سرمایه گذاری در روسیه - اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری، روش های سرمایه گذازی

5 نظر

سرمایه گذاری در روسیه، شرایط سرمایه گذاری در روسیه و اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار گرفته است. با توجه به اینکه متقاضیان زیادی جهت سرمایه گذاری در این کشور اقدام می نمایند و سوالات زیادی در این باب به وجود می آید، بر آن شدیم تا درقالب یک مقاله به آنها پاسخ دهیم. سرمایه گذاری در روسیه چگونه است؟ استانداردهای سرمایه گذاری در کشور روسیه چگونه است؟ روش های سرمایه گذاری در کشور روسیه کدام است؟ آیا اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است؟ با توجه به تعدد روش های سرمایه گذاری، از طرق مختلفی می توان برای سرمایه گذاری خارجی در کشور روسیه اقدام کرد. اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری با کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید در این کشور امکان پذیر است. اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه مقاله ارائه شده است. شما سروران گرامی می توانید در صورت نیاز، با تلفن های موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید و با استفاده از مشاوره تلفنی رایگان، از شرایط این روش مهاجرتی اطلاع یابید.

  • شرایط عمومی سرمایه گذاری در روسیه
  • شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در روسیه
  • استانداردهای سرمایه گذاری در روسیه
  • شاخص های اقتصادی تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در روسیه
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در روسیه
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در روسیه
  • سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در روسیه
  • سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در روسیه
  • مزایای سرمایه گذاری در روسیه
  • سوالات متداول

تماس با ما

 

سرمایه گذاری در روسیه

شرایط عمومی سرمایه گذاری در روسیه

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در روسیه امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند برای ورود به این کشور از روش های مختلف سرمایه گذاری در روسیه استفاده نمایند؛ اما باید قبل از هرگونه اقدام جهت سرمایه‌گذاری در این کشور، از شرایط کلی این کشور اطلاع داشته باشند. کشور روسیه پهناورترین کشور جهان می باشد و در شمال اوراسیا قرار گرفته است. این کشور دارای 146 میلیون جمعیت است. کشور روسیه نهمین کشور پرجمعیت جهان می باشد. روسیه در رتبه 7 اقتصاد جهان قرار دارد.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری خارجی

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری خارجی

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری خارجی

 

تورم در سال های اخیر در این کشور به زیر 7% رسیده است. در ادامه مطالب تمامی موارد مربوط به سرمایه گذاری روسیه بر شما عزیزان بررسی شده است تا افرادی که قصد ورود به این کشور دارند با اطلاع کامل جهت این پروسه اقدام نمایند.

شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در روسیه

سرمایه گذاری در روسیه یکی از راه های ورود و اخذ اقامت و تابعیت این کشور می باشد. با توجه به اینکه سالیانه متقاضیان بسیاری اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می نمایند، در این بخش به بررسی پروسه های سرمایه گذاری می پردازیم. متقاضیان می توانند از روش های گوناگونی سرمایه گذاری در روسیه اقدام نمایند 1: ثبت شرکت 2: کار آفرینی 3: خرید ملک

 متقاضیان که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند، باید ابتدا یک بیزنس پلن داشته باشند و اگر قصد اخذ اقامت از طریق خرید ملک را دارند شرایط خود را بررسی نموده و سپس جهت این موضوع اقدام نمایند. متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند، می توانند با پرداخت مالیات به مدت حداقل 5 سال در این کشور، اقامت دائم این کشور را بدست آورند. در برخی موارد با سرمایه گذاری در این کشور، امکان اخذ تابعیت این کشور وجود دارد که در ادامه مطالب به این شرایط پرداخته خواهد شد. همچنین با مراجعه به مقالات زیر می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص اخذ اقامت و پاسپورت روسیه دریافت کنید.

استانداردهای سرمایه گذاری در روسیه

سرمایه گذاری در روسیه

 

استانداردهای سرمایه گذاری در روسیه در این بخش مورد بررسی قرار خواهد گرفت. افرادی که قصد سرمایه گذاری در روسیه را دارند باید مسائل مربوط به سرمایه گذاری در این کشور مانند خطر مصادره اموال و... را مورد بررسی قرار دهند. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند در صورتی که توانایی پرداخت مالیات و یا قروض را نداشته باشند، دولت روسیه می تواند اموال ایشان را مصادره نماید. این موضوع را می توان با مشاهده و تحلیل نرخ مصادره اموال در کشور روسیه دریافت. همانطور که در نمودار مقابل مشاهده می نمایید، نرخ مصادره اموال در چند سال اخیر کشور روسیه برابر با 5 بوده است که با حداکثر نرخ تعیین شده برای این شاخص، فاصله زیادی ندارد. در کشورهایی که خطر سلب و مصادره اموال در آن ها پایین و نزدیک به عدد 1 باشد، سرمایه گذاران می توانند با اطمینان خاطر بیشتری برای سرمایه گذاری اقدام نمایند. در حالی که هر چه این نرخ به عدد 7 نزدیک شود، از میزان امنیت سرمایه گذاری در آن کشور کاسته می شود.

سرمایه گذاری در روسیه

 

از دیگر استانداردهای سرمایه گذاری که بررسی و توجه به آن ها قبل از تصمیم گیری نهایی در خصوص سرمایه گذاری توصیه می شود، نرخ کنترل فساد می باشد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که کشور روسیه از نظر فساد اقتصادی در رتبه 138 جهان قرار گرفته است.

 

 

شاخص های اقتصادی تأثیرگذار بر سرمایه گذاری در روسیه

سرمایه گذاری در روسیه و اخذ اقامت این کشور از این طریق، مستلزم دانستن وضعیت اقتصادی این کشور می باشد. از موارد قابل توجه در زمینه سرمایه گذاری، پرداخت مالیات و رشد اقتصادی این کشور است. در بحث پرداخت مالیات، متقاضیان سرمایه گذاری در روسیه به نسبت سود خود باید 13 الی 40 درصد مالیات به دولت پرداخت نمایند. میانگین مالیات اخذ شده در کشور روسیه را می توانید در نمودار مقابل مشاهده نمایید.سرمایه گذاری در روسیه

 

نرخ رشد اقتصادی نیز برای متقاضیان سرمایه گذاری دارای اهمیت است. به منظور بررسی و تحلیل رشد اقتصادی کشور روسیه می توان نرخ تولید ناخالص داخلی در این کشور را مد نظر قرار داد. میانگین نرخ تولید ناخالص داخلی در کشور روسیه در سال 2018 برابر با 25،629.28 بوده است. 

 

سرمایه گذاری در روسیه

 

 

از مواردی که متقاضیان سرمایه گذاری در روسیه باید به آن توجه داشته باشند نرخ تورم این کشور است که در حال حاضر معادل 4.5% می باشد.

 

 

 

 

 

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در روسیه

سرمایه گذاری در روسیه از طریق خرید ملک امکان پذیر می باشد. متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور می توانند با خرید ملک حداقل به ارزش 15.000.000 روبل یا 160.000 دلاری در این کشور از سوی دولت این کشور تقاضای اقامت دائم و پاسپورت این کشور را داشته باشند. در این روش متقاضیان می بایست خانه های مورد نظر دولت را خریداری نمایند و تنها در برخی موارد به خانه های مطلوب خود دست پیدا می کنند. متقاضیان ورود به این کشور و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در روسیه توجه داشته باشند که هزینه اجاره ملک در این کشور حدوداً 1000 یورو در ماه می باشد. البته در شه های کوچک این عدد به کمتر از 1000 یورو کاهش می یابد. متقاضیان خرید ملک و سرمایه گذاری از این طریق می توانند از طریق خرید ملک دلخواه خود در کشورهایی همانند اسپانیا و پرتغال اقدام به اخذ پاسپورت این کشورها نمایند.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در روسیه

سرمایه گذاری در روسیه و ثبت شرکت دراین کشور یکی از راه های اخذ اقامت این کشور می باشد. متقاضیان می توانند در این کشور ثبت شرکت نموده و بیزنس پلن مورد نظر و تأیید شده ارائه دهند. متقاضیان می توانند شرکت های متفاوتی را در کشور روسیه ثبت داشته باشند. در ادامه مطالب انواع شرکت ها نام برده شده و شرایط آن مطرح شده است.

ثبت شرکت سهامی عام:

سرمایه گذاری در شرکت های سهام عام نیاز به پرداخت سرمایه اولیه دارد. متقاضیان باید برای ثبت شرکت سهام عام مبلغ 100.000 روبل در حساب خود داشته باشند. متقاضیان باید بیزنس پلن مورد تایید و سود آور ارائه دهند. افرادی که اقدام به ثبت این نوع شرکت می نمایند باید حداقل یک نفر را در شرکت خود استخدام نمایند. متقاضیان برای ثبت و شروع این پروسه کاری و ثبت شرکت در این کشور می بایست حداقل 6 الی 8 ماه را در نظر داشته باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص:

سرمایه گذاری در روسیه و ثبت شرکت سهامی خاص باید دارای شرایطی باشد. متقاضیان باید مبلغی حدوداً به ارزش 10.000 روبل روسیه در حساب شرکت خود داشته باشند. متقاضیان باید بیزنس پلن مورد تایید و سود آور ارائه دهند. سرمایه گذاران در این کشور باید حداقل 1 نفر را استخدام شرکت خود نمایند. متقاضیان توجه داشته باشند برای ثبت این نوع باید زمانی حدود 2 الی 4 ماه در نظر داشته باشند. متقاضیان توجه داشته باشند در این نوع ثبت شرکت نیاز به ورورد تبعه روس در سهام این شرکت نمی باشد و متقاضیان می توانند به طور مستقل شرکت خود را رهبری نمایند.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود:

سرمایه گذاری در روسیه و ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارای قوانینی می باشد. متقاضیان باید در این شرکت مبلغی حدود 10.000 روبل روسیه در حساب شرکت خود داشته باشند. متقاضیان باید در این نوع شرکت یک بیزنس پلن ارائه دهند. در این شرکت سرمایه گذاران باید 1 الی 5 نفر از اتباع این کشور را استخدام شرکت خود نمایند. مدت درخواست ثبت این نوع شرکت حدوداً زیر 1 ماه می باشد، متقاضیان نیاز به ورود سهام داران روسی در شرکت خود ندارند و می توانند به طور مستقل شرکت خود را اداره نمایند. 

متقاضیان اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت می توانند با ثبت شرکت در کشورهای اروپایی همچون اتریش و... اقامت دائم این کشور را که در سطح جهان مطرح می باشد بدست آورند. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ثبت شرکت در این کشور از لینک زیر دیدن نمایند.

سرمایه  گذاری در روسیه

ثبت شرکت در اتریش

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در روسیه

سرمایه گذاری در روسیه و کار آفرینی در این کشور یکی از راه های اخذ اقامت در این کشور می باشد. متقاضیانی که قصد کارآفرینی در این کشور را دارند می بایست پلن تجاری مورد تأیید و بیزنس پلن خود را به اداره کار این کشور ارائه دهند. لازم به ذکر است که این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه و گردآوری شده، هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و غیرقانونی می باشد. متقاضیان سرمایه گذاری از این طریق باید در ابتدا ثبت شرکت نموده و در زمینه کارآفرینی خود فعالیت نمایند. سرمایه گذاران در این کشور می تواند در 3 زمینه سازمانی، کارآفرین فردی و صنعت کشاورزی کارآفرینی نمایند. حداقل میزان سرمایه گذاری در این روش، مبلغ 1.000.000 دلار آمریکا می باشد.

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در روسیه

سرمایه گذاری در این کشور از طریق خرید اوراق قرضه و یا کمک به صندوق ملی این کشور امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند با پرداخت 7.500.000 روبل به صندوق ملی این کشور، اقامت روسیه را اخذ نمایند. متقاضیان سرمایه گذاری در روسیه تنها بعد از گذشت 2 الی 3 ماه می توانند درخواست اقامت این کشور را داشته باشند. اصولاً درخواست شما جهت اقامت این کشور در بازه زمانی 5 الی 10 سال صادر می شود و متقاضیان می توانند بعد از این پروسه همان طور که مد نظر قرار داده اند ادامه زندگی داشته باشند.

مزایای سرمایه گذاری در روسیه

سرمایه گذاری در روسیه و اخد اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری دارای مزایایی می باشد که متقاضیان می بایست از آن اطلاع داشته باشند. متقاضیانی که از این روش وارد این کشور می شوند گذرنامه های 5 ساله یا 10 ساله اخذ می نمایند. متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور نیاز به حضور 90 روزه در طول 1 سال دارند. متقاضیان می توانند از این روش گذرنامه و پاسپورت روسیه را اخذ نمایند و با این پاسپورت به 100 کشور جهان بدون نیاز به ویزا وارد شوند. متقاضیان می توانند در این کشور از شرایط شهروندی استفاده نمایند. افرادی که اقامت و تابعیت این کشور را اخذ می نمایند، اجازه خرید ملک در این کشور را دارند و حتی می توانند از این طریق، یک درآمد پرسود داشته باشند.

سرمایه  گذاری در روسیه

مهاجرت به روسیه

شما عزیزان می توانید با تهیه محصول راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت به تدریس مدیر موسسه ملک پور، با انواع روش های سرمایه گذاری در کشورهای مختلف آشنا شده و بهترین گزینه و روش را برای مهاجرت یا سرمایه گذاری خود انتخاب نمایید.

سرمایه گذاری در روسیه

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

 

سوالات متداول

✅ از چه روشی می توان در کشور روسیه سرمایه گذاری کرد؟

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در روسیه وجود دارد که از جمله آن ها ثبت شرکت، کارآفرینی و خرید ملک می باشد.

✅ آیا اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است؟

بله؛ با استفاده از روش هایی مانند کارآفرینی در روسیه می توان اقامت این کشور را به دست آورد. لازم به ذکر است که برای ایجاد کسب و کار جدید در روسیه، ارائه بیزنس پلن و تأیید آن الزامی است.

✅ امنیت سرمایه گذاری در روسیه چگونه است؟

با توجه به نرخ مصادره اموال در کشور روسیه که برابر با 5 می باشد، امنیت سرمایه گذاری در این کشور پایین بوده و در صورت بروز اختلاف و بحران، احتمال مصادره اموال توسط دولت این کشور وجود دارد.

سخن پایانی

سرمایه گذاری در روسیه و اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر می باشد. ما در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا تمامی شرایط سرمایه گذاری در روسیه را در این مقاله برای شما متقاضیان عزیز بررسی نماییم. متقاضیان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ویدئوهای رایگان مربوط به سرمایه گذاری در روسیه و دیگر مقالات مرتبط در این زمینه استفاده نمایند. پیشنهاد می شود متقاضیان قبل از هرگونه اقدام، با مشاورین موسسه ملک پور مشاوره تلفنی رایگان داشته باشند تا با کسب اطلاعات بیشتر در باب سرمایه گذاری در روسیه اقدام به این امر نمایند. برای این منظور کافیست با تلفن های این موسسه تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید. متقاضیان سرمایه گذاری در روسیه و اخذ اقامت و تابعیت می توانند در قسمت انتهایی مقاله در بخش "ثبت پرسش"، سوالات خود را بیان کرده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

امتیاز 5 از 5 ( 13 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
سامان علیزاده
سلام خیلی مقالتون خوب بود. من با 2 میلیارد سرمایه میتونم یه فست فود ایرانی توی کشور روسیه راه اندازی کنم؟ شنیدم این مبلغ برای کشورهای تاپ یکم پایین هست اگه میشه راهنمایی کنید .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما خیلی کلی است و باتوجه به نرخ ارز شما تقریباً 150 هزاریورو سرمایه دارید و با این مبلغ اقدام به سرمایه گذاری در فست فود اگر منظورتان فرانچایز باشد خیلی ریسک بالایی دارید و پشتوانه مالی شما پایین، اگر مد نظرتان این باشد که ملک بخرید و بعد فست فود راه اندازی کنید باید ببینید که اصلا ما ایرانی ها اجازه خرید ملک داریم و اگر داریم آیا به صرف خرید ملک کشور روسیه اقامت می دهد یا خیر. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
اناهیتا
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر باشه ممنونم از مقاله خوبتون من در ایران بیزینس دارم و سابقه کار مدیریتی میخواستم بدونم اگر بخوام شرکتی ثبت کنم چقدر نیاز به پشتوانه مالی داره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای ثبت شرکت در هر کشوری باید سرمایه خوبی داشته باشید ثبت شرکت هزینه هایی مانند سرمایه اولیه، استخدام کارمند، حقوق کارمند، هزینه ثبت شرکت،پرداخت اجاره و پرداخت مالیات دارد و به همین دلیل باید شرایط مالی خوبی داشته باشید. برای اخذ اطلاعات دقیقتر در این زمینه می توانید با موسسه تماس گرفته و در این زمینه شماوره دریافت نمایید. سپاس
هاشم آقایی
سلام ممنون از مقاله خوبتون در مورد سرمایه گذاری در روسیه اکثر سوالاتم را پاسخ گرفتم فقط یک موضوع آن هم اینکه چگونه پاسپورت روسیه را اخذ کنم؟آیا میشه مسکن خرید کرد و پاسپورت گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خرید ملک در روسیه منجر به اخذ پاسپورت نمی شود ولی شما می توانید از طریق خرید ملک در برخی کشورها نظبر یونان، قبرس، پرتغال اقامت دائم و پاسپورت اخذ کنید. سپاس
عبای اقایی
سلام ممنون بابت مقاله بسیار عالیتون در مورد سرمایه‌گذاری در روسیه اکثر سوالاتم را پاسخ گرفتم و تصمیم گرفتم که به کشور دیگری فکر کنم مطالبتان فوق العادست واقعا به تصمیم گیری های من جهت داد.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب سپاس از شما دوست عزیز شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر کشورها با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید. سپاس
anahita31
سلام و عرض ادب وقت بخیر من میخوام یک شرکت در روسیه ثبت کنم چقدر باید پشتوانه مالی داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب اگر هدف شما از ثبت شرکت، دریافت اقامت می باشد باید به اطلاع شما برسانیم که این امر امکان پذیر نمی باشد و منجر به اقامت شما نمی شود و هزینه های ثبت شرکت بسته به نوع آن تفاوت هایی دارد.
مشاوره رایگان