خرید ملک در فرانسه - شرایط و هزینه های خرید ملک

2 نظر

خرید ملک در فرانسه یکی از روش های سرمایه گذاری در فرانسه است اما باید گفت که این روش منجر به دریافت اقامت در فرانسه نمیشود. تمامی متقاضیان بین المللی بالای 18 سال بدون هیچ محدودیتی میتوانند در فرانسه ملک خریداری کنند. قیمت ملک در فرانسه با توجه به موقعیت ملک و شهری که در آن قصد خرید ملک دارید متفاوت است اما به طور کلی از 100 تا 350 هزار یورو می باشد.در ادامه مقاله تمامی مراحل و مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در فرانسه بررسی شده است. جهت دریافت هرگونه اطلاعات در زمینه اقامت از طریق خرید ملک فرانسه و یا انجام این پروسه و اطلاع دقیق خدمات MIE از مشاوره تلفنی رایگان موسسه بهره مند گردید.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:


تماس با ما

خرید ملک در فرانسه

شرایط خرید ملک در فرانسه

مهاجرت و دریافت اقامت از طریق خرید ملک فرانسه امروزه بسیار مورد توجه اتباع خارجی بالاخص ایرانیان می باشد. کشور فرانسه دارای اقتصادی بسیار قدرتمند بوده و هم ردیف کشورهایی نظیر آمریکا، انگلستان، ژاپن و آلمان قرار می گیرد. کشور فرانسه در بخش های شمالی و شمال شرقی دارای آب و هوایی معتدل و در بخش های جنوبی دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد. اکثر مناطق این کشور تابستان هایی گرم و زمستان هایی سرد دارند. ذکر این نکته ضروری است که آثار اقامت فرانسه با خرید ملک و تابعیتی برای متقاضی به دنبال نخواهد داشت و در صورت تمایل به دریافت اقامت دائم و پاسپورت کشور فرانسه اشخاص باید دیگر روش های مهاجرتی را انتخاب نمایند. یکی از شرایط خرید ملک در فرانسه اثبات داشتن درآمدی مستمر و ثابت به میزان 2 هزار یورو در ماه است. تمامی افراد از تمامی کشورها می توانند بدون شرط حضور در فرانسه ملک خریداری نمایند و این مورد برای عموم آزاد است. هزینه خرید ملک در فرانسه با توجه به موقعیت ملک متفاوت است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تمکن مالی فرانسه


واجدین شرایط خرید ملک در فرانسه

متقاضیان برای خرید ملک یا اجاره خانه در فرانسه باید واجد شرایط انجام این کار باشند. افرادی که از اتباع فرانسه نیستند بدون داشتن اقامت نیز می توانند در فرانسه ملک خریداری نمایند. برای انجام این کار افراد با دریافت ویزای توریستی می توانند وارد خاک کشور فرانسه شده و ملک مورد نظر خود را خریداری نمایند، اما جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده بهتر است از راهنمایی وکلای معتبر مهاجرتی بهره مند شده و از طریق آن ها اقدام به خرید ملک نمایند. ارائه اجاره نامه و یا رزرو هتل جهت دریافت ویزای توریستی فرانسه الزامی است. افراد برای خرید ملک در فرانسه باید دارای سن قانونی 18 سال باشند. هیچ محدودیتی برای ارزش ملک مورد نظر جهت خرید وجود ندارد اما در کل قیمت ملک در کشور فرانسه با توجه به موقعیت آن بین 100 الی 350 هزار یورو متغیر می باشد. لازم به ذکر است جهت دریافت ویزای توریستی فرانسه در صورتی که شخص دارای ملکی با متراژ 14 متر مربع به ازای خود و هر یک از اعضای خانواده باشد، نیازی به ارائه نمودن اجاره نامه و یا نامه رزرو هتل ندارد.

هزینه های خرید ملک و اجاره ملک در فرانسه

اقامت فرانسه با خرید ملک علاوه بر هزینه خود ملک دارای هزینه های جانبی دیگری نیز می باشد. لازم به ذکر است که قیمت آپارتمان در استراسبورگ یا نقاط دیگر با توجه به موقعیت جغرافیایی، شهر، امکانات موجود در هر ملک، سال ساخت متفاوت است. همچنین متراژ ملک نیز در تفاوت قیمت آپارتمان در استراسبورگ تأثیر دارد. در طی سال های اخیر تقاضای خرید املاک و مستغلات با کاهش رو به رو بوده است. بر اساس آمار ارائه شده از سوی بانک های کشور فرانسه، میزان تقاضا دریافت وام مسکن توسط مردم فرانسه و اتباع خارجی به میزان 42 درصد کاهش داشته است. هزینه های جانبی مربوط به خرید ملک در این کشور شامل هزینه بیمه ملک، هزینه امور حقوقی و اداری، هزینه تمبر، کمیسیون مشاور املاک، مالیات و همچنین حق الوکاله وکیل می گردند، در صورت داشتن وکیل بهتر است این امور به دست وکلای معتبر مؤسسات معتبر سپرده شود. هزینه اجاره خانه در فرانسه و همچنین خرید ملک در فرانسه در جداول موجود در زیر قابل مشاهده می باشند.

 

قیمت(یورو)

خرید آپارتمان

10,375.63

هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

7,349.21

هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از شهر

 

قیمت(یورو)

اجاره آپارتمان

648.24

آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر

522.93

آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز

1،291.06

آپارتمان (3 اتاق خواب) در مرکز شهر

80.309

آپارتمان (3 اتاق خواب) خارج از مرکز

 

قیمت خرید آپارتمان در فرانسه

 قیمت خرید آپارتمان در فرانسه متاثر از عوامل و شرایط متعددی از جمله متراژ، منطقه مسکونی، امکانات و غیره می باشد. همچنین شهر مختلف فرانسه قیمت متفاوتی را برای خرید آپارتمان، ارائه می دهد. به همین دلیل قیمت خرید آپارتمان در فرانسه را در جدول زیر مورد بررسی قرار داده ایم.

شهر

متراژ

قیمت

نیس

44 متر مربع

305.000 یورو

آنتیب

66 متر مربع

376.000 یورو

لیون

84 متر مربع

700000 یورو

نانت

80 مترمربع

500.000 یورو

پاریس

60 متر مربع

800.000 یورو

قیمت ویلا در فرانسه

انواع خانه هایی که در کشور فرانسه وجود دارد، با متراژ های پایین در دسترس می باشد. ویلاهایی که دارای امکانات و متراژ نسبتاً بالایی هستند، با افزایش قیمت قابل توجهی نیز همراه می باشند، به گونه‌ای که شروع قیمت خرید ویلا در کشور فرانسه را باید از ۲۰۰.۰۰۰ یورو دانست.

قیمت خرید مغازه در فرانسه

املاک تجاری کشور فرانسه یکی از اهداف اقتصادی بسیاری از سرمایه گذاران سراسر دنیا به خصوص ایرانیان می باشد. این نوع املاک با توجه به نوع کاربری که دارند، منطقه و متراژ شان دارای قیمت های متفاوتی می باشد. شروع قیمتهای خرید مغازه در کشور فرانسه را باید از ۵۰۰ هزار یورو دانست.

قیمت خانه در استراسبورگ فرانسه

بسیاری از افراد استراسبورگ فرانسه را به دلایل بسیاری، برای خرید خانه و ملک انتخاب می نمایند. انواع خانه و آپارتمان در شهر استراسبورگ قابل خریداری می باشد و دارای متراژ، امکانات و وضعیت متفاوتی می باشد. سوئیت های با متراژ ۲۰ متری در محله های متفاوت استراسبورگ با قیمت ۱۵۰ هزار یورو فروش می رسد. اما اگر به دنبال خرید یک خانه با حداقل 2 اتاق و متراژ ۶۰ متر می باشید، باید حداقل ۳۴۰ هزار یورو هزینه نمایید.

تصویر ملک برای خرید خانه در استراسبورگ فرانسه

قیمت خانه در نیس فرانسه

شهر نیس گزینه مناسبی برای خرید خانه و سرمایه گذاری از این طریق در کشور فرانسه می باشد. قیمت خانه در نیس، برای متراژ ۸۰ متر با یک اتاق خواب و حمام جداگانه، ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده می شود.

تصویر ملک برای خرید خانه در نیس فرانسه

خرید خانه در فرانسه پاریس

با توجه به تمرکز قابل توجه روی پایتخت کشور فرانسه یعنی پاریس، باید انتظار قیمت‌های نجومی برای خرید خانه دراین شهر را داشت. طبیعی است که قیمت خرید خانه در پاریس فرانسه از همه شهرهای این کشور بیشتر می باشد. به گونه ای که افراد برای خرید یک خانه ۵۰ متری در شهر پاریس می بایست حداقل دارای مبلغ ۳۰۰ هزار یورو باشند.

تصویر ملک برای خرید خانه در پاریس فرانسه

قیمت خانه ویلایی در پاریس

قطعا افرادی که به دنبال خریدن ویلا در پایتخت کشور فرانسه پاریس می روند دارای سرمایه قابل توجه می باشند. چرا که خرید خانه در شهر پاریس با هزینه های بسیار بالایی امکان پذیر است. اگر شما هم خرید یک خانه ویلایی در قلب پاریس جزو رویاهای تان می باشد. برای مالکیت یک ویلای ۲۵۹ متری با ۶ اتاق خواب، می بایست حداقل ۲.۲۵۰.۰۰۰ یورو را بپردازید.

 

مراحل قانونی خرید ملک در فرانسه

خرید خانه در فرانسه پاریس نیز همانند دیگر کشورهای موجود در سراسر جهان دارای مراحل قانونی و حقوقی است. البته همانگونه که ذکر گردید خریداران ملک در فرانسه از این طریق موفق به دریافت اقامت فرانسه نمی شوند. برای خرید هرگونه ملکی در کشور فرانسه، در ابتدا باید این مورد اثبات گردد که هیچگونه ممنوعیت قانونی و هیچ نوع ممنوعیتی از سوی اداره شهرداری برای خرید و معامله نمودن ملک مورد نظر متقاضی وجود ندارد. با توجه به پیچیده بودن این پروسه پیشنهاد می گردد که متقاضیان از خدمات موسسه ملک پور در این زمینه بهره مند شوند. در صورتی که تمامی مراحل قانونی مربوط به خرید ملک انجام شود، خریدار می تواند وام مسکن در فرانسه دریافت نماید. در صورتی متقاضی خرید ملک در فرانسه تمایلی به دریافت وام نداشته باشد، باید در ابتدا پیش پرداختی به فروشنده بدهد و پس از بستن قرارداد کل حساب را تسویه نماید.

مدارک لازم برای خرید ملک در فرانسه

برای خرید ملک در فرانسه شما باید مدارکی را تهیه کنید این مدارک و لیست شامل موارد زریر است:

  • پاسپورت
  • حساب بانکی در فرانسه
  • سند مالکیت
  • بررسی اموال
  • شماره شناسایی مالیاتی
  • قرارداد فروش اولیه
  • اثبات تمکن مالی برای پرداخت وجه
  • بیمه
  • وکالت نامه در صورت وجود

حداقل قیمت خانه در فرانسه

راه های بسیاری برای سرمایه گذاری در فرانسه وجود دارد که یکی از آنها خرید ملک می باشد. به همین دلیل مهم ترین موضوع برای افرادی که قصد خرید ملک در فرانسه را دارند، حداقل قیمت برای خرید می باشد. خبر خوشحال کننده ای که در این باره وجود دارد این است که قیمت خانه در کشور فرانسه به نسبت دیگر کشورهای اروپایی ارزان تر می باشد. همچنین این افراد قادر به بهره مندی از مزایای وام مسکن در کشور فرانسه هستند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در رابطه با حداقل قیمت خانه در فرانسه، جدولی را طراحی نموده و در ادامه خدمتتون ارائه داده ایم. پیشنهاد ما به شما این است که برای آگاهی دقیق از قیمت خانه در فرانسه جدول زیر را با دقت مطالعه فرمایید:

 

شهر

قیمت متر مربع در شهر

قیت متر مربع در اطراف شهر

پاریس

13.852 یورو

10.335 یورو

زندگی در لیون

5.100 یورو

3.057 یورو

نیس

6.325 یورو

4.725 یورو

مون پولیه

3.660 یورو

2.575 یورو

آنتیب

5.125یورو

4000 یورو

نانت

4.288 یورو

2.622 یورو

لیل

3.220 یورو

2.540 یورو

هزینه های جانبی در اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک

 زمانی که از خرید خانه در فرانسه صحبت می کنیم، همه نظرات به سمت میزان سرمایه برای خرید ملک می رود. اما باید توجه داشت که در کنار این مبالغ، متقاضیان باید از پس پرداخت هزینه‌های جانبی خرید ملک در فرانسه نیز برآیند. این هزینه های جانبی که موارد متعددی را در بر می گیرد شامل موارد زیر است:

  • هزینه های دفتر مشاور املاک: ۵ الی ۸ درصد
  • حق تمبر: ۵.۸ درصد
  • هزینه وام مسکن: ۱ درصد کارمزد و ۲۵۰ یورو جهت بررسی های لازم
  • هزینه دفتر اسناد رسمی: ارتباط مستقیم با قیمت ملک دارد

اخذ اقامت و تابعیت فرانسه با خرید ملک

متقاضیانی که به دنبال دریافت اقامت دائم فرانسه می باشند می توانند یکی از شش روش های مهاجرتی نظیر کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و یا پناهندگی را انتخاب نمایند که روش پناهندگی با توجه به خطرات و ریسک های آن به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد. اقامت فرانسه با خرید ملک در واقع زیر مجموعه روش های سرمایه گذاری است. تمامی اتباع خارجی و بین المللی حق خرید خانه در فرانسه را دارند. تهیه و نوشتن تمامی بخش های این مقاله توسط موسسه ملک پور انجام شده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاً و قانوناً حرام و دارای پیگرد قانونی است. خرید ملک در فرانسه هیچگونه آثار اقامتی به دنبال ندارد و لذا پیشنهاد می گردد که افراد در ابتدا ویزای خودحمایتی فرانسه یا همان تمکن مالی فرانسه را دریافت نمایند و پس از دریافت اقامت جهت خرید ملک در این کشور اقدام نمایند. یکی دیگر از روش های مهاجرتی پیشنهادی مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل است.

توصیه های حقوقی در زمینه خرید ملک در فرانسه

با توجه به این که هر سال افراد و متقاضیان بسیاری به دنبال خرید خانه در فرانسه پاریس می باشند و با توجه به این که به قوانین این کشور آشنایی کافی ندارند، راه را برای سوء استفاده بسیاری از افراد هموار می نمایند. بنابراین به تمامی افراد پیشنهاد می گردد که اجازه دهند این کار توسط یک وکیل معتبر مهاجرتی آشنا به امور و قوانین کشور فرانسه انجام شود. موسسه ملک پور با وجود مشاورین و کارشناسان مجرب و متعهد و همچنین تسلط کامل به قوانین بین الملل و قوانین مربوط به خرید ملک در تمامی کشورها، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در تمامی امور مهاجرتی می باشند. اطلاعات ارائه شده توسط این مؤسسه به متقاضیان مهاجرت و خرید ملک، بر اساس آخرین و به روزترین اطلاعات در سطح جهان است. از آنجایی که خرید ملک باعث دریافت اقامت فرانسه نمی شود، توصیه می نماییم که قبل از خرید ملک با استفاده از یکی از روش های مهاجرتی نظیر خودحمایتی، اقامت این کشور را بدست آورده و سپس اقدام به خرید ملک نمایید.

مزایای خرید ملک در فرانسه

سرمایه گذاری در کشور فرانسه از طریق خرید ملک قطعاً فرصت های بسیاری را برای افراد به وجود می آورد. اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع بپردازیم باید بگویم که افرادی که موفق به خرید ملک در فرانسه می شوند، از مزایای زیر بهره مند خواهند شد:

  • امکان ثبت شرکت در فرانسه
  • نداشتن شرط حضور در فرانسه
  • قابلیت اجاره خانه
  • عدم نیاز به سابقه سفر
  • قابلیت دریافت وام بانکی
  • امکان اخذ گواهینامه بین المللی
  • بهره مندی از خدمات بیمه پزشکی کشور فرانسه

استانداردها و شاخص های اقتصادی مرتبط با سرمایه گذاری در فرانسه

به منظور سرمایه گذاری در کشور فرانسه و خرید ملک در این کشور، متقاضیان باید به دقت استانداردها و شاخص های موثر بر سرمایه گذاری در این کشور را مورد بررسی قرار دهند. استانداردهای سرمایه گذاری در هر کشوری نشان دهنده توانایی دولت در جذب سرمایه های بین المللی و حمایت از سرمایه گذاران خارجی است. دولتی در این زمینه موفق می باشد که با سرمایه گذاران خارجی همانند اتباع خود رفتار نماید. نرخ مصادره اموال یکی از استانداردهای بسیار موثر بر سرمایه گذاری و خرید ملک در فرانسه است. عدد یک نشان دهنده پایین ترین عدد برای این نرخ است که در کشور فرانسه با توجه به نمودار موجود در زیر در بهترین حالت خود قرار دارد.

سرمایه گذاری در فرانسه

یکی دیگر از استانداردهای موثر بر سرمایه گذاری و اقامت فرانسه با خرید ملک نرخ کنترل فساد است. بهترین وضعیت برای هر کشوری در زمینه نرخ کنترل فساد نشان دادن عدد 2.5 می باشد. این نرخ در کشور فرانسه متغیر بوده است که در نمودار زیر قابل مشاهده می باشد:

خرید ملک در فرانسه

علاوه بر استانداردهای موثر بر سرمایه گذاری باید شاخص های موثر در این زمینه نیز توسط متقاضیان خرید ملک در فرانسه مورد بررسی قرار گیرند.از شاخص های بسیار مهم و موثر در این زمینه در کشور فرانسه رشد و افزایش قیمت ملک و شاخص رشد اقتصادی است. رشد داخلی در وابستگی به میزان تولید ناخالص داخلی یک کشور است که این شاخص در کشورهای دارای اقتصاد پویا بالاتر از 2 درصد می باشد. در نمودار زیر، میزان تولید ناخالص داخلی در فرانسه و تغییرات آن به نمایش درآمده است.

نمودار تولید ناخالص داخلی در فرانسه

 

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب قیمت خانه در فرانسه هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


سوالات متداول

✔️آیا خرید ملک در فرانسه آثار اقامتی و تابعیت به دنبال دارد؟

خیر خرید ملک در فرانسه آثار اقامتی و تابعیت به دنبال ندارد.

✔️آیا برای خرید ملک در کشور فرانسه محدودیت مبلغ وجود دارد؟

خیر برای خرید خانه در فرانسه هیچگونه محدودیت مبلغی وجود ندارد.

✔️قیمت خرید ملک در کشور فرانسه چقدر است؟

قیمت خرید ملک در کشور فرانسه با توجه به موقعیت ملک بین 100 الی 350 هزار یورو متغیر است.

✔️آیا خرید ملک در فرانسه دارای شرط سنی است؟

بله متقاضیان خرید ملک در فرانسه حداقل باید دارای سن قانونی 18 سال باشند.


_____________سخن پایانی___________

خرید ملک در فرانسه، واجدین شرایط خرید ملک در کشور فرانسه و مراحل قانونی انجام این کار در کشور فرانسه در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. همانگونه که اعلام نمودیم خرید ملک در فرانسه هیچگونه آثار اقامتی و تابعیتی را برای متقاضیان بین المللی به دنبال ندارد و افرادی که دارای هدف دریافت اقامت دائم این کشور می باشند باید از دیگر روش های مهاجرتی برای مهاجرت به فرانسه اقدام نمایند و پس از دریافت اقامت در صورت تمایل در فرانسه ملکی خریداری نمایند. خرید خانه در فرانسه دارای مراحل قانونی است و افراد علاوه بر مبلغ لازم جهت خرید ملک باید هزینه های جانبی دیگری را در نظر داشته باشند. امکان دریافت وام مسکن در فرانسه به منظور اقامت فرانسه از طریق خرید ملک از دولت این کشور وجود دارد. در صورت عدم استفاده از وام، شخص مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به صاحب ملک تحویل داده و پس از بستن قرارداد و طی مراحل قانونی کل مبلغ را تسویه می نماید. جهت دریافت اطلاعات کامل تر در زمینه خرید ملک در فرانس و انجام این پروسه از مشاوره تلفنی رایگان موسسه ملک پور بهره مند شده و یا در قسمت زیرین این مقاله سوالات خود را مطرح نمایید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

امتیاز 4.33 از 5 ( 5 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
ظاهری
سلام برای خرید ملک در فرانسه ایا اثار اقامتیم داره .مبلغ مشخصی داره که بشه ویزا گرفت یا نه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، این روش در فرانسه منجر به دریافت اقامت نخواهد شد.
Mina
سلام خسته نباشید آیا با خرید ملک در فرانسه می‌توان اقامت دریافت کرد؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، در این کشور شما میتوانید با روش خودحمایتی و اجاره ملک اقامت دریافت نمایید.
مشاوره رایگان