دانشگاه آدلاید استرالیا

بدون نظر

در این مقاله هدف بررسی دانشگاهی تحقیقاتی در کشور استرالیا است این دانشگاه که تحت عنوان دانشگاه آدلاید استرالیا شناخته می شود از بهترین دانشگاه های استرالیا  به حساب می آید. اطلاعاتی که به منظور شناساندن دانشگاه آدلاید استرالیا گرد آوری شده حاصل سرچ های متعدد از سایت دانشگاه آدلاید استرالیا و مشاوره هایی است که با وکلای محلی انجام شده با این وجود در لیست خدمات موسسه مشاوره MIE قرار نمی گیرد و متقاضیان تحصیل در دانشگاه آدلاید استرالیا می توانند؛ برای باخبر شدن از خدمات این موسسه تماس حاصل نمایید و سوالات و ابهامات خود را رفع نمایند و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ماپردیس دانشگاه آدلاید استرالیا

معرفی دانشگاه آدلاید استرالیا

دانشگاه آدلاید استرالیا (The University of Adelaide) که تحت نظارت دولتی اراده می شود در سال 1874 راه اندازی شده همانگونه که تاریخ روایت می کند این دانشگاه در لیست 3 دانشگاه با قدمت در کشور استرالیا قرار گرفته است. در معرفی دانشگاه آدلاید استرالیا اینگونه شرح داده می شود که این دانشگاه نخستین دانشگاه ایالت خود محسوب می شود و نخستین مرکز آموزش عالی که با آغوش باز پذیری دانشجویان دختر بوده است. اولین مرکزی که مدرک خود را در علم و تجارت ارائه می کند و حتی در زمینه تاسیس کنسرواتواریوم موسیقی هم دانشگاه پیش گام بوده است.

پردیس های دانشگاه آدلاید استرالیا

دانشگاه آدلاید استرالیا را 4 پردیس فعال تشکیل داده است. سه پردیس از این شمار در استرالیای جنوبی و در تراس شمالی، ویت و رزورثی و یکی دیگر در ملبورن ویکتوریا.

پردیس اصلی

این پردیس در شمال تراس قرار گرفته و قسمتی از منطقه تفریحی و فرهنگی شهر را شامل شده. موزه، کتابخانه ایالت این پردیس را در بر گرفته. ترکیبی از معماری تاریخی و مدرن سنگ سازه های قدیمی با دانش پیشرفته عجین شده اند و طیف گستره ای از فعالیت های تحقیقاتی و دره های کارشناسی را ارائه می نماید.

پردیس ویت

این پردیس در 7 کیلومتری آدلاید استرالیا قرار گرفته که به محل موسسه تحقیقاتی بین المللی ویت هم شهرت دارد. این پردیس سایت برجسته تحقیقاتی علوم گیاهی و کشاورزی در نیمکره جنوبی است تحقیقات این پردیس شامل سیستم های زراعی و کشاورزی،انگور شناسی و شراب سازی و علوم غذایی و تغذیه است.

پردیس روزورثی

این پردیس دانشگاه آدلاید استرالیا در فاصله 50 کیلومتری شمال شهر واقع شده که دارای شهرت بین المللی در زمینه کشاورزی و تولید دام است و حتی محل قرار گرفتن دانشکده دامپزشکی استرالیای جنوبی با آموزش و تحقیقات در حوزه علوم دامی و دامپزشکی را در خود جای داده است.

پردیس ملبورن

محل قرار گرفتن این پردیس در ملبورن و در ایالت ویکتوریا است. وجود فروشگاه های مدرن، سینما، زمین های ورزشی چند منظوره در این منطقه پردیس ملبورن را به طور ویژه ای برجسته کرده است.

رنکینگ دانشگاه آدلاید

حضور بی وقفه و همه ساله The University of Adelaide در رتبه بندی های جهانی و در سکوی نخست پیشرو بودن این دانشگاه را تایید می کند. رنکینگ دانشگاه آدلاید بواسطه بهترین متد های ارزیابی دانشگاه های جهان انجام می شود و در سازمان هایی مانند QS و US News و دیگر رتبه بندی های بهترین دانشگاه های جهان منتشر می شود. جدول زیر رنکینگ دانشگاه آدلاید را شرح داده است:

رنکینگ های جهانی

رنکینگ دانشگاه آدلاید

رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان US News

رتبه66

رنکینگ بهترین دانشگاه های جهان QS

رتبه109

رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایمز

رتبه 111

رتبه بندی دانشگاه های جهان در شانگهای

رتبه 133

رتبه بندی مجموع دانشگاه های برتر UNSW

رتبه 102

رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS بر اساس موضوع

رتبه 100 برای 14 موضوع برتر دانشگاهی

رتبه بندی دانشگاه های جهانی Times Higher Education بر اساس موضوع

رتبه 100 موضوع برتر برای 3 موضوع دانشگاهی

رتبه بندی شانگهای رتبه بندی جهانی موضوعات آکادمیک

100 موضوع برتر برای 16 موضوع آکادمیک

 

دانشکده های The University of Adelaide

دانشکده های The University of Adelaide به گونه ای طراحی شده اند که هر کدام آنها دارای تعدادی مدرسه و گروه درسی هستند جدول زیر به خوبی سه دانشکده دانشگاه آدلاید استرالیا را شرح داده است:

دانشکده هنر، بازرگانی، حقوق و اقتصاد

دانشکده بهداشت و علوم پزشکی

دانشکده علوم، فنی و مهندسی

دانشکده مهندسی برق و الکترونیک 

دانشکده دندانپزشکی آدلاید

دانشکده نفت و منابع انرژی استرالیا

کنسرواتوار موسیقی بزرگان

دانشکده پزشکی آدلاید

دانشکده کشاورزی، غذا و شراب

دانشکده حقوق

دانشکده پرستاری آدلاید

دانشکده علوم دامی و دامپزشکی

دانشکده مهندسی عمران، محیط زیست و معدن 

مدرسه بالینی روستایی آدلاید

دانشکده معماری و محیط ساخت

مدرسه آموزش و پرورش

دانشکده علوم و عمل بهداشت متفقین

دانشکده علوم زیستی

دانشکده بهداشت عمومی 

دانشکده زیست پزشکی

دانشکده مهندسی شیمی و مواد پیشرفته

دانشکده علوم جتماعی

انسان شناسی و مطالعات توسعه

مطالعات آسیایی

مرکز تحقیقات مسکن استرالیا/ CHURP (مرکز مسکن، برنامه ریزی شهری و منطقه ای)

موسسه کنفوسیوس

مرکز تحقیقات جنسی فی گیل

جغرافیا، محیط زیست و جمعیت

مرکز مطالعات جمعیت و مهاجرت هوگو

سیاست و مطالعات بین المللی

جامعه شناسی، جرم شناسی و مطالعات جنسیتی

موسسه استرتون

دانشکده علوم انسانی

نویسندگی و کارگردانی فیلم انگلیسی

مطالعات تاریخی و کلاسیک

رسانه ها

فلسفه

 

دانشکده اقتصاد و سیاست عمومی

مرکز جهانی غذا و منابع

مرکز تحقیقات آینده اشتغال و مهارت

موسسه تجارت بین الملل

مرکز مطالعات اقتصادی استرالیای جنوبی

 

 

مدرسه کسب و کار

مرکز کارآفرینی، تجاری سازی و نوآوری

واحد آموزش اجرایی

مرکز بین المللی خدمات مالی

دانشکده روانشناسی

دانشکده علوم کامپیوتر

دانشکده علوم ریاضی

دانشکده مهندسی مکانیک

-

 

رشته های دانشگاه آدلاید استرالیا

با توجه به گسترده بون موضوعات در دانشکده ها و مدارس انتظار می رفت رشته های دانشگاه آدلاید استرالیا هم از گستردگی بالایی برخوردار باشند که اینچنین هم هست. جدول زیر رشته های مقطع لیسانس و فوق لیسانس The University of Adelaide را منعکس کرده است:

رشته های لیسانس The University of Adelaide

رشته های فوق لیسانس The University of Adelaide

مطالعات بومی (بنیاد)

موسیقی و آموزش

حسابداری

فلسفه

انسان شناسی

تجزیه و تحلیل کسب و کار

هنر

حقوق تجارت

تجربه کاری هنری

آمار زیستی

تاریخ هنر

دندانپزشکی

مطالعات آسیایی

حقوق تجارت

مراقبت های حاد پزشکی

معماری

علوم تشریحی

مهندسی برق و الکترونیک

آمار زیستی

علوم کامپیوتر

زیست شناسی کاربردی

علوم دامپزشکی

بیوشیمی

تجارت

علوم گیاهی

جراحی

فیزیک

ریاضیات محض

فناوری دامپزشکی

جغرافیا

مطالعات طراحی

قانون

 

تحصیل در دانشگاه آدلاید استرالیا

دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه آدلاید استرالیا می بایست با توجه به رشته ای ک انتخاب می کنند شرایطی را از قبل مهیا کنند که پذیرش آنها با سهولت بیشتری در موئد مقرر صورت بپذیرد. دانشجویان پیش از اپلای می بایست با الزامات مربوط به رشته خود آشنا شوند و در صدد برآورده کردن معیار های پذیرش و تحصیل در رشته مد نظر خود برآیند. الزامات مربوط به زبان به طور عمومی و در سطوح مختلف از الزامات تمام رشته ها و مقاطع تحصیلی در دانشگاه آدلاید استرالیا است و می بایست بیش از دو سال از اخذ مدرک زبان نگذشته باشد. دانشجویانی که قصد تحصیل در The University of Adelaide را دارند و قادر به ارائه مدرک زبان نیستند می بایست خود را برای شرکت در دوره های فشره زبان انگلیسی در این دانشگاه آماده کنند. دارا بودن دیپلم بین المللی و مدارک پیشین تحصیل از الزامات عمومی به حساب می آید.

تحصیل در دانشگاه آدلاید استرالیا در مقطع کارشناسی

مقطع کارشناسی در دانشگاه آدلاید هم همانند دانشگاه های دیگر نیاز به دارا بودن شرایطی خواهد داشت و دانشجویانی که شرایط تحصیل در استرالیا را برآورده نمی‌کنند ممکن است واجد شرایط درخواست یک مسیر پیش دانشگاهی برای آماده‌سازی یا ورود به برنامه‌های دانشگاهی در مقطع کارشناسی دانشگاه باشند. برخی از برنامه ها علاوه بر مدارک ورودی مانند دیپلم دبیرستان و مدرک زبان، معیارهای انتخاب دیگری را نیز طلب کنند. به عنوان مثال، برنامه‌های موسیقی از متقاضیان ورود به این رشته می‌خواهد که یک آزمون آزمایشی انجام دهند، در حالی که متقاضیان پزشکی، بهداشت دهان و دندانپزشکی باید یک آزمون انتخابی را انجام دهند و در صورت موفقیت، در ارزیابی شفاهی شرکت کنند. تحصیل در The University of Adelaide در مقطع کارشناسی در 3 تا 4 سال سپری می شود.

پذیرش دانشگاه آدلاید استرالیا در مقطع کارشناسی ارشد

دانشجویان بعد از اینکه تحصیلات خود در مقطع کارشناسی را به پایان رساندند می بایست برای تحصیل کارشناسی ارشد در استرالیا مدرک لیسانس یا مدرک معادل آن از یک موسسه تایید شده به عنوان مدرک ورود ارائه نمایند. مدرک زبان انگلیسی هم برای این مقطع ضروری است؛ علاوه بر اینها برخی از گواهی های فارغ التحصیلی و دیپلم های فارغ التحصیلی که ارائه می شوند ممکن است به عنوان کار واجد شرایط برای ورود به برنامه کارشناسی ارشد، یا به عنوان مدارک حرفه ای به خودی خود پذیرفته شوند. تحصیل در این مقطع 1 تا 2 سال طول می کشد.

شرایط پذیرش دانشگاه آدلاید استرالیا در مقطع دکترا

دانشجویانی که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه آدلاید استرالیا (The University of Adelaide) می بایست برنامه ای از پیش تعیین شده در رابطه با استاد راهنما را داشته باشند. در شماری از رشته ها در مقطع دکترا پروژه های تحقیقاتی و کارآموزی های تلفیقی با پژوهش و تحقیق بسیار تعیین کننده هستند. مدارک پیشین تحصیلی مانند فوق لیسانس و مدارک دال بر انجام پژوهش و مدرک زبان انگلیسی از الزامات تحصیل دکترا در استرالیا عنوان شده است.

مدرک زبان مورد نیاز اپلای آدلاید استرالیا

مدرک زبان انگلیسی یکی از اجزای مهم اپلای است که در سایت دانشگاه آدلاید استرالیا هم به آن اشاره شده است. لازم به ذکر است که دانشجویانی که دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی نباشد می بایست برای ورود به دانشگاه آدلاید در دوره ای فشرده آموزش زبان در دانشگاه شرکت کند و آن را با موفقیت طی کند. مدرک زبان مورد نیاز اپلای آدلاید استرالیا (The University of Adelaide) که قابل قبول هستند در جدول زیر منعکس شده اند:

مدارک زبان انگلیسی و حداقل نمرات برای اپلای مقطع کارشناسی

مدارک زبان انگلیسی و حداقل نمرات برای اپلای مقطع کارشناسی ارشد

برنامه های آیلتس (آکادمیک) 6.5:

برنامه های آیلتس (آکادمیک) 6.5:

تافل: مبنای بر کاغذ: نمره کل 577

تافل: مبنای بر کاغذ: نمره کل 577

تست زبان انگلیسی پیرسون:58

تست زبان انگلیسی پیرسون: 58

C1 پیشرفته: 176

C1 پیشرفته: 176

 

دانشگاه وسترن سیدنی

این مقاله را از دست ندهید: دانشگاه وسترن سیدنی

در این مقاله تمامی جوانب معرفی دانشگاه وسترن سیدنی را به شما خواهیم آموخت.

ددلاین دانشگاه آدلاید استرالیا

مهلت درخواست برخی از برنامه های درسی در The University of Adelaide به گونه ای است که مقرر شده چه رشته و مقطعی چه ددلاین مشخصی دارند. ددلاین دانشگاه آدلاید استرالیا برای برخی رشته های پر طرفدار و برنامه های دیگر اینگونه است:

رویدادهای مهم

تاریخ و ددلاین

تغییر مهلت ترجیحی برای پیشنهادات ترم 1

10 ژانویه 2022

پیشنهادات در ماه فوریه و مارس برای دوره هایی که هنوز مکان هایی برای ترم 1 2022 وجود دارد در دسترس است

فوریه تا مارس 2022

ددلاین درخواست برای ورودی های سال تحصیلی 2022

30 سپتامبر

مهلت درخواست دکترای دندانپزشکی بالینی برای ترم 1 – فوریه 2023

30 آوریل 2022

مهلت درخواست لیسانس مطالعات پزشکی، لیسانس جراحی دندان، لیسانس بهداشت دهان برای ترم 1 – فوریه 2023

30 ژوئن 2022

مهلت درخواست فوق لیسانس دندانپزشکی قانونی برای ترم 1 – فوریه 2023

26 سپتامبر 2022

مهلت درخواست لیسانس علوم (بیولوژی دامپزشکی) برای ترم 1 – فوریه 2023

30 سپتامبر 2022

مهلت درخواست کارشناسی ارشد روانشناسی (تمامی گرایش ها) برای ترم 1 – فوریه 2023

17 اکتبر 2022

مهلت درخواست لیسانس پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری بالینی برای ترم 1 – فوریه 2023

30 دسامبر 2022

مهلت درخواست علوم پرستاری (تخصص) ترم 1 – فوریه 2023

27 ژانویه 2023

مهلت درخواست علوم پرستاری برای ترم 2 - ژوئیه 2023

7 ژوئیه 2023

 

هزینه تحصیل در دانشگاه آدلاید استرالیا

واضح است که شهریه تحصیلی دانشجویان بین المللی و هزینه تحصیل در دانشگاه آدلاید استرالیا (The University of Adelaide) بر اساس رشته و مقطع تحصیلی تعین می شود که در آن ثبت نام کرده اند. هزینه تحصیل در استرالیا بر پایه 24 واحد درسی که به صورت تمام وقت در طول سال تحصیلی ارائه می شود و هر ساله با افزایش هایی هم رو به رو است محاسبه خواهد شد. متقاضیان به عنوان یک دانشجوی بین المللی در دانشگاه آدلاید، ملزم به پرداخت هزینه های مناسب برای مدارک تحصیلی خود خواهند بود. زمانی که پیشنهاد پذیرش دانشجو به وی اعلام نتیجه شود می بایست، مبلغ 14000 دلار استرالیا را بپردازد. این پرداخت به عنوان اعتبار برای شهریه های دانشجودر ترم اول محاسبه خواهد شد. پس از ثبت نام، مانده هزینه های خود در آن ترم سه ماهه تحصیلی به او ابلاغ می شود. صورتحساب موجودی شهریه ترم اول قبل از روز اول ترم سه ماهه به دانشجو اطلاع داده می شود. هزینه های ترم سه ماهه بعدی در ابتدای هر ترم قابل پرداخت خواهد بود.

هزینه زندگی دانشجویان The University of Adelaide

شهر آدلاید استرالیا به طور مداوم به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای استرالیا با گزینه های حمل و نقل و اقامت تا 14٪ ارزان تر از سایر شهرهای بزرگ عنوان شده. در جدول زیر برخی از هزینه های زندگی دانشجویان The University of Adelaide شرح داده شده:

عناوین هزینه

مبالغ هزینه

اجاره مسکن

135 -385 دلار

غذا و خورد و خوراک

90 -135 دلار

هزینه میانگین برق، گاز

40-55 دلار

حمل و نقل

35_ 20 دلار

هزینه پست وتلفن

20-40 دلار

سایر هزینه ها

50 دلار

مجموع

350-700 دلار

 نمایی از پردیس دانشگاه آدلاید استرالیا

بورسیه دانشگاه آدلاید

بخش اعظمی از مجموعه بورسیه دانشگاه آدلاید استرالیا (The University of Adelaide) در میانه سال و با درخواست مستقیم دانشجویان بین المللی به آنها تعلق می گیرد. جدول زیر به جزئیات بیشتری در مورد بورسیه تحصیلی استرالیا پرداخته است.

عنوان بورسیه دانشگاه آدلاید

جزئیات بورسیه ها

بورسیه برنامه آموزشی تحقیقاتی دولت استرالیا

این نوع از بورسیه دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه را شامل می شود. ارزش این بورسیه 28,854 دلار (نرخ 2022) عنوان شده و مدت زمان آن حداکثر 3.5 سال برای دکترا، تا 2 سال برای کارشناسی ارشد است بعلاوه      

کلیه دانشکده ها می توانند از این بورسیه بهره مند شوند.

بورسیه های دکتری مشترک با دانشگاه ناتینگهام

برنامه های مشترکی که مزایای بسیاری را برای دانشجویان مقطع دکترا به همراه خواهد داشت. این برنامه فرصتی فوق العاده برای پیگیری سریع حرفه بین المللی را برای دانشجویان دکترا به همراه خواهد داشت.

بورسیه های تحقیقاتی (فقط فارغ التحصیلان The University of Adelaide)

این قسم از بورسیه ها به دوره های میانی تعلق دارد و ارزش آن 28,854 دلار (نرخ 2022) است و بر اساس شایستگی علمی، نیاز مالی و دانش آموزان دارای معلولیت تعلق خواهد گرفت. دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد ذینفعان این بورسیه ها هستند.

 

 

خوابگاه دانشگاه آدلاید استرالیا

نقش خوابگاه های دانشجویی استرالیا در ایجاد پایه های موفقیت تحصیلی را نمی توان نادیده گرفت. دانشگاه آدلاید استرالیا (The University of Adelaide) مدیریت مجموعه ای از اقامتگاه های اسکان دانشجویی بر عهده دارد. کالج مسکونی Roseworthy، اقامتگاه های دانشجویی ماتانیا و دهکده دانشگاه از این اقامتگاه ها هستند.

کالج مسکونی Roseworthy

خوابگاه کالج مسکونی Roseworthy تنها در اختیار دانشجویان محصل در پردیس روستایی دانشگاه است که در 50 کیلومتری شمال پردیس شهر مستقر بوده و مزایای زندگی مسکونی در محوطه دانشگاه را به دانشجویان ارائه می کند.

اقامتگاه های دانشجویی ماتانیا

ماتانیا در فاصله پانزده دقیقه ای پیاده روی تا پردیس North Terrace و پنج دقیقه از کافه و رستوران ملبورن استریت قرار دارد. زندگی راحت مستقل را در یک مکان آرام را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

دهکده دانشگاه آدلاید

دهکده بزرگترین گزینه اقامت دانشجویی تحت نظر دانشگاه محسوب می شود. دهکده واقع در منطقه تجاری مرکزی آدلاید در بازار پویا مرکزی و منطقه محله چینی، سبک زندگی متعادل دانشگاهی را به دانشجویان ارائه می کند.

شرایط اخذ اقامت پس از تحصیل در استرالیا در دانشگاه آدلاید

دانشجویان بین المللی که به منظور تحصیل در استرالیا اقدام به اخذ ویزای تحصیلی استرالیا کرده اند عملا نمی توانند بواسطه همان ویزا پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه آدلاید در استرالیا مقیم این کشور شوند بنابرین می بایست روش های دیگری را برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور در پیش گرفت. دانشجویان می توانند با استفاده از برنامه های مهاجرتی که برپایه مهارت اقدام به جذب مهاجر برای کار در استرالیا می کنند مقدمات اخذ اقامت دائم و تابعیت استرالیا را فراهم نمایند. اخذ ویزای کار پس از تاییدیه های لازم مانند بیمه و مالیات می تواند در این راه کمک کننده باشد و شرایط اخذ اقامت پس از تحصیل در استرالیا در دانشگاه آدلاید را فراهم نمایند.

مشاهیر دانشگاه آدلاید استرالیا

  • رابین وارن: آسیب شناس و برنده جایزه نوبل
  • تونی بلر: مدرس حقوق
  • ادوارد چارلز استرلینگ: فیزیولوژیست، سیاستمدار و مدافع حق رای زنان
  • برندون کاونتری: کسی که به کشف چرخه ایمنی کمک کرد
  • غیلاد زاکرمن: زبان شناس و احیاگر
  • مارگارت وایت: اولین قاضی زن دادگاه عالی کوئینزلند
  • جنین هاینس: اولین زن رهبر پارلمان فدرال یک حزب سیاسی استرالیا
  • جونی مدرایووی: معاون رئیس جمهور فیجی و رئیس دادگستری جمهوری نائورو

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سایت دانشگاه آدلاید استرالیا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مهاجرت به سایر کشورهای جهان می توانید از پکیج راهنمای گام به گام اخذ اقامت که تدریس جناب استاد ملک پور است استفاده نموده و در حد یک وکیل مهاجرت، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت


سوالات متداول

بورسیه برنامه آموزشی تحقیقاتی دولت استرالیا در دانشگاه آدلاید استرالیا تا چه مدت به ذینفعان اختصاص می یابد؟

مدت زمان آن حداکثر 3.5 سال برای دکترا، تا 2 سال برای کارشناسی ارشد است.

هزینه زندگی دانشجویی در The University of Adelaide برای دانشجویان بین المللی چه مقدار است؟

هزینه ها حدود 350 تا 700 دلار برآورد شده است.

مهلت درخواست فوق لیسانس دندانپزشکی قانونی برای ترم اول سال تحصیلی 2023 در دانشگاه آدلاید استرالیا چه تاریخی است؟

 این تاریخ 26 سپتامبر 2022 است.

مهلت درخواست لیسانس پرستاری و کارشناسی ارشد پرستاری بالینی برای ترم 1 سال تحصیلی 2023 چه تاریخی است؟

این تاریخ 30 دسامبر 2022 است.

سخن پایانی

در این نوشتار در مورد اینکه دانشگاه آدلاید استرالیا کجاست و شرایط تحصیل در دانشگاه آدلاید استرالیا چگونه است با ذکر جزییات صحبت به میان آمد. در میان رشته های دانشگاه آدلاید استرالیا موارد پرطرفدار زیادی ارائه شده که با توجه به رتبه این دانشگاه می توان گزینه عالی برای ادامه تحصیل باشد از طرفی بورسیه دانشگاه امکانی برای تحصیل مقرون به صرفه برای افراد دارای شرایط می باشد. با مطالعه این مقاله می توان ارزیابی های لازم برای ورود به این دانشگاه را انجام داد. متقاضیان می توانند با تماس تلفنی با موسسه مشاوره MIE از مشاوره رایگان بهره مند شوند و پاسخ سوالات خود را کسب کنند.


ثبت پرسش
مشاوره رایگان