اقامت کار شرکت

9 نظر

اقامت کار شرکت در کشورهای مختلف بدون مدرک زبان، اخذ اقامت کاری به همراه ثبت شعبه شرکت در بهترین کشورهای دنیا و شرایط کار شرکت در کشورهای مختلف در این مقاله مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد. روش اقامت کار شرکت چیست؟ آیا از شرایط اخذ اقامت کار شرکت اطلاع دارید؟ چگونه می توان از طریق اقامت کار شرکت به اقامت کانادا، آمریکا، انگلستان و.. دست یافت؟

برای اخذ اقامت کار شرکت انگلستان از طریق یک شرکت ثبت شده انگلیسی، باید در شرکت کار کنید، یک طرح تجاری ارائه دهید و با هزینه 100 تا 200 پوند و داشتن حداقل سرمایه 200000 تا 500000 پوند آن را ثبت کنید. یک شهروند بریتانیایی را استخدام کنید و مجوز لازم برای جذب نیرو خارجی دریافت کنید. این فرآیند مستلزم ارائه فرم های سفارت به یک وکیل انگلیسی است. متقاضیان تایید شده اقامت 2 تا 3 ساله را دریافت می کنند که پس از پنج سال، واجد شرایط اقامت دائم و پس از یک سال دیگر امکان درخواست تابعیت انگلیس با داشتن مهارت زبان و عدم پیشینه دارند. این روش شامل مجوز کار برای همسر و تحصیل رایگان برای فرزندان نیز می شود.

در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با واژه جدیدی در حوزه مهاجرت با نام کارشرکت بدون نیاز به مدرک زبان در کشورهای مختلف آشنا کرده و اطلاعات بسیار جالبی در زمینه این روش اقامتی به شما سروران گرامی تقدیم نماییم. همانطور که می دانید موسسه ملک پور با همکاری وکلای بین المللی به تحلیل زوایای مختلف مهاجرتی در کشورهای مختلف می پردازد و با توجه به دانش حقوقی کشورمان اقدام به معرفی روش ها منطبق بر قوانین حاکم نموده است. از نمونه های آن می توان به اصطلاح خودحمایتی و نوآفرینی اشاره کرد که اولین مقالات علمی و مستندات معتبر در زمینه این روش های اقامتی، توسط متخصصانموسسه ملک پور و وکلای محلی در کشور های مختلف  نگارش شده و انتشار یافته است. بنابراین جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص این اصطلاح تازه و روش اقامت کار شرکت می توانید با موسسه ملک پور تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره تلفنی رایگان، دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. فرصت دیگری که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، تمکیل فرم تماس می باشد. شما می توانید از طریق وارد کردن اطلاعات خود در این فرم، درخواست خود جهت تماس ما با شما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان را اعلام نمایید. 

ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت انگلیس-2


مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

اقامت کار شرکت

اقامت کار شرکت چیست؟

اقامت کار شرکت، یک روش اقامتی جدید می باشد که با عنوان انتقال دورن شرکت نیز شناخته شده است. این روش از ویژگی هایی برخوردار است که آن را نسبت به دیگر روش ها جذاب می نماید. یکی از ویژگی های جالب این روش اقامتی جدید، اخذ اقامت هم بر اساس ثبت شرکت و هم بر اساس کار می باشد. بنابراین روش اقامت کار شرکت، صرفاً متکی بر ثبت شرکت یا کار نیست، بلکه وجود هر دو عامل ضروری می باشد و منجر به اعطای اقامت می گردد.

ویدیو موسسه MIE در مورد کار شرکت بهترین روش مهاجرت


از دیگر ویژگی های جالب این روش، عدم نیاز آن به سرمایه گذاری زیاد می باشد. همانطور که می دانید اکثر روش های اقامتی، هزینه بر بوده و متقاضیان این روش ها باید هزینه های زیادی را متقبل شوند. برای مثال افرادی که خواستار اخذ اقامت کشور سنت لوشیا می باشند باید حدود 200 تا 300 هزار دلار سرمایه به کار گیرند تا بتوانند اقامت این کشور را دریافت نمایند. این در حالیست که سنت لوشیا، کشوریست با جمعیت کمتر از 1 میلیون نفر و امکانات نه چندان زیاد. ضمن آن که پاسپورت این کشور نیز در مقایسه با پاسپورت بسیاری از کشورهای دیگر نظیر آمریکا، کاناد، هلند، آلمان، سوییس و اتریش، دارای اعتبار زیادی نمی باشد. چرا که با استفاده از پاسپورت کشور سنت لوشیا نمی توان به کشورهای آمریکا و کانادا مسافرت کرد و فقط می توان دو دوره سه ماهه در کشور اروپا حضور یافت. مطالعه رتبه بندی جهانی پاسپورت های کشورهای مختلف، گواه اعتبار پاسپورت کشور سنت لوشیا در مقایسه با سایر کشورهای نام برده می باشد. اکنون سرمایه ای را که باید برای اخذ اقامت کشورهایی نظیر سنت لوشیا هزینه کرد، با سرمایه به کار رفته در روش اقامت کار شرکت برای کشورهای برجسته ای چون کانادا و انگلستان و آمریکا مقایسه نمایید. شاید این نکته برای شما جالب باشد که اخذ اقامت کانادا از روش کار شرکت، فعلاً نیاز به هیچ مبلغی برای سرمایه گذاری ندارد.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت کار شرکت در کشورهای مختلف بدون مدرک زبان


کار شرکت، اقامتی بر اساس ارائه بیزنس پلن و ثبت شعبه شرکت در کشورهای خارجی می باشد. در این روش نیازی به مدرک زبان وجود ندارد و ریسک پایین ان منتج به تقاضای زیاد شده است. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این روش به تنهایی منجر به اقامت دائم نشده اما تسهیل کننده این امر می باشد. افراد در پروسه ای کوتاه به مدت 8 ماه می توانند برای اقامت کارشرکت در کشورهای مختلف بدون مدرک زبان اقدام کنند و سرمایه گذاری در اروپا داشته باشند.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت کارشرکت یک روش بینظیر برای اخذ اقامت


شرایط اخذ اقامت کار شرکت کانادا

برای دریافت کار شرکت کانادا، لازم نیست که در کانادا سرمایه گذاری زیاد کنید. فقط کافیست نشان دهید که در کشور خود، در دو و سه سال گذشته، یک بیزینس اکتیو داشتید. به عنوان مثال: یک شرکت بازرگانی دارید و دو الی سه نفر کارمند بیمه شده داشته اید. در این صورت با ارسال این مدارک می توانید برای دریافت اقامت کار شرکت کانادا اقدام کنید. شاید برایتان سوال باشد که شرایط اخذ اقامت کارشرکت در این کشور چیست؟ و نیاز به ارائه مدرک چه مدارکی است: برای دریافت این اقامت نیاز به ثبت یک شعبه از شرکت خود در کانادا می باشد که در آن مشغول به کار نیز شوید، در این نوع اقامت ثبت شرکت در کانادا، اقامت شما سال به سال تمدید می شود. اما نکته خیلی مهم و مثبت این است که لازم نیست که حتماً در سال‌های ابتدایی شرکت شما سودده باشد و تنها اکتیو بودن آن کافیست. شما می توانید نشان دهید که این شرکت در حال فعالیت است، و به صورت ماهیانه به کارکنان حقوق پرداخت شود. در این صورت اقامت تان را می توانید تا ۷ سال تمدید کنید، و پس از آن می توانید از طریق روش های دیگر مانند روش استارتاپ، روش نو آفرینی، کارآفرینی و یا جاب آفر اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید.

مزایای اقدام از طریق کارشرکت این است که تحصیل فرزندان شما رایگان است، اجازه کار برای همسر وجود دارد و کل فرایند دریافت اقامت شما ۸ تا ۱۰ ماه طول می کشد.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت کار شرکت کانادا بدون مدرک زبان


شرایط اخذ اقامت کار شرکت استرالیا

شرایط اخذ اقامت کار شرکت استرالیا نیز، همانند روش کار شرکت کانادا، نیاز است که نشان دهید یک شرکت اکتیو در ایران داشته اید که حداقل در دو تا سه سال گذشته فعال بوده است و دو تا سه نفر کارمند رسمی دارد، و شما تمایل دارید که یک شعبه از بیزینس خود را در استرالیا داشته باشید. هیچ مبلغ حداقلی برای ورود سرمایه مشخص نشده برای اینکه بتوانید شعبه بیزینس خود را به استرالیا منتقل کنید و از طریق کار شرکت اقامت این کشور را دریافت کنید نیاز به ارائه مدرک زبان پایین می باشد که در این روش در همان ابتدا اقامت دو یا سه ساله برای شما صادر می شود. و بعد از گذشت چند سال شما می توانید از طریق تبدیل نوع اقامت خود به اقامت استارت آپ، نوآفرینی، کارآفرینی و یا جاب آفر تبدیل به اقامت دائم نمایید. در استرالیا نیز همسر اجازه کار فول تایم دارد و تحصیل فرزندان رایگان است.

ویدیو موسسه MIE در مورد شرایط اقامت کارشرکت استرالیا


شرایط اخذ اقامت کار شرکت در انگلیس

برای دریافت اقامت از طریق کار شرکت نیاز است که از شرایط اخذ اقامت کار شرکت در انگلیس آگاه باشید. در این روش شما یک شعبه از شرکت فعال خود را در انگلیس باید ثبت کنید، و یا اینکه سهام یک شرکت را خریداری کنید که ارزش سهام شما نباید زیر 50 هزار پوند باشد. شما با تنها با داشتن سهام شرکت نمی توانید اقامت انگلیس را دریافت کنید. شما به واسطه کار در همان شرکت، می توانید اقامت را دریافت کنید. یعنی هم نیاز است که یک شعبه از شرکت خود را در انگلیس افتتاح کنید، و یا سهام یک شرکت را خریداری کنید. و هم نیاز است که در همان شرکت مشغول به کار شوید. بعد از اینکه سهام این شرکت را خریداری کردید و مشغول به کار شدید سالانه حدود ۲۲ تا ۳۰ هزار پوند حقوق از این شرکت دریافت می کنید. برای اینکه اقامت شما تمدید شود بستگی به شرکتی دارد که سهام آن را خریداری کردید. اگر از شما راضی باشند اقامتتان تمدید می‌شود اما اگر از کار شما راضی نباشد، اقامت شما تمدید نخواهد شد. لازم به ذکر است که در این کشور نیز به همسر شما اجازه کار فول تایم داده می شود. این روش یکی از بهترین روش های اقامتی می باشد، و شما می توانید به کمک مشاوران ما بهترین را برای اقامت خود با توجه به شرایط خودتان داشته باشید.

ویدیو موسسه MIE در مورد کارشرکت جدید انگلیس


شرایط اخذ اقامت کار شرکت اتریش

جهت اخذ اقامت کار شرکت اتریش نیاز است که شما یک شرکت در کشور خودتان داشته باشید به عنوان مثال: یک شرکت در ایران داشته باشید که یک سال از فعالیت و اکتیو بودن شرکت بگذرد میتوانید مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت داشته باشید و در همان شرکت کار کنید و هزینه های اقامت خود و خانواده خود را تامین کنید. برای ثبت شرکت در اتریش نیاز به سرمایه بالایی ندارید، یعنی اگر شما حدود 70 الی 100 هزار یورو و سرمایه داشته باشید می توانید از این روش اقدام کنید اما نکته بسیار مهم جهت ثبت شرکت این است که شما باید یک بیزینس پلن مناسب و قوی ارائه دهید. شرایط اخذ اقامت کار شرکت اتریش به شرح زیر است:

  • نیاز به مدرک زبان نیست
  • نیاز به سرمایه زیادی نیست
  • محدودیت سنی ندارد

نکته مهم در این روش این است که شما با ثبت شرکت در اتریش، اجازه کار در این شرکت را دارید و به همراه خانواده خود می توانید به اتریش مهاجرت کنید که این مهاجرت می تواند منجر به دریافت اقامت دائم نیز بگردد.

شرایط اخذ اقامت کار شرکت آمریکا

خیلی از دوستان کشور آمریکا را به عنوان سرزمین فرصت ها یاد می کنند بد نیست درباره شرایط اخذ اقامت کار شرکت آمریکا نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. یکی از روش هایی که می توان از آن طریق به آمریکا مهاجرت کرد روش کار شرکت می باشد، اگر شما یک بیزینس فعال در ایران داشته باشید، و یک سال از ثبت آن گذشته باشد، و شرکت شما در این یک سال اکتیو باشد. می توانید یک شعبه از شرکت خود را در آمریکا داشته باشید. که از این طریق مدیران ارشد به همراه خانواده می توانند وارد کشور آمریکا شوند، و در شرکت خودشان مشغول به کار و سرمایه گذاری شوند نکته مهم در ثبت شرکت و کار شرکت آمریکا این است که نیاز به ارائه بیزینس پلن قوی می باشد در صورت داشتن این شرایط از این طریق می‌توانید به اقامت این کشور دست یابد. اما به دلیل پیچیدگی های بالای این روش بهتر است حتما با داشتن یک وکیل مهاجرتی آگاه پا در این مسیر بگذارید.

مدارک مورد نیاز اخذ اقامت کار شرکت چیست؟

قبل از مهاجرت به هر کشور نیاز است که مدارک خود را به سفارت آن کشور تحویل دهید تا با بررسی شرایط شما مشخص کنند که آیا شما صلاحیت دریافت ویزای آن کشور را دارید یا خیر؟ مدارک مورد نیاز اخذ اقامت کار شرکت چیست؟ همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم برخی از مدارک هستند که جهت اخذ اقامت از طریق کار شرکت در تمامی کشور ها مشترک می باشند که این مدارک به شرح زیر می باشد:

  • داشتن یک بیزینس فعال در کشور مبدا
  • ارائه طرح تجاری قوی و بیزنس پلن مناسب جهت افتتاح شعبه شرکت فعال در کشور مقصد
  • ارائه مدرک زبان در برخی از کشورها
  • داشتن پشتوانه مالی برای راه اندازی یک شعبه از شرکت خود در کشور مقصد
  • جهت تمدید اقامت نیاز است که شرکت شما در مدت زمانی که در کشور مقصد فعالیت داشتید.

هزینه اخذ اقامت کار شرکت در کشورهای مختلف

همانطور که در پاراگراف های قبل نیز اشاره شد، برای دریافت اقامت کار شرکت در کشورهای مختلف نیاز به سرمایه گذاری زیاد نیست. به عنوان مثال: برای دریافت اقامت از طریق کار شرکت در در اتریش اگر سرمایه 300 هزار یورو داشته که 70 تا 80 هزار یورو از آن را به ثبت شعبه اختصاص دهید، می توانید این اقامت را دریافت کنید. برای انگلیس نیز، نیاز به داشتن حداقل ۵۰ هزار پوند سرمایه می باشد. به طور کلی می توان گفت هزینه اخذ اقامت کار شرکت در کشورهای مختلف بین 100 الی 300 هزار دلار می باشد. در واقع می توانید با این سرمایه شعبه شرکت خود را در کشور مقصد راه اندازی کنید و از طریق آن به اقامت کار شرکت در کشورهای مختلف دست پیدا کنید.

مدت زمان پروسه کار شرکت در کشورهای مختلف

در حالت کلی می‌توان گفت: مدت زمان پروسه کار شرکت در کشورهای مختلف کم است و جزء ویزاهایی می باشد که با سرعت بالا صادر می شود به عنوان مثال مدت زمان این پروسه در کشور کانادا هفت الی هشت ماه است، و برای کشور استرالیا ۸ تا ۱۰ ماه است، و برای کشور اتریش تقریباً پنج ماه می باشد. در حالت کلی می توان گفت مدت زمان لازم برای دریافت اقامت و ویزا از طریق کار شرکت ۵ الی ۱۰ ماه است که در مقایسه با روش های دیگر زمان بسیار کوتاهی می باشد.

شرایط تبدیل اقامت کار شرکت به تابعیت در کشورهای مختلف

در برخی از کشورها با دریافت اقامت کار شرکت، می توانید تا ۷ سال در آن کشور حضور داشته باشید اما اگر بعد از ۷ سال بخواهید در این کشورها حضور داشته باشید و اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید، شرایط تبدیل اقامت کار شرکت به تابعیت در کشورهای مختلف چگونه است؟ شما می توانید با استفاده از روش های دیگر مهاجرتی مانند: جاب یا کارآفرینی و یا استارتاپ ها و یا نوآفرینی اقامت خود را از روش اقامت کار شرکت به این نوع اقامت ها تبدیل کرده و از این طریق به اقامت دائم کشورهای دیگر دست پیدا کنید. مثلا در کشور استرالیا با ویزای کارشرکت می توانید از طریق ویزای 186 اقامت دائم گرفته و سپس برای تابعیت استرالیا اقدام نمایید.

خدمات موسسه ملک پور در زمینه اقامت کارشرکت

کارشرکت، واژه ای تازه در حوزه مهاجرت می باشد که به یکی از روش های اخذ اقامت برای کشورهای دیگر اطلاق می شود. موسسه MIE برای اولین بار، واژه اقامت کارشرکت را به عنوان روشی برای اخذ اقامت بسیاری از کشورهای برجسته و معتبر دنیا نظیر کانادا، انگلستان، آمریکا معرفی کرده است. معرفی اصطلاحات و روش های اقامتی برای کشورهای برتر جهان، دال بر دانش و تجربه موسسه MIE و مطالعه مشاورین ارشد آن در حوزه امور مهاجرتی می باشد. پس از مطالعه گسترده قوانین کشورها و استخراج آن ها، روش های اقامتی نظیر خودحمایتی، قرمز سفید قرمز و اقامت کار شرکت خلق شده است. بنابراین موسسه ملک پور که خود مبتکر اصطلاحات تخصصی و منبعی برای مطالعات علمی مربوط به مهاجرت می باشد، بر تمام جنبه های روش های جدید تسلط داشته و توانایی اعمال آن ها را نیز دارد. بر این اساس توصیه می شود برای آگاهی از روش های اقامتی به ویژه روش های جدید و اقدام نسبت به آن ها، به منبع اصلی و معتبر آنرجوع کرده و بدین ترتیب نسبت به اطلاعات دریافتی خود، اطمینان کامل یابید. موسسه MIE با بررسی دقیق بیزنس پلن و مدارک دقیق به شما عزیزان برای اقدام در این روش مشاوره مهاجرتی می دهد و در صورت تمایل می توانید با ما اقدام نمایید.

جهت دسترسی به اطلاعات اصل و مرجع در زمینه روش های مهاجرتی به ویژه اقامت هایی که با اصطلاحات جدید مطرح می شوند، می توانید به وب سایت های رسمی موسسه و یا صفحات مجازی این موسسه مراجعه نمایید. بدین منظور می توانید در موتور جستجوگر سیستم خود، روش اقامتی مورد نظر خود را همراه با کلیدواژه ملک پور جستجو نمایید تا به صفحات مرجع و معتبر در خصوص مهاجرت ارجاع داده شوید.

اخذ وکیل معتبر برای روش کار شرکت در کشورهای مختلف بدون مدرک زبان

روش کار شرکت در کشورهای مختلف مانند آمریکا، انگلستان و کانادا با ثبت شعبه شرکت قابل اجرا می باشد. در این روش شما تنها به خرید سهام نمی پردازید بلکه در شعبه شرکتتان کار می کنید. اما برای اجرای آن، نیاز به آگاهی و تسلط کامل بر روش و قوانین هر کشور می باشد. بنابراین توصیه می نماییم که برای کسب اطلاع از روش کار شرکت و یا اقدام برای آن، این روش را با کلیدواژه ملک پور جستجو نمایید تا اطلاعات واقعی و صحیح در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. روش کارشرکت، یک روش جدید و بسیار جالب می باشد که اجرای آن نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. قوانین متفاوت کشورها، مستلزم تسلط بر آن ها برای اخذ اقامت کار شرکت می باشد. طی کردن این پروسه، نیاز به یک وکیل مهاجرتی دارد که بر همه جوانب این روش مسلط بوده و بتواند با توجه به شرایط شما، مناسب ترین کشور را جهت اقدام به اخذ اقامت کار شرکت به شما متقاضیان عزیز معرفی نماید.

نکات مهم در زمینه اقامت کار شرکت

یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت که لازمست متقاضیان روش اقامت کار شرکت مد نظر داشته باشند، تفاوت شرایط اخذ اقامت از روش کار شرکت با روش ثبت شرکت می باشد. ثبت شرکت در کشور آمریکا و انگلستان و کانادا در صورتی منجر به اخذ اقامت می شود که با ارائه طرح بیزینس پلن قوی بتوان افسر ویزا را مجاب به سود آوری کرد. بهتر است طرح تجاری توسط افراد متخصص تنظیم گردد تا شانس بالای این مسیر کاهش پیدا نکند.

کار در خارج از کشور

نکته مهم دیگر در خصوص اقامت کار شرکت در کانادا، لزوم کار در همان شرکت می باشد. بنابراین شخصی که شرکت را ثبت کرده است باید در همان شرکت مشغول بوده و شغل اصلی وی در آن شرکت باشد. از آن جایی که در کار شرکت، درآمد کسب می نمایید، ملزم به پرداخت مالیات نیز می باشید.

امتیاز های اقامت کار شرکت و مزایای آن

کار شرکت که یک روش اقامتی برای کشورهایی نظیر کانادا و اتریش بوده و توسط موسسه ملک پور ابداع شده است، دارای مزایای متعددی می باشد. از جمله این امتیاز های اقامت کار شرکت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • سرمایه کم اولیه

اقامت کار شرکت نیاز به سرمایه گذاری کمی دارد و تنها با پشتوانه مالی 100 تا 200 هزار دلار می توان برای این روش اقدام کرد. البته این به شرطیست که واقعاً قصد راه اندازی بیزینس و کار در این کشور داشته باشید. مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، توسط موسسه ملک پور به نگارش درآمده است و هر گونه کپی برداری از آن بدون اشاره به منبع اصلی، امری غیرقانونی و خلاف شرع می باشد؛ لذا پیگرد قانونی را در پی خواهد داشت. امتیاز های اقامت کار شرکت در کشور کانادا دارای این مزیت برجسته می باشد که فعلاً نیاز به سرمایه گذاری ندارد.

  • عدم نیاز به مدرک زبان

در کشورهای انگلستان و امریکا بدون مدرک زبان است و در انگلستان نیاز به مدرک آیلتس 4 تا 4.5 خواهد داشت.

  • پروسه مهاجرتی کوتاه مدت

زمان لازم برای این روش حدودا هست ماه خواهد بود.

  • ریسک پایین

روش کار شرکت یکی از روش ها با ریسک پایین برای مهاجرت می باشد زیرا که علاوه بر ویزا، سرمایه کمتری برای انتقال لازم است.

  • اخذ پاسپورت

اقامت کار شرکت مسیری برای تبدیل اقامت دائم و اخذ پاسپورت برای کشورهای برجسته و برتر در سطح جهان می شود. شما می توانید با استفاده از روش کار شرکت، بسته به قوانین کشور مقصد خود، پاسپورت این کشورها را اخذ نمایید.


سوالات متداول

✔️ شرایط اخذ اقامت کار شرکت چیست؟
در این روش شما می توانید در کشور مورد نظرتان شعبه شرکت خود را ثبت کنید و به واسطه کار در آن شرکت اقامت بگیرید.

✔️ هزینه مورد نیاز برای اخذ اقامت کارشرکت چقدر است؟
به طور کلی می توان گفت که اگر شما پشتوانه مالی حدود 100 تا 200 هزار دلار داشته باشید، می توانید از روش کارشرکت برای مهاجرت به کشورهای مطرح دنیا اقدام نمایید.

✔️ آیا برای اقامت کار شرکت مدرک زبان مورد نیاز است؟
خیر، مزیت این روش عدم ارائه مدرک زبان می باشد.

✔️ مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت از طریق کار شرکت چیست؟

به طور کلی داشتن یک شرکت فعال مناسب در کشور مبدا، بیزینس پلن، مدرک زبان برای بعضی کشورها، افتتاح شعبه شرکت در کشور مقصد ارائه پشتوانه مالی از شرایط اصلی دریافت اقامت از طریق کار شرکت می باشد.

✔️ مزایای دریافت اقامت از طریق کار شرکت چیست؟

بهترین مزایای دریافت اقامت کارشرکت در کشورهای مختلف این است که حداقل سرمایه مشخص نشده یا کم است، نیاز به ارائه مدرک زبان نمی باشد، و یا نیاز به ارائه مدرک زبان بسیار پایین است، اجازه کار فول تایم برای همسر وجود دارد، تحصیل فرزندان رایگان است.

 سخن پایانی

اقامت کار شرکت، مزایای اخذ اقامت از طریق کار شرکت، نیازمندی های اقامت از طریق کار شرکت در بهترین کشورهای دنیا در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار گرفت. کار شرکت، یک روش اخذ اقامت برای کشورهای امریکا، انگلستان، کانادا و ... می باشد که توسط مدیریت محترم موسسه ملک پور ارائه شده است.  روش اقامت کار شرکت دارای مزایای متعددی می باشد که از آن جمله می توان به اخذ اقامت بدون مدرک زبان از این طریق اشاره کرد. شما می توانید با تماس با موسسه ملک پور، ضمن دریافت مشاوره تلفنی رایگان، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. همچنین در صورتی که اطلاعات خود را در فرم تماس وارد نمایید، مشاورین ما در موسسه با شما تماس خواهند گرفت و از این طریق قادر به دریافت مشاوره تلفنی رایگان خواهید بود. شما می توانید سوالات خود پیرامون اقامت کار شرکت را در بخش "ثبت پرسش" در انتهای مقاله مطرح نمایید و پاسخ را از مشاورین برجسته این موسسه دریافت نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 5 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
پوریا سهرابی
با سلام در روش اقامت کار شرکت کانادا با وجود عدم نیاز به سرمایه اولیه ، چقدر هزینه تا رسیدن به اقامت اولیه نیاز است؟ آیا در این روش باید حتما از سمت همسر سفارش کار دریافت کنیم یا هر شریک دیگری هم میتواند باشد؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار شرکت بدین صورت است که شما یک شرکتی در کشور مورد نظر ثبت می کنید و در آن استخدام می شوید. سرمایه ای که مورد نیاز است سرمایه اولیه ثبت شرکت و داشتن سرمایه است که حقوق بیمه و مالیات خود را بپردازید. در این روش الزامی برای اینکه حتما با همسرتان شرکت ثبت کنید نیست. موفق باشید
سعید آزادی
سلام من یک کارآفرین ایرانی هستم که تا الان یعنی در سن 30 سالگی 3 تا گلخونه بزرگ در شهرهای مختلف دارم و درآمد خوبی هم دارم. با توجه به بی توجهی مسئولین و عدم حمایت تصمیمی گرفتم که از ایران مهاجرت کنم. سایتتونو خیلی وقته دنبال میکنم و الان که مقاله اقامت کار شرکت شما رو خوندم حس کردم سرمایه لازم برای تاسیس یک شرکت در زمینه کار خودم رو دارم. اما من تو مقاله شما دیدم که شرکت رو باید به نام همسرم ثبت کنم و من فعلا نامزد دارم و هنوز ازدواج نکردیم و از طرفی دوست دارم برادرم هم بیاد با من. میتونم شرکت رو به نام برادرم ثبت کنم و از این طریق اقدام کنیم؟ برای زبان هم مشکلی ندارم و خودم فوق لیسانس کشاورزی دارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. اگر راهنمایی کنید که با آقای دکتر هم صحبت کنم که عالی میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه بهتر راهنمایی تان کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری اعم از سن، میزان سرمایه و سوابق کاریتان هم هستیم اما نکته ای که در روش کار شرکت وجود دارد این است که شما با استخدام اقامت می گیرید و این شرکت چه به نام همسر چه به نام برادرتان باشد شما در آن استخدام شوید اقامت را دریافت می کنید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
علی پیراسته
با سلام ممنون از اطلاعات مفیدی که قراردادید- میخواستم بدونم در روش اقامت کار شرکت کانادا شرکت را به نام هر فردی ثبت کردیم بعد این افراد در کانادا نیستن چگونه استخدام شرکت میتوانند بشوند؟ در کانادا مگه نیروی کار بومی اولویت نیست؟ یا اینکه در این روش باید اعضا در خاک کانادا باشند که این اتفاق بیافتد؟ اگر من که در داخل ایران هستم شرکتی در کانادا ثبت کنم و به عنوان مثال خواهرم را که در خاک کانادا حضور ندارد چگونه استخدام کنم؟ چگونه اقامت برای خودم و یا ایشان میتوانم بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در روش های کار شرکت شما بعنوان کارفرما اقدام به ارسال پیشنهاد کاری می کنید و زمانی این کار مقدور است که نیروی شما شرایط استخدام را داشته باشد موارد حقوقی پیچیده و زیادی دارد که پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مارال محمدی
لطفا بفرمایید با ۱۲۰ هزارتا میتوان هم ثبت شرکت کرد و هم اقامت دریافت کرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم و کشور به کشور هم متفاوت است ولی بصورت کلی در کشوری مثل اتریش برای کار شرکت می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
پویان علایی
سلام و عرض ادب بنده ۱۸ ساله هستم و ۲۰ میلیون تومان سرمایه اولیه دارم برای کارشرکت کانادا میتونم درخواست بدم و ایا شانسی دارم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار شرکت کانادا متقاضی باید حتما سابقه مدیریتی داشته و تمکن مالی بالایی داشته باشد تا بتواند از این طریق اقدام کند. سپاس
مهدی دستیار
با سلام در روش اقامت کارو شرکت در امریکا میتوان با راه اندازی فست فود اقامت امریکا راگرفت من مدرک اشپزی دارم و سرمایه تا 200 هزار تا دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، شرایط سرمایه گذاری در آمریکا وجود دارد اما موضوعاتی باید قبل از آن فراهم شود تا شانس شما بالاتر برود. بهتر است که شرایط دقیقتان از جمله سن، تحصیلات و میزان دقیق سرمایه تان را با مشاورین مجموعه در میان بگذارید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید.
مشکات
سلام و عرض ادب . لطفا بفرمایید که چگونه اقامت کار شرکت بگیریم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام وقتتون بخیر لطفا مقاله فوق را مطالعه بفرمایید
یاشار
چه کشور هایی اقامت کار شرکت میدهند؟ آیا ایرانی ها می تونن از این اقامت استفاده کنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله لطفا مقاله فوق ر مطالعه نمایید
matin
شرایط اقامت کار شرکت 2022 به نظر شما تغییراتی رو شامل میشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
به احتمال زیاد تغیری را شامل نمی شود
مشاوره رایگان