بهترین رشته تحصیلی

5 نظر

بهترین رشته تحصیلی

بهترین رشته تحصیلی و اهمیت انتخاب بهترین رشته های دانشگاهی برای فرد از جمله مواردی است که در این نوشته مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. بهترین رشته تحصیلی در خارج از کشور کدام است؟ چه رشته ای جهت تحصیل انتخاب شود که آینده شخص را تضمین کند؟ جایگاه شغلی کدام رشته ها مناسب تر است؟ این موارد و نکات جالب دیگری پیرامون بهترین رشته تحصیلی که مورد توجه شماست، ارائه می گردد، به امید آن که بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت راهنمایی شما و روشن نمودن مسیرتان برداریم. موسسه ملک پور با خدمات متنوع مهاجرتی و به طور اختصاصی در باب تحصیل در خارج از کشور در خدمت شماست تا شما را در دستیابی به اهدافتان نزدیک نماید.

  • انتخاب بهترین رشته تحصیلی
  • بهترین رشته تحصیلی از نظر بازار کار و درآمد
  • بهترین رشته تحصیلی از نظرعلاقه شخصی
  • نحوه انتخاب بهترین رشته تحصیلی از نظر موسسه ملک پور
  • بهترین رشته تحصیلی از نظر آینده نگری
  • سخن پایانی درباره بهترین رشته تحصیلی

مژسسه حقوقی ملک پور

انتخاب بهترین رشته تحصیلی

حقیقتاً انتخاب رشته تحصیلی به جهت تأثیر مستقیم بر آینده و زندگی شخص از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بر روی سایت موسسه ملک پور، بنا به اعتمادی که ناشی از لطف هموطنان و مخاطبان عزیز ماست، مرتباً سوالات متعددی پیرامون این موضوع که بهترین رشته تحصیلی چیست و بر اساس چه پارامترهایی باید انتخاب رشته تحصیلی صورت گیرد، بیان می شود که نمایانگر لطف و محبت شما بوده و ما خرسندیم که توانستیم با ارائه مشاوره و خدمات صادقانه، مورد اعتماد و لطف شما قرار گیریم و ما را لایق مشاوره و ارائه راهنمایی در خصوص اقدامات ویژه زندگی خود بدانید. استاد ملک پور در ویدئویی به توضیح نکات مربوط به انتخاب بهترین رشته تحصیلی پرداخته اند که در ادامه تقدیم شما شده است:

 

  • فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه بهترین رشته تحصیلی

 

  • فایل صوتی موسسه ملک پور در زمینه بهترین رشته تحصیلی

بهترین رشته تحصیلی از نظر بازار کار و درآمد

این موضوع که رشته تحصیلی چگونه انتخاب شود که بهترین نتیجه در آینده گرفته شود مستلزم توجه به نکاتی است: قطعا کار در آینده و جایگاه شغلی در آینده حائز اهمیت است. برای مثال در حال حاضر در تصور همگان رشته های همچون پزشکی و دندانپزشکی، رشته­های مطلوبی می باشند. اما باید گفت فقط تعدادی رشته محدود نیستند که آینده روشنی را به ارمغان خواهند آورد. در حقیقت به این صورت نیست که جایگاه کاری بسته به نوع رشته متفاوت باشد. این نگاه اولیه شماست. در صورتی که این موضوع کاملاً وابسته به علاقه شماست. شما با توجه به روحیات خود باید به انتخاب رشته صحیح برسید. موفقیت شما در گرو قرارگرفتن در مسیری است که با علاقه تمام در آن گام بر می دارید. برای مثال عدم تمایل به یک مبحث همچون ریاضیات، به این معنی است که ممکن است رشته های با محتوای ریاضی برای شما مناسب نباشد.

کار در آینده و جایگاه شغلی آن از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در قدیم مشاغل از حیث برتری اینگونه برشمرده می شدند: تجارت، وکالت و طباب. اما در واقع آن چیزی اولویت اول برشمرده می شود و برای شخص برترین محسوب می شود که شخص به آن علاقه دارد و در خود انگیزه طی مسیر تا پایان را دارد. زمانی که شخص برای خود هدفی مشخص می نماید، باید با جان و دل سختی های راه را پذیرا باشد تا طعم موفقیت را بچشد. نباید با کوچکترین سختی ناامید شده و تلاش را رها کند.

بهترین رشته تحصیلی از نظرعلاقه شخصی

زمانی که شما به رشته ای علاقه کافی داشته باشید، تا آخرین مرحله در آن رشته گام بردارید، به درجه استادی برسید و جزو "ترین ها" در رشته خود باشید، موفقیت شما تضمین شده است و نتیجه ای مثبت خواهید گرفت. این موضوع برای تمامی رشته ها صدق می کند حتی در رشته تاریخ، شما می توانید باستانی پاریزی شوید یا محققین فعال در بخش جغرافیا، امروزه قطعاً حرفی برای گفتن دارند و رشته ای نیست که تخصص در آن، نتیجه مطلوب را به فرد ندهد. حال سوال اینجاست که چرا برخی افراد از عملکرد خود جواب درستی نمی گیرند؟ علت را در باور این اشخاص باید جویا شد. به این معنی که این افراد در ذهن خود از پیش ساخته هایی دارند و به قدری کلمات منفی را تکرار می کنند و باورهای غلط در ذهن این افراد شکل گرفته که مانع از رسیدن به موفقیت می شود و باعث می شود درجا زده یا مسیر خود را در رسیدن به نقطه مطلوب رها کنند.

نحوه انتخاب بهترین رشته تحصیلی از نظر موسسه ملک پور

به عنوان مثالی از یک شخص موفق در رشته ای غیر از رشته­های مطرح شناخته شده توسط عموم مردم که در بخش قبل بیان شد، شخص استاد ملک پور می باشند که رشته حقوق را برگزیده و اکنون از موفق ترین ها هستند. موفقیت جنبه های متفاوتی از قبیل مادی، معنوی، جسمی و علمی دارد که ایشان با برخورداری از موفقیت در تمامی زمینه ­ها به عنوان استادی قابل در زمینه موفقیت نیز مشغول به فعالیت می باشند و ویدئوی هنر زندگی کردن ایشان برای رهجویان حقیقت، نامی آشناست.

هر انسان موفقی در ابتدای مسیر با چالش های مختلفی روبرو بوده است. آنچه حائز اهمیت است، طی مسیر با هدف و انگیزه است. شخص استاد ملک پور نیز از نقطه صفر شروع نموده و با تمام سختی های مالی و... قدم به قدم در راه هدف های خود گام برداشته و اکنون از هر لحاظی موفق محسوب می شوند. ایشان با شروع از سطحی که همزمان با تحصیل و با کار شبانه، مخارج خود را تأمین می نمود تا استقلال مالی داشته باشد، الان به سطحی رسیده اند که بیش از 100 کارمند زیر نظر ایشان مشغول به کارند و طرح های کارآفرینی ایشان، چندین نفر را شاغل نموده است و در عرصه های مختلف تجارت گام برداشته و از جوان ترین ثروتمندان اتریش محسوب می شوند. رسیدن به بهترین شرایط و زندگی در بهترین نقطه دنیا، حاصل تلاش فردی و گام برداشتن در جهت رسیدن به رؤیاها بوده و مهمتر از همه، این باور که رسیدن به نقطه مطلوب، شدنی است.

بهترین رشته تحصیلی از نظر آینده نگری

اعتقاد ما این است که موسسه ملک پور به صورت اساسی و علمی به مسائل می پردازد و علاوه بر آن، نگرش ویژه موسسه ملک پور بر پایه انرژی مثبت می باشد. ایجاد این نگرش و ارتعاشات آن، تأثیرات بسیاری بر ذهن و عملکرد خود ما و فیدبک جهان هستی دارد که بالطبع اتفاقات مثبتی را رقم خواهد زد. جهت درک بهتر موضوع و تغییر نگرش جهت جذب ارتعاشات مثبت می توانید با تهیه ویدئوی هنر زندگی، سطح انرژی خود را بهبود بخشید و تغییر را لمس کنید.

 برنامه ریزی برای آنچه می خواهید باشید، لازمه تحقق اهداف شماست. شما باید با شناخت خود، رشته مورد علاقه خود را انتخاب نموده و در آن پیش روید. الزاماً باید تا انتها پیش روید و ایمان داشته باشید که دست یافتنی است. خواستن توانستن است. استاد ملک پور گواه و نمونه شخصی است که با تلاش و درس خواندن به نتیجه مطلوب خود دست یافته است. اما این نکته را فراموش نکنید که سختی های راه بسیار است. این سختی شاید یادگیری یک زبان یا یک نرم افزاری است که شما را در کارتان بهتر از سایرین می کند. برای یادگیری آنچه شما را نسبت به دیگران در رشته شما ممتاز می کند، حریص باشید و از کوچکترین تلاشی مضایغه نکنید.

دستیابی به علوم مختلف امروزه به لطف توسعه علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات به قدری مهیاست که هر شخص کافی است انگیزه مطالعه داشته باشد، به آسانی به منابع به روز و جدیدترین متدهای آموزشی دست می یابد.  برای مثال یادگیری زبان خارجه که شاید در گذشته سال ها زمان می برد تا شخص به تسلط موردنیاز خود برسد. اکنون با شیوه جدید آموزشی استاد ملک پور و انتقال متدهای قوی و تجربه شده کالج های خارجی، در طی مدت کوتاهی شخص به تبحر کافی در زبان دست یافته و دغدغه یادگیری زبان برای اشخاص وجود ندارد.

انتخاب دفتر مهاجرتی

در سایر علوم نیز به همین شکل است و در دنیای امروز، یادگیری با سرعتی بیشتر ممکن است چرا که همه چیز ساده سازی شده و راه های متنوع و مناسب تری جهت آموزش ارائه شده است. توصیه ما به شما این است در رشته خود با دید مثبت پیش رفته و یک فارغ التحصیل با سواد و متخصص از دانشگاه خارج شوید و حداقل ممکن تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته خود پیش روید. دنیا تشنه تخصص شماست، درصورتی که شما در کار خود از بهترین ها باشید. موفقیت شما، آرزوی قلبی ماست و ساختن آینده ای بهتر و جهانی زیباتر در گرو تعالی تک تک افراد جامعه است.


بنرهای مورد نیاز

پرسش: سلام ببخشید من ی سوال داشتم من تازه دارم درس میخونم و رشته ی من کامپیوتر هست بهترین رشته و شغل ب غیر از دکتری کدوم رو شما پیشنهاد میکنید ک بهتر هست همین رشته کامپیوتر یا چیز های دیگه ام است و آلمان کشور خوب و پر درآمد هست میتونم زندگی کنم هیچ پشت وانه ای هم ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون.

پاسخ:


_________________________ سخن پایانی درباره بهترین رشته تحصیلی ___________________________

بهترین رشته تحصیلی و بهترین رشته های دانشگاهی، دغدغه دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های ایشان است و مداوم پیرامون انتخاب بهترین رشته تحصیلی سوالاتی مطرح میشد که لازم دیدیم به طور مختصر به این موضوع بپردازیم. در دنیای امروز هیچ تخصصی نیست که ناکارآمد باشد. کافی است شخص در رشته خود به تخصص و تبحر لازم برسد و جزو بهترین ها باشد، صرفاً در اینصورت رونق کاری شخص قابل تضمین است و این در صورتی اتفاق می افتد که شخص با شناخت خود در جهت علاقه خود گام بردارد تا علیرغم سختی های راه، بتواند با انگیزه طی مسیر نموده و ثمره تلاش خود را دریابد. در انتها باید گفت با بینش مثبت و انگیزه بالا در مسیر خود ثابت قدم بوده و به موفقیت خود اطمینان داشته باشید.

امتیاز 5 از 5 ( 6 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Alireza
سلام بنده ی سوال داشتم درباره تحصیل در خارج من حدودا ۱۵،۲۰ روز بعد کنکور دارم رشته انسانی میخواستم بدونم رتبه کنکور چقدر تاثیر داره برا تحصیل در اروپا مثلا اگر رتبه تک رقمی بیاد چقدر تاثیر داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه بهتر شما را راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما بصورت کلی به صرف آوردن رتبه های پایین به شما پذیرش نمی دهند اما کشوری مثل اتریش اگر شما دانشگاه سراسری و روزانه ایران قبول شوید می توانید برای دانشگاه ملی وین اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
فائزه معصومي
سلام روزبخير ليسانس معماري با معدل ١٨ دارم از دانشگاه ازادمشهد، كدام كشور اروپا براي ادامه تحصيل مناسبه و اينكه بورسيه همه مخارج رو تأمين ميكنه؟اگرنه چقدر بايد هزينه كنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، برای کشورهای بسیاری امکان اقدام وجود دارد و اخذ بورسیه و میزان پوشش دهی آن بستگی به شرایط شما از قبیل مقاله، معدل و نمره زبان بالا دارد. شما می توانید شخصاً با یک سوپروایزر مرتبط شده و پذیرش همراه با بورسیه اخذ نمایید یا با ارسال رزومه خود، بررسی امکان یا عدم امکان اقدام برای تحصیل خود با بورسیه را به ما بسپارید. * مانا باشید *
کوثر سواری
سلام وقتتون بخیر من 22 سالمه و رشته تحصیلیم زبان انگلیسی گرایش مترجمی هست سابقه کار حرفه ای ندارم و ب تازگی شروع ب تدریس کردم به فیلمسازی و سینما علاقه دارم اما پیش زمینه ای در این موضوع ندارم بنظرتون بهترین روش برای مهاجرت و بهترین کاری ک باید انجام بدم چی هست و به چه صورت میتونم برای مهاجرت اقدام کنم که مناسبتر باشه برام
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعت بیشتری هستیم اما بصورت کلی اگر سابقه کاری ندارید بهترین روش مهاجرت از طریق تحصیل و آموزش در محیط است که شانس کاریابی شما بسیار افزایش می دهد. پیشنهاد میکنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مولاییان
سلام و وقت بخیر من دقیقا میخواستم در مورد بهترین رشته تحصیلی در خارج از کشور بخونم که مقاله شما خیلی کمکم کرد. البته تحقیقات و علاقه من میگه رشته IT خیلی خوبه و می تونم در این رشته موفق باشم. خواستم بدونم کدوم کشورها می تونه برای تحصیل در این رشته خوب باشه برام. من 19 ساله هستم و زبانم هم در حد آیلتس 7 هست ولی سرمایه زیادی ندارم و در حد 300 میلیون میتونم هزینه کنم سالیانه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله برای هلند دانمارک انگلستان کانادا سوئد میشه اقدام کرد برای مشاوره رایگان با مشاورین تماس بگیرید
Ali
سلام خسته نباشید من رشته انسانی تحصیل میکنم و الان موقع انتخاب رشتمه بین رشته های انسانی موندم که کدوم خوبع حقوق یا مدیریت ها مخصوصاً مدیریت بازرگانی یا مالی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای این موارد بهتر است که با مشاوران تحصیلی مشورت نمایید.
مشاوره رایگان