تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)

2 نظر

(Coventry University) تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان

تحصیل در انگلستان، یکی از اهداف بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در سراسر دنیا می باشد. تحصیل در رشته های پزشکی، همواره هواداران بسیاری داشته و کشور انگلستان و تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) به جهت کیفیت بالا و تنوع رشته ها در رشته های پزشکی و پیراپزشکی، جزو برترین مقاصد و اهداف تحصیلی دانشجویان می باشد. در این مقاله تصمیم داریم که به شرایط تحصیل در یکی از برترین دانشگاه های انگلستان جهت تحصیل در رشته های مرتبط با پزشکی بپردازیم. دانشگاه کاونتری (Coventry) از قدیمی ترین دانشگاه های کشور انگلستان می باشد و به همین دلیل، تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) از اعتبار بالایی برخوردار است. این دانشگاه، نزدیک به 40 سال قدمت داشته و جزو 15 دانشگاه برتر کشور انگلستان جهت تحصیل در رشته های مرتبط با پزشکی نظیر پرستاری، فیزیوتراپی، روان شناسی و... محسوب می شود. موسسه ملک پور با همکاری رسمی دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) امکان کمک و مشاوره به شما عزیزان را جهت اخذ ویزا و تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) فراهم نموده است. شما می توانید جهت ارزیابی شرایط خود و اطلاع از شرایط مهاجرتی، با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. همچنین درخواست شما جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان، با تکمیل فرم تماس ثبت می شود. در ویدئوی زیر، کلیات شرایط تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) شرح داده شده است.

 

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)

 

همچنین عناوین ذیل را می توانید در این مقاله مطالعه نمایید.

  • معرفی دانشگاه کاونتری انگستان (Coventry University)
  • رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه کاونتری انگلیس (Coventry University)
  • شهریه تحصیل و زندگی دانشجویان در دانشگاه کاونتری انگستان (Coventry University)
  • شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه کاونتری انگلیس
  • امکانات و برنامه های جانبی دانشگاه کاونتری انگلیس (Coventry University)
  • معرفی برترین دانشگاه های پزشکی و پیراپزشکی انگلستان
  • شرایط اشتغال دانشجویان پس از تحصیل در دانشگاه
  • مزایای تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)
  • جمع بندی نکات پیرامون تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)

 (Coventry University) تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستانمعرفی دانشگاه کاونتری انگستان (Coventry University)

دانشگاه کاورنتری انگلستان (Coventry University) در شهر کاونتری کشور انگلستان واقع شده و از معتبر ترین و قدیمی ترین دانشگاه های این کشور به شمار می آید. این دانشگاه که 40 سال از تأسیس آن می گذرد، حتی قبل از آن نیز به عنوان مدرسه طراحی کاونتری از سال 1843 فعالیت داشته است. این دانشگاه با 29000 دانشجو، در سال 2017 در لیست دانشگاه هایی از انگلستان قرار گرفت که از رشد و پیشرفت خیره کننده ای برخوردار بوده است. این دانشگاه شامل دو دانشکده می شود که یکی در لندن و دیگری در شهر کاونتری انگلستان واقع شده است. در این دانشگاه، دوره های مختلف تحصیلی از مقاطع پایه برای ورود به دانشگاه نظیر دوره های فاندیشن تا دوره های پست دکترا و تحقیقاتی ارائه می شود. رشته های مختلف و گسترده ای که در این دانشگاه ارائه می شود، چه در زیرشاخه های پزشکی و چه در سایر رشته های مهندسی، علوم انسانی و مدیریت، از برترین دوره ها جهت ورود به بازار کار در کشور انگلستان می باشند. در مقاله زیر می توانید شرایط کلی تحصیل در انگلستان را مطالعه نمایید. همچنین جهت آشنایی بیشتر با شرایط تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)، لینک ورود به سایت اصلی این دانشگاه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه کاونتری انگلیس (Coventry University)

با تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) امکان تحصیل در دوره ها و رشته های تحصیلی متنوعی فراهم است. تقریباً این دانشگاه تمامی رشته های مختلف را ارائه می دهد و دانشجویان و متقاضیان تحصیل، پس از بررسی رشته های موجود در این دانشگاه، قطعاً با نام رشته هایی مواجه خواهند شد که پیش از این، نام آن ها را کمتر شنیده بوده اند. این گستردگی رشته به علت بررسی دانشگاه و ارائه دوره های مختلف جهت تأمین و تکمیل نیروی کار در کشور انگلستان می باشد. به عنوان مثال، در زیرشاخه های گروه علوم پزشکی، رشته های ذیل، تنها برخی از رشته های ارائه شده سال 2020-2021 بوده است:

علوم سلامت- تغذیه و سلامت- بیوشیمی- بیومدیکال- سلامت و ورزش- پرستاری کودکان و نوجوانان- پرستاری بزرگسالان- پرستار- روان شناس- روان شناس جنایی- بهداشت و سلامت- سلامت عمومی- روان شناسی سلامت- سلامت و مراقبت اجتماعی- روان شناسی کاربردی – ژنتیک پزشکی – داروشناسی

رشته های تحصیلی نام برده، تنها نام تعدادی از رشته های موجود جهت تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) می باشد. بر خلاف بسیاری از کشورها و دانشگاه هایی که در هر رشته تنها دروس عمومی ارائه می شود، در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) برای یک رشته و هر زیرشاخه، یک دوره تحصیلی جدا اختصاص داده شده است. به عنوان مثال برای پرستاری کودکان، از ابتدا یک لیسانس مجزا در نظر گرفته شده است.

شهریه تحصیل و زندگی دانشجویان در دانشگاه کاونتری انگستان (Coventry University)

از بزرگترین مزایای تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)، هزینه های مناسب تحصیل و زندگی در این شهر می باشد. شهریه دوره های این دانشگاه از 13 تا 16 هزار پوند در طول یکسال متغیر است که این هزینه، شامل تمام هزینه های تحصیلی شخص از جمله سفرهای آموزشی، کتب و سایر موارد تحصیلی می شود. در کنار هزینه های تحصیلی، برخی هزینه ها نظیر خوابگاه، خورد و خوراک و زندگی نیز باید در نظر گرفته شود. خوابگاه های این دانشگاه در ساختمان های مختلف و با امکانات بسیار زیاد قرار گرفته و شرایط رزرو اتاق ها توسط متقاضیان فراهم شده است. تعداد زیاد خوابگاه ها و ساختمان ها، به دانشجو قدرت انتخاب گسترده ای داده و مانع از تکمیل ظرفیت خوابگاه قبل از شروع دوره تحصیلی می شود. هزینه های خوابگاه برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) حدود 90 الی 150 پوند در هفته می باشد. این خوابگاه ها مجهز به امکانات بسیاری از جمله اینترنت هستند. در کنار هزینه های خوابگاه، حدود 300 تا 500 پوند نیز صرف هزینه های لوازم، خوراکی و رفت و آمد می شود. در جدول زیر، مختصری از هزینه های برخی اقلام جهت زندگی در انگلستان نمایش داده شده است:

 

آیتم

هزینه(پوند)

آیتم

هزینه(پوند)

یک وعده فست فود

5

شلوار جین

51.25

یک لیتر شیر

1

نیم لیتر آبجو

3

یک کیلوگرم فیله مرغ

7

بطری 1.5 لیتری آب

1

12عدد تخم مرغ

2.12

شارژ ماهیانه

12

نان (500 گرم)

1

برنج (یک کیلوگرم)

1.63

حمل و نقل ماهیانه

55

یک وعده غذا در رستوران

10

 

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه کاونتری انگلیس

نحوه پذیرش، یکی از مهمترین موارد قابل بررسی جهت تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) می باشد. ورود به اکثر رشته های این دانشگاه به صورت مستقیم امکان پذیر است و در مقطع لیسانس اکثر رشته ها، ارائه مدرک آیلتس 6 و در مقطع فوق لیسانس، ارائه آیلتس 6.5 مورد نیاز است. برخی رشته های خاص نظیر پرستاری، نیاز به آیلتس 7 جهت اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) دارند. بر اساس آنچه که گفته شد، ارائه مدرک زبان آیلتس، از مهم ترین شروط اخذ پذیرش در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع، تهیه پکیج آموزشی زبان موسسه ملک پور را جهت یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت، به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم.

 (Coventry University) تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان

دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC)

 در کنار مدرک زبان، متقاضی برای پذیرش در برخی رشته ها باید مدارک تحصیلی خود، دیپلم 12 ساله و ریزنمرات را برای دانشگاه ارسال نماید. پس از بررسی مدارک ارسالی مشخص خواهد شد آیا امکان ورود مستقیم با نمرات و دیپلم فرد فراهم است یا نیاز به گذراندن یک سال پیش نیاز وجود دارد. این موضوع برای ورود به برخی رشته های خاص نظیر مامایی و پرستاری انجام می شود. ارائه برخی مدارک نظیر انگیزه نامه، تمامی سوابق تحصیلی و مدارک هویتی نیز برای اخذ پذیرش مورد نیاز است. توجه بفرمایید که برای پذیرش و افزایش شانس خود جهت اخذ ویزای دانشجویی انگلستان، بهتر است که شرایط عمومی و سنی تحصیل در انگلستان رعایت شده و مدت زمان زیادی از پایان دوره تحصیلی قبلی فرد نگذشته باشد. مراحل پذیرش و اخذ ویزا جهت تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) توسط همکاران رسمی دانشگاه در ایران قابل انجام می باشد. موسسه ملک پور از همکاران رسمی دانشگاه کاونتری انگلستان با قرارداد رسمی است. شما می توانید جهت بررسی و شروع مراحل پذیرش خود در این دانشگاه، با شماره تلفن های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید.

امکانات و برنامه های جانبی دانشگاه کاونتری انگلیس (Coventry University)

دانشگاه کاونتری انگلستان در کنار دوره های متنوع و خوابگاه های پیشرفته، برخی امکانات دیگر را نیز در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. گروهی به نام تلنت گروپ یا گروه استعداد از ابتدای مراحل پذیرش شخص با وی در ارتباط هستند و خدمات فوق العاده ای را نظیر مشاوره در خصوص انتخاب دوره، کمک به منظور گذراندن مراحل تحصیل و یادگیری نرم افزارهای مورد نیاز جهت ورود به بازار کار ارائه می دهند. این گروه حتی در کاریابی نیز به دانشجویان کمک کرده و با معرفی موقعیت های شغلی، مصاحبه های کاری و پیشنهادات کارآموزی اجازه نمی دهند که هیچ موقعیت شغلی برای شخص از بین برود. در کنار همه این موارد، خدمات این گروه حتی تا مدت زیادی پس از اتمام تحصیل نیز باقی خواهد ماند. همچنین دانشگاه نیز با عقد قرارداد همکاری با شرکت های بزرگ و معتبر نظیر جگوار، DHL و حتی لند اور، امکان کارآموزی در این شرکت ها را برای دانشجویان خود فراهم کرده است. این شرکت ها با ارسال نیروها و مدیران خود به دانشگاه و یافتن کارآموزان با انگیزه، به افرادی که اشتیاق رشد و کار در بهترین فرصت های شغلی دارند کمک کرده است. در این خصوص خدمات دیگری نیز توسط دانشگاه به دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) ارائه می شود. برخی دوره های خاص در این دانشگاه به عنوان دوره های ساندویچ یا Sandwich course ارائه می شوند که در آن، سال پایانی تحصیل شخص به عنوان کارآموزی با حقوق محسوب شده و موجب ورود مستقیم شخص به بازار کار کشور انگلیس می شود. دوره های ساندویچ در برخی رشته های این دانشگاه، جزو دروس و مراحل گذراندن بوده و تضمینی است.

معرفی برترین دانشگاه های پزشکی و پیراپزشکی انگلستان

دانشگاه های انگلستان و آمریکا در صدر برترین دانشگاه های جهان از نظر سطح آموزشی و موفقیت دانشجویان قرار دارند. کشور انگلستان در رشته های مختلف از جمله رشته های پیراپزشکی، بهترین دانشگاه ها را در اختیار دارد. دانشگاه هایی مانند آکسفورد، دانشگاه کالج لندن، دانشگاه کمبریج، دانشگاه ادینبرگ، دانشگاه منچستر، دانشگاه گلاسکو و... از جمله از مهم ترین دانشگاه های درجه یک کشور انگلستان و دنیا به شمار می آیند. با تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)، شرایط تحصیل در بهترین دوره های آموزشی در برخی رشته ها برای متقاضیان فراهم می شود. رشته هایی نظیر پرستاری و مامایی، فیزیوتراپی، سلامت و ورزش و...، جزو 10 دوره برتر کل کشور انگلستان می باشند.

شرایط اشتغال دانشجویان پس از تحصیل در دانشگاه

دانشجویان در کشور انگلستان با توجه به دوره ای که طی می کنند، اجازه کار در هفته جهت تأمین برخی از هزینه های خود را دارند. در کشور انگلستان حتی بین 16 تا 18 سال نیز امکان کار حین در تحصیل وجود دارد. در این دانشگاه، شرایط پذیرش از 17 سالگی فراهم است و دانشجو از 17 تا 18 سال، اجازه 10 ساعت کار در هفته خواهد داشت. همینطور دانشجویان بالای 18 سال، اجازه کار تا 20 ساعت در هفته خواهند داشت. کار دانشجویی در انگلستان از حداقل ساعتی 8 یورو درآمد خواهد داشت که این موضوع می تواند در تأمین بسیاری از هزینه های دانشجویی به وی کمک کند. همچنین در بسیاری از مواقع، کار دانشجویی در محیط دانشگاه و توسط خود دانشگاه ارائه می شود. البته توجه کنید کار دانشجویی هنگام تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) موجب تأمین تمامی هزینه های دانشجو نخواهد شد.

مزایای تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University)

دانشگاه کاونتری انگلستان جزو 15 دانشگاه برتر جهت تأمین نیروی کار در کشور انگلستان بوده است و طی سالهای اخیر رشد بسیار زیادی داشته و توسعه یافته است. این دانشگاه مزایای بسیار زیادی جهت تحصیل دارد که می توان آن ها را به طور کامل مورد بررسی قرار داد. برخی از نکات مثبت و مزایای تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) شامل موارد ذیل می شود:

  • دانشگاه پیشرفته و با کارکنانی بسیار مجرب، اساتید باتجربه و پروفسورهای دانشگاه معتبر
  • هزینه های مناسب دانشگاه نسبت به تحصیل در انگلستان
  • بیش از 95% شانس کاریابی پس از تحصیل در انگلستان
  • ارائه رشته های گسترده و تنوع بسیار زیاد در ارائه دوره ها
  • بدون نیاز به آزمون ورودی برای اکثر رشته های عالی
  • تکنولوژی و پیشرفته بودن دانشگاه
  • رضایت بالای دانشجویان این دانشگاه از تحصیل در این دانشگاه
  • اعتبار و شناخت بالای شرکت های مختلف در مقابل این دانشگاه

با اینکه نرخ کاریابی در این دانشگاه بسیار بالاست، اما به منظور کاریابی لازم است که خود دانشجو نیز تلاش خود را در این مسیر به کار گیرد.

 

_____________ جمع بندی نکات پیرامون تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) _____________

در مجموع تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) می تواند یک مسیر مطمئن جهت پیشرفت و موفقیت یک دانشجو باشد. تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) افراد را با شانس موفقیت بالا، وارد بازار کار انگلستان می کند. با توجه به شرایط مناسب کار و اقتصاد انگلستان، دانشجویان می توانند در این کشور زندگی کرده و اقامت بگیرند. همچنین با توجه به قانون جدید و فوق العاده خوب انگلستان در خصوص صدور ویزای 2 ساله کار در انگلستان، شرایط تحصیل در این کشور بسیار عالی می باشد. جهت تحصیل در انگلستان در رشته های پیراپزشکی، پزشکی و سایر رشته ها، موسسه ملک پور با همکاری با کالج ها و دانشگاه های کشور انگلستان، امکان کمک به شما عزیزان در بخش پذیرش، ویزا و مشاوره در تمامی قدم های راه را فراهم کرده است. همینطور جهت تحصیل در دانشگاه کاونتری انگلستان (Coventry University) پیشنهاد می شود که با موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید تا مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. همچنین می توانید با طرح سوالات خود در قسمت "ثبت پرسش"، پاسخ به آن ها را از مشاورین مجرب موسسه ما دریافت نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 5 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
شایان قبادی
سلام روز بخیر، ممنون از مقاله کاملتون، یک سوالی در خصوص شرایط اقامت بعد از تحصیل در انگلستان داشتم. آیا بعد از فارغ التحصیلی در مقطع لیسانس می توان برای کار کردن ماند؟ بعد از یافتن کار باید چه اقدامی کرد. با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله یکسال فرصت دارید بمونید کار پیدا کنید و اقامت کاری دریافت کنید
مریم کریمی
من ۲۱ سال دارم و زبانم درحد خوبیه. میتونم برای دانشگاه کاونتری انگلستان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله اما اگر وارد ۲۲ سالگی بشید شانس پذیرش و ویزا ندارید برای اطلاعات تخصصی با مشاورین موسسه تماس بگیرید
مشاوره رایگان