تحصیل با صد میلیون تومان

بدون نظر

تحصیل با صد میلیون تومان، شرایط دریافت بورسیه تحصیلی و مهاجرت تحصیلی ارزان از جمله مواردی است که در این مقاله به صورت جامع می خواهیم به آن بپردازیم. خیلی از شما عزیزان دوست دارید با هزینه کم در خارج از کشور تحصیل کنید. همواره سوالات زیادی در این مورد ذهن شما را به خود مشغول می کند. نظیر، آیا تحصیل با صد میلیون تومان امکانپذیر است؟ شرایط دریافت بورسیه تحصیلی چیست؟ امکان دریافت اجازه کار در هنگام تحصیل برای دانشجو وجود دارد؟ در اینجا سعی داریم به تک تک سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید. موسسه ملک پور ( اتریش MIE) با داشتن دو دهه سابقه درخشان در امور مهاجرتی به ویژه ویزای تحصیلی، شما را در این راه راهنمایی می کند. اگر علاقمند به ادامه تحصیل در کشورهای تاپ دنیا هستید همین الان با مشاورین ما از طریق وب سایت و یا تلفن های موسسه ارتباط برقرار کنید تا شرایط شما به صورت رایگان مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

عناوینی که در این مقاله به آنها می پردازیم:

  • تحصیل با صد میلیون تومان و شرایط عمومی
  • تحصیل با صد میلیون تومان  و انتخاب کشور مناسب
  • تحصیل با صد میلیون تومان و شرایط اخذ بورسیه تحصیلی
  • تحصیل با صد میلیون تومان و اجازه کار دانشجویی
  • تحصیل با صد میلیون تومان و کار پس از تحصیل
  • تحصیل با صد میلیون تومان و خدمات موسسه ملک پور
  • پاسخ به سوالات پرتکرار در مورد تحصیل با صد میلیون تومان
  • سخن نهایی در مورد تحصیل با صد میلیون تومان

با صد میلیون کجا درس بخوانیم در 30 ثانیه

ویدئو کامل را در ادامه خواهید دید!

 

تماس با ما

 

تحصیل با صد میلیون تومان

 تحصیل با صد میلیون تومان و شرایط عمومی

همواره بسیاری از افراد تمایل دارند تا در خارج از کشور تحصیل کنند. اما بیشترین دغدغه مردم در مورد هزینه های تحصیل می باشد. خوشبختانه شرایط خوبی برای دریافت بورسیه و تحصیل ارزان در خیلی از کشورها برای علاقمندان به تحصیل وجود دارد. شرایط هر شخص برای تحصیل ارزان متفاوت است. در اینجا برای آگاهی شما عزیزان شرایط تحصیل با صد میلیون تومان را به چند دسته تقسیم می کنیم.

  • دانش آموزانی که در المپیاد قبول شده اند و معدل بالایی دارند می توانند برای اخذ پذیرش دانشگاه های تاپ دنیا اقدام کنند.
  • دانشجویانی که در دانشگاه سراسری قبول شده اند اما رتبه های بالایی ندارند، می توانند از سال سوم یا چهارم تحصیلی خود برای دریافت بورس تحصیلی در خارج از کشور برنامه ریزی کنند.
  • دانشجویانی که در دانشگاه های مطرح ایران درس نمی خوانند با قوی کردن رزومه خود می توانند اقدام کنند.
  • متقاضیانی که توانایی پرداخت هزینه تحصیل با صد میلیون تومان و دویست میلیون تومان را دارند و می خواهند مهاجرت تحصیلی داشته باشند، امکان تحصیل در دانشگاه های ارزان در برخی از کشورها را دارند.

 

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد با صد میلیون کجا درس بخوانیم

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد با صد میلیون کجا درس بخوانیم

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد با صد میلیون کجا درس بخوانیم

تحصیل با صد میلیون تومان  و انتخاب کشور مناسب

در حال حاضر در کشورهایی نظیر آلمان، اتریش، فنلاند، نروژ و ایتالیا امکان تحصیل با صد میلیون تومان و دویست میلیون نیز وجود دارد. در اکثر این کشورها در صورتی که فرد تمایل به ادامه تحصیل به زبان بومی آن کشور را داشته باشد، هزینه های او به طور چشم گیری کاهش پیدا خواهد کرد. خبر خوب این است که در کشور ایتالیا، امکان تحصیل با صد میلیون تومان به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. همچنین در کشور نروژ تحصیل تقریباً رایگان در مقطع ارشد امکانپذیر است. در سایر کشورها تحت شرایط خاصی مانند بالا بودن معدل، قبولی در آزمون سراسری، قبولی المپیاد و غیره متقاضی می تواند بورسیه تحصیلی آن کشور را دریافت کند. در ادامه به بررسی انواع بورسیه های تحصیلی می پردازیم.

اتریش   ایتالیا   فنلاند   نروژ

تحصیل با صد میلیون تومان و شرایط اخذ بورسیه تحصیلی

دریافت بورسیه تحصیلی همواره مورد علاقه بسیاری از دانشجویان در سرتاسر دنیا می باشد. بورسیه انواع مختلفی دارد و برای هر کشور و یا هر دانشگاه می تواند متفاوت باشد. خیلی از دانشگاه ها در سراسر دنیا دارای بورسیه های خوبی هستند.

  • ایتالیا:

بورسیه معروف DSU شرایط خوبی را برای دانشجویان ایرانی فراهم کرده است. همانطور که پیشتر گفتیم تحصیل در ایتالیا به زبان انگلیسی و با دریافت بورسیه، شرایط خوبی برای متقاضیان می باشد.

  • فنلاند:

متقاضیان در صورتی که بتوانند زبان بومی فنلاند را یاد بگیرد می توانند از سال دوم تحصیل خود تا 70 درصد بورسیه تحصیلی دریافت کنند و با هزینه بسیار کم مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل داشته باشند. همچنین در برخی از رشته ها متقاضیان می توانند گارانتی کار پس از تحصیل داشته باشند.

  • اتریش:

متقاضیان برای دریافت بورسیه نیاز به داشتن رزومه تحصیلی خوب می باشند. مواردی که می تواند شانس افراد را برای دریافت بورسیه تحصیلی افزایش دهد نظیر، دانش زبان آلمانی تا سطح B2 یا C1، مقالات بین المللی، قبولی دانشگاه سراسری و سابقه کاری مرتبط. علاوه بر این موارد، متقاضیان برای بررسی دقیقتر بورسیه کشور اتریش می توانند به سایت OeAD ( سازمان بورسیه تحصیلی اتریش) رجوع کنند و شرایط دریافت بورسیه برای تمامی مقاطع را بررسی کنند.

علاوه بر این متقاضیان در برخی شرایط باید با اساتید آن دانشگاه مربوطه مکاتبه انجام دهند و در صورتی که استادی شرایط آنها را بپذیرد، می توانند تحصیل با صد میلیون تومان داشته باشند. شرایط مربوط به بورسیه دانشگاهی در وب سایت هر دانشگاه نوشته شده است. بورسیه ها می توانند کل هزینه فرد یا بخشی از شهریه متقاضی را شامل شوند.

تحصیل در خارج از کشور

?نحوه اخذ بورسیه تحصیلی?

تحصیل با صد میلیون تومان و اجازه کار دانشجویی

بسیاری از متقاضیان برای اینکه هزینه های زندگی خود را کاهش دهند تمایل دارند تا در هنگام تحصیل خود کار کنند. تحصیل با صد میلیون تومان به همراه کار در هنگام تحصیل در برخی از کشورها امکان پذیر است. این اجازه به صورت میانگین برای مقطع لیسانس حدود 10 ساعت در هفته، برای فوق لیسانس حدود 20 ساعت و برای مقطع دکترا تا 30 ساعت در هفته می باشد. همچنین در برخی از برنامه ها مانند کار تحصیل در کشورهایی مانند آلمان، انگلستان و سوئیس دانشجویان می توانند در بیشتر مواقع بازگشت سرمایه داشته باشند. به طور مثال در آلمان، دانشجو از ابتدا می تواند مرتبط با رشته تحصیلی خود کار کند و آن شرکتی که او را استخدام می کند اکثر شهریه دانشجو را پرداخت خواهد کرد. همچنین بعد از فارغ التحصیلی شخص این شانس را دارد تا در همان شرکت بماند و کار کند.

 تحصیل با صد میلیون تومان و کار پس از تحصیل

همواره هدف اصلی افراد تبدیل اقامت تحصیلی به کاری بعد از فارغ التحصیلی نیز می باشد. اکثر کشورها این شرایط را فراهم کرده اند تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در آن کشور مانده و به دنبال کار بگردند. در هر یک از کشورها مدت مجاز برای ماندن متفاوت است. به طور مثال در آمریکا دانشجویان 90 روز فرصت دارند تا کار پیدا کنند و یا در بیشتر کشورهای اروپایی افراد 6 ماه زمان دارند دنبال کار بگردند تا بتوانند اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری تغییر دهند. به همین منظور انتخاب کشور مناسب برای تحصیل با صد میلیون تومان و دریافت اجازه کار پس از تحصیل می تواند یکی از مهم ترین نکات مهاجرت باشد. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه شده است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع حرام می باشد. برای اینکه بتوانید اطلاعات خوبی در رابطه با شرایط افراد پس از فارغ التحصیلی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا نرخ بیکاری کشورها را قبل از هر اقدامی بررسی کنید. نرخ بیکاری، شاخصی است که نشان می دهد از هر 100 نفری که به دنبال کار هستند چند نفر از آنها توانسته اند در زمینه فعالیت خود کار پیدا کنند. در زیر نرخ بیکاری برخی از کشورها در سال 2021 را برای آگاهی شما عزیزان آورده ایم.

 

نام کشور

نرخ بیکاری

آمریکا

5.80

انگلستان

4.70

کانادا

8.40

آلمان

4.60

اتریش

7.67

فرانسه

8

هلند

3.30

اسپانیا

15.98

فنلاند

9.60

ایتالیا

9.08

نوروژ

5

 

تحصیل در خارج از کشور

?تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کاری?

تحصیل با صد میلیون تومان و خدمات موسسه ملک پور

موسسه ملک پور با داشتن دو دهه سابقه فوق العاده در امور مهاجرتی می تواند شما عزیزان را برای تحصیل با صد میلیون تومان راهنمایی کند و بهترین کشور را برای ادامه تحصیل و پیشرفت شما معرفی کند. علاوه بر این در انتخاب دانشگاه هایی که دارای بورسیه های تحصیلی و شرایط خوبی هستند شما را راهنمایی کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را برای مسیر مهاجرتی خود داشته باشید. لازم به ذکر است شما عزیزان می توانید با استفاده از محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور، شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. برای تهیه این محصول بی نظیر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

کار در جمهوری چک


پاسخ به سوالات پرتکرار در مورد تحصیل با صد میلیون تومان

راحت ترین کشور برای بورسیه تحصیلی کدام است؟

ایتالیا با داشتن بورسیه DSU و همچنین تحصیل به زبان انگلیسی یکی از بهترین کشورها برای تحصیل ایرانیان می باشد.

آیا مهاجرت بدون پول امکانپذیر است؟

همان طور که می دانید مهاجرت هزینه دارد. اما با داشتن رزومه تحصیلی خوب شانس دریافت بورسیه و یا تحصیل با صد میلیون تومان را خواهید داشت.

برای مهاجرت آسان چگونه کشور خود را انتخاب کنیم؟

برای اینکه مهاجرت خوبی داشته باشید. بهتر است قبل از هر اقدامی شرایط اقتصادی و کاری آن کشور را بررسی کنید تا انتخاب درستی انجام دهید. نرخ بیکاری یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب کشور مقصد می باشد.

امکان کار هنگام تحصیل وجود دارد؟

در خیلی از کشورها این امکان برای دانشجویان فراهم شده است تا در هنگام تحصیل بتواند مطابق با قوانین آن کشور کار کنند. به صورت میانگین در مقطع لیسانس حدود 10 ساعت در هفته، فوق لیسانس 20 ساعت و در مقطع دکترا تا 30 ساعت هم امکان کار در حین تحصیل وجود دارد.


_____________________ سخن نهایی در مورد تحصیل با صد میلیون تومان _____________________

تحصیل با صد میلیون تومان، انواع بورسیه و مهاجرت تحصیلی ارزان در این مقاله به صورت کامل بررسی شد. همانطور که گفتیم در برخی از کشور ها نظیر ایتالیا، اتریش، آلمان، فنلاند و نروژ افراد می توانند با کمترین هزینه و یا با دریافت بورسیه تحصیل کنند. بورسیه در کشورها و دانشگاه ها متفاوت است. در صورتی که متقاضیان بتوانند با اساتید مکاتبه کنند و با داشتن رزومه تحصیلی خوب این شانس را دارند تا با کمترین هزینه ادامه تحصیل دهند. علاوه بر موارد گفته شده امکان کار حین تحصیل و همچنین تغییر اقامت تحصیلی به اقامت کاری در بیشتر کشورها وجود دارد. موسسه ملک پور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در مورد دریافت انواع ویزاهای تحصیلی، کاری و غیره می باشد. آیا می دانید مشاوره اولیه موسسه رایگان می باشد؟ فرصت را از دست ندهید و از طریق راه های ارتباطی موسسه با مشاورین مجرب ما ارتباط بر قرار کرده و شرایط خود را به صورت رایگان بررسی کنید.

امتیاز 5 از 5 ( 3 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مشاوره رایگان