سرمایه گذاری در ساب وی (Subway)

4 نظر

سرمایه گذاری در ساب وی، مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری و میزان سرمایه برای انجام پروسه ساب وی را در این مقاله بررسی می نماییم. سرمایه گذاری در ساب وی یکی از انواع روش های سرمایه گذاری می باشد که افراد متقاضی می توانند در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند آلمان، سوئیس، اتریش و.... این پروسه را آغاز نمایند. بسیاری از افرادی که در اندیشه سرمایه گذاری در اروپا هستند، قطعاً شرایط سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای مانند ساب وی را نیز بررسی کرده اند؛ چرا که با سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای، علاوه بر آن که می توان مشغول به کار شد، می توان سود مناسبی نیز از این سرمایه گذاری به دست آورد. سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) نیاز به صرف هزینه ای حدود 100 هزار یورو دارد که 30 درصد از این مبلغ را می توان در قالب وام، از دولت کشور مقصد دریافت کرد. برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت و سرمایه گذاری، بررسی عوامل تاثیر گذار مانند تفاوت هزینه ها، دموکراسی و ارزش پاسپورت و آثار حقوقی آن ضروری است. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. همچنین در صورت تماس با موسسه ملک پور و یا تکمیل فرم تماس، با دریافت مشاوره تلفنی رایگان، شرایط شما برای سرمایه گذاری در ساب وی مورد ارزیابی قرار می گیرد. با مشاهده فایل صوتی تصویری ذیل می توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید.

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در ساب وی (بخش اول)


 

 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

(Subway) سرمایه گذاری در ساب وی

بررسی شرایط عمومی سرمایه گذاری در ساب وی (Subway)

این روزها سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) مانند فرانچایز مک دونالد بسیار مورد توجه افرادی قرار گرفته است که قصد مهاجرت و انجام سرمایه گذاری در اروپا را دارند. سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) یکی از روش های سرمایه گذاری در اروپا با هزینه مناسب است.

ویدیو موسسه MIE در مورد بهترین روش مهاجرت


اگر قصد راه اندازی پروسه ساب وی در اروپا را دارید باید بدانید که ساب وی، یکی از انواع رستوران های زنجیره ای مانند مک دونالد، KFC و.... می باشد که به شیوه خرید فرانچایز در کانادا، آلمان و یا کشورهای دیگر مدیریت می شود. بهتر است بدانید که ساب وی مانند فرانچایز مک دونالد، شعبات متعددی در بسیاری از کشورهای اروپایی دارد و این امکان برای متقاضیان فراهم است که در صورت تمایل، شعبه ای از ساب وی را در کشور مورد نظر خود مانند فرانچایز در آلمان و کشورهای دیگر راه اندازی نمایند.

سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) را می توان با سرمایه کم و مناسب آغاز کرد. میزان سرمایه ای که برای راه اندازی یک شعبه ساب وی مورد نیاز است، در حدود 100.000 یورو می باشد. جالب توجه است که شما می توانید معادل 30 درصد از میزان سرمایه مورد نیاز را از دولت مورد نظر وام دریافت نمایید. این رستوران های زنجیره ای در حدود 41552 شعبه در 104 کشور دنیا دارد و بیشتر شعبات آن در کشورهای اروپایی مانند آلمان، سوئیس و اتریش می باشند.

ویدئو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در مک دونالد


نحوه دریافت امتیاز برای سرمایه گذاری در ساب وی (Subway)

در صورتی که قصد سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) را دارید باید قوانین آن را رعایت و اجرا نمایید. در مورد نحوه دریافت امتیاز باید بدانید که تمام امتیازات از قبیل نام و برند محصول به فرد امتیازگیرنده داده خواهد شد. همچنین شخص متقاضی (امتیازگیرنده) تمام آموزش های لازم را توسط افراد صاحب امتیاز در این فرانچایز آموزش می بیند. این آموزش ها درمورد روش کار و همچنین نحوه بازاریابی، شرایط سرمایه گذاری، روش فروش و همچنین مشاوره های لازم در مورد راه اندازی محل می باشد که در اختیار فرد متقاضی یا همان امتیاز گیرنده قرار می گیرد. شخص متقاضی بایستی در آزمون هایی که پس از آموزش ها برگزار می شود، پذیرفته شود. همچنین فرد متقاضی باید در مصاحبه ای که با وی انجام می شود نیز نمره قبولی را کسب نماید تا بتواند امتیاز راه اندازی ساب وی را مانند فرانچایز مک دونالد دریافت نماید. افرادی که قصد راه اندازی ساب وی را دارند باید تمام اصول این برند را مانند برندهای دیگر از جمله فرانچایز مک دونالد آموزش ببینند. سپس مبلغ اولیه را برای ایجاد این بیزینس پرداخت کرده و به صورت مستمر و ماهیانه، مبلغی بابت استفاده از نام برند به شخص صاحب امتیاز پرداخت نمایند. پس از راه اندازی فرانچایز مورد نظر، شخص متقاضی می تواند به صورت مستقل بیزینس خود را اداره کند.

ویدیو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری در ساب وی (بخش دوم)


نحوه کار در ساب وی و انجام سرمایه گذاری در ساب وی (Subway)

با توجه به اینکه در حال حاضر سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است قصد داریم که در این بخش از مقاله،به نحوه کار در ساب وی بپردازیم. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، راه اندازی رستوران های زنجیره ای ساب وی منوط به شرکت در دوره های آموزشی و پذیرش در آزمون نهایی می باشد. برای استفاده از این برند لازم است که دوره آموزشی لازم را طی کرده و امتیازات لازم را به دست آورید تا بتوانید بیزینس خود را راه اندازی نمایید. پس از مراحل گفته شده شخص صاحب امتیاز باید تمامی وسایل مورد نظر فرد را مانند تهیه وسایل، طراحی دکور و همچنین دستور تهیه و منوی غذا در اختیار فرد متقاضی یا همان امتیازگیرنده قرار دهد. نکته ای که باید بدانید این است که اشخاصی که در این نوع فرانچایز اقدام به سرمایه گذاری می نمایند، باید بین 5 تا 10 درصد از سود خود را صرف امور تبلیغات شعب نمایند و مابقی سود به دست آمده به فرد متقاضی تعلق دارد. اگر قصد انجام بیزینس هایی مانند ساب وی و یا فرانچایز در آلمان، فرانچایز در اتریش، سرمایه گذاری در مک دونالد و یا فرانچایز مک دونالد را دارید می توانید برای اطلاع کامل از تمام قوانین موجود، ویدئوی مسیر سبز مهاجرت را تهیه کرده و مشاهده نمایید. این ویدئو توسط موسسه ملک پور تهیه شده. با استفاده از این ویدئو می توانید دانش مهاجرتی و سرمایه گذاری خود را تا سطح یک متخصص مهاجرتی افزایش دهید.

مزایای سرمایه گذاری در ساب وی (Subway)

مسلما اشخاصی که قصد راه اندازی و سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) را دارند، تمایل دارند که از مزایای سرمایه گذاری در این روش اطلاع داشته باشند تا بتوانند با خیالی آسوده در این نوع بیزینس وارد شوند. یکی از مزایایی که برای سرمایه گذاری در ساب وی وجود دارد و می توان به آن اشاره کرد، امکان سرمایه گذاری با هزینه کم و مناسب می باشد. در مقایسه با فرانچایزهای دیگر مانند سرمایه گذاری در مک دونالد، برگر کینگز و...، سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) از هزینه مناسب و کمتری برخوردار است. از مزایای دیگر سرمایه گذاری در ساب وی (Subway)، سود حاصل از این سرمایه گذاری به یورو می باشد که در حدود 5 تا 10 درصد به یورو بوده و سود خوب و قابل توجهیست. مزیت دیگری که سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) دارد این است که درصد ورشکستگی در این نوع بیزینس بسیار پایین می باشد؛ چرا که در صورت راه اندازی این نوع بیزینس، شخص صاحب سرمایه تمام جوانب راه اندازی این نوع بیزینس را بررسی کرده و سپس برند خود را منتقل می نماید. همچنین محصولاتی که در ساب وی استفاده می شوند، علاوه بر اینکه بسیار با کیفیت می باشند هزینه پایینی نیز دارند.

مدارک مورد نیاز برای انجام سرمایه گذاری در ساب وی (Subway)

همانطور که می دانید برای انجام سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) و راه اندازی بیزینس، شخص متقاضی باید تمام مدارک مورد نیاز برای راه اندازی بیزینس را ارائه نماید تا بتواند سرمایه گذاری خود را آغاز کند. مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری ساب وی (Subway) از قرار زیر است:

 

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری ساب وی

ارائه پاسپورت شخص متقاضی و همراهان وی (همسر و فرزندان زیر 18 سال)

داشتن کارت اقامت از کشوری که قصد ایجاد ساب وی را در آن دارید.

ترجمه و ارائه شناسنامه شخص متقاضی و همراهان

ترجمه و ارائه مدارکی مانند بیمه نامه و سابقه کار

ارائه پاسپورت فرد متقاضی و همراهان وی

ارائه تمکن مالی قوی که شامل مبلغ سرمایه گذاری و هزینه های زندگی 1 سال می شود.

ترجمه و ارائه مدارک تحصیلی فرد متقاضی

تکمیل و ارائه فرم درخواست نمایندگی ساب وی

ترجمه و ارائه سند ازدواج و یا طلاق شخص متقاضی در صورت دارا بودن

داشتن سرمایه حداقل 100 هزار یورو

خدمات موسسه ملک پور برای انجام سرمایه گذاری در ساب وی (Subway)

در صورتی که قصد سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) را دارید، لازم است بدانید که در ابتدا بایستی پروسه اقامت خود و اعضای خانواده خویش را انجام داده و اقامت کشور مورد نظر را اخذ نمایید، سپس برای سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) اقدام کنید. راه اندازی بیزینسی مانند ساب وی معمولاً به صورت مزایده انجام می شود و فردی که در این مزایده برنده می شود، می تواند امتیاز و برند ساب وی را راه اندازی نماید. موسسه ملک پور با داشتن سابقه بیش از 15 سال فعالیت در امر مهاجرت  این امکان را فراهم نموده است که متقاضیان سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) با دریافت مشاوره، اطلاعات به روز و دقیقی را در این زمینه کسب کرده و سپس اقدام نمایند. برای این منظور می توانید از راه های ارتباطی موجود، با متخصصان و مشاوران ما در مجموعه بزرگ MIE تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

✔️ هزینه لازم برای سرمایه گذاری در ساب وی چه مقدار است؟

با 100 هزار یورو می توان اقدام به سرمایه گذاری در ساب وی کرد. 30 درصد از این مبلغ را می توان به صورت وام از دولت کشور مقصد دریافت کرد.

✔️ شرایط سرمایه گذاری در ساب وی چیست؟

سرمایه گذاری در ساب وی نیاز به دانش زبان دارد. همچنین متقاضیان باید دوره آموزشی به مدت 6 ماه تا 1 سال را پشت سر گذاشته و در آزمون نهایی پذیرفته شوند تا بیزنس خود را راه اندازی نمایند.

✔️ آیا با سرمایه گذاری در ساب وی می توان اقامت گرفت؟

خیر؛ سرمایه گذاری در ساب وی نه تنها منجر به اخذ اقامت نخواهد شد، بلکه فرد متقاضی بایستی در ابتدا اقامت کشور مورد نظر را دریافت کرده و سپس برای سرمایه گذاری در ساب وی اقدام نماید. 

✔️ آیا سرمایه گذاری در ساب وی، محدودیت سنی دارد؟

خیر؛ هیچگونه محدویت سنی برای سرمایه گذاری در ساب وی وجود ندارد.

سخن پایانی

سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) و شرایط انجام این بیزینس در این مقاله مورد بررسی کامل قرار گرفت. همانطور که به آن اشاره شد، اگر قصد سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) را دارید باید در ابتدا از روش هایی مانند خودحمایتی، اخذ ویزای تحصیلی و یا کار و...، اقامت کشور مورد نظر را دریافت کرده و سپس برای سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) اقدام نمایید. راه اندازی این نوع بیزنس نیاز به سرمایه ای در حدود 100.000 یورو دارد. البته شما می توانید تقریباً 30 درصد از سرمایه خود را از دولت کشور مقصد، وام دریافت کنید. همچنین فرد متقاضی بایستی در دوره های آموزشی که حدوداً بین 6 ماه تا 1 سال به طول می انجامد، شرکت نماید و پس از قبولی در آزمون نهایی، برند مورد نظر را دریافت کند. موسسه ملک پور آماده ارائه خدمات و مشاوره در امر سرمایه گذاری در ساب وی (Subway) می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما از طریق تکمیل فرم تماس و یا برقراری تماس تلفنی، ارتباط گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. همچنین در پایان این مقاله در بخش "ثبت پرسش"، بستر طرح سوالات شما و پاسخگویی مشاوران مهیا شده است.

امتیاز 4.17 از 5 ( 11 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مراد امیری
سلام و عرض خسته نباشید برای سرمایه گذاری در ساب وی شما شرایط کدوم کشور ها رو در حوزه اتحادیه اروپا مناسب تشخیص میدید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب سرمایه گذاری در ساب وی منجر به اقامت دائم و پاسپورت نشده و شما می توانید ابتدا اقامت دائم کشورهایی نظیر اتریش، لهستان، فرانسه، سوئیس، یونان، قبرس و ... را اخذ کرده و سپس با اطلاعات کامل در مورد آن کشور در زمینه Subway سرمایه گذاری کنید. سپاس
محمد علی بهروش
سلام و عرض ارادت خدا قوت به دکتر ملک پور استاد نازنینم و تیم خوبشون اول از همه تشکر می کنم از استاد ملک پور ؛ 6 ماهه دو تا محصول ویدیویی هنر جذب ثروت و هنر زندگی کردن رو تهیه کردم و واقعا دارم تاثیر مثبتش رو در زندگیم میبینم. واقعااااا فوق العاده هستن آشنایی با موسسه دکتر ملک پور و شخص ایشون نقطه عطف زندگی منه. سوالم در خصوص این مقاله اینه که برای اینکه توی کلاس های مرتبط با ساب وی یا مک دونالد بشه شرکت کرد ؛آیا امکان گذروندن دوره ها و آزمون ها با ویزای توریستی هست یا حتما باید فرد یک اقامتی رو داشته باشه؟ سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت دوست عزیز از الطاف و انرژی مثبت شما بسیار سپاسگزاریم. بلی شما می‌بایست برای شرکت در این دوره ها اقامت داشته باشید به طور مثال اقامتی نظیر خودحمایتی و پس از گذراندن دوره ها و آزمون ها و‌کسب مجوزهای لازم اقدام به سرمایه گذاری در این فرانچایزها‌ نمایید.برای کسب جزییات و اطلاعات بیشتر و‌همچنین بررسی شرایطتان به صورت تخصصی توصیه میکنم روی خطوط موسسه ارتباط تلفنی برقرار نمایید.موفق باشید.
پرویز
سلام و عرض ادب. بنده اگر در حال تحصیل در آمریکا باشم آیا اجازه سرمایه گذاری در ساب وی را دارم؟آیا این سرمایه گذاری منجر ب اقامت بعد از تحصیل من میشود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، این امکان فراهم است تا سرمایه گذاری نمایید و ویزای سرمایه گذاری دریافت نمایید و حتی می توانید در حین تحصیل نوع اقامت خود را تغییر دهید. برای بررسی شرایط خود می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل نمایید تا جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.
ناشناس
سلام خدمت شما ببخشید می خواستم بدونم که درصورت بردن لاتاری و ثبت نمایندگی ساب وی در آمریکا در شهر سن حوزه با قیمت حدود ۲۰۰۰۰۰ دلار حدودا درآمد ماهیانه آن چقدر است و آیا با این مقدار امکان ثبت نمایندگی وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید در محیط باشید و بازار را بسجنید تا به پاسخ صحیحی برسید اما در مورد اینکه بتوانید با 200.000 دلار نمایندگی ساب وی را بگیرید هم در صورت کمک دولت این امکان را خواهید داشت وگرنه 200000 دلار برای فرانچایزها میلغی کمی است.
مشاوره رایگان