تحصیل پزشکی در دانمارک

3 نظر

تحصیل پزشکی در دانمارک، شرایط عمومی ورود به رشته های پزشکی در دانمارک و اخذ اقامت از طریق تحصیل رشته های پزشکی در دانمارک در این مقاله مورد بررسی علمی قرار خواهد گرفت. شرایط و مدارک مورد نیاز تحصیل پزشکی در دانمارک کدامند؟ هزینه های تحصیل و زندگی در دانمارک چگونه است؟ آیا کشور دانمارک مقصد مناسبی برای تحصیل پزشکی می باشد؟ آیا پزشکان ایرانی قادر به معادل سازی مدارک تحصیلی خود در دانمارک خواهند بود؟ آیا به صورت کلی تحصیل پزشکی در دانمارک توصیه می شود؟ در تهیه و گرد آوری این مقاله تلاش شده است به سوالات مطرح شده و بسیاری دیگر از سوالات در باب تحصیل پزشکی در دانمارک پاسخ داده شود. دانمارک جزو برترین کشور های اروپایی می باشد و در بسیاری از آمارها، به عنوان شادترین کشور جهان محسوب می شود و از نظام آموزشی فوق العاده با کیفیتی برخوردار است. شما عزیزان می توانید با پر نمودن فرم تماس در وب سایت موسسه ملک پور و یا برقراری تماس با موسسه ملک پور، از مشاوره تلفنی رایگان مشاورین این موسسه بهره مند گردیده و شرایط مهاجرتی خود و خانوادتان را برای تمامی کشورها بررسی نمایید. در این مقاله، عناوینی به شرح زیر در باب تحصیل پزشکی در دانمارک مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت:

  • تحصیل پزشکی در دانمارک
  • شرایط ورود به رشته پزشکی در دانمارک
  • معرفی دانشگاه های پزشکی دانمارک
  • مدارک لازم برای اخذ پذیرش پزشکی از دانشگاه های دانمارک
  • هزینه های تحصیل پزشکی در دانمارک
  • هزینه های زندگی در دانمارک
  • تحصیل در سایر رشته های علوم پزشکی در دانمارک
    • داروسازی
    • دندان پزشکی
    • پرستاری
  • مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی دانمارک
  • کار پس از تحصیل پزشکی در دانمارک
  • سوالات متداول

تماس با ما

تحصیل پزشکی در دانمارک

تحصیل پزشکی در دانمارک

کشور دانمارک در شمال اروپا واقع گردیده و پایتخت آن شهر کپنهاگ است. مدارک و اسنادی وجود دارد که نشان می دهد این بخش از اروپا از 12500 سال پیش، مسکونی بوده است. این کشور دارای حدود 5.5 میلیون نفر جمعیت است و زبان رسمی در این کشور، دانمارکی (Danish) می باشد. از سوی دیگر زبان های فاروئی،گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان های محلی در این کشور شناخته شده و رسمیت دارند. کشور دانمارک از جنوب تنها با کشور آلمان همسایه است و مرز مشترکی نیز از بخش شمال شرقی با کشور سوئد دارد. این کشور از اطراف بیشتر با دارای مرز ساحلی می باشد. با اینکه این کشور از سال 1973 به اتحادیه اروپا پیوسته و جزو کشور های حوزه شنگن می باشد؛ ولی واحد پولی خود را حفظ نموده و همچنان واحد پولی رسمی در این کشور کرون دانمارک است. در بسیاری از آمارها در سال های اخیر، کشور دانمارک به عنوان شادترین کشور جهان شناخته می شوند و و مردم این کشور رضایت بالایی از شرایط زندگی خود دارند که به دلیل سبک زندگی صحیح و عملکرد فوق العاده دولت این کشور می باشد.

ویزای دانمارک

بیش از هشتاد درصد مردم دانمارک دارای دین رسمی مسیحی لوتری می باشند. پادشاهی دانمارک که پیشینه قدیمی دارد عضو اتحادیه اروپا می باشد و نرخ بیکاری در این کشور در آخرین آمارهای ارائه شده در ماه اکتبر سال 2019 برابر 5.3 درصد بوده است. این کشور با داشتن سطح بالای کیفیت آموزشی و دانشگاه هایی با رتبه های برتر در سطح اروپا و جهان و داشتن رفاه اجتماعی و کیفیت بالای زندگی، مقصد بسیاری از مهاجران و دانشجویان از سرتاسر جهان می باشد. تحصیل پزشکی در دانمارک و یا تحصیل در دیگر رشته های تحصیلی یکی از بهانه های ورود و مسیرهای بسیار مناسب جهت ورود به بازار کار و در ادامه اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور می باشد. در ادامه این مقاله جزییات تحصیل پزشکی در دانمارک مورد بررسی قرار می گیرد.

شرایط ورود به رشته پزشکی در دانمارک

برای تحصیل پزشکی در دانمارک باید حتماً جزییات و شرایط ورود به رشته پزشکی در این کشور اطلاعات کافی داشته باشید. در این عنوان به صورت کلی در خصوص شرایط تحصیل پزشکی و شرایط ورود آن توضیحاتی ارائه خواهد شد. در کشورهای مختلف برای ورود به رشته پزشکی شرایط خاصی وجود دارد. شرط اصلی تحصیل پزشکی در دانمارک، تسلط به زبان دانمارکی می باشد و دوره هایی به صورت رایگان یا با هزینه بسیار پایین در این کشور ارائه می گردد که بتوانید تسلط خود را به زبان دانمارکی افزایش دهید. برای افرادی که عضو اتحادیه اروپا هستند، تحصیل در رشته پزشکی کاملاً رایگان است؛ اما برای متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا تحصیل پزشکی در دانمارک در حدود 16 هزار یورو در سال هزینه خواهد داشت. برای کسانی که دارای مدرک پزشکی از ایران هستند برای انجام پروسه معادل سازی ایشان نیاز به رساندن سطح زبانشان به سطح بالایی از زبان دانمارکی خواهند داشت. نوع ویزایی برای پزشکان در دانمارک وجود دارد (XG1) که به افراد اجازه می دهد به مدت یکسال برای تحصیل زبان این کشور و انجام کارهای معادل سازی وارد این کشور شوند. این ویزا یک سال دیگر هم قابلیت تمدید دارد و در نهایت دو ساله خواهد بود. در این دو سال، فرد پس از معادل سازی مدرک توسط وزارت بهداشت و آموزش عالی دانمارک وارد بازار کار شده و اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل می نماید. مهمترین عامل برای انتخاب مقصد تحصیل و مهاجرت، اخذ اطلاعات در خصوص انواع روش های مهاجرتی و آشنایی با تمامی روش هایی که مناسب شما و خانوادتان می باشد. موسسه ملک پور برای اولین بار در خاورمیانه سری ویدئو هایی را برای آشنایی با تمامی روش های مهاجرت تهیه نموده و در اختیار علاقه مندان قرارداده است. با مشاهده این ویدئو شما می توانید با تمامی روش های مهاجرتی در جهان و ریسک ها و مدارک مورد نیاز آنها آشنا شوید و خود وکیل خود باشید.

معرفی دانشگاه های پزشکی دانمارک

برای تحصیل پزشکی در دانمارک و انتخاب مقصد تحصیل، آشنایی با دانشگاه های برتر این کشور می تواند بسیار پر اهمیت باشد. توصیه می شود حتماً لیست ارائه شده توسط وزارت علوم کشور را چک بفرمایید تا از اینکه دانشگاه مورد نظرتان مورد تأیید این سازمان است اطمینان پیدا نمایید. در جدول زیر برخی از دانشگاه های برتر جهت تحصیل پزشکی در دانمارک و توضیح مختصری در خصوص آن ها ارائه شده است.

 

رتبه کشوری

نام دانشگاه

توضیحات

رتبه جهانی

1

University of Copenhagen

قدیمی ترین دانشگاه و موسسه تحقیقاتی در دانمارک؛ تأسیس در سال 1479 به عنوان یک ژنرال استادیوم؛ دومین موسسه قدیمی برای آموزش عالی در اسکاندیناوی بعد از دانشگاه اوپسالا

30
2

Aarhus University

بزرگترین و دومین دانشگاه تحقیقاتی قدیمی در دانمارک؛ این دانشگاه در بین 100 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی می شود؛ متعلق به گروه کویمبرا، انجمن صنفی و اوترخت دانشگاه های اروپا و عضو انجمن دانشگاه های اروپا است. 74
3

Aalborg University

یک دانشگاه دولتی دانمارک؛ دارای مراکز دانشگاهی در آلبورگ، Esbjerg و کپنهاگ؛ تأسیس در سال 1974 205
4

University of Southern Denmark

دانشگاه جنوب دانمارک؛ دارای پردیس هایی می باشد که در جنوب دانمارک و در زلاند واقع شده است؛این دانشگاه با همکاری دانشگاه فلنسبورگ و دانشگاه کیل، چندین برنامه مشترک ارائه می دهد. 217
5

Technical University of Denmark

دانشگاه فنی دانمارک (DTU)؛ تأسیس در سال 1829 با ابتکار هانس کریستین ارسد به عنوان اولین دانشگاه پلی تکنیک دانمارک؛  602

مدارک لازم برای اخذ پذیرش پزشکی از دانشگاه های دانمارک

 تحصیل پزشکی در دانمارک و اصلی ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور در عنوان پیش رو بررسی می گردد. علاقه مندان تحصیل پزشکی در دانمارک، می بایست مدارکی به شرح زیر ارائه نمایند تا بتوانند در دانشگاه های این کشور پذیرش اخذ نمایند:

  • فرد حتماً باید در کنکور سراسری ایران در رشته پزشکی در دانشگاه های دولتی ایران قبولی داشته باشد تا مجاز به تحصیل در پزشکی در دانمارک شود
  • فرد باید مدرک قبولی در آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش گرفته می شود را به دانشگاه مورد نظر خود در این کشور ارائه دهد.
  • فرد باید حتماً دیپلم 12 ساله داشته باشد و دوره پیش دانشگاهی را طی نموده باشد.
  • فرد باید قبل از پذیرش از دانشگاه در کالج های زبان ثبت نان نموده باشد و مدرک را ارائه نماید.
  • اخذ مدرک زبان دانمارکی نیز بسیار مهم و الزامی می باشد و حتماً در مدارک پذیرش باید ارائه شود.

هزینه های تحصیل پزشکی در دانمارک

هزینه های تحصیل پزشکی در دانمارک در این بند مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد تحصیل پزشکی در دانمارک را دارید بدون شک باید اطلاعات کافی در خصوص هزینه های تحصیل در این کشور کسب نمایید. به صورت کلی تحصیل پزشکی در دانمارک مانند بسیاری از دیگر کشور ها نسبت به رشته های دیگر گران تر است. هزینه های تحصیل و زندگی در دانمارک در دوره پزشکی با توجه به دانشگاه های مختلف متفاوت است. همانطور که در بخش های قبلی توضیح داده شد تحصیل پزشکی در تمامی دانشگاه های دولتی دانمارک در رشته پزشکی برای اتباع اتحادیه اروپا رایگان می باشد؛ ولی به صورت میانگین می توان گفت برای رشته های زیر مجموعه پیراپزشکی، هزینه هر واحد در حدود بین 125-260 یورو است. به صورت میانگین می توان گفت هزینه تحصیل پزشکی در دانمارک سالانه در حدود 8-18 هزار یورو می باشد. این مقاله توسط تیم تحقیق و پژوهش موسسه ملک پور تهیه و گردآوری شده و هرگونه کپی برداری از متن آن بدون ذکر منبع و اجازه شرعاً حرام و غیر قانونی بوده و قابل پیگیری خواهد بود. به طور مثال در رشته های مختلف در دانشگاه کپنهاگ، هزینه های تحصیل در بازه 10 – 17 هزار یورو در سال است.

هزینه های زندگی در دانمارک

در بررسی پروسه تحصیل پزشکی در دانمارک و دیگر کشور ها اطلاع از هزینه های زندگی بسیار پر اهمیت است. به صورت کلی هزینه های زندگی در شهرهای مختلف و با توجه به سبک زندگی افراد می تواند بسیار متغیر باشد. در جدول زیر برخی از اصلی ترین هزینه های زندگی در دانمارک نمایش داده شده است. به صورت میانگین می توان گفت هزینه های زندگی در دانمارک برای یک نفر به همراه هزینه های اجاره مسکن، در حدود 2500 یورو می باشد. هزینه های زندگی برای یک خانواده چهار نفره به صورت میانگین 4695 یورو در ماه است. به صورت کلی دانمارک از 79 درصد کشور های غرب اروپا و 92 درصد کشورهای جهان گران تر می باشد؛ اما با توجه به درآمد های بالا در این کشور، رضایت کامل برای ساکنان این کشور وجود دارد.

 

ردیف

شرح هزینه ها

هزینه ها به یورو

1

غذا برای 2 نفر در یک رستوران متوسط

75.61

2

یک وعده غذا در رستوران مک دونالد

10.04

3

یک لیتر شیر

1.14

4

یک کیلوگرم برنج

1.84

5

12 عدد تخم مرغ

3.05

7

یک کیلوگرم سیب زمینی

1.55

8

1 کیلو گرم گوشت گاو

11.57

9

یک کیلوگرم سینه مرغ

8.38

10

بطری آب معدنی – 1.5 لیتری

1.26

11

یک بسته سیگار مالبرو

6.02

 

در ادامه در جدول پیش رو، هزینه های اجاره ملک به صورت ماهانه در کشور دانمارک ارائه شده است. محاسبه هزینه های اقامت و مسکن در کشور دانمارک، یکی از مهم ترین دغدغه های متقاضیان تحصیل پزشکی در دانمارک می باشد.

 

ردیف

شرح هزینه های محل سکونت

هزینه ها به یورو

1

اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

842.73

2

اجاره آپارتمان 1 خوابه خارج از مرکز شهر

632.84

3

اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

1598.71

4

اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر

1217.49

 

تحصیل در سایر رشته های علوم پزشکی در دانمارک

تحصیل پزشکی در دانمارک و دیگر رشته های مرتبط با علوم پزشکی در این عنوان بررسی می گردد. در سال های اخیر به خصوص در ایران، افراد بسیاری متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی در دیگر کشورها به خصوص کشورهایی با هزینه پایین و یا نسبتاً رایگان می باشند. همانطور که اشاره گردید تحصیل در رشته های مرتبط با علوم پزشکی در این کشور برای متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا دارای هزینه می باشد. گزینه های مختلفی در اروپا مانند اتریش و فرانسه وجود دارند که تحصیل پزشکی در آنها تقریباً رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل پزشکی در این کشورها می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید. در ادامه به اختصار در خصوص شرایط دیگر رشته های زیر شاخه علوم پزشکی مانند دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری توضیحاتی ارائه خواهد شد. شایان ذکر است طول دوره های پزشکی عمومی در کشور دانمارک 6 سال می باشد و پس از آن متقاضیان می توانند برای اخذ تخصص اقدام نمایند.

  • دندانپزشکی

برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانمارک، فرد متقاضی باید دیپلم دوازده ساله داشته باشد و در دانشگاه های سراسری در کشور خود در این رشته قبول شده باشد تا بتواند برای کارشناسی دندانپزشکی اقدام نماید. به علاوه داشتن تسلط بالا به زبان انگلیسی و یا دانمارکی از الزامات پذیرش در دانشگاه های دانمارک در رشته دندانپزشکی است. دانشگاه های دندانپزشکی در دانمارک دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و علاقه مندان بسیاری را از سرتاسر جهان به خود جذب می نماید. به عنوان مثال دانشگاه دندانپزشکی کپنهاگ به عنوان برترین دانشگاه پزشکی در دانمارک، یک دوره سه ساله برای کارشناسی دندان پزشکی و دوره ای دو ساله برای کارشناسی ارشد در این رشته ارائه می نماید.

  • داروسازی

یکی از رشته های بسیار پر طرفدار زیر مجموعه علوم پزشکی، رشته داروسازی است. فرد متقاضی تحصیل در رشته داروسازی باید حتماً آزمون تعیین سطح زبان و دیپلم 12 ساله در رشته های تجربی را داشته باشد. شایان ذکر است که بر خلاف رشته پزشکی و دندانپزشکی که به هر دو زبان انگلیسی و دانمارکی ارائه می شوند، رشته داروسازی در بسیاری از دانشگاه های دانمارک از جمله دانشگاه کپنهاگ فقط به زبان دانمارکی ارائه می گردد. لذا دانش زبان دانمارکی سطح C برای تمامی سطح ها مورد نیاز است.

  • پرستاری

علاقه مندان به تحصیل پرستاری در دانمارک باید بدانند که سازمان بهداشت و درمان دانمارک حقوق مناسبی برای پرستاران در نظر گرفته و نیاز بسیاری به پرستار در این کشور وجود دارد. در صورتی که شما پرستار هستید، ابتدا باید پروسه معادل سازی را در این کشور انجام داده و مورد حمایت سازمان خدمات بهداشتی در دانمارک (DNO) قرار گیرید. تمامی پرستاران چه فارغ التحصیلان در دانمارک و چه کسانی که پروسه معادل سازی را انجام می دهند، باید سطح زبان بالایی در زبان دانمارکی داشته باشند.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی دانمارک

به منظور تحصیل پزشکی در دانمارک، اگر جزو اتباع کشورهای اتحادیه اروپا نیستید نیاز به اخذ ویزای تحصیلی دانمارک خواهید داشت. متقاضیان تحصیل پزشکی در دانمارک باید حداقل دوماه قبل از شروع کلاس ها و شروع ترم جدید با داشتن نامه پذیرش برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایند. در ادامه باید وقت سفارت اخذ نموده و برای انجام پروسه ثبت اثر انگشت و اطلاعاتتان به سفارت دانمارک در کشور خود رجوع نمایید. سپس باید هزینه بررسی پرونده و اخذ ویزا را پرداخت کرده و در نامه تمکن مالی و دیگر اسناد مالی نشان دهید که قادر به پرداخت هزینه های زندگی خود می باشید. به صورت تیتروار، موارد و گام های اخذ ویزا را می توان به صورت زیر بیان نمود:

  • دریافت مدرک زبان انگلیسی یا دانمارکی
  • اسناد و مدرک مالی جهت نشان دادن شرایط مالی مناسب که حداقل باید در حدود 1000 یورو باشد.
  • نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظرتان
  • فرم درخواست ویزای تحصیلی
  • عکس جدید و پاسپورت معتبر
  • بیمه سفر
  • شرایط اقامتی در کشور دانمارک
  • مدارک تحصیلی فرد متقاضی از کشور مبدا
  • اطلاعات کامل در مورد تحصیلات پیشین فرد متقاضی

در صورتی قصد مهاجرت تحصیلی به دانمارک و تحصیل پزشکی در دانمارک دارید و مایل به انجام مراحل آن می باشید می توانید جزییات آن را در مشاوره های تخصصی مشاورین ارشد موسسه اخذ نمایید. موسسه ملک پور با 15 سال سابقه و همکاری با برترین تیم وکلای محلی، آماده انجام اخذ پروسه پذیرش و ویزا برای شما عزیزان می باشد.

کار پس از تحصیل پزشکی در دانمارک

بسیاری از متقاضیان تحصیل پزشکی در دانمارک و فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که برای معادل سازی به کشور دانمارک مهاجرت می کنند، قصد دارند که وارد بازار کار این کشور شده و پس از اخذ اقامت کاری دانمارک، به اقامت دائم و در نهایت پاسپورت این کشور دست یابند. شرایط کاری در کشور دانمارک برای پزشکان و فارغ التحصیلان رشته های پیراپزشکی بسیار مناسب بوده و این کشور نیاز فراوانی به این رشته ها دارد. از این رو همانطور که عناوین پیشین اشاره شد ویزاهایی را برای تحصیل زبان و انجام پروسه های معادل سازی و ورود به بازار کار، به متقاضیان ارائه می نماید. دانشجویان تحصیل پزشکی در دانمارک، اجازه کار در حین تحصیل خواهند داشت و پس از فارغ التحصیلی نیز به مدت شش ماه به آن ها اجازه داده می شود تا در این کشور بمانند و به دنبال کار بگردند تا بتوانند اقامت کاری دانمارک را اخذ نمایند. در نمودار روبرو نرخ بیکاری در کشور دانمارک در چند سال گذشته نمایش داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روش های مهاجرت به دانمارک می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

نرخ بیکاری دانمارک 2023


پاسخ به سوالات متداول

✔️ آیا تحصیل پزشکی در دانمارک رایگان است؟

خیر. ایرانیان برای تحصیلی پزشکی در دانمارک می بایست شهریه بپردازند.

✔️ مهم ترین شرایط پذیرش در رشته پزشکی در دانمارک کدامند؟

فرد حتماً باید در کنکور سراسری ایران در رشته پزشکی در دانشگاه های دولتی ایران قبولی داشته باشد تا مجاز به تحصیل در پزشکی در دانمارک شود، مدرک قبولی در آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش گرفته می شود را به دانشگاه مورد نظر خود در این کشور ارائه دهد، حتماً دیپلم 12 ساله داشته باشد و دوره پیش دانشگاهی را طی نموده باشد، قبل از پذیرش از دانشگاه در کالج های زبان ثبت نان نموده باشد و مدرک را ارائه نماید. همچنین اخذ مدرک زبان دانمارکی نیز بسیار مهم و الزامی می باشد و حتماً در مدارک پذیرش باید ارائه شود.

✔️ هزینه تحصیل پزشکی در دانمارک چقدر است؟

برای افرادی که عضو اتحادیه اروپا هستند، تحصیل در رشته پزشکی کاملاً رایگان است، اما برای متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا تحصیل پزشکی در دانمارک در حدود 16 هزار یورو در سال هزینه خواهد داشت.

✔️ شرایط کار و اقامت پس از تحصیل در دانمارک چگونه است؟

نوع ویزایی برای پزشکان در دانمارک وجود دارد (XG1) که به افراد اجازه می دهد به مدت یک سال برای تحصیل زبان این کشور و انجام کارهای معادل سازی وارد این کشور شوند. این ویزا یک سال دیگر هم قابلیت تمدید دارد و در نهایت دو ساله خواهد بود. در این دو سال، فرد پس از معادل سازی مدرک توسط وزارت بهداشت و آموزش عالی دانمارک وارد بازار کار شده و اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل می نماید.


_____________________ سخن پایانی_____________________

تحصیل پزشکی در دانمارک، شرایط عمومی ورود به رشته های پزشکی در دانمارک و اخذ اقامت از طریق تحصیل رشته های پزشکی در دانمارک در این مقاله مورد بررسی علمی قرار گرفت. در گردآوری مقاله فوق سعی گردید تا به تمامی پرسش های طرح شده در مقدمه و دیگر پرسش های احتمالی در خصوص تحصیل پزشکی در دانمارک پاسخ داده شود. همچنین در بخش هایی از مقاله، لینک های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه تحصیل پزشکی در دانمارک در اختیار شما عزیزان قرار داده شد. موسسه MIE با مدیریت جناب استاد ملک پور در تمامی پانزده سال فعالیت خود تلاش نموده است تا با استفاده بهینه از تکنولوژی های روز دنیا، بالاترین کیفیت خدمات را به موکلین خود ارائه نماید. به علاوه موسسه MIE همواره ارتباط نزدیک با وکلا و دانشگاه های برتر جهان برقرار نموده تا بتواند رضایت موکلین خود را بدست آورد. ضمن اینکه همواره این ارتباط را گسترش داده و روش های مهاجرتی جدید را به موکلین خود ارائه نموده است. شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم تماس و یا تماس با تلفن های موسسه ملک پور، از مشاوره تلفنی رایگان مشاورین مجرب این موسسه استفاده نمایید. اگر در طی مطالعه این مقاله در موضوع تحصیل پزشکی در دانمارک، سوال یا نکته مبهمی برای شما پیش آمد به سادگی می توانید در بخش "ثبت پرسش" در انتهای این مقاله طرح نمایید تا مشاورین جوان و کارآزموده این موسسه در سریع ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهند.

امتیاز 5 از 5 ( 11 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
نیما
سلام و عرض ادب من 28 ساله و پزشک عمومی هستم سه سال سابقه کار دارم اما پشتوانه مالی کمی دارم زبان انگلیسیم هم خوبه میخواستم بدونم می تونم برای دانمارک اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازکند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما بصورت کلی برای دانمارک شما در حد یک تا دو سال هزینه زندگی داشته باشید کفایت می کند چون از همان ابتدا برای معادلسازی اقدام می کنید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما به طور رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ارمین هادی زاده
سلام عرض ادب و احترام. ایا برای خواندن تحصیل پزشکی در دانمارک برای تخصص نیاز به معادل سازی مدارک است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی شما عزیزان پزشک چه برای ادامه تحصیل یا کار ابتدا باید مدرکتان معادلسازی شود. موفق باشید.
جواد صفري
با سلام و خسته نباشيد. ايا با تمام شدن دوره زبان براي پزشكان در دانمارك بايد براي معادل يادي ازمون داد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی البته اگر شما سطح زبان خوبی داشته باشید قبل اتمام دوره زبانتان هم می توانید امتحان بدهید. موفق باشید.
مشاوره رایگان