معرفی دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

4 نظر

کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورها می باشد که با توجه به کیفیت سطح بالای زندگی، کیفیت سطح بالای نظام آموزشی و رفاه اجتماعی عالی، مهاجران بسیاری هر سال از روش های مختلف مهاجرتی وارد خاک این کشور می گردند. وجود دانشگاه های بسیار عالی با رنکینگ جهانی سطح بالا نظیر دانشگاه بریتیش کلمبیا باعث جلب توجه دانشجویان بین المللی جهت مهاجرت تحصیلی به کانادا شده است. دانشگاه های موجود در این کشور بسیار پیشرفته بوده و مدرک صادر شده از سوی این دانشگاه ها تضمین کننده آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان می باشد. تحصیل در دانشگاه های کانادا از جمله دانشگاه بریتش کلمبیا در بسیاری از رشته های پر درآمد آرزوی بسیاری از دانشجویان سراسر جهان است که ما در این مقاله سعی نموده ایم تا به معرفی این دانشگاه ها به صورت کامل و دقیق بپردازیم. موسسه ملک پور با سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر کانادا می باشد و شما عزیزان برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان می توانید با این موسسه ارتباط برقرار نمایید. در ادامه به بحث و بررسی عناوین زیر می پردازیم:

تماس با ما
دانشگاه بریتیش کلمبیا

درباره دانشگاه بریتیش کلمبیا UBC

دانشگاه بریتیش کلمبیا به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های جهان در شهر ونکوور کانادا است. این دانشگاه که هر سال در میان سه دانشگاه برتر کانادا و به صورت مداوم در میان 40 دانشگاه برتر جهان قرار دارد متشکل از دو پردیس ونکوور و اکناگان می باشد که هر دوی آن ها مشرف به مناظر بسیار زیبای کوهستانی و جنگلی می باشند. پردیس زیبای ونکوور که تنها بیست دقیقه با شهر ونکوور فاصله دارد دارای مزارع بسیار، موزه های مردم شناسی، رستوران ها، کافی شاپ ها و پارکهای بسیار است. پردیس اکناگان با دریاچه و جنگل های بسیار هر سال مبلغی بیش از 19 میلیون دلار صرف انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی می نماید. بیشتر اساتیدی که در این دانشگاه مشغول تدریس می باشند دارای مدرک دکترا هستند. این دانشگاه در رشته هایی نظیر جغرافیا و مهندسی و معدن و همچنین در زمینه امور ورزشی دارای پیشرفت های بسیاری بوده و در رابطه با این موضوعات در سطح جهان شناخته شده می باشد.در حال حاضر حدود 52642 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند که در این میان حدود 12408 دانشجو از کشورهای مختلف جهان هستند. دانشگاه بریتیش کلمبیا در حال حاضر دارای ۲۵ دانشکده می باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید به سایت رسمی دانشگاه بریتیش کلمبیا که در انتهای مقاله معرفی شده است مراجعه کنید. در ذیل این متن نام برخی از آنان را ذکر نمودیم. قابل ذکر است که برنامه های تحصیلی در رشته لیسانس در این دانشگاه ۱۶ ماهه هستند.

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد تحصیل در کانادا

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد تحصیل در کانادا

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد تحصیل در کانادا

دانشکده ها The University of British Columbia

همانطور که پیش تر اشاره شد The University of British Columbia در خود16 دانشکده و 18 مدرسه و 2 کالج برای رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی دارد. براساس رتیه بندی  سیستم QS رتبه 46در میان دانشگاه های جهان و سوم دانشگاه های کانادا را به خود اختصاص داده است. دانشکده های پزشکی، جنگلداری، حقوق، شنوایی سنجی و گفتار درمانی برخی از دانشکده های برتر این دانشگاه می باشند. در ادامه برخی از دانشکده های دانشگاه بریتیش کلمبیا  در جدول زیر آمده است.

دانشکده آموزش

دانشکده روزنامه نگاری

دانشکده امور اجتماعی

دانشکده هنر و علوم

دانشکده کسب و کار

دانشکده دندانپزشکی

دانشکده مهندسی

دانشکده موسیقی

دانشکده حرکت شناسی

دانشکده مدیریت

دانشکده علوم گفتاری

دانشکده پرستاری

مقاطع تحصیلی در دانشگاه بریتیش کلمبیا UBC

شرایط پذیرش دانشگاه UBC کانادا در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین مقطع پست دکترا به صورت پاره وقت و یا تمام وقت برای همگان امکانپذیر می باشد. تحصیل در این دانشگاه در دوره کارشناسی سه الی چهار سال و در دوره کارشناسی ارشد یک الی دو سال بطول می انجامد. برخی از دروس در  این دانشگاه در ترم تابستان نیز ارائه می گردند. این دانشگاه همچنین ارائه دهنده تحصیلات از راه دور برای دانشجویان داخلی و خارجی می بشد. این دانشگاه همچنین متشکل از دانشکده های مختلف در دو پردیس تحت عنوان پردیس ونکوور و پردیس اکانگان است. هر کدام از این دو پردیس خود متشکل از چندین دانشکده هستند که هر یک رشته های تحصیلی مختلفی را ارائه می نمایند. از جمله دانشکده های پردیس ونکوور می توان به دانشکده موسیقی، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده علوم دارویی و از دانشکده های پردیس اکانگان می توان به دانشکده مدیریت، دانشکده پزشکی، دانشکده مهندسی و غیره اشاره نمود. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد شرایط تحصیل پزشکی در کانادا به دست آورید میتوانید از این مقاله استفاده نمایید.

دانشگاه رایرسون

این مقاله را از دست ندهید: دانشگاه رایرسون کانادا

در این مقاله ما تمام راه های دانشگاه رایرسون کانادا را به شما خواهیم آموخت.

رشته های تحصیلی دانشگاه بریتیش کلمبیا UBC

همانگونه که بیان نمودیم امکان تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی و شرایط پذیرش دانشگاه UBC کانادا در طیف گسترده ای از رشته ها وجود دارد و این دانشگاه هر سال ارائه دهنده برنامه های تحصیلی مختلفی در رشته های مختلف می باشد. رشته های دانشگاه بریتیش کلمبیا و برنامه های تحقیقاتی و پژوهشی بسیاری نیز با بودجه های سطح بالا ارائه می گردند. هر یک از دانشجویان داخلی و بین المللی با توجه به شرایط تحصیلی و همچنین علاقه خود می توانند در یکی از رشته های دانشگاه بریتیش کلمبیا به تحصیل مشغول گردند:

  • رشته های هنری
  • طراحی
  • معماری
  • شاخه های مختلف پزشکی و سلامت
  • مشاخه های مختلف مهندسی و تکنولوژی
  • علوم اجتماعی
  • علوم انسانی
  • اقتصاد و مدیریت
  • علوم طبیعی و ریاضیات
  • محیط زیست و علوم زمین
  • کشاورزی و جنگلداری
  • علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • علوم کاربردی و تخصصی
  • روزنامه نگاری و رسانه
  • علوم حقوقی

هزینه تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا UBC

یکی از موضوعات دارای اهمیت در رابطه با تحصیل در دانشگاه UBC، میزان هزینه های تحصیل در کانادا و مخصوصا در این دانشگاه بسیار معتبر و با کیفیت است. هزینه تحصیل در این دانشگاه با توجه به رشته و مقطع تحصیلی متفاوت می باشد و هر سال حدود 2 الی 5 درصد به میزان شهریه تحصیلی هر رشته و مقطع تحصیلی افزوده می گردد. کارشناسان مجرب و مطلع موسسه ملک پور اقدام به نگارش مقاله موجود نموده اند و لذا هرگونه رونوشت و کپی از بخش های مختلف این متن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام است. میزان شهریه لازم تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی هزینه ای معادل 11 الی 34 هزار دلار با توجه به مقطع و رشته تحصیلی می باشد. میزان شهریه تحصیل در این دانشگاه برای اتباع کشور کانادا در سطح پایینتری قرار دارد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید به سایت رسمی دانشگاه بریتیش کلمبیا که در انتهای مقاله معرفی شده است مراجعه کنید. در جدول زیر هزینه تحصیل در رشته لیسانس و تحصیلات تکمیلی آورده شده است.

شهریه در مقاطع متفاوت

دانشجویان خارجی (دلار)

بومیان (دلار)

دکتری

9000

5000

کارشناسی ارشد

24000

5000

دوره تحصیلات تکمیلی

32000 الی 52000

13000 الی 34000

کارشناسی

11000 الی 23000

5000 الی 8500

بورسیه های تحصیلی دانشگاه بریتیش کلمبیا UBC

دانشجویان ممتاز دارای رزومه علمی و تحصیلی مطلوب می توانند از دانشگاه بریتیش کلمبیا همانند دیگر دانشگاه های سراسر جهان درخواست بورسیه تحصیلی نمایند و از تحصیل رایگان در کانادا برخوردار شوند. ما در این بخش تعدادی از بورسیه ها و کمک هزینه های اعطایی این دانشگاه و شرایط لازم برای دریافت آنها را بررسی می نماییم.

  • بورسیه International Major Entrance :

این بورسیه مختص دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی است. دانشجویان بین المللی در سال اول تحصیل در مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت این نوع بورسیه اقدام نمایند و در صورتی که در سال های بعد نیز کماکان مشمول شرایط باشند می توانند بورسیه خود را تمدید نمایند. لازم به ذکر است که این بورسیه کاملاً رقابتی است.

  • بورسیه Outstanding International Student Award :

این بورسیه مختص دانشجویان دارای دانش آکادمیک و اطلاعات علمی سطح بالا می باشد که توانسته اند شایستگی خود را به اثبات برسانند.  برای دریافت این نوع بورسی دانشجویان دارای ویزای تحصیلی کانادا باید خارج از برنامه درسی نیز دارای پیشرفت علمی و آکادمیک باشند.

دانشجویان دوره دکترا می توانند جهت دریافت بورسیه های موجود در زیر اقدام نمایند:

  • بورسیه وانیر کانادا
  • بورسیه موسسه تحقیقات بهداشتی کانادا
  • بورسیه شورای تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا
  • بورسیه شورای تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی کانادا

دانشگاه ادلر کانادا

این مقاله را از دست ندهید: دانشگاه ادلر کانادا

در این مقاله ما تمام راه های دانشگاه ادلر کانادا را به شما خواهیم آموخت.

شرایط پذیرش دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا از جمله دانشگاه های برتر و معتبر کانادا است. تدریس در این دانشگاه به زبان انگلیسی بوده و برای این منظور باید نمره تافل 70 تا 90 و ایلتس حداقل 6.5 داشته باشید. برای اپلای و پذیرش تحصیلی در این دانشگاه ابتدا باید به صورت اینترنتی درخواست خود را به دانشگاه بدهید و سپس متناسب با مدرک تحصیلی، مقطع تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. گفتنی است که طول دوره مقطع کارشناسی در این دانشگاه 3 تا 4 سال و کارشناسی ارشد 1 تا 2 سال زمان بر خواهد بود.خوب است اشاره ای به این نکته نیز داشته باشیم که برای پذیرش در دانشگاه بریتیش کلمبیا با مدرک دیپلم باید دارای مدرک دیپلم 12 ساله بوده و ریز نمرات، ترجمه کلیه مدارک به انگلیسی نیز ارائه شود. از سوی دیگر تسلط نسبی بر زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در این دانشگاه کلیه دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند. برای پذیرش می توانید از طریق سایت applymie اقدام نمایید.

مدرک زبان مورد نیاز پذیرش دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشجویان بومی کانادا به طور معمول الزامی بر ارائه مدرک زبان ندارند با این حال دانشجویان غیر بومی و بین المللی باید مدرک زبان معتبر آزمون های زبان بین المللی را برای پذیرش دانشگاه های کانادا ارائه دهند.

TOFEL iBT(Internet-based)

امتیاز کلی 86 با حداقل امتیاز 19 در هر بخش

IELTS (Academic Module)

امتیاز کلی 6.5 بدون امتیاز کمتر از 6.0 در هر بخش

CanTEST

امتیاز کلی 4.5 با حداقل امتیاز 4.5 در هر بخش

PTE

امتیاز کلی 63 با حداقل امتیاز 59 در هر بخش

CAEL

حداقل امتیاز 70% با حداقل امتیاز فردی 60

Duolingo English Test (DET)

امتیاز کلی 115، با حداقل نمرات فردی 95 در هر بخش

شرایط پذیرش دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در مقطع کارشناسی

دانشگاه بریتیش کلمبیا به علت برخورداری از کیفیت بالای اموزش، سالانه تقاضای بالایی از دانشجویان سراسر دنیا برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی را دارا می باشد. از این رو این دانشگاه سالانه دانشجویان زیادی در مقطع کارشناسی به صورت ملی و بین المللی پذیرش می کند. برای پذیرش در The University of British Columbia ابتدا به خوبی اطلاعات برنامه ها، الزامات پذیرش، هزینه ها و ددلاین ها را در سایت دانشگاه سرچ کنید. در رابطه با زندگ دانشجویی و فضای این دانشگاه نیز اطلاعات خود را تکمیل کنید. سپس برای خوابگاه، بورسیه و پذیرش دانشگاه در ددلاین مقرر در خواست خود را ارسال کنید. سپس در صورت پذیرش ایمیلی مبنی بر پذیرش و شرایط دانشگاه دریافت خواهید کرد. گفتنی است که شرایط عمومی برای پذیرش در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در مقطع کارشناسی عبارت است از برخورداری از مدرک زبان، ارائه ترجمه ریزنمرات و دیپلم 4 ساله و.. که در این میان معدل بالا، عدم گپ تحصیلی و سن مناسب بر پذیرش تحصیلی بسیار اثر گذار است.

شرایط پذیرش دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در مقطع کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد در دسته تحصیلات تکمیلی قرار دارد. این مقطع از جمله مقاطع تحصیلی دانشگاه بریتیش کلمبیا است که از اعتبارات علمی بالایی برخوردار بوده و تحصیل در ین مقطع و این دانشگاه از دانشگاه های کانادا گزینه تحصیلی افراد بسیار زیادی است. گفتنی است که شرایط پذیرش دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در مقطع کارشناسی ارشد عبارت است از ارائه اسکن مدارک تحصیلی، مدارک شناسایی و هویتی، ارائه مدرک زبان انگلیسی و نمرات آن، ریزنمرات به زبان انگلیسی و... . لازم به ذکر است که The University of British Columbia رشته هایی نظیر روانشناسی، علوم بهداشتی، مدیریت بازرگانی، پرستاری، علوم سیاسی، مطالعات بین الملل و... در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

شرایط تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در مقطع دکترا

دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه بریتیش کلمبیا اغلب دانشجویان خبر و متخصصی هستند که مقطع کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه ها و موسسات علمی بین المللی گذارنده و در پژوهش های علمی بسیار توانمند هستند. شرایط تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در مقطع دکترا نیز شامل مدارک تحصیلی افراد متقاضی و نمرات و معدل آن ها است. علاوه بر این دانشجویان بین المللی موظف به ارائه مدرک زبان انگلیسی که نتیجه ازمون های زبان مورد تایید The University of British Columbia است، می باشند. ارائه رونوشتی از مدارک شناسایی و هویتی، مدارک تحصیلی، مدرک زبان از جمله مدارک عمومی برای پذیرس در این دانشگاه می باشد. معدل بالا، مرتبط بودن رشته تحصیلی کارشناسی ارشد و مقطع دکتری، عدم گپ تحصیلی، برخورداری از مقالات علمی و بین المللی، نمرات و معدل بالا از عوامل موثر بر پذیرش در مقطع دکترا در این دانشگاه به شمار می ایند.

خوابگاه دانشگاه بریتیش کلمبیا UBC

دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا در صورت موفقیت در اخذ پذیرش از این دانشگاه، پس از ورود به کانادا از طریق ویزای تحصیلی می توانند در خوابگاه های موجود در این دانشگاه سکونت نمایند. پردیس ونکوور در حال حاضر دارای سیزده خوابگاه بوده که هزینه های مربوط به هر یک با توجه به نوع خدمات ارائه شده، آپارتمان انتخابی و اتاق انتخاب شده توسط دانشجو متفاوت است. در کل این دانشگاه شرایط اسکان 6000 دانشجو را در اتاق های گروهی و تک نفره فراهم آورده است. دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می نمایند علاوه بر پرداخت هزینه اسکان کمتر با فرهنگ ها و مردم جدید آشنا شده و تفریحات بسیاری برای خود ایجاد می نمایند. هزینه اسکان در خوابگاه های دانشگاه بریتیش کلمبیا از 475 الی 1800 دلار کانادا در ماه با توجه به امکانات و خدمات خوابگاه متفاوت می باشد. این دانشگاه برای اعطای خوابگاه، دانشجویان سال اول را اولویت قرار می دهد. برای این منظور در جدول زیر اجاره ماهانه در خوابگاه های مختلف را ذکر نمودیم.

نام دانشگاه

اجاره ماهانه (دلار)

Totem park

800 الی 1000

Ritsumeikan

750 الی 900

Orchard commons

900 الی 1100

Place vanier

850 الی 1200

Lona hiuse

950 الی 1400

مدارک مورد نیاز و شرایط  پذیرش دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا UBC

دانشجویان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور برای اخذ پذیرش از دانشگاه ها و همچنین برای دریافت ویزای تحصیلی باید دارای شرایط لازم باشند. دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در دانشگاه UBC در ابتدا باید شرایط پذیرش این دانشگاه موجود در زیر را بررسی نموده و سپس اقدام به اخذ پذیرش نمایند که این شرایط عبارتند از:

  • داشتن دیپلم معتبر دوره متوسطه
  • ارائه یک انگیزه نامه قوی نشان دهنده اهداف دانشجو
  • داشتن توصیه نامه از جانب اساتید پیشین برای مقاطع کارشناسی به بالا
  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی به علاوه تمامی ریز نمرات
  • مهارت کافی در زبان انگلیسی(نمره آیلتس برای این دانشگاه نمره 6.5 است و دانشجویان باید در تمامی بخش ها نیز حداقل موفق به کسب نمره 6 شده باشند).

دانشجویان علاقه مند به تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه بریتیش کلمبیا نیز همانند سایر دانشگاه ها باید دارای سوپروایزر و یا استاد راهنما در این دانشگاه باشند تا صلاحیت آن ها را جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه معتبر تایید نماید.

ددلاین دانشگاه بریتیش کلمبیا

ددلاین ها تاریخ های مهمی هستند که متقاضیان به تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا باید اطلاعات دقیق و کاملی از ان داشته و طبق آن و متناسب با مقطع و رشته تحصیلی خود، مدارک لازم را ارائه دهند.در جدول زیر ددلاین های مهم برای مقاطع تحصیلات تکملیی و کارشناسی امده است. گفتنی است که ممکن است این رشته ها بر حسب رشته های تحصیلی متفاوت باشند.

مقطع

موضوع

تاریخ ددلاین

تحصیلات تکمیلی

اخرین مهلت بورسیه تحصیلات تکمیلی

15 دسامبر

شروع ترم برای ورودی های ترم می و سپتامبر

15دسامبر

شروع ترم ژانویه

1 می

لیسانس

ترم زمستان- شروع سپتامبر

15 ژانویه

ترم تابستان- شروع می

15 ژانویه

رنکینگ دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا (The University of British Columbia) از جمله دانشگاه های برتر کانادا و دارای رنکینگ علمی در سطح کشور کانادا و حتی سطح بین المللی است. بر طبق سیستک رنکینگ QS این دانشگاه رتبه 46 درسطح جهان و بر طبق سیستم timeshighereducation این دانشگاه رتبه 35 در سال 2021 در جهان را بدست اورده است.

مشاهیر دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

فارغ التحصیلان The University of British Columbia افرادی با مدرک علمی از دانشگاهی که جز 40 دانشگاه برتر جهان است، هستند. بدیهی است که افرا د متخصص و حرفه ای فارغ التحصیلان این دانشگاه باشند. فارغ التحصیلان و مشاهیر این دانشگاه در زمینه های مختلفی افراد ممتازی هستند از معماری و فضانوردی گرفته تا سیاست و سازمان های معتبر جهانی. در ادامه به تعدادی از مشاهیر و بزرگان فارغ التحصیل این دانشگاه اشاره کرده ایم.

  • ییل کوهن (Yael Cohen)

موسس و کارافرینی که در 2008 میلادی مدرک علوم سیاسی خود را از دانشگاه بریتیش کلمبیا گرفته است. خانم کوهن در سال 2009 پس از اینکه از سرطان سینه مادر خود مطلع شد موسسه خیریه ای را ایجاد کرد و اکنون بیش از دو میلیون دلار برای تحقیقات سرطان جمع اوری کرده است.

  • ریک هانسن (Rick Hansen)

ریک هانسن در سال 1986 مدرک لیسانس خود را در رشته تربیت بدنی دانشگاه بریتیش کلمبیا گرفته است. او در 1985 سفری 40 هزار کیلومتری با ویلچر اغاز کرده بود و به 34 کشور جهان سفر کرد و 26 میلیون دلار برای تحقیقات نخاع جمع اوری کرد. اقای هانسن در سال 1988 بنیاد خیریه ای برای کمک هزینه های تحصیلی دانشجویان با ناتوانی جسمی احداث کرده است.

  • بیارنی تریگواسون (Bjarni Tryggvason)

بیارنی تریگواسون دانشمندی کانادایی از دانشگاه UBC است که به فضا سفر کرده است. اقای  ترایگواسون در سفری دوازده روزه ماموریت بررسی تغییرات جوی زمین را بررسی کرده است.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب معرفی دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


سوالات متداول

شهریه تحصیلی دانشگاه بریتیش کلمبیا چگونه است؟

شهریه تحصیل در این دانشگاه از 11 الی 34 هزار دلار با توجه به مقطع و رشته تحصیلی متفاوت می باشد.

کدام یک از مقاطع تحصیلی در دانشگاه بریتیش کلمبیا ارائه می گردند؟

تمامی مقاطع تحصیلی به علاوه مقطع پست داک در کانادا در دانشگاه بریتیش کلمبیا ارائه می گردند.

آیا امکان دریافت بورسیه در دوره کارشناسی در دانشگاه بریتیش کلمبیا وجود دارد؟

بله امکان دریافت بورسیه در دوره کارشناسی تحت عنوان بورسیه International Major Entrance برای دانشجویان ممتاز این دوره وجود دارد.

آیا دانشگاه بریتیش کلمبیا برای اعطای پذیرش به دانشجویان دارای شرط مدرک زبان است؟

بله جهت اخذ پذیرش از دانشگاه بریتیش کلمبیا دانشجویان باید دارای مدرک زبان آیلتتس 6.5 باشند.


سخن پایانی

در این مقاله کارشناسان ما به دقت شرایط تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا را مورد بحث و بررسی قرار دادند. همانگونه که بیان نمودیم این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های موجود در کانادا و در سطح جهان است که شرایط تحصیلی در تمامی مقاطع در این دانشگاه برای دانشجویان داخلی و بین المللی فراهم می باشد. این دانشگاه دارای دو پردیس است که طیف گسترده ای از رشته ها در دانشکده های مختلف این دو پردیس به دانشجویان ارائه می گردند. هزینه تحصیل دردانشگاه بریتیش کلمبیا برای دانشجویان خارجی بیش از دانشجویان کانادایی است و حدود 11 الی 34 هزار دلار کانادا با توجه به مقطع تحصیلی و رشته های دانشگاه بریتیش کلمبیا متفاوت است. نمره آیلتس برای این دانشگاه نمره 6.5 است و دانشجویان باید در تمامی بخش ها نیز حداقل موفق به کسب نمره 6 شده باشند. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات و هرگونه مشاوره در زمینه اعزام دانشجو به دانشگاه بریتیش کلمبیا و یا اعزام دانشجو به هر یک از دانشگاه های جهان با موسسه ملک پور ارتباط برقرار نمایید و یا سوالات خود را در باکس زیر همین مقاله مطرح نمایید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

امتیاز 4.09 از 5 ( 10 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مریم باغی
سلام و عرض ادب برای رشته علوم تغذیه می تونم برای دانشگاه بریتیش کلمبیا شانس داشته باشم؟ الزامات اولیه می فرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، برای اظهار نظر در مورد پذیرش در این دانشگاه باید شرایط سن، تحصیلات، مدرک زبان و البته سرمایه شما به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد که در صورت فراهم بودن شرایط بتوانید برای پذیرش اقدام داشته باشید.
مهبد گرجی
سایتهای مختلف میزان شهریه کارشناسی علوم پایه را از 11000تا55000دلار زدند میشه لطفا بعنوان موسسه بسیار معتبر میزان شهریه سالیانه علوم پایه را بفرمایید وهزینه انجام کار توسطموسسه شما بابت اخذ پذیرش وویزا چقدر هست ممنون میشم پاسخ بدید یا وقت مشاوره ای درنظر بگیرید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز هزینه تحصیل در کانادا سالیانه در حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار دلار می باشد. در حال حاضر موسسه با هزینه بسیار پایین اقدام به اخذ پذیرش می نماید.
ستاره
ایا دانشگاه بریتیش کلمبیا رشته طراحی لباس هم دارد ؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اطلاع از رشته های ارائه شده در دانشگاه  بریتیش کلمبیا به وب‌سایت رسمی دانشگاه مراجعه نمایید 
زهرا
اگر معدل دیپلم بالای ۱۹/۵ و معدل های هر ۶ سال متوسطه اول و دوم هم بالای ۱۹ باشه و ایلتس ۷ و تمکن مالی داشته باشم شانس پذیرش از دانشگاه بریتیش کلمبیا برای لیسانس داروسازی دارم ؟ همینا کافیه نیازی نیست رزومه دیگه داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با شماره02149196000 تماس حاصل نمایید
مشاوره رایگان