شرایط خرید ملک در قبرس

41 نظر

شرایط خرید ملک در قبرس شامل:

  • داشتن سن حداقل 18 سال
  • سرمایه گذاری 300 هزار یورویی برای اخذ اقامت
  • نشان دادن منشا پول (انتقال از خارج قبرس)
  • تمکن مالی
  • داشتن گواهی عدم سوء سابقه کیفری

جهت خرید ملک در قبرس هیچ نیازی به مدرک زبان و یا انجام هر گونه تست پزشکی وجود ندارد. تمامی افراد خانواده متقاضی شامل همسر و فرزندان زیر 24 تا 25 سال وی و همچنین والدین خود متقاضی و همسر وی نیز مشمول پرونده می گردند. از جمله مزایای خرید ملک در قبرس عدم نیاز به حضور در این کشور است و متقاضی برای حفظ اقامت خود کافی است در طی دو سال تنها یک روز در کشور قبرس حضور داشته باشد و تقریبا بدون شرط حضور است. افرادی که تمایل دارند تا تابعیت را دریافت نمایند باید 5 سال در این کشور زندگی نمایند. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات کامل تر در زمینه خرید ملک در قبرس می توانید از مشاوره تلفنی رایگان موسسه ملک پور بهره مند گردید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کجا ملک بخریم


 

شرایط خرید ملک در قبرس

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اروپا


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

 

خرید ملک در قبرس

اقامت قبرس با خرید ملک

خرید ملک در قبرس و سرمایه گذاری در این کشور به عنوان یکی از آسان ترین و ساده ترین راه ها جهت دریافت اقامت دائم کشور قبرس تلقی می گردد. متقاضیان اقامت قبرس با خرید ملک و سپس برای دریافت اقامت دائم این کشور باید دارای شرایط تشریح شده در زیر باشند.

  • خرید ملک در قبرس: متقاضی باید ملکی نوساز به ارزش حداقل 300 هزار یورو در قبرس خریداری نماید و زمانی که درخواست اقامت دائم خود را ارائه می دهد باید 200 هزار یورو از مبلغ کل را پرداخت نموده باشد.
  • سپرده بانکی در کشور قبرس: متقاضی باید مبلغ 30 هزار یورو در یکی از بانک های کشور قبرس سپرده گذاری نماید که این مبلغ برای مدت سه ماه بلوکه می شود.
  • اثبات در آمد سالیانه: متقاضی باید ثابت نماید که برای پوشش دهی هزینه زندگی خود و خانواده در کشور قبرس دارای درآمدی خارج از کشور قبرس است. این درآمد شامل سی هزار یورو برای شخص اصلی و 5 هزار یورو به ازای هر یک از اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان و 8 هزار یورو به ازای هر یک از والدین در سال است.

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک قبرس و یونان


قیمت ملک در قبرس

قبرس درست از زمان پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2004 به مدت طولانی به داشتن بازار املاک و مستغلات شکوفا شناخته شده است. حداقل سرمایه ای که برای خرید خانه در قبرس و اخذ اقامت نیاز است، 300 هزاریورو برای خرید املاک است. این قیمت برای خانه های ویلایی تا یک میلیون دویست هزار یورو می رسد. جدول زیر به رده بندی کلی از نظر قیمت خانه ها در این کشور پرداخته است.

شرایط ملک

قیمت

یک خانه روستایی زیبا

100000 یورو

خانه های مدرن

130000 یورو

خانه های نیمه مستقل بسته به موقعیت ملک

430000 یورو

خانه ای بزرگ و دارای استخر

600000 یورو

ویلاهای مجزا

245000 یورو

آپارتمان استودیویی

30000 یورو

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه قبرس جنوبی و یونان


هزینه خرید ملک در قبرس جنوبی

قیمت ملک در قبرس جنوبی به دلیل هم جواری با اتحادیه اروپا خصوصا یونان از قبرس شمالی بیشتر است این در حالی است که در شهر های مهم مانند پافوس، لیماسول، پولیس هم تفاوت هزینه خرید ملک در قبرس جنوبی به چشم می خورد. جدول زیر به قیمت حدودی املاک در شهرهای مهم قبرس جنوبی پرداخته است:

شهرهای مختلف قبرس جنوبی

قیمت حدودی ملک

پافوس

150000 تا 500000 یورو

لیماسول

120000 تا 400000 یورو

پولیس

115000 تا 500000 یورو

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت قبرس جنوبی با خرید ملک


قیمت آپارتمان در قبرس جنوبی

متقاضیان خرید آپارتمان در قبرس جنوبی علاوه بر قیمت تعیین شده می بایست هزینه های اضافی را نیز در نظر بگیرند. این هزینه ها شامل هزینه های قانونی، هزینه های حق تمبر، مالیات بر دارایی، ثبت وام مسکن، هزینه های انتقال و غیره خواهد شد. همه آنها حدود 11 درصد از قیمت خرید ملک را تشکیل می دهند. قیمت آپارتمان با شرایط مختلف در جدول زیر آمده است:

شهرهای مهم

قیمت هر متر مربع آپارتمان

لیماسول

از1200 تا 1300 یورو

پافوس

از 1000 یورو

پولیس

از 1400 یورو

 

خرید ویلا در قبرس جنوبی

برای خرید ویلا در قبرس جنوبی منطقه و زیرساخت های آن، فاصله از دریا و راه های حمل و نقل از اهمیت بالای برخوردار است مواردی که در قیمت ویلا در قبرس با اهمیت است:

عناوین هزینه های خرید ویلا

مبالغ هزینه ها

قبوض آب و برق

پرداخت هزینه برق: 200-450 یورو

تامین آب: 0.9-5 یورو در هر متر مکعب

زهکشی: 0.56 یورو در هر متر مکعب

گرمایش: 120-150 یورو در ماه

گاز: حدود 15 یورو برای چند ماه

تعمیر و نگهداری خانه

نگهداری خانه: 100 -200 یورو در ماه

تعمیرات دوره ای: حدود 300-500 یورو

مالیات بر خرید و مالکیت

5٪ مالیات بر ارزش افزوده برای هزینه 200 متر مربع اول و 19٪ برای مبلغ باقی مانده

 

قیمت ویلا در قبرس جنوبی در جدول زیر گردآوری شده:

شهرهای مختلف در قبرس

قیمت ویلا در قبرس (یورو در متر مربع)

لیماسول (گرانترین شهر)

6400

پافوس (ارزانترین)

از 800-1000

پولیس

از 1500

قیمت ملک در قبرس شمالی

محبوبیت قبرس شمالی روز به روز در حال رشد است. طبق آمار، قیمت املاک در قبرس همچنان مقرون به صرفه تر از معادل های خود در کشورهای اروپایی عنوان شده. میانگین قیمت ملک در هر متر مربع در مراکز محبوب ترین شهرهای قبرس شمالی از 778.41 یورو شروع می شود. از سوی دیگر، متوسط ​​قیمت هر متر مربع برای املاک خارج از مراکز شهر از 621.31 یورو شروع می شود. املاک در قبرس شمالی هنوز نسبتاً مقرون به صرفه هستند و سرمایه گذاری در آنها در حال حاضر می تواند سودهای آینده را حاصل کند. قیمت حدودی املاک در شهرهای مختلف در جدول زیر آمده است:

شهر های مختلف قبرس

قیمت حدودی ملک

فاماگوستا

100000 تا 350000 یورو

لارناکا

185000 تا 300000 یورو

نیکوزیا

100000 تا 340000 یورو

قیمت آپارتمان در قبرس شمالی

همانگونه که گفته شد موارد زیادی در قیمت آپارتمان در قبرس شمالی ثاثیر دارد امکانات و منطقه آپارتمان و چشم انداز و دسترسی ها را می توان از موارد مهم در قیمت آپارتمان یا قیمت خانه در قبرس شمالی در نظر گرفت، خصوصا اگر در سطح بین المللی باشد امنیت خرید با حساسیت زیادی رو به رو خواهد بود. خرید یک آپارتمان در قبرس هر متر مربع که حدود 1660 یورو عنوان شده. در ادامه قیمت آپارتمان در شهرهای مهم قبرس شمالی بر اساس تعداد اتاق خواب آورده شده است:

شهر های مختلف قبرس

قیمت حدودی آپارتمان

فاماگوستا

آپارتمان 1 خوابه 180000 یورو

آپارتمان 2 خوابه 198000یورو

آپارتمان 3 خوابه 244000 یورو

لارناکا

آپارتمان 1 خوابه190000یورو

آپارتمان 2 خوابه210000 یورو

آپارتمان 3 خوابه250000 یورو

نیکوزیا

آپارتمان 1 خوابه185000 یورو

آپارتمان 2 خوابه189000یورو

آپارتمان 3 خوابه355000یورو

هزینه خرید ویلا در قبرس شمالی

یک ویلای دو طبقه با استخر اختصاصی حدود 1-2 میلیون یورو هزینه خواهد داشت این در حالی است که امکانات، متراژ ، ویو و ویژگی های دیگر در قیمت ویلا در قبرس شمالی تاثیر گذار است. جدول زیر به بررسی قیمت ملک در قبرس پرداخته است:

شهر های مختلف قبرس

قیمت حدودی ویلا

فاماگوستا

از 117000 یورو

لارناکا

120 مترمربع 275000 یورو

نیکوزیا

270 متر مربع 220000 یورو

خرید خانه ارزان در قبرس

دلیل پایین بودن قیمت ملک در قبرس در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا، طالب خرید ملک در این کشور بوده اند؛ هنوز هم به همین روال است، هرچند قیمت مسکن در مناطق مختلف این کشورطی سالیان گذشته رشد داشته است با این وجود، قیمت ملک در قبرس حدود 40٪ کمتر از اسپانیا و 50٪ کمتر از فرانسه است. علاوه بر این، خانه های ارزان قیمت و املاک جدید را با قیمت های مقرون به صرفه قابل خریداری هستند. موقعیت مکانی نقش بسیار زیادی در قیمت خانه در قبرس ایفا می کند. خانه ای که در اطراف مناطق روستایی واقع شده است هرگز نمی تواند به قیمت خانه ای در مرکز شهر باشد. اگر خانه شما به راحتی قابل جابجایی، نزدیک به ساحل، نزدیک به مناطق تفریحی و غیره باشد، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. به همین دلیل است که خانه های پافوس و لیماسول نسبت به سایر مکان ها قیمت بیشتری دارند. همچنین آنچه در خانه نیاز دارید به هزینه آن می افزاید.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت دائم با اجاره منزل


خرید اقساطی ملک در قبرس

با خرید ملک در این کشور پس از 5 سال، می توانید به پاسپورت این کشور دست یابید، در نتیجه می توانید در کلیه کشور های عضو اتحادیه اقامت داشته باشید، و به کشور هایی نظیر سوئد به راحتی رفت آمد کنید. خدمات ویژه ای که دولت قبرس به متقاضیان جهت خرید ملک در این کشور می دهد، اعطا وام های دولتی با سود بسیار پایین 2 تا 4% و تا سقف 70% قیمت ملک می باشد. اجاره ملک ممکن است قسط وام را جوابگو باشد و حتی مبلغی برای مالک سود داشته باشد، البته این سود جدای از بالا رفتن قیمت ملک می باشد زیرا در این کشور قیمت املاک صعودی بوده است. برای دریافت وام خرید ملک مثلا اگر مبلغ 100 هزار یورو داشته باشید می توانید تا سقف 200 هزار یورو وام دریافت کنید.

  • پروسه دریافت اقامت دائم از این روش 2 الی 3 ساله می باشد.
  • بازگشت سرمایه 25 الی 30 ساله می باشد.
  • با داشتن سرمایه حدود 50 هزار یورو می توانید از این روش اقدام فرمایید.

ویدئو موسسه MIE در مورد سرمایه گذاری مناسب قبرس جنوبی


مراحل خرید ملک در قبرس

همانگونه که اشاره نمودیم برای خرید ملک در قبرس هیچگونه شرط حضوری وجود ندارد. خرید ملک در قبرس نیازمند حداقل 300.000 یورو سرمایه است. فرد باید در ابتدا ملک مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس حسابی را در یکی از بانک های کشور قبرس افتتاح نماید و پول به مبلغ ارزش ملک درون این حساب بلوکه می گردد و پس از طی نمودن تمامی مراحل قانونی ملک تحویل خریدار داده شد و پول بلوکه شده تحویل فروشنده می گردد. تمامی مراحل باید در مدت زمان 21 روز پس از بستن قرارداد انجام شود. در بسیاری از این مراحل موسسه ملک پور با بهره گیری از تجربه متخصصان با تجربه می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

مراحل خرید خانه در قبرس


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: با سلام در اقامت قبرس جنوبی از طریق خرید ملک کمتر از 500000 یورو قبرس بهتره یا ویزای طلایی پرتغال در نهایت با مزایایی که داره؟ با تشکر

 


هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس

خارجیانی که قصد خرید خانه در قبرس را دارند، علاوه بر هزینه اصلی که برای خرید ملک می پردازند، مبالغ دیگری از جمله لیست زیر را پرداخت نمایند:

  • نیم درصد از ارزش کل خانه خریداری شده
  • 3 درصد هزینه سند زدن
  • 5 درصد مالیات بر خرید ملک
  • هزینه انشعابات: مبلغی بین 1500 الی 3000 یورو می باشد.
  • نصب این انشعابات و شارژ ساختمان: 4500 را به دولت قبرس یپردازند.

این هزینه های جانبی در کنار هزینه اصلی که فرد برای خرید ملک پرداخت کرده است، مجموعه هزینه های مربوط به خرید ملک در قبرس را تشکیل می دهد که عدم پرداخت هرکدام از آنها، فرد را برای اقامت دچار مشکل خواهد کرد.

تفاوت قوانین اقامت خرید ملک در قبرس جنوبی و شمالی

قوانین اقامت مربوط به سرمایه گذاری در قبرس با خرید ملک در قبرس شمالی و جنوبی، شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند. اولین تفاوت قوانین اقامت خرید ملک در قبرس جنوبی و شمالی، مربوط به قرار گرفتن قبرس جنوبی در اتحادیه اروپا می باشد که همین امر موجب شده تا افراد برای خرید ملک در این منطقه، به شورای وزیران مراجعه کنند.

با اخذ اقامت در قبرس جنوبی افراد قادر به مسافرت به کشورهای اتحادیه اروپا می باشند. محدودیتی که در خرید خانه برای متقاضیان مهاجرت به قبرس جنوبی وجود دارد این است که محدودیت در متراژ خرید خانه داشته و حق خرید ملک بیش از 4.014 متر نخواهند داشت.

اما اخذ اقامت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی، آسان تر می باشد و اولین دلیل این گفت؛ قیمت های ارزان تر ملک نسبت به قبرس جنوبی است. شرطی که برای خرید خانه در قبرس شمالی وجود دارد این است که هر فرد تنها قادر به خرید یک ملک می باشد و برای اخذ اقامت، نیاز است که در زمان خرید ملک، 5 درصد آن را به قبرس مالیات دهد.

قوانین اقامت خرید ملک در قبرس جنوبی

 در رابطه با قوانین اقامت خرید ملک در قبرس جنوبی باید گفت؛ قبرس جنوبی به دلیل قرار گرفتن در اتحادیه اروپا، قوانین سختگیرانه تری را در زمان اعطای اقامت از طریق خرید ملک برای متقاضیان اعمال کرده و افراد باید از چند مرحله و فیلتر عبور کنند تا موفق به خرید خانه و اخذ اقامت قبرس جنوبی شوند.

قوانین اقامت خرید ملک در قبرس شمالی

اجازه از شورای وزارتخانه در زمان خرید ملک و مجاز بودن تنها به خرید نهایتا 1338 متر مربع، از قوانین مربوط به اقامت خرید ملک در قبرس شمالی می باشد که همه افراد ملزم به رعایت آن برای اخذ اقامت این بخش از قبرس می باشند و در غیر این صورت اجازه زندگی در قبرس را نخواهند داشت.

مزایای خرید ملک در قبرس جنوبی و شمالی

خرید ملک در قبرس سود و منفعت بسیاری را در پی دارد که به اقتضای شرایط هر فرد این مزیت ها متفاوت خواهد بود. برای مثال اشخاصی که علاقه مند به طبیعت زیبا و چشم نواز می باشند، با خرید ملک در قبرس، در یکی از بهترین نقاط دنیا سکونت خواهند داشت. مزایای بسیاری حول و محور خرید ملک در قبرس وجود دارد که عبارتند از:

  • بهره مندی از سود سالانه با خرید ملک
  • اخذ اقامت دائم قبرس
  • اخذ پاسپورت اتحادیه اروپا با خرید ملک در قبرس جنوبی
  • زندگی در منطقه آرام و با امنیت
  • بازار کار مناسب به دلیل صنعت گردشگری قوی
  • بهره مندی از حقوق شهروندی از طریق اخذ اقامت دائم
  • جمعیت کم این کشور و آرامش بالا
  • امکان سفر به کلیه کشور های اروپایی بدون نیاز به ویزا
  • امکان دریافت اقامت برای فرد اصلی، همسرش، فرزندان و والدین متقاضی و همسرش
  • در خرید ملک نقدی از همان ابتدا اقامت دائم اعطا می گردد و شرط حضور ندارد
  • ارزش ملک شما سالانه به یورو رشد خواهد داشت.
  • هزینه زندگی در قبرس و و یونان نسبت به سایر کشور های اروپایی پایین تر است.
  • اگر قصد مهاجرت به کشور ثالث را داشته باشید امکان مهاجرت ساده تر از قبرس نسبت به ایران خواهید داشت.

معایب خرید ملک در قبرس شمالی

معایب خرید ملک در قبرس شمالی را می توان از جنبه های مختلفی مانند ریسک سیاسی، خطرات قانونی، توجه به شاخص های اقتصادی را بررسی کرد. شایان ذکر است که این خطرات مختص به قبرس شمالی نبوده و می بایست هنگام خرید ملک در هر کشور خارجی مورد توجه قرار گیرد. همچنین مهم است که خریداران و سرمایه گذاران خارجی تحقیقات خود را انجام دهند و قبل از تصمیم گیری از مشاوره حرفه ای بهره ببرند.

  • ریسک سیاسی: قبرس شمالی در سطح بین المللی به عنوان یک کشور مستقل سیاسی شناخته نشده است همین امر سبب شده که قوانین و مقررات در خرید و فروش املاک در قبرس شمالی توسط سایر کشور ها به رسمیت شناخته نشود و به طبع خریدار را با مشکلات زیادی رو به رو خواهد کرد.
  • خطرات قانونی: ممکن است اختلافاتی بر سر مالکیت ملک وجود داشته باشد و نیاز باشد این اختلافات را در قبرس شمالی حل شوند.
  • خطرات زیست محیطی: قبرس شمالی در منطقه ای واقع شده است که مستعد زلزله و سایر بلایای طبیعی است. این می تواند امنیت ملک خریداری شده را با خطراتی از این قبیل مواجه کند.
  • اقتصادی: واحد پولی که در قبرس شمالی استفاده می شود و به عبارتی خریدار به واسطه آن به خرید ملک می پردازد، لیر ترکیه است که اگر در نوسان باشد؛ این امر می تواند بر ارزش ملک خریداری شده تأثیر بگذارد و منجر به ضرر زیان اقتصادی شود.

توصیه های حقوقی در زمینه خرید ملک در قبرس

اگرچه نتیجه حاصل از خرید ملک در قبرس بسیار با ارزش است و از مزایای خرید ملک در قبرس اخذ اقامت دائم و تابعیت یک کشور اروپایی می باشد، ولی بهتر است سود مالی حاصل از این کار نیز مورد توجه قرار گیرد. برای توجه به این مورد، مواردی همچون میزان رشد قیمت ملک و شرایط قیمت در بخش های مختلف نیز باید مورد توجه و بررسی قرار بگیرند. شاخص ها و استانداردهای موثر بر سرمایه گذاری نیز باید با دقت بررسی گردند. در خصوص مالیات نیز باید توجه داشت که میزان مالیات در کشور قبرس در زمینه املاک تجاری بیش از املاک مسکونی است. در کل بهتر است که این پروسه توسط مشاور مهاجرتی معتبر انجام شود تا جلوی هرگونه ضرر و سوء استفاده گرفته شود. مؤسسه ملک پور با سال ها سابقه در زمینه مهاجرت به قبرس و روش های مختلف مهاجرتی پاسخگوی سوالات شما عزیزان و راهنمایی شما در پروسه خرید ملک در قبرس است. پیشنهاد می گردد تا محصول مسیر سبز مهاجرت را از سایت مؤسسه تهیه و مشاهده نمایید تا همانند مشاوران مجرب مهاجرتی برای پروسه مهاجرت خود تصمیم گیری نمایید.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب خرید ملک در قبرس هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: سلام من یک پزشک عمومی هستم برای گرفتن تخصصم به صورت رایگان در سوئد نیاز دارم که عضو اتحادیه اروپا باشم. به طور مثال اگر من 300 هزار تا برای خرید ملک هزینه کردم کی میتونم به اقامت دائم و تابعیت و تحصیل رایگان در کشوری مثل سوئد برسم؟ (درشرایطی که بدون یادگیری زبان ترکی یا یونانی و بدون شرط حضور باشه)

سوال بعدم این است که اگر من خانه را در قسمت مسلمان نشین خریداری کنم و اون قسمت از قبرس جنوبی جدا شد من میتونم همچنان عضو اتحادیه اروپا باشم؟ بعد شرایط 300 هزار یورو هم به من اقامت دائم و تابعیت قبرس رو میده؟

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: سلام ببخشید من تبلیغ خرید ملک در قبرس شمالی رو در یه معاملات ملکی در قبرس دیدم که با پیش پرداخت ۳۰ درصد معادل ۴۵۰ میلیون تومان و الباقی ۷۰ درصد قسطی میتونم ملک بخرم و اقامت برا خودم و خانواده م بگیرم . خواستم ببینم این بهترین گزینه برا مهاجرت ساده از طریق خرید ملک هست یا با همین مبلغ و همین شرایط قسطی در کشورهای دیگه و یا کشورهای اروپایی هم میتونم ملک بخرم و اقامت بگیرم؟

 


سوالات متداول 

✔️ حداقل مبلغ مورد نیاز جهت خرید ملک در قبرس چقدر است؟

حداقل مبلغ مورد نیاز جهت خرید ملک در قبرس 300 هزار یورو است.

✔️ آیا امکان دریافت اقامت دائم قبرس برای والدین با خرید ملک در قبرس وجود دارد؟

بله با خرید ملک در قبرس متقاضی علاوه بر همسر و فرزندان زیر 25 سال خود می‌تواند برای والدین خود و همسر درخواست اقامت دائم قبرس را بدهد.

✔️ پس از چند سال زندگی در قبرس می توان به تابعیت این کشور دست پیدا نمود؟

پس از 5 سال زندگی در قبرس می توان به تابعیت این کشور دست پیدا کرد.

✔️ آیا برای خرید ملک در قبرس شرط سنی وجود دارد؟

بله متقاضی خرید ملک در قبرس حداقل باید دارای 18 سال سن باشد.


سخن پایانی

خرید ملک در قبرس جنوبی، اقامت قبرس از طریق خرید ملک، هزینه خرید خانه در قبرس و مراحل قانونی خرید ملک در کشور قبرس در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. خرید ملک در کشوری نظیر قبرس یکی از بهترین راه ها جهت دریافت اقامت دائم و تابعیت کشور قبرس است. یکی از مزایای خرید ملک در قبرس عدم نیاز به حضور متقاضی است. حداقل سرمایه مورد نیاز جهت طی نمودن این پروسه 300 هزار یورو است. دریافت کنندگان اقامت دائم کشور قبرس از طریق خرید ملک در قبرس علاوه بر خانواده خود شامل همسر و فرزندان زیر 25 سال می توانند برای والدین خود و همچنین والدین همسر خود درخواست اقامت دائم کشور قبرس را نمایند. شرط سنی موجود در زمینه خرید ملک در کشور قبرس و سرمایه گذاری در این کشور سنین بالای هجده سال است. نرخ مصادره اموال در کشور قبرس در سطح پایینی قرار دارد و همین امر باعث ایمن نمودن سرمایه گذاری در این کشور می شود. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مزایا و قیمت خرید ملک در قبرس جنوبی و مراحل قانونی این کار می توانید از مشاوره تلفنی رایگان موسسه ملک پور بهره مند گردید و یا سوالات خود را در بخش زیرین همین مقاله مطرح نمایید تا کارشناسان مجرب و کارآزموده ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشند.

امتیاز 2.5 از 5 ( 77 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
پرویز
آیا پروسه کسب تابعیت قبرس با خرید ملک در قبرس همچنان انجام میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست عزیز، از سال گذشته کشور قبرس این امکان را از دسترس خارج نموده و شما امکان دریافت پاسپورت با خرید ملک را نخواهید داشت. اما می توانید با مبالغی پایین تر در کشورهایی همچون پرتغال، اسپانیا، یونان، برزیل، مکزیک و ... اقامت دریافت نمایید.
کاظم پور
سلام و وقت بخیر. آیا هنوز هم میتوان با خرید ملک در قبرس پاسپورت این کشور را دریافت کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست عزیز این امکان از سال گذشته وجود ندارد و نمی توانید پاسپورت دریافت نمایید.
محمود
با سلام. آیا قانون قبلی دریافت پاسپورت قبرس از طریق خرید ملک قبرس در حال حاضر فعال هست؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر، از سال گذشته قانون دریافت پاسپورت تغییر کرده و امکان دریافت پاسپورت از طریق خرید ملک وجود ندارد اما می توانید در برخی کشورهای حوزه شینگن مانند پرتغال، اسپانیا و یونان اقامت دریافت نمایید.
عماد صالحی
با سلام. برای خرید ملک بهترین کشور کدام است و چه فاکتورهایی را باید مدنظر قراردهیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در حال حاضر کشورهایی همچون پرتغال، ترکیه، اسپانیا، یونان، برزیل و ... شرایط خیلی خوبی برای خرید ملک برای شما در نظر گرفته اند که می توانید از آن استفاده نموده و اقامت دریافت نمایید. یکی از مهم ترین فاکتورها برای این نوع اقامت داشتن سرمایه کافی است.
الینا
سلام با تشکر از مطالب خوب و کامل تون من میخواستم بپرسم حداقل مبلغ سرمایه گذاری در خرید ملک قبرس چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکر از لطف شما دوست گرامی. حداقل مبلغ برای خرید ملک و دریافت اقامت در این کشور مبلغ 300 هزار یورو می باشد.
مهدی پور
با سلام حداقل مبلغ خرید ملک در قبرس برای اخذ اقامت چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما با حداقل 300 هزار یورو خرید ملک در این کشور می توانید اقامت بدست آورید.
محمدی
سلام وقت بخیر راهنمایی می خواستم در رابطه با خرید ملک بدون در نظر گرفتن اقامت شما چه کشورهایی رو پیشنهاد میدید که بعدها برای فروش و برگشت سرمایه به مشکل بر نخورم متشکرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای خرید میتوانید برای کشورهای نظیر اسپانیا پرتغال یونان قبرس جنوبی و ترکیه و ... اقدام نمایید
سمیرا فتحی
سلام من 150 هزار یورو سرمایه دارم میتونم در قبرس آپارتمان بخرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز به صرف خرید یک ملک شاید بتوانید موردهایی را پیدا بکنید ولی با خرید 150.000 یورو ملک در قبرس جنوبی اقامتی به شما داده نخواهد شد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصوت کامل بررسی شود.
سید محمد علی رمضان پور
هزینه زندگی درماه در قبرس جنوبی و یونان چقدر است
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز هزینه زندگی بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر عبارت مورد نظرتان را با کلید واژِه ملک پور در گوگل سرچ نمایید.
مینا
حداقل مبلغ لازم برای خرید ملک در این کشور چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در حال حاضر با حداقل مبلغ 350.000 یورو می توانید در قبرس جنوبی ملک بخرید و به اقامت هم برسید.
سارا رفعاتی
سلام ما قصد خرید خونه در قبرس داریم حداقل چقد باید پول داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای خرید خانه در این کشور باید حداقل 300 هزار دلار سرمایه داشته باشید.
حنیف
برای خرید ملک در بخش شمالی قبرس و دریافت اقامت چه شرایطی رو باید پشت سر بگذاریم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
از شرایط اصلی خرید خانه در این بخش اجازه از شورای وزارتخانه و مجاز بودن به خرید نهایتا 1338 متر مربع از قوانین این کشور است.
سپیده بزمی
سلام من قصد خرید خونه در قبرس دارم و سرمایم هم تقریبا 200000 یورو هست ایا با این مبلغ میشه خونه بخرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز حداقل سرمایه مورد نیاز برای هدف شما، 350هزار یورو است.
سپیده بزمی
سلام من قصد خرید خونه در قبرس دارم و سرمایم هم تقریبا 200000 یورو هست ایا با این مبلغ میشه خونه بخرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر قبرس جنوبی مد نظرتان است حداقل با 350.000 یورو ملک بخرید منجر به اقامت می شود. ولی قبل از هر اقدامی پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
حامد حمیدی
علت تفاوت قیمت ملک در قبرس شمالی و جنوبی چیست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
به دلیل اینکه قبرس جنوبی عضو شنگن می باشد و با خرید ملک در قبرس جنوبی امکان دریافت ویزای شنگن فراهم است قیمت ملک در قبرس شمالی و جنوبی متفاوت است.
وحید حسنی
خرید ملک در قبرس شمالی توصیه میشه یا جنوبی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
قبرس جنوبی چون اتحادیه هست سرمایه گذاری در این کشور خیلی بیشتر از قبرس شمالی ارزش دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
محمد رضا
سلام چه سرمایه ای درکانادا با اعضای خانواده وشروندی کانادا من ۴تا فرزند دارم ۳تا پسر ویکی پسرم تکنسین برق خودرو و۲پسر دوقلو ۱۳ساله ودخترم تحصیل رشته دکتورا ومن کارمند بازنشسته سن من ۵۰ساله هستم چه شرایطی ومبلق سرمایه گذاری درکانادا کشورهای اورپایی هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. روش های مختلفی هم وجود دارد در اروپا با خرید ملک می توانید برای خانواده تان اقامت بگیرید در کانادا هم روش های سرمایه گذاری استانی و همینطور نوآفرینی موجود هست. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
محمودی
قبرس تنها کشوریه که میشه با خرید ملک اقامت دائمش رو گرفت؟ با تقریبا 200 هزار یورو میشه توی اروپا اقامت دائم گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در قبرس جنوبی ملک بخرید امکان دریافت اقامت هست ولی اقامت دائم نیست در حوزه شنگن هم حداقل مبلغ برای خرید ملک و دریافت اقامت موقت 250.000 یورو است.
زیبا
سلام روزتون بخیر من یه مبلغی سرمایه داشتم که میخواستم در قبرس سرمایه گذاری کنم حداقل مبلغی که برای سرمایه گذاری خرید ملک داشته باشیم چقدر باید باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری در قبرس به جهت خرید ملک و دریافت اقامت300 هزار یورو می باشد.
عبداللهی
سلام عرض میکنم در صورت اقدام برای خرید ملک چه کشوری میتونیم تابعیت رو برای خود و خانوادمون بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز از همان ابتدا در حال حاضر کشور اتریش و جزایر کارائیب هست که با خرید ملک می توانید تابعیت دریافت نمایید.
آرزو امیریان
سلام روزتون بخیر قصد مهاجرت به قبرس و خرید ملک و زمین برای راه اندازی گلخانه و دفتر در این کشور رو دارم آیا برای خرید ملک و زمین در این کشور محدودیتی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای خرید ملک و زمین کمی محدودیت وجود دارد به صورتی که در قبرش شمالی اجازه خرید 1338 متر و در قبرش شمالی 4014 متر را خواهید داشت.
آرزو
کمترین سرمایه که بشه باهاش در قبرس خرید ملک انجام بدیم چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
برای خرید ماک در قبرس نیازمند حداقل300 هزار یورو سرمایه می باشید.
خلعتبری
سلام وقتتون بخیر. من دارم پذیرش دانشجویی میگیرم از دانشگاه نیکوزیا. مایل نیستم خوابگاه بگیرم و میخوام یک واحد 50 متری مبله در یک آپارتمان (اجاره) کنم.اصلا امکانش هست و هزینه چنین کاری حدودا چقدر هست؟ سپاسگزارم از راهنماییتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی شما می توانید بجای خوابگاه منزل هم بگیرید منتها هزینه ها را باید از سایت هایی که خونه اجاره می دهند پیگیری نمایید.
یاری
با سلام از لحاظ مزایا شما خرید ملک ترکیه را پیشنهاد میکنید یا قبرس ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بستگی به شرایط و هدف شما دارد ممکن است حتی گزینه سومی چون اسپانیا و پرتغال که شنگن هستند از هر دو بهتر باشد. یا خرید ملک ترکیه که منجر به پاسپورت می شود. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی شود.
سارا بحری
سلام من 2تا بچه 11 و 18 سال دارم میخواستم بدونم با سرمایه گذاری در ملک در کشور قبرس میتونم اقامت این کشور رو برای بچه ها هم بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیر شما می توانید با خرید ملک برای خودتان همسرتان و کلیه فرزندان زیر سال25 می توانید در قبرس اقامت دریافت نمایید.
احسان نواب
سلام روزتون بخیر برای خرید ملک یه کم سرمایه ام کمه میخواستم بدونم در قبرس امکان دریافت وام برای خرید ملک وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام یکی از آپشن های خوبی که این کشور برای متقاضیان در نظر گرفته وام های دولتی است که حتی تا سقف70% قیمت ملک رو وام 4% میدهند برای ریافت راهنمایی و کمک حتما با موسسه تماس حاصل فرمایید.
سعید نمازی
با خرید خونه برای مادر و پدرم هم میتونم اقامت قبرس رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود بله دوست عزیر با خرید ملک شما می توانید برای فرزندان همسر پدر و مادر و حتی پدر و مادر همسر نیز اقامت قبرس را دریافت کنید.
نفیسه صولتی
سلام با توجه به اینکه کشور ترکیه نرخ تورم‌ش بالاست میخواستم بدونم قبرس هم که بخشی اش زیر مجموعه ترکیه است تورم توش بالاست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود بله کشور قبرس نسبت به ترکیه از ثبات اقتصادی بالاتری برخوردار است از آنجایی که قبرس جنوبی عضو اروپاست برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.
سوگل می عمادی
سلام وقتتون بخیر میخواستم آیا امکان دریافت وام از بانک های قبرس برای خرید ملک وجود دارد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود بله دوست عزیز در برخی موارد بین 50 الی70 درصد قیمت یک ملک را هم میشود وام دریافت کرد. برای راهنمایی دقیق تر حتما با مشاوران موسسه در ارتباط باشید.
احمد
با سلام و درود این که برای خرید ملک در قبرس تا 70%بهمون وام میدن درسته؟ میشه راهنمایی کنید چطوری باید برای این روش اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله دوست عزیز در صورت داشتن شرایط اولیه حتی تا70% ارزش ملک امکان دریافت وام دولتی با سود پایین می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با مشاورین ما در ارتباط باشید.
Shiron
سلام من یک فرزند ۲۰ ساله دارم از طریق این روش به فرزندم هم اقامت تعلق میگیرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب فرزندان تا ۲۴ سال به شرط اثبات وابستگی در پرونده قرار می گیرند.
مهدی نژاد
سلام و عرض ادب مبلغ سرمایه گذاری برای خرید ملک در قبرس که منجر به اقامت دائم می شود از اول به چه میزان هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما با خرید ملک به ارزش حداقل 300 هزار یورو می توانید از ابتدا اقامت دائم این کشور را بدست آورید.
طاهر شاه محمدی
سلام ایا متراژ ملکی که خریداری میشه مهم هست در قبرس یا اینکه هر ملکی پیدا بشه قابل خرید هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، محدودیتی در متراژ ملک خریداری شده نخواهید داشت.
کوثر سواری
سلام عرض ادب من 47 سالمه یه دختر 16 ساله دارم و همسرم پزشک هست حدودا سرمایه نقد 300 هزار یورو داریم از نظر شما بهترین روش برای دریافت اقامت قبرس جنوبی باتوجه به شرایط ما کدام هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما می توانید برای گزینه های مختلفی مانند خرید ملک، خودحمایتی و یا حتی ثبت شرکت در قبرس جنوبی اقدام داشته باشید.
علیرضا نعمتی
سلام 37 سالمه و حدود 8-10 میلیارد دارایی دارم،آیا امکان دریافت وام داریم؟ و شرایط اقامت و تابعیت به چه صورته؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، در صورتی که درآمد مناسبی نشان دهید بله، امکان خرید ملک با وام وجود دارد و با خرید ملک می توانید اقامت دریافت نمایید. در صورتی که 5 سال از 8 سال را در این کشور حضور داشته باشید می توانید برای پاسپورت قبرس جنوبی نیز اقدام داشته باشید.
حمیدی
سلام و عرض ادب. میخواستم سوال کنم که با چه مبلغی در قبرس من می تونم ملک بخرم و اقامت بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای خرید ملک در قبرس محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید تا ۷۰ درصد مبلغ خرید ملک را وام دریافت نمایید.
سلطانی
سلام وقت بخیر حداقل سرمایه برای خرید ملک در قبرس چقدره؟ ممنون میشم با هزینه های جانبی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیزحداقل مبلغ خرید ملک ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار یورو می باشد
پارسا شهرابی
سلام و وقتتون بخیر در حال حاضر با خرید ملک در چه کشورهایی امکان گرفتن اقامت وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید با خرید ملک در کشورهای اسپانیا، یونان، مجارستان، قبرس جنوبی، ترکیه و یا حتی امارات اقامت دریافت نمایید.
فاطمه
سلام درود ایا با6میلیارد میشه سرمایه گذاری کرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله این امکان وجود دارد.
شهروز اقبال
سلام وقت بخیر خرید ملک در کشور قبرس ایا منجر به اقامت دائم یا پساپورت میشود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله شما با خرید ملک به ارزش حداقل 300 هزار یورو میتوانید مستقیما اقامت دائم دریافت کنید و در صورتی که 5 سال از 8 سال را در این کشور زندگی کنید میتوانید برای پاسپورت نیز درخواست داشته باشید.
حمید ارزنده
درود. سپاس از مطالبی که زحمت کشیدید. بعد از خرید ملک در قبرس امکان اجاره دادن ملک رو داریم؟ درصد بازگشت سرمایه رو راهنمایی میکنید که در کدام صورت بیشترین میزان رو داره؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله امکان اجاره دادن ملک وجود دارد. با توجه به اینکه خرید ملک در قبرس شرایط مختلفی دارد پیشنهاد میکنیم با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان شما را به طور دقیق راهنمایی نمایند.
مشاوره رایگان