تحصیل حسابداری در خارج از کشور

24 نظر

تحصیل حسابداری در خارج از کشور

تحصیل حسابداری در خارج از کشور، موقعیت های شغلی رشته حسابداری و علوم انسانی در کشورهای دیگر و پیش نیازهای لازم جهت تحصیل در رشته حسابداری در خارج از کشور به همراه انتخاب بهترین کشور اپلای رشته حسابداری در این مقاله مورد بررسی و مطالعه علمی قرار گرفته است. شرایط تحصیل حسابداری در خارج از کشور چیست؟ چگونه می توان با مدرک حسابداری، در کشورهای دیگر فعالیت داشت و به موفقیت رسید؟ پیش نیازهای تحصیل حسابداری در خارج از کشور و اشتغال در این زمینه و یا سایر رشته های علوم انسانی مانند حقوق چه می باشد؟ پاسخ به سوالات همراهان عزیز در خصوص تحصیل حسابداری در خارج از کشور و موقعیت های شغلی آن، هدف و انگیزه اصلی نگارش این مقاله بوده است. بسیاری از افراد که در رشته های علوم انسانی نظیر حسابداری و حقوق تحصیل کرده اند، قصد مهاجرت و اشتغال در کشورهای دیگر را دارند. اما با توجه به محلی بودن این رشته ها، نگرانی زیادی بابت وضیت اشتغال خود در رشته های حسابداری و حقوق و نظایر آن در خارج از ایران دارند. در صورت همراهی ما تا انتهای این مقاله، می توانید بسیاری از نکات راهگشا در پروسه مهاجرت تحصیلی و یا کاری در رشته حسابداری را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات دقیق تر و یا تعیین وقت مشاوره با مشاورین ارشد موسسه ملک پور (MIE)، پیشنهاد می شود که با تلفن های این موسسه تماس گرفته و ضمن دریافت وقت مشاوره آنلاین، از مشاوره تلفنی رایگان این موسسه نیز بهره مند شوید. همچنین به شما این امکان داده شده است تا با تکمیل فرم تماس از سوی مشاورین برجسته موسسه تماس تلفنی دریافت کرده و مورد مشاوره رایگان تلفنی قرار گیرید. در مقاله پیش رو به مباحث حسابداری تحت عناوین ذیل می پردازیم:

  • تحصیل حسابداری در خارج از کشور و شرایط عمومی آن
  • تحصیل حسابداری در خارج از کشور و موقعیت های شغلی آن
  • تحصیل حسابداری در خارج از کشور و میزان حقوق دریافتی
  • تحصیل حسابداری در خارج از کشور و پیش نیازهای آن
  • تحصیل حسابداری در خارج از کشور و روش های کاریابی
  • تحصیل حسابداری در خارج از کشور و دوره های آموزشی آن
  • سوالات متداول درمورد تحصیل حسابداری در خارج از کشور
  • تحصیل حسابداری در خارج از کشور و سخن پایانی

تحصیل حسابداری در خارج از کشورتحصیل حسابداری در خارج از کشور و شرایط عمومی آن

قوانین تحصیل حسابداری در خارج از کشور و فعالیت در این زمینه با قوانین کشور ایران متفاوت می باشد. در واقع می توان گفت رشته های حسابداری، حقوق و برخی از رشته های دیگر علوم انسانی، منطقه ای و محلی بوده و قواعد به کار گرفته شده در آن ها درکشورهای مختلف متفاوت می باشد. از این رو افرادی که در رشته های فوق دارای تحصیلات یا سابقه کاری می باشند، برای مهاجرت و تحصیل حسابداری در خارج از کشور و یا کار در این زمینه، عموماً دچار نگرانی و مشکل می شوند.

با استفاده از برخی روش ها و به کارگیری اصول و قواعد مورد نظر در حوزه تحصیل حسابداری در خارج از کشور و اشتغال در آن، می توان به موفقیت های چشمگیری در این زمینه تحصیلی و کاری در کشورهای خارج از ایران دست یافت. این موضوع برای سایر رشته های علوم انسانی نظیر حقوق که دارای قوانین محلی و منطقه ای می باشند نیز صدق می کند. برخی کشورها نظیر آلمان، فرانسه و انگلیس، مهد علوم انسانی بوده و با انتخاب مسیر صحیح می توان به موقعیت مناسب اجتماعی و شغلی با درآمد بالا در این کشورها دست یافت.

یکی از مهم ترین اصول در دستیابی به اهداف مهاجرتی خود، برنامه ریزی، قرارگیری در مسیر درست و تلاش در این مسیر می باشد. شما می توانید با به کارگیری توصیه های موسسه ملک پور که در ضمن مقاله به آن ها اشاره شده است، موفقیت خود را در تحصیل حسابداری یا اشتغال به آن در کشورهای دیگر تضمین نمایید.

فایل تصویری موسسه ملک پور در خصوص تحصیل حسابداری

فایل صوتی موسسه ملک پور در خصوص تحصیل حسابداری

تحصیل حسابداری در خارج از کشور و موقعیت های شغلی آن

موقعیت های شغلی و فرصت های بی شماری وجود دارد که به توانایی های مرتبط با داده های اقتصادی نیازمند می باشند. مشاغلی مانند حسابداری شرکتی، بانکداری سرمایه گذاری و مشاوره مدیریت از جمله مشاغلی می باشند که دارای فرصت های شغلی بسیار و درآمد زیاد می باشند. همچنین می توان به عنوان بازرس مالی در نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی مشغول به کار شد. برای علاقمندان به تحصیل حسابداری در خارج از کشور، محبوب ترین حرفه مرتبط با حسابداری، کار به عنوان یک حسابدار عمومی یا CPA می باشد. افراد فعال در حوزه CPA می توانند در تهیه فرم مالیات بر درآمد فدرال یا ایالتی، مدیریت دارایی، ارزیابی ریسک و مدیریت و انطباق مالی خدمات ارزنده ای را ارائه نمایند. درآمد متوسط یک حسابدار یا حسابرس در ایالات متحده آمریکا حدود 69350 دلار می باشد. این میزان درآمد برای مدیران ارشد مالی در آمریکا (CAO یا CFO) به متوسط 179000 دلار می رسد.

در کشورهای پیشرفته ای که دارای اقتصادی پویا می باشند، تقاضا برای استخدام حسابداران و علاقمندان به تحصیل حسابداری در خارج از کشور، زیاد می باشد. به طوری که در کشوری نظیر ایالات متحده آمریکا، پیش بینی می شود که رشد حرفه حسابداری از دیگر حرفه ها پیشی گرفته و تا سال 2026 به 10 درصد اشتغالزایی برسد. علت این امر را می توان در اهمیت سلامت نظام اقتصادی کشورها، نظارت بر مالیات ها و رشد در بازارهای جهانی دانست. از این در کشورهای پیشرفته نظیر آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس، نیاز به رشته حسابداری و رشته های مرتبط با تحصیل حسابداری در خارج از کشور رو به افزایش می باشد. بنابراین افرادی که تمایل به مهاجرت به آلمان از طریق کار دارند و یا قصد دارند که با مدرک حسابداری اقدام به مهاجرت به انگلستان از طریق کار نمایند، می توانند با خیالی آسوده از شرایط کاری این کشورها پروسه مهاجرت را پیگیری نمایند.

علاقمندان به تحصیل حسابداری در خارج از کشور، در صورت تمایل می توانند در مواضع غیرسنتی مانند تحلیل گر مشاغل، کارآفرین، متخصص روابط سرمایه گذار، مدیر تجارت و یا متخصص فناوری اطلاعات مشغول به کار شوند. در جدول ذیل، توضیح مختصری از هر یک از این مشاغل ارائه شده است. لازم به ذکر است که اشتغال در مشاغل یاد شده در این بخش، نیازمند شرکت در دوره های آموزشی در دانشگاه ها یا مراکز آموزشی معتبر می باشد.

 

مشاغل غیرسنتی برای علاقمندان به تحصیل حسابداری در خارج از کشور

تحلیل گران مشاغل

علاوه بر کار با داده های اقتصادی، انواع دیگری از داده ها را برای ایجاد یک تصویر ترکیبی از تجارت خاص به کار می گیرند که بسیار در تصمیم گیری های تجاری شرکت ها مهم می باشد.

متخصصان روابط سرمایه گذاری

به ترجمه داده های اقتصادی یک شرکت خاص به ذینفعان یا سرمایه گذاران شرکت می پردازد.

متخصص فناوری اطلاعات

فعالان حوزه اقتصاد در انتقال فناوری به فرصت ها می توانند بسیار مفید باشند.

 

به طور کلی مشاغل حسابداری را می توان در چهار حوزه دسته بندی کرد:

 

دسته بندی مشاغل حسابداری و حسابرسی

مدیریت حسابداری

ارائه تجزیه و تحلیل و اطلاعات برای مدیران

حسابداران دولت و حسابرسان

ممیزی سازمان های مختلف دولتی

حسابداران عمومی

ارائه خدمات مالیاتی، حسابداری، مشاوره و حسابرسی برای شرکت ها، دولت ها، افراد و سازمان های غیر انتفاعی

حسابرسان داخلی

بررسی کنترل های داخلی سازمان برای تشخیص سوء مدیریت، عدم دقت و کلاهبرداری

 

تحصیل حسابداری در خارج از کشور و میزان حقوق دریافتی

متقاضیان تحصیل حسابداری در خارج از کشور می توانند انتظار دریافت حقوق مناسبی از رشته کاری خود در آینده داشته باشند. چرا که معمولاً متوسط حقوق دریافتی حسابداران، از متوسط حقوق سایر مشاغل بیشتر می باشد. برای مثال، متوسط حقوق حسابداران در ایالات متحده آمریکا بر اساس سال های تجربه آن ها، در قالب جدولی ارائه شده است. توجه شما را به جدول ذیل جلب می نماییم:

 

سطح سال های تجربه حسابدار

متوسط حقوق

0-1 سال تجربه حسابداری

36.000 دلار

2-4 سال تجربه حسابداری

43.000 دلار

4-6 سال تجربه حسابداری

52.000 دلار

6-8 سال تجربه حسابداری

63.000 دلار

 

بر اساس مطالعات انجام شده، متوسط حقوق حسابدار عمومی (CPA) تقریباً 62.000 دلار در سال می باشد. البته تعیین دقیق این میزان، بستگی به نوع فعالیت حسابدار، محل کار شخص و میزان سابقه کاری وی دارد. چرا که میزان حقوق افرادی که در شرکت های بزرگ مشغول بوده و یا دارای سابقه کاری بیشتری می باشند، متفاوت است. حقوق دریافتی حسابرس نیز بر اساس تجربه شخص و اندازه شرکت محل کار وی متفاوت می باشد. در جدول ذیل، متوسط میزان دستمزد حسابرس بر اساس سابقه کاری وی در کشور آمریکا نمایش داده شده است.

 

سطح سال ها تجربه حسابرس

متوسط حقوق

1-0 سال سابقه حسابرسی داخلی

40.000 دلار

2-4 سال سابقه حسابرسی داخلی

49.000 دلار

4-6 سال سابقه حسابرسی داخلی

60.000 دلار

6-8 سال سابقه حسابرسی داخلی

70.000 دلار

 

با توجه به آنچه که در این بخش بررسی شد، می توان گفت که تحصیل حسابداری در خارج از کشور، در صورتی که در کشورهای پیشرفته و متقاضی این حرفه و در زمینه های مورد نیاز و پرکاربرد انجام گیرد، منجر به کسب فرصت های شغلی با درآمد مناسب و حتی بالا خواهد شد.

تحصیل حسابداری در خارج از کشور و پیش نیازهای آن

تحصیل حسابداری در خارج از کشور

 

علاقمندان به تحصیل حسابداری در خارج از کشور باید بدانند که وظایف پیچیده و مهمی بر عهده آن ها در منصب حسابداری و حسابرسی قرار دارد که نیازمند دقت فراوان می باشد. افراد علاقمند به تحصیل حسابداری در خارج از کشور باید مهارت های قوی در ریاضیات داشته باشند و از انجام تحلیل داده ها لذت ببرند. به طور کلی حسابداری و حرفه های مرتبط با آن، ترکیبی از حل مسئله و تجزیه و تحلیل داده ها می باشد. بنابراین لازم است که دقت و توجه خود به جزئیات و مهارت خود در تحلیل اطلاعات را افزایش دهند.

 

از دیگر پیش نیازها برای علاقمندان به تحصیل حسابداری در خارج از کشور و فعالیت در حوزه حسابداری و حسابرسی، تقویت مهارت های ارتباطی کلامی و کتبی می باشد. چرا که حسابداران باید نتایج تجزیه و تحلیل خود را به صورت گزارش، به بخش های مربوطه ارائه نمایند. از این رو تقویت مهارت های فردی و ارتباطی در این رشته تحصیلی و شغلی بسیار تأثیرگذار می باشد. ضمن اینکه تسلط بر نرم افزارهای به روز در این زمینه، می تواند موجب افزایش کارایی و بازدهی حسابداران و حتی افزایش سطح درآمد آن ها شود. 

تحصیل حسابداری در خارج از کشور و روش های کاریابی

تحصیل حسابداری در خارج از کشور

تحصیل حسابداری در خارج از کشور امری محال و ناممکن نیست. یکی از روش های ممکن برای علاقمندان به تحصیل حسابداری و کار در این زمینه، ارتباط با شرکت های بین المللی و خارجی می باشد که در همکاری با کشور ایران هستند. نکته قابل توجه در این روش، همکاری شرکت های مختلف خارجی با کشور ایران می باشد که طی تحریم های چند سال اخیر ایران به شدت کمرنگ شده است.

برای جستجوی کار در کشورهای دیگر می توان از سایت ها و مؤسسات کاریابی استفاده نمود. حدود 90 درصد از افراد جویای کار در کشورهای مختلف، از طریق مراجعه به وبسایت ها و مؤسسات کاریابی معرفی شده در مقالات متعدد موسسه ملک پور، شغل مورد نظر و مناسب خود را یافته اند. بنابراین پیشنهاد می شود که با مراجعه به مقالات مرتبط با کار که بر روی وبسایت رسمی موسسه موجود می باشد، با برنامه های کاریابی و وبسایت های معتبر فعال در این زمینه آشنا شده و از طریق آن ها اقدام نمایید. برای مثال در مقاله ذیل، نکات لازم در خصوص کاریابی در آلمان به عنوان کشوری که به علوم انسانی از جمله حسابداری توجه ویژه ای دارد، ارائه گردیده است.

 

تحصیل حسابداری در خارج از کشور

کاریابی در آلمان

تحصیل حسابداری در خارج از کشور و دوره های آموزشی آن

همانطور که گفته شد رشته حسابداری، مانند رشته حقوق و برخی از رشته های علوم انسانی، رشته هایی محلی و اصطلاحاً لوکال (Local) بوده و قوانین به کار رفته در آن ها، در تمامی کشورها یکسان نمی باشد. اما این به معنای عدم امکان تحصیل حسابداری یا اشتغال در آن در کشورهای دیگر نیست. بلکه در صورت برنامه ریزی و قرارگیری در مسیر صحیح، می توان به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست یافت. برای مثال افرادی که دارای مدرک تحصیلی حسابداری می باشند، می توانند با تحصیل در رشته های مالی و یا تجارت بین الملل، موقعیت های شغلی فراوان و پردرآمدی را برای خود فراهم سازند. چرا که تمامی شرکت های فعال در حوزه های مختلف، عموماً به یک حسابدار برای بررسی داده های مالی خود و حسابرسی شرکت نیازمند می باشند. از این رو، شما می توانید با شرکت در دوره های مالی و گذراندن واحدهای آموزشی لازم در این زمینه، توانایی و قابلیت های خود را افزایش داده و آن ها را در مسیر پیشرفت خود به کار گیرید. برای مثال با شرکت در دوره های حسابداری که در دانشگاه اقتصاد لندن (London School of Econimies) برگزار می شود، تبدیل به یک حسابدار جهانی شوید. از جمله رشته های پردرآمد که مرتبط با حسابداری بوده و متقاضیان تحصیل حسابداری در خارج از کشور می توانند به تحصیل در آن ها بپردازند، رشته های مدیریت مالی، مدیریت تجاری و MBA است که در صورت امکان مورد آخر، بهترین گزینه انتخابی می باشد.

تحصیل حسابداری در خارج از کشور

بسیاری از دانشگاه های معتبر در کشورهای مختلف، به ارائه دوره های حسابداری می پردازند. در جدول ذیل، به معرفی دوره حسابداری در معتبرترین دانشگاه لندن در زمینه حسابداری و مالی (London School of Economies) که از شهرت جهانی نیز برخوردار است، پرداخته می شود. شما می توانید با شرکت در این دوره ها و صرف هزینه مورد نیاز، قابلیت های خود را به سطح مورد نظر در کشور مقصد رسانیده و با دریافت حقوق بالا، هزینه های خود را جبران نمایید. برنامه های کاربردی برای مدرسه LSE 2020 در نوامبر 2019 افتتاح می شود. جزییات دوره های حسابداری 2019 این مدرسه در جدول ذیل نمایش داده شده است:

 

دوره های آموزشی

جزئیات آموزش در هر دوره

جلسه 1 (17  ژوئن- 5  ژوئیه 2019)

اصول حسابداری

گزارشگری مالی و ارتباطات شرکت

جلسه 2 (8 ژوئیه- 26 ژوئیه 2019)

حسابداری مدیریتی و کنترل مالی

آنالیز و ارزیابی تجاری

جلسه 3 (29 ژوئیه- 16 اوت 2019)

اصول حسابداری

اندازه گیری عملکرد برای تصمیم گیری

 

دوره ها برای یک جلسه از 2300 پوند شروع می شوند. دانش آموزانی که بیش از یک دوره را گذرانده باشند، واجد شرایط تخفیف با نرخ تخفیف ارائه شده در جدول ذیل می باشند. همچنین علاوه بر هزینه های هر جلسه، باید مبلغ 50 پوند هنگام ارسال درخواست پرداخت شود.

 

هزینه های سال 2019

نرخ دانشجو

نرخ استاندارد

یک جلسه

2300 پوند

3300 پوند

دو جلسه

3990 پوند

5800 پوند

سه جلسه

4650 پوند

7200 پوند

یک هفته دوره آمادگی زبان انگلیسی

690 پوند

690 پوند

 

تحصیل در دانشگاه فوق و یا دیگر دانشگاه های انگلیس، نیاز به اخذ ویزای تحصیلی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی و پروسه آن، پیشنهاد می شود که به لینک ذیل مراجعه فرمایید. تحصیل در فرانسه و یا مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل نیز به اخذ ویزای تحصیلی و مدارک ویژه خود نیازمند ی باشد.

تحصیل حسابداری در خارج از کشور

ویزای تحصیلی انگلیس

در مجموعه ویدئویی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت که توسط استاد ملک پور تهیه شده و برای اولین بار در خاورمیانه، به شرح و توضیح مفصل روش های مهاجرت به کشورهای مختلف پرداخته است، می توانید توضیحات مفصلی در خصوص شرایط تحصیل و کار در رشته های مختلف و در کشورهای گوناگون بدست آورید. همچنین با تهیه و مشاهده این مجموعه می توانید با چگونگی برنامه ریزی و اصول دستیابی به موفقیت در کار و زندگی خود که نشئت گرفته از تجربیات و مطالعات استاد ملک پور در این زمینه می باشد نیز آشنا گردید.

تحصیل حسابداری در خارج از کشورراهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

 

سوالات متداول در زمینه تحصیل حسابداری در خارج از کشور

پرسش: ✅بهترین کشور برای تحصیل حسابداری کدام است؟
پاسخ: کشورهای انگلستان، کانادا، استرالیا و فرانسه دارای شرایط مناسبی برای تحصیل حسابداری هستند.


پرسش: ✅بهترین دانشگاه های خارج برای تحصیل حسابداری کدامند؟
پاسخ: دانشگاه های هاروارد، اقتصاد و علوم سیاسی لندن، آکسفورد، کمبریج، ملبورن و ... از بهترین مراکز آموزشی برای تحصیل حسابداری در خارج از کشور است.


پرسش: ✅بیشترین تقاضای نیروی کار حسابدار در کدام کشورهای خارجی است؟
پاسخ: کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، اسپانیا و هلند تقاضای قابل توجهی برای استخدام حسابدار دارند.


پرسش: ✅حقوق پرداختی به حسابداران در خارج از کشور چقدر است؟
پاسخ: به عنوان مثال، کشور به حسابداران ساالیانه بین 30 تا 100 هزار دلار استرالیا، کشور هلند بین 35 تا 50 هزار یورو و کشور انگلستان 68 هزار پوند را به عنوان حقوق برای حسابداران در نظر گرفته اند.

 

_____________________ تحصیل حسابداری در خارج از کشور و سخن پایانی _____________________

تحصیل حسابداری در خارج از کشور، دوره های پیش نیاز جهت اشتغال در حسابداری و موقعیت های شغلی برای دانشجویان حسابداری در خارج از کشور در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. علاقمندان به تحصیل حسابداری در خارج از کشور می توانند با شرکت در دوره های آموزشی که در مدارس و دانشگاه های مختلف برگزار می شود، آماده ورود به بازار کار این کشورها باشند. شرکت های مختلف در کشورهای خارج به فارغ التحصیلان رشته حسابداری نیازمند می باشند. تقاضا برای استخدام حسابداران در کشورهای پیشرفته و متصل به بازارهای جهانی رو به افزایش می باشد. علاقمندان به تحصیل حسابداری در خارج از کشور می توانند در رشته های مرتبطی نظیر مدیریت مالی، MBA و... مشغول به تحصیل و کار شوند. در صورت تمایل به کسب اطلاع جهت تحصیل در رشته های مذکور و یا مشاوره در زمینه انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت و تحصیل حسابداری در خارج از کشور می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. همچنین با تکمیل فرم تماس بر روی وبسایت موسسه، می توانید جهت دریافت تماس و مشاوره تلفنی رایگان از سوی مشاوران موسسه ملک پور درخواست نمایید. در بخش انتهایی این مقاله نیز بخش "ثبت پرسش" محلی برای طرح سوالات شما و پاسخگویی مشاوران متخصص موسسه به آن ها می باشد.

امتیاز 4.8 از 5 ( 19 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Shiela.z
سلام و عرض ادب و احترام با تمام قلب و وجودم خدمت شما استاد گرانقدر و سخاوتمند آقای دکتر ملک پور بنده امروز ویدیو ی شما را در رابطه با حسابداری دیدم. اجازه دهید عرض کنم که با شنیدن جملات طلایی در رابطه با موفقیت، تمام سرخوردگی ها و نامهربانی ها بیادم آمد. اما باز هم در دل من نور امیدی روشن کردید. بودجه ی رفتن به انگلیس و ... ندارم. اما قلبم گرم شد که باز راهی هست... از خداوند خواستارم به برکت کلام پر مهر و پر انرژی اتان به شما و خانواده ی نازنین اتان سلامتی و شادکامی عطا فرماید. آمین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب خدمت شما همراه عزیز، از کلام پرمهر شما و اظهار لطفی که داشتید بسیار سپاسگزاریم. پیام زیبای شما خدمت جناب استاد ملک پور منتقل شد. خرسندیم که توفیق حاصل شد و توانستیم رضایت شما همراه عزیز را جلب نماییم. با آرزوی بهترین ها و موفقیت های بی انتها برای شما * مانا باشید *
رسول
سلام ممنونم از دکتر بابت توضیحاتشون🙏 اما فرمایشاتشون خیلی کلی بود و یکسری مواردی رو که شخص سوال کرده بود اصلا پاسخ داده نشد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، ممنون از توجه شما، دوره های بین المللی قطعاً در ارزش رزومه شما تأثیرگذار است و در کاریابی می تواند مفید فایده واقع شود اما بنا بر صحبت های جناب استاد، تحصیل در کشور مقصد و پیش رفتن با آموزش خاص کشور مقصد شانس شما را در یافتن شغلی با موقعیت بهتر افزایش خواهد داد. * مانا باشید *
Amirhossein
سلام و عرض ادب خدمت دکتر ملگ پور. من ویدئو شما را دیدم و باعث شد بسیار به من کمک کند چون من امسال می رم دانشگاه‌ و در رشته حسابداری تحصیل میکنم فقط یک سوال. به نطر شما من دانشگاه‌ چه زیرشاخه ای از حسابداری بخوانم تا برای گرفتن مهاجرت تحصیلی برای خارج برای من بهتر باشد؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما بسیار تخصیص در زمینه فیلدهای حسابداری می باشد تا راه های مهاجرت و اقدام به ان اما بصورت کلی رشته حسابداری در هر کشوری متفاوت است و شما نیازمند به گذراندن دوره های حسابداری در هرکشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید، هستید. پیشنهاد می کنم روی مهارت زبان انگلیسی در حین تحصیل حسابداری در دانشگاه هم کار کنید که بسیار به مهاجرت شما کمک می کند. موفق باشید
عطا حیدری
سلام مقاله شما در خصوص تحصیل حسابداری در خارج از کشور رو خوندم و واقعا جالب بود برام. راستش من خودم حسابداری خوندم و 4 سالی هست که تو بانک کار میکنم و فکر میکردم بتونم با این سابقه کار واسه ویزای جاب سیکر اقدام کنم اما با اطلاعاتی که شما ارائه فرمودین میبینم که شانس کار ندارم و باید تحصیلی برم. اگه بخوام مثلا مدیریت مالی یا بیزنس بخونم شانس دارم که بعدش تو آلمان کار پیدا کنم؟ و اینکه همسر و فرزندانم رو هم میتونم با خودم ببرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما بصورت کلی یکی از بهترین راه ها برای شما تحصیل و گذراندن دوره های مرتبط به حسابداری است که شانس کاریابی شما را بسیار افزایش می دهد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
هادی سالاری
سلام و عرض ادب آقای دکتر.من لیسانس حسابداری هستم اما بصورت حرفه ای حسابداری کار نکردم و بیشتر انبارداری و حسابداری انبار کار کردم.با توجه به اینکه 44 سال سن دارم آیا شانسی برای کار کردن در خارج از کشور دارم یا خیر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به رشته شما که قوانین آن در اروپا با ایران متفاوت است و سن بالای 40 سال برای اخذ ویزای کاری و جستجوی کاری از ریسک بالایی برخوردار هستید. اما با ارائه مدرک زبان و داشتن پشتوانه مالی می توانید با دوره های تحصیلی مثل دوره زبان وین اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
فرزاد کریمی
سلام روز بخیر ممنون از این مقاله عالی به نظر شما جهت تحصیل حسابداری در خارج از کشور بهتره خود رشته حسابداری ادامه تحصیل بدیم یا مثلا گرایش هایی مثل حسابرسی و مدیریت مالی؟ برای کار پس از تحصیل منظورم هست ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به اینکه هدف شما تحصیل است و به رشته خوتان هم علاقه دارید ادامه دادن همین رشته منطقی تر است. معمولاً کشورهای بزرگ و ثروتمند بازار کار مناسبی دارند و افراد تحصیل کرده خیلی سریع وارد بازار کار می شوند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود پس از انتخاب کشور روی رشته های تحصیلی تصمیم گیری نمایید. موفق باشید.
Ali
با سلام و عرض ادب...بنده 38 سالمه و از اونجایی که تازه شروع کردم به مطالعه زبان و البته کش و قوس‌های زیادی که مطالعه زبان دارد قاعدتاً زمان زیادی می یابد...حدود یک میلیارد تومان برای موضوع مهاجرت بودجه دارم...آیا با توجه به سن و ...حتما نیاز هست که زبان را ادامه بدهم یا بهتر و به صلاح و مقرون به صرفه است که دوره های زبان را در خارج از کشور گذراند.؟ البته فایلهای مهاجرت رو که محبت کردید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که می فرمایید کشورهای اروپایی برای شما مناسب است اگر از مدارک دانشگاهی بهره مند هستید با داشتن نمره زبان کشورهایی مثل هلند، دانمارک و سوئد گزینه خوبی هستند اگر نه بدون مدرک زبان برای کشور اتریش هم می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
پروری
سلام.وقتتون بخیر من ارشد حسابداری رو دارم از دانشگاهدالزهرا تهران تموم میکنم. منتها لیسانسم مهندسی بوده. میخوام واسه حسابداری یا رشته های مرتبط مالی اپلای کنم. معدلم بالاست و دارم برای مدرک زبان میخونم. مخیواستم بدونم برای چه دانشگاه هایی در اروپا و یا کانادا نیاز به جی مت یا جی ار ای نخواهم داشت؟ ضمن اینکه مقاله آی اس آی هم یدونه داشته باشم. اصلا با این شرایط برای دکترا امکان بورسیه شدن دارم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله امکان بورس هم هست برای مشاوره رایگان با مشاورین تماس بگیرید
محمدیاری
سلام مرسی از مقاله های خوبتون من به شخصه واقعا ازتون ممنونم که به رایگان چنین اطلاعات ارزشمندی رو در اختیار عموم میذارید بدون هزینه.... سوال من در مورد این مقاله اینه که اصلا کشوری هست که مدرک حسابداری ایران رو بدون معادل سازی قبول داشته باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله اما برای کار پیدا کردن شما باید یکسری دوره بگذرانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید
محمد اصلانى
با سلام ممنون ميشم ميزان شهريه براى تحصيل حسابدارى در خارج از كشور به خصوص كشورهاى اروپايي رو بفرمايين
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بطور متوسط از ۸تا ۱۲ هزار اما در کشورهای مختلف متفاوت است با مشاورین تماس بگیرید کامل راهنماییتون میکنن
زمانی
سلام روزتون بخیر. بسیار ممنونم از تلاشی که جهت بالا بردن اطلاعات عمومی در امر مهاجرت میکنید. مقاله تحصیل حسابداری در خارج از کشور رو خوندم . مطالب و ویدئو جناب دکتر عالی بود. ممنون میشم به سوالم پاسخ بدین. مدرک حسابداری ایران برای کار در کشورهای خارجی دارای اعتبار هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام نیاز به یکسری دوره های معادل سازی دارد
داود طاهری
سلام ممنونم از مطلب خوب شما در مورد حسابداری در خارج از کشور. مدتهاست پیگیر این موضوع بودم و دوست دارم بدونم تحصیل خسابداری توی کشورهای اروپایی چقدر هزینه داره؟ کدوم کشورها بازار کار حسابداری بهتره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام در تمام کشورها نیاز به این رشته هست فقط باید یکسری دوره های تکمیلی بگذرونید با مشاورین هم تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
مریم کریمی
من ۳۲ ساله و لیسانس حسابداری هستم. چه رشته ای رو برای ارشد پیشنهاد میدین؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام باید بقیه فاکتورها رو هم در نظر گرفت رشته های مدیریت و بیزنس در امور مالی با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
مريم محمدى
سلام من ليسانس برق هستم و داراى 4 سال سابقه کارى مى باشم.سطح زبانم متوسط است.مى خواستم بپرسم بهترين کشور براى مهاجرت کارى کجاست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام رشته شما جزو رشته های مورد نیاز بسیاری از کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیاست. آلمان اتریش کانادا هلند گزینه های خوبیست با مشاورین تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
لیما
سلام.ارادت.آیا در صورتی که ما تحصیل حسابداری در خارج از کشور نداشته باشیم شانس کاریابی با مدرک حسابداری داخل کشور در کشوراای اروپایی وجود دارد؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام درصورت گذراندن دوره های معادلسازی بله شانس کاریابی هست
محمدی
سلام وقتتون بخیر من مدارک حسابداری بین المللی رو گرفتم، آیا بازهم نمی تونم از طریق ویزای کاری وارد کشور مقصد بشم و حتما باید تو اون کشور تحصیل کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مدرک دانشگاهی ملاک هست. اگر تحصیلی اقدام کنید به نفع شماست و ضمنا حسابداری جزو رشته هاییست که نیاز به دوره های معادلسازی دارد برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید
مشاک
سلام و عرض ادب وقت بخیر من 27 ساله لیسانس حسابداری هستم و میخوام توی همین رشته ادامه تحصیل بدم کدوم کشور بهتره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام فرانسه هلند نروژ کانادا می تواند مناسب باشد اما دیگر شرایط شما باید بررسی شود. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید
مصطفی جهانی
سلام ممنونم از شما بابت مقاله عالیتون که تحصیل حسابداری در خارج از کشور رو خیلی خوب توضیح داد و ویدئوی آقای دکتر که واقعیت ها در این زمینه رو بیان فرمودن. حالا من میخواستم بپرسم آیا من با 34 سال سن و لیسانس حسابداری و البته 8 سال سابقه کار در بانک آیا شانس تحصیل برای یک دوره کوتاه مدت رو دارم که بعدش بتونم وارد بازار کار بشم؟ مثلا یک سال درس بخونم و بعد کار پیدا کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله بطور مثال مدیریت مالی و بیزنس. بسیاری از دانشگاه ها خدمات کاریابی هم دارند برای اطلاعات بیشتر با مشاورین تماس بگیرید
رضایی
ایا با مدرک حسابداری دانشگاه ازاد و ده سال سابقه کار مرتبط در این زمینه میشه به فرانسه یا آلمان مهاجرت کاری کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام سن و مدرک زبان نیز مهم است. رشته حسابداری به معادلسازی نیاز دارد پس بهتر است از این طریق اقدام کنید و بعد اقامت کاری بگیرید
مریم اخوان
با سلام ممنون از مقاله خوبتون برای تحصیل حسابداری در خارج از کشور چه مدرک زبانی نیاز است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت دوست عزیز ابتدا می بایست شرایط خود را عنوان بفرمایید.مقطع تحصیلی در نمره زبان مورد نیاز تاثیر گذار است.برای لیسانس عموما آیلتس ۶ ،فوق لیسانس آیلتس ۶.۵ و دکتری آیلتس ۷ آکادمیک می بایست ارائه شود.شما میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان با موسسه ارتباط برقرار بفرمایید.موفق باشید
Abolfazl s
سلام چطور میتونیم به طور رایگان تو کشور های خارجی ادامه تحصیل بدیم من خودم رشتم حسابدری هست پایه دهم هستم اما وضعیت مالی خوب نداریم میخواستم ببینم اصن میشه رفت به کشور خارجی که رایگان باشه اگه میشه یه کشور رو معرفی کنید ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در صورتی که هنوز مدرک دیپلم خود را دریافت ننموده اید، باید در مدارس بین المللی پذیرش دریافت کنید که هزینه های تحصیل و زندگی در آنها را باید بپردازید. شما می توانید برای بررسی دقیق شرایط خود را با کارشناسان موسسه در میان بگذارید تا برای انتخاب مسیر راهنمای شما باشند.
اذری
با عرض سلام ، ادب و احترام. می خواستم بدونم با توجه به پیشرفت هوش مصنوعی و اتوماسیون ، آیا در کشور های دیگر احتمال بیکار شدن نیروهای متخصص حسابداری وجود دارد؟( یعنی آیا کشور های خارجی برنامه ای برای جایگزین کردن هوش مصنوعی به جای نیروی انسانی حسابدار را دارند یاخیر) سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، سوال شما در حوزه تخصصی مهاجرت نیست و برای این منظور بهتر است تا از متخصصین این رشته کمک بگیرید. با تشکر از شما
محمد
سلام من 38 سالمه و فوق لیسانس حسابداری دانشگاه آزاد با معدل 15/3 دارم و از زمان فارغ التحصیلی حدود 6 ساله که دانشگاه علمی کابردی تدریس می کنم و 14 سال سابقه کار بخش دولتی دارم 2 تا مقاله چاپ شده ISC دارم.ضمنا مناهلم و یک فرزند 6 ساله دارم و نمره آیلتس آکادمیکم 7 هست.میتونم برای مقطع دکتری پذیرش بگیرم و کدوم کشورهای امکان ادامه تحصیل دکتری رایگان دارم؟بعد تحصیل میتونم اقامت بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، در صورتی که بتوانید سوپروایزی پیدا کنید که شما را در مقطع دکتری پذیرش نمایند می توانید برای ورود به این مقطع اقدام داشته باشید و در صورت فراهم بودن شرایط بتوانید از بورسیه نیز استفاده کنید.
shirin
سلام من 36 سالمه فوق لیسان حسابداری با معدل 16 و متاهل هستم و 5 سال سابقه کار در موسسه حسابرسی و اجرا رو دارم و در حال حاضر زبان میخونم آیا میتوانم برای استرالیا اقدام کنم برای ادامه تحصیل و به همراه خانوادم برم؟ آیا داشتن مدرک pte کافی است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط شما مناسب است پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط و رزومه شما را بررسی کنند و شما را کامل راهنمایی کنند
مشاوره رایگان