اقامت طلایی اروپا - بهترین کشور ها برای دریافت اقامت طلایی

27 نظر

اقامت طلایی اروپا از طریق دریافت ویزای طلایی در اروپا امکان پذیر است به طور کلی در دهه اخیر رشد بسیار چشمگیری در مقوله ی مهاجرت به اروپا  از طریق سرمایه گذاری مشاهده شده است. یکی از روش های سرمایه گذاری در اروپا ویزاهای طلایی هستند که در سال 2012 در اروپا و در کشور پرتغال معرفی شدند، اما از آن زمان به بعد این نوع ویزا در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند یونان، اسپانیا و...که به دنبال جذب سرمایه دار خارجی در بازارهای فروش تازه تاسیس هستند، به امری عادی تبدیل شده است. انواع ویزاهای طلایی اروپا یا Golden visa این امکان را به متقاضیان می دهد که در ازای پرداخت مبلغ مالی نقدی یا خرید قطعه ای از املاک و مستغلات کشور مورد نظر مقیم اروپا شوند. اگر به دنبال ساده ترین راهها برای اخذ تابعیت در اروپا هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از مشاوره تلفنی رایگان موسسه ملک پور نیز بهره مند شوید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد اخبار ویزای طلایی اتحادیه اروپا


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

 

تماس با ما

اقامت طلایی اروپا

اقامت طلایی اروپا چیست؟

ویزای طلایی چیست؟ ویزای طلایی اروپا یا Golden Visas  اصطلاحی است که برای اخذ اقامت از طریق برخی از روش های سرمایه گذاری به ویژه در اروپا استفاده می گردد. با این اوصاف از اصطلاح Golden Visas برای اشاره به برنامه هایی استفاده می شود که می توان از طریق کمک مالی نقدی یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به اقامت دائم اروپا رسید. این برنامه ها به افراد (و خانواده های آنها) امکان اخذ اقامت اروپا را می دهد و در صورت اثبات صلاحیت فرد پس از گذشت چند سال ، می تواند منجر به تابعیت و دریافت پاسپورت شود. دلیل ایجاد اصطلاح "ویزای طلایی" این بود که این نوع از ویزا ها به عنوان یک بلیط طلایی برای اخذ اقامت و زندگی در یکی از کشورهای تاپ اروپایی شناخته می شدند. اگرچه بسیاری از کشورهای غیراروپایی دیگر وجود دارند که برنامه های اقامتی سرمایه کذاری را ارائه می دهند اما بسیاری از آنها مزایای دریافت ویزای طلایی اروپا را ندارند. از این جهت با بررسی شرایط اخذ ویزای طلایی کشورهای اروپایی،  این نوع اقامت را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین روش های اخذ اقامت اروپا به شمار آورد و افراد با دریافت این ویزا نیازی به اخذ اقامت اروپا را نخواهند داشت و می توانند آزادانه به کل کشورهای اروپایی سفر کنند.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد بهترین کشور ها برای مهاجرت


چطور می توانیم اقامت طلایی اروپا را بگیریم؟

پس از پاسخ به سؤالاتی همچون ویزای طلایی چیست؟ می بایست به پرسش هایی مانند چگونگی اخذ ویزای طلایی اروپا پاسخ دهیم. انواع کشور های اروپایی برای اخذ اقامت از طریق برنامه ویزای طلایی شرایط خاص خود را دارد. با این حال، برخی از الزامات عمومی که در همه آنها مشترک است را می توان به صورت زیر نام برد:

  • دارا بودن بودجه کافی برای سرمایه گذاری و تمکن مالی قابل قبول
  • اثبات منبع قانونی دارایی
  • اثبات عدم سوء سابقه کیفری
  • اثبات توانایی اقتصادی ساپورت خانواده

مدت زمان انجام پروسه نیز بسته به کشور مورد نظر متفاوت است. برای اخذ گلدن ویزای کشورهایی مانند اسپانیا و اخذ اقامت سریع اروپا ممکن است مدت زمان از ۱ تا ۳ ماه طول بکشد در حالی که پرتغال از حدود ۳ تا ۶ ماه به طول خواهد انجامید.

بهترین راه های اخذ اقامت طلایی اروپا

همان طور که گفته شد گلدن ویزا از طریق سرمایه در کشورهای اروپایی که به دنبال جذب سرمایه دار خارجی در بازارهای فروش تازه تاسیس هستند دریافت میشود از روش هایی که برای سرمایه گذاری در این کشورها برای دریافت گلدن ویزا و یا اقامت طلایی میتوان نام برد موارد زیر است:

  • خرید املاک و مستغلات در آن کشور
  • خرید اوراق قرضه دولتی
  • ثبت شرکت و یا خرید سهام شرکت ها و ایجاد کارآفرینی
  • سرمایه گذاری در سپرده های بانکی
  • سرمایه گذاری در برخی از کسب و کارها و پروژه های علمی

تمامی این روش ها با توجه به کشور انتخابی هزینه سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری اولیه متفاوت است و در هر کشوری با توجه به سیاست های داخلی ممکن است روش های سرمایه گذاری متفاوت باشد، بیشترین روشی که برای دریافت گلدن ویزا استفاده میشود و در تمامی کشورهایی که ویزای طلایی میدهند وجود دارد خرید املاک و مستغلات است.

اخذ اقامت دائم اروپا از طریق ویزای طلایی

افراد ثروتمند و علاقه مند به مهاجرت از خارج از اتحادیه اروپا و منطقه شنگن می توانند از طریق سرمایه گذاری به روش های گوناگون اقامت بگیرند. جزئیات روش ها و قوانین دقیق به کشور بستگی دارد اما به طور کلی یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان چگونگی اخذ اقامت دائم اروپا از طریق دریافت ویزای طلایی کشورهای اروپایی می باشد. در کشورهایی همچون اسپانیا و پرتغال، متقاضی با دریافت ویزای طلایی اسپانیا و رعایت شرط حضور به مدت ۶ ماه و یک روز درسال می تواند پس از گذشت ۵ سال به اقامت دائم اروپا دست یابد. برای دریافت اقامت دائم پرتغال نیز متقاضی پس از ۵ سال بدون نیاز به حضور واحد شرایط دریافت اقامت دائم می گردد. در خصوص نحوه دریافت اقامت دائم اروپا از طریق ویزای طلایی یونان نیز می بایست توجه نمود که ویزای طلایی یونان به طور مستقیم پس از گذشت ۷سال منجر به اخذ تابعیت می گردد.

اقامت طلایی پرتغال

کشور پرتغال از جمله اولین کشورهای اروپایی بود که برنامه ویزای طلایی اروپا یا Golden Visa را ارائه نمود و در حال حاضر هم یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در سراسر دنیا محسوب می شود. پرتغال به دلیل نیاز به فروش بسیاری از املاک و مستغلات خود، برنامه ویزای طلایی خود را در سال 2012 ارائه نمود.

مبالغ سرمایه گذاری در پرتغال به منظور دریافت گلدن ویزای پرتغال از ۲۸۰٫۰۰۰ یورو تا ۵۰۰٫۰۰۰ یورو متغیر می باشد. یکی از نکات مثبت و بسیار مهم برنامه اقامتی کشور پرتغال از طریق گلدن ویزا این است که متقاضیان برای حفظ وضعیت اقامت دائم خود در این کشور مجبور به اقامت فیزیکی در پرتغال و رعایت شرط حضورنیستند و تنها نیاز است فرد در هر سال فقط به مدت دو هفته به این کشور سفر نماید. پرتغال یکی از تنها کشورهایی است که به شما اجازه می دهد بعد از 10 سال بدون داشتن زندگی فیزیکی در این کشور واجد شرایط تابعیت شوید. پرتغال همچنین کشوری جذاب برای اخذ اقامت است. گلدن ویزای پرتغال نه تنها یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه های اقامتی اروپا است، بلکه با داشتن هوای گرم ، سواحل زیبا ، محیط دوستانه و هزینه های زندگی مقرون به صرفه مکانی جذاب برای زندگی به حساب می آید.

البته باید این نکته را بگوییم که در حال حاضر از سال 2023 با توجه به تغییر ساسیت های پرتغال اقامت طلایی محدود شده است و تقریبا باید گفت دریافت آن غیر ممکن است.

اقامت طلایی اسپانیا

در کنار کشور پرتغال، اسپانیا دیگر کشور محبوب ارائه دهنده ویزاهای طلایی اروپا به نام گلدن ویزای اسپانیا است. اسپانیا برنامه ویزای طلایی خود را با عنوان روشی برای تقویت اقتصاد خود آغاز کرد و از آن زمان به بعد محبوبیت این برنامه روز به روز افزایش یافته است. این کشور نیز از نظر سطح کیفیت زندگی، مقرون به صرفه بودن هزینه ها و فرهنگ غنی مزایای مشابهی با پرتغال دارد.

به منظور واجد شرایط بودن برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا، افراد به سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات با حداقل مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ یورو نیاز دارند. گزینه های دیگر اخذ اقامت اسپانیا نیز شامل سرمایه گذاری ۱ میلیون یورویی در سهام یا ۲ میلیون یورو اوراق قرضه دولتی می باشد. علاوه بر جذابیت اسپانیا به عنوان مکانی مناسب برای زندگی، این کشور به دلیل دارا بودن ارتباطات قوی با اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین، فرصت های شغلی نسبتاً مناسبی را ارائه می دهد. با اخذ ویزای طلایی اسپانیا، پس از گذشت پنج سال واجد شرایط اخذ اقامت دائم و پس از ده سال واجد شرایط اخذ تابعیت خواهید شد.

اقامت طلایی یونان

کشور یونان نیز، به عنوان کشوری بسیار زیبا با سواحل مدیترانه ای، برنامه ای بسیار جذاب را تحت عنوان ویزای طلایی ارائه می دهد. کمترین میزان مبلغ سرمایه گذاری برای اخذ گلدن ویزای یونان ۲۵۰٫۰۰۰ یورو می باشد. خوشبختانه مشور یونان، انعطاف پذیری خوبی نسبت به انواع روش های سرمایه گذاری نشان می دهد، که متداول ترین و محبوب ترین آن ها نوعی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.  مزیت دیگر گلدن ویزای یونان این است که برای حفظ اقامت دائم هیچ نوع شرطی برای حضور فیزیکی وجود ندارد. با این وجود ، اگر قصد دریافت تابعیت یونان را داشته باشید، می بایست حداقل به مدت هفت سال به صورت متوالی در آنجا اقامت داشته باشید.

اقامت طلایی در دیگر کشورهای اروپایی

همان طور که در بخش های قبل مطرح شد، اخذ اقامت گلدن ویزا یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت و اقامت اروپا به حسای می آید. از زمان معرفی این برنامه در سال 2012 ، اکنون این روش به بیشتر از ده کشور اروپایی نیز گسترش یافته است، که در این بخش ۷ کشور محبوب ارائه دهنده گلدن ویزا را خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم:

  • مالتا
  • کشور پرتغال
  • اسپانیا
  • یونان
  • ایتالیا
  • لتونی
  • بلغارستان

مزایا و معایب اقامت طلایی اروپا

ویزاهای طلایی اروپا دارای مزایای زیادی برای متقاضیان خارجی می باشد.

 افرادی که در یک کشور اروپایی سرمایه گذاری می کنند و ویزای طلایی دریافت می نمایند، به همراه همسر و فرزندان خود از اقامت قانونی در آن کشور برخوردار می شوند. علاوه بر این مزایایی همچون موارد زیر شامل حال آن ها می گردد:

  • زندگی در آن کشور
  • تحصیلات رایگان برای فرزندان
  • دسترسی به سیستم مراقبت های بهداشتی
  • دریافت تابعیت و پاسپورت پس از چند سال
  • رفت و آمد آزادانه و بدون نیاز به اخذ اقامت اروپا
  • این ویزاها ریسک کمی دارند
  • با داشتن این نوع اقامت شرط حضور برای خرید ملک یا خانه و ... وجود ندارد
  • فرزندان تا سن 24 سالگی می توانند به همراه خانواده اقامت بگیرند.
  • پدر و مادر وابسته هم می توانند به همراه فرزند ویزا بگیرند.
  • بازگشت صدرصد سرمایه ای که برای گرفتن اقامت، سرمایه گذاری کردید.

در حال حاضر ویزای طلایی اروپا برای ایرانی ها و افغان ها فقط در کشورهای پرتفال، اسپانیا و یونان وجود دارد و با توجه به بحران ها پیش آمده در روسیه و اکراین، امکان منحل شدن این نوع ویزا برای مهاجرین از طرف اتحادیه اروپا وجود دارد. بنابراین پیشنهاد ما این است سریعتر برای گرفتن ویزای طلایی اروپا اقدام کنید و از افراد با تجربه کمک بگیرید.

از معایب این روش نیز می توان به لزوم سرمایه گذاری برای اخذ اقامت و همچنین نداشتن اجازه کار در برخی موارد اشاره نمود.

تفاوت گلدن ویزا با سایر ویزای های اروپا

از اساسی ترین تفاوت هایی که گلدن ویزا با سایر ویزا ها دارد این است که شما با دریافت این ویزا علاوه بر دریافت اقامت برای همسر و فرزندان زیر 21 سال، اقامت پدر و مادر خود و همسر خود را نیز میتوانید دریافت کنید. گلدن ویزا تقریبا همانند دریافت اقامت دائم اروپا است و در بسیاری از کشور ها شما با دریافت اقامت طلایی شرط حضور هم ندارید. با دریافت این اقامت میتوانید به راحتی به کسب و کار خود برسید و علاوه بر آن بدون ویزا به بسیاری از کشورها و کشورهای حوزه شنگن سفر کنید.

بررسی شاخص های سرمایه گذاری در اروپا

بررسی دقیق شاخص های اقتصادی تاثیرگذار بر سرمایه گذاری یکی از مهمترین مسائلی است که متقاضیان سرمایه گذاری در اروپا می بایست مورد توجه قرار دهند. شاخص هایی همچون  تولید ناخالص داخلی، نرخ مالیات و نرخ تورم از جمله موارد بسیار مهم و تاثیر گذار بر انتخاب مقصدی مناسب برای سرمایه‌گذاری به حساب می آیند. با توجه به این موضوع در ادامه این شاخص ها را در کشورهایی همچون پرتغال، اسپانیا و یونان که ارائه دهنده طلایی اروپا می‌باشند در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا شما بدانید بهترین کشور برای سرمایه گذاری کدام است.

  •  نرخ تورم یکی از مهمترین شاخص های اقتصادی تاثیر گذار سرمایه گذاری می باشد این نرخ نشان‌دهنده میزان ثبات اقتصادی یک کشور و نیز نحوه و میزان تغییرات هزینه های زندگی در کشور مورد نظر است. بر این اساس هر چه نرخ تورم در یک کشور پایین تر باشد ثبات اقتصادی در آن کشور بالاتر خواهد بود. در نمودارهای زیر تورم را به ترتیب در کشورهایی یونان، پرتغال و اسپانیا مشاهده می فرمایید:

در این عکس نمودار تورم کشور یونان را مشاهده می کنید.

میزان نرخ تورم در کشور یونان 

در این عکس میزان نرخ تورم کشور پرتغال را مشاهده می کنید.

میزان نرخ تورم در کشور پرتغال

در این عکس میزان نرخ تورم در کشور اسپانیا را مشاهده می کنید.

میزان نرخ تورم در کشور اسپانیا

  • میزان تولید ناخالص داخلی نیز نشان دهنده میزان رشد اقتصادی کشور مورد نظر است. در جدول زیر میزان تولید ناخالص داخلی را به ترتیب در کشورهایی یونان، پرتغال و اسپانیا مشاهده می فرمایید:

این نمودار تولید ناخالص یونان را به نمایش می گذارد.

میزان نرخ تولید ناخالص در کشور یونان 

میزان نرخ تولید ناخالص در کشور پرتغال

میزان نرخ تولید ناخالص در کشور پرتغال

میزان نرخ تولید ناخالص در کشور اسپانیا 

میزان نرخ تولید ناخالص در کشور اسپانیا

  • نرخ مالیات بر درآمد نیز از جمله شاخص های بسیار مهم برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی می باشد. هرچه نرخ مالیات بر درآمد کمتر بوده باشد شرایط سرمایه گذاری در کشور مورد نظر مهیاتر میباشد. در ادامه جدول زیر نرخ مالیات را به ترتیب در کشورهایی یونان، پرتغال و اسپانیا مشاهده می فرمایید:

میزان نرخ مالیات در کشور یونان

میزان نرخ مالیات در کشور یونان 

میزان نرخ مالیات در کشور پرتغال 

میزان نرخ مالیات در کشور پرتغال

میزان نرخ مالیات در کشور اسپانیا

میزان نرخ مالیات در کشور اسپانیا

 

هزینه های زندگی در اروپا

منطقه اروپا شامل محدوده ی بزرگی است و بنابراین جای تعجب نیست که هزینه های زندگی از مکانی به مکان دیگر به طور چشمگیری متفاوت باشد. کشورهایی که نسبتاً به تازگی وارد اتحادیه اروپا شده اند مکان های بسیار ارزان تری نسبت به اعضای مستقر اتحادیه اروپا هستند. زندگی در کلان شهرهایی همچون لندن و پاریس بسیار گران است و در شهرهای کوچک عمدتاً ارزان تر می باشد. به عنوان مثال در انگلستان دانشجویان برای زندگی به حدود 600 پوند به صورت ماهانه نیاز دارند که هزینه خوابگاه ، لباس و سایر هزینه ها را پوشش می دهد. این برای کشورهای دیگر متفاوت است. به عنوان مثال یک دانشجویی که در انگلستان زندگی می کند چهار برابر هزینه ای دارد که یک دانشجوی دیکر در آلمان پرداخت خواهد کرد. بنابراین ، با توجه به این موضوع، در ادامه برای مقایسه هزینه های زندگی در اروپا و هزینه زندگی در اسپانیا با ما همراه باشید.

 

اقلام

پرتغال

یونان

اسپانیا

یک وعده غذایی در رستوران

8

10

11

یک بطری آب

0.96

0.50

1.17

یک لیتر شیر

0.63

1.17

0.79

۱۲ عدد تخم مرغ

1.74

3.12

1.88

یک کیلوگرم سیب

1.54

1.54

1.73

یک کیلوگرم موز

1.08

1.50

1.57

یک کیلوگرم سیب زمینی

0.93

0.84

1.15

یک کیلوگرم گوجه فرنگی

1.44

1.38

1.64

رفت و آمد ماهانه

40.00

30.00

40.00

آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

586

338

646

آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر

448

280

497

هزینه ماهانه باشگاه ورزشی

32.84

33.72

37.26

اینترنت ماهانه

32.87

33.54

39.19

خدمات موسسه  MIE درباره اقامت طلایی اروپا

 موسسه ملک پور با بیشتر از ۱۵ سال سابقه زمینه ارائه خدمات تخصصی برای متقاضیان مهاجرت کشور همواره آماده خدمت رسانی به علاقه مندان دریافت کشورهای تاپ دنیا می باشد. ارائه خدمات جهت اخذ گلدن ویزا برای کشورهایی مانند پرتغال، یونان و اسپانیا از جمله خدماتی است که موسسه ملک پور با بهره گیری از دانش، تخصص و تجربه مشاوران مهاجرتی به شما علاقه مندان ارائه می نماید. بر این اساس شما عزیزان میتوانید با مدد از دانش کارشناسان مؤسسه در خصوص امر مهاجرت خود و خانواده خود برنامه ریزی کرده و همچنین به صورت رایگان از مشاوره تخصصی مشاورین برخوردار شوید. لازم به ذکر است که موسسه ملک پور از اولین و برترین مؤسسات خدمات مهاجرتی در هصوص اخذ ویزای طلایی اروپا و سایر روش های مهاجرتی به حساب می آید.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای طلایی هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

پرسش: سلام و درود، آیا با خرید ملک در اروپا میشه اقامت گرفت؟ گلدن ویزا یا اقامت طلایی اروپا رو از چه راه هایی میشه دریافت کرد؟ تحصیل فرزندم هم رایگان میشه؟ ممنون از راهنماییتون

پاسخ:


سوالات متداول

✔️ حداقل میزان سرمایه گذاری برای اخذ گلدن ویزا در اروپا جقدر می باشد؟

حداقل میزان سرمایه گذاری برای دریافت ویزای طلایی کشورهای اروپایی ۲۵۰ هزار یورو و مخصوص کشور یونان می باشد.

✔️ آیا امکان دریافت تابعیت از طریق ویزای طلایی وجود دارد؟

بله

✔️ شرط حضور فیزیکی برای حفظ اقامت از طریق ویزای طلایی چقدر است؟

در کشورهای یونان و پرتغال نیازی به حضور فیزیکی نمی باشد. در خصوص شرط حضور کشور اسپانیا نیز می توان گفت حضور ۶ ماه و یک روزه در سال در این کشور برای دریافت اقامت دائم مورد نیاز است.

✔️اولین کشور ارائه دهنده ویزای طلایی در اروپا کدام کشور است؟

کشور پرتغال، در سال ۲۰۱۲


_____________سخن پایانی  __________

به طور کلی شرایط اخذ ویزای طلایی کشورهای اروپایی، اخذ اقامت اروپا و دریافت اقامت دائم اروپا از این طریق در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته شد و مطالب کاملی در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار داده شد. به شکل خلاصه می توان گفت با توجه به مزایای بسیار ارزشمند ویزای طلایی اروپا، این روش در سال های اخیر یکی از بهترین و محبوب ترین روش های مهاجرتی در میان علاقه مندان به سرمایه گذاری شناخته می شود. از جمله برترین کشورهای ارائه دهنده گلدن ویزا در اروپا می توان به کشورهایی همچون پرتغال، اسپانیا و یونان اشاره نمود. شما عزیزان می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان و اخذ راهنمایی برای اقدام به مهاجرت از طریق دریافت گلدن ویزای اروپا با شماره تلفن های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید پرسش های خود را در پایان همین بخش مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.   

امتیاز 5 از 5 ( 6 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
امیر
سلام روز بخیر به غیر از سرمایه گذاری راه دیگه ای برای دریافت گلدن ویزا کشور های اروپایی وجود نداره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز روش های گلدن ویزا بر مبنای سرمایه گذاری می باشد. برای اخذ اقامت می توانید از طرق دیگر مانند تحصیل و کاری اقدام نمایید.
مهرداد
سلام روز بخیر داخل اینستاتون دیدم که با 350 هزار یورو ویزای طلایی اسپانیا رو میشه گرفت. آیا همچنان برقرار هست؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله شما می توانید با حداقل مبلغ ۳۵۰ هزار یورو در اسپانیا ملک خریداری نمایید‌.
محمد
سلام وقت بخیر هنوز میشه توی یونان با ۲۵۰هزار یورو خونه خرید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، خرید ملک در یک سری از مناطق این کشور با افزایش حداقل سرمایه گذاری مواجه شده ولی هنوز مناطقی با 250 هزار یورو وجود دارند.
رضا
شرایط گلدن ویزا یونان تغییر کرده یا میشه با ۲۵۰ هزار یورو هم خونه خرید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله تغییراتی در برخی موضوعات این ویزا انجام شده است اما هنوز امکان خرید ملک با 250 هزار یورو در یونان وجود دارد.
هدی نامور
سلام وقت بخیر. دارایی من از ارز دیجیتال هست. ایا میتونم از این دارایی برای گلدن ویزاها استفاده کنم و مرود قبول اروپا هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای گلدن ویزا امکان استفاده از دارایی در ارز دیجیتال وجود دارد.
Mahdi gholami
گلدن ویزا یونان با چند هزار یورو خرید ملک قابل اقدام هست؟!؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای خرید ملک باید 250 هزار یورو باشد.
Farzan
سلام و عرض ادب خیلی ممنونم بابت مقالات علمی که میزارید، ویزای طلایی اروپا منظور همون اسپانیا و یونان هست ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکریم از همراهی شما. بله شما می توانید برای کشورهای اسپانیا و یونان گلدن ویزا دریافت نمایید.
احسان
درود بر شما در خصوص گلدن ویزای اسپانیا آیا برای والدین بالای 60 سال امکان اقدام هست ؟ در خصوص پروژه ها ایا امکان سرمایه گذاری برروی املاک تجاری هم وحود دارد ؟ سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله والدین می توانند در پرونده شما قرار بگیرند و محدودیتی در نوع ملک تجاری و یا مسکونی نخواهید داشت.
رزیتا
سلام وقت بخیر برای اخذ ویزای طلایی تنها ملاک سرمایه هست؟ و اجازه کار داریم یا نه؟ من یک مادر مسن دارم که نمی تونم تنهاش بذارم شرایطی هست که ایشون هم همراه من باشه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، ملاک دریافت اقامت از این طریق میزان سرمایه گذاری شما خواهد بود و امکان دریافت اقامت برای مادر محترمتان در صورت اثبات وابستگی وجود خواهد داشت.
راحله زنجانی
سلام 28ساله هستم کارشناسی فیزیک پدرم پزشک هستن 62 ساله بازنشسته هستن چطور میتونیم از طریق سرمایه گذاری یک اقامت خانوادگی در اروپا دریافت کنم که پدر و مادرم در پرونده باشند و اجازه کار داشته باشند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما میتوانید از طریق روش گلدن ویزا برای دریافت اقامت اروپا اقدام داشته باشید تا شما و پدر و مادرتان بتوانید با هم اقامت دریافت کنید.
میلاد
سلام وقت بخیر با خرید ملک در اسپانیا بعد از چند سال پاسپورت این کشور رو بهمون میدن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما پس از 10 سال از ابتدای اقامت خود میتوانید برای دریافت پاسپورت اقدام داشته باشید.
شهاب عیسی نژاد
درود. آیا خرید ملک تنها راه اقامت طلایی هست؟ با سرمایه گذاری در موارد دیگه یا Donation این امکان وجود نداره؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شرایط خاص دیگری وجود دارد اما ریسک های آن بالاتر بوده و پیشنهاد نمی شود.
سونیا
با سلام از بین کشورهای پرتغال و اسپانیا و یونان اخذ ویزای طلایی برای کدام کشور سریع تر و آسان تر انجام می شود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در حال حاضر اقامت گلدن ویزای پرتغال بسته شده است ولی اخذ ویزای طلایی یونان و اسپانیا در کمتر از 6 ماه انجام میشود.
کوهی وند
سلام و عرض ارادت میفرمایین کم هزینه ترین گلدن ویزا به چه صورت هست و چقدر زمان میبره تا دریافت اقامت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در حال حاضر با سرمایه گذاری حداقل 250 هزار یورو میتواید برای گلدن ویزای کشور یونان اقدام داشته باشید و کار شما در کمتر از 6 ماه به نتیجه خواهد رسید.
زهرا فرهادی
سلام وقتتون بخیر باشه ایا در گلدن ویزای اسپانیا می تونیم ملک رو بفروشیم؟ چه مدت بگذره می تونیم ملک رو بفروشیم جوریکه اقامتمون رو حفظ کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که قصد دریافت پاسپورت این کشور را داشته باشید باید تا 10 سال ملک خود را نگه دارید.
سارا
سلام، آیا اقامت طلایی در کشورهای اروپایی به ایرانی ها هم تعلق می گیره و مشکلی ایجاد نمیکنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. دریافت اقامت در برخی از کشورها محدودیت هایی دارد اما در حال حاضر کشورهایی مانند اسپانیا و یونان این امکان را برای ایرانی ها در نظر می گیرند.
بابک
سلام و عرض ادب من تصمیم دارم برای اقامت طلایی اروپا اقدام کنم. کشور مورد نظرم پرتغال هست. ایا همچنان امکان اقدام برای پرتغال وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز این روش بسته شده است. می توانید برای یونان یا اسپانیا اقدام نمایید.
فاطمی
سلام. الان برای کشورهایی که توی اروپا اقامت طلایی میدن میشه برای پرتغال هم اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز این روش در پرتغال بسته شده است. می توانید برای یونان یا اسپانیا اقدام نمایید.
هاشمی
سلام بنده میخواستم خرید ملک در اسپانیا داشته باشم ایا امکانش هست اون مبلغ 500هزار یورویی رو برای خرید ملک وارد کنیم ولی یک ملک فقط خریداری نشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. اگر منظور شما امکان خرید چند ملک با مبلغ 500 هزار یورو است، باید بگوییم بله امکان این امر وجود دارد.
ریما
سلام بنده میخواستم خرید ملک در اسپانیا داشته باشم ایا امکانش هست ملک 500هزار یورویی رو برای خرید ملک بیشتر کنم ؟ ولی در عوض دو تا خونه بخرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله، حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری 500 هزار یورو است و محدودیتی ندارد و میتوانید چند ملک خریداری نمایید.
خیری
سلام برای خرید خونه در اسپانیا ۳۵۰ هزار یورویی بعد چند سال پاسپورت میده
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام پس از ۵ سال اقامت دائم و پس از ۱۰ سال پاسپورت دریافت میکنید.
رز
وقت بخیر سریعترین روشی که بتونیم ب وسیله اون،اقامت طلایی اروپا رو بگیریم کدومه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام گلدن ویزای اسپانیا و یونان
موسی زاده
سلام و عرض ادب من برای خرید ملک در المان میخام اقدام کنم ایا میتونم برای اقامت در المان اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
باسلام دوست عزیز با خرید ملک در المان نمی توانید اقامت بگیرید.
محمود سهایی
درود. من املاک زیادی دارم، اما مسکونی یا تجاری نیستن. املاک به صورت زمین هستن. برای اینکه بدونم کدوم کشور مناسب هست باید چکار کنم؟ ارزش املاک من بالای 40 میلیارد هست و سنم هم 40 سال هست. سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی بررسی گردد‌. پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
jAVAD
سلام میشه اروپا ملک بخریم و بیزنس هم راه اندازی کنیم؟ ولی خودمون به عنوان کارمند کار نکنیم نیروی کار بگیریم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله با گلدن ویزا شانس راه اندازی بیزنس را خواهید داشت.
جهان پناه
سلام و درود. برای گرفتن گلدن ویزا برای کشور اسپانیا کمترین میزان سرمایه گذاری چقدر است
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در حال حاضر تحت شرایطی شما میتوانید با 350 هزار یورو اقامت دریافت نمایید.
Mostafa
سلام و عرض ادب ایا برنامه اقامت طلایی پرتغال الان امکان اقدام واسش موجود هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلان خیر دوست عزیز این روش بسته شده است.
مشاوره رایگان