تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

10 نظر

تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبیامروزه با گسترش انواع رسانه ها، سطح اطلاعات مردم از سیستم های آموزشی جاری در کشورهای مختلف افزایش یافته و همین افزایش آگاهی، منجر به افزایش سطح توقعات و خواسته های مردم شده است. بسیاری از والدین و دانش آموزان، پس از تحقیق در رابطه با سیستم های پیشرفته آموزش در کشورهای معتبر و مقایسه آن با شرایط موجود در جامعه خود، تصمیم به مهاجرت می گیرند تا با شرکت و بهره مندی از نظام آموزشی پیشرفته و به روز، آینده کاری، تحصیلی و مهم تر از آن شخصیت فردی و اجتماعی فرزندان خود را رقم بزنند. اما یکی از بزرگترین چالش های پیش روی والدین، دوری از فرزندان و دغدغه های فرستادن و تحصیل فرزندان زیر 18 سال در اروپا هست. عمدتاً پدر و مادرها تمایل به حضور در کنار فرزندان خود در طول تحصیل و یا حداقل کاهش فاصله مکانی و زمانی خود با فرزند را دارند و همین امر، مانعی در برابر تصمیم گیری و اقدام نهایی آنان جهت تحصیل فرزندان خود در اروپا می باشد. اما آیا راهکاری برای این مشکل وجود دارد؟ تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، راهکار پیشنهادی ما برای شما والدین گرامی و فرزندان عزیزتان می باشد. بسیاری از مدارس معتبر دنیا، دارای شعبه در کشورهای مختلف هستند که از جمله این کشورها، سوئیس می باشد.

همانطور که می دانید کشور سوئیس از جوانب مختلف از جمله نظام آموزشی، در صدر برترین های جهان قرار دارد. این کشور، با ایجاد شعبه های برخی از مدارس خود در تعدادی از کشورها، شرایط تحصیل برای متقاضیان را تسهیل نموده است. مدرسه بین المللی سوئیسی که در دبی فعالیت دارد، شعبه یکی از برترین مدارس سوئیس در امارات و شهر دبی می باشد که با اصول و کیفیت برترین مدارس سوئیسی و اروپایی اداره می شود. هزینه تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی بسته به تعداد روزهای استفاده از فضا و امکانات مدرسه متفاوت بوده و ممکن است حدود 51-55 هزار دلار یا 61-65 هزار دلار متغیر باشد. قطعاً سوالات بیشماری در خصوص تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی دارید. ما با احترام به خواسته ها، نگرانی ها و دغدغه های شما عزیزان، به موضوعات مختلف پیرامون تحصیل در این مدرسه از جمله هزینه تحصیل در مدارس دبی پرداخته و مقاله ای را در این باره تهیه کرده ایم. شما می توانید قبل از مطالعه مقاله، فایل صوتی تصویری ذیل را با دقت مشاهده کرده و اطلاعات مفیدی را در خصوص مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی و شرایط تحصیل در آن به دست آورید. همچنین در صورت تماس با موسسه ملک پور و یا کامل کردن فرم تماس در قسمت تماس با ما در وب سایت موسسه، ضمن دریافت مشاوره تلفنی رایگان، اطلاعات تکمیلی را کسب خواهید نمود.

عناوین و موضوعات بررسی شده در مقاله پیش رو عبارتند از:

  • معرفی مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی
  • سیستم آموزش (نظام آموزش) در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی
  • امکانات مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی
  •     امکانات ورزشی و تفریحی مدرسه
  •     امکانات خوابگاه و اقامتی مدرسه
  • مقاطع تحصیلی مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی
  •   تحصیل در مقطع پیش دبستانی و دبستانی در دبی
  •   تحصیل در مقطع دبیرستان در دبی
  • هزینه تحصیل در دبی در مدرسه بین المللی سوئیسی
  • شرایط اخذ ویزای همراه دانش آموزی دبی
  • سوالات متداول راجع به تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی
  • جمع بندی نکات تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

 

تماس با ما

معرفی مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، یکی از شعبات مدرسه بین المللی سوئیسی می باشد که در کشور امارات تأسیس شده و فعالیت دارد. سطح آموزش و کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده برابر با برترین مدارس سوئیسی و اروپایی می باشد. تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، برای دانش آموزان بین المللی امکان پذیر است و دانش آموزان از کشورهای مختلف می توانند با تحصیل در این مدرسه، کیفیت تحصیل در برترین مدارس اروپایی را تجربه نمایند. این مدرسه شبانه روزی از خدمات گسترده رفاهی، ورزشی و تفریحی و همچنین آموزش های جانبی برای دانش آموزان برخوردار است. نظام آموزشی به کار رفته در این مدرسه، بر پایه IB استوار شده که در عنوان بعدی به طور مفصل به توضیح و شرح آن پرداخته می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این مدرسه، چندزبانه بودن آن است. با تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، علاوه بر آموزش، به بعد پرورشی دانش آموزان نیز پرداخته می شود. بدین ترتیب که دانش آموزان از طریق تحقیق و پروژه های عملی در قالب کارهای گروهی و مشارکتی، شخصیت اجتماعی خود را نیز رشد و پرورش داده و اصول اولیه زندگی در اجتماع را تجربه می کنند. همچنین امکانات مختلف ورزشی و تفریحی تعبیه شده در این مدرسه، موجب شناخت بیشتر دانش آموزان از خود و کشف استعدادهای خود می شود و کمک شایانی به تعیین مسیر زندگی برای دانش آموز می نماید.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

 

با مراجعه به لینک ذیل می توانید اطلاعات بیشتری درمورد این مدرسه به دست آورید.

لینک ورود به مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

سیستم آموزش در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

نظام آموزش در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی بر پایه نظام آموزشی IB استوار است. اصول به کار گرفته شده در برنامه های آموزشی این مدرسه عبارتند از: چندزبانه بودن، درک بین فرهنگی و یادگیری جامع. یکی از مهم ترین اصول آموزش جهت تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، یادگیری مشارکتی می باشد.

سیستم آموزش در این مدرسه به گونه ایست که مخالف با حفظ طوطی وار مطالب علمی بوده و با پروژه محور کردن آموزش و الزام دانش آموزان به تحقیق و جستجو برای انجام پروژه های خود، سعی در افزایش فعالیت ذهنی دانش آموزان و ارتقای سطح علمی آنان دارد. یادگیری دروس بر اساس تحقیقات، کشف و شهود می باشد و فضای تحقیقاتی نیز با حضور اساتید و معلمان در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی فراهم شده است. بنابراین از جمله مهم ترین تمایزات تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی و اقدامات این مدرسه در راستای به کارگیری به روزترین سیستم های آموزشی اروپایی در دبی و کشور امارات، ایجاد کلاس های عملی، امکان کشف و شهود در آزمایشگاه ها و تحقیق و تفحص در حیطه های درسی، ارتباط نزدیک دانش آموزان و معلمان و ایجاد امکانات تفریحی، هنری، ورزشی و... در قالب فوق برنامه های درسی می باشد. در بخش های بعدی، به تفصیل در خصوص امکانات تفریحی و خوابگاهی این مدرسه مطالبی ارائه می شود.

امکانات مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، امکانات بی نظیری را در اختیار محصلان و دانش آموزان قرار داده است. این امر، علاوه بر ایجاد فضایی مفرح برای دانش آموزان، امکان کشف استعدادهای دانش آموزان و به کارگیری آن ها در تعیین مسیر زندگی و آینده دانش آموزان را فراهم کرده و ضمن آن، با شرکت در فعالیت ها و ورزش های گروهی، شرایطی برای آموزش ضمنی کارگروهی و اجتماعی ایجاد شده است. با تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی می توان از امکانات تفریحی، ورزشی و فرهنگی هنری مختلف بهره مند شده و علاوه بر آن، از محیط بسیار مناسب و مجهز خوابگاه استفاده کرد.

  • امکانات ورزشی و تفریحی مدرسه

فضاهای ورزشی متعددی در اختیار دانش آموزان در حال تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی قرار گرفته است که از جمله آن می توان به فضاهای ورزشی صخره نوردی، زمین شنا، تنیس و والیبال اشاره کرد. باشگاه های ورزشی مجهز، زمین فوتبال و سالن بسکتبال، از دیگر امکانات ورزشی این مدرسه است. همچنین با برگزاری کلاس های موسیقی و تئاتر در ساعات غیردرسی، به جوانب آموزش فرهنگی دانش آموزان نیز پرداخته می شود. اتاق بازی های سه بعدی، مکانی شاد برای گذران اوقات دانش آموزان و لذت بردن از تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی را می باشد.

  • امکانات خوابگاه و اقامتی مدرسه

به علت پذیرش دانش آموزان بین المللی جهت تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، این مدرسه از خوابگاه بسیار پیشرفته و مجهز برخوردا است. در این خوابگاه، دانش آموزان یک زندگی سالم در محیطی مجهز، آرام و زیبا را تجربه می کنند. وعده های غذایی متعدد با رعایت رژیم غذایی سالم، متعادل و مغذی در این خوابگاه ارائه می شود.

مقاطع تحصیلی مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی می توانند در مقاطع مختلف از جمله پیش دبستانی، دبستان و دبیرستان، به تحصیل در این مدرسه بپردازند. کلیت سیستم آموزشی به کار رفته در تمامی مقاطع یکسان می باشد و در راستای اهداف و اصول آموزشی و پرورشی این مدرسه، خدمات و امکانات مختلف به دانش آموزان کلیه مقاطع ارائه می گردد.

  • تحصیل در مقطع پیش دبستانی و دبستانی در دبی

دانش آموزان از سن 6 سالگی می توانند جهت تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی اقدام نمایند. سیستم آموزشی این دانش آموزان نیز بر اساس سیستم آموزش IB می باشد. مطابق با سیستم آموزشی IB که یک سیستم پرس و جو محور می باشد، در آموزش دانش آموزان پیش دبستانی و دبستانی، بازی های گروهی لحاظ شده است تا مهارت های شناختی، عاطفی و اجتماعی دانش آموزان نیز ضمن سطح علمی دانش آموزان افزایش یابد. شرایط تحصیل دانش آموزان در مقطع پیش دبستانی و دبستان به صورت جدولی در ذیل ارائه شده است.

 

مقاطع تحصیلی ابتدایی

شرایط

دوره پیش دبستانی

یادگیری بر مبنای پرس و جو و اکتشاف

برگزاری کلاس های موسیقی و تئاتر برای دانش آموزان

آموزش مهارت های اولیه زندگی با بازی های گروهی و...

شروع کلاس ها از 8 صبح الی 5 عصر

40 دقیقه آموزش ریاضی، هنر و زبان در هفته

دوره دبستان و ابتدایی

دوره سنی 6 تا 10 سال

آموزش بر مبنای پرس و جو محور

ارزیابی دانش آموزان بر اساس درک و انجام مجدد آموزش ها

  • تحصیل در مقطع دبیرستان در دبی

تحصیل در مقطع دبیرستان در دبی برای متقاضیان تحصیل در سیستم های آموزشی اروپایی و سوئیسی فراهم شده است. با ایجاد شعبه یکی از برترین مدارس سوئیس در دبی، امکان تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی فراهم شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. مقطع دبیرستان، از لحاظ تأثیر در آینده تحصیلی، کاری و زندگی فرد بسیار مهم و سرنوشت ساز است. والدینی که قصد بیشترین بهره وری فرزندان خود در این سنین را دارند و از طرفی امکان مهاجرت به اروپا و یا فرستادن فرزندان خود به این کشورها را ندارند، می توانند فرزندان خود را جهت تحصیل در مقطع دبیرستان در دبی آماده کنند. تحصیل در مقطع دبیرستان در دبی، در مدرسه بین المللی سوئیسی که دارای شعبه در کشور امارات می باشد امکان پذیر است. شرایط تحصیل در مقطع دبیرستان در دبی (شعبه مدرسه بین المللی سوئیسی) در جدول زیر نمایش داده شده است.

 

مقاطع تحصیلی

شرایط

دوره راهنمایی و دبیرستان

شامل کلاس های ششم تا دوازدهم

آموزش بر پایه اصول یادگیری مشارکتی، درک متقابل فرهنگ ها، آموزش مهارت و...

هزینه تحصیل در دبی در مدرسه بین المللی سوئیسی

هزینه تحصیل در مدارس دبی در مدرسه بین المللی سوئیسی، بسته به موارد مختلفی، متفاوت می باشد. دانش آموزان بسته به مقطع و پایه تحصیلی خود و همچنین مدت زمان حضور در مدرسه و خوابگاه، مبالغ مختلفی را جهت تحصیل در دبی پرداخت می نمایند. به طور کلی می توان گفت دانش آموزانی که کل هفته را در مدرسه حضور داشته و از امکانات آن استفاده می نمایند، بایستی مبلغ 61-65 هزار دلار را جهت تحصیل در دبی به شرط حضور دائم پرداخت نمایند. اما در صورتی که دانش آموزی دو روز پایانی هفته را در کنار خانواده خود گذارنده و از خدمات و امکانات مدرسه استفاده ننماید، می تواند مبلغ 51-55 هزار دلار بابت هزینه تحصیل در مدارس دبی پرداخت کند.

در جداول زیر، هزینه تحصیل در مدارس دبی (مدرسه شبانه روزی شعبه مدرسه بین المللی سوئیسی) به صورت دائمی در پایه های تحصیلی مختلف شرح داده شده است:

 

هزینه به دلار

پایه تحصیل

61.160

پایه ششم

61.160

پایه هفتم

63.060

پایه هشتم

63.060

پایه نهم

63.060

پایه دهم

65.300

پایه یازدهم

65.300

پایه دوازدهم

 

همچنین هزینه های تحصیل در دبی در مدرسه بین المللی سوئیسی به صورت هفتگی به شرح ذیل می باشد:

 

هزینه به دلار

پایه تحصیل

50.570

پایه ششم

50.570

پایه هفتم

50.570

پایه هشتم

53.050

پایه نهم

53.050

پایه دهم

54.710

پایه یازدهم

54.710

پایه دوازدهم

 

این هزینه ها، شامل هزینه هایی از جمله تحصیل ،خوابگاه ،وعده های غذایی ، ترانسفرهای فرودگاهی برای خوابگاه های دائمی، فعالیت های خارج از مدرسه و....می شود.

شرایط اخذ ویزای همراه دانش آموزی دبی

همانطور که قبلاً نیز گفته شد، خانواده هایی که امکان مهاجرت به کشورهای اروپایی نداشته و یا به علت فاصله زیاد مکانی و زمانی، مانع از تحصیل فرزندان در خارج از کشور و قاره های اروپایی یا آمریکایی می شوند می توانند از فرصت ایجاد شده برای تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی استفاده کرده و فرزندان خود را برای شرکت در این مدارس آماده نمایند. این مقاله توسط تیم موسسه ملک پور نگارش شده و کپی برداری از آن، دارای منع قانونی و شرعی می باشد؛ لذا در صورت کپی برداری بدون اشاره به منبع اولیه، پیگیری قانونی در این رابطه انجام می گیرد. گرچه امکان مهاجرت همراه و اعضای خانواده با فرزند فراهم نمی باشد؛ اما به علت نزدیکی کشور ایران با امارات و فاصله کم این دو کشور در مقایسه با ایران و کشورهای اروپایی، امکان حضور خانواده در امارات و یا تردد دانش آموز به ایران و دیدار خانواده به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

کشور سوئیس از سطح آموزش پیشرفته ای برخوردار است. این امر را می توان برای بسیاری از کشورهای اروپایی برشمرد. شما می توانید با تهیه محصول راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، با شرایط تحصیل در بسیاری از کشورهای معتبر دنیا آشنا شده و سپس اقدام به مهاجرت نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت


سوالات متداول راجع به تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

✅ تحصیل در مدرسه یبن المللی سوئیسی در دبی در چه مقاطع و پایه هایی امکان پذیر است؟

دانش آموزان می توانند در پایه های پیش دبستانی، دبستان و دبیرستان به تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی بپردازند.

✅ هزینه تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی چه مقدار است؟

بسته به تعداد روزهای حضور دانش آموز در محیط مدرسه و استفاده از امکانات آن، هزینه ای در حدود 51-55 هزار دلار یا 61-65 هزار دلار باید پرداخت شود.

✅ شرایط و امکانات ویژه مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی چیست؟

آموزش در این مدرسه مطابق با نظام آموزشی جاری در کشور سوئیس بوده و از برترین امکانات ورزشی، تفریحی، رفاهی، اسکان و خوابگاه و وعده های غذایی سالم و متنوع برخوردار است.

✅ شرایط ویزای همراه برای متقاضیان تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی چیست؟

والدین فرزندان نمی توانند به واسطه تحصیل فرزندان خود در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، اقامت این کشور را دریافت کنند. اما با توجه به فاصله کم کشور امارت و ایران، امکان ملاقات و دیدار اعضای خانواده در فاصله های زمانی کوتاه فراهم است.


_____________ جمع بندی نکات تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی _____________

تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی، فرصتی بی نظیر برای متقاضیان تحصیل در سیستم آموزش پیشرفته اروپایی می باشد. بسیاری از افراد که امکان مهاجرت به اروپا جهت تحصیل در مدارس برترین کشورهای این قاره را ندارند، می توانند از فرصت ایجاد شده جهت تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی استفاده نمایند. به علت مسافت کوتاه بین کشور ایران و امارات، امکان تحصیل دانش آموزان در این کشور فراهم است. نکته قابل توجه آن است که دانش آموزان با تحصیل در این مدرسه می توانند از به روزترین نظام های آموزشی به کار رفته در اروپا بهره مند گردند. نظام آموزشی استفاده شده در این مدرسه، بر پایه IB می باشد که یک نظام پیشرفته و مدرن آموزشی است. دانش آموزان در این مدرسه، به زبان انگلیسی تحصیل کرده و علاوه بر این، زبان های فرانسوی، آلمانی و گاهاً عربی نیز می آموزند. کلاس های عملی و بر پایه تحقیق و تفحص، ارتباط نزدیک با معلم و دیگر دانش آموزان با فعالیت در کارهای مشارکتی و گروهی و همچنین پروژه های عملی، از بارزترین نکات آموزشی در این مدرسه می باشد. تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی برای کلیه مقاطع و پایه های تحصیلی مدرسه از سن 6 تا 18 سالگی امکان پذیر است. علاوه بر آموزش، خدمات و امکانات فوق العاده در برنامه های فوق درسی دانش آموزان گنجانده شده است که از جمله آن ها می توان به ورزش های صخره نوردی، شنا، والیبال، فعالیت های فرهنگی هنری تئاتر و موسیقی، زمین های ورزشی فوتبال، تنیس و باشگاه های مجهز، اتاق بازی سه بعدی و... اشاره کرد. همچنین خوابگاه های مجهز با محیطی سالم و آرام در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که تجربه یک زندگی عالی را برای دانش آموزان فراهم می سازد. هزینه تحصیل در مدارس دبی در شعبه مدرسه بین المللی سوئیس، با توجه به پایه تحصیلی و نحوه استفاده از خوابگاه متغیر بوده و بازه 51-65 هزار دلار را شامل می شود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت موسسه ملک پور و تکمیل فرم تماس از منوی تماس با ما و یا برقراری تماس تلفنی با موسسه ملک پور، اطلاعات کاملی در این زمینه دریافت نمایید. همچنین با طرح سوالات خود در ذیل این مقاله در بخش "ثبت پرسش"، پاسخ را از مشاورین این مجموعه دریافت خواهید کرد.

امتیاز 4.58 از 5 ( 23 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
آیدا ضیغمی
سلام و وقت بخیر ممنون از شما بابت مقاله خوبتون، در ویدئوی سایت هم تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی بسیار خوب شرح داده شده بود. میخواستم بدونم مدرسه ای با این شرایط و قیمت پایین تر هم در دبی وجود داره؟ و آیا به واسطه تحصیل فرزندان به پدر و مادر هم اقامت داده میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان مدرسه ای که در کشور امارات وجود دارد شعبه اصلی ان در کشور سوئیس است، هزینه شعبه امارات از 51 تا 65 هزار دلار آمریکا متغییر است. و درخصوص ویزای همراه بسته به سفارت کشور امارات می باشد و بسته به کیس و پرونده متفاوت می باشد. اما به صورت کلی با ویزاهای ویزیتوری ایرانی ها سهولت می توانند در امارات به فرزندانشان سر بزنند. موفق باشید.
بهزاد وحدتی
سلام وقتتون بخیر در صورتی که فرزند من تا پایان تحصیلاتش در مدرسه؛ در دبی و در همین مدرسه فارغ التحصیل بشه...آیا امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های سوییسی رو داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر زمانی شما می توانید از تحصیلات رایگان یا خدمات دولتی یک کشور استفاده نمایید که اقامت آن کشور را داشته باشید. البته افرادی که از مدارس سوئیسی فارغ التحصیل می شوند در میزان پرداخت شهریه متفاوت تر از بقیه دانشجویان هستند و معمولاً کمتر است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ستاره رضایی
سلام وقت بخیر آیا امکان گرفتن انتقالی از دبی به سوئیس بعد از اتمام تحصیل و یا در حین تحصیل وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله این امکان وجود دارد .
Fati
سلام خوب هستید؟آیا موسسه شما در رابطه با مدارس دیگه در دوبی هم اطلاعات میده ؟و اینکه بهترین مدارس دبی به غیر از این مدرسه سوئیسی چه مدارسی هستن؟شایان ذکره که دختر من برای دبیرستان یعنی سال دیگه قصد تحصیل در دوبی رو داره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب به غیر از این مدرسه مدارس کانادایی و امریکایی زیادی در دبی وجود دارد که فرزند شما می تواند تحصیل کند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
Mrym
سلام وقتتون بخیر در این مدرسه به زبان انگلیسی کار میکنن فارسی صحبت نمیکنن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز، این مدارس بین المللی هستند و تدریس به زبان انگلیسی می باشد. البته در کنار زبان انگلیس زبان های دیگری نیز به دانش آموزان آموزش داده می شود.
Mmm
هزینه این مدرسه به تومان ایران چقدر میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب با توجه به متغیر بودن نرخ ارز، شما باید با توجه به شهریه پایه تحصیلی مدنظرتان را بر اساس نرخ ارز محاسبه نمایید. به طور مثال شهریه میانگین 60 هزار دلار با نرخ 25 هزار تومان حدود 1.5 میلیارد تومان خواهد شد.
امین
سلام من امسال دیپلم را در رشته علوم تجربی گرفته ام (با معدل 18) و قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یا کالج بین المللی دبی دارم ایا مدرسه سوئیسی و یا سایر مدارس بین المللی (ترجیحا کانادایی) امکانات تحصیل بعد از دبیرستان (کالج و یا دانشگاه ) را دارد ؟ بی زحمت راهنمایی فرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، شما بعد از دریافت مدرک دیپلم خود از مدارس بین المللی کشور امارات شما می توانید در دانشگاه های این کشور یا سایر کشورها مشغول به تحصیل شوید.
محمدي
سلام خسته نباشيد ،ممنون بابت وقتي كه ميزاريد ما رو راهنمايي ميكنيد تا تصميم درست را بگيريم ،ميخواستم ازتون خواهش كنم كه ميشه بگيد كدوم مدرسه توي امارات از اعتبار جهاني بيشتري برخوردار؟مدرسه كينگ بهتره يا رپتون يا سوئيسي ،ممنون ميشم اگه جواب منو بدهيد.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مدارس سوئیسی شرایط بسیار خوبی دارند اما پیشنهاد میکنم برای دریافت اطلاعات کامل با شماره های موسسه تماس حاصل نمایید تا کارشناسان مجرب شما را راهنمایی کنند با تشکر
آرتین می نژاد
سلام و وقت بخیر ممنون بابت این ویدئو و مقاله قشنگتون میخواستم بپرسم که آیا در دبی در همین مدرسه دانش آموز یا دانشجو اروپایی هست یا خیر و آیا هست زیاد هست یا خیر ممنون میشم جواب بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز عموما افرادی هستند که در کشور امارات سرمایه گذاری دارند و بواسطه کار اومدند و خانواده را به همراه خود آورده اند
Ahu
سلام من سال دهمم و هنرستانی ام قصد دارم یازدهم به مدرسه شبانه روزی دبی برم شرایط اونجا چطوریه؟ ایا رشته خاصی دارن؟ رشته ها نظریه؟ و ایا من باید تکرار پایه بزنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. مدارس متعددی در این کشور قرار دارند. شما برای تحصیل می توانید در مدارس سوئیسی، انگلیسی، آمریکایی، عربی و یا حتی فارسی تحصیل کنید و در سیستم آموزشی می توانید انتخاب داشته باشید. بهتر است برای انتخاب از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید تا کاملا شما را راهنمایی کند.
مشاوره رایگان