رشته حقوق در آمریکا

2 نظر

رشته حقوق در آمریکا

تحصیل در رشته حقوق در آمریکا یکی از موضوعاتی است که همه ساله متقاضیان بسیاری را به خود جذب می کند.چگونگی اخذ پذیرش در رشته حقوق در آمریکا،درآمد رشته حقوق در آمریکا، اپلای رشته حقوق در آمریکا، دانشگاه حقوق نیویورک، بهترین گرایش حقوق برای مهاجرت، مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا در رشته حقوق، هزینه های تحصیل در این رشته در آمریکا و... در این نوشتار به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.نکته بسیار مهم این است که نظام آموزشی در کشور آمریکا از کیفیت بسیار زیادی برخوردار بوده و همین امر موجب محبوبیت این کشور در میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور شده است، بر این اساس موسسه ملک پور آماده هرگونه خدمت رسانی در خصوص تحصیل در رشته حقوق در آمریکا، شرایط وکالت در آمریکا و به طور کلی یاری دهنده شما عزیزان در مسیر مهاجرت به آمریکا است. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید.

موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند عبارتند از:

  • درباره کشور آمریکا و روش های مهاجرت با رشته حقوق در آمریکا
  • شرایط رشته حقوق در آمریکا برای تحصیل
  • شرایط رشته حقوق در آمریکا برای کار
  • شرایط رشته حقوق در آمریکا برای سرمایه گذاری
  • هزینه زندگی در آمریکا
  • سخن پایانی درباره رشته حقوق در آمریکا

وکیل مهاجرت به آمریکا

درباره کشور آمریکا و روش های مهاجرت با رشته حقوق در آمریکا

کشور آمریکا از جمله محبوب ترین کشور ها در میان متقاضیان اخذ اقامت از طرق مختلف در خارج از کشور است. به طور کلی کشور آمریکا از جمله مدرن ترین کشورهای دنیا بوده و همواره یادآور سطح بسیار بالایی از تکنولوژی و امکانات در اذهان عمومی است.

کشور آمریکا بسیار گسترده است و از ۵۰ ایالت تشکیل شده است و جمعیت آن در حدود ۳۳۰ میلیون نفر می باشد.یکی از پر جمعیت ترین و مهم ترین شهرهای آمریکا نیویورک است و شهر واشنگتن دی سی به عنوان پایتخت آمریکا معرفی شده است.به طور کلی کشور آمریکا به عنوان یکی از ثروتمند ترین و قدرتمند ترین کشورهای جهان است و قطعاً با وجود اقتصاد بسیار قوی به عنوان یکی از ایده آل ترین مقاصد مهاجرت برای دانشجویان به حساب می آید.از آنجا که یکی از پر طرفدارترین رشته های تحصیلی در میان متقاضیان رشته حقوق بوده و وکالت از جمله محبوب ترین و پردرآمد ترین مشاغل دنیاست، جزئیات مربوط به تحصیل در رشته حقوق در آمریکا و شرایط کاری مانند درآمد رشته حقوق در آمریکا و همچنین روش های سرمایه گذاری در آمریکا برای دارندگان مدرک حقوق را در این لینک مطالعه خواهید کرد.

شرایط رشته حقوق در آمریکا برای تحصیل

نکته بسیار مهم در رابطه با چگونگی و شرایط تحصیل در رشته حقوق در آمریکا این است که برخلاف سیستم آموزشی بسیاری از کشور ها از جمله کشورهای اروپایی، برای تحصیل در رشته حقوق در آمریکا می بایست در ابتدا برای دریافت مدرک لیسانس اقدام نمود. رشته ای که متقاضی برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب می کند می تواند با رشته حقوق نیز متفاوت بوده و مرتبط نباشد. البته لازم به ذکر است دانشجویانی که قصد ورود به دانشکده های حقوق در آمریکا را دارند می باست در آزمون LSAT شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نمایند. رشته حقوق دانشگاه هاروارد، از جمله شناخته شده ترین رشته های تحصیلی این دانشگاه می باشد. متقاضیان تحصیل در رشته حقوق دانشگاه هاروارد می توانند به وب سایت این دانشگاه مراجعه کرده و شرایط اپلای و اخذ پذیرش را به طور کامل مطالعه نمایند.

به طور کلی مقاطع و مدارک تحصیلی رشته حقوق در آمریکا عبارتند از:

  •  (مدرک حقوق دکتر جویس):JD

این مدرک در اکثر دانشکده های رشته حقوق در آمریکا ارائه می دهد.این مدرک در پایان یک دوره ۳ ساله مطالعه به صورت تمام وقت و یک دوره ۴ ساله که به صورت پاره وقت انجام می گیرد، ارائه می شود.

  • کارشناسی ارشد حقوق (LLM):

این مدرک طی یک دوره ی ۱ ساله تمام وقت ارائه می گردد. متقاضی می تواند با داشتن مدرک JD برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد حقوق در این دوره شرکت نمایند.

  • دکتری علوم قضایی (SJD):

متقاضی می تواند این مدرک را طی شرکت در یک دوره 3 ساله دریافت کند. این مدرک بالاترین درجه آکادمیک در رشته حقوق در آمریکا می باشد.

تحصیل در ترکیه

دانشگاه های آمریکا

شرایط رشته حقوق در آمریکا برای کار

تحصیل در رشته حقوق در آمریکا شرایط مناسبی را برای کار فارغ التحصیلان فراهم می نماید. دانشجویان، می بایست ۳ تا ۴ سال را در رشته حقوق به تحصیل پرداخته و در موضوعات و شاخه های نظریه حقوقی، قانون اداری، روش های تحلیلی، حقوق و اخلاق شهروندی، قانون اساسی، قانون تجارت و ورشکستگی و... دانش خود را ارتقا دهند.دانشجویان در سال دوم و سوم در دوره های کارآموزی که به مدت ۱ سال به طول می انجامد شرکت می نمایند. سپس در سال سوم دانشجویان گرایش خود را از میان گرایشات زیر انتخاب می نمایند:

  • قانون عمومی
  • قانون کسب و کار
  • قانون بین الملل
  • قانون ثبت اختراع
  • قانون کیفری

در نهایت دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیلی خود می بایست در آزمون وکالت کشور آمریکا شرکت نموده و نمره قبولی در این آزمون را دریافت نمایند.انتخاب ایالت مورد نظر و ثبت نام در آزمون توسط خود دانشجو انجام می گیرد. آزمون وکالت در آمریکا در ۲ مرحله انجام می گیرد، در مرحله اول دانشجو در امتحان مربوطه شرکت می کند و در مرحله بعد (روز بعد) دانشجو مباحث گوناگون حقوقی را به نوشتار در می آورد. سپس با قبولی در این آزمون، متقاضی توسط دولت مورد ارزیابی قرار می گیرد و فرد می تواند در همان ایالتی که در آزمون آن شرکت کرده است مشغول به کار شود.

در رابطه با نحوه کار پس از تحصیل برای دانشجویان بین المللی در رشته حقوق در آمریکا نیز باید به این نکته توجه داشت که دانشجویان پس از تحصیل می توانند یک سال در کشور آمریکا بمانند و به دنبال کار بگردند. در این مرحله با توجه به مراحلی که توضیح داده شد دانشجویان رشته حقوق می توانند وارد بازار کار در زمینه تحصیلات خود شوند و ویزای دانشجویی خود را به ویزای کاری آمریکا تبدیل نمایند. درآمد رشته حقوق در آمریکا و همچنین موقعیت اجتماعی این شغل در آمریکا، در سطح بالایی قرار دارد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی کامل در خصوص روش های مهاجرت و اخذ اقامت از محصول بی نظیر گام به گام تا اخذ اقامت با تدریس استاد ملک پور بهره مند شوید:

گام به گام تا اخذ اقامت

شرایط رشته حقوق در آمریکا برای سرمایه گذاری

کشور آمریکا برنامه های مختلفی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت از این طریق دارد که فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانند با توجه به میزان سرمایه و شرایط خود برای هریک از این برنامه ها اقدام نمایند. فارغ التحصیلان رشته حقوق در آمریکا می توانند از طریق دریافت هریک از ویزاهای زیر برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایند:


ویزای E5: این نوع ویزا شناخته شده ترین روش سرمایه گذاری در آمریکا به حساب می آید.

در این روش، متقاضی می بایست مبلغی در حدود ۹۰۰ هزار دلار آمریکا را برای سرمایه گذاری در این کشور در نظر بگیرد و به کارآفرینی در آمریکا بپردازد.

ویزای C5: این نوع ویزا به منظور ایجاد اشتغال در مناطق مشخص شده به متقاضی سرمایه گذاری اعطا می گردد.

ویزای T5: این نوع ویزا به منظور ایجاد اشتغال در مناطق کم جمعیت و یا مناطقی با نرخ بیکاری بالا به متقاضی اعطا می شود.

ویزای R5: این نوع ویزا نیز به منظور ایجاد اشتغال به متقاضی داده می شود با این تفاوت که در این نوع ویزا مناطق از قبل تعیین نشده اند.

ویزای I5: این نوع ویزا مختص متقاضیان ایجاد اشتغال در مناطقی است که توسط دولت تعیین شده و بر اساس نرخ بیکاری اولویت بندی شده اند.

برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص بهترین روش مهاجرت برای رشته حقوق به لینک بهترین روش مهاجرت برای رشته حقوق مراجعه فرمایید.

هزینه زندگی در آمریکا

یکی از موضوعات مهم و قابل توجه برای علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور از جمله متقاضیان تحصیل در رشته حقوق در آمریکا بررسی میانگین هزینه های زندگی در کشور مورد نظر است. لازم به ذکر است هزینه های زندگی در آمریکا به نسبت بسیاری از کشورها بالاتر است لذا توصیه می شود دانشجویانی که برای تحصیل در این کشور اقدام می نمایند از تمکن مالی مناسبی برخوردار باشند. این مقاله توسط کارشناسان متخصص و مجرب موسسه ملک پور به رشته تحریر درآمده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاً حرام بوده و پیگرد قانونی دارد. به طور میانگین هزینه های زندگی به صورت سالانه در آمریکا در حدود ۲۹ هزار دلار تخمین زده می شود.در جدول زیر لیستی از هزینه های زندگی در آمریکا را مشاهده می نمایید:

 

اقلام

هزینه (دلار)

یک وعده غذایی در رستوران

15

یک بطری آب

1.53

یک لیتر شیر

0.85

۱۲ عدد تخم مرغ

2.31

یک کیلوگرم سیب

4.53

یک کیلوگرم موز

1.56

یک کیلوگرم سیب زمینی

2.60

یک کیلوگرم گوجه فرنگی

4.27

رفت و آمد ماهانه

65.41

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

1,340.18

آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر

1,080.39

هزینه ماهانه باشگاه ورزشی

37.02

اینترنت ماهانه

65.54

 


_____________سخن پایانی درباره رشته حقوق در آمریکا____________

تحصیل در رشته حقوق در آمریکا، نحوه ورود به دانشکده های حقوق در آمریکا، نحوه شرکت در آزمون وکالت آمریکا، درآمد رشته حقوق در آمریکا، اپلای رشته حقوق در آمریکا، دانشگاه حقوق نیویورک، بهترین گرایش حقوق برای مهاجرت، وکالت در آمریکا و دیگر موضوعات مربوط به چگونگی تحصیل و بازار کار رشته حقوق در آمریکا به طور کامل در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. همانطور که گفته شد، برای تحصیل در رشته حقوق در آمریکا می بایست در ابتدا برای دریافت مدرک لیسانس اقدام نمود. رشته ای که متقاضی برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب می کند می تواند با رشته حقوق نیز متفاوت بوده و مرتبط نباشد. نکته قابل توجه برای متقاضیان وکالت در آمریکا این است که این عزیزان می بایست پس از اتمام تحصیلات خود در آزمون های وکالت آمریکا که در هر ایالت به طور جداگانه برگزار می گردد شرکت نمایند و با قبولی در این آزمون وارد بازار کار شده و از درآمد بالای این رشته در آمریکا بهره مند گردند.علاقه مندان به تحصیل و کار در رشته حقوق در آمریکا می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایند. همچنین می توانید سؤالات خود را در پایان همین بخش مطرح فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

 


ثبت پرسش
میمنت رادی
سلام وقت بخیر پسرم ۲۵ ساله ارشد حقوق جرم شناسیه خرداد درسش تموم شده وخرداد۱۴۰۲ مشمول میشه چطورمیتونه برای دانشگاههای آمریکا برای رشته حقوق پذیرش بگیره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام در صورتی که بخواهند برای مقطع مسترمجدد پذیرش بگیرند می بایست از یک دانشگاه پذیرش گرفته شود و داشتن ایلتس 6.5 الزامی است. در صورت تمایل به اخذ پذیرش در مقطع دکتری بایستی از یک استاد راهنما پذیرش بگیرند و داشتن ایلتس 7 ضروری می باشد.
مها
با سلام من گرین کارت آمریکا دارم و از بابت رفت و آمد و زندگی مشکلی در آمریکا ندارم‌. از ایران فوق لیسانس حقوق دارم ولی معدلم بالا نیست. آیا من شانسی برای گرفتن پذیرش از دانشگاه حقوق آمریکا دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولا دانشگاه های امریکا روی معدل حساسند. با توجه به اینکه گرین کارت امریکا دارید می توانید از مقطع لیسانس شروع به تحصیل نمایید.
مشاوره رایگان