سرمایه گذاری در ایرلند

4 نظر

سرمایه گذاری در ایرلند

سرمایه گذاری در ایرلند، شرایط اخذ اقامت اروپا با سرمایه گذاری در کشور ایرلند، روش های مختلف سرمایه گذاری در این کشور و همچنین مزایا ومعایب سرمایه گذاری در ایرلند در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. شرایط اخذ اقامت ایرلند با سرمایه گذاری چگونه است؟ روش های گوناگون برای سرمایه گذاری ایرلند چیست؟ آیا ایرلند مقصدی مطمئن برای امر سرمایه گذاری می باشد؟ مزایای سرمایه گذاری در ایرلند و معایب سرمایه گذاری در ایرلند چیست؟ در این مقاله قصد داریم در مورد روش های مختلف سرمایه گذاری در ایرلند، ریسک مالی و تضمین بازگشت سرمایه با سرمایه گذاری در ایرلند با بیان شاخص های مختلف، مطالب مفیدی را ارائه نماییم. امیدواریم شما بزرگواران پس از مطالعه این مقاله پاسخ تمامی پرسش های خود را در مورد اقامت اروپا از با سرمایه گذاری در ایرلند دریافت نمایید. در صورت داشتن سوال در مورد شرایط اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور (MIE) تماس حاصل کنید و یا فرم تماس را کامل نموده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

  • شرایط عمومی سرمایه گذاری در ایرلند
  • شاخص های مهم اقتصادی و استاندارد های سرمایه گذاری در ایرلند
  • روش های مختلف سرمایه گذاری در ایرلند
  • شرایط اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری
  • هزینه های زندگی در ایرلند
  • مزایا و معایب سرمایه گذاری در ایرلند
  • سوالات متداول راجع به سرمایه گذاری در ایرلند
  • نتیجه گیری در مورد سرمایه گذاری در ایرلند

سرمایه گذاری در ایرلندشرایط عمومی سرمایه گذاری در ایرلند

افرادی که در فکر مهاجرت به کشورهای مختلف می باشند بایستی از بین 7 طرق مهاجرتی یکی از مسیرهای مهاجرت را انتخاب نمایند. روش های مهاجرت شامل؛ تولد، ازدواج، پناهندگی، تحصیل، کار، ویزاهای خاص (ویزای اقامت هنرمندان) و سرمایه گذاری می گردد. روش های سرمایه گذاری به چند روش دسته بندی می گردد که شامل خرید ملک در اروپا، ایجاد بیزنس، ثبت شرکت، اقامت اروپا با خرید سهام، خرید اوراق قرضه دولتی، خودحمایتی در اروپا و... می گردد.

فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه سرمایه گذاری در ایرلند

فایل صوتی موسسه ملک پور در زمینه سرمایه گذاری در ایرلند

کشور ایرلند یکی از کشورهای ثروتمند دنیا شناخته می گردد. این کشور تنها کشور انگلیسی زبان اتحادیه اروپا می باشد و از آنجایی که افراد زیادی تمایل به زندگی در کشورهای انگلیسی زبان دارند می توانند ایرلند را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب نمایند. روش های گوناگونی برای اخذ اقامت ایرلند با سرمایه گذاری وجود دارد. در ادامه شرایط اقتصادی این کشور را برای انجام سرمایه گذاری بررسی می نماییم، سپس به بررسی روش های مختلف سرمایه گذاری در ایرلند مانند خرید اوراق قرضه دولتی در ایرلند، خرید سهام در ایرلند، سرمایه گذاری در املاک، سپرده گذاری در حساب دولتی ایرلند و... می پردازیم.

شاخص های مهم اقتصادی و استانداردهای سرمایه گذاری در ایرلند

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در خارج از کشور را دارند بایستی مطمئن شوند که تضمین بازگشت سرمایه با سرمایه گذاری در ایرلند امکان پذیر است و این موضوع بایستی برای آنها معین گردد. تضمین بازگشت سرمایه با سرمایه گذاری در ایرلند را می توان با بررسی شاخص های اقتصادی و استانداردهای سرمایه گذاری مشخص کرد.

شاخص های اقتصادی در هر کشور تعیین کننده این است که آیا آن کشور مقصد مناسبی برای امر سرمایه گذاری است و آیا فرد با منتقل نمودن سرمایه خود به آن کشور می تواند از سود اقتصادی لازم بهره مند گردد؟ آیا فضای لازم برای توسعه کسب و کار وی وجود دارد؟ بنابراین شاخص هایی نظیر رشد اقتصادی، نرخ مالیات، نرخ تورم و... شاخص های بسیار مهمی است. علاوه بر آن در صورتی افراد تصمیم به سرمایه گذاری می نمایند که تضمین بازگشت سرمایه با سرمایه گذاری در ایرلند فراهم باشد و از همین رو شاخص هایی نظیر ریسک مصادره اموال، کنترل فساد و... برای این موضوع قابل بررسی می باشد.

  • شاخص های اقتصادی مهم در ایرلند

یکی از شاخص های مهم برای افرادی که قصد اخذ اقامت اروپا با سرمایه گذاری در ایرلند را دارند شاخص نرخ رشد اقتصادی می باشد. این شاخص بیان می دارد که اقتصاد ایرلند در یک سال چه جهشی را از نظر اقتصادی داشته است. برای بررسی این شاخص می توانیم نمودار میزان تولید ناخالص داخلی در ایرلند را تحلیل کنیم که دارای روند صعودی در سال های گذشته بوده است.

سرمایه گذاری در ایرلند

از دیگر شاخص های مهم برای افرادی که قصد ایجاد شرکت و کسب و کار جدید را دارند نرخ مالیالتی است که بر شرکت و بیزنس تعریف می گردد. در نمودار زیر میزان نرخ مالیات بر شرکت در ایرلند مشخص می باشد. این میزان مالیات طی سالیان اخیر ثابت بوده است.

سرمایه گذاری در ایرلند

افرادی که تصمیم به سرمایه گذاری دارند بایستی اطمینان حاصل کنند که اصل سرمایه آنها در کشور ایرلند حفظ می گردد و دولت این کشور نمی تواند محدودیت های را ایجاد نماید و یا اینکه اموال سرمایه گذار را مصادره نماید، بنابراین نرخ مصادره اموال در این بخش می توانند نشان دهنده این ریسک باشد. نمودار زیر بیانگر ریسک پایین مصادره اموال سرمایه گذار می باشد. عدد یک بیانگر پایین ترین ریسک مصادره اموال می باشد.

سرمایه گذاری در ایرلند

از دیگر شاخص هایی که فرد با استفاده از آن می تواند نسبت به فضای کسب و کار آن کشور آگاهی پیدا نماید کنترل فساد است. در برخی از کشورها فساد در قسمت های مختلف سبب بی اعتمادی سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی است و این سوال وجود دارد که آیا ایرلند در این زمینه موفق عمل نموده است یا خیر؟ عدد 1 بهترین و  7، بدترین وضیعت را در زمینه کنترل فساد در یک کشور نشان می دهد. در نمودار زیر شما می توانید وضعیت مطلوب کشور ایرلند در این زمینه را مشاهده نمایید.

سرمایه گذاری در ایرلند

روش های مختلف سرمایه گذاری در ایرلند

افرادی که شهروند خارج از اتحادیه اروپا می باشند می توانند با سرمایه گذاری در ایرلند اقامت و تابعیت این کشور را دریافت نمایند. افرادی که قصد سرمایه گذاری در ایرلند را دارند بایستی اثبات نمایند که برای این کشور منافع اقتصادی ایجاد می نمایند. در واقع بیزنسی که قصد ایجاد آن را دارند بایستی اشتغال ایجاد نماید، صرفه اقتصادی برای ایرلند داشته باشد و.... یکی از شروط اصلی سرمایه گذاری در ایرلند این است که متقاضیان نباید قبلاً مرتکب جرم و جنایتی شده باشند. برنامه سرمایه گذاری ایرلند از سال 2012 برای تشویق سرمایه گذاران که خارج از اتحادیه اروپا می باشند ایجاد گردید. در این قسمت برخی از روش های سرمایه گذاری در ایرلند را بیان می داریم.

  • Enterprise Investment: متقاضیان می توانند به مبلغ 1 میلیون یورو را در کسب و کار جدید یا در بیزنس های موجود به مدت حداقل سه سال سرمایه گذاری نمایند. این بیزنس می توانند یک نوآوری باشد. سرمایه گذاری فرد می تواند در یک بیزنس یا چندین بیزنس به این ارزش باشد. از طریق بیزنسی که فرد ایجاد می نماید بایستی بتواند افرادی را استخدام نماید.
  • سرمایه گذاری در صندوق؛ یکی دیگر از انواع سرمایه گذاری در ایرلند سرمایه گذاری در صندوق های این کشور می باشد.اخذ اقامت ایرلند از طریق خرید سهام در این روش یک میلیون یورو می باشد. این مبلغ توسط صندوق های سرمایه گذاری در شرکت ها و بیزنس های ثبت شده در ایرلند سرمایه گذاری می شود. این صندوق ها بایستی توسط بانک مرکزی ایرلند مورد تأیید قرار بگیرند. لازم به ذکر است اقامت اروپا با خرید سهام در برخی از کشورهای اروپای شرقی با مبلغ 50 هزار یورو نیز امکان پذیر است.اقامت در عمان

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری 50 هزار یورویی

  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات؛ متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری به ارزش 2 میلیون یورو در املاک و مستغلات به مدت 3 سال اقامت ایرلند را دریافت نمایند. بعد از سه سال متقاضیان می توانند 50 درصد از دارایی خود را بفروشند و بعد از چهار سال نیز می توانند 25 درصد از آن را به فروش برسانند.
  • سرمایه گذاری در پروژه هایی با منافع عمومی؛ این سرمایه گذاری در هنر، ورزش، بهداشت، آموزش کشور ایرلند می باشد که افراد بایستی حداقل 500 هزار یورو را اهدا می کنند.

همچنین افراد می توانند مبلغ 1 میلیون یورو را به دولت ایرلند پرداخت کنند. این مبلغ از بین نمی رود و فرد پس از 5 سال می توانند اصل مبلغ خود را از دولت بگیرد. پس از سال پنجم سرمایه گذران می توانند پاسپورت ایرلند را دریافت نمایند.

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در ایرلند کارآفرینی می باشد؛ در این روش افراد با معرفی کسب و کاری جدید و نوآروانه و سرمایه گذاری در آن می توانند اقامت ایرلند را دریافت نمایند. این کسب و کار جدید بایستی به سود اقتصاد این کشور باشد. افرادی که قصد اخذ اقامت از این طریق را دارند بایستی مبلغ 50 هزار یورو را سرمایه گذاری نمایند. در صورتی که متقاضی دارای شریک باشد شرکا می توانند با سرمایه ای در حدود 30 هزار یورو نیز از این طریق اقامت خود را دریافت نمایند. این نوع سرمایه گذاری بایستی به گونه ای باشد که کسب و کار راه اندازی شده نمونه دیگری در ایرلند نداشته باشد.

سرمایه گذاری در ایرلند

شرایط اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری

همانطور که بیان نمودیم افرادی که حداقل یک میلیون یورو را در ایرلند سرمایه گذاری می کنند یا با سپرده گذاری در حساب دولتی ایرلند می توانند اقامت و تابعیت ایرلند را دریافت نمانید. متقاضیان می توانند بعد از 5 سال اقامت دائم ایرلند را کسب کنند. بعد از 5 سال نیز در صورتی که افراد مرتکب جرمی نشده باشند و زبان انگلیسی را یاد گرفته باشند و بتوانند در آزمون شهروندی این کشور قبول شوند می توانند پاسپورت ایرلند را دریافت نمایند. کپی برداری بدون اجازه و ذکر منبع از محتوای مقاله که توسط موسسه ملک پور به نگارش درآمده است، حرام و غیرقانونی می باشد. پاسپورت این کشور یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان می باشد. پاسپورت ایرلند در رتبه دوم دنیا واقع گردیده است که با این پاسپورت، افراد می توانند به 118 کشور سفر نمایند.

شایان ذکر است اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در ایرلند امکان پذیر است چراکه این کشور عضو اتحادیه اروپا می باشد. متقاضیان می توانند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود درخواست اقامت نمایند. لازم به ذکر است در صورتی که فرزندان اثبات نمایند که مجرد، محصل و وابسته به خانواده هستند می توانند تا سن 24 سالگی اقامت خود را از این طریق دریافت نمایند.

هزینه های زندگی در ایرلند

افرادی که کشور ایرلند را برای مقصد مهاجرتی خود انتخاب می نمانید و قصد اخذ اقامت ایرلند با سرمایه گذاری را دارند بایستی از میزان هزینه های زندگی در این کشور آگاه گردند. کیفیت زندگی در ایرلند بسیار بالاست این کشور نسبت به انگلستان هزینه های به مراتب پایین تری دارد. در جدول ذیل میزان هزینه های زندگی در ایرلند قابل مشاهده می باشد.

 

اقلام

هزینه ها

غذا، رستوران ارزان قیمت

15

شیر (1 لیتر)

0.97

برنج (سفید)، (1 کیلوگرم)

1.48

تخم مرغ (12)

2.7

پنیر محلی (1 کیلوگرم)

8.16

فیله مرغ (1 کیلو گرم)

8.37

گوشت قرمز

9.27

بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی)

2.55

حمل و نقل ماهیانه

120

هزینه آب، برق، گاز و...

145.49

اینترنت

50.62

آپارتمان (1 اتاق خواب) در مرکز شهر

1243.99

آپارتمان (1 اتاق خواب) خارج از مرکز

1021.62

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

4145.91

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز

2936.08

مزایا و معایب سرمایه گذاری در ایرلند

کشور ایرلند تنها کشوری است در اتحادیه اروپا که به زبان انگلیسی تکلم می نمایند، از این رو این موضوع یکی از مزایای سرمایه گذاری در ایرلند می باشد، همچنین کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالاست و نسبت به انگلستان هزینه های به نسبت کمتری دارد.

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در ایرلند این است که با اخذ اقامت ایرلند با سرمایه گذاری متقاضیان علاوه به کشورهای اتحادیه اروپا می توانند به انگلستان نیز سفر نمایند. همچنین پاسپورت ایرلند، بسیار معتبر می باشد که متقاضیان می توانند به آن دست یابند. از دیگر مزایای سرمایه گذاری در ایرلند می توان به پایین بودن مالیات برای صاحبان بیزنس و کسب و کار اشاره کرد.

شاید میزان بالا بودن عدد سرمایه گذاری را بتوان به عنوان معایب سرمایه گذاری در ایرلند عنوان نمود؛ ولی با توجه به شاخص ها و استانداردهای سرمایه گذاری که یکی از امن ترین کشورهای دنیا محسوب می گردد این توجیه بی اثر می گردد. با تهیه محصول راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت می توانید با مزایا و معایب سرمایه گذاری در کشورهای مختلف آشنا شده و با ذهنی آگاه برای سرمایه گذاری خود در خارج از کشور تصمیم گیری نمایید.

سرمایه گذاری در ایرلند

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

سوالات متداول راجع به سرمایه گذاری در ایرلند

✅ شاخص های اقتصادی و استانداردهای سرمایه گذاری در ایرلند چگونه است؟

مهم ترین شاخص های اقتصادی و استانداردهای سرمایه گذاری از جمله نرخ تولید ناخالص داخلی، در وضعیت مناسبی قرار دارند. ریسک مصادره اموال در ایرلند در بهترین حالت ممکن قرار دارد و نرخ مالیات بر شرکت در سال های گذشته ثابت بوده است.

✅ روش های ممکن برای سرمایه گذاری در ایرلند کدامند؟

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در ایرلند وجود دارد؛ از جمله: از خرید اوراق قرضه دولتی در ایرلند، خرید سهام در ایرلند، سرمایه گذاری در املاک، سپرده گذاری در حساب دولتی ایرلند.

✅ آیا با سرمایه گذاری در ایرلند می توان اقامت این کشور را به دست آورد؟

بله؛ سرمایه گذاری در ایرلند منجر به اخذ اقامت این کشور می شود و علاوه بر آن می توان به کشورهای اتحادیه اروپا و انگلستان سفر کرد.

✅ مزایای سرمایه گذاری در ایرلند چیست؟

برخی از مزایای سرمایه گذاری در ایرلند عبارتست از: نرخ پایین مالیات برای صاحبان بیزنس، امکان اخذ اقامت و تابعیت ایرلند از طریق سرمایه گذاری، امکان سفر به اتحادیه اروپا و کشور انگلستان.

 

_____________نتیجه گیری درمورد سرمایه گذاری در ایرلند_____________

سرمایه گذاری در ایرلند، شرایط اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری و مزایا ومعایب سرمایه گذاری در ایرلند در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. افرادی که در پی کسب اقامت از طریق خرید سهام در اروپا می باشند، یا تمایل به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و... را دارند با مبلغ یک میلیون یورو می توانند شرایط اخذ اقامت ایرلند از طریق خرید سهام را محقق کنند یا با سپرده گذاری در حساب دولتی ایرلند به این مهم دست یایند. خرید سهام در ایرلند توسط صندوق های سرمایه گذاری انجام می پذیرد، در واقع صندوق هایی که فرد در آن سرمایه گذاری نموده است. لازم به ذکر است اخذ اقامت ایرلند با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به ارزش 2 میلیون یورو نیز امکان پذیر است. امیدواریم شما عزیزان پس از مطالعه این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در مورد شرایط خرید اوراق قرضه دولتی در ایرلند، خرید سهام در ایرلند، شرایط اخذ اقامت ایرلند از طریق خرید سهام و سرمایه گذاری و... رسیده باشید. چنانچه در مورد سرمایه گذاری در ایرلند سوالی دارید می توانید با دریافت مشاوره رایگان از طریق تماس تلفنی با موسسه ملک پور و یا پر کردن فرم تماس، پاسخ آنها را بیابید. دیدگاه این مقاله نیز برای مطرح کردن نقطه نظرات شما عزیزان در مورد کسب اقامت اروپا با سرمایه گذاری در ایرلند طرح گردیده است.

امتیاز 5 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
فخارمنش
با عرض سلام و خسته نباشید. برای سرمایه گذاری در ایرلند آیا حداقلی در خرید ملک مشخص نشده که از طریق آن بتوانیم اقامت ایرلند را بگیریم؟ ممنونم از راهنماییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر کشور ایرلند به طور مستقیم و به صرف خرید ملک اقامت نمی دهد اما می توانید برای سرمایه گذاری و خرید اوراق های دولتی اقدام و اقامت دریافت نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
رها هرمی
سلام وقت بخیر به ریال چقدر سرمایه نیازه تا بتونیم تو ایرلند شرکت بزنیم و اقامت بگیریم؟ برای خانواده 4 نفره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وعرض ادب روشهای مختلفی برای اخذ اقامت دائم و پاسپورت ایرلند وجود دارد. ولی اگر بخواهید از طریق راه اندازی بیزینس اقدام کنید باید 1 میلیون یورو سرمایه گذاری کنید. ولی روشهای دیگری نظیر donation وجود دارد که سرمایه کمتری نیاز دارد و منجر به اقامت این کشور می شود. برای دریافت اطلاعات دقیقتر لطفا با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید. سپاس
نیایش نبوی
سلام و خسته نباشید در مورد خرید ملک ایرلند فرمودید بعد از 3 سال 50% ملک رو می تونن بفروشن و بعد از 4 سال 25%، آیا جهت حفظ اقامت واخذ تابعیت باید حداقل 25% ملک رو نگه دارند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله شما می توانید از این طریق اقامت دائم ایرلند را کسب کنید تا زمانی که اقامت دائم را کسب نکرده اید نمی توانید همه ملک را بفروشید ولی بعد از اخذ اقامت دائم می توانید تمام ملک را بفروشید. برای دریافت اطلاعات در مورد سایر روشهای مهاجرتی می توانید با موسسه تماس گرفته و مشاوره کامل دریافت نمایید . سپاس
محمودیان
با سلام می خواستم بپرسم که آیا امکان سرمایه گذاری در ایرلند و خرید ملک با مبلغ ۳۰۰ هزار یورو وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز اگر قصد شما از خرید ملک در کشور ایرلند، دریافت اقامت این کشور است باید به اطلاع شما برسانیم که این امر امکان پذیر نیست ولی شما با این مبلغ می توانید در کشورهای یونان و یا پرتغال ملک خریداری کنید و اقامت دریافت نمایید.
مشاوره رایگان