تحصیل داروسازی در آمریکا

16 نظر

همان‌طور که می دانید تحصیل پزشکی در آمریکا و نیز تحصیل در زیرشاخه های رشته پزشکی همچون رشته داروسازی در آمریکا یکی از پرطرفدارترین موضوع محسوب می شود. و با توجه به موضوعاتی همچون میزان درآمد داروسازی در آمریکا همه ساله تعداد بسیاری از متقاضیان ادامه تحصیل داروسازی در آمریکا برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام می نمایند. از آن جایی که آمریکا در زمینه ی تولیدات ناخالص داخلی جزء کشورهای پیشرفته و رتبه برتر دنیا قرار دارد و از جهت دیگر هم از نظر اقتصادی بسیار عالی عمل نموده است، دانشجویان زیادی در سراسر جهان علاقمند به تحصیل در آمریکا هستند که بعد از اتمام تحصیل در رشته داروسازی وارد بازار کار این کشور شوند. بر همین اساس در این نوشتار قصد بر بررسی شرایط کلی تحصیل داروسازی در آمریکا و تحصیل تخصص پزشکی در آمریکا و... داریم. شما عزیزان می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان و بهره مندی از متخصصین امر مهاجرت با تلفن های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید.

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در خارج از کشور


 

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرارداده ایم به شرح زیر می باشند:

تحصیل داروسازی در آمریکا

بررسی شرایط تحصیل داروسازی در آمریکا

شرایط و روشهای پذیرش برای تحصیل داروسازی و نیز معادل سازی مدرک در آمریکا برای ورود به مشاغل گوناگون در ایالات متحده از شرایط دانشجویان بین المللی در کشورهای مختلف متفاوت است. شرایط تحصیل داروسازی در آمریکا و نیز تحصیل در رشته پزشکی از جمله موضوعاتی هستند که طرفداران بسیاری از سراسر دنیا را جذب می نمایند. برخی از دانشکده های داروسازی آمریکا ترجیح می دهند دانشجویانی را که دارای مدرک لیسانس داروسازی هستند ثبت نام کنند در حالی که برخی دیگر این شرایط را ندارند.دانشجویان برای تحصیل در رشته داروسازی در آمریکا در ابتدا یک دوره دوساله و بعد از آن یک دوره چهارساله می‌گذرانند همان‌طور که مطرح شد رشته داروسازی از جمله رشته‌ های محبوب در میان دانشجویان بین المللی است. بر این اساس طبق سیستم آموزشی آمریکا دانشجویان برای ورود به این رشته می بایست در ابتدا از نمره قبولی در آزمون ورودی دانشگاه ها برخوردار شوند همچنین دانشجویان و متقاضیان برای تحصیل در رشته داروسازی می بایست مدرک زبان معتبر آیلتس و یا تافل را برای اثبات سطح زبان خود ارائه نمایند.

در این عکس اطلاعاتی کلی از کشور آمریکا مشاهده می کنید

معرفی دانشگاه های داروسازی در آمریکا

از آنجا که کشور آمریکا از سیستم و نظام آموزشی قدرتمندی برخوردار است دانشگاه های سراسر این کشور برای ادامه تحصیل داروسازی در خارج از کشور از رتبه های برتری در سراسر جهان برخوردار هستند. به عنوان مثال دانشگاه هایی همچون هاروارد و میشیگان و یییل و... از برترین دانشگاه های دنیا در رشته های گوناگون به شمار می آیند. از رتبه های برتر جهانی برخوردار هستند در ادامه برترین دانشگاه های آمریکا در رشته داروسازی رادر جدول زیر طبقه بندی نموده ایم:

نام دانشگاه

رتبه جهانی

دانشگاه هاروارد

3

دانشگاه کالیفرنیا

11

دانشگاه میشیگان

20

دانشگاه پوردو

100

دانشگاه ییل

15

دانشگاه هاپکینز

21

دانشگاه کارولینای شمالی

83

دانشگاه مینه سوتا

156

هزینه تحصیل داروسازی در آمریکا

هزینه تحصیل داروسازی در آمریکا ازجمله مهم ترین دغدغه های متقاضیان بین المللی محسوب می‌شود بنابراین در این قسمت مطالبی را در خصوص هزینه تحصیل در آمریکا در دانشگاه های داروسازی در خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد. در رابطه با این موضوع می توان گفت هزینه های تحصیل داروسازی در آمریکا بسته به نوع دانشگاه متغیر می باشد به صورت میانگین می توان گفت تحصیل رشته داروسازی در حدود سالانه ۲۳۰۰۰ دلار تا ۱۰۳۰۰۰ دلار آمریکا متفاوت می باشد. در رابطه با هزینه های زندگی در آمریکا برای دانشجویان بین المللی نیز می‌توان گفت این هزینه ها برای یک دانشجو در حدود ماهانه ۱۰۰۰ دلار تخمین زده می شود.

تحصیل پرستاری در آمریکا

این مقاله را از دست ندهید: تحصیل پرستاری در آمریکا

در این مقاله ما جوانب تحصیل پرستاری در آمریکا را به شما خواهیم آموخت.

بررسی چند بورسیه داروسازی آمریکا

به طور کلی ادامه تحصیل داروسازی در خارج و به ویژه تحصیلات در آمریکا برای دانشجویان بین المللی گران بوده و متقاضیان مجبور به پرداخت هزینه فراوان می باشند، اما با این وجود بورسیه های تحصیلی فراوانی همچون بورسیه داروسازی آمریکا و نیز بورسیه هایی برای تحصیل رایگان پزشکی در آمریکا برای کمک به دانشجویان بین المللی در دسترس قرار دارد. تقریباً همه دانشگاه ها برنامه های بورس تحصیلی دارند که اکثر آنها برای دانشجویان بین المللی قابل استفاده است. البته لازک به ذکر است که در بسیاری از موارد برای دریافت بورسیه داروسازی آمریکا لازم است متقاضیان در آزمون SAT یا آزمون ACT شرکت نموده و نمره مناسب دریافت نمایند. بر اساس کمیسیون فولبرایت، بیشتر از ۶۰۰ دانشگاه آمریکایی بورس ها و کمک هزینه های تحصیلی به ارزش بالای ۲۰ هزار دلار را به دانشجویان بین المللی ارائه می نمایند. در جدول زیر نام برخی از این بورسیه ها را مشاهده می نمایید:

نام بورسیه

میزان بورسیه

Dean’s Pharmaceutical Sciences Scholarships for International Students

بالای 5000 لار

CVS Health Minority Scholarship for Pharmacy Students

800 دلار

American Foundation for Pharmaceutical Education Scholarships

پوشش بخشی از هزینه های تحصیل

 

  • بورسیه  you are welcome her: این بورسیه تحصیلی آمریکا نه تنها رشته داروسازی بلکه همه رشته ها و دانشگاه های کشور ایالات متحده را در بر می گیرد و افراد در صورتی می توانند از آن استفاده کنند که یک مقاله یا ویدیویی که نشان دهنده تبادلات فرهنگی آنها باشد را ارسال نمایند تا ماهیانه هزار دلار در زمان تحصیل دریافت کنند.
  • بورسیه اوتیسم دیوید پ.شاپیرو: این بورسیه همانگونه که از نامش پیداست به دانشجویان مبتلا به اتیسم اعطا می شود و مبلغ آن هزار دلار برای هر ترم خواهد بود و تا مدت زمان تحصیل آنها، قابل تمدید می‌باشد.
  • بورسیه اسکولارشیپ کارش: این بورسیه تحصیلی که ارائه دهنده آن دانشگاه دوک می باشد به دانشجویان بین المللی در طول تحصیل شان ارائه می شود و مبلغ آن ۱۵۰۰ دلار در هر ماه می باشد. افرادی می‌توانند از این بودجه برخوردار شوند که رزومه علمی بالا، مدرک آیلتس با حداقل نمره 7، فعالیت پژوهشی و علمی گسترده ای داشته باشند.
  • بورسیه مراقبت های آینده Tylenol: منابع مالی این بورسیه از سوی McNeil Consumer Healthcare حمایت می شود و برای دانشجویان در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در دسترس است. افرادی که دارای برتری علمی پژوهشی و تحقیقی با نمرات و رزومه عالی داشته باشند واجد شرایط استفاده از این بورسیه می شوند. همچنین دانشجویان باید ساکن یکی از ایالات پورتوریکو یا واشنگتن دی سی نیز باشند.
  • بورسیه رهبری دانشجویان انجمن داروسازان آمریکا: افرادی که قبلاً رزومه علمی بالای خود را نشان داده باشند که شامل یک کتاب و یا مقاله علمی در این زمینه باشد، همچنین موفق به کسب معدل ۲.۷۵ در مقیاس ۴.۰ در سال دوم، سوم و چهارم شده باشند می توانند برای این نوع بورسیه، درخواست دهند تا ۱۰ هزار دلار برای هر ترم دریافت نمایند.

مدت زمان تحصیل داروسازی در امریکا در مقاطع مختلف

دارو سازی یکی از رشته های بسیار پرطرفدار نه‌تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان می باشد که سلامت جوامع انسانی بر پایه آن نهاده شده است. افراد می توانند در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل در رشته داروسازی را انتخاب کرده و وارد دانشگاه های آمریکا شوند. به طور کلی مدت زمان تحصیل داروسازی در آمریکا این گونه است که افراد با چهار سال تحصیل، مدرک کارشناسی را دریافت کرده و سپس برای تحصیلات تکمیلی دکترا باید شش سال دیگر به تحصیل بپردازند. البته اتمام دوره کامل داروسازی تا 14 سال ادامه دارد.

مدارک مورد نیاز برای اپلای رشته داروسازی در آمریکا

برای بهره مندی از این فرصت استثنایی یعنی تحصیل در رشته داروسازی کشور آمریکا باید افراد برای اپلای آمریکا، مدارک مورد نیاز دانشگاه های این کشور را ارائه دهند. برای تکمیل مدارک مورد نیاز برای اپلای رشته داروسازی در آمریکا، در ابتدای راه افراد باید فرم های مربوط به درخواست خود را تکمیل کرده سپس به ارائه مدارکی که در ادامه آمده است بکوشند:.

  • مدرک دیپلم دبیرستان
  • ریز نمرات ۱۲ ساله متقاضی
  • مدرک لیسانس در رشته زیست شیمی و یا شیمی آلی
  • مدرک آیلتس با حداقل نمره ۶.۵ الی ۷ یا مدرک تافل با حداقل نمره ۸۰ الی ۱۰۰
  • رزومه علمی
  • توصیه نامه
  • انگیزه نامه
  • قبولی در آزمون PCAT با کسب نمره ۵۰ به بالا
  • بیمه درمانی
  • پاسپورت
  • مدارک هویتی از جمله: شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و غیره
  • عکس گذرنامه ای
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه

 

مدرک زبان مورد نیاز اپلای داروسازی در آمریکا

یکی از مزایای تحصیل در کشور آمریکا این است که به غیر از زبان انگلیسی نیازی به مهارت در زبان دیگری وجود ندارد و تحصیل در دانشگاه های و همه رشته های این کشور به زبان انگلیسی صورت می پذیرد. پس بدیهی است که متقاضیان ورود به دانشگاه های ایالت متحده نیز باید به زبان انگلیسی مسلط باشند. لازم به ذکر است که یکی از شروط اصلی و مهم برای ورود به رشته داروسازی کشور آمریکا دارا بودن مدرک زبان می باشد. در خصوص مدرک زبان مورد نیاز اپلای داروسازی در آمریکا باید گفت: دو مدرک مورد تایید این کشور یعنی آیلتس و تافل کلید ورود افراد به دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته داروسازی هستند. در واقع رشته داروسازی زمانی به افراد ارائه می‌شود که آنها بتوانند مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5 که البته ممکن است برای دانشگاهی بالاتر و به ۷ برسد، تافل با حداقل نمره ۸۰ الی ۱۰۰ را دارا بوده و به دانشگاه مورد نظر ارائه دهند.

تحصیل تخصص داروسازی در آمریکا

تحصیل تخصص داروسازی در آمریکا یکی از رویاها و اهداف افرادی است که به این رشته علاقه دارند چرا که دانشگاه های آمریکا خدمات آموزشی خود را در بالاترین حد و مطابق با استانداردهای ایده‌آل جهانی ارائه می دهند. برای رسیدن به تخصص رشته داروسازی باید ۷ سال به تحصیل در کشور آمریکا پرداخت و بعد از این هفت سال است که مدرک دکترای این رشته به افراد اعطا می شود. اگر بخواهیم شرح دقیق تری از این موضوع دهیم باید بگوییم که متقاضی ابتدا در یک دوره چهار ساله لیسانس به تحصیل پرداخته و بعد از اتمام و کسب موفقیت در آن وارد دوره دو ساله و سپس یک ساله می شود که در نهایت به وی مدرک دکترا اعطا می گردد. البته این مدرک دکترا با مدرک کارشناسی ارشد در ایران معادل سازی می شود و اگر افراد بخواهند دکترای مطابق کشور ایران را اخذ نمایند باید به طور کلی ۱۴سال به تحصیل در این رشته بپردازند. افراد برای رسیدن به تخصص رشته داروسازی، در ابتدا میبایست یکی از رشته های زیست شناسی، شیمی و شیمی آلی را انتخاب کرده و در سال سوم آزمون ورودی رشته داروسازی را شرکت کنند و اگر در این آزمون موفق شوند می‌توانند رسماً وارد رشته داروسازی در کشور آمریکا شوند. در ادامه متقاضیان می توانند گرایش های دیگری را در مقطع دکترای داروسازی آمریکا انتخاب کنند که شامل داروسازی هسته‌ای، داروسازی انکولوژی و داروسازی درمانی می شود و اینگونه است که افراد در تحصیل تخصص داروسازی در آمریکا موفق خواهند شد.

 

تحصیل داروسازی در آمریکا و مدارک لازم برای اخذ پذیرش و ویزا

بدیهی است که علاقه مندان به تحصیل داروسازی در آمریکا می بایست با در دست داشتن مدارک لازم برای اخذ پذیرش از رشته داروسازی در دانشگاه های آمریکا اقدام نمایند این مدارک عبارتند از:

تحصیل دکترا در اتریش

  • نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه موردنظر در رشته داروسازی
  • ارائه نامه تمکن مالی برای هزینه های یک سال تحصیل و زندگی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • فرم های تکمیل شده مربوط به ویزا
  • ریز نمرات و مدارک تحصیلی در مقاطع قبل
  • عکس پاسپورتی
  • مدارک هویتی مانند شناسنامه
  • مدرک زبان
  • رزومه
  • انگیزه نامه

انتخاب دفتر مهاجرتی

گالری ویزاها

بازار کار داروسازی در آمریکا

طبیعی است این همه جایگاه و ارزش و اعتبار رشته داروسازی در آمریکا بازار کار ایده آلی را در پس پرده برای افراد در پی داشته باشد. با توجه به اهمیت داروسازی در حیات انسان ها، کشور آمریکا بستر مناسبی را برای رشد و شکوفایی فارغ التحصیلان در این رشته می باشد. زیر شاخه رشته پزشکی در آمریکا موجب می شود تا پس از تایید صلاحیت از نهاد AsHP، فارغ التحصیلان وارد بازار کار شوند. البته نمی توان این موضوع را کتمان کرد که بسیاری از کارفرمایان آمریکایی به دنبال استخدام یک شخص بومی این کشور می باشند تا اینکه افراد غیر بومی را انتخاب کنند. پس در این میان است که تلاش و پشتکار افراد به همراه دانش آنها، می باشد که کمک خواهد کرد تا پس از تحصیل در رشته داروسازی آمریکا، فورا جذب بازار کار در این کشور شوند.

با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید.

کار در جمهوری چک

شرایط کار و اخذ اقامت پس از تحصیل داروسازی در آمریکا

نحوه اخذ اقامت پس از تحصیل در آمریکا برای دانشجویان بین المللی به خصوص فارغ التحصیلان تخصص پزشکی در آمریکا و رشته هایی همچون داروسازی در آمریکا موضوعی بسیار مهم است که همواره مورد توجه افراد قرار می گیرد. در خصوص چگونگی اقدام برای دریافت اقامت پس از اتمام دوره تحصیلی دانشجویان، لازم است بگوییم که فارغ التحصیلان پس از پایان دوره تحصیلی خود می بایست طی فرصت ۶۰ روزه نوع اقامت خود را به یکی از انواع اقامت کاری و یا تحصیلی تبدیل نمایند. با توجه به میزان درآمد داروسازی در آمریکا رایج ترین و محبوب ترین روش اخذ اقامت پس از تحصیل در این رشته در آمریکا اشتغال به کار در این کشور می باشد. با اقدام از این طریق افراد پس از گذشت ۵ سال از دریافت اقامت دائم، درخواست تابعیت و پاسپورت آمریکا را ارائه نمایند. در ادامه می بایست به این نکته اشاره نماییم که متقاضیان کار در زمینه داروسازی در آمریکا می بایست به طور دقیق مراحل مهاجرت تحصیلی به معادل سازی مدرک داروسازی در آمریکا را مورد بررسی قرار دهند.

⬅️ چنانچه علاقمند به اطلاعات بیشتر درباره تحصیل داروسازی در آمریکا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

پیشنهاد می گردد جهت اطلاع از روش های قانونی مهاجرت جهت اتخاذ تصمیمات صحیح در این زمینه محصول راهنمای گام به گام اخذ اقامت ارائه شده توسط مدیر موسسه ملک پور را مشاهده نمایید و با آگاهی کامل جهت مهاجرت خود تصمیم گیری نمایید.

گام به گام تا اخذ اقامت


پرسش و پاسخ به سوالات متداول درباره تحصیل داروسازی در آمریکا

هزینه تحصیل داروسازی در آمریکا چقدر است؟

به صورت میانگین می توان گفت تحصیل داروسازی در آمریکا در حدود سالانه ۲۳۰۰۰ دلار تا ۱۰۳۰۰۰ متغیر می باشد.

هزینه زندگی دانشجویی در آمریکا به صورت ماهانه چه میزان می باشد؟

این هزینه ها برای یک دانشجو در حدود ماهانه ۱۰۰۰ دلار تخمین زده می شود.

فرصت تبدیل نوع اقامت تحصیلی به اقامت کاری در آمریکا پس از فارغ التحصیلی چه مدت می باشد؟

 فارغ التحصیلان در آمریکا می بایست طی فرصت ۶۰ روزه نوع اقامت خود را به یکی از انواع اقامت کاری و یا تحصیلی تبدیل نمایند.

پس از گذشت چه مدت از دریافت اقامت دائم در آمریکا می توان برای اخذ پاسپورت درخواست نمود؟

افراد پس از گذشت ۵ سال از دریافت اقامت دائم، درخواست تابعیت و پاسپورت آمریکا را ارائه نمایند.


_____________سخن پایانی درباره تحصیل رشته داروسازی در آمریکا__________

به‌ طور کلی نحوه دریافت پذیرش و تحصیل داروسازی در آمریکا و موضوعاتی همچون تحصیل رایگان پزشکی در آمریکا، بورسیه داروسازی آمریکا و چگونگی دریافت درآمد داروسازی در آمریکا در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفت. لازم به ذکر است که دانشجویان برای اخذ پذیرش داروسازی در دانشگاه های آمریکا می بایست شرایط خاصی را فراهم نمایند. از آن جا که اخذ پذیرش در این رشته بسیار رقابتی است، نیاز است دانشجویان به مدارک و شرایط لازم توجه کافی داشته باشند. به علاوه در رابطه با هزینه های تحصیل و زندگی در آمریکا برای دانشجویان بین المللی می‌توان گفت این هزینه ها به نسبت بسیاری از کشورها بالاتر بوده و دانشجویان می بایست از قبل در خصوص نحوه پرداخت این هزینه ها برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند بر این اساس شما عزیزان می‌توانید برای اخذ راهنمایی از کارشناسان ارشد در خصوص تحصیل در رشته داروسازی در آمریکا و کشورهای اروپایی همچون فرانسه، آلمان، اسپانیا، ... و دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید در پایان همین مقاله سؤالات و پرسش های خود را مطرح نموده تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشند.

امتیاز 5 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
محمد امین
ضمن تشکر از اطلاعات سایت خوبتون سوالی که داشتم با مدرک کارشناسی ایران چطور میتونم تو آزمون داروسازی آمریکا شرکت کنم و با قبولی بتونم پذیرش بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.
سحر
سلام، آیا مدرک داروسازی ایران در آمریکا مورد قبول است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ مجوز کار در امریکا بایستی مدرک شما معادل سازی شود.
مرجان زند
سلام روز بخیر برای تحصیل داروسازی آمریکا میخواستم بدونم مدرک زبانی که باید ارائه بدیم چی باید باشه در حد آیلتس 5.5 کمه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. خیر سطح 5.5 برای تحصیل داروسازی سطح مناسبی نمی باشد و حداقل باید در سطح 6 الی 6.5 باشید.
زهرا زاهد
با عرض سلام من تحصیلی میخوام اقدام کنم خیلی سرمایه زیادی ندارم میشه کار دانشجویی هم بکنم؟ چقدر درآمد کار دانشجویی هست میتونم هزینه های زندگی رو تامین کنم باهاش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز اجازه کار دانشجویی هم خواهید داشت اما این درآمد به شرایط کار شما بستگی دارد و معمولا نمی تواند همه هزینه های تحصیلو زندگی شما را تامین کند.
دیار
سلام وقت بخیر برای ازمون sat باید مدرک زبان داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، نیازی به ارائه مدرک زبان برای شرکت در آزمون SAT نمی باشد.
مهیار
با سلام آیا در صورتی که برای دوره کارشناسی در کانادا اقدام کنم در ادامه امکان اینکه در آزمون داروسازی امریکا شرکت کنم و در صورت قبولی میتونم برای امریکا اقدام کرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز امکان اقدام برای تحصیل داروسازی را خواهید داشت اما دقت داشته باشید که باید مجددا برای ویزای آمریکا اقدام داشته باشید.
محمدرضا درخشان
سلام وقت بخیر آیا شرایط سنی برای پذیرش در فوق لیسانس دارو سازی داریم؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که در این کشور حضور داشته باشید خیر ولی اگر گپ تحصیلی بالایی داشته باشید پذیرش و ویزا با ریسک همراه خواهند بود.
سلام من 27 سالمه سطح زبانم درحد آیلتس ۷هست و برای داروسازی میخوام اقدام کنم چه تمکنی موردنیازه و شهریهابه چه صورته؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. برای تحصیل در این رشته شما باید در آزمون های ورودی شرکت کنید و با توجه به گپ تحصیلی شانس شما کاهش می یابد. هزینه تحصیل بسته به دانشگاه حدود سالانه ۲۳۰۰۰ دلار تا ۱۰۳۰۰۰ دلار می باشد و معمولا حدود 20 هزار دلار هم بابت هزینه های زندگی باید در نظظر داشته باشید.
رضا مجتهد
درود. برای تحصیل در رشته داروسازی، ابتدا باید مثل کانادا ابتدا دروس علوم پایه در مقطع لیسانس میل بیولوژی رو تموم کنید؟ امکان اپلای مستقیم وجود نداره؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز گذراندن ۴ سال دوره‌های ساینس الزامی می‌باشد.
علی سواری
سلام وقتتون بخیر من دانشجوی ترم اخر داروسازی هستم و سابقه کار پاره وقت دارم ایلتس 6 میتونم بیارم و تمکن مالی خوبی دارم از نظر شما برای ادامه تحصیل در رشته داروسازی در امریکا شانس دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط سنی شما مطرح نشده است در صورت داشتن گپ تحصیلی پایین می‌توانید اقدام نمایید.
علی
سلام، آیا با دیپلم ایران میتوان برای تحصیل داروسازی در آمریکا اقدام نمود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، البته قبل از تحصیل در رشته داروسازی باید یک لیسانس دریافت نمایید و پس از قبولی در آزمون ورودی وارد دانشگاه های آمریکا در رشته داروسازی شوید.
Gohar
سلام خسته نباشيد با مدرك دارو سازي ايران ايا ميشه اونجا مشغول به كار شد؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. در صورتی که مدرک خود را معادلسازی نمایید میتوانید مشغول به کار شوید.
بردیا
سلام. وقتتون به خیر و خسته نباشید. من در مجارستان داروسازی خوندم، آیا برای ادامه این رشته و کار در آمریکا در زمینه، احتیاج به معادلسازی دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله نیاز به معادلسازی می باشد.
مهسا
سلام و خسته نباشید. اگر دیپلم ریاضی داشته باشیم هم میتونیم برای خوندن داروسازی آمریکا اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، ممنوعیت و محدودیتی برای دانشجویان با مدرک دیپلم ریاضی وجود ندارد.
نازنین
سلام وقت بخیر برای خواندن دارو سازی در آمریکا ایا باید حداقل معدل خاصی داشته باشیم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. محدودیت معدلی در نظر گرفته نشده ولی باید در آزمون های ورودی قبول شوید.
علیرضا احمدی
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر ببخشید هزینه تحصیل سالانه داروسازی چقدر میشه ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار در سال
مشاوره رایگان