خرید ملک در قطر

بدون نظر

خرید ملک در قطر

خرید ملک در قطر، اجاره ملک در قطر، اخذ اقامت قطر از طریق خرید ملک، هزینه خرید ملک در قطر، واجدین شرایط خرید ملک در قطر و سایر موارد ارزشمند من باب این موضوع در این نوشتار به رشته تحریر درآمده است. شرایط عمومی خرید ملک در قطر چیست؟ آیا در صورت خرید ملک می توان شهروندی قطر کسب نمود؟ چه کسانی می توانند جهت خرید ملک در قطر اقدام نمایند؟ مراحل قانونی خرید املاک و مستغلات در قطر چیست؟ با پرسش و پاسخ های فراوان و با توجه به نیازمندی های شما عزیزان پیرامون موضوع خرید ملک، توانسته ایم دسته بندی از فهرست مناسب برای بیان هرچه شیواتر مقاله خود ارائه دهیم. کشور قطر طی سال های اخیر توانسته در عرصه جهانی نیز خود نمایی کند. بنابراین موضوعات طراحی شده با محوریت قطر می تواند برای مهاجرین علاقمند به این کشور جذابیت داشته باشد. همچنین به علت رشد قطر در حوزه اقتصاد و تجارت توجه سرمایه گذاران نیز به این کشور معطوف شده است. خرید ملک یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور محسوب می شود که در برخی کشورها منجر به اخذ اقامت نیز خواهد شد. در صورت مطالعه ادامه مقاله با شرایط و آثار اقامتی خرید ملک در قطر آشنا خواهید شد. چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی وجود داشت، می توانید ضمن برقراری تماس تلفنی با موسسه ملک پور، مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید.

  • شرایط عمومی خرید ملک در قطر
  • اخذ اقامت در قطر از طریق خرید ملک
  • استانداردهای سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی در قطر
  • واجدین شرایط خرید ملک در قطر
  • مراحل قانونی خرید ملک در قطر
  • هزینه های خرید و اجاره ملک در قطر
  • تأثیر وکیل امور ملکی در پروسه خرید ملک قطر
  • توصیه های حقوقی برای خرید ملک در قطر
  • سوالات متداول راجع به خرید ملک در قطر
  • خرید ملک در قطر و سخن پایانی

اقامت ترکیه از طریق خرید ملکشرایط عمومی خرید ملک در قطر

قطر به علت ذخایر سرشار از  نفت و گاز طبیعی به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه به شمار می رود و بالاترین میزان توسعه انسانی را از میان سایر کشور های عرب زبان دارا می باشد. همچنین بالاترین درآمد سرانه را در سطح جهان به خود اختصاص داده است. در واقع قطر با  نمایش چشم انداز خود تا سال 2030 قصد دارد یک موقعیت قدرتی در منطقه ایجاد نماید. با توجه به سطح درامد متناسب در قطر و شرایط کاری مناسب به همراه مالیات ناچیز، قطر را به عنوان یک مقصد با موقعیت خوب برای متقاضیان کار تبدیل نموده است.

 

  • فایل های تصویری موسسه ملک پور در زمینه خرید ملک در اروپا و سرمایه گذاری در اروپا

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد خرید ملک در اروپا

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد خرید ملک در اروپا

فایل صوتی موسسه ملک پور درزمینه سرمایه گذاری کم خطر با سود

فایل تصویری موسسه ملک پور درزمینه سرمایه گذاری کم خطر با سود

فایل صوتی موسسه ملک پور درزمینه خرید ملک در خارج از کشور

فایل تصویری موسسه ملک پور درزمینه خرید ملک در خارج از کشور

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد خرید پاسپورت قبرس جنوبی

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد خرید پاسپورت قبرس جنوبی

 

همچنین در سال های اخیر، تعدادی از سرمایه گذاران قطر را به عنوان مسیر تجارت خویش انتخاب می نمایند. با توجه به چنین شرایطی مسلماً خرید و اجاره ملک پیش از پیش مورد توجه مهاجران قرار می گیرد. لازم به ذکر می باشد که اقامت دائم و شهروندی قطر بواسطه خرید ملک امری غیر ممکن بنظر می  رسد. مدارک خرید ملک در قطر بسیار آسان می باشد، درواقع شما می توانید تنها با در اختیار داشتن پاسپورت اصلی خویش برای خرید ملک اقدام نمائید. لازم به ذکر است قطر هیچگونه خدماتی منوط بر اخذ اقامت دائم به خریداران ملک در این کشور نخواهد داشت. این در حالی است که بسیاری از کشورهای اروپایی می توانید تنها با خرید ملک اقامت دائم و تابعیت این کشور را پس از گذشت مدت 5 سال کسب نمائید. کشورهایی نظیر پرتغال، فرانسه و اتریش که در برخی از موارد شما مزایای نظیر مجوز کار یا صدور حساب بانکی در کشور مربوطه را نیز خواهید داشت. حتی در کشور فرانسه شرط حضور من باب اقامت دائم بواسطه خرید ملک منتفی شده است. بنابراین با ارتقا سطح دانش خویش خواهید توانست انتخاب اصلحتری را جهت خرید ملک برگزینید.

اخذ اقامت در قطر از طریق خرید ملک

خرید ملک در قطر یکی از طرق سرمایه گذاری در این کشور می باشد. به طوری که هر ساله تعدادی از متقاضیان درپی خرید ملک در مناطق لاکچری قطر می باشند. از آنجا که برخی از افراد تمایل دارند با سرمایه گذاری و خرید ملک در قطر به اقامت این کشور دستیابی داشته باشند، این موضوع را واضحتر بیان خواهیم کرد. مجوز اقامت بواسطه خرید ملک در قطر مشروط بر این خواهد بود که همچنان صاحب ملک باقی بماند و درصورت فروش ملک، اقامت وی منقی خواهد شد. درواقع خرید ملک در قطر منجر به اخذ اقامت بلند مدت و تابعیت این کشور نخواهد شد. این در حالی است که بسیاری از کشورهای اروپایی از خدمات خوبی جهت خرید ملک در این کشور برخوردار هستند. با توجه به سخت گیری های قطر در امر اعطای تابعیت، دانستن این مورد ضروری است که افرادی که از تابعیت و شهروندی قطر برخوردار نمی باشند، قادر نخواهند بود که تمامی  مالکیت منزل را به نام خود داشته باشند. برای توضیح مورد مذکور، باید اینگونه شرح داد که چنانچه تبعه قطر نباشید و برای خرید ملک اقدام نموده اید، الزاماً با یک شریک قطری قادر خواهید بود ملک خریداری نمائید. به طوری که نصف ملک به مالکیت شما و نصف دیگر ملک به نام شریک قطری خواهد بود. این درصورتی است که حتی با پرداخت کامل هزینه ملک نیز قادر نخواهید بود که کاملاً ملک را از آن خود نمائید. هرچند که طبق تمهیدات اخیر مناطقی جهت خرید ملک برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته شده است. بواسطه خرید ملک در مناطق درنظرگرفته شده، قادر خواهید بود تمام سند ملک را از آن خود دراورید.

مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری

خرید ملک در اروپا

مشاهده محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت می توانید از شرایط اخذ اقامت کشورهای مطرح از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری اطلاع یابید.

گام به گام تا اخذ اقامت

استانداردهای سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی در قطر

خرید ملک در قطر جزو دسته سرمایه گذاری در کشور خارجی محسوب می شود. بنابرین ملزم به دانش بر امور سرمایه گذاری می باشید. با احاطه کامل و افزودن دانش خود نسبت به امور سرمایه گذاری قادر خواهید بود که در این امر موفق عمل نمائید. در غیر این صورت ریسک و خطر بالایی را متقبل خواهید شد. اساسی ترین امر من باب سرمایه گذاری امن بودن آن کشور مورد نظر جهت سرمایه گذاری می باشد. با توجه به اینکه کشور مربوطه تا چه میزان در حفظ سرمایه و حقوق سرمایه گذاران خارجی بکوشد، می توان گفت که آن کشور تا چه اندازه از سرمایه گذاران خارجی حمایت می نماید. سرمایه گذار باید اطمینان خاطر حاصل نماید که قوانین باثبات و قوی در پشتیبانی و حمایت از سرمایه و حقوق وی وجود خواهد داشت. بدین ترتیب زمانی که متقاضی سرمایه گذار خارجی از حمایت و ثبات قوانین آن کشور اطمینان کسب نمود، می تواند قدم اول را به سوی سرمایه گذاری در کشور مربوطه بردارد. نکته حائز اهمیت و درواقع قدم دوم که می تواند در انتخاب نوع تصمیم گیری شما اثر بگذارد، مبحث خدمات آن کشور بازای سرمایه گذاری شما خواهد بود. تعدادی از کشورهای اروپایی نظیر پرتغال بازای خرید منزل امکاناتی نظیر اقامت و تابعیت این کشور را به شرط حفظ سرمایه در مدت زمان 5 سال به شخص سرمایه گذار اعطا می کنند. بنابراین توجه به این نکته بسیار ضروری می باشد که در ازای خرید ملک در قطر، ای کشور چه خدماتی را ارائه می دهد. درواقع میزان کسب سوددهی را در کشور قطر مورد سنجش قرار دهید. به این ترتیب با درنظر داشتن دو آیتم امنیت سرمایه گذاری و خدمات و سوددهی آن سرمایه گذاری در کشور مربوطه قادر خواهید بود تا حدودی در سرمایه گذاری خود اطیناان حاصل نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر من باب امنیت سرمایه گذاری، نموداری تحت عنوان نرخ مصادره اموال تعبیه شده است که با بررسی آن قادرخواهید بود، حمایت کشور مربوطه را من باب امر سرمایه گذاری در حفظ حقوق افراد خارجی مطلع شوید. بدینگونه از امنیت اموال و سرمایه خود در کشور مربوطه مطمئن خواهید شد. نمودار نرخ مصادره اموال  در بازه 1 الی 7 متغیر خواهد بود. چنانچه امنیت سرمای گذارای در کشوری از ارزش بالایی برخوردار باشد، عدد 1 به آن کشور تعلق می گیرد و در صورتی که وضعیت امنیت سرمایه گذاری در آن کشور کاملاً نامساعد باشد، عدد 7 به آن کشور تعلق می گیر.طی صحبت های انجام شده نمودار نرخ بیکاری کشور قطر را  در تصویر زیر مورد بررسی قرار می دهیم؛ برای شاخص نرخ مصادره اموال قطر داده ها از سال 2019-2014 مورد بررسی قرار گرفته اند. مقدار متوسط این شاخص برای قطر در طی این سال ها امتیاز 3 می باشد. این شاخص با حداقل 2 واحد صعود نسبت به سال 2014 به حداکثر  امتیاز 3 در سال 2015 رسیده است، و درواقع در روند نزولی خویش قرار گرفته است. طبق آمار در سال 2019 امتیاز این شاخص همچنان در واحد 3 به قوت خود باقی است. من باب قیاس، متوسط نرخ مصادره اموال جهانی در سال 2019 بر اساس 177 کشور امتیاز 3 می باشد.

خرید ملک در قطر

در تصویر زیر نمودار نرخ کنترل فساد برای کشور قطر ملاحظه می فرمائید؛ شاخص کنترل فساد در بازه 2.5- الی 2.5 متغیر می باشد و در این محدوده مورد سنجش قرار می گیرد. برای این شاخص، داده ها در طی زمان متمادی 2019-1996 مورد بررسی قرار گرفته اند. مقدار متوسط این شاخص برای قطر در سال 1996 حداقل 0.05- امتیاز و در سال 2009 حداکثر 1.57 امتیاز به خود اختصاص داده است. این در حالی است که آخرین گزارش در سال 20119 امتیاز 0.85 واحد را نمایش می دهد. من باب قیاس، متوسط جهانی شاخص کنترل فساد در سال 2019 بر اساس 193 کشور 04/0- واحد می باشد.

خرید ملک در قطر

خرید ملک در قطر علاوه بر شناخت نسب به استاندارهای سرمایه گذاری، دانش بر شاخص های اقتصادی را نیز می طلبد. این موضوع بسیار حائز اهمیت خواهد بود که شما توانایی و تسلط کافی نسبت به انواع شاخص های اقتصادی و آثار آن ها دارا باشید. بررسی و تفحص شاخص های سرمایه گذاری همانند: رشد اقتصادی، رشد سرمایه گذاری، تولید ناخالص داخلی، نرخ بیکاری، مالیات و موارد دیگر امر ضروری می باشد. یادآوری می کنیم که کپی برداری از آنچه که در این مقاله ارائه شده است بدون نام بردن از منبع اولیه، خلاف شرع و قانون می باشد.

واجدین شرایط خرید ملک

شرایط خرید ملک در قطر به صورتی می باشد که تقریباً برای هر فردی که تصمیم بر این امر داشته باشد، شدنی است. تمامی اشخاصی که در خاک قطر قدم می گذارند قادر خواهند بود در این کشور ملک خریداری نمایند. با توجه به قانون تصویب شده از سوی حاکم قطر، هر فرد متقاضی خرید ملک با هر تابعیت و ملیتی که باشد می تواند برای خرید ملک اقدام نماید. مطابق این قانون چانچه فرد در خارج از کشور مستقر باشد یا مقیم قطر باشد، قادر خواهد بود در بازارهای املاک آزاد قطر املاک خریداری نماید. هر چند که خرید خانه در قطر تحت شرایطی برای افراد خارجی ممکن خواهد بود که اجرا آن ضروری می باشد. براساس دستورات اعلام شده خریداری ملک تنها در مناطقی که مجوز خرید برای اتباع خارجی صادر شده است، قابل اجرا می باشد. با این حال قطر در حال تمدید تلاش خود من باب جذابتر نمودن املاگ و مستغلات برای ساکنان خارج از کشور، سرمایه گذاران خارجی و صندوق های املاک و مستغلات می باشد. از سال 2019 ده منطقه استراتزیک جهت خرید املاک آزاد برای اتباع خارجی فراهم گردیده است.

مراحل قانونی خرید ملک در قطر

خوشبختانه پروسه خرید ملک در قطر بسیار روان و ساده می باشد. پس از اینکه خریدار و فروشنده بر سر قیمت به توافق رسیدند. بدین ترتیب خرید ملک به صورت پلکانی بازپرداخت می شود. خریدار ملزم به پرداخت 20 درصد از کل مبلغ ملک به عنوان پیش پرداخت در همان ابتدای امر جهت حفظ ملک می باشد. در این میان 75 درصد از مبلغ ملک به صورت پلکانی در مدت زمان 3 ماه پرداخت می شود. در نهایت امر 5 درصد باقی مانده از مبلغ کل در هنگام سرانجام رساندن تمامی مراحل قانونی پرداخت می گردد. همچنین بابت هزینه انتقال نیز 0.25 درصد اخذ می گردد. بدین ترتیب هر دو طرف قرار داد جهت معامله ملک در دفاتر توسعه دهنده برای درخواست گواهی بدون اعتراض (NOC) اقدام می نمایند. هر دو طرف قرارداد پس از صدرو NOC جهت مالکیت ملک و انتقال سند به اداره شهرداری مراجعه می نمایند. بنابراین سند مالکیت برای خریدار جدید ملک صادر می شود. لازم به ذکر است که چنانچه خریدار به همراه وام ملک مورد نظر را خریداری کرده باشد، بایستی قبل از درخواست گواهی NOC  جهت تسویه حساب وام به طور کامل اقدام نماید. همچنین متقاضی خارجی خرید ملک ملزم به ارائه پاسپورت در هنگام پروسه اداری می باشد. توجه داشته باشید که ملک در ده منطقه که جهت اتباع خارجی مجاز شمرده می شود بایستی تأیید شود. درواقع پس از تأیید ملک به دفاتر ثبت املاک واقع در شهرداری که برای اتباع خارجی منظور شده است، مراجعه می نمایند.

هزینه های خرید ملک و اجاره ملک در قطر

از آنجا که مشهود می باشد، خرید ملک در قطر و اجاره بها در این کشور همانند سایر کشورهای دیگر قیمت مشخصی نخواهد داشت. با در نظر داشتن موقعیت و مساحت ملک می تواند قیمت های متفاوتی به خود بگیرد. باتوجه به دارا بودن امکانات منازل از مواردی نظیر استخر، باشگاه بدنسازی، زمین اسب سواری، زمین تنیس و سایر امکانات دیگر هزینه ملک افزایش می یابد. همچنین دیگر مواردی که بر هزینه ملک تأثیر گذار خواهد بود، نوساز یا قدیمی بودن و ویلایی یا آپارتمانی بودن ملک می باشد. اما مورد مهم و قابل توجه در املاک مبحث عرضه و تقاضا می باشد. چنانچه بازار ملک به سویی برور که تعداد منازل از تعداد اشخاص بدون ملک فراتر رود، قیمت ملک افت یا ثابت می مامند. اما درصورتی که تعداد املاک کم و تعداد متقاضی بیشتر باشد، قیمت املاک نیز به تبع آن بیشتر خواهد شد. بنابراین مبحث املاک، عرصه عرضه و تقاضا می باشد. به این دلیل که قطر کشور ثروتمندی می باشد و موقعیت های کاری بسیار مناسبی برای مهاجرین متقاضی کار و سرمایه گذاری فراهم نموده است، تعداد مهاجران و به تبع آن متقاضیان خرید یا اجاره ملک نیز افزایش یافته است. بنابراین جهت خرید یا اجاره ملک بایستی انتظار قیمت های بالا را داشته باشیم. همچنین بسیاری از اعراب نیز با توجه به درخواست بالای مهاجرین، به فعالیت در امور خرید و فروش و یا اجاره ملک برآمده اند. بدین تریتب از مزایای پر سود و منظم ملک کمال بهره می برند. در جدول ذیل قیمت خرید و اجاره بهاء ملک باتوجه به نوع آن به صورت کامل ارائه شده است:

 

ملک

هزینه (دلار)

آپارتمان یک خوابه

1،500- 2،500

آپارتمان دو خوابه

2،000- 3،500

آپارتمان سه خوابه

2،500- 4000

ویلا دو و سه خوابه

3500- 5000

ویلا چهار اتاق خوابه

بیش از 4500 دلار هزینه دارد

زمین

هزینه (دلار)

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

4700

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز

5500

تأثیر وکیل امور ملکی در پروسه خرید ملک در قطر

از آنجا که امکان دارد خرید ملک در قطر برای اشخاص بین الملل از وضوح  و شفافیت کامل برخوردار نباشد، بنابراین در این امر مهم همیشه برخورداری از وکیل معتبر امور ملک می تواند بسیار مؤثر واقع گردد. سرمایه گذاری در یک کشور خارجی ملزم به دانش به روز دارد، به طوری که گاهاً شرایطی بوجود می آید که قوانین دست خوش تغییرات می شود و منجر به سردرگرمی سرمایه گذاران خواهد شد. هنگامی که شما با یک وکیل امور ملک در ارتباط هستید، دانشی که در اختیارتان می گذارد باعث آرامش خیال شما خواهد شد و اینگونه می توانید از یک سرمایه گذاری با ضریب امنیت بالا برخوردار گردید. همچنین اطلاعات شما فقط به کشور مدنظرتان منتهی نخواهد شد، بلکه یک وکیل قابل و متبحر سعی می نماید اطلاعات شما را من باب خرید ملک در سایر کشورهای مناسب نیز معطوف نماید. بدین گونه یک وکیل امور ملک تا حد بسیاری در پروسه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک می تواند مؤثرعمل نماید.

توصیه های حقوقی خرید ملک در قطر

خرید ملک در قطر از آنجا که سرمایه گذاری در یک کشور خارجی محسوب می شود، ملزم به رعایت توصیه های حقوقی می باشد. به این علت که خرید ملک در یک کشور دیگر امری پرریسک محسوب می شود. خرید ملک از آن جهت که دانش و احاطه بر قوانین مربوط به سرمایه گذاری همان کشور را می طلبد، نیاز به توجه و تمرکز فراوانی نیز دارد. همانطور که مستحضرهستید خرید ملک علاوه بر سکونت منجر به اقامت هم می شود. هرچند که این اقامت مشروط بر حفظ ملک می باشد. اما با این وجود، نیازمند بررسی های بیشتر من باب موارد حقوقی ملک خواهید بود. چانچه قصد خرید ملک در قطر مدنظرتان می باشد، بهتر است قبل از هر اقدامی با یک وکیل معتبر مرتبط با امور خرید ملک و سرمایه گذاری در تماس باشید. به این صورت با مشرف بودن وکیل نسبت به همه شرایط شما قادر خواهید بود که با هم فکری و عملکرد مناسب یک انتخاب اصلح را به ثمر برسانید. همانطورکه پیشتر به استحضارتان رسید، امور مربوط به سرمایه گذاری نیازمند دانش بر استانداردها و شاخص های سرمایه گذاری همان کشور می باشد. این اطلاعات شما را در جهت هدف مطلوب یاری خواهد نمود. برخی از کشورهای اروپایی قوانین مستحکم تری جهت خرید ملک ارائه می دهد. طبق این قوانین شما می توانید در ازای خرید ملک از تابعیت آن کشور بهره مند گردید.


سوالات متداول راجع به خرید ملک در قطر

✅ آیا خرید ملک در قطر منجر به کسب تابعیت این کشور می شود؟

خیر، خرید ملک در قطر منجر به کسب تابعیت و اقامت دائم این کشور نخواهد شد.

✅ آیا وجود وکیل امور ملک می تواند مؤثر واقع شود؟

بله، امر سرمایه گذاری و خرید ملک از اهمیت بالایی برخوردار است و هم اندیشی با یک وکیل متخصص را می طلبد.

✅ آیا خرید ملک در قطر از امنیت مطلوبی برخوردار می باشد؟

خیر، در بسیاری از موارد دیده شده که قاضی قطری به نفع تبعه این کشور رأی مثب داده است. همچنین طبق آمار این امر با ریسک همراه است.

✅ چه کسانی می توانند در قطر ملک خریدای نمایند؟

تقریباً همه افراد می توانند در قطر ملک خریداری نمایند. البته فقط در مناطقی که کشور قطر برای افراد خارجی تعبیه نموده می توان ملک خریداری نمود.


_____________خرید ملک در قطر و سخن پایانی___________

خرید ملک در قطر و نکات مهم پیرامون این موضوع مانند اقامت قطر از طریق خرید ملک در این نوشتار علمی مورد بررسی و تفحص قرار گرفت. در این مقاله سعی داشتیم که اصول خرید ملک، شرایط اخذ اقامت و شهروندی قطر، مراحل خرید املاک، استاندارد های سرمایه گذاری و نقش وکیل معتبر را برای شما سروران به رشته تحریر در آوریم. بدین ترتیب با دریافت اطلاعات جامع قادر خواهید بود از تصمیم گیری معقولانه تری من باب خرید ملک در قطر برخوردار شوید. با توجه به رشد اقتصاد و تجارت در  قطر در چندین سال اخیر و همچنین ورودش به عرصه های جهانی، این کشور توانسته از شرایط ویژه و منحصر به فردی برخوردر شود. به موجب این موهبت برخی از افراد سرمایه گذار خارجی علاقمند به خرید ملک در قطر و اقامت این در کشور بر آمده اند. باید به این موضوع توجه ویژه نمود که سیستم قضایی قطر از سرمایه گذاران خارجی به اندازه کافی حمایت نمی کند و در بسیاری ازموارد حق را به نفع تبعه قطری به اتمام می رساند. جمله مذکور را می توان در نمودار نرخ مصادره اموال به عنوان یک استاندارد سرمایه گذاری مشاهده نمود. طبق این نمودار حمایت از سرمایه گذار خارجی در قطر از وضعیت خوبی برخوردار نمی باشد. همچنین با خرید ملک در قطر قادر به کسب شهروندی قطر نخواهید شد و درصورت حفظ ملک مجوز اقامت قطر را خواهید داشت. با این حال چنانچه قصد خرید ملک در یک کشور خارجی اتخاذ نموده اید، می توانید به کشورهایی نظیر پرتغال، اسپانیا و اتریش بیاندیشید. در صورت تمایل برای سرمایه گذاری در خارج از کشور از طریق خرید ملک، توصیه می کنیم که با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید. علاوه بر این، امکان بیان سوالات خود در بخش "ثبت پرسش" وجود دارد که در انتهای مقاله تعبیه شده است.

امتیاز 2.7 از 5 ( 12 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مشاوره رایگان