تحصیل در مدارس استرالیا

5 نظر

تحصیل در مدارس استرالیا به دلیل بالا بودن کیفیت و سطح سیستم آموزشی مدارس استرالیا در دنیا، مورد توجه بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان قرار گرفته است. مدارک اخذ شده از استرالیا در تمامی کشور ها مورد اعتبار است و حتی می توان گفت آرزو هر خانواده، تحصیل فرزندشان در این کشور است. استرالیا کشوری پهناور در قاره اقیانوسیه می باشد. سیستم آموزشی مدارس استرالیا و تحصیل در مدارس استرالیا، شامل پیش دبستانی، دبستان، دبیرستان و کالج می باشد. تحصیل در مدارس استرالیا به مدت 13 سال از مقطع مقدماتی تا متوسطه ادامه دارد و مطابق با سیستم آموزشی مدارس استرالیا تحصیل تا 16 سالگی اجباری است. مدارس استرالیا علاوه بر آموزش دروس، دانش آموزان را برای زندگی نیز آماده می کنند. توسعه مهارت های ارتباطی، نظم و انضباط شخصی، احترام به خود و اطرافیان و... از جمله مسائلی است که دانش آموزان با تحصیل در مدارس استرالیا یاد می گیرند. انواع مدارس در استرالیا شامل مدارس دولتی و غیر دولتی (از جمله مدارس غیر دولتی می توان به مدارس آموزش دینی مانند مدارس کاتولیک یا اسلامی اشاره نمود) می باشد. تمامی مدارس باید با توجه به سیستم آموزشی مدارس استرالیا در بخش آموزش کشور ثبت شده باشند و از نظر زیر ساخت ها، نوع آموزش و صلاحیت معلمان، مطابق با الزامات دولت استرالیا باشند. سیستم اموزشی مدارس استرالیا در این مقاله بررسی شده است. موسسه ملک پور با سال ها سابقه در امور مهاجرتی می تواند شما عزیزان را در زمینه تحصیل در مدارس استرالیا و روش های دیگر مهاجرت یاری نماید. شما می توانید با برقراری تماس با موسسه شرایط مهاجرتی خود را با مشاورین با سابقه و با تجربه ما در میان بگذارید تا آن ها به صورت رایگان به بررسی شرایط مهاجرتی شما بپردازند.

تماس با ما

 

تحصیل در مدارس استرالیا

سیستم آموزشی مدارس استرالیا

تحصیل در مدارس استرالیا از مقطع ابتدایی شروع می شود و تا مقطع متوسطه ادامه دارد. سیستم آموزشی در تمامی مدارس استرالیا مشابه هم است و تنها تفاوت هایی جزئی بین مدارس در هر ایالت و یا استان ها وجود دارد. آموزش در مدارس ابتدایی و متوسطه از سنین 6 تا 16 سال ادامه دارد و از سال اول تا سال 10 اجباری می باشد. دانش آموزان در دوره ابتدایی به مدت هفت یا هشت سال فعالیت می کنند و از مهدک کودک و یا آمادگی تا سال هفتم ادامه دارد.

  • فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه تحصیل در مدارس استرالیا

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد تحصیل در مدارس استرالیا

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد تحصیل در مدارس استرالیا

دوره متوسطه چهار سال می باشد و از سال هفتم تا سال دهم ادامه دارد. دوره متوسطه ارشد نیز به مدت دو سال در سال های یازدهم و دوازدهم اداره می شود. مدارس برنامه های گسترده درسی را ارائه می کنند و در زمینه های ریاضیات، مطالعات جامعه و محیط، علوم، هنر، فناوری، بهداشت و تربیت بدنی و زبان های دیگر به دانش آموزان آموزش می دهند. دانش آموزان در استرالیا از محیط یادگیری متنوع برخوردار هستند و به همان اندازه که از لحاظ تحصیل آموزش می بینند، مهارت ها و کیفیت های مورد نیاز برای زندگی را توسعه می دهند. شروع ساعت مدرسه در استرالیا در یک روز عادی از 9 صبح شروع می شود و تا 3.30 بعد از ظهر ادامه دارد و دانش آموزان ناهار را نیز در مدرسه صرف می کنند.

انواع مدارس در استرالیا

سیستم پیشرفته آموزشی در کشور استرالیا، مدارس را به دو نوع تقسیم کرده است. نوع اول مدارس دولتی و نوع دوم مدارس خصوصی می باشد. اداره و مدیریت هر نوع مدارس به شیوه و روش خاص خود صورت می پذیرد و هر دو نوع از مدارس با هدف مشخصی روی کار آمده و مشغول به فعالیت می باشند. در هر کدام از مدارس استرالیا، استانداردهای آموزشی در بالاترین سطح خود اعمال می گردد. تکنولوژی، جدیدترین امکانات و متد های آموزشی، حرف را در مدارس کشور استرالیا می زند. در واقع مدارس استرالیا را باید سکوی پرتاب مناسبی برای موفقیت و رشد افراد در آینده دانست. برای آشنایی بهتر با مدارس بهتر است که به شرح دقیقی از هر دونوع مدرسه در این کشور پرداخت.

مدارس دولتی استرالیا

در همین ابتدا باید گفت که مدارس دولتی توسط هر ایالت به صورت جداگانه اداره می شود. شهروندان و افرادی که اقامت کشور استرالیا را دارند می توانند به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به تحصیل در این مدارس بپردازند. این مزیت در بعضی از ایالت های استرالیا وجود دارد که از فرزندان افراد با ویزای موقت دانشجویی نیز شهریه دریافت نگردد. برای ورود به مدارس دولتی باید ابتدا از ایالت مربوطه تاییدیه را اخذ نمود.

مدارس خصوصی استرالیا

این مدارس از کنترل و اداره ایالت خارج بوده و سازمانهای خصوصی مدیریت آنها را بر عهده دارند. تحصیل در این نوع مدارس رایگان نبوده به خصوص برای افرادی که دارای اقامت و شهروندی این کشور نباشد، مبلغ بیشتری را در پی دارد. هر دانش آموز باید با توجه به محل زندگی خود، مدرسه ای که در نزدیکی خانه شان می باشد را انتخاب نمایند.

تحصیل در مدارس دولتی و شبانه روزی استرالیا

همان گونه که در مطالب بالا عنوان شد، مدارس استرالیا به 3 بخش تقسیم بندی می شوند. مدارس دولتی، مدارس خصوصی و مدارس دینی. تحصیل در مدارس دولتی استرالیا برای شهروندان این کشور رایگان می باشد اما دانش آموزانی که از تابعیت استرالیا را ندارند برای تحصیل در این مدارس باید هزینه پرداخت نمایند. مدارس خصوصی یا مدارس غیر دولتی نوع دیگر مدارس در کشور استرالیا می باشد که امکانات بسیار مناسب و استثنایی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.تحصیل در مدارس شبانه روزی در تمامی سنین در استرالیا امکان پذیر می باشد و تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا برای دانش آموزان و خانواده آن ها به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است. هزینه تحصیل در مدارس استرالیا به عوامل مختلفی بستگی دارد که شهر و امتیاز مدرسه از مهترین آن ها می باشد، اما با توجه به شرایط از سالی 15 هزار دلار شروع می شود و تا 38 هزار دلار ادامه دارد که این هزینه تحصیل در استرالیا شامل خوابگاه خورد و خوراک و برنامه های تفریحی و آموزشی می باشد.

در این قسمت لیستی از مدارس شبانه روزی استرالیا را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

Canberra Girls Grammar School

Canberra Grammar School

Abbotsleigh

All Saints' College

Ascham School

Calrossy Anglican School Tamworth

Cranbrook School

Frensham

 

مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در مدارس استرالیا

در مقاطع مختلف تحصیلی استرالیا به اهمیت ارائه مدرک زبان پی برده بودیم. اما یکی از مزایای قابل توجه تحصیل در مدارس استرالیا این است که برای ورود به این مدارس نیاز به ارائه مدرک زبان نمی باشد. در واقع همه افراد با هر سطح زبانی که دارند، می‌توانند وارد مدرسه های کشور استرالیا شده و اگر نتوانند از عهده تحصیل به زبان انگلیسی برآیند، این امکان برای آنان وجود دارد که با شرکت در کلاس های خصوصی آموزش زبان انگلیسی که در مدارس برای افراد برگزار می شود، شرکت کرده و سطح خود را بالا ببرند. این یک مزیت قابل توجه در رابطه با تحصیل در مدارس می باشد که امکان بهره مندی از مزایای تحصیل در کشوری با بهترین امکانات را برای همگان به وجود می آورد و موجب بالارفتن سطح زبان افراد نیز می شود.

هزینه تحصیل در مدارس استرالیا

همان طور که در بالا گفته شد، تحصیل در مدارس استرالیا برای هر سال از 15 هزار دلار شروع می شود و تا 38 هزار دلار نیز می رسد که بسته به شهر و امتیاز مدرسه دارد. این هزینه شامل تمامی هزینه های تحصیل، هزینه خوابگاه دانش آموز، دو یا 3 وعده غذا، برنامه های ورزشی، سفر های علمی و ... می باشد. متقاضیان تحصیل در مدارس استرالیا باید به این موضوع توجه داشته باشند که برای مهاجرت و تحصیل باید در ابتدا از هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور اطلاعات لازم را به دست آورند، زیرا با آگاهی از این موضوع می توانند انتخاب راحت و دقیقی داشته باشند و با اطلاع از این موضوع می توانند به بررسی ویزای دانش آموزی استرالیا بپردازند.

ما در این قسمت به بررسی هزینه های زندگی و تحصیل در شهر بزرگ ملبورن می پردازیم:

نام مدرسه

هزینه شبانه روزی

مدرسه گرامر Caulfield

24،855 دلار

گرامر دختران ملبورن

23،724 دلار

کالج خانمها Presbyterian ملبورن (PLC)

24،840 دلار

کالج اسکاتلند

24،657 دلار

مدرسه بین المللی کیلور

19،500 دلار

دانشکده توراک

22،998 دلار

کالج خاویر

20،350 دلار

 

نوع کالا

وزن و اندازه

قیمت

غذا در رستوران ارزان قیمت

1 وعده

18  دلار

حمل و نقل محلی

1 طرفه

4.40 دلار

باشگاه بدنسازی

1 ماه

72 دلار

اجاره زمین تنیس

1 ساعت

22 دلار

سینما

1 سانس

20 دلار

شلوار جین

1 عدد

101 دلار

آب معدنی

1.5 لیتر

2.12 دلار

سیب

1کیلو

4.47 دلار

موز

1 کیلو

3.68 دلار

پرتغال

1 کیلو

3.60 دلار

شیر

ا لیتر

1.56 دلار

نان

500 گرم

2.99 دلار

تخم مرغ

12 عدد

4.94 دلار

 

اقلام

قیمت

اجاره اپارتمان 1 خواب در مرکز شهر

1.795دلار

اجاره اپارتمان 3 خواب در مرکز شهر

3.410 دلار

اجاره اپارتمان 1 خواب در خارج از مرکز شهر

1.383 دلار

اجاره اپارتمان 3 خواب در خارج از مرکز شهر

2.236 دلار

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

9.599 دلار

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز

7.520 دلار

 

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی دبیرستان استرالیا

در کشور استرالیا برای آن دسته از دانش آموزانی که در دروس خود موفق هستند و نمرات عالی کسب می کنند بورسیه های تحصیلی وجود دارد و به عنوان پاداش برای این دسته از دانش آموزان در نظر گرفته می شود. این نوع بورسیه تحصیلی در استرالیا شامل تمام یا قسمتی از هزینه های تحصیل دانش آموز می شود. بورسیه هایی که در مدارس دولتی کشور استرالیا در نظر گرفته می شود شامل تجهیزات، کتاب های درسی و آموزشی و دیگر مواردی که با تحصیل دانش آمور مرتبط هستند می باشند. می توان گفت که تعداد زیادی از بورسیه های تحصیل در مدارس استرالیا به دانش آموزانی تعلق می گیرد که در آن مدارس تحصیل می کنند. با توجه به این موضوع که کمک هزینه های تحصیل، مدت زمان بورسیه و تعداد بورس های تحصیلی  که ارائه می شوند در میان مدرسه های مختلف، دارای تفاوت است به همین علت در ابتدا باید از مدارس اطلاعاتی دقیق درباره بورسیه ها کسب نمود. لازم به ذکر است که تعدادی از بورس های تحصیلی به طرز خودکار با توجه به شرایط و مدارک دانش آموز به او تعلق می گیرد و نیاز به اقدام خاصی از سوی دانش آموز نمی باشد.

تحصیل در مدارس استرالیا

معرفی بهترین مدارس استرالیا

در بهترین مدارس دروسی مانند ریاضی، زبان انگلیسی، اجتماعی، علوم و دیگر زبان ها، بهداشت و تربیت بدنی آموزش داده می شود. در ادامه لیستی از بهترین مدارس استرالیا را آماده و خدمتتان ارائه کرده‌ایم:

  • دبیرستان James Ruse Agricultural
  • پردیس کالج Manly در سواحل شمالی
  • دبیرستان پسرانSydney Boys
  • دبیرستان پسران و دختران North Sydney
  • دبیرستان دختران Sydney
  • دبیرستان Baulkham Hills

مدرسه های ایرانی در استرالیا

یکی از مزایای قابل توجه تحصیل دانش آموزان در استرالیا وجود مدرسه های ایرانی می باشد.این مدارس شرایط ایده‌آل تحصیلی را برای دانش آموزان ایرانی به وجود می‌آورد و مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • مدرسه ایرانی راید
  • مدرسه پاراماتا
  • مدرسه اندیشه پارسیان

مهمترین مدرسه ایرانی در شهر ملبورن استرالیا واقع شده است که از سیستم مدارس خصوصی این کشور تبعیت می کند. در این نوع مدارس، زبان فارسی به دانش آموزان آموزش داده می شود. مدرسه های ایرانی استرالیا، توسط شورایی که متشکل از والدین دانش آموزان می شود اداره می گردد. والدین ایرانی که توان مالی ثبت نام فرزندانشان در مدارس شبانه روزی استرالیا را ندارند، مدارس ایرانی در این کشور، مزیتی بزرگ برای آنان محسوب می شود که با هزینه کمتری، فرزندان خود را  از سیستم پیشرفته آموزشی استرالیا که آشنا به فرهنگ فارسی نیز هست، بهره مند می سازند.

مدارک و شرایط ویزای دانش آموزی استرالیا

دانش آموزانی که بین 6 سال تا 17 سال سن دارند برای تحصیل در مدارس استرالیا باید به بررسی شرایط ویزای دانش آموزی استرالیا بپردازند و برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمایند. برای تحصیل در مدارس استرالیا دانش آموزان باید در ابتدا از یکی از مدارس این کشور پذیرش شوند. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه شده است و هر گونه کپی برداری بدون استفاده از نام منبع، شرعا و قانوناً خلاف مقررات می باشد. متقاضیان پس از اخذ پذیرش تحصیلی از مدارس استرالیا می توانند برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام نمایند.

در این قسمت مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

  • گذرنامه معتبر
  • نامه پذیرش تحصیلی از مدرسه یا کالج در استرالیا
  • نامه رضایت والدین برای کودکان زیر 18 سال
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • ارائه نامه گردش حساب و تمکن مالی
  • ارائه نامه سلامت دانش آموز

 

  • وبسایت رسمی اخذ ویزای تحصیلی استرالیا
  https://immi.homeaffairs.gov.au/visas/getting-a-visa/visa-listing/student-500

شرایط اخذ ویزای همراه استرالیا و اقامت استرالیا از طریق تحصیل فرزند

دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس استرالیا را دارند و سن آن ها زیر  18 سال است، این امکان را دارند با والدین خود در استرالیا حضور پیدا کنند. در سال های گذشته ویزای گاردین یا ویزای همراه استرالیا را به سختی به خانواده ها اعطا می کند و خانواده ها باید قبل از هر گونه اقدام در ابتدا از شرایط ویزای دانش آموزی استرالیا و همراه آن اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین توصیه می گردد قبل از هر گونه اقدام برای اخذ ویزای همراه در ابتدا برای پذیرش یکی از مدارس شبانه روزی استرالیا اقدام نمایند تا در صورتی که با ویزای همراه موافقت نشد دانش آموز بتواند در مدارس شبانه روزی به تحصیل بپردازد. یکی از نکات جالب در مورد ویزای همراه این است که شخص دارنده ویزای همراه بدون شخص اصلی دارنده ویزا اجازه ترک خاک کشور استرالیا را ندارد و تنها در صورتی اجازه خروج خواهد داشت که بتواند قیم مناسبی را برای سرپرستی دانش آموز پیدا کند. افراد دارنده ویزای گاردین استرالیا اجازه کار را دارند.

شرایط اسکان مدارس استرالیا برای دانش آموزان بین المللی

هرچند که تحصیل در استرالیا برای هر مقطعی که باشد بسیار دارای اهمیت می باشد و افراد بسیاری در سراسر دنیا به دنبال رسیدن به این هدف هستند. اما باید به نکات مهمی که در این باره وجود دارد توجه ویژه شود. یکی از آنها در رابطه با اسکان و اقامت دانش آموزان است. شرایط اسکان دانش آموزان بین المللی در مدارس با توجه به شرایط سنی و نوع دوره تحصیلی آنها مشخص می شود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد تحصیل در مدارس استرالیا این است که دانش آموزان قادرند پدر، مادر، خواهر یا برادر زیر ۱۸ سال خود را در کشور استرالیا به همراه داشته باشند. همچنین بعضی از مدارس کشور استرالیا دارای سیستم شبانه روزی بوده و دانش آموزان با ورود به این مدارس از لحاظ اقامت و اسکان، دیگر مشکلی نخواهند داشت. حال افرادی که مدارس شبانه روزی را برای تحصیل انتخاب نمی کنند، خوابگاه های home stay برای آنان به وجود آمده است تا با اقامت در آنها مشکل اسکان خود در زمان تحصیل در مدارس را برطرف نمایند.‌ یکی از امکانات دیگر اسکان برای دانش آموزان بین المللی، اجاره خانه های مستقل می باشد.

مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش تحصیلی مدارس استرالیا

متقاضیان تحصیل در مدارس زمانی به اهداف خود خواهند رسید که خواسته های مسئولان سیستم آموزشی استرالیا را برآورده سازند. یکی از این خواسته ها ارائه مدارک مورد نیاز می باشد. کشور استرالیا نیز مانند تمام کشورهای جهان برای اخذ پذیرش در مدارس این کشور، قانون و مقرراتی را وضع کرده است. یکی از مهمترین قانون پیرامون این موضوع، ارائه مدارک زیر می باشد. همه مدارکی که در ادامه بیان می شود، برای اخذ پذیرش مدارس استرالیا الزامی است:

  • دارا بودن گذرنامه معتبر
  • ترجمه معتبر همه مدارک تحصیلی
  • اثبات تمکن مالی با ارائه گواهی
  • تکمیل فرم های درخواست و ارائه آنها

شما عزیزان می توانید با تهیه محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت با تمامی راه ها و روش های مهاجرت آشنا شده و در امر مهاجرت مشاور خودتان باشید.

گام به گام تا اخذ اقامت


سوالات متداول در باب تحصیل در مدارس استرالیا

هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا چقدر است؟

هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا با توجه به امتیاز مدرسه و امکانات مدرسه متغیر می باشد و از سالی 15 هزار دلار شروع می شود و در بعضی از مدارس تاپ تا 38 هزار دلار ادامه دارد.

آیا تحصیل رایگان در مدارس استرالیا امکان پذیر است؟

خیر. تحصیل رایگان تنها برای شهروندان استرالیا امکان پذیر می باشد.

تحصیل در مدارس استرالیا به چه زبانی صورت می گیرد؟

تحصیل در مدارس استرالیا به زبان انگلیسی می باشد اما در کنار زبان انگلیسی زبان های دیگر نیز آموزش داده می شود.

آیا دانش آموزان اجازه بردن همراه با خود به استرالیا را دارند؟

کشور استرالیا در سال های اخیر سخت گیری های بسیاری را برای اعطا کردن ویزای همراه یا گاردین در نظر گرفته اما همچنان این امکان وجود دارد.

 سخن پایانی درباره تحصیل در مدارس استرالیا 

تحصیل در مدارس استرالیا، هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی، سیستم اموزشی مدارس استرالیا را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. کشور استرالیا یکی از پهناور ترین کشور های جهان که با سطح بالای آموزش شناخته می شود همواره مورد استقبال بسیاری از خانواده ها از سراسر جهان برای تحصیل فرزندانشان گردیده است. این کشور علاوه بر سیستم آموزشی بسیار قوی از طبیعت بسیار زیبایی نیز برخوردار است. دانش آموزان این امکان را دارند که در مدارس دولتی و خصوصی استرالیا به تحصیل بپردازند. تحصیل در مدارس استرالیا به زبان انگلیسی می باشد. موسسه ملک پور با سال ها تجربه در امور مهاجرت می تواند شما عزیزان را در زمینه تحصیل در مدارس استرالیا و همچنین بررسی شرایط ویزای دانش آموزی استرالیا همراهی نموده و در این راه به شما یاری رساند. شما می توانید با برقراری تماس با موسسه به صورت رایگان شرایط مهاجرتی خود را با مشاورین مجموعه در میان بگذارید تا آن ها با بررسی شرایط شما بهترین روش مهاجرت را به شما عزیزان پیشنهاد دهند. ضمناً شما می توانید با جستجوی عنوان "تحصیل در مدارس استرالیا ملک پور" به وب سایت های رسمی ما نیز دسترسی داشته باشید تا از جدید ترین روش های مهاجرتی نیز آگاهی یابید. در صورت وجود هر گونه سوال یا پیشنهاد می توانید در قسمت پرسش و پاسخ مقاله مطرح نمایید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ داده شود.

امتیاز 4.59 از 5 ( 16 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مروارید گشتی فرد
سلام عرض ادب میدونم که در حال حاضر گویا استرالیا تنها کشوری هست که پدر و مادر می تونن به عنوان همراه در کنار فرزندان زیر 18 سالشون باشند سوالم این هست که آیا هر دو والد میتونن فرزند رو همراهی کنند یا فقط یکی از پدر و یا مادر باید تا زیر 18 سال در کنار فرزند باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله هر دو می توانید در کنار فرزند حضور داشته باشید.
سحر
سلام من کلاس یازدهم ریاضی هستم می تونم با پدر و مادرم برای تحصیل ب استرالیا برم و اینکه میشه یکی از اعضای خانواده من اونجا کار پیدا کنن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود و سلام دوست عزیز شما می توانید به همراه پدر و مادر ها برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایید اما با توجه به اینکه به پدر و مادر اجازه کار کردن ندارند در صورت پیدا کردن کار می بایست برای اخذ ویزای کاری اقدام نمایند
مهرسا همت دار
سلام و خسته نباشید برای گرفتن ویزای تحصیلی در دبیرستان های استرالیا از چند مدت قبل باید اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، این موضوع بسته به ددلاین مدارس دارد و ما تلاشمان را برای رسیدن به اولین ددلاین انجام می دهیم.
محمد امیدوار
پسرم ۱۴ سالشه میخوام از طریق تحصیل براش،ویزا بگیرم میخواستم راهنماییم کنید ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
سحر
سلام من کلاس یازدهم ریاضی هستم می تونم با پدر و مادرم برای تحصیل ب استرالیا برم و اینکه میشه یکی از اعضای خانواده من اونجا کار پیدا کنن
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود و سلام دوست عزیز شما می توانید به همراه پدر و مادر ها برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایید اما با توجه به اینکه به پدر و مادر اجازه کار کردن ندارند در صورت پیدا کردن کار می بایست برای اخذ ویزای کاری اقدام نمایند
رویا
سلام و خسته نباشید کسانی که از دبیرستان پذیرش میگیرند چگونه می‌توانند به خوابگاه بروند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز ۰ تا ۱۰۰ کار را موسسه برای شما انجام می دهد.
مشاوره رایگان