تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

2 نظر

پیشرو بودن کشور فرانسه در زمینه خوش آمد گویی و پذیرفتن محصلان خارجی و ایرانی با آغوش باز سبب افزایش روز افزون تعداد فراگیران ثبت نامی در رشته دندانپزشکی گشته است. مقاله تحصیل دندانپزشکی در فرانسه مقاله ای می باشد که به طور قطع مطالعه آن، سطح معلومات شما را تقویت می نمایید.در واقع، رشته دندانپزشکی گرایشی است که در دانشگاه های دولتی فرانسه ارائه می‌ شود و مربوط به جز به جز بیماری های دهان و دندان است. خواندن این رشته آن هم به صورت مجانی در هر سه مقطع تحصیلات دانشگاهی برای محصلان علاقه‌مند و مشتاقان زندگی و کار در فرانسه امکان پذیر است. دندانپزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی و کمک هزینه‌ های تحصیلی در رشته دندانپزشکی در فرانسه فاکتورهایی هستند که، قطعاً نیاز است قبل از هرگونه اقدامی در خصوص آنان تأمل کنید. حال اگر دوست دارید که مدرک دندانپزشکی شما توسط دانشگاه های فرانسه زبان و دولتی فرانسه صادر شود و اگر نمی‌دانید هم اکنون شرایط اپلای به دانشگاه مورد نظر به چه صورت است، می توانید به صورت مجانی و کاملا رایگان با کارشناسان زبده موسسه مهاجرتی MIE ارتباط بگیرید. مقاله پیش رو، بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ملک پور و بررسی سایت های دولتی تدوین شده و تقدیم حضورتان می شود.

ویدیو موسسه MIE در مورد مهاجرت پزشکان به فرانسه


فایل صوتی موسسه MIE در مورد مهاجرت پزشکان به فرانسه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

شرایط مهاجرت پزشکان به فرانسه در 30 ثانیه

تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

شرایط تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

فرانسه به نوبه خود از شهرت شناخته ای شده در میان فراگیران رشته دندانپزشکی و سایر رشته‌ های پزشکی برخوردار می‌ باشد. این کشور در دسته کشورهای امن جهان قرار دارد. فراگیرانی که مایلند ثبت نام آنان در رشته دندانپزشکی در فرانسه با موفقیت به انجام برسد، می‌ بایست قبل از ثبت نام و اپلای در یک دوره زبان در کالج شرکت کرده باشند. در غیر این صورت دانشگاه های دندانپزشکی شما را به عنوان دانشجوی ثبت نامی تایید نمی کنند. علاوه بر آن لازم است، حتماً قبل از شرکت در کلاس های دندانپزشکی و قبل از تیک زدن حضور خود، مدرک زبان A2 و دیپلم ۱۲ ساله را به مسئولین کالج دندانپزشکی ارائه دهید. در واقع، برای ورود به دانشگاه های دندانپزشکی باید سطح زبان شما در حد C1 باشد. حائز اهمیت ترین مسئله درباره فراگیرانی که قصد دارند، در دانشگاه دندانپزشکی فرانسه ثبت نام نمایند، این می باشد که، به جهت ثبت نام و اپلای رشته دندانپزشکی و سایر رشته‌ های پزشکی لازم نیست، مبلغی را به عنوان هزینه و شهریه سالانه پرداخت کنید. زیرا دانشگاه‌ هایی که دوره های دندانپزشکی را به زبان فرانسوی در اختیار شما قرار می دهند، همگی رایگان می باشند. همچنین دانشگاه‌ ها دوره‌ ها را بدون آزمون ورودی در اختیار شما خوبان و فراگیران قرار می‌ دهند.

به طور معمول فراگیرانی که مورد تایید دانشگاه دندانپزشکی فرانسه قرار می گیرند، باید پس از گذشت یک سال از زمان شروع ترم های تحصیلی خود در آزمونی که مسئولین دانشگاه‌ ها طراحی نموده اند، در زمان مشخص شده شرکت کنند و حتماً به اکثر پرسش‌ های آمده شده در آزمون پاسخ صحیح بدهند‌. حال اگر در آزمون قبول نشوند، بایستی مجدد و از ابتدا برنامه های پزشکی را بخوانند. خوشبختانه، امکان شرکت در این آزمون برای دانش آموختگان خارجی تا ۳ بار وجود دارد. ولی اگر در هر سه بار رد شوید، دیگر اجازه حضور در کلاس‌ های دندانپزشکی را نخواهید داشت. شایان ذکر می باشد که، کشور فرانسه گرایش دندانپزشکی و زیر شاخه های آن را در سطح لیسانس و تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد. اگر پیوستن به جمع دانش آموختگان فرانسوی رویایی شما است، پیشنهاد می کنیم، همچنان به مطالعه مقاله حاضر ادامه دهید.

ویدیو موسسه MIE در مورد شرایط تحصیل رایگان فرانسه


فایل صوتی موسسه MIE در مورد شرایط تحصیل رایگان فرانسه

/ویزای-تحصیلی-فرانسه

این مقاله را از دست ندهید: ویزای تحصیلی فرانسه

در این مقاله ما تمام راه های مهاجرت به این کشور شگفت انگیز را به شما خواهیم آموخت.

تحصیل دندانپزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی

اگر در پی پاسخ به چنین پرسشی هستید که تحصیل دندانپزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی چه شرایطی دارد، به ادامه این بخش از مقاله تحصیل دندانپزشکی در فرانسه بسیار توجه کنید.در کشور فرانسه دانشگاه هایی وجود دارند که انگلیسی زبان هستند و دانشجویان طالب تحصیل در فرانسه و تحصیل در رشته دندانپزشکی را می‌ پذیرند. ولی شما در این خصوص تامل کنید که برای کار به عنوان دندانپزشک پس از دریافت مدرک نیاز دارید تا به منظور برقراری با  شهروندان فرانسوی به زبان بومی فرانسه مسلط باشید. بنابراین تحصیل دندانپزشکی در فرانسه به زبان انگلیسی فایده و منفعتی برای آینده شما در پی نخواهد داشت.

تحصیل رایگان دندانپزشکی در فرانسه

تحصیل رایگان دندانپزشکی در فرانسه یکی از عنوان های پرتکرار در بین علاقه مندان به تحصیل دندانپزشکی در فرانسه می باشد. تحصیل رایگان دندانپزشکی در فرانسه را به آنگونه ای که در ذهن داریم امکان پذیر نیست و افراد میبایست برای ورود به دانشگاه های فرانسه برای تحصیل در رشته دندانپزشکی، شهریه بپردازند. شهریه ای که از دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه های فرانسه اخذ می شود، بسیار مقرون به صرفه و اندک می باشد. با این حال تنها یک راه برای برخورداری از تحصیل دندانپزشکی بدون پرداخت هزینه در فرانسه وجود دارد و آن هم، استفاده از بورسیه تحصیلی می باشد که همه هزینه های افراد را دربرگرفته و به نوعی امکان تحصیل رایگان دندانپزشکی در فرانسه را برای متقاضیان تحصیل در این رشته به وجود می آورد.

مدارک مورد نیاز جهت تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

گاهاً، به دلیل ارائه اسناد اشتباه و جعلی ممکن است، دانشگاه مدنظر ثبت نام شما را لغو کند. در واقع مسئولین دانشگاه مربوطه پس از این که متوجه شوند، مدارک شما جلی و یا ناقص می باشد، از صدور گواهی پذیرش پشیمان خواهند شد. بنابراین دقت کنید که مدارک گرد آوری شده، صحیح و کامل باشد و همان گونه که دانشگاه مربوطه تعیین کرده است، بر روی هم چیده شوند. ارائه اسناد زیر برای اپلای به دانشگاه دندانپزشکی فرانسه لازم است.

  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه رزومه
  • ارائه عکس رنگی
  • ارائه مدرک تحصیلی دیپلم ۱۲ ساله
  • ارائه مدرک زبان فرانسوی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی به جهت اپلای به دانشگاه دندانپزشکی انگلیسی زبان

آزمون و مدرک زبان مورد نیاز تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

عمده تحصیل رشته دندانپزشکی کشور فرانسه به زبان فرانسوی می باشد و باید گفت که تنها آموزش به زبان فرانسه برای این رشته کاربردی است. علاقه مندان تحصیل در رشته دندانپزشکی میبایست یک سال را به آموزش پرداخته و سپس از آنان آزمون گرفته می شود که اگر موفق به اخذ نمره لازم نشوند، اجازه ورود و پیمودن ادامه راه را نخواهند داشت و باید دوباره سال تحصیلی را از اول بگذرانند و اگر این اتفاق تا 3 سال تکرار شود، دیگر اجازه ورود و تلاش برای تحصیل در رشته دندانپزشکی فرانسه را نخواهند داشت. دارا بودن مدرک زبان فرانسوی حداقل c1 به افراد اجازه می دهد که برای اخذ پذیرش رشته دندانپزشکی دانشگاه های فرانسه اقدام کرده و واجد شرایط ورود و تحصیل در این رشته پرطرفدار در میان همه افراد در سراسر دنیا شوند.

تخصص دندانپزشکی در فرانسه

این رشته در کشور فرانسه با نام دیگر جراحی دندان نیز معروف است. علاقه مندان می توانند در سه حوزه مختلف ارتودنسی، جراحی دهان و دندان به تحصیل بپردازند. دانشجوان در زمان تحصیل تا دست یابی به تخصص، علوم مربوط به این حوزه را به صورت تئوری و عملی که در بیمارستان های وابسته به دانشگاه برگزار می شود، می گذرانند. سیستم lmp در آموزش رشته دندانپزشکی فرانسه حاکم است و دانشجویان در سه مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به کسب علوم و تخصص در این حوزه می پردازند. مدت زمان تحصیل عمومی، 5 سال بوده که از سال ششم به بعد، مختص علاقه مندان برای اخذ تخصص در این رشته می باشد. علاقه مندان به تحصیل در گرایش ارتودنسی میبایست 4 سال بیشتر به تحصیل بپردازند. اتمام تحصیلات در رشته دندانپزشکی با تنظیم و دفاع پایان نامه انجام می شود.

معرفی دانشگاه های دندانپزشکی فرانسه

اعتبار دانشگاه های دندانپزشکی فرانسه به شما می گوید که آیا انتخاب شما برای شرکت در برنامه های دانشگاه مربوطه درست بوده است یا خیر؟ در واقع اگر دانشگاه انتخابی شما از رنک و اعتبار بسیار بالایی برخوردار باشد، از شرکت در دوره‌ ها خرسند می شوید، زیرا کیفیت آموزش سبب رشد سطح معلومات شما می شود.  ولی اگر رنک دانشگاهی متوسط باشد، دوره ها و برنامه های آن دانشگاه نیز با سطح کیفی متوسطه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به طور معمول شما باید دانشگاهی را برای ثبت نام و اپلای انتخاب کنید که دیگر کشورها مدارک صادره از آنان را بپذیرند. دانشگاه های دندانپزشکی کشور فرانسه همگی در پایان دوره دندانپزشکی، برای فراگیران مدارک با ارزش با اعتبار جهانی صادر می‌ کنند‌ اسامی تعدادی از بهترین دانشگاه های دندانپزشکی فرانسه در زیر آمده است.

دانشگاه علوم پاریس و تحقیقات لترس

دانشگاه سوربن

دانشگاه بریستول

دانشگاه بولونیا

دانشگاه کامنیوس

کالج کینگ لندن

دانشگاه داندی

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های دندانپزشکی فرانسه

کمک هزینه تحصیل و جوایز معمولا یکی از موارد پر درخواستی می‌ باشد که مورد توجه محصلان غیر بومی و داخلی قرار گرفته است. به بیان ساده تر، کمک هزینه تحصیلی اولین موردی است که توسط دانشجو به منظور انتخاب دانشگاه مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد. برای استفاده از کمک هزینه های تحصیلی در رشته دندانپزشکی در فرانسه ابتدا باید درخواست خود را تنظیم نمایید و فرمی را تکمیل کنید. در پی این مسئله، کمیته ارزیابی درخواست شما و دیگر محصلان را به دقت چک می کند و از میان کلیه دانشجویانی که درخواست داده‌‌ اند، برترین ها را انتخاب می نماید. البته به این مسئله توجه کنید که، به دلیل تحصیل رایگان دندانپزشکی در فرانسه نیازی به اخذ بورسیه تحصیلی نخواهید داشت. ناگفته نماند که در اکثر مواقع دریافت کمک هزینه تحصیل از دانشگاه های مجانی دندانپزشکی فرانسه تقریباً غیر ممکن است. همچنین تحصیل دندان پزشکی در فرانسه بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است. مقاله تحصیل دندانپزشکی در فرانسه و مهم ترین نکاتی که در این نوشتار قرار گرفتند، همگی در انحصار موسسه ملک پور می باشند. بنابراین استفاده از مطالب آن هر چند کوتاه حرام می باشد.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

مسئولین دانشگاه های دندانپزشکی فرانسه در مورد این موضوع اساسی که برخی از فراگیران بدون اطلاع از شهریه های تحصیلی سعی دارند از رویای تحصیل خود در فرانسه دست بکشند و تعدادی از محصلان به غلط می‌ اندیشند، که دوره‌ های تحصیلی دندانپزشکی گران است اعلام کردند که، خوشبختانه برنامه‌ های پزشکی و دندانپزشکی به زبان بومی ( فرانسوی) رایگان و به عبارتی بدون دریافت هیچگونه مبلغ اضافی در اختیارتان قرار می‌ گیرند. در واقع شما به عنوان دانشجویی که مایلید از دانشگاه های دندانپزشکی فرانسه پذیرش دریافت کنید، می‌توانید بدون پرداخت هزینه و فقط با شرکت و ثبت نام در دوره های کالج که معمولا دوره های یک ساله جهت ارتقا سطح زبان شما می باشند، رشته دندانپزشکی را در کشور مرفه و مقرون به صرفه ای چون فرانسه بخوانید. البته برای ورود به دوره های یک ساله کالج جهت ارتقا سطح زبان فرانسوی خود می بایستی حدوداً 9 هزار یورو هزینه بپردازید. مجانی بودن و یا به بیان دقیق تر، پائین بودن هزینه های تحصیل، سبب افزایش دانشجویان ثبت نامی در رشته دندانپزشکی در فرانسه گشته است. جدول زیر بیانگر هزینه و شهریه تحصیل دندانپزشکی در فرانسه و به عبارتی بیانگر شهریه دانشگاه فرانسوی زبان و انگلیسی زبان می باشد.

هزینه به یورو

دانشگاه ها

6000 الی 20000

خصوصی و انگلیسی زبان

1500 الی 3770

دولتی و فرانسوی زبان

 

گرایش های رشته دندانپزشکی در فرانسه

رشته دندان پزشکی، گرایش های گوناگونی را پیش روی افراد می گذارد و این رشته دارای چندین گرایش می باشد که مشخص می کند هر شخصی با توجه به توانمندی و علاقه اش در کدام زیرشاخه رشته دندانپزشکی به فعالیت و کار بپردازد. این گرایش ها شامل تخصص در ارتودنسی، پروتز دندان، پاتولوژی مربوط به دهان، زیبایی دندان و لثه، ریشه دندان و دندانپزشکی کودکان می شود. تحصیل در هرکدام از گرایش های ذکر شده دارای شرایط متفاوتی می باشد که دارا بودن این شرایط به معنا صلاحیت افراد برای تحصیل در زیرمجموعه های رشته دندانپزشکی در کشور فرانسه می باشد.

هزینه زندگی در فرانسه

هزینه های زندگی در این بخش از نوشتار موضوع مورد بحث ما می باشد. هدف ما از ارائه نکاتی در باب هزینه های زندگی در فرانسه و شهرهای زیبای آن، این است که شما با اطلاعات درست و کامل تر بتوانید به محاسبه بودجه مالی خود بپردازید. البته به دلیل این که رشته دندانپزشکی و دیگر رشته های شاخه پزشکی مجانی به شما آموزش داده می شوند، دیگر نگرانی از بابت هزینه های زندگی پیش نمی آید. در واقع تحصیل رایگان دندانپزشکی در فرانسه سبب می شود شما هزینه کمتری را به عنوان تمکن مالی در حساب شخصی خود نشان دهید. به طور کلی هزینه اقلام مصرفی شما برای مدت زمان یک ماه در تمامی شهرهای فرانسه ما بین ۱۲۵۰ تا ۱۴۵۰ یورو می باشد. البته به جز قیمت ذکر شده، شما باید اجاره مسکن را نیز در نظر بگیرید. جدول اقلام مصرفی و هزینه های زندگی در فرانسه در زیر این متن پرواضح و قابل مشاهده است‌.

هزینه های زندگی در فرانسه

قیمت(یورو)

شیر 1 لیتر

0.99

تخم مرغ 12 عدد

2.93

پنیر محلی 1 کیلو گرم

16.04

برنج 1 کیلو گرم

1.79

فیله مرغ 1 کیلو گرم

10.87

گوجه فرنگی 1 کیلو گرم

2.86

پیاز

2.12

بنزین 1 لیتر

1.5

1 جفت کفش

114.1

باشگاه بدنسازی

36.3

 

شرایط اخذ ویزای تحصیل دندانپزشکی فرانسه

در این بخش نکاتی به جهت دریافت ویزای دانشجویی کشور فرانسه ارائه خواهیم داد. برای اخذ تاییدیه ویزا و یا به بیان دیگر برای این که توسط افسر ویزا تایید شوید و ویزای دانشجویی دندانپزشکی کشور فرانسه برایتان صادر شود، می بایست نشان دهید که قصد دارید در ابتدا در کلاس های زبان فرانسوی حضور به عمل آورید و بعد از آن قصد شرکت در گرایش دندانپزشکی را دارید. به طور قطع برای اخذ ویزا علاوه بر مدارک مشخص شده از شما دیپلم ۱۲ ساله مدرک زبان فرانسوی سطح A2 می‌ خواهند. البته اگر دیپلم دارید و می خواهید ویزای شما ریجکتی نشود، می بایست حداکثر ۲۳ سال سن داشته باشید. ولی اگر مدرکی که در دست دارید کارشناسی می باشد، می توانید تا قبل از سن ۲۷ سالگی خود به جهت خواندن رشته دندانپزشکی در فرانسه اقدام کنید. اشخاصی که هدفشان شرکت در دوره‌ های کارشناسی ارشد می باشد، می بایست پس از قرار گیری در محیط فرانسه مکاتبه ای با مسئولان دانشگاه داشته باشند.

کار و اقامت پس از تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

مطمئناً کار و اقامت پس از تحصیل یکی از موضوعات کلیدی می باشد که دانش آموختگان، بسیار در مورد شرایط آن تحقیق می کنند. قابل توجه ترین مسئله در خصوص سفر به کشور فرانسه از طریق تحصیل در فرانسه و تحصیل در رشته دندانپزشکی و دریافت کارت اقامت کاری پس از اتمام دوره های تحصیلی این می باشد که، شما تنها زمانی نامتان در لیست اداره مهاجرت فرانسه به منظور اخذ کارت اقامت دائم قرار می‌ گیرد که دست‌ کم پنج سال در یک حرفه خاص مشغول به کار شوید. البته برای این که شانستان برای مکاتبه با یک کارفرمای فرانسوی افزایش یابد، باید نرخ بیکاری فرانسه و شهرهای آن را مورد بررسی قرار دهید. در نمودار زیر نرخ بیکاری فرانسه را ذکر نمودیم. با توجه به نمودار زیر کشور فرانسه انتخاب خوبی برای تحصیل دندانپزشکی می باشد.

نرخ بیکاری فرانسه

مزایای تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

تحصیل در کشور فرانسه فرقی ندارد که برای چه رشته ای باشد، در هرحال اتفاقات خوشایندی را برای اشخاص رقم می زند. قطعا متقاضیان تحصیل دندانپزشکی هر کدام بنا به دلایلی دست به چنین تصمیمی زده اند که مجموع این دلایل را مزایای تحصیل دندانپزشکی در فرانسه در ذیل تشکیل می دهد.

  • تحصیل مقرون به صرفه
  • ورود به دانشگاه های معتبر
  • بهره مندی از اساتید برجسته کشور فرانسه
  • امکان اخذ اقامت فرانسه
  • رسیدن به شغل ایده آل و درآمد مناسب
  • زندگی در کشور با استانداری های بالای جهانی
  • امکان رشد و پیشرفت تحصیلی در سطوح بالا
  • امکان بهره مندی از انواع بورسیه های تحصیلی کشور فرانسه

 در صورت تمایل برای کسب آگاهی در خصوص شرایط مهاجرت پزشکان به اروپا و دیگر کشورها می توانید محصول گام به گام اخذ اقامت را به تدریس استاد ملک پور تهیه کرده و مشاهده نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت


سوالات متداول

تحصیل دندانپزشکی در فرانسه رایگان است؟

تقریبا بله در شرایط طبیعی تحصیل در این رشته، به صورت کاملا رایگان نبوده و مبلغی را از افراد اخذ می نمایند که با بهره مندی از بورسیه، این مبالغ صفر خواهد شد.

برای رشته پزشکی چه گرایش هایی وجود دارد؟

متقاضیان تحصیل در رشته دندانپزشکی می توانند در گرایش های ارتودنسی، زیبایی دهان، پاتولوژی و دندانپزشکی اطفال به تحصیل بپردازند.

برای تحصیل دندانپزشکی در فرانسه به چه مدرک زبانی نیاز است؟

تسلط به زبان فرانسوی برای ورود به رشته دندانپزشکی این کشور ضروری است که برای اثبات این تسلط، راهی به نام داشتن مدرک زبان حداقل c1 وجود دارد.

پذیرش در رشته دندانپزشکی دانشگاه های فرانسه چگونه است؟

افراد با تحصیل در یک سال و سپس شرکت در امتحانات مربوطه و کسب نمره قبولی، مجاز به تحصیل دندانپزشکی خواهند شد. در غیر این صورت مجوز ورود به رشته های پیراپزشکی را کسب می نمایند.

سخن پایانی در خصوص تحصیل دندانپزشکی در فرانسه

قطعاً نکاتی که به جهت افزایش سطح معلومات شما دانش آموختگان علاقه‌ مند به تحصیل در رشته دندانپزشکی در نوشتار تحصیل دندانپزشکی در فرانسه در اختیارتان قرار گرفت، برای آینده تحصیلی شما بسیار مفید خواهد بود. در میان نکات کلیدی، مطالب حائز اهمیتی نیز درباره دانشگاه های دندانپزشکی کشور فرانسه و هزینه و شهریه تحصیل دندانپزشکی در فرانسه نیز ارائه دادیم. در یک جمع‌ بندی کوتاه می توان گفت تحصیل دندانپزشکی در فرانسه بهترین فرصت برای رشد و شکوفایی شما عزیزان می باشد. به خصوص محصلانی که بودجه مالی کافی ندارند و به دنبال دریافت مدرک معتبر از یک دانشگاه معتبر می باشند، می‌ توانند با سطح کیفیت بسیار خوب دندانپزشکی را در فرانسه بخوانند و همچنین تحصیل دندان پزشکی در فرانسه بدون مدرک زبان نیز امکانپذیر می باشد. حال اگر فکر می‌ کنید کشور فرانسه تصمیم نهایی شما برای تحصیل دندانپزشکی می باشد، پیشنهاد ما به شما قبل از اتمام مقاله حاضر این است که با کارشناسان زبده موسسه ملک پور مشورت کنید. برای دریافت مشاوره به صورت رایگان تنها کافیست با شماره های قرار داده شده در وب سایت رسمی تماس بگیرید. شما عزیزان و فراگیران علاقه مند نیز می توانید سوالات متنوع خود را نیز در بخش انتهایی مقاله ثبت کنید. ما به پرسش شما سریعا پاسخ خواهیم داد. لطفاً با طلایی کردن ستاره های زیر در ارتقا مقالات تحصیل در رشته دندانپزشکی و دیگر مقالات کمک کنید.

امتیاز 4.19 از 5 ( 16 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Mobina
سلام من زبان ادبیات فرانسه میخوانم و تا ترم سه میخوام نمراتمو ارتقا بدم ولی نمره ترم اولم شده۱۶/۵ و نمیدونم این خوبه به حد نصاب هست یا خیر؟ . دیلپمم تجربی بوده و معدلم ۱۶ بوده ولی با ترمیم معدل میشه تا۱۸ برسونم! میخواستم بدونم میتونم دندون پزشکی فرانسه بورسیه شوم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های دولتی فرانسه لازم است در ایران حداقل مدرک A2 یا B1 فرانسه را داشته باشید اما شرایط سنی شما اهمیت دارد و بهتر است زیر 21 سال سن داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
محمد حسین
ببخشید فرانسه با دیپلم انسانی پذیرش داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولا برای تحصیل در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی شما می بایست دیپلم تجربی داشته باشید. اما می توانید برای دوره زبان فرانسه پذیرش بگیرید و سپس وارد دانشگاه های دولتی گردید
مشاوره رایگان