بورسیه تحصیلی ایرلند

1 نظر

بورسیه تحصیلی ایرلند

امروزه دریافت بورسیه تحصیلی در کشورهای طراز اول جهان به خصوص کشورهای انگلیسی زبان، برای همه جوانان جویای تحصیل، فرصتی بی نظیر برای تحصیل و ادامه زندگی محسوب می شود. کشور ایرلند واقع در اتحادیه اروپا یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. نظام آموزشی ایرلند از جمله برجسته ترین سیستم های آموزشی در سرتاسر دنیا می باشد. این کشور به جهت برخورداری از اقتصاد قوی و ایجاد زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاری و تجارت، به عنوان مقری برای بسیاری از شرکت ها و سازمان های بین المللی در سطح جهانی شناخته شده و همین موضوع، موقعیت های شغلی مناسبی را برای دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های ایرلند فراهم خواهد آورد تا بتوانند جذب بازار کار این کشور شده و در نهایت به اقامت دائم و تابعیت ایرلند و اتحادیه اروپا دست یابند. زبان رسمی کشور ایرلند هم ایرلندی و هم انگلیسی است. در نتیجه فرصت کار و تحصیل به زبان انگیسی در این کشور کاملاً مهیاست. جمهوری ایرلند در راستای ایجاد شرایطی برای تحصیل رایگان و اعطای کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان، فرصت های مناسبی را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که جهت آشنایی با نحوه اخذ بورسیه تحصیلی ایرلند، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. همچنین در صورت نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور ارتباط برقرار نموده و یا با تکمیل فرم تماس، از خدمات مشاوره تلفنی رایگان این موسسه بهره مند گردید. عناوینی که در این نوشتار مورد بررسی قرار خواهند گرفت؛

 

ویدئو موسسه MIE در مورد تحصیل در کشور ایرلند


فایل صوتی موسسه MIE در مورد تحصیل در کشور ایرلند

  • شرایط اخذ بورسیه تحصیلی ایرلند
  • بورسیه تحصیلی ایرلند در مقاطع مختلف تحصیلی
  • ویزای دانشجویی ایرلند
  • دانشگاه های بین المللی برای تحصیل در ایرلند
  • هزینه های زندگی در ایرلند
  • مزایای تحصیل در ایرلند
  • سوالات متداول راجع به بورسیه تحصیلی ایرلند
  • سخن پایانی در باب بورسیه تحصیلی ایرلند

بورسیه تحصیلی ایرلندشرایط اخذ بورسیه تحصیلی ایرلند

دانشجویان بین المللی در صورت درخواست دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند می بایست رزومه تحصیلی فوق العاده ای ارائه نمایند. کشور ایرلند از جمله کشورهاییست که سیستم آموزشی آن با انگلستان برابری کرده و رتبه ۱ را در جهان دارد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که نه تنها تحصیل در این کشور، رزومه قوی را خواستار است، بلکه دانشجویانی که قصد درخواست اخذ بورسیه تحصیلی در ایرلند را دارند مستلزم ارائه رزومه بسیار درخشانی می باشند. اطلاع و دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند از طریق سایت های معتبر دانشگاهی و همچنین از طریق تأیید استاد راهنما امکان پذیر بوده و در دسترس قرار گرفته است. البته نکته مهم در خصوص اخذ بورسیه تحصیلی ایرلند، موضوع محدودیت تعداد بورس ها می باشد که عموماً به دانش آموزانی تعلق می گیرد که اصطلاحاً نخبه باشند. معدل بالا، نمره زبان خوب و هم چنین ارائه مقالات علمی و پژوهشی، در روند اخذ بورسیه بسیار تأثیرگذار و حائز اهمیت می باشد. موارد ریز در دریافت بورسیه تحصیلی بسیار تأثیرگذار است:

  • مدرک زبان
  • ثبت زبان
  • داشتن توصیه نامه
  • معدل بالا
  • سن و شرایط فاصله تحصیلی
  • مقالات و کارهای تحقیقاتی
  • دانشگاه مبدأ
  • داشتن مقالات ژورنالی

بورسیه تحصیلی ایرلند در مقاطع مختلف تحصیلی

  • بورسیه تحصیلی ایرلند در مقطع کارشناسی

شرایط اعزام دانشجو به ایرلند و تحصیل در مقطع کارشناسی در هر سال تغییر می کند و این شرایط به تعداد دانش آموزان و رقابت بین آنها بستگی دارد. دانش آموزانی که از کشورهای غیرانگلیسی زبان مهاجرت کرده و قصد دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند را دارند می بایست مدرک زبان انگلیسی ارائه دهند. همچنین در کنار ارائه مدرک زبان، حتماً بایستی مدرک دیپلم دوازده ساله یا همان IB را نیز داشته باشند. تحصیل در مقطع کارشناسی در ایرلند 3 تا 4 سال به طول می انجامد. کشور ایرلند مدارک و نمره زبان زیر را برای تحصیل در مقطع کارشناسی می پذیرد. توجه داشته باشید که تمامی این مدارک می بایست دارای دو سال اعتبار باشند.

  • زبان انگلیسی؛ GCSE نمره C
  • آیلتس؛ نمره 6 یا 6.5 که هیج کدام از مهارت ها کمتر از 6 نباشد.
  • ETAPP نمره C1
  • PTE   حداقل 36

متقاضیانی که قصد تحصیل دندانپزشکی و پزشکی در ایرلند دارند بایستی در آزمون HPAT شرکت نمایند. نمره قبولی در این آزمون با نمرات پیش دانشگاهی و دیپلم شما جمع بسته می شود و برای این که بتوانید در این رشته ها تحصیل نمایید، می بایست حداقل امتیاز 480 را کسب کنید.

امکان اخذ بورسیه تحصیلی در ایرلند در مقطع کارشناسی (لیسانس) به دلیل محدودیت بورسیه ها بسیار پایین می باشد و متقاضیان در صورت داشتن مدرک زبان معتبر با نمره بالا و معدل خوب می توانند اقدام نمایند. دوره کارشناسی تماماً به زبان انگلیسی است. دانشجویان به منظور تحصیل در این مقطع ملزم به ارائه مدرک زبان آیلتس ۶ می باشند. شهریه دانشگاه های ایرلند در مقطع کارشناسی برای دانش آموزان بین المللی به طور میانگین بین 10.000 یورو الی 52.000 یورو در سال است. این مبالغ بسته به دانشگاه و رشته متفاوت می باشد و رشته های پزشکی، هزینه های بالاتری نسبت به دیگر رشته ها دارند. در دوره کارشناسی به دلیل محدود بودن سطح علمی دانشجویان و عدم ارائه رزومه بسیار قوی، بورسیه تحصیلی در ایرلند به صورت محدود ارائه می شود. بورسیه تحصیلی در ایرلند در مقطع کارشناسی از جانب دولت و مراکز خصوصی آموزشی تأمین می گردد.

  • بورسیه تحصیلی کالج ترینیتی دوبلین: این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دکتری در دسترس است. از آنجایی که این دانشگاه در رتبه بندی جهانی، رتبه ۱۲۰ را دارد؛ متقاضیان مستلزم ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره بالا می باشند.
  • بورسیه تحصیلی دانشگاه علوم و حقوق: این بورسیه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دسترس است و به دانشجویان رشته های حقوق و قضایی اعطا می گردد. این بورسیه برای دانشجویان بین المللی و بومی در دسترس می باشد و اعطای آن، ابتکار عمل موسسه amp & affidavit است.
  • کمک هزینه تحصیلی کالج ۲۰۰۰ دلاری: این بورسیه با هدف افزایش آگاهی در میان جوانان سراسر جهان درباره مسائل مهم حفظ حریم خصوصی در عصر دیجیتال اعطا می شود. این بورسیه ۲ بار در سال با مبلغ ۲۰۰۰ دلار به دانشجویانی اعطا می گردد که مقالاتی با حداقل ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ کلمه پیرامون این موضوع ارائه نمایند. این بورسیه تحصیلی در مقاطع کارشناسی و دیگر مقاطع در کشور ایرلند قابل اخذ است.
  • بورسیه تحصیلی ایرلند در مقطع کارشناسی ارشد

متقاضیانی که مایل به دریافت بورسیه تحصیلی در ایرلند می باشند، شانس بالاتری نسبت به سایر دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دارند. دوره تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد به دوره های ۱ ساله و ۲ ساله، بسته به نوع رشته تحصیلی تقسیم شده است. از آنجا که سیستم آموزشی کشور ایرلند کاملاً شبیه به سیستم آموزشی انگلستان می باشد، دوره ها در این کشور بسیار کوتاه است. در این مقطع، امکان داشتن رزومه با بار علمی مناسب مانند ارائه مقالات و تحقیقات پژوهشی بیشتر از مقطع کارشناسی است و دانشجویان می توانند رزومه بهتری را جهت دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند ارائه نمایند. ارائه نمره زبان آیلتس حداقل ۶.۵ جهت پذیرش در مقطع کارشناسی برای متقاضیان الزامی است. داشتن معدل بالا و نمره زبان خوب، شانس دریافت بورسیه تحصیلی در ایرلند را بسیار افزایش می دهند. بورسیه تحصیلی ایرلند در مقطع کارشناسی ارشد از جانب مراکز عالی آموزشی، جهت جذب و تشویق دانشجویان نخبه ارائه می گردد و متقاضیان در صورت داشتن شرایط عالی می توانند درخواست بورس دهند. در این قسمت به چند نمونه بورسیه تحصیلی در کشور ایرلند اشاره می نماییم:

  • بورس تحصیلی جرالد فرانک براون برای دانشجویان اروپایی: این بورسیه که در مقطع کارشناسی ارشد در دسترس می باشد به منظور کمک مالی به دانشجویان اروپایی اعطا می گردد. مقدار این بورسیه ۲۰۰۰ دلار در سال است که صرفاً مقداری از هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان را شامل می شود.
  • بورسیه تحصیلات تکمیلی :Edward & Isabel kidson این بورسیه که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به متقاضیان اعطا می گردد، شامل کمک هزینه ۶۰۰۰ دلار در سال است که می تواند هزینه های تحصیل و ۴۰٪ از هزینه های زندگی را پوشش دهد.
  • بورسیه تحصیلی Trendhim Talent: این بورسیه تحصیلی در رشته های بازاریابی، مد، فروش، فناوری اطلاعات و تجارت در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می گردد. اسپانسرهای این بورسیه، سالانه از یک یا چند دانشجو حمایت کرده و مبلغ ۲۳۰۰ دلار را به آن ها اعطا می نمایند.
  • بورسیه تحصیلی ایرلند در مقطع دکتری

دکتری از جمله مقاطعیست که دانشجویان بسیاری می توانند با تأیید سوپروایزر (استاد راهنما) بورسیه تحصیلی ایرلند را دریافت نمایند. دوره دکتری در کشور ایرلند ۳ الی ۴ سال می باشد و دانشجویان با داشتن مدرک فوق لیسانس معتبر و نمره زبان حداقل ۶.۵ می توانند جهت پذیرش در این مقطع اقدام نمایند. ارائه مقالات علمی و ژورنالی در بحث پذیرش دکتری بسیار مهم می باشد. امکان اخذ بورسیه تحصیلی در ایرلند در مقطع دکتری بسیار بالاست و متقاضیان در صورت مکاتبه با استاد راهنما می توانند بورسیه تحصیلی ایرلند را دریافت نمایند. تحصیل در این دوره به زبان انگلیسی است. نکته بسیار مهم در باب بورسیه تحصیلی ایرلند که می توان به آن اشاره نمود، بحث کار و یا شغل می باشد که متقاضیان می توانند در کشورهای عالی در اروپا مانند اتریش، سوئیس و هلند در مقطع دکتری مشغول به تحصیل شوند و به عنوان شغل، حقوق دریافت نمایند.

  • بورسیه تحصیلات تکمیلی دکتری در DCU: این بورسیه در دانشکده حقوق و دولت در دانشگاه ایالتی دوبلین در دسترس می باشد و در تمام طول ۴ سال تحصیل در مقطع دکتری قابل اخذ است. این بورسیه شامل کمک هزینه های تحصیل دانشجویان می شود و تنها در مقطع دکتری در دسترس است.
  • بورسیه دکتری مهندسی برق دانشگاه ماینوث ایرلند: این بورسیه تنها در مقطع دکتری در دسترس می باشد و هزینه های تحصیل و زندگی دانشجو را پوشش می دهد. مبلغ این بورسیه، پرداخت ماهیانه ۹۰۰۰ یورو در سال است. متقاضیان ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر با نمره بالا و همچنین ارائه ۲ عدد توصیه نامه از اساتید در رشته برق می باشند.
  • بورسیه تحصیلی دانشگاه دوبلین سیتی: این بورسیه به تعداد بسیار محدودی ارائه می شود که تنها در مقطع دکتری در دسترس است. این بورسیه به تعداد ۵ بورسیه در سال تحصیلی ارائه می شود که در تمامی رشته ها در دسترس است. ارزش این بورسیه ۱۴،۰۰۰ پوند بدون کسر مالیات است که شامل هزینه های زندگی و تحصیل دانشجویان می شود.

ویزای دانشجویی ایرلند

اگر شما قصد تحصیل و دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند را در کمتر از سه ماه دارید، به یک ویزای کوتاه مدت نیاز خواهید داشت. اما اگر مدت دوره تحصیلی شما بیشتر از سه ماه باشد، باید ویزای تحصیلی بلند مدت دریافت نمایید. در ادامه این بخش، به تمامی مدارکی که در این پروسه نیاز دارید اشاره می شود. نکته مهم این است که تمامی این مدارک باید به زبان انگلیسی و با تأییدیه دفاتر اسناد رسمی باشد. موضوع بسیار مهم در باب ویزای تحصیلی در پروسه تحصیل و اخذ بورسیه تحصیلی ایرلند، ارائه مدارک معتبر و ارائه تمکن مالی می باشد. به خاطر داشته باشید که دریافت ویزای تحصیلی در پروسه دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند، به معنای اجازه ورود همزمان همراهان به ایرلند و حضور آن ها در کنار شما همزمان در بدو ورود به ایرلند نمی باشد. لازم به ذکر است که شما داوطلبان تحصیل و اخذ بورسیه تحصیلی ایرلند می توانید در طول تحصیل خود به صورت دانشجویی یعنی تا 20 ساعت در هفته مشغول به کار غیررسمی و نیمه وقت باشید. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی به شرح ذیل است:

  • نامه پذیرش دانشگاه یا کالج
  • مدرکی دال بر تأیید توانایی شما در زبان انگلیسی
  • مدارک دال بر پرداخت هزینه های دانشگاه
  • شواهدی مبنی بر اینکه شما توانایی ماندن و مدیریت زندگی خود را دارید (7000 یورو).
  • شواهدی که اثبات کند علاوه بر تأمین هزینه های خود می توانید برای سال های بعدی تحصیل نیز هزینه های خود را توسط شخص دیگر تقبل کنید.(Sponsor)
  • ارائه بیمه نامه معتبر در بخش خصوصی
  • توضیح نامه هر گونه فاصله تحصیلی در پرونده خود
  • اثبات این موضوع که شما بعد از اتمام دوران تحصیلی، قصد بازگشت به کشور خود را دارید.

دانشگاه های بین المللی برای تحصیل در ایرلند

از آنجا که دانشجویان ممتاز به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند می باشند، انتظار می رود که رتبه و سطح علمی دانشگاه ها را مورد توجه و بررسی قرار دهند. ایرلند از جمله کشورهاییست که دانشگاه های نسبتاً خوبی را در خود جای داده است و رتبه دانشگاه های این کشور در QS جهانی ۳۰۰ می باشد. نکته بسیار مهم در باب رتبه دانشگاه های ایرلند، سطح متوسط دانشگاه های این کشور است و بر همین اساس پیشنهاد می شود که متقاضیان، شرایط و فرصت های تحصیل در کشورهای کانادا، اتریش و دیگر کشورهای دارای دانشگاه های معتبر اروپا را نیز مطالعه نمایند.

به دلیل متوسط بودن سطح دانشگاه ها در این کشور، بورسیه تحصیلی ایرلند توسط مؤسسات خصوصی به صورت محدود ارائه می شود و متقاضیان بیشتر در مقطع دکتری، شانس دریافت بورسیه دارند. جهت بالا بردن اطلاعات شما عزیزان در باب مهاجرت، موسسه ملک پور ویدیوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت را که به تدریس مدیر موسسه ملک پور می باشد، در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با آگاهی کامل نسبت به مسیر مهاجرت خود گام بردارید.

بورسیه تحصیلی ایرلند

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

در جدول ذیل، رتبه جهانی و کشوری برترین دانشگاه های ایرلند بررسی شده است.

 

نام دانشگاه

رتبه بندی جهانی

رتبه بندی داخلی

کالج ترینیتی دوبلین

230

1

دانشگاه دوبلین

266

2

دانشگاه کرک

361

3

دانشگاه NUI گالوی ملی ایرلند

548

4

دانشگاه شهر ایرلند

500

5

دانشگاه لیمریک

616

6

دانشگاه تکنولوژی DIT

1129

7

دانشگاه رویال ایرلند

1785

8

دانشگاه ملی ایرلند Maynooth

2000

9

موسسه تکنولوژی واترفورد

2242

10

موسسه تکنولوژی کرک

2249

11

موسسه DIAS دوبلین

2317

12

موسسه تکنولوژی داندالک

3219

13

دانشگاه تکنولوژی مایو GMIT

3434

14

دانشگاه ملی ایرلند NCI

3552

15

موسسه تکنولوژی کارلو

4003

16

موسسه تکنولوژی اسلیگو

4421

17

موسسه تکنولوژی لیمریک

4477

18

موسسه تکنولوژی Athlone

5306

19

موسسه تکنولوژی لیترکنی

6423

20

هزینه های زندگی در ایرلند

از جمله مهم ترین موضوعات برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل و دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند را دارند، هزینه های زندگی در این کشور می باشد. ایرلند از جمله کشورهای پیشرفته است که با توجه به شهرهای آن، هزینه های زندگی متفاوتی دارد. زندگی در شهرهای بزرگ کشورها هزینه های بالاتری را می طلبد؛ اما به همان نسبت نیز درآمد افراد در این شهرها بالاتر است. شهر دوبلین در ایرلند، شهر صنعتی و بزرگی در این کشور محسوب می گردد و هزینه های زندگی در آن نسبت به بسیاری از شهرهای ایرلند بالاتر است. بورسیه تحصیلی ایرلند گاهاً می تواند شامل هزینه های زندگی متقاضیان نیز شوند. هزینه های زندگی در ایرلند اغلب بین ۶۰۰ یورو الی ۱۰۰۰ یورو می باشد.

 

هزینه های زندگی در ایرلند

شرح

هزینه (یورو)

 

شرح

هزینه (یورو)

غذا در رستوران معمولی

15

بلیط یکطرفه (حمل و نقل عمومی)

2.4

آب معدنی (0.33 لیتر)

1.33

تاکسی (یک کیلومتر)

1.27

شیر (یک لیتری)

0.98

گازوئیل (یک لیتر)

1.41

برنج (یک کیلو)

1.6

هزینه باشگاه (ماهیانه)

38

نان سفید (500 گرم)

1.44

هزینه انرژی (آب، برق و...)

140

تخم مرغ (12 عدد)

2.6

اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

1100

سیب (یک کیلو)

1.96

اجاره آپارتمان یک خوابه در اطراف شهر

943

موز (یک کیلو)

1.64

خرید آپارتمان در مرکز شهر (متر)

3800

گوجه فرنگی (یک کیلو)

2.49

خرید آپارتمان در اطراف شهر (متر)

2500

سیب زمینی (یک کیلو)

1.34

اینترنت

51

مک دوتالد

8

سینما

10

کاپوچینو

3

شهریه مهدکودک خصوصی

850

مزایای تحصیل در ایرلند

ایرلند دارای یکی از پیشرفته ترین سیستم های آموزشی در جهان است که با بهره گیری از متدهای برتر و با بالاترین استانداردهای تحصیلی، امکان تحصیلات عالی را برای دانشجویان در سراسر دنیا فراهم می آورد. سالیانه بیش از ۳۵۰۰۰ دانشجو برای تحصیل در ایرلند درخواست خود را ارائه می دهند. ذیل این مطلب، برخی از دلایل و مزایای تحصیل در ایرلند را مشاهده خواهید نمود؛

  • کمک مالی برای دانشجویان اروپایی
  • دوره های تحصیلی متنوع
  • آموزش به زبان انگلیسی
  • نرخ بالای کارآفرینی
  • استاندارد جهانی در رشته های تحقیقاتی
  • مرکز برنامه های کامپیوتر از قبیل مایکروسافت، گوگل و مدترونیکس
  • مطالعه در یکی از بهترین سیستم های آموزشی جهان
  • بهترین کشور اروپایی برای ایده های خلاق و کارآفرین
  • سرمایه گذاری دولت کشور ایرلند در بخش آموزش
  • فرصت های تحقیق در سطح جهانی در گرایش های مختلف
  • ارائه بیش از ۵۰۰۰ مدرک بین المللی شناخته شده
  • ادامه تحصیل در دوره های منطبق با بالاترین استانداردهای جهانی
  • دسترسی به امکانات تحقیقاتی روز دنیا در دوره های پیشرو در جهان
  • ارتباط و شرایط کاری ایده ال در شرکت های بین المللی

سوالات متداول راجع به بورسیه تحصیلی ایرلند

✅ آیا اخذ بورسیه تحصیلی ایرلند در تمام مقاطع برای اتباع ایرانی امکان پذیر است؟

خیر؛ دریافت بورسیه بیشتر در مقاطع تحصیلی دکتری و ارشد و آن هم برای دانشجویان نخبه و ممتاز و دارای سابقه تحصیلی درخشان امکان پذیر است.

✅ آیا تحصیل در ایرلند به زبان انگلیسی مقدور است؟

بله؛ دو زبان رسمی کشور ایرلند، ایرلندی و انگلیسی بوده و در تمام مقاطع تحصیلی در این کشور، امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد.

✅ آیا مهاجرت همزمان همراهان دانشجو به ایرلند امکان پذیر است؟

خیر، ابتدا متقاضی تحصیل در ایرلند اقامت دانشجویی خود را دریافت کرده و سپس همراهان وی، امکان الحاق به ایشان را به صورت توریستی در مدت زمان تحصیل دانشجو خواهند داشت.

✅ آیا دانشجو حین تحصیل در ایرلند اجازه کار دارد؟

دانشجو حین تحصیل در ایرلند اجازه کار نیمه وقت دارد؛ اما همراهان وی اجازه کار ندارند.

 

_____________ سخن پایانی در باب بورسیه تحصیلی ایرلند_____________

بورسیه تحصیلی ایرلند در مقاطع مختلفی برای دانشجویان نخبه در دسترس می باشد؛ البته دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند در مقطع دکتری با توجه به تأیید سوپروایزر قطعی تر است. متقاضیان به دلیل محدودیت بورسیه تحصیلی ایرلند، ملزم به ارائه رزومه بسیار قوی می باشند. از جمله مواردی که شانس دریافت بورسیه تحصیلی را بالا می برد، ارائه معدل بالا، نمره زبان خوب و ارائه مقالات علمی و پژوهشی است. ایرلند از جمله کشورهای انگلیسی زبان می باشد که هزینه های تحصیل و زندگی در آن بالاست و متقاضیان می توانند به راحتی با هزینه های کمتری در کشوری مانند کانادا و کشورهای اروپایی از جمله اتریش، دانمارک، هلند و سوئیس در دوره هایی بسیار عالی و کوتاه مدت تحصیل نمایند. شما عزیزان جهت بررسی شرایط خود برای دریافت بورسیه تحصیلی ایرلند و دیگر کشورها می توانید با مشاورین موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید تا از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. همچنین می توانید در قسمت "ثبت پرسش"، پرسش های خود را مطرح کرده و پاسخ خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 4 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
نیایش نبوی
سلام وقت بخیر من معدل کارشناسیم خوب نیست اما مقاله ISI دارم و نمره زبانمم خوبه . آیا شانسی دارم برای بورسیه به نظرتون؟ معدلم چقدر تاثیر گذار هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در اکثر دانشگاههای ایرلند تحصیل در مقطع ارشد دارای هزینه می باشد ولی اگر شخصی دارای رزومه قوی باشد ممکن است بورسیه تعلق بگیرد. می توانید سایت های دانشگاهها را مطالعه کرده و در زمینه شرایط بورسیه اطلاعات مفید کسب کنید. سپاس
مشاوره رایگان