ویژگی های مشاور و وکیل مهاجرت به استرالیا

1 نظر

وکیل مهاجرت به استرالیا باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • با قوانین کشور استرالیا آشنا باشد.
  • در لیست وکلای رسمی استرالیا مشخصاتش ثبت شده باشد و دارای کد رهگیری معتبر باشد.
  • آشنایی کامل با مدارک لازم برای دریافت ویزای موکل خود داشته باشد.
  • موکل خود را برای انتخاب مسیر مهاجرتی درست راهنمایی کند.
  • اقدامات لازم را برای کمک به تسریع روند پرونده و دریافت ویزا انجام دهد.
  • اطلاع رسانی مرحله به مرحله روند پروند به موکل خود و تکمیل مدارک و نواقص پرونده.
  • امین باشد و اطلاعات شخصی موکل خود را به صورت محرمانه حفظ کند.

موسسه ملک پور با همکاری وکلای استرالیایی در زمینه پیشبرد مسیر مهاجرتی به شما مشاوره میدهد برای اطلاع از جزئیات خدمات موسسه برای مشاوره مهاجرت به استرالیا تماس بگیرید.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

مشاوره مهاجرت به استرالیا

وظایف وکیل مهاجرت به استرالیا

وکلای مهاجرت به استرالیا باید دارای تخصص و شرایط لازم برای همراهی غیرمستقیم و حمایت فرد مهاجر باشند که در ادامه به آنها پرداخته می شود:

  • از وظایف وکیل مهاجرت به استرالیا این است که، متناسب با شرایط فرد و با هدف به حداکثر رساندن احتمال موفقیت موکل برای یک نتیجه عالی او را راهنمایی کنند.
  • وکیل مهاجرت وظیفه دارد، استرس فرد را کم کند و همچنین تضمین می کند که نتیجه حاصله در این پروسه به روشی سریع و مقرون به صرفه حاصل می شود.
  • وکلا وظایف اخلاقی دارند تا از اطلاعات فرد و همچنین توصیه هایی که به فرد ارائه می کنند حفاظت نمایند. امتیازات حرفه ای حقوقی، همراه با تعهدات محرمانه و حفظ حریم خصوصی، از وظایف تضمین شده وکیل مهاجرت استرالیا است، مگر اینکه فرد درخواستی غیر از این داشته باشد، اطلاعات فرد مهاجر و هرگونه مشاوره حقوقی که دریافت کرده است در اختیار هیچ کس (از جمله وزارت امور داخلی) قرار داده نمی شود و از این بعد اطمینان حاصل می شود.
  • وکیل واجد شرایط بودن ویزا را مورد ارزیابی قرار می دهد، مسیرها و راه‌ حل‌های مهاجرت را برنامه‌ریزی می‌کند، همچنین با تهیه و ارائه درخواست‌های ویزا، از طرف موکل (فرد مهاجر) با وزارت امور داخلی ارتباط برقرار خواهد کرد.

نحوه استعلام وکیل مهاجرت استرالیا

برای استعلام وضعیت وکلای رسمی مهاجرت به استرالیا باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • مرحله اول: به وب سایت اصلی اداره مهاجرت (mara) مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: از قسمت منوی اصلی سایت نام و نام خانوادگی وکیل مهاجرت خود را جستجو کنید.
  • مرحله سوم: در صورتی که مشخصات وکیل مهاجرت به همراه عکس و کد رجیستری برای شما نمایش داده شد، می‌ توانید این اطمینان را حاصل کنید که وکیل مذکور؛ وکیل رسمی اداره مهاجرت بوده و صلاحیت پیگیری پرونده شما را خواهد داشت.

همواره توصیه شده پیش از استخدام یک از وکیل مهاجرت استرالیا، درباره چند وکیل مختلف در این حوزه تحقیق بعمل آید. به دنبال اطمینان از مهارت ها و تجربیات آنها نظر خواهی هایی از موکلین پیشین هم حاصل شود. همچنین، به طور کامل در رابطه با هزینه های آنها اطلاعات کسب شود تا فرد در رابطه با میزان پرداخت حق الزحمه نیز با مشکل مواجه نشود. وکیل مهاجرت مذکور می بایست مدرک حقوق استرالیا یا برنامه معادل آن را تکمیل کرده باشد و همچنین به عنوان وکیل در ایالت خود پذیرفته شده و مطرح باشد.

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا

برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • وکیل انتخابی باید جز وکلای رسمی کشور استرالیا باشد.
  • دارای سابقه کاری و درصد موفقیت بالا در پرونده های قبلی باشد.
  • هر چقدر که میزان موفقیت های قبلی بالاتر باشد فرد گزینه مناسب‌ تری برای انتخاب می‌باشد.
  •  وکیل مهاجرت به استرالیا باید مجوزهای لازم در خصوص انجام امور حقوقی بین‌الملل را کسب کرده باشد.
  • با قوانین جدید و به روز استرالیا آشنا باشد.
  •  تسلط کافی بر روی روش ‌های مهاجرتی و معرفی بهترین مسیر داشته باشد.
  • از حساسیت‌هایی که افسر آفیسر برای بررسی پرونده دارد، آگاه باشد.
  •  نحوه برخورد وکیل با مراجعین خود مناسب بوده باشد و مراجعین قبلی از برخورد او راضی باشند.
  • دارای مجوز وکالت از دادگستری باشد و در این راستا تحصیلات داشته باشد.

آیا داشتن وکیل مهاجرت استرالیا برای مهاجرت به این کشور الزامی است؟

از آنجایی که قوانین مهاجرت استرالیا پیچیده است و همیشه در حال تغییر است با این حال تنها در شرایط خاص به وکیل نیاز است، و بیشتر متقاضیان به وکیل نیاز ندارند، ولی به صورت کلی برای سهولت مسیر به بهره مندی از توصیه ها و حمایت های یک وکیل مهاجرت استرالیا توصیه می شود. استخدام وکیل در این مسیر تضمین می کند که درخواست فرد مهاجر دقیق بوده و شانس پذیرش او را افزایش خواهد داد. هر فردی حق داشتن وکیل را دارا است. مادامی که فرد مهاجر در پروسه مهاجرت به استرالیا توانایی پرداخت هزینه وکالت را نداشته باشد، اداره مهاجرت برای او وکیل تعیین خواهد کرد. مهارت و تجربه وکیل از طریق تحصیلات دانشگاهی و یک دوره کار عملی تحت نظارت برای دریافت سطح تخصص در قوانین و رویه های مهاجرت استرالیا مورد توجه است. یک وکیل مهاجرت می تواند به فرد کمک کند تا بهترین نتیجه ممکن را برای پرونده خود اتخاذ نموده و همچنین فرد از صحت درخواست های خود در پروسه مهاجرت اطمینان حاصل می کند. هنگامی که توانایی فرد برای کار و زندگی در استرالیا در مخاطره باشد بهتر است که فرد از وجود یک وکیل بهره مند شود تا نتیجه دلخواه را در امر مهاجرت به دست آورد.

هزینه های وکیل مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا اغلب یک جلسه اولیه با فرد برگزار می کند تا وضعیت کلی پرونده مهاجرت را درک کند و بهترین اقدامات بعدی را به او توصیه کند. وکیل دقیقاً به فرد اظهار خواهد کرد که چگونه می تواند در این مسیر تا موفقیت کمک کند و همچنین نظر صریح خود را در مورد پرونده فرد ااعلام خواهد کرد. مادامی که فرد تصمیم به استخدام وکیل مهاجرت دارد، می بتیست توجه داشته باشد که وکلای مهاجرتی مختلف هزینه های متفاوتی را دریافت خواهند کرد. با این حال، دو روش اصلی وجود دارد که وکلا هزینه های قانونی را دریافت می کنند:

  • هزینه های ثابت: وکیل مهاجرت تعیین شده یک هزینه را دریافت می کند و لیست می کند که چه کاری انجام خواهند داد و فرد چه انتظاراتی می تواند در قبال پرداخت هزینه خود داشته باشد.
  • هزینه های مبتنی بر زمان: وکیل مهاجرت تعیین شده بر اساس زمانی که برای موضوع مهاجرت فرد صرف می کند، هزینه دریافت می کند.

هزینه یک وکیل مهاجرت در استرالیا با توجه به سطح مهارت و شرایط پرونده فرد می تواند از 250 تا 500 دلار در ساعت متغیر باشد. هر بخش از فرآیند مهاجرت را می توان با توجه به هزینه های درخواست، قیمت فعلی ویزا و مشکلات پیش بینی نشده، مانند درخواست تجدید نظر، قیمت گذاری کرد. اکثر مواردی که نیاز به وکیل مهاجرت دارند کمتر از 1500 تا 2000 دلار هزینه نخواهند داشت .

وکیل مهاجرت به استرالیا از طریق کار

یکی از وظایف مهم مشاور مهاجرتی، تخمین شرایط متقاضی جهت مهاجرت به استرالیا از طریق کار است. کار در استرالیا یکی از روش های مهاجرتی به این کشور می باشد. دو روش مرسوم در این زمینه subclass 189 و subclass 190است. مشاور و وکیل مهاجرتی تنها در صورت داشتن یک سطح علمی مناسب و آگاهی از تمامی امور مهاجرتی می تواند به متقاضی کمک مطلوب نماید. برای دریافت مشاوره مهاجرت به استرالیا از طریق کار، موسسه ملک پور اول شرایط شما را بررسی نموده و با توجه به اطلاعاتی که شما در زمینه سن، سوابق کاری، تحصیلات، میزان تسلط به زبان و غیره در اختیار آن ها قرار می دهید، بررسی می نمایند که آیا مهاجرت به استرالیا از طریق کار برای شما روش مناسبی است یا خیر. با توجه به دو روش ذکر شده جهت مهاجرت به استرالیا از طریق کار متقاضیان باید وارد یک سیستم امتیازبندی شوند که به صورت آنلاین بر روی وبسایت قرار دارد و موفق به کسب امتیاز 65 شود، که در واقع سیستم دریافت امتیاز بر اساس مهارت ها است. روش subclass 180 برای افرادی می باشد که بر اساس مهارت خود درخواست کار دارند و هیچ گونه اسپانسری در کشور استرالیا ندارند، و روش subclass 190 برای افرادی است که در یکی از ایالات استرالیا دارای اسپانسر می باشند.

پیشنهاد می گردد ویدیوی گام به گام تا کار در خارج از کشور را مشاهده نمایید تا بتوانید به اطلاعات مفیدی در زمینه مهاجرت از طریق کار دست پیدا نمایید.

کار در ایرلند

 

یکی از موارد تاثیرگذار در زمینه مشاوره مهاجرت به استرالیا از طریق کار، بررسی نرخ بیکاری در کشور استرالیا است، نرخ بیکاری در کشور استرالیا 6. 5% است که در نمودار زیر نشان داده شده است:

 

نمودار نرخ بیکاری در استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

متقاضیان مهاجرت به استرالیا باید توجه داشته باشند که جهت دریافت مشاوره بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا را انتخاب نمایند. یکی از روش های رایج جهت مهاجرت، مهاجرت تحصیلی است. اما باید توجه داشت که شرایط هر یک از افراد متقاضی برای تحصیل در استرالیا بر اساس سن، سوابق تحصیلی و مقطع تحصیلی متفاوت است و هر یک از متقاضیان بر اساس شرایط خود مشاوره لازم در این زمینه را دریافت می نمایند. این مقاله توسط موسسه ملک پور به نگارش در آمده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاٌ و قانوناٌ حرام است. متقاضیان مشاوره مهاجرت تحصیلی به استرالیا لازم است بدانند که در دوره مدرسه امکان حضور یکی از والدین در کنار محصل امکان پذیر می باشد. افرادی که در مقاطع دانشگاهی در کشور استرالیا مشغول به تحصیل می گردند هم در حین تحصیل و هم پس از فراغت از تحصیل دارای شانس یافتن کار هستند. افراد جهت دریافت ویزای تحصیلی استرالیا باید ابتدا از دانشگاه مورد نظر درخواست پذیرش نمایند و پس از تایید پذیرش نسبت به دریافت ویزای تحصیلی اقدام نمایند. دانشجویان در کشور استرالیا مجاز به 20 ساعت کار در هفته هستند. شهریه دانشگاه ها در این کشور بسته به دانشگاه و رشته تحصیلی حدوداٌ مبلغی بین 15000 الی 37000 دلار استرالیا در سال است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت به استرالیا که توسط موسسه ملک پور ارائه می گردد، بهره مند شوید.

وکیل مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرتی استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا است. متقاضیان مهاجرت به استرالیا در هنگام تماس جهت دریافت مشاوره مهاجرت به استرالیا، انتظار دارند تا مشاور با توجه به شرایط آن ها اطلاعات سودمندی را در رابطه با اقدام انجام پروسه، امتیازات و ریسک ها در اختیار آن ها قرار دهد. لذا مشاورین مهاجرتی باید تمامی شرایط را صادقانه برای موکل تشریح نمایند. اصل صداقت یکی از اصول اساسی و اولیه است که موسسه ملک پور توجه بسیاری به آن دارد. پروسه سرمایه گذاری در کشور استرالیا بدین گونه است که متقاضی باید یک طرح تجاری سودمند و قدرتمند را ارائه نماید و با توجه به شرایط سنی، میزان تحصیلات و همچنین بودجه خود، جهت مهاجرت اقدام نماید. لازم به ذکر است که کشور استرالیا از متقاضیان سرمایه گذاری درخواست بیزنس پلن دارد. متقاضیان می توانند درخصوص سرمایه گذاری و همچنین ارائه یک بیزنس پلن بسیار مناسب و قابل قبول از مشاوره مشاورین موسسه ملک پور بهره مند گردند. از آنجایی که ریسک مصادره اموال در کشور استرالیا در پایینترین سطح خود قرار دارد و برابر با یک است و همچنین میزان کنترل فساد اداری در کشور استرالیا برابر با 8/1 درصد است لذا این کشور مکانی امن جهت سرمایه گذاری محسوب می گردد. روش های مختلفی جهت سرمایه گذاری در کشور استرالیا وجود دارند که عبارتند از: خرید ملک، دریافت ویزاهای سرمایه گذاری، دریافت ویزای 188 استرالیا برای سنین زیر 55 سال با حداقل سرمایه 800 هزار دلار استرالیا، ویزای ساب کلاس 132 مختص مدیران و صاحبان شرکت های بزرگ با مبلغ سرمایه ای برابر با 1. 5 ملیون دلار استرالیا، ویزای ۸۸۸ استرالیا برای افراد خلاق در زمینه تجارت و سرمایه گذاران برجسته با مبلغ سرمایه معادل 1. 5 تا 5 میلیون دلار استرالیا. متقاضیان سرمایه گذاری در استرالیا با پرداخت هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا می توانند به اطلاعات کامل و جامعی در این زمنیه دست پیدا نمایند.

وکیل مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

در میان روش های مختلف مهاجرتی جهت مهاجرت به استرالیا، افرادی وجود دارند فرایند مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را انتخاب می نمایند. در این روش، متقاضی می تواند با فردی که تبعه کشور استرالیا است ازدواج کرده و با توجه به قوانین این کشور، اقامت استرالیا را دریافت نماید. البته باید توجه داشت که با توجه به ازدواج های صوری انجام شده، جدیداٌ سخت گیری های بسیاری در این رابطه وجود دارد. در ابتدا به فرد اقامت موقت داده می شود و پس از این که ثابت گردید که ازدواج صوری نبوده و شخص با فرد دارای تابعیت زندگی می نماید، این اقامت دائمی می گردد. زمانی این فرایند امکان پذیر می گردد که تمامی امور مرتبط با ازدواج مهیا باشند و تنها امور مربوط به مهاجرت باقی مانده باشند که در این زمینه باید از مشاوره بهترین موسسه مهاجرت به استرالیا استفاده نمود. مشاوری که در زمینه ازدواج به متقاضی مشاوره مهاجرت به استرالیا مشاوره می دهد باید نسبت به تمامی قوانین مهاجرتی در رابطه با ازدواج آگاهی داشته باشد و دارای اطلاعات به روزی در زمینه قوانین و امور اجرایی باشد، و همچنین به متقاضی کمک نماید تا به کارشناسان مهاجرتی در این رابطه دست پیدا نماید. لذا موسسه ملک پور در این زمینه مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت به استرالیا را ارائه می نماید.

وکیل مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی

متقاضی مهاجرت در روش اسپانسر فامیلی می بایست توسط یک شهروند استرالیایی مستقر یا مقیم دائم استرالیا که حداقل 18 سال سن دارد، حمایت مالی شود. لازم به ذکر است حامی مالی نیازی نیست که صرفا از بستگان و فامیل باشد حتی یک دوست با دارا بودن شرایط می تواند حامی مالی باشد. با این حال، فرد همچنان باید شخص دیگری را داشته باشد که به عنوان حامی یا درخواست ویزا یا گرین کارت او عمل می کند. فرد مذکور تحت عنوان اسپانسر باید یک کارمند، خویشاوند یا نامزد وی باشد. داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی هزینه نیز خواهد داشت؛ همچنین متقاضی و حامی باید تمکن مالی کافی نشان دهند که این هزینه برای متقاضی اصلی 4765 دلار و برای شریک وابسته 1605 دلار است. هزینه مشارکت 43600 دلاری برای هر متقاضی باید قبل از اعطای ویزا پرداخت شود. این پرداخت پس از برآورده شدن الزامات بررسی های بهداشتی و پلیس درخواست می شود. به طور متوسط، زمان پردازش در این روش بسته به شرایط درخواست ویزای بازدیدکننده (Sponsored Family Stream) بین 24 تا 36 روز طول خواهد کشید.

مشاوره مهاجرت به استرالیا از طریق تولد

با توجه به شرایط موجود در کشور ایران، اکثر خانواده ها به دنبال برنامه ریزی برای آتیه فرزندان خود در کشوری دیگر هستند، لذا ممکن است برنامه ریزی نمایند که فرزند خود را در کشور دیگر به دنیا آورند تا بتوانند به تابعیت ثانویه و یا پاسپورت کشوری دیگر دست پیدا نمایند. اکثر کشورهای جهان در خصوص اعطای تابعیت از دو قانون خاک و یا خون پیروی می نمایند. استرالیا از جمله کشورهایی می باشد که بر اساس قانون خاک، اعطای تابعیت می نماید. در قانون خاک، در صورتی که پدر یا مادر در کشور استرالیا دارای اقامت بلند مدت بوده و یا حضور داشته باشند، فرزند آن ها به تابعیت کشور استرالیا دست پیدا می نمایند. پس یکی از وظایف مشاورین حرفه ای در این زمینه دادن اطلاعات کافی درخصوص قوانین بین المللی استرالیا جهت دریافت تابعیت از طریق تولد فرزند است. موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به استرالیا از طریق تولد، مبانی اولیه ای را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

وکیل مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

پناهندگی یکی از فرایندهای پر خطر و شامل ریسک بسیار بالا است که به هیچ وجه به هیچ یک از اشخاص توصیه نمی گردد. با توجه به غیر قانونی بودن این روند، متقاضیان پناهندگی استرالیا ممکن است در این راه دچار آسیب های جسمی و روحی فراوانی شوند و در اکثر موارد به هیچ نتیجه ای دست پیدا ننمایند. موسسه ملک پور در زمینه پناهندگی هیچ گونه مشاوره و خدماتی ارائه نمی نماید و به همه متقاضیان توصیه می کند که در این راه قدمی برندارند. تا کنون بسیار مشاهده شده است که افرادی که از این روش جهت مهاجرت خود استفاده می نمایند یا سال ها بلاتکلیف در یک کشور دیگر مجبور به زندگی در شرایط بسیار سخت شده و یا این که مجبور به بازگشت هستند. لذا متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی بهتر است قبل از اقدام به چنین کاری با موسسه ملک پور تماس حاصل نمایند و با دریافت اطلاعات به روز در زمینه مهاجرت به استرالیا با توجه به شرایط خود با دیگر روندهای مهاجرتی آشنا شوند و بهترین روش را انتخاب نمایند.

مشاوره مهاجرت به استرالیا

افرادی که تحت عنوان مشاور در یک موسسه مهاجرتی و یا حقوقی مشغول به کار می باشند، باید در مرحله اول اصل صداقت را مبنای کار خود قرار دهد. یک مشاور مهاجرتی خوب فردی است که بتواند تمامی جزئیات مهاجرت را دسته بندی نموده و تمامی آن ها را به صورت ساده و قابل فهم برای موکل تشریح نماید. علاوه بر این مشاور همیشه باید علم و اطلاعات حقوقی و بین المللی خود را به روز نماید تا بتواند بهترین اطلاعات را در زمینه مهاجرت در اختیار موکلین قرار دهد.

مشاوره مهاجرت به استرالیا بواسطه وکلای تعیین شده امکان پذیر است. وکیل مهاجرت به استرالیا مشاوره صادقانه و واقع بینانه ای در مورد گزینه های ویزای استرالیا، زمان بندی، کارهای اداری و بودجه مورد نیاز را به فرد متقاضی ارائه می دهد. مشاوره پیش از تعیین وکیل می تواند به شفافیت مسیر کمک شایانی ارائه دهد همچنین باید و نباید های اولیه بواسطه نخستین مشاوره ها در این مسیر مشخص خواهند شد. همانگونه که گفته شد مواردی وجود دارد که فرد در مسیر مهاجرت به استرالیا بسته به شرایط با وجود دشواری این پروسه ممکن است به تعیین وکیل نیازی نداشته باشد، این موضوع هم در مشاوره های که در این راستا ارائه می شود قابل پیگیری خواهد بود و فرد به خوبی در جریان نیازمندی های حقوقی خود قرار خواهد گرفت.

مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

استرالیا از جمله کشورهای مورد توجه بسیاری از افراد جهت مهاجرت است. دلایل مختلفی باعث ایجاد این علاقه در بین متقاضیان مهاجرت گردیده است که یکی از آن ها کم بودن نرخ بیکاری در این کشور است. این مورد برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق کار را دارند بسیار با اهمیت است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این کشور جهت مهاجرت، نزدیک بودن آب و هوای این کشور به کشور ایران است. اما این موارد جهت اقدام به مهاجرت کافی نمی باشند و لازم است که فرد با آگاهی کافی در این زمینه قدم برداشته و بهترین موسسه برای مهاجرت و دریافت اقامت استرالیا را جهت انجام پروسه خود انتخاب نماید و از مشاوره افراد متخصص و حرفه ای بهره مند گردد. مشاوره صحیح به افراد کمک می نماید تا راه درست را انتخاب نموده و در دام کلاهبرداران گرفتار نگردند. موسسه ملک پور با سال ها تجربه در این زمینه می تواند مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت به استرالیا را برای متقاضیان مهاجرت به این کشور ارائه نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

موسسه ملک پور و مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به استرالیا

ارائه اطلاعات به روز و مشاوره رایگان تلفنی یکی از افتخارات موسسه ملک پور می باشد. با توجه به راه های مختلف جهت برقرار ارتباط با مشتری، ما می توانیم با استفاده از روش های مختلف به متقاضیان مشاوره مهاجرت به استرالیا به صورت رایگان ارائه نماییم. متقاضیان دریافت مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت به استرالیا علاوه بر تلفن می توانند از طریق واتس آپ، چت های انلاین، ثبت دیدگاه و یا پاسخ های همگانی از مشاوره اولیه رایگان مهاجرت به استرالیا توسط موسسه ملک پور بهره مند گردند. افرادی که تمایل به دریافت اطلاعات دقیق تر و تخصصی تر دارند، نیاز به دریافت مشاوره چند ساعته دارند که این کار با پرداخت هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا امکان پذیر است. متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد و ازدواج می توانند با موسسه ملک پور در تماس باشند تا تمامی جزئیات انجام کار در زمینه مهاجرت به استرالیا و یا سایر کشورها در اختیار آنان قرار داده شود. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر نظرات متقاضیان موسسه را ببینید و سپس تصمیم خود را بگیرید.

انتخاب دفتر مهاجرتی

گالری ویزاها

شما می توانید با عضویت در هر یک از شبکه های اجتماعی ما، سریعاً از طرح های رایگان و ویژه موسسه MIE مطلع و بهره مند گردید.


مشاوره اسکایپ
مشاوره اسکایپ
مشاوره اسکایپ
مشاوره اسکایپ
 
 

سوالات متداول

✔️ هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به 2 صورت محاسبه می گردد، یا هزینه کلی در ابتدا پرداخت می شود و در قرار داد قید می شود که چه خدماتی ارائه می گردد، و یا بر اساس زمانی که روی پرونده شما وقت صرف می شود.

✔️ ویژگی های وکیل خوب مهاجرت به استرالیا چیست؟

وکیل مهاجرت به استرالیا باید به قوانین کشور استرالیا مسلط باشد، جزء وکلای رسمی این کشور باشد، موکل خود را برای انتخاب درست ترین مسیر با توجه به شرایط فردی اش راهنمایی کند، در طول مسیر پرونده همراه موکل باشد و کمک کند که پرونده کمترین اتلاف وقت را داشته باشد.

✔️ آیا با داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا، پرونده موکل تضمین می شود که حتما به نتیجه مثبت برسد و ویزا گردد؟

وکیل مهاجرت به استرالیا نمی تواند تضمین کند که حتما جواب نهایی پرونده شما مثبت است، اما تضمین می کند که مسیر پرونده شما را به درسته پیش ببرد و در صورت وجود مشکل از حق شما دفاع کند.

✔️ آیا داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا اجباری است؟

خیر، داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا اجبار نیست، اما طبیعتا همراهی فردی که به قوانین تسلط کامل دارد و بارها و بارها در این مسیر حرکت کرده و تجربه کسب کرده برای موفقیت در پرونده بسیار موثر می باشد.

سخن پایانی

مشاوره مهاجرت به استرالیا، شرایط انجام مشاوره رایگان و موسسه ملک پور و مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت به استرالیا در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. راه های مختلفی نظیر تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج و تولد جهت مهاجرت به استرالیا وجود دارد که موسسه ملک پوراصول اولیه را در قالب مشاوره مهاجرت به استرالیا به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می دهد. همچنین همانگونه که بیان گردید ارائه مشاوره دارای شرایطی می باشد که مشاور باید آن ها را مورد توجه قرار دهد و همچنین جهت ارائه بهترین مشاوره باید همیشه دارای اطلاعات علمی به روز باشد. متقاضیان جهت دریافت هرگونه مشاوره مهاجرت به استرالیا می توانند با موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و یا با تکمیل فرم تماس، از مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت به استرالیا این موسسه بهره مند گردند و یا اینکه در قسمت انتهایی این مقاله سوالات خود را مطرح نمایند تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهند.

امتیاز 5 از 5 ( 2 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
حمید کرمی
ایا من میتوانم به عنوان نیرو کار در کشور استرالیا بروم کار من معماری تجربی است که در میراث فرهنگی مشغول به کار هستم مدرک و رزوم کاری هم دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در کشور استرالیا باید امتیازات شما برسد و پروسه اش از طریق اسکیل ورکر است.
مشاوره رایگان