انتخاب دفتر مهاجرتی

1 نظر

انتخاب دفتر مهاجرتی

انتخاب دفتر مهاجرتی، معیارهای بررسی و ارزیابی دفتر مهاجرتی و چگونگی اعتماد و انتخاب وکلای مهاجرتی در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. براستی ملاک ها و معیارهای انتخاب دفتر مهاجرتی چیست؟ چگونه می توان از میان سیل انبوه تبلیغات، دفاتر معتبر مهاجرتی را شناخت و به آن ها اعتماد کرد؟ انتخاب دفتر مهاجرتی چه تأثیری در فرآیند مهاجرت و اخذ ویزای مورد نظر دارد؟ در این مقاله سعی بر آن بوده است تا آنچه را که ملاک ارزیابی و سنجش اعتبار مؤسسات و انتخاب دفاتر مهاجرتی می باشد، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. موسسه ملک پور، با سال ها تجربه در زمینه مشاوره مهاجرتی و کسب موفقیت های گسترده در پرونده های مهاجرتی خود، معیارهای بررسی و سنجش نرخ موفقیت خود را در اختیار شما سروران عزیز قرار می دهد تا هر چه آگاهانه تر، اقدام به انتخاب دفتر مهاجرتی مورد نظر خود نمایید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تحقیق در این زمینه، با موسسه ملک پور تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان این مجموعه بهره مند گردید. همچنین در صورت تکمیل فرم تماس، درخواست شما جهت تماس ما با شما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان ثبت خواهد گردید. در این مقاله، به موضوعات ذیل خواهیم پرداخت:

  • انتخاب دفتر مهاجرتی و ریسک ها و خطرهای احتمالی
  • انتخاب دفتر مهاجرتی و ملاک های بررسی و ارزیابی آن
  • انتخاب دفتر مهاجرتی و روش پیشنهادی MIE
  • انتخاب دفتر مهاجرتی و گالری ویزاها
  • انتخاب دفتر مهاجرتی و صفحات فضای مجازی
  • انتخاب دفتر مهاجرتی و نقش آن در پروسه مهاجرت
  • انتخاب دفتر مهاجرتی و موسسه ملک پور
  • انتخاب دفتر مهاجرتی و محصولات موسسه ملک پور
  • انتخاب دفتر مهاجرتی و سخن پایانی

انتخاب دفتر مهاجرتی

انتخاب دفتر مهاجرتی و ریسک ها و خطرهای احتمالی

انتخاب دفتر مهاجرتی معتبر و قابل اعتماد، همواره یکی از دغدغه های متقاضیان مهاجرت می باشد. برای بسیاری از افرادی که قصد اقدام به مهاجرت و یا کسب مشاوره و تحقیق در این زمینه دارند، همیشه این مشغله ذهنی وجود دارد که چگونه می توان به یک دفتر مهاجرتی اعتماد کرد. یکی از دلایل اهمیت این موضوع را می توان نگرانی افراد از بابت امنیت اطلاعات خود و احتمال افشای آن از طریق دفاتر مهاجرتی دانست. چرا که گاهاً با این مسئله در کشور خود مواجه بوده ایم که برخی دفاتر مهاجرتی با وجود مجوز قانونی، اقدام به افشای اطلاعات فردی و شخصی متقاضیان خود کرده اند. در برخی موارد نیز ممکن است فعالیت تعدادی مؤسسات معتبر فعال در حوزه مهاجرت و دارای سابقه طولانی در ایران، به طور ناگهانی به حالت تعلیق درآمده و غیر فعال شوند. در این صورت ممکن است هیچ اطلاعاتی از آن ها در اختیار شما قرار نگیرد. بنابراین همواره در انتخاب دفتر مهاجرتی جهت دریافت مشاوره و سپردن وکالت پرونده مهاجرتی خود، باید موارد غیرقابل پیش بینی و احتمالی را در نظر داشته و با انتخاب دفتر مهاجرتی معتبر، ریسک خطر و نقص در روند مهاجرت خود را کاهش دهید.

فایل تصویری صحبت های مدیریت موسسه درمورد انتخاب دفتر مهاجرتی

فایل صوتی صحبت های مدیریت موسسه درمورد انتخاب دفتر مهاجرتی

انتخاب دفتر مهاجرتی و ملاک های بررسی و ارزیابی آن

اکنون که پیرامون ریسک ها و خطراتی که متوجه انتخاب دفتر مهاجرتی می باشد صحبت شد، باید به ملاک ها و معیارهای سنجش دفاتر مهاجرتی و اعتبار آن ها پرداخت. آیا صرف توجه به شعارها و تیزرهای تبلیغاتی یک موسسه یا دفتر مهاجرتی که بیشتر بر پایه بزرگنمایی و شعارهای جذاب می باشد، معیار مناسبی برای انتخاب دفتر مهاجرتی است؟ تیزرهای تبلیغاتی و تعاریف و تمجیدهایی که عموماً هر موسسه و دفتر مهاجرتی برای معرفی و بیان عملکرد خود ارائه می دهد، تا چه حد بر پایه صداقت و واقع گرایی می باشد؟ به ویژه که این تعاریف، تیزرها و فیلم ها، جنبه تبلیغاتی داشته و هدف اصلی از ارائه آن، جلب توجه و جذب مشتری می باشد. از نظر موسسه ملک پور، متقاضیان هدفمندی که به طور مصمم، قدم در راه مهاجرت گذاشته و قصد تغییر و تعیین مسیر زندگی خود را دارند، سرنوشت و آینده خود را بازیچه این گونه شعارها و فیلم های تبلیغاتی نخواهند کرد. بلکه مصرانه در پی تحقیق و انتخاب دفتر مهاجرتی معتبر، با رزومه قوی و سابقه درخشان برمی آیند. اکنون این سوال پیش می آید که در صورت بی توجهی به شعارها و فیلم های تبلیغاتی، چگونه و با چه معیارهایی می توان مؤسسات و دفاتر مهاجرتی را ارزیابی کرده و به شناخت کامل و کافی رسید، به گونه ای که اعتماد ما را جلب نمایند؟ پاسخ این پرسش مهم، بررسی عملکرد دفاتر مهاجرتی می باشد. آثار عملی هر موسسه و دفتر مهاجرتی، قابل پیگیری و بررسی می باشد. همانند پزشکی که می توان آثار عملکرد وی را در میزان موفقیت وی در درمان بیمارانش سنجید. تعداد افرادی که تحت مداوای پزشک مورد نظر، توانسته اند سلامت خود را بازیابند، آثار عملی وی می باشند و گواه بر عملکرد پزشکان خواهند بود. آثار عملی دفاتر مهاجرتی نیز با بررسی نتایج پرونده های متقاضیان و تعداد پرونده های موفق در امر مهاجرت، قابل بررسی و ارزیابی می باشد. بنابراین بررسی نرخ موفقیت هر موسسه، طرز عمل و دلیل آن، می تواند راهگشای شما عزیزان در انتخاب دفتر مهاجرتی قابل اعتماد و معتبر باشد.

انتخاب دفتر مهاجرتی و روش پیشنهادی MIE

روش های متعددی برای بررسی و ارزیابی عملکردهای دفاتر مهاجرتی وجود دارد و متقاضیان عزیز می توانند بنا بر اختیار خود، یک یا چند روش را برای بررسی انتخاب نمایند. با توجه به احترام و ارزشی که موسسه ملک پور برای مشتریان و متقاضیان مهاجرت قائل می باشد، این فرصت را در اختیار شما عزیزان و متقاضیان آگاه و هوشمند قرار داده است تا با عملکرد این موسسه و آثار عملی آن بیشتر آشنا گردید. شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به تحقیق در حیطه رزومه موسسه ملک پور و مجموعه MIE بپردازید. یکی از معتبرترین روش های تحقیق در زمینه انتخاب دفتر مهاجرتی، بررسی شواهد و مدارک مستند دال بر عملکرد دفاتر می باشد. موسسه ملک پور، مدارک مستند و واقعی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده و نه تنها هیچ ابایی از اعلام عملکرد واقعی و نرخ موفقیت خود در پرونده های دریافتی و ارائه مدارک مستدل ندارد، بلکه شما را به تحقیق هوشمندانه و آگاهانه در انتخاب دفتر مهاجرتی دعوت می نماید. آنچه که به عنوان تبلیغ در موسسه ملک پور شناخته می شود، گزارش عملکرد مجموعه و بر پایه واقعیات و مستندات است و همین مدارک، موسسه ملک پور را بی نیاز از تعاریف غیرواقعی و شعارهای خارق العاده می نماید.

انتخاب دفتر مهاجرتی و گالری ویزاها

پیرو آنچه که در بخش قبلی بیان شد، روش پیشنهادی موسسه ملک پور در خصوص تحقیق و انتخاب دفتر مهاجرتی، مطالعه و بررسی شواهد و مدارک مستند می باشد. بر این اساس، موسسه ملک پور اقدام به نمایش ویزاها و کارت های اقامتی دریافت شده بر روی صفحه اصلی سایت موسسه ملک پور کرده است. بدین ترتیب، بیش از 2 هزار کارت اقامتی صادر شده برای کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی نظیر سوییس، هلند، آلمان، اتریش، فنلاند، دانمارک، آمریکا و کانادا و کشور استرالیا، بر روی این صفحه بارگذاری شده و قابل مشاهده می باشد.

انتخاب دفتر مهاجرتی

گالری ویزاها

یکی از ملاک هایی که جهت بررسی و سنجش عملکرد هر موسسه و دفتر مهاجرتی به کار گرفته می شود، سطح و جایگاه کشورهاییست که کارت اقامت و ویزای آن ها صادر گردیده است. افتخار اخذ اقامت و کارت ویزا برای کشورهای اروپایی و آمریکایی و دیگر کشورهایی که نظیر آن ها در بالا ذکر شد، قابل مقایسه با صدور ویزا برای کشورهایی مانند مالزی و ترکیه نمی باشد.

انتخاب دفتر مهاجرتی و صفحات فضای مجازی

با گسترش تکنولوژی و ارتباطات، ابزارهای پیشرفته و نوین جستجو و تحقیق نیز در اختیار افراد قرار گرفته است. بسیاری از متقاضیان مهاجرت از طریق صفحات فضای مجازی، اقدامات و عملکردهای دفاتر مهاجرتی را پیگیری می نمایند. موسسه ملک پور نیز از این تکنولوژی و ابزارهای به روز استفاده کرده و از طریق بسترهای متعدد، با متقاضیان امور مهاجرتی در ارتباط می باشد. صفحات و کانال های متعددی در اینستاگرام،  تلگرام، یوتیوب و توییتر فعال می باشند که همگی تحت مدیریت موسسه ملک پور اداره می شوند. شما عزیزان می توانید با عضویت در این صفحات، علاوه بر افزایش اطلاعات مهاجرتی خود، گزارش تصویری از عملکرد مجموعه MIE (شامل ویزا و مصاحبه) را نیز ملاحظه فرمایید. 

انتخاب دفتر مهاجرتی
انتخاب دفتر مهاجرتی
انتخاب دفتر مهاجرتی
انتخاب دفتر مهاجرتی

 

به این نکته مهم توجه داشته باشید که بر روی صفحه اینستاگرام موسسه ملک پور، تنها تعدادی از ویزاها و موفقیت های پرونده های مهاجرتی این موسسه بارگذاری شده است که شامل مصاحبه های مردمی و اظهار نظر متقاضیان مهاجرت درمورد عملکرد موسسه ملک پور می باشد. افرادی که موفق به اخذ ویزا و اقامت کشور مقصد شده اند، پس از حضور در کشور مقصد و طی یک مصاحبه تصویری، با به نمایش درآوردن کارت ویزا و اقامت خود، میزان رضایت خود از عملکرد موسسه ملک پور را ابراز می نمایند.

بنابراین شما می توانید با استفاده از ابزارها و روش های مختلفی، به تحقیق درمورد رزومه و عملکرد مؤسسات و نهادهای مختلف مهاجرتی پرداخته و آن ها را ارزیابی نمایید. اما روشی که ما خود در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار می دهیم، یکی از موثق ترین و معتبرترین روش های تحقیق می باشد. در این روش، با مشاهده مصاحبه ها و کارت های اقامتی دریافت شده می توانید عملکرد موسسه ملک پور را به چالش کشیده و با آگاهی بیشتر، اقدام به انتخاب دفتر مهاجرتی و وکیل مهاجرتی خود فرمایید. از نظر ما بهترین قاضی، مشتریان و عزیزانی هستند که برای طی پروسه مهاجرت و اقامت، به موسسه ملک پور اعتماد کرده اند. جهت مشاهده آثار عملکردی موسسه می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

انتخاب دفتر مهاجرتی

نظرات موکلین

انتخاب دفتر مهاجرتی و نقش آن در پروسه مهاجرت

اهمیت و ضرورت تحقیق و بررسی سابقه و نحوه عملکرد دفاتر مهاجرتی، بر هیچ یک از متقاضیان مهاجرت و دارای پرونده های بین الملل پوشیده نیست. موسسه ملک پور این حق را به متقاضیان مهاجرت می دهد که اطلاعات صحیح، واقعی و کافی از عملکرد دفاتر و مؤسسات مهاجرتی داشته باشند و بر اساس آن، اقدام به انتخاب دفتر مهاجرتی و وکیل خود در این فرآیند نمایند. چرا که قطعاً انتخاب دفتر مهاجرتی معتبر و وکیل متخصص و مجرب، تأثیر بسزایی در موفقیت و دستیابی به اهداف مهاجرتی شما عزیزان خواهد داشت. دانش و تجربه وکلای مهاجرتی و عملکرد آن ها در مراحل حساسی از پروسه مهاجرت مانند مرحله تهیه، چیدمان و ارائه مدارک و... می تواند موجب پذیرش یا رد ویزای درخواستی افراد گردد. همچنین مدت زمان طی پروسه مهاجرت نیز بسیار تحت تأثیر تخصص و تجربه وکیل مهاجرتی می باشد. حضور وکلای رسمی اداره مهاجرت سایر کشورها در یک دفتر مهاجرتی، تسلط اعضای آن بر قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف را افزایش داده و موجب ارائه مناسب ترین روش های قانونی مهاجرتی به شما خواهد شد.

انتخاب دفتر مهاجرتی و موسسه ملک پور

موسسه ملک پور به رغم وجود محدودیت های فراوان در کشور ایران، بنای کار خود را بر صداقت گذاشته و تمام آنچه را که از دانش و تجربه در اختیار داشته است، صادقانه در اختیار کار و متقاضیان خود قرار داده است. همین امر نیز موفقیت و اعتبار این موسسه را طی این چند سال رقم زده و منجر به انتخاب دفتر مهاجرتی شده است. موسسه ملک پور با موفقیت در هزاران پرونده مهاجرتی و کسب ویزا و اقامت کشورهای برتر جهان، ادعای منحصر به فرد بودن در خاورمیانه را دارد و به گواه این ادعا نیز، اسناد و مستدلات خود را به تماشای عموم گذارده است. متخصصان جوان و در عین حال برجسته، متخصص و کارآزموده در موسسه ملک پور با تکیه بر دانش به روز خود و با به کارگیری تجارب مفید و مؤثر در این زمینه، توانسته اند خدمات شایانی به هموطنان عزیز در سراسر جهان ارائه نمایند و بیش از 15 سال سابقه کاری درخشان را برای خود و این مجموعه به ارمغان آورند. این موسسه در کشورهای مختلف دارای دفتر مهاجرتی می باشد و مفتخر به حضور وکلای رسمی مهاجرت کشورهای اروپایی و آمریکایی در کنار خود می باشد.

انتخاب دفتر مهاجرتی

دفتر ملک پور

انتخاب دفتر مهاجرتی و محصولات موسسه ملک پور

همانطور که گفته شد، بهترین روش برای انتخاب دفتر مهاجرتی و اعتماد به آن، ارزیابی عملکرد آن دفتر مهاجرتی می باشد. بدون شک هرچه اعضای یک دفتر مهاجرتی از تخصص و دانش و تجربه بیشتری برخوردار باشند، در پرونده های وکالتی خود نیز موفق تر خواهند بود. محصولات و آموزش هایی که توسط اعضای یک موسسه مهاجرتی تهیه و ارائه می شود، نشأت گرفته از دانش و تجربه این افراد می باشد.

موسسه ملک پور، اقدام به تهیه فایل های آموزشی متعددی نموده است که بسیاری از آن ها به صورت ویدئوها و فایل های صوتی کوتاه مدت و رایگان، بر روی وبسایت و صفحات مجازی این موسسه بارگذاری شده و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد. علاوه بر این، محصولات ویدئویی دیگری نیز تهیه و ارائه شده است که به اختصار به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. کلیه این محصولات که همگی تولید شده در مجموعه MIE می باشند، دال بر دانش و تجربه اعضای این موسسه مهاجرتی می باشد.

دوره فوق فشرده آموزش زبان (SIC) محصولی جامع و کامل در زمینه آموزش زبان انگلیسی می باشد که کوتاه ترین و مؤثرترین روش های آموزش زبان را به علاقمندان زبان انگلیسی آموزش می دهد. دوره آموزش سریع زبان آلمانی نیز، محصولی دیگر از موسسه ملک پور در راستای آموزش زبان می باشد. 

 

در مجموعه ویدئویی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، برای اولین بار تمامی روش های قانونی مهاجرت و نکات ویژه هر یک، به طور کامل آموزش داده شده است.

انتخاب دفتر مهاجرتی

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

ویدئوی هنر زندگی، محصولی دیگر از این موسسه می باشد که با پرداختن به موضوع نگرش صحیح به زندگی و دستیابی به موفقیت توانسته است متقاضیان ویژه خود را جذب نماید. همچنین در مجموعه آموزش راهنمای اقامت کاری کانادا، یکی از بهترین و سریعترین روش های مهاجرت به کانادا تشریح شده است.

 

_____________________ انتخاب دفتر مهاجرتی و سخن پایانی _____________________

انتخاب دفتر مهاجرتی، معیارهای دفتر مهاجرتی معتبر و روش های شناخت و انتخاب دفاتر و مؤسسات مهاجرتی در این مقاله مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت. انتخاب دفتر مهاجرتی معتبر و قابل اعتماد، تأثیر بسیاری بر به واقعیت پیوستن رویای شما و دستیابی به اهداف خود می باشد. چرا که دفاتر مهاجرتی معتبر، با تکیه بر اعتبار خود و دانش و تجربه اعضای مجموعه، رضایت متقاضیان و موفقیت در پرونده مهاجرتی را اولویت کار خود قرار می دهند. بنابراین لازمست در انتخاب دفتر مهاجرتی، نهایت دقت به کار گرفته شود و از روش های درست و کارا، در تحقیق و بررسی اعتبار دفاتر مهاجرتی به کار گرفته شود. موسسه ملک پور همکار MIE با سابقه سالها کار و تجربه در این زمینه، گزارش تصویری از عملکرد خود طی سال های گذشته تهیه کرده است و آن ها را در معرض نمایش و ارزیابی شما متقاضیان گرامی قرار داده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت و خدمات موسسه، با موسسه ملک پور تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره رایگان تلفنی بهره مند گردید. همچنین در صورت تکمیل فرم تماس، می توانید درخواست خود جهت تماس ما با شما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان را ثبت فرمایید. چنانچه در پایان مقاله، سوالات جدیدی در ذهن شما سروران گرامی شکل گرفت، می توانید آن ها را در بخش "ثبت پرسش" مطرح و پاسخ را از مشاوران متخصص این موسسه دریافت نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 2 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سمین.الله وردی
وقت بخیر میخواستم بدونم امکان این که بشه شخصا فقط با خود جناب دکتر ملک پور تایم مشاوره دریافت کرد وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی این امکان وجود دارد، شما می توانید با موسسه تماس بگیرید مشاوران ما راهنمایی تان می کنند. موفق باشید.
مشاوره رایگان