دوره زبان در هلند

27 نظر

به صورت کلی مهاجرت از طریق تحصیل به جهت هزینه های مناسب جزو مسیرهای کم هزینه برای مهاجرت می باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند پیش از این که مستقیماً اقدام به سرمایه گذاری و انتقال سرمایه خود بگیرند، شرایط کشور مقصد را به طریقی دیگر و به واسطه حضور مستقیم در محیط بسنجند. به عنوان مثال به واسطه تحصیل به کشور مد نظر خود ورود کرده و شرایط اقامت و سرمایه گذاری در آن کشور را مورد بررسی قرار دهند و سپس اقدام به انتقال سرمایه نمایند. به خصوص که در کشوری مثل هلند سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، خودحمایتی، خرید اوراق قرضه برای سرمایه گذار آثار اقامتی به همراه نخواهد داشت. گذراندن دوره زبان در هلند و یا یک دوره دانشگاهی این مزیت را برای فرد به همراه دارد که بدون صرف هزینه های بالا، در کمترین زمان می تواند به این کشور مهاجرت تحصیلی داشته باشد. هلند به واسطه موقعیت جغرافیایی مناسب در اروپا، نرخ بیکاری پایین و شرایط، رفاه و استاندارهای مناسب برای زندگی همواره برای متقاضیان مهاجرت به عنوان یک گزینه مناسب مطرح بوده است. جهت اطلاع در خصوص دوره زبان در هلند و همچنین تحصیل در تمامی کشورهای طراز اول در سطح جهانی شما می توانید به وب سایت موسسه ملک پور مراجعه نموده و اطلاعات کافی و جامعی را به دست آورید و یا با جستجوی موضوع مد نظر خود به همراه کلید واژه ملک پور در گوگل تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت های ما ملاحظه نمایید. همچنین به واسطه برقراری ارتباط تلفنی با موسسه و یا تکمیل فرم تماس می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی شرایط خود از مشاوره و تخصص کارشناسان مجرب ما در موسسه ملک پور بهره مند گردید. این مقاله، بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ملک پور و پرسش از وکلای محلی همکار هلند و همچنین بررسی سایت های دولتی تدوین شده است.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

دوره زبان در هلند

چرا دوره زبان انگلیسی در هلند

عموماً تحصیل در هلند بدون مدرک زبان امکان پذیر نمی باشد. ضمن این که متقاضی برای ورود به دانشگاه در مقطع لیسانس می بایست آیلتس 6، برای مقطع کارشناسی ارشد آیلتس 6.5 و برای ورود به مقطع دکتری آیلتس 7 آکادمیک ارائه نماید. دوره زبان در هلند این مزیت را برای فرد به همراه دارد که حتی با داشتن آیلتس 5.5 نیز می تواند همزمان برای دوره زبان در هلند و تحصیل در مقطع دانشگاهی مورد نظر اقدام نماید. هزینه دوره زبان در هلند بسیار معقول می باشد و حدوداً دو الی سه هزار یورو است. این دوره سه ماهه بوده و امکان دریافت خوابگاه چه به صورت انفرادی و چه به صورت خانوادگی موجود می باشد. از آن جایی که هزینه های محل سکونت در هلند به نسبت گران به شمار می آید، امکان گرفتن خوابگاه یکی از مزیت های این دوره محسوب می شود. از آن جایی که مهاجرت تحصیلی به هلند همواره مورد توجه متقاضیان مهاجرت به هلند از طریق تحصیل بوده است. هلند به عنوان یک گزینه مناسب به خصوص برای افرادی که از گپ تحصیلی بالایی برخوردارند، مطرح می باشد. به این معنا که سن فرد و فاصله ای که بین آخرین مقطع تحصیلی تا سن کنونی وی افتاده است؛ دلیلی برای رد شدن ویزای وی نخواهد بود. شروع ترم برای دوره زبان در هلند در هر سال دو بار و در ماه های مارچ و سپتامبر می باشد. در ادامه این مقاله شما را با  شرایط اقامت در هلند با دوره زبان آشنا خواهیم نمود.

دوره زبان NT2 در هلند چیست؟

اگر به دنبال پاسخی برای این سوال که "دوره زبان NT2 در هلند چیست؟" هستید، خوب است بدانید که برخی از موسسات علمی و دانشگاه های هلند از متقاضیان خود می خواهند که به زبان هلندی نیز مسلط باشند. برای این منظور دانشجویان باید در آزمون NT2 شرکت کنند. گفتنی است در هلند کاراموزی و اشتغال به صورت پاره وقت با دانستن اندکی زبان هلندی مفید است و البته در این کشور می توان به زبان انگلیسی نیز تحصیل و کار کرد. به هر روی در صورتی که تمایل به یادگیری زبان هلندی در هلند داشتید می توانید در دوره های زبانNT2  در هلند نیز بهره مند شوید. دوره های زبان در هلند در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته ارائه می شود.

میزان رواج زبان انگلیسی در کشور هلند

هلند از لحاظ موقعیت جغرافیایی هم مرز کشورهایی نظیر آلمان، بلژیک و همچنین بریتانیا می باشد. زبان رسمی این کشور هلندی می باشد، منتهای مراتب بیش از 90 درصد از مردم به زبان انگلیسی تسلط دارند و شما با زبان انگلیسی به راحتی می توانید در این کشور سکنی گزیده و یا تحصیل نمایید. ما در موسسه ملک پور امکانی فراهم نمودیم تا به واسطه گذراندن دوره زبان در هلند حتی با داشتن نمره زبان کمتر بتوانید به این کشور مهاجرت تحصیلی داشته باشید و به واسطه گذراندن کورس زبان در هلند در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل نمایید. یکی از پر رنگ ترین مزیت های دوره زبان در هلند این است که با کمترین هزینه این امکان را برای دانشجو فراهم می سازد تا در یک محیط آکادمیک سطح زبان خود را بهبود بخشد. لازم به ذکر است که عموماً دانشگاه سطح زبان انگلیسی متقاضی را به واسطه یک مصاحبه اولیه پیش از صدور پذیرش تحصیلی وی خواهد سنجید و معمولاً این مصاحبه متعلق به متقاضیانی خواهد بود که بدون مدرک زبان تمایل به تحصیل در دوره زبان در هلند و سپس تحصیل در دانشگاه را دارند.

دوره زبان در هلند

چه دانشگاه هایی دوره زبان هلند ارائه می دهند؟

حتما برای شما هم جالب خواهد بود که بدانید 2چه دانشگاه هایی دوره زبان هلند ارائه می دهند؟ما در این بخش برای شما موسسات علمی و دانشگاه های ارائه دهنده این زبان را معرفی می کنیم.

  • دانشگاه علوم کاربردی آمستردام
  • دانشگاه صنعتی دلفت
  • دانشگاه صنعتی آیندهوون
  • دانشگاه اراسموس روتردام
  • دانشگاه علمی کاربردی HAN
  • دانشگاه تیلبورگ
  • دانشگاه آمستردام
  • دانشگاه گرونینگن
  • دانشگاه توئنته
  • دانشگاه اوترخت
  • دانشگاه واگنینگن

در این زمینه خالی از لطف نیست اگراز هزینه ه و طول دوره زبان هلندی در این دانشگاه ها نیز مطلع باشید. در دانشگاه امستردام برای یک دوره سالانه در سطح پایه بین المللی که به مدت یک سال زمان بر خواهد بود مبلغی به میزان 17.400 یورو مورد نیاز است. همچنین در دانشگاه علمی کاربردی استندن دوره برنامه شهرلو واردن برای مدت 6 ماه و 5 هزار یورو است. گفتنی است دانشگاه علمی کاربردی ساکسون برای هزینه ای به مبلغ 7 هزار و 375 یورو برای ددوره 6 ماه دوره زبان هلند صرف می شود.

هزینه دوره زبان در هلند

همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم امکان حضور در دوره زبان انگلیسی در هلند و همچنین حضور در دوره های زبان هلندی در این کشور فراهم است. در این بخش به برخی از موسسات برگزار کننده این دوره ها و همچنین هزینه های ان ها می پردازیم. براورد هزینه زبان انگلیسی در BA in American Studies در هلند برای دوره 3 ساله، سالانه 11.500 یورو خواهد بود. همچنین برای دوره های زبان هلندی به مدت 3 ماه تا یک سال حدود 3 تا 17 هزار یورو هزینه صرف می شود.

شرایط اخذ ویزای همراه هلند

به واسطه گذراندن دوره زبان در هلند این امکان برای متقاضی فراهم است که در کمترین زمان ممکن همسر و فرزندان زیر هجده سال به وی با ویزای همراه هلند ملحق شوند. مدت زمان الحاق خانواده به دانشجو در هلند بین 2 تا 3 ماه پس از ورود نفر اصلی به این کشور می باشد. به واسطه تحصیل پدر یا مادر در دوره زبان در هلند یا یکی از دوره های تحصیلی در دانشگاه، فرزندان آن ها می توانند تحصیل رایگان داشته باشند. این نوشتار تماماً توسط کارشناسان در موسسه ملک پور تنظیم و نگارش شده است. پر واضح است که هر گونه رونوشت و کپی برداری از آن چه با ذکر منبع چه بدون آن؛ برخلاف شرع، عرف و غیر قانونی خواهد بود. لازم به ذکر است که همسر متقاضی اجازه کار تمام وقت خواهد داشت. ضمن این که همسر متقاضی این امکان را دارد تا طی مدت زمانی که در این کشور حضور دارد؛ به صورت رایگان تحصیل نماید. در کنار این موارد، متقاضی اصلی نیز به این دلیل که مشغول به تحصیل می باشد به صورت نیمه وقت اجازه کار خواهد داشت.

 

کار ضمن تحصیل در هلند

این مقاله را از دست ندهید: کار ضمن تحصیل در هلند

در این مقاله ماجوانب کار ضمن تحصیل در هلند را به شما خواهیم آموخت.

اخذ اقامت دائم هلند با دوره زبان

به صورت کلی تحصیل مستقیماً منتهی به اخذ اقامت دائم و یا تابعیت و شهروندی یک کشور خارجی نمی شود. بلکه شرایط به این صورت است که دانشجو می بایست پس از اتمام دوره تحصیلی به بازار کار آن کشور ورود نماید و پس از طی یک مدت مشخص این امکان برای وی فراهم است تا درخواست اقامت دائم نماید. این مدت عموماً در کشورهای اروپایی 5 سال می باشد. در هلند نیز این شرایط فراهم است و متقاضی می تواند در اواخر پنجمین سالی که از اقامت کاری وی گذشته است؛ درخواست اقامت دائم و پس از گذشت یک سال از دریافت اقامت دائم می تواند درخواست تابعیت و پاسپورت هلند را داشته باشد. برای ورود به بازار کار پس از اتمام تحصیلات مدت یک سال به دانشجو فرصت داده خواهد شد تا همچنان در کشور هلند اقامت نموده و به دنبال یافتن شغل مورد نظر خود باشد. پس از گذشت یک سال یا طی این مدت چنان چه وی کار مد نظر خود را یافت نمود، اقامت وی به اقامت کاری تبدیل خواهد شد و در صورتی که اقامت کاری وی تا پنج سال تمدید شود درخواست دریافت اقامت دائم بلامانع می باشد. چنان چه متقاضی نتواند کار مناسب با شرایط خود را یافت نماید، می بایست به کشور متبوع خود بازگردد.

هزینه های زندگی در هلند

برای تحصیل دوره زبان در هلند و به صورت کلی مهاجرت به هلند لازم است که در خصوص هزینه های زندگی در این کشور اطلاعات کافی و لازم را داشته باشید. در قالب دو جدول ما هزینه های زندگی و در واقع هزینه های مصرفی معمول و همچنین هزینه های مرتبط با محل سکونت را به تصویر کشیده ایم. پر واضح است که هزینه های زندگی در پایتخت هلند؛ آمستردام در مقایسه با سایر شهرها بسیار بیشتر می باشد. هزینه های زندگی در آمستردام برای یک خانواده چهار نفره بدون احتساب هزینه های مرتبط با محل سکونت در هر ماه 3,273.30 یورو می باشد. این هزینه ها برای یک نفر در هر ماه 917.76 (بدون اجاره) می باشد. در صورت دریافت خوابگاه به واسطه تحصیل دوره زبان در هلند هزینه های محل سکونت برای یک نفر در هر ماه 550 یورو (معادل 6.600 یورو در یک سال) و هزینه خوابگاه خانوادگی برای هر ماه 650 یورو (معادل 7.800 یورو در یک سال) خواهد بود.

وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت

$ 15.00  

هزینه صرف غذا برای 2 نفر در یک رستوران متوسط (3 وعده غذایی)

$ 60.000

مک دونالد

$ 8.00  

اینترنت ماهیانه

$ 39.51  

شروع قیمت تاکسی (تعرفه نرمال)

$ 3.50

تاکسی (1 کیلومتر)

$2.30   

بلیط حمل و نقل عمومی (1 طرفه)

$ 3.20   

برنج سفید (1 کیلوگرم)

$ 1.95   

شیر (1 گالن)

$ 0.93   

آب (یک و نیم لیتر)

$ 0.66

 اجاره واحد 1 خوابه در مرکز شهر

$ 1,088.28

اجاره واحد 1 خوابه در حومه شهر

$ 874.01

 

شرایط زندگی در هلند

این مقاله را از دست ندهید: شرایط زندگی در هلند

در این مقاله ماجوانب و شرایط زندگی در هلند را به شما خواهیم آموخت.

مزایای شرکت در دوره زبان در هلند

شرایط تحصیل در دوره زبان در هلند را به تفصیل توضیح دادیم. در این قسمت به اختصار به بررسی مزایای شرکت در دوره زبان در هلند خواهیم پرداخت:

  • امکان تحصیل در هلند بدون مدرک زبانسرمایه گذاری در استرالیا
  • امکان تحصیل حتی با وجود گپ تحصیلی بالا
  • امکان الحاق همسر و فرزندان زیر 3 ماه
  • اجازه کار تمام وقت برای همسر متقاضی
  • تحصیل رایگان فرزندان
  • هزینه های پایین کورس زبان در هلند
  • امکان تمدید دوره زبان در صورت نیاز
  • امکان دریافت خوابگاه تک نفره و خوابگاه خانوادگی
  • نرخ بیکاری پایین در کشور هلند
  • امکان دریافت مجوز کار پاره وقت حین تحصیل برای دانشجو
  • شانس بالای دانشجو برای کاریابی پس از اتمام تحصیل
  • امکان تحصیل در مقاطع تحصیلی با هزینه کم پس از اتمام دوره زبان در هلند
  • وجود 2 بار شروع ترم (Intake) در هر سال (مارس و سپتامبر)
  • امکان تحصیل بدون وجود محدودیت سنی
  • امکان بررسی شرایط برای سرمایه گذاری و یا کار
  • امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کاری و...

دوره زبان در هلند

خدمات موسسه ملک پور در زمینه دوره زبان در هلند

موسسه ملک پور با بیش از 15 سال سابقه در امر مهاجرت بین المللی آماده ارائه خدمات در خصوص تمامی مسیرهای قانونی مهاجرت می باشد. برای شروع در وهله اول شما می بایست با موسسه ارتباط تلفنی برقرار نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. پس از آن در صورت واجد شرایط بودن می بایست وقت مشاوره رزرو بفرمایید. در حال حاضر مشاوره ها آنلاین و از طریق اسکایپ برگزار خواهند شد. کارشناسان ارشد مجدداً شرایط شما را به دقت بررسی نموده و بهترین گزینه های پیش رو را با جزئیات کامل با شما همراهان گرامی مطرح خواهند نمود. هزینه ای که بابت مشاوره پرداخت نموده اید به صورت کامل در صورت منعقد شدن قرارداد از روی مبلغ حق الوکاله شما کسر خواهد شد. مسیر دیگر پیش پای شما همراهان گرامی این است که با تهیه محصول ویدیویی راهنمای گام به گام تا اخذ اقامت با تدریس مدیریت محترم موسسه؛ استاد ملک پور از به روزترین و دقیق ترین قوانین مهاجرتی حال حاضر دنیا مطلع شوید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مهاجرت به سایر کشورهای جهان می توانید از پکیج راهنمای گام به گام اخذ اقامت که تدریس جناب استاد ملک پور است استفاده نموده و در حد یک کارشناس مهاجرت، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بنر گام به گام اخذ اقامت


سوالات متداول 

آیا تحصیل به واسطه دوره زبان در هلند رایگان می باشد؟

خیر. تحصیل متقاضی اصلی هزینه بر می باشد؛ اما تحصیل همسر و فرزندان وی رایگان است.

آیا به واسطه دوره زبان در هلند امکان مهاجرت به همراه خانواده به هلند وجود دارد؟

بله. همسر و فرزندان پس از 2 الی 3 ماه امکان الحاق به دانشجو در هلند را خواهند داشت.

آیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی در هلند وجود دارد؟

بله. دریافت بورسیه تحصیلی بیشتر در مقطع دکتری امکان پذیر می باشد.

آیا دانشجو و همسر وی حین تحصیل در هلند اجازه کار دارند؟

بله. دانشجو در حین تحصیل، به صورت پاره وقت و همسر وی به صورت تمام وقت اجازه کار خواهد داشت.

سخن پایانی

شرایط پذیرش دوره زبان در هلند و اخذ اقامت هلند با دوره زبان را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم. مشاهده نمودید که تحصیل در هلند بدون مدرک زبان و یا حتی با نمره زبان کمتر از سطح مورد نیاز نیز امکان پذیر است. به طور مثال برای مقطع کارشناسی آیلتس 6 مورد نیاز است، کسانی که نمره زبان آن ها از این حد کمتر باشد می توانند به واسطه گذراندن کورس زبان در هلند به این کشور مهاجرت نموده و پس از گذراندن دوره زبان سه ماهه با کمترین هزینه ممکن در محیط آکادمیک آموزش دیده و سپس وارد مقطع دانشگاهی مد نظر خود شوند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان تلفنی و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوره زبان در هلند و بررسی شرایط خود برای پذیرش در این دوره با موسسه ملک پور ارتباط تلفنی برقرار نموده و یا با کامل کردن فرم تماس، از مشاوره تخصصی کارشناسان مجرب مجموعه بهره مند گردید. شما می توانید برای مطالعه بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت به هلند از تمام مسیرهای مهاجرتی نیز به وب سایت موسسه ملک پور مراجعه نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی نیز شما می توانید در انتهای این صفحه و در قسمت دیدگاه ها نظرات خود را برای ما بنویسید و در اسرع وقت و به بهترین نحو پاسخ مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

امتیاز 4.87 از 5 ( 33 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سودابه
سلام...وقتتون بخیر همسر من ۴۶ ساله هستند و لیسانس دارند و دارای گپ تحصیلی بالا هستند و معدل لیسانسشون ۱۲.۵ هست و مدرک آیلتسشون حدود ۵.۵ هست....برای تحصیل در هلند برای مستر با گذروندن دوره های زبان هلند ، چقدر ریسک ویزا دارند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب با توجه به سن و گپ تحصیلیشون ریسکشون بالاست اما می توانند برای دوره زبان سوئد یا اتریش اقدام نمایند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
زمانی
سلام من ۳۵ سال سن دارم و دیپلم هستم چقدر شانس گرفتن ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی در هلند را دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به طور معمول بهتر است تا نهایتا با 30 سال برای کشور هلند اقدام شود اما برای برخی کشورها این امکان وجود دارد که با گپ تحصیلی بالاتر نیز اقدام نمایید. برای بررسی دقیق شرایط خود از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید تا راهنمای شما در انتخاب مسیر مهاجرت باشند.
شیدا
سلام. امکان اخذ دوره برای من و همسرم که 25 ساله هستیم و کارشناسی مهندسی صنایع داریم به صورت همزمان وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز دریافت ویزای همزمان برای شما و همسرتان ریسک بالایی دارد و پیشنهاد میشود نفر اصلی ورود پیدا کرده و بعد از ورود برای ویزای همراه اقدام شود.
شیما
سلام و خسته نباشید من دختر ۴ ساله ای دارم که میخوام همزمان با خودم ببرمش و همسرم بعدا ملحق بشه ایا امکانش هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به طور کلی ویزای همراه در کشور هلند بعد از گذشت مدتی از حضور نفر اصلی امکان پذیر می باشد و اقدام همزمان شانس ویزای نفرات را کاهش می دهد.
علیرضا
سلام وقت شما بخیر من 36 سالمه، لیسانس مدیریت دارم معدل 18و آیلتس 6 .میخواستم بدونم برای ادامه تحصیل در هلند میتونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی شرایط شما بسیار خوب است، در صورتی که بتوانید سطح زبان خود را به آیلتس 6.5 برسانید و شهریه دانشگاه را پرداخت نمایید می توانید برای ویزای تحصیلی کشور هلند اقدام داشته باشید.
س
سلام وقت بخیر ۲۶ سالمه و دیپلمم شرایط ویزای تحصیلی با دوره زبان چطوره؟ و اینک هزینش چقدر میشه . و کی میتونیم در اولین فرصت اقدام کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای دریافت مشاوره با شماره 02149076000 تماس حاصل نمایید.
Neda larabi
سلام من 36 سالمه دانشجوی ارشد مدیریت مالی هستم ولی دانشجوی الکترونیک مجازی و درخواست دارم دوره زبان انگلیسی تو کشور هلند یا اتریش بگذرونم میشه راهنماییم کنید!؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شما میتوانید از طریق روش های پذیرش دوره زبان در کشورهایی همچون اتریش و سوئد و... اقدام نمایید با مشاوران موسسه تماس بگیرید شرایط شما را بررسی کنند
امیرحسین زارعی
سلام وقت بخیر میخواستم ببینم با نمره بالاتر از پنج و نیم باز هم میشه تو دوره زبان شرکت کنیم؟ اگه لطف کنید این سوالم رو جواب بدید ممنون میشم. سپاس از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز امکان پذیر است
امیرحسین زارعی
ممنونم از جوابتون به سوال قبلیم سوال قبلیم دوره زبان در کشور هلند منظورم بود فراموش کردم بگم، پس واسه کشور هلند با نمره بالاتر از پنجو نیم امکان پذیر هست ؟ و یه سوال دیگه هم خدمتتون داشتم،اینکه با نمره بالاتر بازهم همون دوره ای که با نمره پنج ونیم میشه گذراند رو میگذرونم یا خیر منظورم اینه که سطحش همونه یا نه با توجه به نمره زبان،سطح هم تفاوت داره؟ سپاس از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز سطحش متفاوت خواهد بود پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند با تشکر
عباس
درود برشما وقت بخیر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند با تشکر
Ali
سلام عرض ادب با تافل بالای صد امکان شرکت در دوره هست؟ در کشور هلند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز امکان اقدام دارید
سارا
سلام وقتتون بخیر من تافل 106 دارم میخواستم ببینم میتونم تو دوره زبان کشور هلند شرکت کنم. و ریسک ویزاش چقدره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام سلام و عرض ادب دوست عزیز بهتر بود شرایط سنی خود را میفرمودین پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند با تشکر
سارا
سلام مجدد به شما من هجده سالم هست و با تافل 106 و دیپلم ریاضی معدل15/43 میخوام اگه بشه دوره زبان انگلیسی کشور هلند رو اقدام کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند
فرید
سلا‌م وقت بخیر من ۳۹ سالمه لیسانس عمران با ۱۱ سال سابقه کاری مرتبط...و آیلتس ۵.۵ امکان دریافت ویزای کالج زبان هلند دارم؟!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به شرایط سنیتان شانس ویزای کالج پایین می باشد.
مهسا فروغی
سلام وقت بخیر اگه یه دختری بخواد با یه پسر ایرانی مقیم هلند که اقامت دایم و شهروندی هلند رو داره ازدواج کنه آیا برای گرفتن ویزا نیاز به داشتن مدرک زبان هلندی برای دختر هست؟ ممنون پاسخ بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز برای اخذ ویزای ازدواج نیازی به ارائه مدرک زبان هلندی نمیباشد  
اشکان فیزابی
سلام من ۲۳ سالم هست . ایلتس ۷ دارم و دیپلم تجربی با معدل پایین . ایا امکان تحصیل زبان در هلند برای من فراهم است !؟ 🤔
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر منظورتان تحصیل در رشته زبان هست بلی لطفا با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت ایگان بررسی شود.
Azamsheikhi
سلام وقتتون بخیر باشه 🌱 من بعد از جنگ اوکراین وارد هلند شدم ۳۰ سال سن دارم با مدرک لیسانس کامپیوتر آیا میتونم بدون مدرک زبان توی دوره ی زبان شرکت کنم ؟و بعد از دوره وارد کورس اصلی بشم ؟ چون توی توضیحاتتون فرمودین بدون مدرک زبان میشه اقدام کرد!!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز شما خودتان الان در محیط هستید اگر دانشگاهی این شرایط را بپذیرد و به شما پذیرش بدهد بلی این انکان وجود دارد ولی دانشگاه های خصوصی یک حداقل مدرکی را از شما می خواهند و همینطور هزینه هم دارند.
Saeideh
سلام برای شرکت در دوره های زبان هلند باید اول از دانشگاه دررشته ی موردنظرمون پذیرش بگیریم بعد اجازه داریم دوره زبان ثبت نام کنیم یامیتوانیم درهریک از دانشگاههایی که دوره زبان ارایه میدهند ثبت نام کنیم و بعدا به دانشگاه موردنظرمون درخواست بدیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام شما می توانید در هریک از دانشگاه های مورد نظرتان برای دوره زبان پذیرش اخذ نمایید.
دیبا
سلام آیا بدون مدرک زبان مبشه توی این دوره ها شرکت کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای شرکت در دوره زبان با توجه به مدرک تحصیلیتان شما می بایست حداقل مدرک زبان را دارا باشید.
ویدا نیک شناس شهرستانی
سلام. همسر من کارشناسی‌ارشد فیزیولوژی دامپزشکی از دانشگاه تبریز داره. سه سال بازرس کشتارگاه بوده. الان هم مهندس فارم گاوداری شیری صنایع شیر پگاه هستش. ۸ سال سابقه رسمی با بیمه داره. در زمینه تلقیح دام، زایمان و مدیریت گوساله دانی یک تکنسین بسیار ماهر هستش. ۳۶ سال هم سن داره. من هم ارشد ژنتیک دارم. ولی دوست داریم از طریق مهارت شغلی همسرم مهاجرت کنیم. چه راهی رو به همسرم پیشنهاد میدید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز با توجه به اینکه رشته همسرتان نیاز به معادلسازی دارد بهتر است ابتدا از طریق دیگری برای ورود به کشور اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید.
اسماعیل
یعنی نمیشه پیش از پذیرش ارشد, در دوره خود زبان هلندی شرکت کرد؟ این دوره ها رو به شرط پذیرش در یک دانشگاه ارائه میدن فقط؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
امکان اخذ پذیرش وجود دارد اما شما بایستی با حداقل زبان هلندی در حد A2 یا B1 اشنایی داشته باشید. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید وب سایت دانشگاه های مورد نظرتان را بررسی نمایید.
اسماعیل
درود با 36 سال سن و مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی فارغ از تحصیل 1400امکانی برای پذیرش در دوره زبان هلندی در این کشور دارم؟ و همینطور دوره ارشد پس از اون؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای پذیرش در دانشگاه های هلند داشتن حداقل مدرک زبان لازم می باشد. بهترین راه حل برای شما پذیرش در مقطع ارشد به زبان انگلیسی می باشد.
اسماعیل
یعنی نمیشه پیش از پذیرش ارشد, در دوره خود زبان هلندی شرکت کرد؟ این دوره ها رو به شرط پذیرش در یک دانشگاه ارائه میدن فقط؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
امکان اخذ پذیرش وجود دارد اما شما بایستی با حداقل زبان هلندی در حد A2 یا B1 اشنایی داشته باشید. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید وب سایت دانشگاه های مورد نظرتان را بررسی نمایید.
یاس
سلام ووقت بخیر بنده خانمی تبعه افغانستان وساکن ایران دیپلمه و40ساله هستم آیا میتوانم برای آموزش زبان ورفتن به هلند اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز داشتن حداقل ایلتس ۶ ضروری می باشد.
یاس
تشکر بابت پاسخ مدرک زبان ندارم اما 6ترم تاB2 کتاب تاپ ناچ را خوندم اگر ادامه بدم آیا شانسی دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله شانس پذیرش و ویزا خواهید داشت.
یاس
تشکر بابت پاسخ مدرک زبان ندارم اما 6ترم تاB2 کتاب تاپ ناچ را خوندم اگر ادامه بدم آیا شانسی دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله شانس پذیرش و ویزا خواهید داشت.
سارا حسینی
سلام ۴۱ ساله هستم میخواستم از طریق کورس زبان انگلیسی وارد هلند بشوم و ادامه تحصیل بدهم یه. دختر ۱۳ ساله هم دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در حال حاضر از طریق دوره های زبان در اتریش امکان اخذ پذیرش وجود دارد.
Aliireza
سلام من ۳۳ سالمه و ایلتس ۵.۵ دارم و مدرک فوق دیپلم کامپیوتر، برنامه نویس وب‌ هستم، میخواستم بدونم چقدر شانس دارم برای اینکه ویرای دوره زبان هلند رو بگیرم ؟! و سوال مهم تر اینکه بعد از گذروندن دوره زبان، حتما باید وارد دانشگاه شد و ادامه تحصیل داد ؟! یا امکان اینکه ویزای جست و جوی کار بگیرم هست؟!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در حال حاضر دریافت ویزا برای دوره های زبان در هلند با ریسک بالایی مواجه هست و پیشنهاد میکنیم برای تحصیل مدرک زبان بالاتری ارائه نمایید. اما به طور کلی می توان پس از تحصیل دوره زبان وارد دانشگاه شد و تحصیل نمود و پس از آن وارد بازار کار شد.
مهرشید
سلام وقت بخیر من فارغ التحصیل ارشد روانشناسی هستم وبرای ارشدمجددیادکتری هلندمیخوام اقدام کنم ۲۶ساله هستم بدون مدرک زبان یابایلتس ۵میتونم تودوره زبان شرکت کنم وبرای دکتری یاارشد اقدام کنم؟؟ دوره های معتبرهم گذروندم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای مقطع دکتری بایستی ایلتس ۷ داشته باشید.
مشاوره رایگان