سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

بدون نظر

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از مهاجرین سرمایه‌ گذار و شهروندان ایرانی در پی دریافت اقامت اروپا با کمترین هزینه و دائمی، آن هم در کوتاه‌  ترین زمان ممکن می باشند. در واقع آنان می خواهند با وارد کردن قسمتی از اموال نقدی خود آن هم به صورت یورو در اروپا و در یک بخش کم ریسک سرمایه‌ گذاری کنند. به طور معمول، چندین مسیر وجود دارد که شما را از طریق سرمایه گذاری به کارت اقامت دائم اروپا می رساند که یکی از آن  ها خرید ملک می باشد. از دیگر مسیرها می توان به خرید سهام هتل ها و یا سرمایه گذاری در بخش استارت آپ که یک سرمایه‌ گذاری پر تقاضا است، اشاره کرد. در مقاله سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌ گذاری نکاتی در باب موارد ذکر شده و نکاتی به جهت سرمایه‌ گذاری در اروپا ارائه خواهیم داد. حال اگر نمی‌دانید، سرمایه خود را به کدام یک از بخش‌ های سرمایه‌ گذاری اروپا وارد کنید برایتان منفعت خواهد داشت، و دقیقاً نمی دانید سرمایه اولیه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در اروپا و در بخش مدنظر چه میزان است، توصیه می‌ کنیم؛ مهمترین نکاتی که قرار است در موضوعات بعدی مقاله سریع ترین راه اقامت اروپا از طریق سرمایه ‌گذاری ارائه دهیم را یادداشت نمایید و در صورت به وجود آمدن سوال در ذهنتان، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان همیشه آماده موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش سوالات خود را بپرسید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

مطالبی که در این مقاله به آن می پردازیم:

  • سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری و مقدمه
  • شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک
  • اخذ اقامت اروپا از طریق طرح استارت آپ ویزا
  • استاندارد های سرمایه گذاری در اروپا
  • خدمات موسسه ملک پور
  • مزایای سرمایه گذاری در اروپا
  • پاسخ به سوالات رایج در رابطه با سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری
  • سخن پایانی در خصوص سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در 30 ثانیه

ویدئو کامل را در ادامه خواهید دید!

تماس با ما

سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک

عموم مهاجرین ترجیح می‌ دهند اعضای خانواده خود را به اروپا ببرند و در یکی از کشورهای امن و مرفه اروپایی زندگی شغلی آینده خود و زندگی تحصیلی و شغلی آینده فرزندان خود را بسازند. یعنی به عبارتی اقامت اروپا با کمترین هزینه را دریافت کنند. خوشبختانه، اروپا پلن های پرتقاضای بسیاری را به منظور جذب مهاجرین خارجی و ایرانی ترتیب داده است که یکی از آن ها پلن پردرخواست و محبوب اقامت اروپا با خرید ملک می باشد. در واقع خرید ملک ارزان ترین راه اخذ اقامت اروپا است که دسترسی شما و افراد وابسته را به کارت اقامت اروپا راحت می کند. برای اخذ اقامت اروپا با خرید ملک و یا به عبارتی طرح گلدن ویزا،سرمایه اولیه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در اروپا ۲۸۰ هزار دلار است، البته مبلغ ذکر شده برای اخذ اقامت پرتغال از طریق خرید ملک می باشد. شما می توانید در صورت تمایل سند یکی از املاک کشور پرتغال را به نام خود ثبت کنید. برای این منظور می بایست ملکی به مبلغ ۲۸۰ هزار یورو، ۳۵۰ هزار یورو و یا ۵۰۰ هزار یورو را به نام خود ثبت نمایید. در این صورت کارت اقامتی که در ابتدا برای شما و افراد وابسته در کمترین زمان ممکن صادر می‌ شود، موقتی و دارای اعتبار ۲ ساله می باشد. در واقع، پس از ۲ سال کارت شما منقضی می شود. برای جلوگیری از اتمام اعتبار کارت خود می بایست قبل از تاریخ انقضا به اداره مربوطه بروید و برای ۳ سال دیگر اقامتتان را تمدید نمایید. پس از گذشت ۳ سال مختارید با احتیاط، قدم در مسیر اخذ کارت اقامت دائم اروپا بگذارید. در پی این مسئله، شما پس از ۵ سال اجازه دائمی کردن اقامتتان را دارید و پس از ۶ سال اجازه دارید برای اخذ پاسپورت اروپا اقدام کنید. به طور کلی می‌ توان گفت اقامت اروپا از طریق خرید ملک در نهایت فرصت زندگی در اروپا را برای شما و اعضای خانواده فراهم می‌ کند. لازم به ذکر است که در بعضی کشورهای اروپایی میتوانید اقامت اروپا بدون شرط حضور بگیرید. می توان از راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت کشورهای پرتغال را نام برد.

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

تحصیل در خارج از کشور

?اخذ اقامت از طریق خرید ملک?

اخذاقامت اروپا از طریق طرح استارت آپ ویزا

هدف اصلی تمامی مهاجرین سرمایه دار برای سرمایه‌ گذاری در اروپا و وارد کردن سرمایه نقدی خود به بازار سرمایه اروپا این است که، در مدت زمان مشخص شده به سود بسیار زیادی دسترسی پیدا کنند و به اقامت اروپا بدون شرط حضور دست پیدا کنند. در واقع آنان دوست دارند، در کنار اخذ اقامت و پاسپورت اروپا به سود بالایی برسند. بنابراین می توان گفت سرمایه‌ گذاران خارجی با دو هدف اساسی پا را در مسیر سرمایه‌ گذاری بگذارند. به منظور ارتقا و تقویت بانک اطلاعاتیتان، در بخش قبلی، راجع به اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اروپا نکات جامعی قرار دادیم. حال در این قسمت، علاقه مندیم در رابطه با یکی دیگر از پلن های جذاب اروپایی به نام ویزای استارتاپ که ارزانترین راه اخذ اقامت اروپا است، نیز نکاتی را به جهت تقویت سطح معلومات و تقویت آگاهی شما عزیزان ارائه دهیم. استارت آپ ویزا برای سرمایه‌ دارانی طراحی شده است که قصد راه اندازی یک بیزینس جدید را دارند. در واقع سرمایه داران با ارائه یک طرح خلاقانه و جدید به دولت کشور مقصد ثابت می کنند، که بر راه اندازی بیزینس جدید مصمم هستند و می‌ خواهند با انتقال سرمایه خود به بخش استارت آپ بر اقتصاد کشور مقصد تاثیر بسزایی بگذارند. به عبارتی آنان بایستی ثابت کنند طرحشان برای بازار سرمایه کشور مقصد مثمر ثمر و مفید می باشد. آنان باید طرحشان را در غالب یک بیزینس پلن ارائه دهند. سرمایه اولیه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در اروپا از طریق طرح استارت آپ ویزا ۱۷۵ هزار یورو است. در حالت کلی اگر ۵ سال از انتقال مبلغ ذکر شده به اروپا بگذرد، با انجام یک سری کارهای اداری به اقامت دائم اروپا دست خواهید یافت

تحصیل در خارج از کشور

?ویزای استارت آپ اروپا?

استاندارد های سرمایه گذاری در اروپا

 سرمایه گذارانی که قبل از پا گذاشتن در مسیر مهاجرت قانونی، به مبحث استانداردهای سرمایه گذاری توجه می‌ کنند، به طور قطع به نسبت سرمایه‌ گذارانی که بدون توجه به مسئله استانداردهای سرمایه‌ گذاری وارد کشور مقصد می شوند، موفق تر خواهند بود و ریسک ناچیزی را تجربه خواهند کرد. استانداردهای سرمایه گذاری به شما می‌ گوید  که آیا اروپا و کشور انتخابی شما به جهت وارد کردن سرمایه کشور امنی می باشد  و آیا با سرمایه‌ گذاری در اروپا سریعاً به نتیجه مطلوب دست خواهید یافت یا این که ممکن است سرمایه ای که به کشور اروپا وارد کرده اید را از دست دهید. خوشبختانه، اروپا امنیت سرمایه مهاجرین خارجی را تا حد زیادی تضمین می‌ کند‌ پرتغال به عنوان راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت شما را سریعاً از طریق سرمایه‌ گذاری به اقامت می‌ رساند. نرخ حاکمیت قانون و شاخصه کنترل فساد استاندارد هایی می باشند که می بایست در خصوص آنان تحقیق کنید. برای این که استرس های غیر ضروری از شما دور شود، نمودارهایی از هر دو استاندارد به ترتیب در زیر ترسیم نموده ایم که نشان‌ دهنده استانداردهای سرمایه‌گذاری در کشور پرتغال می باشند.

  • نمودار نرخ تورم در پرتغال:

نمودار نرخ تورم پرتغال

  • نمودار نرخ کنترل فساد در پرتغال:

نمودار کنترل فساد در پرتغال

درصورت مصمم بودن و در صورت داشتن پتانسیل مالی، پیشنهاد می کنیم کشور پرتغال را برای افزایش سرمایه خود انتخاب نمایید. زیرا همانطور که در نمودار مشاهده نمودید، این کشور از لحاظ نرخ حاکمیت قانون و نرخ کنترل فساد شرایط خوبی  دارد و قوه قضائیه کشور مربوطه، در صورت به وجود آمدن مشکل تا حد زیادی عدالت را بین متقاضی و شهروند رعایت می کند.

تحصیل در خارج از کشور

?سرمایه گذاری در پرتغال?

مزایای سرمایه گذاری در اروپا

در مقاله سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌ گذاری در بخش های پیشین نکاتی به منظور سرمایه‌ گذاری از طریق خرید ملک در اروپا و اقامت اروپا از طریق طرح استارت آپ ویزا قرار دادیم. معمولاً سرمایه‌ داران قبل از سرمایه‌ گذاری به آنالیز مزایا و نقاط مثبت سرمایه‌ گذاری در کشور مقصد می پردازند. اگر نکات مثبت کشور مربوطه از نکات منفی و معایب آن پررنگ‌ تر و به عبارتی پرواضح تر باشد، برای سرمایه‌ گذاری اقدام می نمایند. در غیر این صورت  از سرمایه‌ گذاری در کشور مدنظر پشیمان می‌ شوند.  از مهم‌ ترین مزایای، سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری می توان به امکان دسترسی به بازار کار و بازار سرمایه اروپا، اجازه به همراه بردن فرزندان تا سن ۲۴ سال، اجازه تحصیل رایگان فرزندان، اقامت اروپا بدون شرط حضور و اخذ اقامت دائم پس از گذشت ۵ سال اشاره نمود. در خصوص اخذ اقامت دائم به این نکته که بعد از ۵ سال اجازه فروش ملک خود را دارید، توجه کنید. ناگفته نماند که، منظور از اقامت بدون شرط حضور اقامتی است که برای حفظ آن لازم است ۷ روز در سال در کشور مقصد حضور فیزیکی خود را تیک بزنید.

سرمایه گذاری در اروپا

?سرمایه گذاری در اروپا?

خدمات موسسه ملک پور

در امر سرمایه‌گذاری و اقامت اروپا با خرید ملک شما موظفید، از بین دو مسیر پیش رو یکی را به جهت انتقال سرمایه به اروپا برگزینید. یکی از مسیرها این است که، شما بدون آگاهی، بدون الگو قرار دادن افرادی که در مهاجرت خود موفق شده اند و بدون شناخت سرمایه خود را وارد اروپا نمایید. یکی دیگر از مسیرها این است که، شما محتاطانه، با رعایت یکسری اصول و  با راهنمایی‌ های افراد متبحر پا در مسیر سرمایه‌ گذاری بگذارید. مطمئنا اگر انتخاب شما مسیر دوم باشد، سریعا به اقامت اروپا از طریق سرمایه‌ گذاری دست خواهید یافت و در میانه راه استرس کمتری را تجربه خواهید کرد. ولی اگر انتخاب شما مسیر اول باشد، ممکن است پس از گذشت مدت زمانی تمامی سرمایه نقدی و انتقال داده شده را از دست دهید. بنابراین توصیه می‌ کنیم، به جهت حفظ سرمایه خود و به منظور دوری از استرس، از وکیل مهاجرت اروپا کمک بگیرید و امور مهاجرتی خود را به موسسه ملک پور که ارتباط مستقیم با وکلای متبحر دارد، بسپارید.

⬅️ چنانچه علاقمند به مطالعه جامع تری درباره اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

گام به گام تا اخذ اقامت


پاسخ به سوالات در مورد سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا چیست؟

سرمایه گذاری در خرید ملک پرتغال

آیا ایرانیان می توانند از طریق سرمایه گذاری به اروپا بروند؟

بله، اروپا همواره میزبان سرمایه‌ داران ایرانی می باشد.

ارزانترین راه اخذ اقامت اروپاچیست؟

اخذ اقامت از طریق طرح استارت آپ ویزا

آیا امکان اخذ پاسپورت اروپا از طریق سرمایه گذاری برای متقاضیان این امر وجود دارد؟

 بله، سرمایه گذاران پس از ۶ سال در صورت داشتن شرایط لازمه، به شهروند تبدیل می شوند.


_____________ سخن نهایی در مورد سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا  از طریق سرمایه گذاری _____________

در مقاله سریعترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری، به آنالیز مبحث سرمایه گذاری و سرمایه اولیه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در اروپا که امروزه یکی از روش های اساسی و اصلی مهاجرت قانونی در میان سرمایه داران محسوب می شود، پرداختیم و راجع به مسائل مربوط به آن نیز به نکاتی اشاره نمودیم. گاهاً سرمایه داران به اشتباه در بخشی سرمایه گذاری می کنند که برایشان سودده نیست و از لحاظ اقامتی، آثاری برایشان ندارد. توصیه می کنیم؛ راهنمایی های یک وکیل آگاه  را الگوی مسیر سرمایه گذاری خود قرار دهید تا به کارت اقامت اروپا برسید. اگر بر انتقال سرمایه خود به اروپا به منظور اخذ اقامت مصمم می باشید، پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت و قبل از گرفتن تصمیم نهایی با کارشناسان موسسه مهاجرتی MIE تماس بگیرید و بدون پراخت هزینه و به عبارتی رایگان از مشاوره با ارزش بهره مند شوید. البته می‌توانید برای برطرف سازی ابهامات ذهنی خود پرسش‌ های مهاجرتیتان را در بخش دیدگاه ثبت کنید. لطفاً در صورت راضی بودن از مقاله سریع ترین راه اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری ستاره های زیر را طلایی نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 2 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مشاوره رایگان