از شما مشخصات همسرتان را درخواست می کنند.
  • آیا برای مهاجرت کسی به همراه شما خواهد آمد و یا تنهایی اقدام به این کار می کنید؟ 
  • لازم به ذکر است که باید به این مهم بسیار دقت داشته باشید که از پاسخ دادن غیر ضروری در سوالات روز مصاحبه سفارت قبرس باید پرهیز نمایید.
  • لطا ما را از اوضاع مالی و سرمایه خود مطلع نمایید.
  • بیمه سلامت دارید؟
  • بعد از مهاجرت در نظر دارید در چه منظقه ای زندگی نمایید ؟
  • اگر ویزای شما ریجکت شود چه اقدامی می کنید؟
  • آیا از قبل به کشور قبرس سفر کرده اید؟

سوالات متداول

✔️شرایط کاری در قبرس شمالی به چه ترتیبی است؟

این کشور با نرخ بیکاری بالای 7 درصد نسبت به کشورهای اروپایی، وضعیت مناسبی ندارد. اصولاً افراد برای کاریابی در کشورهای مختلف لازم است نسبت به تحقیق در مورد بازار کار آن کشور براساس مهارت های خود، تحقیقات لازم را به عمل آورند.

✔️هزینه های شهریه دانشگاه های قبرس شمالی چقدر است؟

سالانه در حدود 7 هزار یورو است که البته براساس رشته و دانشگاه مورد نظر شما، متفاوت خواهد بود.

✔️اخذ اقامت از طریق ازدواج در قبرس شمالی به چه صورت و چند ساله است؟

با اثبات درآمد مکفی می توان ابتدا اقامت 2 ساله گرفت. سپس در صورت ادامه ازدواج می توان تا 3 سال دیگر تمدید کرده و در نهایت برای تابعیت این کشور درخواست داد.

✔️درخواست تابعیت قبرس شمالی پس از چند سال اقامت امکان پذیر است؟

10 سال


ــــــــــــــــــــــــــــــ سخن پایانی  ــــــــــــــــــــــــــــــ

مهاجرت به قبرس شمالی، ضوابط روش های گوناگون مهاجرت به قبرس شمالی و هزینه های آن ها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. قبرس شمالی با توجه به اینکه عضور اتحادیه اروپا و پیمان شنگن نیست، معمولاً مقصد مناسبی برای مهاجرت متقاضیان مهاجرت نیست. عموماً متقاضیان قبرس جنوبی را به قبرس شمالی ترجیح می دهند. علاوه بر آن افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، ترجیح می دهند براساس بودجه خود، کشوری را انتخاب نمایند که شرایط مناسبی به لحاظ آموزشی و اعتبار دانشگاه را داشته باشند. بنابراین توصیه می گردد شرایط مهاجرت به کشورهای حوزه اتحادیه اروپا از جمله پرتغال، فرانسه، اتریش، هلند و همچنین کشورهای آمریکا و کانادا را نیز بررسی نمایید. شما می توانید برای کسب آگاهی دقیق تر از شرایط مهاجرت به قبرس شمالی، از طریق مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه ملک پور اقدام نمایید. همچنین دیدگاه های خود در خصوص مهاجرت به قبرس شمالی را در قسمت بیان دیدگاه ها ثبت نمایید.

نویسنده این مطلب

نام : محمد صفری نژاد (safarinezhad)

مشاور بخش مهاجرتی در حوزه تحصیل، کار، سرمایه گذاری

بیش از 5 سال سابقه فعالیت در موسسه mie و داشتن رزومه قوی و داشتن

آیدی اینستاگرام: mie.safarinezhad

کانال تلگرام: MIE safarinezhad

این مقاله توسط مشاور رسمی جناب آقای حمید عزیزی تایید شده است. (مشاهده صفحه تایید کننده)
امتیاز 5 از 5 ( 8 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
شکیبا
سلام. من مقاله مهاجرت به قبرس شمالی در وب سایت شمارو خوندم. و سوالی که برام پیش اومد این بود که تحصیل به زبان انگلیس هست؟ و بعد از تحصیل میشه یه زمانی رو در قبرس ماند و کار پیدا کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز شما می توانید به زبان انگلیسی و با هزینه خیلی کم در این کشور تحصیلی کنید و بعد از تحصیل خود می توانید حتی کار پیدا کنید و برای اقامت دائم این کشور اقدام داشته باشید.
نوری
سلام و عرض ادب ممنون میشم در ارتباط با خرید ملک در قبرس و اخذ پاسپورت برای ایرانی ها راهنمایی بفرمایین با سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. ایرانیان منعی برای خرید ملک در کشور قبرس ندارند و حتی در برخی موارد با مبالغ پایین و به صورت اقساطی امکان خرید ملک دارند اما برای کسب تابعیت افراد باید حداقل 10 سال در این کشور اقامت داشته باشند تا بتوانند برای پاسپورت قبرس اقدام داشته باشند.
رضا یارزی
سلام و عرض ادب شرایط مهاجرت به قبرس 2022 رو میشه توضیح بدید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
وقت بخیر. باید برای سال جدید باید صبر داشته باشید
فرزانه صمدی
سلام. بنده لیسانس آموزش زبان انگلیسی هستم و دانشجو رشته حقوق. میخوام بدونم برای مهاجرت قبرس شمالی یا جنوبی از طریق کار، آیا امکان کاریابی از طریق آموزش تدریس زبان برا بنده هست یا خیر. ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید از طریق پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور در قسمت محصولات سایت اقدام به اخذ جاب افر نمایید.
فرید
سلام عرض ادب بنده کارشناسی مهندسی عمران و ساختمان هستم آیا شرکتی هست که بهم کار بده تو قبرس بنده ترک آذربایجان ایران هستم و ترکی هم مسلط هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید از طریق کاریابی ها برای کار در این کشور اقدام نمایید. اگر اروپا مدنظرتان باشد پیشنهاد می کنم از محصول زیر استفاده نمایید https://officialmalekpour.net/%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1
Shorin
سلام با چه روشی میتونم اقامت این کشور رو بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما از روش های مختلفق مانند کار، تحصیل و سرمایه گذاری می توانید اقامت این کشور را بدست آورید.
دشتستانی
سلام وقت بخیر من ۳۰ سالم هست، مجردم و می تونم غیر حضوری کار کنم. در اصل یه مغازه لوازم دیجیتال و جانبی کامپیوتر و موبایل دارم. خودم هم توی بازار ارز و دیجیتال کار می کنم. سوالم اینه که اقامت فریلنسری قبرس شامل حال من میشه ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دقت داشته باشید که برای دریافت اقامت قبرس جنوبی از طریق فریلنسری شما باید قرارداد کاری داشته باشید و کار در زمینه ارز دیجیتال امکان این امر را به وجود نمی آورد.
Shadi
سلام شبتون بخیر. بعد از تحصیل در قبرس امکان اقامت دائم هست؟ مهاجرت تحصیلی به قبرس را پیشنهاد میکنید یا کاری؟ من ۲۸ سالمه لیسانس متالورژی دارم و ۴ سال سابقه کار دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما از هر دو طریق می‌توانید اقدام نمایید اما معمولاً پروسه ویزای تحصیلی راحت‌تر از ویزای کاری می‌باشد.
مشاوره رایگان