اقامت نو آفرینی انگلیس

بدون نظر

استارتاپ انگلیس یا همان نوآفرینی انگلستان از جمله روش‌های سرمایه‌ گذاری می‌باشد که مزایای بسیاری نسبت به سایر روش‌های سرمایه‌ گذاری دارد جهت اقدام از طریق استارتاپ انگلیس باید:

  • یک ایده جدید را ارائه دهید، ایده شما باید جدید و قابل پردازش، و سود ده باشد.
  • حداقل مدرک زبان آیلتس در حد ۵ جنرال داشته باشید.
  • مدارک لازم برای اخذ ویزا را داشته باشید.

شرکت‌هایی در انگلیس وجود دارد که شما را برای رسیدن به یک ایده پربازده و سودده یاری خواهند کرد از مزایای اقدام از طریق ویزای استارتاپ انگلیس می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • نیاز به سرمایه‌گذاری بالا مانند سایر روش‌های سرمایه‌گذاری ندارد و بسته به ایده شما با سرمایه حداقل ۲۰ هزار پوند به بالا قابل اجرا می‌باشد.
  • همسر و فرزندان و فرد متقاضی اصلی به طور همزمان ویزا دریافت می‌کند.
  • همسر اجازه کار فول تایم دارد.
  • تحصیل فرزندان رایگان خواهد بود.
  • بعد از مدت ۳ سال امکان دریافت اقامت دائم انگلیس فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است موسسه mie شرایط ویژه ای را فراهم آورده که به کمک وکلای لوکال می‌تواند شما را برای رسیدن به ویزای استارتاپ یاری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موسسه در ارتباط بوده و از مشاره رایگان اولیه بهره مند گردید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه ویزای استارتاپ و ثبت شرکت انگلیس


 

 

روش های اخذ اقامت انگلیس در 30 ثانیه

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

ویزای کار آفرینی انگلستان

شرایط عمومی اقامت نوآفرینی انگلیس

پیش از شروع بحث درباره ویزای نوآفرینی یا ویزای کارآفرینی انگلیس می‌بایست با شرایط عمومی کشور آشنا شویم. انگلیس یکی از مهمترین کشورهای قاره اروپا به شمار می‌رود که با کشورهای اسکاتلند و ولز مرز مشترک خاکی دارد و اطراف آن را دریای شمال، دریای ایرلند و دریای سلتی فرا گرفته اند. پایتخت کشور انگلستان شهر لندن است و از دیگر شهرهای مهم آن می‌توان به منچستر، لیورپول، لیدز، بیرمنگام، ناتینگهام و . . . اشاره کرد. همانطور که می دانید زبان رسمی مردم انگلستان، زبان انگلیسی است و واحد پولی آن نیز پوند استرلینگ می باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد استارتاپ انگلیس-1


 

مساحت کشور انگلستان حدود ۱۳۰ هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی ۵۵ میلیونی در این کشور زندگی می کنند. انگلستان از اقتصاد قوی برخوردار است و رابطه بسیار خوبی با کشورهای بزرگ و مهم جهان دارد. مطابق آخرین بررسی ها انگلستان پنجمین اقتصاد برتر دنیا و دومین اقتصاد بزرگ در اتحادیه اروپا به شمار می رود و سریع‌ترین رشد اقتصادی را در سالیان اخیر به خود اختصاص داده است. عواملی همچون رشد اقتصادی و انگلیسی‌زبان بودن این کشور و همچنین نزدیکی آن به ایران به نسبت سایر کشورهای انگلیسی زبان باعث شده است خیلی از هموطنان ما به دنبال ایجاد کسب و کار و دریافت ویزای ابتکار انگلستان باشند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در این عکس اطلاعاتی کلی از کشور انگلستان را مشاهده می کنید

 

ویدیو موسسه MIE در مورد استارتاپ انگلیس


 اخذ اقامت و تابعیت از طریق اقامت نوآفرینی انگلیس

اقامت و تابعیت کشور انگلستان از طریق نوآفرینی به چند روش قابل دریافت است. ویزای نوآفرینی انگلستان از جمله جدید ترین راه های مهاجرتی به این کشور است که توسط موسسه MIE برای هموطنان عزیزمان ایجاد شده است. در این نوع ویزا فرد می تواند بر مبنای ایجاد کسب و کار در کشور انگلستان به همراه خانواده خود اقامت این کشور را دریافت نمایند. از طریق سه روش Start up ، Innovator visa و sole representative می توان به این مهم دست یافت. نحوه اخذ اقامت از این سه طریق در ادامه بررسی خواهد شد.

  • Start up:

در استارتاپ افراد در ابتدا یک ویزای دو ساله دریافت می کنند و بعد از آن می‌توانند به مدت سه سال آن را تمدید نمایند و بعد از مدت زمان ۵ سال این ویزا تبدیل به اقامت دائم انگلستان خواهد شد. به طور کلی این نوع از اقامت به این صورت است که در صورتی که قصد داشته باشید در انگلستان سرمایه گذاری کنید ولی سرمایه گذاری بالایی نمی خواهید انجام دهید می توانید با یک ایده نو و خلاقانه از این طریق اقامت انگلستان را بدست آورید. خوشبختانه موسسه MIE خدمات خوبی می تواند در این زمینه به شما ارائه دهد، به این صورت که cv شما توسط کارشناسان موسسه بررسی خواهد شد و در زمینه کاری شما بیزینس پلن آماده خواهیم کرد و پس از آن بیزینس پلن و ثبت شرکت برای شما انجام خواهد شد و بعد از انجام شدن تمامی کارهای اقامت می توانید به انگلستان مهاجرت کنید و در بیزینس خود به کار بپردازید و سرمایه خود را منتثل می کنید.

  • Innovator visa:

در این نوع ویزا فرد ابتدا اقامت سه ساله ای را دریافت می کند و پس از طی این سه سال می توانند اقامت دائمی انگلستان را دریافت بکند. فرق اینوویتر ویزا با استارت آپ ویزا پیرامون اخذ اقامت در این است که در اینوویتر ویزا فرد دو سال زودتر به اقامت دائم انگلستان دست خواهد یافت.

  • sole representative:

در این روش نیز فرد به مدت زمان ۳ سال اقامت موقت و یا ویزای sole representative  را دریافت می‌کند و پس از آن به مدت زمان دو سال می‌تواند آن را تمدید کند، پس از طی این ۵ سال نیز اقامت وی تبدیل به اقامت دائم خواهد شد.

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد روشهای اخذ اقامت در انگلیس


مزایای اقامت نوآفرینی انگلیس

روشهای جدید نوآفرینی و کارآفرینی انگلستان دارای مزایای بسیار زیادی هستند، که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • دو مورد از مهمترین مزایای مهاجرت از این طریق این هستند که فرد از طریق این ویزاها می تواند با هزینه های بسیار کم پای در این مسیر گذاشته و مبادرت به سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور انگلستان نمایید و به اقامت انگلستان با هزینه های بسیار پایین دست پیدا کند.
  • یکی دیگر از مهمترین مزایای مهاجرت از طریق ویزا های نوآفرینی و کارآفرینی انگلستان این است که فرد در مدت زمان بسیار کم می توانند به قامت کشور انگلستان دست پیدا کند، عموماً افراد می توانند در روش استارتاپ و sole representative بعد از 5 سال به اقامت دائم انگلستان برسند و اگر از طریق ویزای Innovator visa به انگلستان مهاجرت کنند می توانند در مدت زمان تنها سه سال به اقامت دائم انگلستان برسند.
  • مورد سومی که از جمله مزایای مهاجرت از طریق ویزای ابتکار انگلستان است، این است که فرزندان فرد می توانند در بهترین مدارس دنیا در کشور انگلستان تحصیل کنند و آینده بسیار روشنی را در پیش داشته باشند.
  • یکی دیگر از مزایای این روش این است که نیاز به مدرک تحصیلی سطح بالا ندارد و بسته به رزومه شخص می توان با مدارک سطح پایین نیز اقدام کرد. معمولا مدرک فوق دیپلم بسیار کمک کننده خواهد بود.
  • همسر اجازه کار فول تایم خواهد داشت.
  • ویزای فرد اصلی و همسر و فرزندان همزمان صادر می گردد.
  • فرایند بسیار سریع است و معمولا 6 ماهه به نتیجه خواهد رسید.
  • مزیت دیگری که اقدام از طریق موسسه MIE برای این نوع اقامت دارد این است که بیشتر ریسک اقدام از این طریق را موسسه ملک پور می پذیرد به این صورت که، در صورتی که اقدام برای نوآفرینی انگلستان موفقیت آمیز باشد که هیچ، در غیر این صورت 70 درصد ریسک اقدام را موسسه MIE قبول خواهد کرد (این مزیت فقط تا 1 ماه دیگر وجود دارد پس فرصت را از دست ندهید) 30 درصد مابقی هم در روش دیگری برای شما محاصبه خواهد شد. مزیت دیگر اقدام از طریق موسسه MIE این است که کشورها و روش هایی که این موسسه اقدام می کند شانس ویزای بالایی دارند و مالیات نیز در آنها پایین یا صفر می باشند. اقامت نوآفرینی انگلستان زمان به نتیجه رسیدن کمی نیز دارد و سریع می توانید به اقامت انگلستان برسید.

با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید.

محصول گام به گام کاریابی موسسه mie

سرمایه گذاری در اقامت نوآفرینی انگلیس

همانطور که پیش از این نیز بیان شد امکان دریافت ویزای ابتکار از سه روش استارتاپ، Innovator visa و sole representative وجود دارد. هر روش شرایط مخصوص به خود و هزینه‌های مخصوص به خود را دارد که با آنها آشنا خواهیم شد.

  • سرمایه گذاری از طریق استارت اپ

در روش استارتاپ افراد بر اساس ایده جدید و نوآورانه که دارند و بیزنس پلن نوآورانه ای که می‌نویسند می‌توانند به کشور انگلستان مهاجرت نموده و اقامت بگیرند. در این روش میزان هزینه خاصی در نظر گرفته نشده است و حتی این میزان سرمایه می تواند صفر باشد، اما پیشنهاد می گردد برای بالا بردن شانس دریافت این نوع ویزا حداقل ۵۰ هزار پوند سرمایه نشان بدهند تا شانس فرد برای دریافت این ویزا بیشتر شود. اگر این سرمایه بتواند افزایش پیدا کند می‌تواند شانس فرد را برای دریافت اجازه استارتاپ در انگلستان بالاتر ببرد.

  • سرمایه گذاری از طریق Innovator visa

در روش سرمایه گذاری از طریق Innovator visa فرد می بایست بودجه مالی ما بین ۵۰ الی ۱۰۰ هزار پوند را جهت ایجاد کسب و کار در کشور انگلستان هزینه نماید. این میزان بودجه باید به مدت زمان ۹۰ روز در حساب بانکی فرد قرار داشته باشد و یا اینکه اسپانسر مالی وی بتواند نشان دهد که بودجه مالی فرد را تأمین خواهد کرد. در روش Innovator visa فرد نیاز به مدرک زبان آیلتس پنج و نیم نیز دارد، همچنین شرط حضور نیز باید در این روش رعایت شود. در این ویزا در سه سال اول فرد باید در هر سال ۱۸۴ روز را در خاک انگلستان حضور داشته باشد تا منجر به اخذ اقامت دائم انگلستان گردد.

  • سرمایه گذاری از طریق sole representative

در این روش فرد می تواند شعبه ای از شرکت خود را در کشور انگلستان تاسیس نماید. از شرایط مهم این نوع ویزا این است که سهام وی و یا خانواده او نباید بیشتر از ۴۹ درصد باشد، همچنین گردش مالی شرکت او می بایست در سال اخیر حدوداً نیم میلیون پوند باشد.  

نکته مهمی که می بایست به آن توجه شود امکان سرمایه گذاری از طریق استارت آپ ویزا و اینویتر ویزا در کشور isle of man  وجود دارد. این کشور کوچک جمعیتی در حدود ۸۶ هزار نفر دارد و در دریای ایرلند و ما بین بریتانیا و کشور ایرلند، واقع شده است. فرد می تواند به واسطه سرمایه گذاری در این کشور از طریق اینورتر ویزا و استارت آپ اجازه زندگی در انگلستان را دریافت نماید. متقاضیان می توانند با هزینه پایین در حدود ۵۰ هزار پوند به این مهم دست پیدا کنند.

شرایط سنی در اقامت نوآفرینی انگلیس

از دیگر ویژگی ها و مزایای خوب دریافت ویزای نوآفرینی انگلیسی این است که محدودیت سنی وجود ندارد و حتی افراد زیر سنین ۵۰ سال  می توانند از این طریق برای نوآفرینی و ایجاد کسب و کار در انگلستان اقدام نمایند. از طرفی حداقل سنی نیز برای این پلن در نظر گرفته نشده است اما به طور اصولی و عرفاً باید فرد سابقه کار در بیزینسی که قصد راه اندازی آن را در انگلستان دارد را داشته باشد بنابراین افراد کم تجربه یا افراد زیر ۱۸ سال عموماً نمی توانند این مهم را به اثبات برسانند.

اخذ پاسپورت انگلیس از طریق اقامت نو آفرینی انگلیس

در روش های مختلف کارآفرینی و ایجاد کسب و کار جدید در کشور انگلستان افراد در روش‌های مختلف و مدت زمان های مختلف می‌توانند به اقامت دائم انگلستان دست پیدا کنند و به غیر از این ویزا که فرد بعد از سه سال اقامت دائم دریافت خواهد کرد، در استارت آپ ویزا و sole representative  فرد می‌تواند پس از 3 سال به اقامت دائم انگلستان دست پیدا کند، پس از مدت زمان 3 سال که اقامت دائم فرد صادر شد، همزمان یا یک سال پس از آن می تواند درخواست پاسپورت انگلیس را ارائه کند. در صورتی که با درخواست وی موافقت شود که در عموم پرونده ها مورد موافقت قرار می گیرد، فرد می تواند پاسپورت انگلستان را برای خود، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود به دست آورد. نکته مهمی که هست این است که اگر قصد فرد برای این پلان‌ها دریافت پاسپورت انگلیس است می بایست در تمامی این روش ها حداقل ۶ ماه را در هر سال در خاک انگلستان زندگی کرده باشد.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت نوآفرینی انگلیس هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


 

سوالات متداول

✔️ روش های مختلف ویزای نوآفرینی انگلستان کدامند؟

استارت اپ، sole representative و Innovator visa مهمترین راه های نوآفرینی انگلستان هستند.

✔️ آیا در روش نوآفرینی می توان پاسپورت انگلیس را بدست آورد؟

بله، پس از 6 سال فرد و خانواده او به پاسپورت انگلستان دست پیدا خواهند کرد.

✔️ خدمات موسسه MIE برای دریافت اقامت نوآفرینی انگلیس چیست؟

موسسه MIE در تمامی امور مربوط به انواع و اقسام ویزای کارآفرینی را شامل امور مربوط به دریافت قامت ارائه بیزنس پلن و ایجاد کسب و کار را با استفاده از تیم تجاری انگلیسی به انجام خواهد رساند. 

✔️ مزایای مهم ویزای ابتکار انگلیس کدامند؟

امکان دریافت اقامت انگلستان در کوتاه ترین زمان و هزینه های پایین سرمایه گذاری در این روش ها

✔️ آیا ویزای کارآفرینی نیاز به ارائه بیزینس پلن دارد؟

بله، افراد برای مهاجرت از طریق نوآفرینی و ابتکار انگلیس نیاز به ارائه بیزینس پلن دارند.


سخن پایانی

شرایط مربوط به ویزای کارآفرینی و ویزای نوآفرینی انگلیس، نحوه دریافت پاسپورت انگلیس و اخذ اقامت و تابعیت از طریق اقامت نوآفرینی انگلیس از  در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. با مطالعه این مقاله متوجه شدیم که فرد در صورتی‌که بیزینس پلن خود را ارائه نماید می تواند ویزای ابتکار کشور انگلستان را دریافت کند. همچنین متوجه شدیم که این راه ها هیچ گونه شرایط سنی ندارند و افراد می توانند در هر سنی برای دریافت ویزای ابتکار انگلیس اقدام نمایند. در صورتی که سوالات بیشتری پیرامون ویزای نوآفرینی انگلستان دارید می توانید در ذیل مقاله مطرح نموده تا مشاورین به شما پاسخ دهند و یا اینکه می توانید با تلفن های موسسه MIE تماس حاصل نمایید و از مشاوره با مشاورین موسسه MIE استفاده نمایید. در صورت رضایت از این مقاله می توانید با دادن امتیاز پنج ستاره به ما در نگارش مقالاتی این چنین یاری نمایید.  

امتیاز 5 از 5 ( 3 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مشاوره رایگان