دانشگاه های نیوزلند

3 نظر

دانشگاه های نیوزلند

دانشگاه های نیوزلند، تحصیل در نیوزلند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، بررسی برترین و بهترین دانشگاه های نیوزلند و هزینه های زندگی و تحصیل در کشور نیوزلند از جمله مسائلی می باشد که سعی داریم در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار دهیم. موقعیت جغرافیایی و شرایط بسیار مطلوب و سطح بالا برای زندگی همراه با نظام آموزشی و سطح علمی بسیار قوی باعث شده که بسیاری از دانشجویان، تحصیل در نیوزلند و زندگی در این کشور را هدف خود قرار دهند و برای رسیدن به این هدف تلاش نمایند. مدارک معتبر تحصیلی، همراه با هزینه های مناسب برای تحصیل و زندگی هر کسی را برای مهاجرت به این کشور سوق می دهد. موسسه ملک پور (MIE) با سوابق درخشان و روشن می تواند به شما عزیزان در زمینه مهاجرت به کشور نیوزلند و انتخاب بهترین دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم یاری رساند و همراهی مطمئن برای شما در امور مهاجرتی باشد. شما می توانید با برقراری تماس با موسسه MIE و یا کامل کردن فرم تماس، مشاوره تلفنی رایگان دریافت کرده و شرایط مهاجرتی خود را ارزیابی نمایید.

  • تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های نیوزلند
  • تحصیل در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه های نیوزلند
  • تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های نیوزلند
  • شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه های نیوزلند
  • هزینه های زندگی و تحصیل در نیوزلند
  • رتبه دانشگاه های نیوزلند در رنکینگ جهانی
  • شرایط اخذ ویزای دانشجویی نیوزلند
  • سوالات متداول راجع به دانشگاه های نیوزلند
  • سخن پایانی در باب دانشگاه های نیوزلند

دانشگاه های نیوزلندتحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های نیوزلند

نیوزلند به عنوان کشوری که سطح کیفیت علمی و آموزشی بالایی دارد در دنیا شناخته شده می باشد، که می توان نیوزلند را هم سطح کشور های انگلستان و استرالیا در زمینه تحصیل و آموزش خواند و می توان گفت هر دانشجویی تمایل دارد در این کشور بی نظیر به تحصیل بپردازد. این کشور فرصت های عالی برای تحصیل و مطالعه همراه با خدمات پشتیبانی بی نظیر را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند و مدارک فارغ التحصیلی اخذ شده از دانشگاه های نیوزلند در همه جای دنیا مورد تایید می باشد. امکان تحصیل برای دانشجویان در مقطع کارشناسی در دانشگاه های نیوزلند وجود دارد. طول دوره کارشناسی در دانشگاه های نیوزلند 3 سال می باشد و در رشته های مختلف امکان پذیر است. زبان رسمی مردم نیوزلند انگلیسی می باشد و تحصیل در این کشور نیز با زبان انگلیسی می باشد که از نکات مثبت برای تحصیل در نیوزلند به شمار می رود. دانشجویان بین المللی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های نیوزلند باید مدرک زبان آیلتس با نمره 6 را ارائه نمایند. دانشگاه های نیوزلند مجاز به تعیین شهریه خود هستند این بدان معناست که آن مبلغی که به عنوان شهریه به دانشگاه می پردازید بسته به دانشگاه مورد نظر شما متفاوت است، اما دانشجویان بین المللی می توانند انتظار داشته باشند که بابت تحصیل در نیوزلند در مقطع کارشناسی، به صورت میانگین 22000 تا 32000 دلار نیوزلند هزینه داشته باشند.

دانشگاه های نیوزلند

تحصیل در نیوزلند

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه های نیوزلند

نیوزلند به عنوان یکی از مراکز اصلی تحقیق و آموزش در جهان شناخته شده می باشد زیرا دانشگاه های نیوزلند فرصت های آموزشی و تحقیقاتی بی نظیری را در صنایع پیشگام ارائه می دهد. دانشجویان در سراسر جهان تحصیل در دوره کارشناسی ارشد را گامی اساسی در دوره آموزش خود می دانند. الگوی تحصیلات تکمیلی در نیوزلند مبتنی بر سیستم آموزش عالی انگلستان است. طول دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های نیوزلند 2 سال است، که شامل یک سال مطالعات تئوریک و به دنبال آن یک سال کار تحقیقاتی می باشد. همچنین برنامه درسی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های نیوزلند شامل برنامه های کارآموزی است که به دانشجویان کمک می کند تا بینش بهتری در مورد چالش ها در دنیای واقعی داشته باشند. متقاضیان بین المللی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های نیوزلند باید از از سطح زبان خوبی بر خوردار باشند و حداقل سطح زبان برای ورود به دانشگاه های نیوزلند ارائه مدرک تافل یا آیلتس با نمره 6.5 می باشد. هزینه تحصیلات عالی در نیوزلند توسط دولت کنترل نمی شود و هر دانشگاه بسته به برنامه های تحصیلی خود هزینه های تحصیل را مشخص می نماید. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی بیشتر از شهروندان نیوزلند می باشد و به طور میانگین هزینه تحصیل در نیوزلند برای یک دانشجوی بین المللی فوق لیسانس، بین 26000 تا 37000 دلار نیوزلند خواهد بود. دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد اجازه دارند همزمان با تحصیل به 20 ساعت کار در هفته بپردازند. شما می توانید با خریداری محصول بی نظیر راهنمای گام به گام اخذ اقامت با آموزش بی نظیر استاد ملک پور و مشاهده آن، با جدیدترین روش های مهاجرت آشنا شده و خودتان در این راه وکیل خودتان باشید.

دانشگاه های نیوزلند

تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های نیوزلند

کشور نیوزلند از سال 1870 تحصیلات دانشگاهی را ارائه می دهد و دارای چندین دانشگاه معتبر جهانی و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در ایران و سراسر جهان می باشد که دوره های دکتری را ارائه می دهند. در کنار استاندارد بالا در تحصیلات و فرصت های شغلی گسترده، دلایل مختلف دیگری وجود دارد که باعث می شود نیوزلند به مقصد جذاب برای دانشجویان در مقطع دکتری تبدیل گردد. دانشجویان برای تحصیل در مقطع دکتری باید از سطح بالای زبان انگلیسی بر خوردا باشند و حداقل مدرک آیلتس با نمره 7 را ارائه نمایند. طول دوره در مقطع دکتری 3 الی 4 سال به صورت تمام وقت می باشد. دانشجویان برای تحصیل در مقطع دکتری باید از شرایط مناسبی برخوردار باشند، ارائه مقالات معتبر، سطح زبان بالا، ارائه نمرات و رزومه تحصیلی عالی در مقاطع قبل و داشتن دعوت نامه تحصیلی از سمت سوپروایزر یا استاد راهنما، از شرایط اصلی تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های نیوزلند می باشد. هزینه تحصیل در نیوزلند در مقطع دکتری به صورت میانگین 6500 تا 9000 دلار نیوزلند در سال می باشد. دانشجویان در این مقطع اجازه دارند در کنار تحصیل به 20 تا 30 ساعت کار در هفته بپردازند. پس از اتمام دوره دکتری دانشجو اجازه دارد به مدت 1 سال به دنبال شغل مورد نظر خود باشد و در صورت پیدا کردن شغل مناسب اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل نماید و به کار در نیوزلند مشغول شوند.

دانشگاه های نیوزلند

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه های نیوزلند

سطح آموزش بالا، همراه با رفاه و آسایش در نیوزلند باعث گردیده که هر دانشجوی تمایل داشته باشد که این کشور را به عنوان مقصدی برای تحصیلات و زندگی خود انتخاب نماید. با توجه به هزینه های تحصیل در نیوزلند دانشجویان این امکان را دارند تا در صورت داشتن شرایط بتوانند برای اخذ بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های نیوزلند اقدام نمایند. شرایط تحصیل در نیوزلند به همراه اخذ بورسیه تحصیلی برای دانشجویانیست که دارای رزومه های عالی و سوابق تحصیلی خوبی بوده و از سطح زبان بالایی بر خوردا می باشند. این شانس را دارند. این بورسیه ها شامل هزینه های تحصیل، خوابگاه و خورد و خوراک و دیگر هزینه های دانشجو می باشد. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه گردیده و هر گونه استفاده از آن بدون استفاده از نام موسسه ملک پور شرعاً و قانوناً خلاف مقررات می باشد. شرایط تحصیل در نیوزلند با بورسیه و فاند در دانشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. در ادامه، به نام برخی از بورس های تحصیلی در نیوزلند اشاره شده است:

 

بورسیه های تحصیلی بین المللی سال اول دانشگاه UC

بورس تحصیلی برای دوره کارشناسی با ارزش 10000، 15000 و 20000 دلار نیوزلند

بورسیه تحصیلات عالی بین المللی دانشگاه اوکلند

برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با مبلغ 10000 دلار نیوزلند

بورسیه تحصیلی Tongarewa در دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون

برای دانشجوین سال اول کارشناسی به مبلغ 5000 دلار نیوزلند

بورس های تحصیلی بین المللی دولت نیوزلند

این بورس ها برای دانشجویان بین المللی واجد شرایط برای تحصیل در یکی از دانشگاه های نیوزلند برای شهروندان آسیا، آفریقا، اقیانوس آرام، آمریکای لاتین و کاراییب می باش و شامل هزینه کامل تحصیل، بیمه درمانی،بیمه مسافرتی، کمک هزینه زندگی (491 دلار نیوزلند در هفته) می شوند.

 

در مقاله زیر با جزئیات بیشتری به موضوع بورسیه تحصیلی در نیوزلند پرداخته شده است.

دانشگاه های نیوزلند

بورسیه تحصیلی نیوزلند

هزینه های زندگی و تحصیل در نیوزلند

از اصلی ترین موارد برای تحصیل در دانشگاه های نیوزلند که هر متقاضی باید قبل از هر گونه اقدام به آن توجه بسیاری نمایند هزینه های تحصیل و زندگی در نیوزلند می باشد. با بررسی این هزینه ها می توان پی برد که آیا با توجه به شرایط مالی شخص متقاضی این کشور برای زندگی و تحصیل مقصد مناسبی می باشد؟ نیوزلند در مقایسه با کشور های استرالیا و انگلستان از هزینه های پایین تری برای تحصیل و زندگی بر خوردار است. اما می توان گفت هزینه ی زندگی در این کشور بسته به شهر و نوع دانشگاه متغیر می باشد. برای مثال هزینه های زندگی در اوکلند به مراتب از هاستینگز بیشتر است. در جدول زیر هزینه برخی از اقلام مصرفی در اوکلند را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

 

اقلام مصرفی

 هزینه به دلار نیوزلند

تخم مرغ

5.91 NZD

برنج

2.97 NZD

شیر

 NZD 2.64

آب معدنی

2.32 NZD

پیاز

2.83 NZD

سیب زمینی

3.55 NZD

 گوجه فرنگی

5.35 NZD

پرتقال

4.04 NZD

موز

3.17 NZD

سیب

3.90 NZD

مرغ

14.73 NZD

گوشت

18.86 NZD

پنیر

10.66 NZD

خرید هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر

11.500 NZD

خرید هر مترمربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر

9.000 NZD               

اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

3.450 NZD

اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر شهر

2.600 NZD

اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

1.900 NZD

اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر

1.700 NZD

رتبه دانشگاه های نیوزلند در رنکینگ جهانی

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد کشور نیوزلند از قطب های اصلی و بزرگ آموزش در دنیا می باشد و دانشگاه های نیوزلند جزو برترین دانشگاه های جهان به شمار می روند. امکان تحصیل در بهترین دانشگاه های نیوزلند برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. در ادامه جدولی از بهترین دانشگاه نیوزلند را برای شما عزیزان تهیه و ارائه کرده ایم که در آن به رتبه بندی دانشگاه های نیوزلند در سطح کشور و جهان اشاره شده است. اسامی دانشگاه های نیوزلند که در جدول زیر قابل مشاهده می باشد، در فهرست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران نیز قرار دارند. رتبه بندی دانشگاه های نیوزلند در جهان به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه

رتبه کشوری

رتبه جهانی

University of Auckland

دانشگاه اوکلند

1

137

Victoria University of Wellington

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون

2

388

University of Otago

دانشگاه اوتاگو

3

416

University of Canterbury

دانشگاه کانتر بری

4

441

Massey University

دانشگاه مسی

5

503

University of Waikato

دانشگاه وایکاتو

6

716

Auckland University of Technology

دانشگاه صنعتی اوکلند

7

907

Lincoln University, New Zealand

دانشگاه لینکلن

8

1909

شرایط اخذ ویزای دانشجویی نیوزلند

دانشجویان متقاضی به مهاجرت و تحصیل در دانشگاه های نیوزلند می توانند با اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های معتبر در نیوزلند همراه با نامه پذیرش از دانشگاه و دیگر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور به سفارت نیوزلند در کشور خود مراجعه نموده و در صورت وجود نداشتن سفارت در کشور خود به نزدیک ترین سفارت در کشور های همسایه مراجعه نمایند و برای اخذ ویزا اقدام نمایند. در ادامه مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

  • ارائه گذر نامه که پس از ورود به نیوزلند تا 3 ماه اعتبار داشته باشد.
  • نامه پذیرش از دانشگاه که توضیح دهنده طول دوره و هزینه دوره و دیگر موارد مرتبط به دوره باشد.
  • ارائه نامه تمکن مالی دانشجو
  • اثبات محل اسکان دانشجو در نیوزلند
  • ارائه نامه عدم سوء پیشینه
  • پرداخت هزینه ویزا
  • پر کردن فرم مربوطه برای ویزای تحصیلی نیوزلند

دانشگاه های نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل


سوالات متداول راجع به دانشگاه های نیوزلند

✅ آیا پس از پایان تحصیلات دانشجویان اجازه کار در نیوزلند را دارند؟

بله؛ دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های نیوزلند به مدت 1 سال فرصت دارند تا در کار مورد علاقه خود مشغول شوند و اقامت خود را به اقامت کاری نیوزلند تبدیل نمایند.

✅ آیا امکان تحصیل رایگان برای دانشجویان بین المللی وجود دارد؟

خیر؛ به صورت پیش فرض این امکان وجود ندارد و در صورتی که دانشجو بتواند بورسیه تحصیلی اخذ نماید بسته به نوع بورسیه تمام هزینه تحصیل یا مقداری از آن کسر خواهد شد.

✅ در صورتی که دانشجو برای مقاطع دانشگاهی سطح زبان پایینی داشته باشد آیا امکان پذیرش در کالج زبان موجود است؟

بسته به سطح زبان دانشجو در صورتی که سطح زبان مقدار کمی از سطح مورد نیاز کمتر باشد در بعضی از دانشگاه ها امکان گذراندن دوره زبان وجود دارد.

✅ آیا دانشجویان هنگام تحصیل اجازه کار دارند؟

بله؛ دانشجویان با توجه به مقطع دانشگاهی خود به مدت 20 تا 30 ساعت در هفته اجازه کار خواهند داشت.


_____________سخن پایانی در باب دانشگاه های نیوزلند_____________

تحصیل در بهترین دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، شرایط تحصیل در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در دانشگاه های نیوزلند، شرایط اخذ بورسیه های تحصیلی، بررسی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و دیگر موارد مرتبط با دانشگاه های نیوزلند به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. نیوزلند کشوری زیبا و با آب و هوای بسیار مناسب واقع در قاره اقیانوسیه می باشد. این کشور پیشرفته هر ساله میزبان بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان است. این کشور با سطح رفاه و سطح بالای آموزش به یکی از بهترین مقاصد تحصیلی جهان تبدیل شده است. موسسه ملک پور با سال ها تجربه در امور مهاجرت می تواند شما عزیزان متقاضی به تحصیل در دانشگاه های نیوزلند را راهنمایی کند و به واسطه تخصصی که در امر مهاجرت دارد شما را برای تحصیل در بهترین دانشگاه های نیوزلند یاری نماید. شما می توانید با بر قراری تماس با موسسه MIE با دریافت مشاوره تلفنی رایگان، شرایط مهاجرت خود را با مشاورین با تجربه و کار بلد موسسه در میان بگذارید تا آن ها با بررسی شرایط بهترین گزینه ها را برای مهاجرت به شما عزیزان پیشنهاد دهند. تکمیل فرم تماس نیز منجر به دریافت تماس و مشاوره تلفنی رایگان از سوی موسسه می شود. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید در بخش "ثبت پرسش" مقاله مطرح نمایید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ داده شود.

امتیاز 5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
maneli
سلام و درود. برای پذیرش در دانشگاه های نیوزیلند می تونیم بدون مدرک زبان اقدام کنیم و دوره زبان رو در این کشور بگذرونیم و سپس تخصصی رشته ای رو برای ادامه تحصیل انتخاب کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر در حال حاضر کشور نیوزیلند روی دوره های زبان ویزا نمی دهد و برای اینکه شانس شما بالاتر برود بهتر است که نمره زبان آیلتس 6.5 در دست داشته باشید. موفق باشید.
آذر
سلام وقت خوش تحصیل در دانشگاه های نیوزیلند برای افرادی که در دانشگاه های پیام نور و یا آزاد تحصیل کرده اند مقدور می باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بعضی از دانشگاه ها ممکنه مدرک دانشگاه های آزاد معتبر مثلا دانشگاه آزاد تهران رو قبول کنن. ولی بسته به رشته و مقطع تحصیلی متفاوته
احمدی
سلام وقتتون بخیر باشه، اوضاع کار دانشجویی در نیوزلند چطور هست؟ نرخ بیکاری چقدره؟ آیا زمانی که در دانشگاه های نیوزلند تحصیل می کنیم، می تونیم با کار دانشجویی از پس هزینه های زندگی بربیایم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله اجازه کار درحین تحصیل دارید و می تونید هزینه های زندگی رو تامین کنید
مشاوره رایگان