خرید ملک در ترکیه

17 نظر

کشور ترکیه به دلیل نزدیکی به کشور ما امروزه مقصد بسیاری از ایرانیان بوده و اکثراً تمایل دارند انواع راه های مهاجرت به ترکیه را بررسی کنند تا بهترین راه مهاجرتی و مناسب برای خود را انتخاب کرده و به همراه خانواده به ترکیه مهاجرت کنند. سرمایه گذاری 400 هزار دلار و خرید ملک در ترکیه منجر به اقامت دائم و پس از آن شهروندی ترکیه می شود. در این مقاله مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه به صورت علمی و تخصصی ارائه داده شده است. در مقاله خرید ملک در ترکیه به روش مهاجرتی از طریق خرید ملک، مدارک لازم برای خرید ملک در ترکیه و همچنین حداقل مبلغ خرید ملک در ترکیه برای اقامت صحبت می کنیم. اطلاعاتی درباره میزان هزینه های لازم جهت خرید ملک در ترکیه، هزینه های اجاره ملک در ترکیه و مدارک لازم جهت اقدام به شما عزیزان ارائه می شود. از طریق برقراری تماس با مشاورین مؤسسه ملک پور می توانید به صورت رایگان شرایط مهاجرتی خود را بررسی کنید.

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اروپا


 

ترکیه و امارات یا جزایر قناری در 30 ثانیه

تماس با ما

خرید ملک در ترکیه

شرایط خرید ملک در ترکیه

ترکیه کشوری زیبا با طبیعتی خیره کننده در غرب آسیا و جنوب شرقی اروپا، امروزه مکان جذابی برای سرمایه گذاران ایرانی می باشد. خوشبختانه، امروزه دولت ترکیه شرایط خاص و ویژه ای به منظور جذب بیزینس من های خارجی ایجاد کرده است. بدین صورت که بیزنس من ها با انتقال بخشی از سرمایه خود به قسمت املاک و مستغلات می توانند صاحب ملکی در یکی از بهترین شهرهای ترکیه شوند.گسترش زیر ساخت ها و پروژه های نوآورانه منجر به علاقه مند شدن معماران و طراحان بسیار معتبر شده است که ترکیه را جهت نمایش کار خود انتخاب کنند.

مطالب و نکات مهمی که در مقاله خرید ملک در ترکیه گرد آوری شده و مورد مطالعه شما قرار گرفته، توسط موسسه مهاجرتی MIE طی تلاش های فراوان به تحریر و نگارش در آمده است. بنابرین استفاده از مطالب آن بدون ذکر منبع، پیگرد قانونی دارد. انتقال سرمایه به بخش املاک ترکیه سبب می شود شما به عنوان مالک ملک، پس از مدتی به عنوان مقیم دائم و شهروند، به زندگی خود در ترکیه تا هر زمان که مایلید ادامه دهید.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

شرایط مناسبی جهت خرید خانه در ترکیه با وام بانکی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با مؤسسه ملک پور تماس بگیرید. با ما همراه باشید تا در ادامه در مورد حداقل قیمت آپارتمان در استانبول مطالبی را ارائه دهیم.

ویدیو موسسه MIE در مورد ترکیه و امارات یا جزایر قناری


قوانین اخذ اقامت از طریق خرید آپارتمان در ترکیه

به طور قطع با توجه به شرایط ذکر شده شما با خرید ملک و یا اپارتمان لوکس در ترکیه با قیمت تعیین شده،  به اقامت جذابی دست خواهید یافت لطفا به این موضوع ویژه توجه کنید که،شرایط دریافت کارت اقامت کشور ترکیه با شرایط اخذ تابعیت ترکیه کاملا با یکدیگر فرق دارند.  سرمایه گذارانی که قصد دارند پاسپورت ترکیه را اخذ کنند، می توانند با پرداخت حداقل 250 هزار دلار جهت خرید ملک در ترکیه و نگهداری ملک به مدت حداقل 3 سال و به این امر دست یابند. ذکر این موضوع در این بخش بسیار مهم است که، سرمایه گذار خارجی می تواند از طریق اجاره ملک و یا سوییت کوچک به کارت اقامت 1 ساله ترکیه در زمان مشخص شده دست یابد. با توجه به شرایط آورده شده در این عنوان مقاله می توان گفت که متقاضی به با خرید ملک و یا حتی اجاره ملک می تواند زندگی در کنار شهروندان ترک زبان را تجربه نماید.

بنابراین سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک می تواند راهکار مناسبی برای زندگی در این کشور با امکان اخذ اقامت به همراه خانواده باشد. متقاضیان خرید ملک در ترکیه 2 مورد را باید بررسی و انتخاب کنند؛ اقامت یا تابعیت. افرادی که اقامت ترکیه از طریق خرید ملک را اخذ می کنند برای کار کردن در ترکیه به نیاز دارند مجوز کار دریافت کنند.

خرید خانه ارزان در ترکیه

آیا می توان در ترکیه با سرمایه کمتر از 250 هزار دلار ملک خریداری کرد؟ علاقمندان سرمایه گذاری می توانند در پروژه هایی که مؤسسه ملک پور ایجاد کرده است سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاران این امکان را دارند که با پرداخت مبلغ نقدی حداقل 150 هزار دلار  ملکی به ارزش 250 هزار دلار در پروژه سرمایه گذاری کنند و مابقی مبلغ که 100 هزار دلار است را با اخذ وام پرداخت کنند. ملک خریداری شده به مدت 4 سال نزد فروشنده قرار دارد و صاحب ملک می تواند در ازایش 10 هزار دلار سود دریافت کند و یا می تواند در سال 1 ماه از ملک خود استفاده کند. پس از گذشت 4 سال و اتمام مبلغ وام خریدار می تواند ملک خود را تماماً در اختیار خود داشته باشد.

اقامت ترکیه با اجاره خانه

متقاضیان گرفتن اقامت ترکیه بیشتر از 3 ماه می بایست پس از ورود به کشور ترکیه مجوز اقامت را دریافت کنند. بدون اجازه اقامت، ماندن افراد در ترکیه غیر قانونی می باشد. سرمایه گذارانی که قصد دارند از روش های قانونی جهت اخذ پاسپورت و اقامت ترکیه اقدام کنند می توانند از طریق خرید ملک در ترکیه و اجاره ملک در ترکیه اقدام کنند. در سال های قبل از 2020 قوانین اجاره ملک در ترکیه به این صورت بود که از طریق اجاره ملک به افراد اقامت 2 ساله داده می شد که می توانستند با گذشتن 1 سال اقامت، مجدد اقامت خود را  تمدید کنند.

از سال 2021 قوانین تغییر یافت و به گونه ای شد که با اجاره ملک به متقاضیان اقامت 1 ساله اعطاء می شود و بعد از گذشت 1 سال بلافاصله قابلیت تمدید ندارد، البته در صورت گذشتن 1 سال از اقامت قبلی می توانند مجدد از طریق اجاره ملک در ترکیه اقامت بگیرند. متقاضیان در مدت اقامتشان از طریق اجاره ملک، اجازه کار و تحصیل بدون داشتن مجوز ندارند. حداقل میزان اجاره ملک در استانبول 1000 تا 1300 لیر، متوسط هزینه های اجاره ملک بین 1800 تا 2000 لیر و هزینه های اجاره ملک در مرکز شهر و نزدیک به دانشگاه ها بیشترین قیمت به ارزش 3000 تا 4000 لیر را دارا می باشد.

واجدین شرایط خرید ملک در ترکیه

به طور قطع خرید آپارتمان یا ملک در ترکیه بدون افزایش بانک اطلاعاتی خود با اطلاعات جدید، سبب می شود پس از پیمودن نیمی از مسیر با شکست غیر قابل جبران مواجه شوید. ملک خریداری شده می تواند مسکونی، تجاری، اداری، زمین و .... به هر مبلغی و بدون محدودیت خریداری کنند. در صورتی که شهروندان خارجی زمینی را در ترکیه خریداری کنند می بایست به مدت 2 سال مراحل ساخت پروژه را آغاز کنند. خرید ملک در ترکیه دارای محدودیت هایی می باشد که در زیر به آن ها پرداخته شده است:

  • سرمایه گذاران خارجی بیشتر از 30 هکتار مجاز به خریداری زمین نمی باشند
  • زمین های نظامی و امنیتی قابل خرید نیستند

در برخی موارد خرید ملک در ترکیه لغو می شود که عبارتند از:

  • اگر فرد خارجی با خرید ملک قوانین ترکیه را نقض کند
  • اگر خرید ملک توسط مقامات و ارگان های مربوطه تأیید نشود
  • اگر ساخت و ساز به وزارتخانه اعلام نشود

بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در ترکیه

افرادی که قصد اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه را دارند باید به استانداردهای سرمایه‌گذاری در این کشور توجه بسیاری داشته باشند. استانداردهای سرمایه گذاری در کشورهای مختلف عبارتند از کیفیت نظارتی، کنترل فساد، نرخ مصادره اموال که در این بخش تمامی آن ها را بررسی خواهیم کرد:

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

  • نرخ مصادره اموال ترکیه:

منظور از نرخ مصادره اموال، مصادره املاک و مالکین خارجی توسط سیستم قضایی و حکومتی آن کشور است. در صورتی که افراد خارجی از نظر امنیت اموالشان در کشور ترکیه، امنیت و اطمینان خاطر کافی نداشته باشند، سرمایه گذاری خارجی بسیار پر خطر خواهد بود. معمولاً افرادی که تحقیق کافی در خصوص سرمایه گذاری خارجی انجام می دهند، مواردی نظیر مصادره اموال را بررسی می نمایند تا با اطمینان از امنیت سرمایه گذاری در این کشورها، به انتقال سرمایه خود بپردازند. نرخ مصادره اموال در کشورهای مختلف بین 1 الی 7 متغیر است که عدد 1 به پایین ترین میزان ریسک مصادره اموال و عدد 7 به بالاترین میزان ریسک مصادره اموال اطلاق می شود. کشور ترکیه رتبه 5 را در نمودار میزان ریسک مصادره اموال به خود اختصاص داده است.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

  • کیفیت نظارتی ترکیه:

از دیگر عواملی که جهت سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه باید به آن توجه کرد، استاندارد کیفیت نظارتی در این کشور است. منظور از این استاندارد، توانایی دولت در قدرتمندسازی و حمایت از بخش خصوصی در این کشور می باشد که در ادامه نمودار آن را می توانید مشاهده نمایید. البته این مورد برای متقاضیانی می باشد که بیشتر هدف آنها راه اندازی کسب و کار در این کشور است:

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

  • کنترل فساد ترکیه:

از مهمترین مواردی که در خصوص استانداردهای سرمایه گذاری باید بررسی شود، نرخ کنترل فساد است. در نمودار ذیل، این شاخص مورد بررسی قرار گرفته است:

 

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

  • نرخ مالیات ترکیه:

قبل از انجام سرمایه گذاری خارجی در کشورهای دیگر، باید نرخ مالیات در این کشورها مورد بررسی قرار گیرد. به خصوص برای افرادی که از طریق خرید ملک، قصد انجام کسب و کار و یا راه اندازی فعالیت تجاری دارند این امر بسیار حائز اهمیت می باشد. با توجه به نمودار زیر می توان میزان مالیات در سال های اخیر کشور ترکیه را بررسی کرده و تغییرات آن را مطالعه نمود.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

  • نرخ تولید ناخالص داخلی ترکیه:

از دیگر شاخص های اقتصادی مهم جهت بررسی شرایط سرمایه گذاری در یک کشور، نرخ رشد اقتصادی یا میزان تولید ناخالص داخلی می باشد. نرخ تولید ناخالصی داخلی، میزان تولید یک کشور نسبت به درآمد آن می باشد و کشوری که نرخ رشد اقتصادی آن نسبت به جمعیتش مناسب باشد، از رشد اقتصادی قابل قبولی برخوردار است.

  • نرخ تورم ترکیه:مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

نرخ تورم در یک کشور برای زندگی و سرمایه گذاری باید بررسی شود. سرمایه گذاری خارجی در کشوری که نرخ تورم غیر قابل پیش بینی دارد، دارای ریسک بالایی می باشد و شخص سرمایه گذار از ارزش سرمایه و حفظ ارزش سرمایه خود اطمینان ندارد. البته با افزایش تورم، میزان قیمت ملک نیز معمولاً به همان نسبت بالا می رود.

مراحل خرید خانه در ترکیه

متقاضیان سرمایه گذاری می توانند به راحتی جهت خرید خانه در ترکیه اقدام کنند. مراحل سرمایه گذاری در ترکیه در کل بدون پیچیدگی و آسان می باشد.

به طور کلی، پشت سر گذاشتن تمامی مراحل خرید ملک،اجاره ملک واخذ اقامت ترکیه از طریق منتقل کردن سرمایه به بخش مستغلات ترکیه به نسبت سرمایه گذاری در دیگر بخش ها، آسان وکم استرس است. آنچه در زیر پرواضح است، راجع به مراحل خرید ملک در ترکیه می باشد.

  • متقاضی به ترکیه سفر می کند و ملک مورد نظر خود را پیدا می کند
  • کارشناس شهرداری بر روی ملک مورد نظر ارزش گذاری می کند
  • قیمتی که کارشناس شهرداری برای ملک در نظر می گیرد، تفاوت چندانی با قیمت واقعی ملک ندارد
  • فرد متقاضی مبلغی به عنوان پیش پرداخت به حساب فروشنده واریز می کند
  • در روز انتقال سند باقی مبلغ توسط خریدار پرداخت می شود
  • کمتر از یک هفته سند ملک خریداری شده تحویل داده می شود
  • بعد از تحویل سند، متقاضی می تواند به اداره مهاجرت رفته درخواست اقامت بدهد
  • کارت اقامت به آدرس فرد ارسال می شود

قیمت خانه در ترکیه

پیش تر گفتیم متقاضیان سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه ابتدا می بایست قصد خود از خرید ملک را مشخص کنند. سرمایه دارانی که تمایل دارند از حقوق شهروندی کشور زیبای ترکیه استفاده کنند، می بایستی صاحب ملکی به ارزش 250 هزار دلار شوند. قیمت املاک در نقاط مختلف این شهرها نیز متفاوت می باشد.

 

هزینه های اجاره ملک

قیمت ها به دلار

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

230

آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر

398

آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر

145

آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر

248

 

هزینه های مربوط به خرید ملک در ترکیه در جدول زیر قابل مشاهده می باشد:

 

هزینه های خرید ملک

قیمت ها به دلار

هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر

889

هر مترمربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر

521

 

همچنین سرمایه گذاران در خرید ملک ترکیه هزینه های جانبی نیز باید پرداخت کنند که در ادامه توضیح داده ایم:

  • کپی گذرنامه متقاضی 200 لیر
  • هزینه انتقال سند که به مقدار 2% تا 3% از مبلغ کل ملک محاسبه می شود
  • هزینه های شهرداری به مقدار 2% تا 3% از مبلغ کل ملک
  • کمیسیون 3% تا 5% ارزش ملک
  • پول خاک 80 دلار و 89 لیر برای هر نفر از اعضاء خانواده
  • هزینه بیمه 300 تا 800 لیر برای هر نفر (هزینه بر اساس سن افراد متغیر است)

وکیل امور ملکی برای خرید ملک در ترکیه

سرمایه داران و متقاضیان هر نوع سرمایه گذاری در کشورهای خارجی می بایست قبل از هر اقدامی با یک وکیل خبره در امر مهاجرت مشورت کنند تا از این طریق راه را برای سوء استفاده افراد سودجو ببندند. سرمایه گذاران زیادی با عتماد به کلاه برداران دارایی خود را این زمینه از دست داده اند. وکیل خبره شما را از تمامی راه و روش های سرمایه گذاری مطمئن آشنا می کند و به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را در مهاجرت داشته باشید. همانطور که گفته شد در بحث خرید ملک نرخ فساد و مصادره اموال دو شاخص مهم در سرمایه گذاری می باشند. در امر مهاجرت افراد می بایست قبل از سرمایه گذاری در مورد قوانین و مقررات خرید ملک در ترکیه تحقیق کرده و اطلاعات لازم را کسب کنند. با توجه به اینکه در سرمایه گذاری موارد مهم و بیشماری باید در نظر گرفته شود که ممکن است از نظر افراد نادیده گرفته شود به همین دلیل کمک از وکلای خبره و مطمئن که به قوانین کشورها تسلط داشته باشد، توصیه می شود. توجه به موارد زیر توسط متقاضیان سرمایه گذاری لازم است:

  • قبل از انتفال پول در مورد وضعیت بدهی ملک آگاه شوند
  • قبل از خرید می بایست مجوزهای ملک را مطالعه کنند
  • در صورت به وجود آمدن اختلاف بین خریدار و فروشنده هر دو طرف دعوا می توانند در دادگاه قضایی شکایت کنند

خدمات موسسه ملک پور در زمینه خرید ملک در ترکیه

لازم است  به منظور پیشگیری از استرس و کم کردن ریسک، به تنهایی هیچ گونه اقدامی در رابطه با خرید ملک و یا اجاره آپارتمان در ترکیه انجام ندهید. قوانین دائماً در حال تغییر هستند و افراد به تنهایی نمی توانند از تمامی آن ها مطلع باشند. همراه گرامی بهتر است در هر امر حقوقی و سرمایه گذاری با وکلای خبره و آگاه مشورت کنید. موسسه ملک پور با بیش از 18 سال سابقه کار در امر مهاجرت می تواند راهنمای مطمئن و امنی برای شما باشد تا بتوانید به راحتی و با خیالی آسوده بهترین راه مهاجرتی خود را انتخاب کنید و در آن مسیر قدم بردارید. موسسه ملک پور از ابتدا تا انتهای مهاجرت قدم به قدم همراه شما خواهد بود. موسسه ملک پور روشی بسیار عالی برای افرادی که تمایل دارند از طریق سرمایه گذاری در ترکیه اقدام کنند ایجاد کرده است. خرید خانه در ترکیه با وام بانکی که سرمایه گذار می تواند با پرداخت مبلغ 150 هزار دلار و اخذ وام در ترکیه ملکی خریداری کند. همراه گرامی جهت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاورین مؤسسه ملک پور از این شرایط عالی بهره مند شوید.

در لینک های زیر می توانید ویزاهای اخذ شده توسط موسسه ملک پور را مشاهده نمایید.

انتخاب دفتر مهاجرتی

گالری ویزاها 

انتخاب دفتر مهاجرتی

نظرات موکلین


سوالات متداول

✔️ آیا می شود با منتقل کردن قسمتی از سرمایه به کشور ترکیه، به تابعیت این کشور رسید؟

بله، اگر صاحب سند ملکی به ارزش 250 هزار دلار شوید، و بتوانید به مدت 3 سال آن را حفظ و نگهداری نمایید، به تابعیت این کشور خواهید رسید.

✔️ آیا اخذ اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک امکان پذیر است؟

افراد خارجی با اجاره ملک در ترکیه به مدت یک سال می توانند اقامت ترکیه را اخذ کنند.

✔️ حداقل میزان اجاره ملک در ترکیه چقدر است؟

حداقل میزان اجاره ملک 1000 تا 1300 لیر، متوسط هزینه اجاره بین 1800 تا 2000 لیر و بیشترین قیمت بین 3000 تا 4000 لیر می باشد.

✔️ آیا موسسه ملک پور در زمینه خرید ملک در ترکیه خدماتی ارائه می دهد؟

موسسه ملک پور با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در امر مهاجرت شما عزیزان را در امر انواع روش های سرمایه گذاری راهنمایی می کند.


سخن پایانی

از اهداف این مقاله ارائه اطلاعاتی در زمینه  سرمایه گذاری در ترکیه با خرید و یا اجاره ملک  در ترکیه و حداقل مبلغ خرید ملک در ترکیه برای اقامت می باشد. با توجه به عنوان های بالا، به طور قطع دانستیم که مدارک لازمه به منظور خرید آپارتمان و ملک در کشور ترکیه کدامند. علاوه بر آن مطلع شدیم که حتی با اجاره ملک نیز می توان زندگی در بین مردمان ترک را تجربه کرد. یکی از راه هایی که متقاضیان می توانند اقامت ترکیه را اخذ کنند، خرید ملک می باشد. افراد خارجی بعد از اخذ اقامت ترکیه می توانند اجازه کار گرفته و مشغول به کار شوند. میزان سرمایه اولیه و یا به عبارتی دقیق تر مبلغی که سرمایه گذار خارجی بایستی برای دریافت کارت اقامت ترکیه، وارد این کشور کند،150 هزار دلار می باشد. البته اگر هدف نهایی شمارسیدن به  پاسپورت ترکیه است، باید  صاحب سند ملکی به ارزش 250 هزار دلار شوید. برای خرید ملک در ترکیه و در نهایت پاسپورت ترکیه را اخذ کنند. اجاره ملک در ترکیه از سال 2021 به بعد دستخوش تغییرات قرار گرفت و به این گونه تنظیم شد که افراد با اجاره ملک تنها یک سال اقامت ترکیه را اخذ می کنند. در صورت تمایل به تمدید اقامت می بایست 1 سال بعد از اتمام اقامت قبلی مجدد اقدام کنند. همراه گرامی از اینکه در این مقاله همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم. به شما پیشنهاد می شود مقاله گلدن ویزای پرتغال را نیز مطالعه نمایید و در صورت داشتن هر گونه سوال و یا حتی بررسی شرایط مهاجرتی خود با مشاورین خبره مؤسسه ملک پور تماس گرفته تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. همراه گرامی لطفاً در انتهای مقاله در بخش ثبت پرسش نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را ارسال نماید تا در اولین فرصت به آن پاسخ داده شود.

امتیاز 4.74 از 5 ( 44 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
امیر خاکپور
سلام ممنون از شما بابت مقاله خیلی عالیتون در مورد خرید ملک در ترکیه. من هدفم اینه که ملک بخرم و از ایران برم و در این بین ضرر هم نکنم. اما ترکیه جای آرومی نیست به نظرم، فقط واسه یه مدت تفریح مناسبه شاید. تو کشورهای اروپایی جایی هست که بشه با خرید ملک تابعیت گرفت؟ چقدر سرمایه نیاز داره؟ بعد اینکه برای انتقال سرمایه مشکلی به وجود نمیاد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیامند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما اگر هدف شما اقامت می باشد با مبالغی نزدیک به مبالغ ترکیه در حوزه شنگن کشورهایی چون یونان، اسپانیا و پرتغال می توانید با 250 تا 500 هزار یورو ملک خریداری نمایید.پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
نيلوفر دست يافته
با سلام ممنون از مقاله كامل و خوب شما ما يك خانواده چهار نفره هستيد فرزند بزرگ من ٣١ سالشه و مجرد ايا پاسپورت به ايشان هم تعلق ميگيرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب همراه شامل همسر و فرزند زیر 18 سال می باشد. در صورت تایید وکیل می توان با یک پرونده اقدام کرد. در غیر اینصورت باید با پرونده جدا اقدام کرد. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید. سپاس
نیایش نبوی
سلام وقت بخیر من متوجه نشدم فرق حالت سرمایه گذاری در ملک به ارزش 60 هزار دلار و حالت 500 هزار لیر(85 هزار دلار) در چیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب خرید ملک در ترکیه از 70 هزار دلار منجر به اقامت شما خواهد شد و بالای 250 هزار دلار منجر به پاسپورت می شود.
عماد
با سلام ضمن تشکر. در خصوص خرید ملک در سایر کشورها ک منجر به اقامت و درنهایت پاسپورت گردد لطفا توضیح دهید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت خرید ملک در یونان،پرتغال، اسپانیا، دومینیکا و برزیل در حال حاضر منجر به دریافت اقامت خواهد شد. توصیه می کنم برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و بررسی شرایط خود با موسسه ارتباط تلفنی برقرار نمایید. موفق باشید
نگين
سلام با تشکر از اطلاعات عالى که دادين من مى خواستم بپرسم براى خريد ملک ترکيه فرزندان تا چه سنى در پرونده قرار مى گيرند؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت ممنونیم از همراهی شما فرزندان زیر 18 سال در پروسه های مهاجرتی ترکیه در پرونده خانواده قرار می گیرند و می توانند به همراه آنها اقامت یا پاسپورت دریافت نمایند.
چکامه
سلام و ارادت. آیا با خرید ملک در ترکیه اجازه کار و تحصیل در این کشور را خواهیم داشت ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز در صورتی که ملکی با قیمت بیش از 250 هزار دلار خریداری نمایید شهروند این کشور خواهید بود و از تمام امکانات شهروندی از جمله کار و تحصیل برخوردار خواهید بود.
میثم حسینی
سلام و وقت بخیر من قبلا مشاوره دریافت کردم و همارانتون گفتن که با 150 هزار دلار میشه ملک بخرم و اون موقع نقدینگی لازم رو نداشتم. الان شرایط برام فراهم شده، میتونم برای این پروژه ها برای خرید ملک در ترکیه اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، ظرفیت برای این پروژه باقی مانده است و شما می توانید برای این طرح اقدام داشته باشید. برای انجام کار حتما با مشاورین موسسه ارتباط برقرار فرمایید.
شاهین احمدی
درود و احترام فراوان خدمت شما. در صورت تمایل به گرفتن پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه ، خانه ای که باید خریداری بشه به چه مبلغی باید باشه؟ و شرایط خانه به چه صورت هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض احترام. شما برای دریافت پاسپورت باید ملکی با حداقل ارزش 250 هزار دلار خریداری نمایید و سند دریافت کنید. در حال حاضر موسسه ملکپور شرایط ویژه ای برای خرید ملک با قیمت پایین تر و حدود 160 هزار یورو فراهم آورده است که می توانید از آن نیز استفاده نمایید.
ساره سمیعی
درود و سپاس فراوان از مقاله خوبتون در مورد خرید ملک در ترکیه. خیلی اطلاعات جامع و کاربردی رو ارائه کردین. چطور میتونیم برای خرید ملک اقدام کنیم؟ آیا موسسه شما خدماتی در این مورد دارد و به ما راهنمایی میدهید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض اردت. متشکریم از محبت شما دوست عزیز. شما می توانید با خرید ملک با ارزش حداقل 250 هزار دلار پاسپوریت این کشور را دریافت نمایید. البته در حال حاضر موسسه ما شرایطی را فراهم آورده تا شما با سرمایه گذاری با مبلغی پایین تر از این مبلغ بتوانید پاسپورت دریافت نمایید.
فرزانه
سلام با تشکر از مطالب خوب و کامل تون من میخواستم بپرسم برای دریافت پاسپورت ترکیه خرید ملک با چه مبلغی انجام میشود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکر از لطف شما دوست گرامی. شما با خرید ملک با حداقل ارزش 250 هزار دلار می توانید پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید.
محمدی
سلام وقت بخیر آیا امکان فروش ملک هست و پاسپورت هم به قوت خودش باقی می مونه؟ آیا ما دو تا داداشیم می تونیم با هم برای پاس اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، شما بعد از 4 سال می توانید ملک خود را به فروش رسانده و پاسپورت خود را حفظ نمایید. اما به طور کلی برای خودتان و برادرتان باید دو واحد مجزا خریداری نمایید و خرید یک ملک منجر به دریافت پاسپورت برای هردوی شما عزیزان نخواهد شد.
مهناز بزرگي
سلام در مورد تابعيت پرتغال با خريد خانه با چه مبلغ ميتوان اينكارو انجام داد ؟ و همينطور در مورد گرفتن وام براي كسي كه در اين كشور كاري ندارد چطور ميشود ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز با خرید ملک در پرتغال نمی توان به صورت مستقیم تابعیت دریافت کرد و با حداقل مبلغ 280 هزار یورو می توانید اقامت دریافت نمایید. در ابتدا نیز شما وامی دریافت نمی کنید و پس از کسب اعتبار می توانید وام دریافت کنید.
سمین توکلی
با سلام و احترام من و همسرم می خواستیم با سرمایه گذاری اقدام به گرفتن اقامت ترکیه کنیم و هرکدوم مجزا اقدام به خرید ملک کنیم آیا مجموع دارایی زن و شوهر جهت دریافت اقامت به 250000دلار برسه امکانپذیر است یا حتما کل ملک باید به نام یک نفر باشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در صورتی که شخصی با خرید ملک پاسپورت دریافت کند دولت کشور ترکیه به همسر ایشان هم پاسپورت اعطا خواهد کرد لطفا با مشاوران موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند با تشکر
میلاد دوست محمدی
سلام خسته نباشید اگه ملکی رو با ۱۵۰ هزار دلاربخریم چند ماه پاسپورت می گیرم و با پاسپورت ترکیه میشه ویزا امریکارو گرفت راحت هست ممنون میشم جواب بدید❤
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز خرید ملک با ۱۵۰ هزار دلار منجر به دریافت پاسپورت نمی شود و شما برای دریافت پاسپورت کشور ترکیه با خرید ملکهای حداقل ۲۵۰ هزار دلار موفق به دریافت پاسپورت خواهید شد پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی کنند با تشکر
الهام
هم اکنون برای خرید ملک ترکیه برای گرفتن پاسپورت اقدام دارید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز برای این موضوع اقدام داریم.
عسکري
سلام و عرض ادب ممنونم از اطلاعات عالی و خوبتون میخواستم بپرسم که با خرید ملک به مبلغ 250 هزار دلار من می تونم پاسپورت ترکیه را بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز در حال حاضر بایستی با ۴۰۰ هزار دلار ملکی را خریداری نمایید تا بتوانید پاسپورت ترکیه را اخذ نمایید.
سبحان ساری زاده
با خرید ملک با مبلغ کمتر از ۲۵۰ هزار یورو میتونیم اقامت موقت ترکیه رو تا چه مدتی داشته باشیم و بعدش اگه بتونیم ملکی بعدش با ارزش بالای ۲۵۰ هزار یورو بخریم میتونیم اینو به اقامت دایم و پاسپورت ترکیه برسونیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط خرید ملک ترکیه که قبلا با 250 هزار دلار بود تغییر پیدا کرده و در حال حاضر در صورتی که شما ملکی با ارزش کمتر از 400 هزار دلار خریداری نمایید اقامت دو ساله دریافت خواهید کرد و تا زمانی که ملک را نفروشید اقامت شما تمدید می گردد. در صورتی که زمان دیگری ملک بالای این مبلغ خریداری نمایید و قوانین تغییر نکند میتوانید پاسپورت ترکیه را اخذ نمایید.
مشاوره رایگان