شرایط تحصیل داروسازی در هلند

17 نظر

تحصیل داروسازی در هلند 5 الی 6 سال به طول می انجامد. برای تحصیل داروسازی در هلند باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • نمرات دبیرستان شما در دروس زیست، شیمی، فیزیک و ریاضیات بالا باشد.
  • تسلط به زبان هلندی در حد b2 داشته باشید.
  • برای تحصیل به زبان انگلیسی تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس 6 و 6.5 ضروری است.
  • باید از دانشگاه مقصد پذیرش تحصیلی دریافت کنید.
  • در مصاحبه ورودی دانشگاه قبول شوید.
  • توانایی تامین هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در هلند را داشته باشید. هزینه تحصیل داروسازی در هلند تقریبا 16500 یورو در سال است و هزینه زندگی دانشجویی بین 800 الی 1200 یورو می باشد.

این مقاله که توسط متخصصین مجرب موسسه ملک پور به نگارش در آمده و سعی کرده است صفر تا صد داروسازی در هلند را توضیح داده و تمام سوالات و ابهامات ذهنی شما را برطرف نماید و در نهایت اطلاعات کاملی در باب تحصیل داروسازی در هلند خدمت شما دوستان ارجمند ارائه دهد. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی راجع به تحصیل داروسازی در هلند با کارشناسان موسسه ملک پور (MIE) تماس حاصل فرموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. مقاله تحصیل داروسازی در هلند، بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ملک پور و پرسش از وکلای محلی همکار هلند و همچنین بررسی سایت های دولتی تدوین شده است.

ویدیو موسسه MIE در مورد شرایط تحصیل در هلند


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

تحصیل دندانپزشکی در هلند

مزایای تحصیل در رشته داروسازی در هلند

برخی از مزایای تحصیل در رشته داروسازی در هلند عبارتند از:

  • کیفیت آموزش: هلند به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه علوم پزشکی و داروسازی شناخته می‌شود. دانشگاه‌ های هلندی با دارا بودن اساتید مجرب و تجهیزات پیشرفته ارائه دهنده آموزش با کیفیت در این رشته هستند.
  • امکانات تحقیقاتی: هلند دسترسی به زیرساخت‌های تحقیقاتی بسیار عالی دارد که به دانشجویان داروسازی امکان انجام تحقیقات پیشرفته را می‌ دهد.
  • تدریس به زبان انگلیسی: بسیاری از برنامه‌های تحصیلی در هلند به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، که برای دانشجویان بین‌المللی دسترسی آسان‌تری به تحصیلات می‌ آفریند.
  • فرصت‌های شغلی: فرصت های شغلی برای داروسازان بسیار زیاد است و با پایان دوره تحصیلی، امکان کار در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، صنایع داروسازی و تحقیقات پزشکی پیدا می‌ کنند.
  • شبکه‌ های حرفه‌ ای: تحصیل در هلند به دانشجوان فرصت برقراری ارتباط با متخصصین و افراد سر شماس در صنعت داروسازی می‌ دهد، که می‌ تواند برای آینده شغلی مفید باشد.

مدارس اختصاصی رشته داروسازی در هلند

در هلند، هنرستان‌های اختصاصی داروسازی به عنوان "Middelbare Apothekerschool" یا "Pharmacy Education" شناخته می‌شوند. این هنرستان‌ها برای افرادی که علاقه دارند به حرفه داروسازی و کار در صنعت داروسازی و داروخانه‌ها را دارند، آموزش ارائه می‌دهند. این نوع آموزش به صورت کاربردی و عملی است و دانشجویان را برای ورود به حرفه داروسازی آماده می‌کند. مهمترین ویژگی‌های هنرستان‌های داروسازی در هلند عبارتند از:

  • آموزش عملی: در این هنرستان ها دانشجویان به کارهای عملی مرتبط با داروسازی مثل ترکیب داروها، تجهیز داروخانه‌ها، و بررسی دقیق نسخه‌های پزشکی مشغول می‌شوند.
  • آموزش تخصصی و حرفه‌ای: دانشجویان از طریق این برنامه تحصیلی برای ورود به حرفه داروسازی در داروخانه‌ها یا صنایع داروسازی آماده می‌شوند.
  • مدت زمان تحصیل کوتاهتر: معمولاً دوره‌ های هنرستان داروسازی کوتاهتر از برنامه‌های کارشناسی داروسازی در دانشگاه‌ها هستند و به مدت حدود 4 تا 5 سال طول می‌ کشند.
  • توازن میان دروس عملی و نظری: دانش آموزان تمامی مباحث را به صورت عملی و نظری فرا خواهند گرفت.

تحصیل کارشناسی داروسازی در هلند

علاقه مندان به تحصیل در رشته داروسازی هلند در اولین مقطع تحصیلی وارد مقطع لیسانس می شوند. مدت زمانی که باید در این مقطع به تحصیل بپردازند ۴ سال است. لازمه و شرط ورود به مقطع لیسانس رشته داروسازی در کشور هلند، موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر و کسب موفقیت در این آزمون است. افرادی قادر به شرکت در آزمون ورودی رشته داروسازی برای مقطع کارشناسی کشور هلند هستند که در ابتدا مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۶ را کسب کرده باشند. افراد پس از موفقیت در مدت چهار سال تحصیل مقطع کارشناسی قادر به دریافت مدرک لیسانس علوم پایه خواهند بود. در ادامه فرد با وارد شدن به مقطع فوق لیسانس و انتخاب شاخه های تحقیقاتی می تواند اقدام به کسب مدرک داروسازی کند. هزینه تحصیل برای به پایان رساندن دوره کارشناسی رشته داروسازی هلند، 12 تا 15 هزار یورو در سال می باشد.

تحصیل کارشناسی ارشد داروسازی در هلند

متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی کشور هلند بعد از به پایان رساندن مقطع لیسانس، وارد مقطع دیگری یعنی فوق لیسانس می شود و اگر این مقطع را با موفقیت پشت سر بگذارند می توانند تحت عنوان داروساز به کار در هلند و فعالیت در این کشور بپردازند. در واقع می توان این گونه اظهار داشت که شرط داروساز شدن در کشور هلند، اخذ مدرک کارشناسی ارشد می باشد. مدت زمان تحصیل در دوره تحصیل کارشناسی ارشد در هلند رشته داروسازی هلند ۲ سال است، تحصیل در این مقطع بیشتر به صورت دوره های عملی برگزار می گردد. پس از به پایان رساندن دوره دو ساله کارشناسی ارشد و چهار ساله کارشناسی است که می توان نام داروساز را روی فرد گذاشت و او را آماده و مهیا برای کار در رشته داروسازی دانست. افرادی که علاقه مند به رشته داروسازی برای بیمارستان ها می باشند باید پس از این دوره شش ساله، دوره چهار ساله رزیدنتی را نیز پشت سر بگذارند. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته داروسازی دانشگاه های هلند، 15 تا 20 هزار یورو است.

تحصیل داروسازی دکترا در هلند

مقطع پایانی تحصیل داروسازی در هلند، دکترا می باشد. مدت زمان تحصیل در مقطع دکترای رشته داروسازی کشور هلند سه سال به طول می انجامد. آموزش در این مقطع، حول محور تحقیق و پژوهش می چرخد. این پژوهش ها می تواند در زمینه کشف داروهای جدید برای بیماریهای خاص باشد. دوره تحصیل دکترا در هلند را باید تکمیل کننده تحصیلات در رشته دارو سازی در کشور هلند دانست و افراد با پشت سرگذاشتن این مقطع به طور کامل، تبدیل به یک داروساز می شوند که تخصص های موجود در این رشته را در بالاترین سطح خود کسب می نمایند. در ابتدا می بایست استاد حوزه فعالیت خود را بیابید و با ارسال ایمیل به ایشان با توجه به شرایط پذیرش دکترا در خارج از کشور نظر موثبت شان را جلب نمایید و شرایط کلی مانند مهارت در زبان انگلیسی و روزمه خوب داشته باشید.

معرفی دانشگاه های داروسازی در هلند

در جدول زیر شما می توانید از بهترین دانشگاه های هلند برای تحصیل داروسازی آگاهی پیدا کنید. این دانشکده ها از لحاظ اعتبار دانشگاه و مدرک شان بالا بوده و بسیاری از آنها در بین ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان هستند.

رتبه جهانی سال2020

نام دانشگاه

55

Utrecht University

82

Vrije Universiteit Amsterdam

369

University of Twente

40

University of Amsterdam

89

Leiden University

472

Tilburg University

196

Maastricht University

 

تحصیل داروسازی در هلند به زبان انگلیسی

زبان رسمی این کشور هلندی است، با زبان فریزی غربی به عنوان زبان رسمی ثانویه در استان فریسلند و انگلیسی و پاپیمایتی به عنوان زبانهای رسمی ثانویه می باشد. اما تحصیل به دو زبان انگلیسی و آلمانی برای دانشجویان بین المللی ارائه می گردد. یکی از مزایای تحصیلی هلند علاوه بر تخفیفات در نظر گرفته شده که امکان تحصیل به صورت رایگان را فراهم می آورد امکان تحصیل به زبان انگلیسی در بسیاری از دانشگاه ها، بدون محدودیت سنی می باشد. برای دوره هایی کارشناسی ielts6، برای کارشناسی ارشد ielts6/5 و برای مقطع دکتری ielts7 به بالا نیاز دارد و به دوره های دکتری pdng گفته می شود. با توجه به اینکه نظام آموزشی هلند تنها به زبان انگلیسی نیست بنابراین تحصیل در هلند بدون مدرک زبان انگلیسی هم امکان پذیر است.

انتخاب دفتر مهاجرتی

دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC)

هزینه تحصیل داروسازی در هلند

هزینه هایی که یک دانشجوی داروسازی در هلند باید پرداخت نماید شامل هزینه‌های زندگی و شهریه می باشد دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا سالانه ۱۸ تا ۲۰ هزار یورو هزینه تحصیل خواهند داشت اما برای دانشجویان داخل اتحادیه اروپا سالانه حدود ۲ هزار یورو می باشد. هزینه زندگی در داخل جدول زیر به چند مورد اشاره شده است:

هلند

سایر هزینه ها

15.00 €

غذا ، رستوران ارزان قیمت

0.99 €

شیر (معمولی) ، (1 لیتر)

1.96 €

برنج (سفید) ، (1 کیلوگرم)

1.85 €

تخم مرغ (منظم) (12)

11.13 €

پنیر محلی (1 کیلوگرم)

7.79 €

فیله مرغ (1 کیلوگرم)

3.50 €

شروع تاکسی (تعرفه عادی)

 

1,063.17 €

آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر

4,190.82 €

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

بورسیه تحصیل داروسازی در هلند

از آنجایی که تحصیل رایگان در رشته داروسازی در هلند برای ایرانیان وجود ندارد اما دانشجویان می توانند برای کاهش هزینه های خود بورسیه های دولتی و دانشگاهی را در مقاطع مختلف که در دانشگاه های هلند ارائه می شود، حتی بورسیه پزشکی هلند را نیز دریافت کنند. تنها هزینه های تحصیل یا تمامی شهریه را با هزینه زندگی را شامل می‌شود.

این بورسیه تحصیلی هزینه زندگی، بیمه سلامت، هزینه های درخواست ویزا و شهریه را در بر می گیرد و تنها برای دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا که سن زیر ۳۵ را دارند و همچنین دارای رزومه تحصیلی خوب هستند می باشد.

 

Maastricht University Holland High Potential Scholarships for International Students

این بورسیه هزینه های زندگی به میزان 10/800یورو و هزینه شهریه به میزان ۱۶ هزار یورو که برای دانشگاه رادبود می باشد و دانشجویانی که خارج از اتحادیه اروپا هستند را شامل می شود.

 

Raadboud Scholarship Programme for International Students

این بورسیه برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا است که برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش دریافت کرده اند. که میزان آن۵ هزار، 10 هزار و 15 هزار یورو می باشد.

 

Erasmus University Holland Scholarship

تحصیل رایگان داروسازی در هلند 

عملاً و قطع یقین می توان گفت که تحصیل رایگان در کشور هلند به وجود ندارد به خصوص اگر افراد خارج از اتحادیه اروپا و کشور سوئیس باشند. با این وجود، دانشجویان و متقاضیان تحصیلی داروسازی در کشور هلند وجود دارند که با پشتکار و استعداد فراوانی خواهان تحصیل در این کشور هستند اما مشکلات و موانع مالی سد راه آنان می شود. پس راه کار چیست؟ تنها راه حلی که برای این دسته از متقاضیان تحصیل رشته داروسازی در هلند وجود دارد و می‌توان از آن با عنوان تحصیل رایگان داروسازی در هلند یاد کرد، استفاده از بورسیه های دولتی و دانشگاهی در مقاطع مختلف دانشگاه های هلند در رشته داروسازی می باشد. این بورسیه ها گاهی بخشی از هزینه‌های تحصیلی و یا گاهی تمامی شهریه ها و هزینه های زندگی دانشجویی افراد را پوشش می دهد. تنها از طریق بهره مندی از بورسیه تحصیلی در هلند است که می توان از تحصیل رایگان داروسازی در هلند سخن گفت و افراد قادرند بدون پرداخت هزینه ای، مشغول به تحصیل در رشته پرطرفدار داروسازی در کشور هلند شوند.

گرایش های رشته داروسازی در هلند

رشته داروسازی دارای گرایش های مختلفی در حیطه خود می باشد که علاقه مندان می توانند یکی از این زیرمجموعه ها را انتخاب و به طور تخصصی آموزش خود را پیرامون آن مبحث، تکمیل نمایند. هر کدام از این گرایش ها، توانایی و استعداد ویژه ای را می طلبد که افراد باید براساس این عوامل و علاقه شان، یک گرایش را انتخاب کنند. تقاضا برای بعضی از این گرایش ها بیشتر و بالتبع، میزان درآمد آن نیز بالاتر است که با توجه به تقاضا و نیازهای هر جامعه ای، می تواند متفاوت باشد. از مهم ترین گرایش های رشته داروسازی، می توان به مواردی همچون: فارماکوژنتیک، فارماکو اپیدمیولوژی، فارماکولوژی تطبیقی و داروشناسی اشاره کرد.

اخذ ویزای تحصیلی در هلند

افرادی که می خواهند در هلند به تحصیل داروسازی بپردازند باید برای اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند مدارکی را ارائه نمایند که در بخش زیر به هر کدام از آنها اشاره خواهد شد. اگر مدارک ارائه شده مشکلی داشته باشد به طور مثال جعلی باشد یا ناقض، برای دریافت ویزا با مشکلاتی مواجه خواهد شد حتی در صورت جعلی بودن ممکن است شخص دیپورت شود.

  • پاسپورت معتبر
  • عکس مناسب پاسپورت
  • مدارک هویتی به صورت ترجمه شده
  • ارائه نامه پذیرش
  • ارائه مدرک زبان
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه بیمه
  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه تمکن مالی مناسب

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی هلند

افرادی که می خواهند در هلند به تحصیل داروسازی بپردازند. باید برای اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند مدارکی را ارائه نمایند که در بخش زیر به هر کدام از آنها اشاره خواهد شد. اگر مدارک ارائه شده مشکلی داشته باشد به طور مثال جعلی باشد یا ناقض، برای دریافت ویزا با مشکلاتی مواجه خواهد شد حتی در صورت جعلی بودن ممکن است شخص دیپورت شود.

  • پاسپورت معتبر
  • عکس مناسب پاسپورت
  • مدارک هویتی به صورت ترجمه شده
  • ارائه نامه پذیرش
  • ارائه مدرک زبان
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه بیمه
  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه تمکن مالی مناسب
  • اجازه ااقامت کشور هلند
  • خوابگاه یا اجاره خانه به منظور اثبات سکونت

رشته های تحصیلی در هلند

 کار پس از تحصیل داروسازان در هلند

افرادی که برای تحصیل به کشوری دیگر مهاجرت می کنند، می توانند اگر بعد از تحصیل کار پیدا کردند اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل کنند. نرخ بیکاری کشور هلند باید بررسی گردد تا شرایط کار پس از تحصیل برای افرادی که برای رشته دارو سازی به کشور هلند رفته اند مشخص گردد. در شکل زیر نمودار نرخ بیکاری در کشور هلند را ملاحضه میفرمایید. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و نشان می دهد این کشور، کشور مهاجرپذیری بوده و نیاز به نیروی کار دارد یعنی از هر صد نفر سه نفر مشغول به کار نیستند که این آمار بسیار قابل توجه می باشد. بنابراین دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند بعد از تحصیل می توانند اقامت کاری اخذ نمایند. دستمزد و یا حقوق یک داروساز تازه کار به طور میانگین حدود 44 هزار یورو سالانه می باشد و پس از کسب تجربه کاری می توان گفت به 72هزار یورو در سال هم خواهد رسید.

 2023نرخ بیکاری هلند

درآمد داروساز در هلند

آینده شغلی برای افرادی که وارد دانشگاه می شوند را باید بزرگترین دغدغه آنان دانست که در بین همه افراد مشابه و یکسان است. به طور کلی همه رشته هایی که مربوط به علوم پزشکی می شوند، دارای بازار کار و درآمد مناسبی در کشور هلند می باشد. با توجه به اهمیت رشته داروسازی و پیوندش با جان انسانها، کشور هلند نیز برای برطرف کردن نیازهای خود در این زمینه، شرایط ایده آلی را برای فارغ التحصیلان رشته داروسازی، ایجاد کرده است، به گونه ای که درآمد یک داروساز تازه کار را باید حدود 44000 یورو به صورت سالیانه دانست. این درآمد برای داروسازان باتجربه، با افزایش چشمگیری روبرو است و این دسته از متخصصان در سال، حدود 72000 یورو را بری کار و فعالیت در زمینه دارو سازی، دریافت می نمایند.


سوالات متداول 

✔️ آیا امکان دریافت بورسیه پزشکی هلند وجود دارد؟

بله، در صورتی کع از نظر علمی و معدل شرایط مناسبی داشته باشید می توانید درخواست دریافت بورسیه را داشته باشید.

✔️ چرا تحصیل تخصص پزشکی در هلند و داروسازی در هلند پر طرفدار است؟

به دلیل اینکه سن و گپ تحصیلی در نظام آموزشی هلند سخت گرفته نمی شود و امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد

✔️ بورسیه برای تمام موضوعات مربوط به دانشجو تعلق می گیرد؟

خیر، تنها هزینه های تحصیل یا تمامی شهریه را با هزینه زندگی را شامل می‌شود.

✔️ برای اینکه بتوانیم به عنوان داروساز در هلند کار کنیم چند سال باید داروسازی در دانشگاه بخوانیم؟

برای اینکه بتوانید به عنوان داروساز فعالیت داشته باشید باید 6 سال را به صورت کامل سپری کرده باشید.

سخن پایانی

تحصیل داروسازی در هلند، ممکن بودن شرایط تحصیل در هلند بدون مدرک زبان، شرایط و هزینه های تحصیل داروسازی در هلند، تحصیل تخصص پزشکی در هلند، مدارک لازم برای دریافت ویزا و پذیرش تحصیل داروسازی در هلند در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این نوشتار بررسی شد. یکی از بهترین رشته های تحصیلی در هلند رشته داروسازی می باشد، از آنجایی که نظام آموزشی هلند بسیار معتبر بوده و نرخ بیکاری در این کشور درصد کمی دارد و تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور می تواند صورت بگیرد. مد نظر افراد بسیاری قرار دارد به همین دلیل تصمیم گرفتیم مسائل مهم راجع به تحصیل داروسازی در هلند به نگارش در آوریم تا راهنمایی مناسب برای شما بزرگواران قرار گیرد. اروپا شرایط ویزا را به نگارش در آوریم تا راهنمایی مناسب برای شما بزرگواران قرار گیرد. در این مقاله دانشگاه های داروسازی، هزینه های تحصیل، بورسیه تحصیل داروسازی، مدارک لازم برای اخذ پذیرش، شرایط دریافت ویزا و شرایط کار مورد بررسی قرار گرفت. انشاالله که توانسته باشیم پاره‌ای از ابهامات و سوالات شما را در خصوص تحصیل داروسازی در هلند پاسخ دهیم. اگر هم به اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز داشتید می توانید با مشاور های موسسه که شماره های تماس با آنها در سایت موسسه قرار گرفته است تماس حاصل نموده و مشاوره و راهنمایی های رایگان دریافت نمایید در صورت رضایت از مطالب بیان شده چنانچه مایل بودید به ما امتیاز ۵ ستاره را بدهید.

امتیاز 4.56 از 5 ( 8 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
کوثر سواری
سلام ممنون بابت مقاله مفیدتون. سوال من اینه که سطح زبان لازم برای رشته داروسازی در هلند چنده؟ و بازار کار پس از تحصیل در این رشته چقدر موفق هست؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب عزیز حداقل نمره ایلتس ۶ می باشد که پس از اتمام تحصیل شانس کاریابی بالا می باشد.
هلند
سلام ایا بعذ از فارغ التحصیلی در هلند امکان کار کردن در بقیه کشور های اروپایی ممکنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز مدرک شما بین المللی است و با توجه به اینکه بدون ویزا می توانید در اتحادیه اروپا در رفت و امد باشید این امکان وجود دارد.
سمر شیبانی
شرایط بورسیه تحصیلی رشته داروسازی در هلند چگونه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. دریافت بورسیه امری رقابتی است و بسته به شرایط دانشجو متفاوت است.
شیدا شیخی
سلام وقت بخیر من ۲۰ هستم و سطح زبانم خوبه میتونم برای تحصیل داروسازی هلند اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله، اما قبل از آن باید در آزمون ورودی دانشگاه قبول شده و با زبان بومی این کشور نیز آشنا باشید.
فرهاد
سلام وقت بخیر ایا داخل اروپا میشه برای داروسازی به زبان انگلیسی بدون نیاز به ازمون ورودی تحصیل کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، در صورتی که دوره های پیش پزشکی را پشت سر بگذارید شانس تحصیل در رشته داروسازی را خواهید داشت.
بهرامی
سلام و وقت بخیر من میخواستم بپرسم که حدود هزینه های تحصیل برای رشته داروسازی هلند چقدر هستش؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز تحصیل در این کشور ۱۵ تا ۲۰ هزار یورو در سال هزینه دارد.
علیرضا قدری
سلام عرض ادب من ۲۰ ساله هستم و دوس دارم برای تحصیل داروسازی در هلند اقدام کنم چه شرایطی باید داشته باشم؟ سطح زبانم متوسطه میتونم دوره زبانم رو هم تو هلند کامل کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. در صورتی که بتوانید حداقل مدرک زبان آیلتس 6 ارائه نمایید و بتوانید در آزمون ورودی دانشگاه های این کشور قبول شوید امکان دریافت پذیرش در این رشته را خواهید داشت. در صورتی که سطح زبان شما کمتر باشد شانس دریافت ویزا برای دوره های زبان بسیار پایین تر خواهد بود.
سوره
سلام و عرض ادب. من اگر در هلند داروسازی بخونم و بعد بخوام در کشور اتریش مشغول به کار باشم، نیاز هست که مجددا معادل سازی صورت بگیره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. مدرک شما مورد تایید کشور اتریش می باشد اما برای کار حتما باید زبان آلمانی بلد باشید.
ساحل
سلام و خداقوت. خیلی ممنون از مقاله خوب و ویدیوهای عالیتون. من 31 سالمه و ارشد علوم کامپیوتر دارم و 4 سال تو این زمینه فعالیت داشتم و به تازگی شرکتی رو هم با همسرم به ثبت رسوندم. اگر بخواهیم برای هلند اقدام کنیم و فعالیتمون رو اونجا انجام بدیم، آیا مسری وجود داره؟ یه پسر 4 ساله هم داریم و دوست داریم پروسه خیلی طولانی نباشه.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، شما می توانید با ارائه یک ایده جدید از طریق روش نوآفرینی اقامت هلند را بدست آورده و با خانواده وارد این کشور شوید.
امیرمحمد
با سلام آیا می توان با زبان انگلیسی در رشته پزشکی در هلند تحصیل کرد ؟ آیا آزمون ورودی دارد ؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد که نیاز به قبولی در آزمون ورودی می‌باشد.
فرزانه
سلام وقت بخیر آیا برای کالج زبان در هلند شما پذیرش دارید که در ابتدا زبان بخونیم و بعد وارد دوره های داروسازی بشیم؟ و آیا میشه با زبان انگلیسی هم تحصیل کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز برای تحصیل در هلند بایستی حداقل مدرک ایلتس ۶ داشته باشید.
Ahllam
با سلام خسته نباشید من اکنون مقیم امارات هستم و لیسانس داروسازی در امارات به اتمام رساندم، پروسه ی اقدام برای لیسانس داروسازی در هلند برای بنده چگونه است، علاوه بر این من فقط یه کسال گپ تحصیلی دارم آن هم بین دیپلم تا لیسانس و می‌توانم با ارائه مدارک آن را توجیه کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز مدارک دانشگاه مبدا بایستی بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
نیکا
سلام روزتون به خیر برای تحصیل در رشته داروسازی در هلند باید که مدرک آیلتس با چه نمره ای داشته باشیم؟ دانشگاهی هم هست که تافل قبول کنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. به طور معمول شما برای تحصیل در هلند حداقل باید مدرک زبان آیلتس 6 الی 6.5 را ارائه نمایید. ما توصیه میکنیم مدرک زبان آیلتس ارائه شود.
نسرین
سلام و خسته نباشید. برای تحصیل در رشته داروسازی در هلند، آیا معدل ۱۲دیپلم تجربی هم میتونه اقدام کنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. معدل شما پایین است و بعید است بسیاری از دانشگاه ها بپذیرند اما تا مدارک ارسال نشود نمیتوان نظر قطعی داد.
انحاری
سلام وقت شما بخیر من ۲۵ سالمه لیسانس علوم آزمایشگاهی خوندم زباتم در حد ۶ یا ۶/۵ هست می تونم اقدام کنم ؟ متاهل هستم همسرم می تونن همراه من باشن و کار کنن اونجا؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز امکان اقدام وجود دارد.
سلین
سلام من دانشجوی سال اخر رشته شیمی کاربردی هستم امکان اینکه بتونم برای مدرک فوق لیسانس داروسازی هلند اقدام کنم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در نظر داشته باشید برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی نیاز به شرکت در آزمون‌های ورودی می‌باشد بهتر است ابتدا برای یک رشته مرتبط پذیرش بگیرید و سپس در محیط در آزمون ورودی شرکت کنید.
مشاوره رایگان