تحصیل در مدارس آلمان

45 نظر

کشور آلمان به دلیل دارا بودن سیستم آموزشی بسیار قوی، امنیت بالا، آب و هوای بسیار عالی و نیز فراهم بودن شرایط بسیار عالی برای کاریابی پس از تحصیل، مقصد بسیار جذابی برای دانش آموزان بین المللی است و همه ساله والدین بسیاری از دانش آموزان، تمایل زیادی به تحصیل در مدارس آلمان برای فرزندان خود نشان می دهند. مدارس بین المللی در آلمان از برنامه درسی استانداردی پیروی می کنند. این سیستم درسی توسط سازمانهای معتبر در اروپا و آمریکای شمالی کاملاً تأیید شده است؛ به این معنی که دانش آموزان می توانند از مهارت، اعتبار و دانش خود به راحتی در سایر نقاط جهان مانند ایالات متحده، انگلیس، فرانسه و... استفاده نمایند. در ادامه این بخش، مطالبی در خصوص چگونگی تحصیل در مدارس آلمان، معرفی سیستم آموزشی این کشور، برترین مدارس آلمان و شرایط اخذ ویزای دانش آموزی آلمان گرد هم آورده ایم. امید است توانسته باشیم سؤالات شما مخاطبین و همراهان همیشگی موسسه ملک پور را در این زمینه پاسخ دهیم. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در مورد شرایط و هزینه ویزای دانش آموزی آلمان توسط کارشناسان متخصص و مجرب مجموعه، با شماره تلفن های موسسه تماس حاصل نموده و یا فرم تماس را در وب سایت موسسه تکمیل فرمایید. مقاله تحصیل در مدارس آلمان بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ملک پور و پرسش از وکلای محلی آلمان و همچنین بررسی سایت های دولتی تهیه و گرداوری شده است.

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در مدارس آلمان


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما
تحصیل در مدارس آلمان

نظام آموزشی مدارس آلمان

تحصیل در مدارس آلمان به صورت اجباری از ۶ سالگی آغاز می شود. مدارس بین المللی در آلمان به دو صورت خصوصی و دولتی اداره می شوند. می توان گفت اکثر مدارس دولتی آلمان در شهرهای بزرگ و پرجمعیت آلمان قرار دارند. تحصیل در مدارس آلمان عمدتاً با امکانات عالی و استانداردهای تحصیلی بالا در کلاس های کم جمعیت انجام می گیرد. زبان تحصیل در بیشتر مدارس بین المللی و خصوصی آلمان، انگلیسی است و بعضاَ زبان دوم (آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی و. . . ) نیز در این مدارس تدریس می شود.

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل رایگان یا ارزان در مدارس آلمان و اتریش


در نظام آموزشی کشور آلمان، دانش آموزان پس از اتمام دوره ابتدایی می توانند وارد انواع مختلفی از مدارس شوند. به عنوان مثال دانش آموزانی که از شرایط تحصیلی خوب و نمرات عالی برخوردار باشند، قادر خواهند بود که برای ورود به مدارس Gymnasium اقدام نمایند. همچنین دانش آموزانی که در دوره های ابتدایی و راهنمایی از سطح متوسطی برخوردار باشند، وارد مدارس Realschule می شوند. لازم به ذکر است که در سیستم و نظام آموزشی کشور آلمان، دانش آموزانی که مدرک دیپلم خود را از کشورهای دیگر اخذ کرده باشند؛ قادر به ورود به دانشگاه های آلمان نخواهند بود و در این خصوص می بایست یک سال کالج (به عنوان سال تحصیلی دوازدهم) را در کشور آلمان گذرانده و سپس وارد مقطع لیسانس شوند. 

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل رایگان یا ارزان در مدارس آلمان و اتریش


کتاب های درسی مدارس آلمان

تحصیل در مدارس آلمان در هر مقطعی از کیفیت و اهمیت زیادی برخوردار است. کتاب های درسی مدارس آلمان اغلب اموزنده و کاربردی هستند. در کتاب های درسی برای تحصیل در مدارس آلمان معمولا زبان آلمانی، ریاضیات، مطالعات عمومی، زبان خارجی، هنر، صنایع دستی، طراحی پارچه، موسیقی، ورزش، دین واخلاق و همچنین آموزش رسانه، بهداشت، موسیقی، زیبایی شناسی و... آموزش داده می شود.از دیگر کتاب های درسی تاریخ، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زبان، اقتصاد و... رمان، شعر و درام برای زبان آلمانی می توان اشاره کرد.

لیست مدارس آلمان

شاید برایتان جالب باشد که مدارس در المان در پنج سطح قرار می گیرند این پنج سطح عبارتند از:

  • آموزش در دوران کودکی (Early Childhood Education)
  • آموزش ابتدایی (Primary Education)
  • آموزش متوسطه (Secondary Education)
  • آموزش دانشگاهی (Tertiary Education)
  • آموزش مداوم (Continuing Education)

در ادامه لیست مدارس آلمان در مقطع متوسطه که اغلب بین المللی هستند آمده است.

Berlin Brandenburg International School

Schule Schloss Salem International College

Gymnasium Stift Neuzelle

Institut Schloß Wittgenstein

St. George's International School in Cologne

Max-Rill-Schule Schloss Reichersbeuern Private school

Zinzendorfschulen Königsfeld

Gymnasium Lindenberg Private school

CJD International School Braunschweig Wolfsburg

The boarding school Landheim Schondorf

International School OWL

Internat Schule Schloss Stein

Cologne International School

Louisenlund Boarding school

Gymnasium Weierhof

معرفی مدارس برتر آلمان

تحقیق و جست و جو پیرامون مدارس آلمان و انتخاب یکی از این مدارس، موضوعیست که همواره ذهن بسیاری از دانش آموزان و نیز والدین را به خود مشغول می سازد. در انتخاب مدرسه مناسب برای تحصیل در آلمان ممکن است معیارهای گوناگونی همچون هزینه های شهریه، سطح آموزشی خوب، امکانات جانبی مدرسه و... تأثیرگذار باشد. بدیهیست که در مرحله تحقیقات اولیه قبل از اقدام، متقاضیان عزیز می بایست به دنبال لیستی از برترین مدارس این کشور می باشند. بر این اساس در این بخش به معرفی برخی از بهترین مدارس آلمان پرداخته ایم:

  • مدرسه بین المللی مونیخ
  • مدرسه بین المللی برلین
  • مدسه بین المللی فرانکفورت
  • مدرسه بین المللی اشتوتگارت
  • مدرسه بین المللی هانوور
  • مدرسه بین المللی سنت جورج
  • مدرسه بین المللی روهر
  • مدرسه آگنشتاین جیمناسیوم
  • مدرسه بین المللی بن
  • مدرسه بین المللی راین ماین فرانکفورت

مراحل ثبت نام در مدارس المان

در رابطه با مراحل ثبت نام در مدارس آلمان و تحصیل در مدارس آلمان حتما برای شما هم سوالاتی پیش می آید. در این بخش ما روند موفقیت در این امر را برایتان شرح خواهیم داد:

  1. انتخاب مدرسه و موارد آموزشی در آن: باری این منظور باید قبل از ارائه در خواست تحصیل در آلمان از مدارس و شرایط آن ها مطلع شده و به دقت انتخاب مدرسه را انجام دهید.
  2. تهیه مدارک و فراهم کردن الزامات مدرسه
  3. برخورداری از پاسپورت معتبر
  4. توصیه نامه تحصیلی
  5. برخوداری از پوشش بیمه و عدم برخورداری از بیماری های روحی و جسمی
  6. توجه به ددلاین مدارس برای ثبت نام
  7. توجه به الزامات زبان و محدودیت های سنی
  8. بررسی هزینه ها
  9. ارائه درخواست به مدرسه و اقدام برای پذیرش

لازم به ذکر است که متقاضیان در صورتی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نباشند باید پاسپورت معتبر داشته و ویزای تحصیلی داشته باشند.

اخذ بورسیه تحصیلی در مدارس آلمان

یکی از موضوعات مهم برای والدین و دانش آموزان برای انتخاب محل تحصیل، امکان دریافت بورسیه تحصیلی است. نکته قابل ذکر در پاسخ به این موضوع این است که سیستم تحصیل در مدارس دولتی آلمان رایگان است و به تبع آن، استفاده از این سیستم رایگان برای دانش آموزان بین المللی نیز امکان پذیر است. از این رو دریافت بورسیه در حین تحصیل در مقاطع پایین امری دشوار تلقی شده و می توان گفت دریافت چنین بورسیه هایی حتی در مدارس خصوصی برای دانش آموزان ایرانی به نوعی امکان پذیر نمی باشد و دریافت آن ها تنها برای دانش آموزان تبعه آلمان امکان پذیر است که هزینه های زندگی این دانش آموزان را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که به طور کلی تحصیل در آلمان به نسبت بسیاری از کشورهای بالقوه، از هزینه های نسبتاً پایینی برخوردار است. شما سروران گرامی می توانید با مطالعه مقاله ذیل، اطلاعات مفیدی در زمینه بورسیه تحصیلی در آلمان و شرایط اخذ آن به دست آورید.

هزینه تحصیل در مدارس آلمان

همانطور که گفته شد تعداد زیادی از مدارس بین المللی در آلمان را مدارس خصوصی تشکیل می دهند و بودجه ای از دولت دریافت نمی کنند. هزینه شهریه در مدارس مختلف و نیز در مقاطع گوناگون، متفاوت است. به طور مثال هزینه های تحصیل در المان در پایه های اول تا هشتم به صورت میانگین در حدود ۱۵۰۰۰ یورو در سال و در پایه های نهم تا دوازدهم در حدود ۲۰۰۰۰ یورو در سال تخمین زده می شود. در برخی دیگر از دبیرستان های این کشور این مبلغ به حدود 12 هزار یورو است که مناسب افرادی می باشد که مقطع دبیرستان در پایه های نهم، دهم و دوازدهم می باشد. فراموش نکنید که این مبالغ می تواند شامل خوابگاه و امکانات منحصر به فرد آن می باشد. 

هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی آلمان

هزینه تحصیل در مدارس آلمان به صورتی است که به طور معمول برای مقطع متوسطه معمولا شهریه پرداخت نمی شود. با این حال، ورود به دوره متوسطه دولتی در آلمان مستلزم سطح بسیار بالا و پیشینه تحصیلی بسیار خوب است. لازم است به این نکته اشاره کنیم که داوطلب باید اجازه اقامت در آلمان را نیز داشته باشد. شهریه دبیرستان های خصوصی در آلمان بین 12000 تا 25000 یورو در سال بوده و هزینه های تحصیل در مدارس شبانه روزی (اسکان، غذا و...) معمولاً 12000 تا 25000 یورو در سال است. بنابراین، حضور در یک مدرسه خصوصی شامل امکانات شبانه روزی حدود 25000 تا 50000 یورو در سال هزینه بر خواهد بود. گفتنی است با تحصیل در مدارس آلمان و کسب معدل خوب، دانش آموزان خواهند توانست در دانشگاه های این کشور که از دانشگاه های تاپ دنیا می باشد، به صورت رایگان تحصیل داشته باشند. به عبارتی با صرف هزینه اولیه، می توانید برای آینده فرزندان خود پس انداز کنید، و تحصیل آنها را در دانشگاه های تاپ به صورت رایگان تضمین شده بدانید.

شرایط تحصیل رایگان در مدارس آلمان

در رابطه با تحصیل در آلمان و هزینه ها و امکان رایگان بودن مقاطع تحصیلی باید این موضوع را بیان کنیم که دولت فدرال آلمان بودجه اموزش ابتدایی، مقطع متوسطه و مقاطع تحصیلی بالاتر را در اکثر مدارس تامین کرده تا اغلب دانش اموزان از تحصیل رایگان در المان برخوردار شوند. ندارس دولتی در مقطع ابتدایی و متوسطه معمولا بدون هزینه و به صورت رایگان است با این حال ممکن است برخی برنامه های فوق برنامه نظیر سفر و فعالیت های فروق برنامه منجر به هزینه هایی شود. مدارس خصوصی آلمان نیز با توجه به قانون عدم تبعیض میان خانواده های مرفه و کمتر مرفه، هزینه هایی دریافت کرده و طرح های بورسیه تحصیلی را ارائه می دهند. در واقع میزان هزینه ای که مدارس خصوصی دریافت می کنند توسط مقامات آموزشی در هر ایالت تعیین شده و بسته به مناطق مختلف، متفاوت است. هزینه های مدرسه نیز می تواند تا حدی از اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه والدین کسر شود. همه اینها تضمین می کند که مدارس خصوصی در آلمان به طور کلی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مدارس خصوصی در اروپای غربی هستند. گفتنی است که مدارس بین المللی اغلب شبیه به مدارس خصوصی در رابطه با شهریه نبوده و هزینه اندکی نسبت به آن ها دریافت می کنند. این هزینه بسته به مدرسه و کلاس تحصیلی و منطقه تحصیلی از 2500 یورو تا 25 هزار یورو در سال متغیر است. بنابراین شرایط تحصیل رایگان در مدارس آلمان برای اغلب متقاضیان فراهم بوده و صرفنظر از این که داوطلبان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا امده اند یا خیر می توانند از تحصیل رایگان در مدارس و دانشگاه های المان برخوردار شوند.

مدارک و شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان

یکی از مهمترین مواردی که به منظور ورود و تحصیل در مدارس آلمان می بایست مورد توجه متقاضیان قرار گیرد، آماده کردن مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا تحصیلی آلمان و در دست داشتن آن ها در زمان مقرر است. برای به انجام رساندن هرچه دقیق تر پروسه تحصیل در آلمان بهتر است متقاضیان از قبل، برنامه و زمان بندی مناسبی برای انجام منظم اقدامات مورد نظر و تهیه مدارک مربوطه در نظر بگیرند. لازم به ذکر است که در برخی از دبیرستان های این کشور دانش آموزان نیازی به داشتن مدرک زبان آلمانی نداشته و در این مدارس دانش آموزان می توانند به صورت کامل با زبان های انگلیسی و آلمانی آشنا شوند. 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی آلمان عبارتند از:

  • مدارک تحصیلی
  • انگیزه نامه
  • مدرک زبان
  • اثبات تمکن مالی
  • بیمه نامه
  • نامه پذیرش تحصیلی
  • پاسپورت معتبر
  • دو قطعه عکس
  • گواهی پزشکی

ویزای همراه دانش آموزی آلمان

یکی از نکاتی که در رابطه با تحصیل در آلمان مورد توجه است این است که کشور آلمان از جمله کشورهاییست که در آن امکان دریافت ویزای همراه برای محصلین وجود دارد. در این بخش به منظور بررسی ویزای همراه دانش آموزی آلمان برای سنین ۶ تا ۱۸ سال نیاز است به این نکته توجه داشته باشیم که ویزای همراه به طور کلی برای همسر و یا فرزندان زیر ۱۸ سال شخصی اصلی صادر می گردد. بنابراین می توانیم بگوییم که دریافت ویزای همراه برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس آلمان امکان پذیر نیست و افراد دارای ویزای تحصیلی فقط در صورتی که ازدواج کرده و یا فرزند داشته باشند می توانند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود درخواست ویزای همراه آلمان دهند.

معرفی مدارس ایرانی در آلمان

ایرانیان نیز برای تحصیل فرزندان خود در از مدارس ایرانی در آلمان مب توانند بهره مند شوند. در رابطه با معرفی مدارس ایرانی در المان می توان از مشاوران ام ای ای اتریش همراهی های لازم را گرفت. برخی از مدارس ایرانی در آلمان عبارتند از:

  • مدرسه جمهوری اسلامی ایران در برلین
  • مدرسه جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت
  • مدرسه جمهوری اسلامی ایران در هامبورگ
  • مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مونیخ

وضعیت اقامت پس از تحصیل در مدارس آلمان

یکی از دغدغه های بسیار مهم علاقمندان به تحصیل در مدارس آلمان به ویژه در مقطع دبیرستان، وضعیت اقامت پس از تحصیل در این کشور است. متقاضیان بسیاری می پرسند که آیا با دریافت ویزای تحصیلی کشور آلمان می توان برای دریافت اقامت آلمان به صورت دائم اقدام نمود یا خیر؟ برای پاسخ به این سؤال باید به این نکته اشاره کنیم که به طور کلی ویزای تحصیلی یک کشور، اجازه داشتن یک اقامت موقت (در طول مدت تحصیل) را به افراد می دهد. بر این اساس دانش آموزانی که می خواهند برای دریافت اقامت دائم آلمان اقدام نمایند می بایست پس از اتمام دوره تحصیل در دوره دبیرستان و سپس به پایان رساندن دوره لیسانس خود به دنبال دریافت نوع دیگری از اقامت باشند که دریافت آن بتواند آن ها را در مسیر اخذ اقامت دائم قرار دهد. یکی از این راه ها، پیدا کردن کار و یک پوزیشن شغلی در این کشور است. دانش آموزان پس از تحصیل در صورت دریافت یک پوزیشن کاری در کشور آلمان و اشتغال و پرداخت مالیات به مدت ۵ سال می توانند برای اقامت دائم اقدام نمایند. لازم به ذکر است که کشور آلمان، قطب صنعت اروپا، با دارا بودن نرخ بیکاری بسیار پایین از شرایط ویژه ای برای یافتن شغل مورد نظر فارغ التحصیلان برخوردار است. بنابراین دانش آموزانی که پس از تحصیل در مدارس این کشور موفق به گذراندن مقطع لیسانس می شوند، از شانس بسیار بالایی برای دریافت اقامت دائم برخوردار خواهند بود.


سوالات متداول 

✔️ آیا تحصیل در مدارس آلمان رایگان است؟

تحصیل در مدارس دولتی آلمان رایگان است و در مدارس خصوصی نیاز به پرداخت شهریه دارد.

✔️ آیا دریافت ویزای همراه دانش آموزی آلمان امکان پذیر است؟

دریافت ویزای همراه برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس آلمان امکان پذیر نیست و افراد دارای ویزای تحصیلی فقط در صورتی که ازدواج کرده و یا فرزند داشته باشند می توانند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود، درخواست ویزای همراه دهند.

✔️ شهریه سالیانه مدارس خصوصی بین المللی در آلمان چه مقدار است؟

میزان شهریه در مدارس خصوصی آلمان رنج گسترده ای را در بر می گیرد؛ اما به طور میانگین می توان این هزینه را در حدود ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ یورو تخمین زد.

✔️ آیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی در مدارس آلمان وجود دارد؟

دریافت بورسیه در مقاطع پایین تحصیلی تنها برای دانش آموزان تبعه آلمان امکان پذیر بوده و هزینه های زندگی این دانش آموزان را پوشش می دهد؛ ولی برای دانش آموزان بین المللی امکان اخذ آن در حد صفر است.

سخن پایانی

بنابر آنچه گفته شد، تحصیل در مدارس آلمان از سنین ۶ تا ۱۸ سال برای اتباع این کشور الزامی بوده و برای دانش آموزان بین المللی هم امکان پذیر است. هر چند که سفارت کشور آلمان سخت گیری های خاصی در خصوص صدور ویزای دانش آموزی برای ایرانیان دارد. یکی از این سخت گیری ها صدور وقت سفارت در مدت زمان طولانی برای دانش آموزان می باشد. به طور کلی سیستم آموزشی بسیار عالی در آلمان و نیز وجود امکانات آموزشی سطح بالا در این کشور موجب محبوبیت تحصیل در مدارس آلمان در بین متقاضیان مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور شده است. امید است که توانسته باشیم به سؤالات شما همراهان گرامی در خصوص شرایط و هزینه ویزای دانش آموزی آلمان پاسخ دهیم. نکته مهم در خصوص اقدام موفقیت آمیز برای دریافت ویزای آلمان و تحصیل در مدارس این کشور، داشتن یک زمان بندی دقیق و مناسب و نیز اقدام بر اساس تمامی استانداردها و قوانین مهاجرت تحصیلی است. در این خصوص شما مخاطبین و همراهان گرامی می توانید در پیمودن مسیر مهاجرت و هموار کردن آن، از یاری مشاوران مجرب موسسه ملک پور بهره مند شوید. برای این منظور کافیست که با تلفن های موسسه تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید تا مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. همچنین می توانید سؤالات خود را در بخش "ثبت پرسش" در انتهای این مقاله مطرح فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

امتیاز 3.85 از 5 ( 80 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
ستاره احمدی
سلام وقت بخیر شرایط آسبیلدونگ توی آلمان در حال حاضر به چه صورته؟ آیا کارورزیه یا تحصیلی هم هست ؟ با چه مدرک تحصیلی و مدرک زبانی میشه برای آسبیلدونگ اقدام کرد و این که آیا روی این دوره ها ویزا صادر میشه؟ زمان سفارت به چه صورته؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب برای دوره های آسبیلدونگ که یک سری دوره های برای افزایش مهارتهای فنی و کاری شما، برای این دوره مدرک زبان حداقل B2 آلمانی نیاز هست که برای ایرانی ها این ویزا کمی با سختی صادر میشود. طبق آخرین تغییرات اگر پذیرش از یک دانشگاه معتبر داشته باشید وقت سفارت بین 3 الی 4 ماه صادر می شود. برای اطلاعات بیشتر و دقیقتر بر اساس رزومه شما با کارشناسان ما تماس بگیرید .
خسرو محمدی
سلام من ۱۵ سالمه و کلاس دهم هستم برای تحصیل در پایه دوازدهم در مدارس آلمان آیا امکان برخورداری از home stay هم وجود دارد یا خیر ؟ چون من هیچ فامیلی در آلمان ندارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام دوست عزیز شما برای زندگی در آلمان هم می توانید در خوابگاه مدارس شبانه روزی سکونت داشته باشید و هم اینکه از home stay استفاده نمایید و هر دوی این موارد برای شما امکان پذیر است اما توجه داشته باشید که باید سطح خوبی از زبان آلمانی را بدانید و حتما در این میسر از مشاوره رایگان تلفنی با موسسه استفاده نمایید تا راهنمایی های بیشتری دریافت کنید.
ناهید ایزدی
دو دختر ۸ و ۱۰ ساله دارم که در حال یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی هستند.البته دوره برنامه نویسی را هم شروع کرده اند. همسرم متولد ۵۸ ،دیپلم فنی عمران و من متولد ۵۷ و لیسانس طراحی صنعتی دارم.و در حال آموختن زبان المانی هستیم.از چه راهی شانس بیشتری برای مهاجرت دارم.ممنونم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز برنامه های مهاجرتی متنوع هستند و شرایط شما برای انتخاب مسیر مهاجرتی باید دقیق بررسی شود. به طور کلی اگر بتوانید جاب آفر دریافت کنید، مسیر کاری بهترین مسیر برای شما است اما در غیر این صورت روش های تحصیلی در کشور اتریش و یا حتی برخی روش های سرمایه گذاری یا سرمایه داری در صورت داشتن تمکن مالی خوب می تواند پیش روی شما باشد. برای بررسی دقیق شرایط خود می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
آتوسا اسدی
دخترم الان کلاس نهم هست برای ویزای دانش آموزی به همراه والدین امکانی وجود داره ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. به طور کلی این امکان در همه کشورها وجود ندارد ولی کشورهای کانادا، استرالیا، انگلستان این امکان را برای یکی از والدین تحت شرایطی فراهم می کند تا در کنار فرزند قرار بگیرند. برای بررسی دقیق شرایط و اقدام می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان ما استفاده نمایید.
کیان محمودی
سلام من می‌خوام در آلمان فوتبال بازی کنم آیا میتونم با ویزای دانش آموزی در مدارس فوتبال بازی بکنم من کلاس دهم هستم میتونم الان به آلمان برم چون ۱۶ ساله میشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله شما می توانید در مدارس بین المللی این کشور مشغول به تحصیل شوید و یا اگر خانواده شما اقامت آلمان داشته باشند می توانید در مدارس دولتی تحصیل نمایید. ضمن این کار می توانید در آکادمی های فوتبال این کشور نیز مشغول به فراگیری فوتبال شوید.
تامیلا حسین زاده
سلام خسته نباشید ببخشید مدارس دولتی و مدارس بین المللی المان در بقیه کشور ها معتبر هست ؟ و اینکه می تونیم بعد از اخذ دیپلم به کشور دیگه ای سفر کنیم ؟ اصلا مدارس دولتی از سطح خوبی برخوردار هستن ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست گرامی، دیپلم این کشور در تمام دنیا معتبر است و نمیتوان گفت که مدارس دولتی ضعیف تر از مدارس بین المللی هستند. دانش آموزان بین المللی به دلیل نداشتن قیم باید در این مدارس ثبت نام کنند اما اگر قیمی در این کشور داشته باشند می توانند از مدارس دولتی استفاده نمایند.
منا عظیمی
سلام ببخشید من امسال پایه نهمم رو تموم کردم و میخوام در آلمان ادامه تحصیل بدم معدلمم بالای۱۸ هست ولی زبان انگلیسی بلد نیستم امکانش هست بهم بورس تحصیلی بدن قبل از اینکه تحصیلمو شروع کنم نمیشه اولش بهم زبان یاد بدن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، دانستن زبان یکی از الزامات اولیه برای دانش آموزان است و ضمن اینکه احتمال ارائه بورسیه در مقاطع مدارس بسیار پایین است. در ضمن شما برای تحصیل باید در مدارس بین المللی پذیرش شوید که هزینه های تحصیل و زندگی خواهید داشت.
peyman
سلام من زن داییم و دختر دایی هام پاسپورت آلمان دارن من می تونم تو مدارس دولتی آلمان که رایگان هست تحصیل کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، در صورتی که اقوام شما اجازه قیومیت شما در کشور آلمان را بدست آورند می توانید برای تحصیل رایگان در مدارس این کشور اقدام داشته باشید.
محمودی
سلام فرزندانم 11،12،18سال دارند آیا میتوانم دانش آموزی در کشور آلمان اقدام کنم، اگر امکانش هست چگونه میتوان اقدام کرد ممنون و آیا با سن 45سال تخصصی کاری امکان دارد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که فرزندان شما قیمی در کشور آلمان داشته باشند می توانند برای تحصیل در این کشور اقدام داشته باشند و یا اینکه اگر شما اقامت دریافت کنید نیز فرزندانتان شامل تحصیل رایگان در این کشور خواهند شد. البته با سن 45 سال شانس شما برای کار پایین خواهد بود اما بهتر است شرایط خود را طی مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه در میان بگذارید و راهنمایی دقیق دریافت کنید.
امیر خانجانی
سلام من ۱۶ سالمه و میخوام برای ادامه تحصیل بیام اونجا و بدون والدینم میخوام بیام باید و زبان هم بلد نیستم باید چیکار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز دانستن زبان یکی از اصول اولیه برای مهاجرت شماست و برای این امر شما حتما باید سطح زبان خوبی داشته باشید و در مدارس بین المللی ثبت نام کنید و پس از آن بتوانید وارد دانشگاه شوید.
سیمین زمانی زاده
با سلام وخسته نباشید. میخواستم بپرسم آیا بچه ای که در آلمان دبیرستان می رود میتواند ویزای تحصیلی داشته باشد .یعنی اگر با پدر ومادر خود به آلمان رفته باشد و بعد در آنجا به مدرسه برود .میتواند به تنهایی ویزای تحصیلی بعنوان دانش آموز بگیرد وآیا باید دبیرستان خاصی برود یا در هر دبیرستانی که ثبت نام کرده باشد کافی هست ؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز دانش آموزان زیر 18 سال باید در کشور مقصد قیم داشته باشند تا بتوانند در مدارس دولتی حضور داشته باشند و اقامت تحصیلی بگیرند. به طور کلی در صورتی که پدر و مادر اقامت داشته باشند فرزند نیز می تواند رایگان مشغول تحصیل شود و در غیر این صورت کار کمی سخت می شود یا فرزند باید در مدارس بین المللی ثبت نام شود.
امیررضا شاکری
ببخشید براس مدارس دولتی آلمان باید آلمانی بلد باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، شما باید حتما مدرک زبان آلمانی داشته باشید و در کشور آلمان نیز باید قیم داشته باشید.
..
سلام ببخشید من هیچکدام از والدینم قیم آلمان نیستند آیا من با داشتن مدرک آلمانی میتوانم در مدارس دولتی تحصیل کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز افرادی که زیر ١٨ سال هستند برای تحصیل در آلمان نیاز دارند قیم معرفی کنند برای اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه ملک‌پور تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند
mahdieh
سلام هزینه تحصیل سالیانه چند هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی هزینه تحصیل و زندگی در مدارس بین المللی در المان سالیانه حدود ۴۰۰۰۰ یورو می باشد.
امیر خدابنده
سلام من دیپلم رو داخل ایران گرفتم آیا امکان دریافت ویزای تحصیل برای من هست که برای لیسانس به گشور های دیگر مثل آلمان برم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما میتوانید برای تحصیل در کشورهای تاپی همچون انگلیس، آلمان، کانادا، فرانسه، اتریش، فنلاند، هلند و... اقدام نمایید پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس حاصل نمایید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند
مهدی کیاست
سلام پسر من الان سال چهارم دبستان است خواستم بدونم میتونم از سال اینده برای تدریس به کشور المان یا کشوری دیگه ای اقدام کنم از چه طریقی میتونم در ضمن هزینه کامل تدریس و خوابگاه چه مقداره
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما میتوانید برای تحصیل فرزند دلبندتان در کشورهای تاپ همچون انگلیس، کانادا، آمریکا، آلمان و اتریش و... اقدام نمایید و یا حتی برای خودتان از طریق روش های اقامتی یا تحصیلی اقدام نمایید و فرزندتان به عنوان همراه اجازه تحصیل داشته باشند پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را به صورت کامل بررسی نمایند
امین آقایی
سلام خسته نباشید، من ۱۶ سالمه و دهم معماری داخلی هست رشتم. میخواستم بدونم اگه مدرک زبان c1 بگیرم میتونم تحصیل کنم تو آلمان تا مقطع کارشناسی و اقامت دائم بگیرم با پیدا کردن شغل؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز شما می توانید بعد از اخذ دیپلم اقدام به اخذ پذیرش در کالج نمایید‌. همچنین امکان دریافت پذیرش در مقطع دبیرستان نیز وجود دارد.
زهره کدخدایی
سلام وقت بخیر من پسری ۱۲ساله دارم و برای ویزای مدرسه کشور آلمان می خواهم اقدام کنم اما پسر زیر سن ۶ساله ای هم دارم آیا ویزای همراه من به عنوان مادر می‌توانم پسر ۶ساله خود را هم ببرم لطفا راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بهتر است خودتان اقدام به اخذ اقامت نمایید تا فرزندانتان در پرونده شما قرار بگیرند و از تحصیل رایگان برخوردار شوند.
فارسی
سلام و خسته نباشید هزینه های تحصیل در مدارس المان چه میزانی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و احترام ممنون از شما هزینه های تحصیل در پایه های اول تا هشتم به صورت میانگین در حدود ۱۵۰۰۰ یورو در سال و در پایه های نهم تا دوازدهم در حدود ۲۰۰۰۰ یورو در سال تخمین زده می شود.
Nazanin
سلام و خسته نباشید من 14 سالمه پایه نهم هستم رشته تجربی و اتباع هستم و اینکه اقامت معتبر در ایران دارم اینکه امکان بورسیه تحصيلي در آلمان رو دارم؟؟ معدل پارسال ام ۱۹.۹۳ بود و خانواده ام از نظر اینکه برم آلمان مشکلی ندارند اینکه من با یکی از وکیل های مهاجرتی صحبت کردم بهم گفت چون سن ات کمه امکان پذیرش ات بیشتره آیا این درسته؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت تمکن مالی مناسب می توانید از مدارس بین المللی المان پذیرش بگیرید‌. در صورتیکه خانواده قصد مهاجرت دارند شرایط آنها بایستی بررسی گردد.
سروش
سلام می خواستم بدونم اگر خانواده اقامت آلمان رو نداشته باشند هم میشه در مدارس دولتی آلمان ثبت نام کرد در حال حاضر تا سطح B2 آلمانی بلد هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شانس ویزای مدارس دولتی از ایران بسیار پایین می باشد.
الهام خاکی نهاد
سلام دخترم ۱۷ونیم سالشه وکلاس یازدهمه میخادویزای،دانش اموزی المان بگیره چقدرطول میکشه تاویزابگیره ؟هزینش چقدره؟ انجاخوابگاه داره که خیالمون راحت باشه که بچه امنیت داره.زبان المانی درچه حدی بایدبلدباشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی ایشان میتونه برای مدارس بین المللی درخواست بده خود مدارس خوابگاه هم دارند. و هزینه ها هم متغییر است . پیشنهاد می کنم با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما به صورت رایگان بررسی شود.
ویدا کریمی راد
با سلام من یک دختر ۶ ساله و یک پسر ۵ ساله دارم همسرم نجار هستن و خودم هم دیپلم نقاشی دارم میخواستم بدونم که آیا میتونم برای تحصیل فرزندانم در المان اقدام کنیم .وخانواده من هم در المان زندگی میکنند.با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز خیر برای تحصیل فرزندان در این سن یا باید شما خودتان مقیم کشور آلمان باشید یا یک قیم قانونی در آن کشور بچه ها داشته باشند.
کیانا فکری
سلام من دانش اموز سال دوازدهم هستم و 18 سالمه من می توانم برای سال 13ام المان اقدام کنم و در مدارس شبانه روزیش درس بخوانم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما کشور آلمان مدارس بین المللی دارد که شما می توانید اقدام کنید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل بررسی شود.
آریا عابدین
پسر من هفت سالشه.مدرسه هنوز نرفته.میخاستم مدارس آلمان ثبت نام کنم.امکانش هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای این سن تعداد خیلی کمی از مدارس المان که اگر فرزند شما قیم قانونی در این کشور داشته باشد پذیرش می دهند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت کامل بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
ژیلا کاطمی
با عرض سلام ؛من دو پسر ۸ و ۱۰ ساله دارم که هشت ساله کلاس چهارم میره و ۱۰ ساله کلاس پنجم دبستان ؛بخوام براشون ویزای دانش آموزی بگیرم آیا امکانش وجود داره ؛و آیا ویزای همراه میدن ؛
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی کشور انگلستان در این سن هم دانش آموز بین المللی می پذیرد باتوجه به شرایط سنی شان بلی امکان همراه هم هست البته روی این مورد متاسفانه با قطعیت نمی توان پاسخ داد.
N
سلام خسته نباشید من 14 سالمه و تا الان تمامی نمراتم در دبیرستان خوب بوده.در حال حاضر هم در حال یادگیری زبان المانی هستم ایا من میتوانم برای تحصیل در المان اقدام کنم و اینکه اگر اعضای خانواده بخوان ویزای همراه بگیرن میتونن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط سنتان باید برای مدارسی اقدام بکنید که شبانه روزی بوده و دانشجوی بین المللی را بپذیرند. در مورد خانواده می توانند با ویزای توریستی اقدام کنند. البته پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
Minakara
سلام وقت بخیر من ۶۱ سالمه می خواستم در مدارس المان تحصیل کنم آیا بدون مدرک و فقط با گواهی شرکت در کلاس زبان المانی میتونم پذیرش مدارس دولتی بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایط سنی که می فرمایید شانسی برای مدارس ندارید. مدارس بین المللی حداکثر تا 18 یا 19سال دانش آموز می پذیرند.
پری ناز احمدی
سلام من خواهرم به همراه دودخترش آلمان زندگی میکنه ولی هنوز اقامت دائم نگرفته دخترکوچیکش آلمان به دنیا اومده میخواستم اگه بشه من هم دخترمو که ۱۵ سال سن دارد رو برای تحصیل اونجا بفرستم ودرحال یادگیری زبان انگلیسی هست باید چیکارکنم وچه مراحلی رو انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مدارس بین المللی آلمان می توان اقدام کرد البته هزینه دارند که عموما بین 35 تا 45 هزار یورو می تواند باشد.
پری ناز احمدی
سلام من خواهرم به همراه دودخترش آلمان زندگی میکنه ولی هنوز اقامت دائم نگرفته دخترکوچیکش آلمان به دنیا اومده میخواستم اگه بشه من هم دخترمو که ۱۵ سال سن دارد رو برای تحصیل اونجا بفرستم ودرحال یادگیری زبان انگلیسی هست باید چیکارکنم وچه مراحلی رو انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای مدارس بین المللی آلمان می توان اقدام کرد البته هزینه دارند که عموما بین 35 تا 45 هزار یورو می تواند باشد.
روزا
سلام همسر من می توانند اقامت آلمان رو از طریق بلوکارت برای خودش و من بگیره ولی دخترم چون بالای ۱۶ ساله در فایل ما قرار نمی گیره ظاهرا و باید تحصیلی اقدام کنه ، آیا با نمرات پایین امکان پذیرش تحصیلی هست ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی این امکان برای ایشان است که از مدارس بین المللی آلمان برای شان پذیرش بگیرید. البته اینکه نمراتش پایین است ممکن است بعضی از مدارس پذیرش ندهند.
پانیذ خجسته
سلام من 17 سالم هست و میخواستم بدونم برای ورود به دانشگاه های المان چجوری میتونم بورسیه کامل بشم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای بورسیه گرفتن باید رزومه علمی خوبی داشته باشید، منتها بورس های خیلی کمی در این مقطع وجود دارد.
رادین صدری
سلام متن خیلی کمک کننده بود یک سوال داشتم چه مدرک زبانی بهترین هست برای مهاجرت تحصیلی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر زیر 18 سال باشید که دانش زبان کفایت می کند اگر بالای 18 سال هستید داشتن مدرک زبان آیلتس 6 بسیار کمک کننده است برای دانشگاه های خصوصی
زهرا نصیرزاده
سلام وقت به خیر ، برادرزاده ای دارم ۱۵ ساله که از نوزادی با من زندگی میکنه ،چه راهی پیشنهاد میکنی برای تحصیل کشور آلمان که من هم بعنوان همراه بتونم باهاش باشم البته امسال کلاس نهم هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی در صورت اینکه حضانت وی را به عهده داشته باشید می‌توانید درخواست ویزای همراه دهید  
Soroush
سلام ما ترکیه زندگی‌میکنییم‌و‌پاسپورت ترکیه رو داریم چطور میتونم همسرم و دو تا پسرام رو برای تحصیل بفرستم اروپا یک پسر ۱۳ ساله دارم و یک پسر ۳ ساله ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام مخاطب گرامی برای بررسی شرایط خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید 
ساره بیگی
سلام فرزندی دارم ۴ ساله برادرم ویزای تحصیلی و سپس ویزای کار فرانسه دارد.چه پیشنهادی برای اینجانب دارید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی لطفاً برای بررسی شرایط خود با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید 
صدف
سلام پسرم کلاس نهم هست نمراتش خوبه و معدلش یالای ۱۹هست استعدادش خوبه ومیتونه تا سال اینده مدرک ایلس و b2 را بگیره و همچنین میخواد مدرک مربی موسیقی کودک و مکانیک بین المللی را بگیره و بسیار هم باهوشه ایا شانسی داره که در دبیرستان المان رایگان درس بخونه و اینکه مدرسه خودش قیم میده چون میخواستم تنهایی بفرستمش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز متاسفانه شانس ویزای مدارس دولتی پایین می باشد. مگر اینکه شما یک اسپانسر داشته باشید.
میترا رفیعی
ویزای دانش اموزی دخترم ۳ سال است در المان مشغول تخصیل لیسانس است ایا میتونم دختر کوچکترم که کلاس نهم هست را برای ادامه تحصیل پیش اون بفرستم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله دوست عزیز شما می توانید فرزندتان را در مدارس دولتی ثبت نام نمایید
میترا رفیعی
ویزای دانش اموزی دخترم ۳ سال است در المان مشغول تحصیل لیسانس است ایا میتونم دختر کوچکترم که کلاس نهم هست را برای ادامه تحصیل پیش اون بفرستم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله دوست عزیز شما می توانید فرزندتان را در مدارس بین المللی ثبت نام نمایید.
میترا رفیعی
ویزای دانش اموزی دخترم ۳ سال است در المان مشغول تخصیل لیسانس است ایا میتونم دختر کوچکترم که کلاس نهم هست را برای ادامه تحصیل پیش اون بفرستم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله دوست عزیز شما می توانید فرزندتان را در مدارس دولتی ثبت نام نمایید
میترا رفیعی
ویزای دانش اموزی دخترم ۳ سال است در المان مشغول تحصیل لیسانس است ایا میتونم دختر کوچکترم که کلاس نهم هست را برای ادامه تحصیل پیش اون بفرستم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله دوست عزیز شما می توانید فرزندتان را در مدارس بین المللی ثبت نام نمایید.
فاطمه شهرآبادی
سلام وقت بخیر من ۱۷ سالمه رشتم گرافیکه یازدهمم زبان انگلیسی متوسطه و زبان آلمانی اصلا بلد نیستم ۱. آیا برای ورود به مدارس دولتی آلمان باید آلمانی بلد باشیم؟ ۲. محدودیت سنی داره؟ ینی اگه ۱۸ بشم دیگه نمیشه بیام؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز برای ورود به مدارس آلمان نیاز به مدرک آلمانی نخواهید داشت. برای ورود به مدارس شما باید زیر ۱۸ سال باشد بعد از ۱۸ سال شما می توانید برای کالج پذیرش بگیرید
پارسا سبیانی
ببخشید منظور از اون ۱۵ هزار یورو باید از ایران برای کسی که توی آلمان هست ارسال بشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز سوال شما نامفهوم است. در مورد تمکن مالی حدودا 12-13 هزار یورو بایستی در حساب ایران به سفارت نشان دهید. هزینه یک سال تحصیلی نیز حدود 20 -25 هزار یورو می باشد.
hosein
سلام روزبخیر من 17 سالم هست و میخواستم ببینم میشه پایه دوازدهم در آلمان بخونم معدل 17.5 دارم شاخه فنی حرفه ای زبان در حد آیلتس 7.5 و آلمانی هم b1. به برنامه نویسی در شاخه های مختلف تسلط دارم ولی متاسفانه کسی رو در آلمان نداریم با این حال میشه پذیرش گرفت چون من دیپلم abitur یا دیپلم آلمانی رو برای دانشگاه های سوییس و آلمان میخوام از اونجا که دیپلم فنی رو خیلی از جاها به رسمیت نمیشناسن.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله شما رزومه قوی دارید و امکان اخذ پذیرش وجود دارد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
مزگان تقی زاده
سلام و خسته نباشید. برای تحصیل رایگان در مدارس دولتی آلمان در جواب بعضی از دوستان ذکر کردین یا اقامت والدین یا وجود قیم. آیا شخص قیم میتواند فرد آلمانی الاصل باشد که نسبت فامیلی نداره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که بتواند مجوز لازم را دریافت کند بله امکان این امر وجود دارد.
انیسا پورعلی
من یک فرزند دارم ۱۳ سال سن دارد میخواهم برای سال بعدیش که مبرود کلاس هشتم اورا به المان بفرستم در ضمن پسرم اقامت المان را دارد ایا امکان دارد بشود ان جا رایگان تحصیل کند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در صورتیکه پسرتان اقامت المان را دارند تحصیلشان در مدارس دولتی رایگان است.
مانی هنرجو
درود نیک روز باشید. بنده بابت مدرک زبان پرسش داشتم ایا B1 برای تحصیل در مدارس دولتی کافیه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، البته در مدرسه به شما زبان آلمانی آموزش داده می شود.
سوری
بادرود دخترم کلاس نهم هست می‌خوام برای ادامه تحصیل ببرمش آلمان حضانتش هم با خودمه زبان هم بلد نیستیم سنم 55هست از چه طریق میتونم برم اقامت بگیرم ؟؟یا ویزای تحصیلی؟میخوام خودم هم همراهش باشم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما می توانید از طریق ثبت شرکت و ایجاد یک کسب و کار برای آلمان اقدام داشته باشید و فرزندتان به همراه شما اقامت دریافت کنند ولی امکان اینکه ایشون تحصیلی اقدام کنند و شما همراه ایشان باشید وجود ندارد.
مشاوره رایگان