مشاوره مهاجرت به کانادا

3 نظر

مشاوره مهاجرت به کانادا باید از فردی با وضعیت فعال همراه با عضویت در ircc گرفته شود. ما در این مقاله به نحوه استعلام مشاور مهاجرت به کانادا و نحوه اخذ مشاوره آنلاین مهاجرت به کانادا با موسسه MIE خواهیم پرداخت. از فواید اصلی استفاده از مشاور می توان به آگاهی از تغییرات قوانین و استفاده از فرصت های خاص مانند تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری باز برای ایرانیان به مدت یک سال، نحوه تهیه مدارک بانکی و سابقه کاری و... به نحوی که سابقه ریجکتی را بسیار کاهش دهد، اشاره داشت. لازم به ذکر است اشراف کامل به قوانین و اطلاع از شرایط هر فرد برای انتخاب مسیر مهاجرتی مناسب، جز اصول اولیه می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره مهاجرت به کانادا می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور، تماس حاصل نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان بهره مند گردید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خلاصه ی انواع راه های مهاجرت


تیزر آشنایی با روش های مشاوره

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

 

تماس با ما

استعلام مشاور مهاجرت به کانادا

شرایط مشاور مهاجرت به کانادا

تنها افرادی که در اداره مهاجرت و پناهندگی و شهروندی کانادا یعنی ircc عضو هستند، مجاز به مشاوره مهاجرتی و نمایندگی رسمی کانادا برای دریافت هزینه مهاجرت هستند. برای جلوگیری از کلاهبرداری افراد سودجو قبل از اینکه اطلاعات شخصی تان را در اختیارشان قرار دهید و یا پرداختی انجام دهید. توصیه می شود که نماینده های رسمی که دارای دفتر فیزیکی هستند را شناسایی کنید. برای جستجوی مشاور مهاجرت به کانادا معتبر باید مراحل زیر را طی کنید.

 

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد آسان ترین روش مهاجرت


 

  1. مراجعه به سایت college-ic.ca
  2. مراجعه به بخش زیر با آدرس college-ic.ca/protecting-the-public/find-an-immigration-consultantسایت اعتبارسنجی مشاور مهاجرت به کانادا
  3. جستجوی نام، نام خانوادگی مشاور رسمی (در صورت داشتن RCIC کد و نام کمپانی نیز میتوانید استعلام کنید)استعلام مشاور مهاجرت به کانادا
  4. چک کردن این نکته که فردی که جستجو داشتید حتما در حالت اکتیو و فعال باشد.استعلام مشاور رسمی مهاجرت کانادا

همان طور که مشاهده می فرمایید جناب اقای مهیار افضلی مشاور رسمی مهاجرت به کانادا (ICCRC) می باشند که در مجموعه MIE فعالیت می کنند. با توجه به استقبال گسترده و تمایل بالا برای دریافت اقامت کانادا و برای اینکه احتمال ریسک پرونده خود را به حداقل برسانید، بهتر است از موسسات مهاجرتی برای این امر درخواست مشاوره و راهنمایی داشته باشید.

ویدیو موسسه MIE در مورد روش های مهاجرت به کانادا


مشاوره مهاجرت به کانادا - خدمات موسسه MIE

یکی از خدمات بسیار ویژه ای که موسسه mie در اختیار دنبال کنندگان و همراهان خود قرار می دهد، مشاوره تخصصی مهاجرت به کانادا می باشد. این خدمات موسسه به صورت تلفنی می باشد و شما با تماس با موسسه می توانید به مدت خاصی از مشاوره تخصصی بهره مند شوید، در مورد پروسه مشاوره نیز باید گفت که مشاوره با آقای دکتر ملک پور به 2 صورت است که در این بخش کامل توضیح داده می گردد

 

ویدئو موسسه MIE در مورد مشاوره با موسسه mie


مشاوره با آقای دکتر ملک پور

مشاوره تخصصی با آقای دکتر ملک پور به 2 صورت است و در صورت عقد قرار داد با موسسه، کل هزینه مشاوره از قرارداد شما کسر خواهد شد.

روش اول مشاوره نیم ساعته

برای استفاده از این روش مشاوره ای:

  • هدف فرد انتخاب شده
  • تسلط کافی به روش های مهاجرتی دارد (مثلا هدف مهاجرت کاری کانادا است)
  • در یک فرایند 2  مرحله ای چند ویدیو همراه با پاسخ ویدیو رد و بدل می گردد.
  • برگزاری یک جلسه  مشاوره انلاین نیم ساعته با آقای دکتر به صورت مشاوره آنلاین
  • در صورت انصراف عمده پول برگشت داده خواهد شد.
  • تنها حدود 20 الی 30 % از مبلغ قرار داد برای مشاوره کم خواهد شد.

روش دوم مشاوره کامل

مراحل مشاوره مهاجرت به کانادا در این روش اینطور است که:

  • مشاهده و مطالعه محصول مسیر سبز مهاجرت در 20 تا 25 روز
  • ارسال پیام ویدیویی به صورت نامحدود برای رفع ابهام
  • مشخص نمودن فلسفه مهاجرت
  • انتخاب بهترین مسیر توسط متقاضی
  • جمع بندی و مشاوره آنلاین مهاجرت با مدیریت موسسه
  • در صورت نظر مثبت، عقد قرارداد و تکمیل فرم های لازم
  • نکته: هزینه مشاوره از قرارداد نهایی کسر می گردد.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد مشاوره مستقیم با آقای دکتر ملک پور


 

هدف از طراحی این پروسه آشنا سازی افراد با تمام راه های مهاجرتی در اکثر کشورها می باشد زیرا هر فرد شرایط خاصی دارد و تصمیم گیری باید بر اساس تمامی این شرایط انجام شود.

راهنمای گام به گام کار در خارج از کشور

 

ویدئو موسسه MIE در مورد آشنایی با روش های مشاوره


مشاوره مهاجرت به کانادا و ارتباط با وکیل مهاجرت کانادا

مشاور مهاجرت به کانادا می تواند شخص متقاضی را در ارائه مدارک، تعیین وقت سفارت، تکمیل فرم های ویزا و به طور کلی در تمامی مراحل اقدام جهت اخذ اقامت کانادا، یاری نماید. موسسه ملک پور با داشتن کارشناس رسمی ICCRC کانادا به عنوان یک موسسه معتبر مهاجرتی این امکان را دارد تا شما را با بهترین مشاوره مهاجرت به کانادا آشنا نماید. فرد در ارتباط با وکیل این امکان را دارد تا:

  • با توجه به قوانین حال حاضر، مدارک با توجه به شرایط هر فرد چیده شود
  • در اخذ ویزای مورد نظر اطلاعات کامل و درستی داشته باشد.
  • انتخاب یک روش عالی و مطمئن برای بهترین مسیر مهاجرت به کانادا
  • در اختیار داشتن بهترین و به روز ترین اطلاعات مهاجرت به کانادا
  • شانس بالاتری برای اخذ ویزا داشته باشد

ویدئو موسسه MIE در مورد نحوه اقدام با ما

ویدئو موسسه MIE در مورد مشاوره با ما


ویدئو موسسه MIE در مورد چطور با ما مشاوره بگیرید


مشاوره آنلاین مهاجرت به کانادا

اشخاصی که در اندیشه مهاجرت به کانادا هستند بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاوره اطلاعات خود را افزایش بخشند و بتوانند شرایط خود را با قوانین حال حاضر در کانادا بررسی نمایند. اگر قصد دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا را دارید می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور و یا با کارشناس رسمی ICCRC کانادا به صورت آنلاین مشاوره نمایید و اطلاعات کامل و جامعی را در مورد روش های مهاجرت به کانادا دریافت نمایید. در نهایت بهترین روش را برای مهاجرت خود و خانواده خویش انتخاب کنید. مشاوره با کارشناسان تخصصی مهاجرت به کانادا و همچنین با کارشناس رسمی ICCRC کانادا می تواند برای شخص متقاضی بسیار مفید و کارآمد باشد، چرا که با دریافت اطلاعات جامع و به روز، شخص متقاضی می تواند با خیال راحت برای مهاجرت به کانادا اقدام نماید.

ویدئو موسسه MIE در مورد شرایط مشاوره با موسسه MIE


ویدئو موسسه MIE در مورد قیمت مشاوره


ویدئو موسسه MIE در مورد چطور با ما مهاجرت کنید


مشاوره مهاجرت به کانادا از طرق مختلف

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاوران قابل اعتماد مشورت نمایید و از تمامی طرق مهاجرت به کانادا اطلاع یابید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید، چرا که شرایط هر فرد متفاوت می باشد و اشخاص متقاضی می توانند از طرقی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری، روش نکوهیده پناهندگی، ازدواج و تولد در کانادا اقدام نمایند.

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق کار

موسسه mie، مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق کار را به نحو احسن و با بهترین کیفیت با 2 محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور و اسکیل ورکر کانادا ارائه می دهد. چرا که این روش یکی از مرسوم ترین روش ها در بین روش های مهاجرت به کانادا می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد.

در ژانویه سال 2015 برنامه ورود به کشور کانادا یعنی سیستم اکسپرس انتری و برای مدیریت پرونده اشخاصی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کار دارند، راه اندازی شد.

  • دولت کانادا حداقل هایی را برای برنامه اکسپرس انتری ارائه می دهد و افرادی که بتوانند این حداقل ها را دارا باشند می توانند برای ورود به این برنامه اقدام نمایند.
  • افراد متقاضی مطابق این قانون و حرفه ای که دارند بر طبق برنامه CRS رتبه بندی می شوند و این نمره، رتبه اشخاص را در سیستم اکسپرس انتری نشان می دهد.
  • اشخاصی که بتوانند بالاترین نمره یا امتیاز را بدست آورند برای مهاجرت به کانادا و به عنوان شهروندان دائمی دعوت خواهند شد.

موسسه ملک پور اقدام به ارائه ویدئویی تحت عنوان آموزش جامع اقامت کاری دولت فدرال کانادا نموده که قدم به قدم کلیه مسیر دریافت اقامت دائم کانادا آموزش داده شده و شما می توانید بدون نیاز به وکیل، پروسه راشخصاً طی کنید.

بنر گام به گام کار موسسه mie

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به کانادا

برای مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به کانادا در سیستم جدیدی که برای موسسه MIE تدارک دیده شده، فرد در سایت مربوطه تمامی کار ها و مراحل مربوط به دریافت پذیرش تحصیلی را به همراه مشاوره در اختیار داشته و در قبال دریافت مشاوره تحصیلی و کمک در این راستا هزینه بسیار ناچیزی نسبت به قبل پرداخت می کند.

در صورتی که قصد تحصیل در کانادا را دارید باید:

  • برای پذیرش خود در رشته و دانشگاه مورد نظر و ویزای تحصیلی اقدام نمایید.
  • تحصیل در تمامی مقاطع در کانادا مانند دبیرستان، کالج، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است.
  • دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در این کشور به تحصیل بپردازند بنابراین باید بتوانند مدرک IELTS ارائه نمایند که در هر مقطع نمره IELTS متفاوت خواهد بود.
  • برای اخذ اقامت و تابعیت در کانادا پس از تحصیل، دانشجویان می توانند از قانون (PGWP (Post-Graduation work permit استفاده نمایند.
  • شخص متقاضی می تواند به ازای مدت تحصیل خود در این کشور به کار نیز بپردازد و اقامت خود را نیز دریافت نماید.
  • شما با یکسال کار بعد از تحصیل خود میتوانید از طریق روش های زیادی اقامت دائم دریافت کنید که ما در این زمینه به شما کمک میکنیم.

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را اصلی ترین بخش آن می دانیم زیرا انتقال سرمایه دارای نکات بسیار مهمی است و ندانستن آن منجر به حذف سرمایه می شود. سرمایه گذاری در کانادا به روش های مختلفی قابل انجام است. اشخاص می توانند از طریق خرید ملک، کارآفرینی، ثبت شرکت، نوآفرینی و... اقدام نمایند. در صورتی که قصد اخذ اقامت و تابعیت کانادا را داشته باشید باید روشی را انتخاب کنید که بتوانید از این طریق به آن دست یابید. شاید بتوان گفت در حال حاضر یکی از بهترین روش هایی که برای اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق سرمایه گذاری وجود دارد نوآفرینی در این کشور می باشد. که شما با داشتن یک طرح یا ایده نو و قبولی ایده شما توسط سازمان های مرتبط میتوانید با کمترین هزینه به کانادا مهاجرت کنید. در این روش از همان ابتدا اقامت دائم برای خود، همسر و فرزندان زیر 22 سال را میتوانید دریافت کنید.

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

اگر ازدواج با فرد تبعه کانادا را روشی برای مهاجرت خود در نظر گرفته اید بهتر است قبل از اقدام در این مورد از مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج استفاده نمایید تا بتوانید از قوانین موجود در مورد ازدواج در این کشور اطلاع داشته باشید. برای اخذ اقامت از طریق ازدواج در کانادا باید:

  • ازدواج شما واقعی باشد.
  • با فردی ازدواج نمایید که تابعیت کانادا را داشته باشد.
  • تعدد زوجین در این کشور پذیرفته شده نخواهد بود.

در این صورت می ‌توانید از این طریق به اقامت و تابعیت کانادا دست یابید. در مورد مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج باید گفت تنها در صورتی شخص متقاضی می تواند درخواست اقامت و تابعیت خود را مطرح نماید که

  • اثبات کند با فرد تبعه این کشور ازدواج کرده است.
  • باید گواهی تجرد و یا ملغی شدن ازدواج قبلی خود را (در صورتی که قبلا ازدواج کرده باشد) اثبات نماید.

مشاوره مهاجرت به کانادا و اخذ تابعیت از طریق تولد

در مورد تولد در کشور کانادا باید گفت که این کشور دارای سیستم خاک می باشد و به محض تولد فرزند در خاک این کشور برای فرزند می توان درخواست اقامت و سپس پاسپورت کشور کانادا را مطرح کرد و به همین دلیل این موضوع مورد توجه بسیاری از خانواده ها واقع شده است. نکته قابل توجه این است که والدین فرزند متولد شده در خاک کانادا امکان اخذ اقامت و تابعیت از طریق تولد فرزند را نخواهند داشت و اقامت و تابعیت کانادا تنها به فرزند متولد شده در خاک این کشور اعطا می شود و اخذ اقامت برای والدین پروسه ای است با بلوغ فرزند می تواند ممکن شود.

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

با وجود اینکه که پناهندگی یکی از روش های مهاجرت به کانادا محسوب می شود اما باید بدانید که روشی کاملاً نهی شده است. پناهندگی روش غیر قانونی می باشد و پیشنهاد می‌شود تا برای دریافت اطلاعات در این زمینه و آگاهی از خطرات آن از طریق مشاوره اقدام نمایید تا بتوانید با قوانین و خطراتی که در این راه وجود دارد آشنایی کامل پیدا کنید تا بتوانید بهترین و قانونی ترین روش را برای مهاجرت خود انتخاب کنید. موسسه مشاوره ای MIE هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد و این بخش از مقاله صرفاً جهت افزایش آگاهی شما و اطلاع رسانی در خصوص خطرات پناهندگی به عرض شما خوانندگان گرامی رسید.

مشاوره مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای توریستی کانادا

مهمترین نکته برای مشاوره مهاجرت به کانادا در مورد ویزای توریستی این است که هیچ تضمینی برای اخذ آن نمیتوان داد و  باید از روش‌ های دیگری برای اقامت و تابعیت کانادا اقدام کرد. خصوصیات ویزای توریستی کانادا شامل:

  • این ویزا به صورت multi و 5 ساله صادر خواهد شد.
  • در سال مجاز به 6 ماه سکونت در کانادا می باشند.
  • ویزای توریستی منجر به اخذ اقامت و تابعیت این کشور نخواهد شد.

اشخاصی که قصد اخذ ویزای توریستی کانادا را داشته باشند باید شرایط اخذ این ویزا را فراهم نمایند، چرا که ویزای توریستی 5 ساله طبق شرایط و قوانین خاصی برای اشخاص قابل دریافت می باشد، مانند:

  • دارا بودن دعوتنامه‌ ای از کشور کانادا
  • سابقه ورود به شنگن

مزایای مشاوره مهاجرت به کانادا

مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا که از طریق راه های ارتباطی تلفنی و آنلاین در دسترس است، راه بسیار عالی برای شناسایی بهترین مشاوران است، این مورد اولین مزیت استفاده از مشاوره هست. همانطور که توضیح دادیم مشاور رسمی مهاجرت به کانادا جناب آقای مهندس مهیار افضلی دارای شماره رسمی ircc راهنمایی تخصصی برای کانادا ارائه می دهند و مزیت آن شامل:

  • در اختیار داشتن بهترین و بروز ترین اطلاعات مهاجرت به کانادا
  • شانس بالای اخذ ویزا
  • انتخاب یک روش عالی و مطمئن مهاجرتی
  • داشتن اطلاعات کامل و درست

موسسه MIE همیشه سعی بر این دارد که بهترین راه و آسان ترین راه برای مهاجرت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. و لازم به ذکر است که بهترین و آسان ترین راه برای مهاجرت همیشه سریع ترین راه مهاجرت نیست ممکن است در بعضی از راه های مهاجرت به کانادا شما پروسه طولانی را طی کنید مانند نوآفرینی ولی وقتی مهاجرت میکنید میسر برای شما راحت است.

مزایای استفاده از مشاوره مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرت به کانادا و اعتماد بر آن

شاید بهترین روشی که برای مهاجرت به کانادا وجود داشته باشد این است که شخص متقاضی در ابتدا بتواند به صورت تخصصی مشاوره مهاجرت به کانادا را از کارشناس تخصصی این امر دریافت نماید و با مشاوران قانونی کانادا مرتبط شود. نکته مهمی که در مورد مشاوره وجود دارد این است که در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا دارید بتوانید به مشاور خود در این امر اعتماد کافی را داشته باشید تا بتوانید با اطلاعاتی که از وکیل و یا کارشناس خود دریافت می نمایید بهترین روش را برای مهاجرت انتخاب کنید. اگر قصد دریافت مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا را دارید برای اطمینان خاطر میتوانید مصاحبه متقاضیان ویزا شده را در لینک گالری ویزاها مشاهده کنید.


سوالات متداول

✔️ آیا موسسه mie مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا در بین خدمات خود دارد؟

بله یکی از خدمات موسسه mie مشاوره رایگان اولیه است که به صورت تلفنی می باشد و با تماس با موسسه می تواند به مدت 15 الی 20 دقیقه مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید.

✔️ شرایط دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا به صورت تخصصی با مدیر موسسه به چه صورت است؟

شما می توانید به 2 صورت با مدیر موسسه مشاوره داشته باشید در حالت اول مشاوره نیم ساعته به صورت آنلاین جهت رفع شبهه های ذهنی خود و در حالت دوم مشاوره دقیق و تخصصی که به صورت کامل است و محصول مسیر سبز مهاجرت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

✔️ آیا موسسه MIE مشاور مهاجرت به کانادا به صورت تخصصی دارد؟

بله جناب آقای افضلی مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا در مجموعه mie برای مشاوره تخصصی در مورد کشور کانادا در کنار شما عزیزان می باشند.

✔️ چه روش هایی برای مشاوره مهاجرت به کانادا وجود دارد؟

رزرو وقت مشاوره تخصصی با مدیریت یا کارشناسان ارشد، خرید محصول و مشاوره به صورت غیرمستقیم، مشاوره های رایگان تلفنی، بخش دیدگاه ها، شبکه های اجتماعی و استفاده از سایت

سخن پایانی

مشاوره مهاجرت به کانادا و پاسخ به این سوال که برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟ برای اشخاصی که قصد اخذ اقامت و تابعیت کانادا را دارند از ضروریات می باشد، چرا که مهاجرت روش های متعددی دارد و با مشاوره مهاجرت به کانادا اشخاص متقاضی می توانند شرایط خود را به صورت دقیق بررسی نمایند تا بتوانند بهترین روش را برای مهاجرت خود انتخاب کنند. روش های مهاجرت به کانادا عبارتند از کار، تحصیل، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد که انتخاب هر کدام از این روش ها بستگی به شرایط فرد متقاضی دارد. موسسه مشاوره ای MIE در این مقاله به مشاوره مهاجرت به کانادا پرداخته است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور تماس حاصل نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان کارشناسان بهره مند گردید. همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده شود.

امتیاز 4.43 از 5 ( 6 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
عبدالوند
سلام و درود بر شما بنده لایو های اقای افضلی عزیز رو توی اینستاگرام شما دیدم ولی تو این مقاله شرایط مشاوره با ایشون نبود؟ آیا میشه مستقیم با خودشون مشاوره بشم من میخوام سرمایه گذاری و ثبت شرکت تو کانادا انجام بدم و برای مشاوره مهاجرت به کانادا میخوام با خود اقای افضلی که مشاور رسمی کانادا هستن صحبت کنم چیکار باید بکنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خدمت شما همراه عزیز، مشاوره با جناب افضلی به دلیل حضور ایشان در ونکوور کانادا از طریق اسکایپ امکان پذیر خواهد بود و شما با تماس با مشاورین مجموعه و اخذ وقت مشاوره امکان ارتباط با ایشان را خواهید داشت. * مانا باشید *
سیمین بنی فاطمه
سلام خسته نباشین. میخواستم بدونم برگه های تمکن مالی تا چند روز اعتبار دارند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز تمکن مالی را قبل از مراجعه به سفارت باید در حساب خود قرار دهید.
سیمین بنی فاطمه
بله اما میخواستم ببینم چند روز بگذره امکان استفاده از اون برگه نیست و باید دوباره به بانک مراجعه کرد.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
این موضوع به کشور مقصد شما بستگی داشته و نظر وکیل برای ارائه اسناد و مدارک باید ملاک قرار بگیرد.
سیمین بنی فاطمه
بله اما میخواستم ببینم چند روز بگذره امکان استفاده از اون برگه نیست و باید دوباره به بانک مراجعه کرد.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
این موضوع به کشور مقصد شما بستگی داشته و نظر وکیل برای ارائه اسناد و مدارک باید ملاک قرار بگیرد.
مشاوره رایگان