اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور

1 نظر

در نوشتار حاضر اقامت بدون مدرک زبان و شرط حضور به طور ویژه مورد بحث و  بررسی قرار گرفته است. استثناهایی مانند اقامت بدون مدرک زبان در اروپا و یا اقامت اروپا بدون شرط حضور به طور مفیدی آورده شده اند. به پرسش هایی هم در طول مقاله پاسخ داده شده مانند: چگونه می توان اقامت بدون نیاز به مدرک زبان و شرط حضور را در اروپا اخذ کرد؟ راه های پیشنهای اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور کدامند؟ چه ویژگی ها و مدارکی برای اقامت بدون نیاز به مدرک زبان و شرط حضور لازم است؟ بررسی راه های اخذ اقامت اروپا بدون مدرک زبان در این مقاله گفته شده است. بحث در مورد اقامت بدون مدرک زبان در اروپا بدون اینکه در آن کشور زندگی کنید مبحث جالبی به نظر می رسد. برخی کشورها این امتیاز را به متقاضیان دریافت اقامت  اعطا می کنند،  که بدون اینکه فرد متقاضی در آن کشور ساکن شود، بتواند اقامت بدون مدرک زبان در اروپا بگیرد و از مزایای زیادی بهره مند شود. بحث دیگر که همیشه از الزامات گرفتن اقامت بوده،  بحث مدرک زبان است در اینجا ما قصد داریم به اقامت کشورهایی بپردازیم که مدرک زبان را به عنوان یکی از شروط اخذ اقامت تعین نکرده اند و فرد متقاضی بتواند بدون اینکه مدرک زبان داشته باشد با روش های دیگری که در ادامه پرداخته خواهد شد اقامت دائم بگیرد. در صورت داشتن هرگونه سوالی در این زمینه می توانید با موسسه مشاوره MIE تماس تلفنی برقرار کنید و از مشاوره رایگان استفاده کرده و سوالات خود را هم بپرسید.

نکات و تیترهای زیر هم مورد کاوش قرار گرفته اند:

  • اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور و شرایط عمومی
  • اقامت طلایی اروپا چیست؟
  • اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در پرتغال
  • اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در یونان
  • اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در مکزیک
  • اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در برزیل
  • نکات مهم اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور
  • خدمات موسسه MIE درباره اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور
  • سوالات متداول

 راه های اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضوردر کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی

اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور و شرایط عمومی

در بسیاری از کشورها حضور پیوسته چند ساله، مدرک و نمره تعیین شده زبان را در کنار مدرک تحصیلی و سایر شرایط ، ازبند های لاینفک لیست مدارک اخذ اقامت قرار داده اند. چشم پوشی از این دو شرط بعضاً باز دارنده می تواند برای بسیاری از افراد که با مقاصدی خاص مانند راه اندازی بیزینس، سرمایه گذری در شرکت های خارجی و خرید و فروش ملک، سرمایه گذاری در هتل ... به این اقامت ها احتیاج دارند بسیار کارساز باشد. کشورهایی که اقامت بدون مدرک زبان در اروپا و یا  اقامت بدون شرط حضور را دارند انگشت شمارند این کشور ها با شرایط جایگزین مانند سرمایه گذاری با حداقل مبالغ تعیین شده و خریداری ملک هایی باز هم با ارزش های دلاری تعیین شده و اظهارنامه ای که بتوانید ثابت کنید مبلغ مشخصی پول در حساب خود دارید، این مهم را امکان پذیر می کنند. اقامت بدون مدرک زبان در اروپا و شرط حضور در کشور هایی مانند مکزیک، برزیل که راحت ترین کشور آمریکای جنوبی برای گرفتن اقامت هستند و  پرتقال، یونان، با شرایط سرمایه گذاری های خاص و مدت داراین هدف قابل دسترسی است.

اقامت طلایی اروپا چیست؟

اقامت طلایی یا به عبارتی گلدن ویزا در کشور هایی مانند یونان و پرتغال قابل اخذ است. زیرا این کشور ها به دنبال جذب سرمایه گذاری بین المللی هستند. بدین ترتیب که شرط حضور در این نوع اقامت مطرح نمی باشد. فرد متقاضی با سرمایه گذاری هایی از مبلغ 280 هزار یورو تا 500 هزار یورو در پرتغال و 250 هزار یورو در یونان می تواند اقامت بدون نیاز به مدرک زبان و شرط حضور را داشته باشد. سرمایه گذاری در مواردی  مانند سهام هتل،  و استفاده از امکان اقامت اروپا با خرید ملک می تواند بلافاصله برای خود و خانواده اقامت دریافت کند و از مزایایی مانند تحصیل رایگان فرزندان، فراهم شدن شرایط برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت پس از گذشت 5 سال و اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور را برای خود داشته باشد. مجوز کار تمام وقت هم جزئی از این مزایا حساب می شود. تنها نکته ای که در این بحث می ماند اینکه سال آخر از آن 5 سال را در صورتی که می خواهید پاسپورت را هم دریافت کنید، باید درپرتغال بمانید و زبان یاد بگیرید. در بحث سرمایه گذاری برای اخذ اقامت طلایی اروپا، با خصوصیات بارز اقامت بدون نیاز به مدرک زبان و شرط حضور، درمبحث های سرمایه گذاری و رفع ابهام و نگرانی از ضررمالی این سرمایه گذاری ها، این نکته قوت می یابد که امکان برداشت تمام و کمال  پول سرمایه گذاری شده شما فراهم است و اگر ملکی را به منظور اقامت اروپا بدون شرط حضور خریداری کرده اید، می توانید ملک را  بعد از 5 سال حتی با درصدی سود اضافه سال بفروشید. مخلص کلام اینکه عملاً شما در این بخش سرمایه گذاری متحمل ضرر مالی نمی شوید، بلکه صاحب برگ برنده ای به نام اقامت طلایی اروپا خواهید شد. با داشتن اقامت طلایی روپا می توان به تمام اروپا فت و آمد کنید.  ورود به کشور هایی مهمی مانند: آمریکا، کانادا و استرالیا هم میسر است و نیازی به ویزا ندارید و حتی پس از مدتی برای عوض کردن آب و هوا و یا زندگی به کشور هایی مانند آلمان و هلند بدون هیچ مشکلی مهاجرت کنید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد نکات مهم اقامت طلایی اروپا


اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در پرتغال

اقامت بدون مدرک زبان در اروپا از طریق کشور پرتغال میسر می باشد. کشور بسیار زیبای پرتغال که طبیعت زیبایش سرشار از انرژی مثبت است، در اروپا قرار گرفته و این کشور هم گزینه ای به نام اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور را ارائه می کند. از آنجایی که خرید ملک در پرتغال آسان است، از این راه  و راه دیگر که سرمایه گذاری است، به راحتی می توان اقامت کسب کرد.

  • خرید ملک  و سرمایه گذاری در پرتغال:

خرید ملک  به منظور داشتن اقامت در پرتغال که در بحث گلدن ویزا هم به آن اشاره شد اینگونه است که با خرید ملکی در پرتغال می توان اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور را دریافت کرد در پرتغال با مبلغ 280 هزار یورو تا 500 هزار یورو می توان ملکی را خریداری کرد حتی دو ملک را می توانید بخرید. یا در صنعتی مانند هتل داری سرمایه گذاری کنید.  و اجازه فروش آن پس از 5 سال با سودی اضافه امکان پذیر است و بدین ترتیب اقامت اروپا با خرید خانه در پرتغال و یا سرمایه گذاری در پرتغال میسر خواهد شد.

  • استارتاپ پرتغال:

این نوع از اقامت بدون مدرک زبان و شرط حضوراینگونه است که سرمایه گذاری با مبلغ کمتر از گلدن ویزا و با مبلغ  175 یورو بدون هزینه های اضافه دیگر انجام می شود. شرایط استارتاپ پرتغال این گونه است که فرد اگر در شرکتی بخواهید سرمایه گذاری کنید شرکت به اسم شما ثبت خواهد شد. گروهی به منظور ساپورت شما از طرف دولت تعیین می شود و شما با بهره گیری از پشتیبانی  سه ساله این تیم می توانید تجربیات خوبی را در زمینه بیزینس کسب خواهید کرد و حتی فرصت یاد گیری زبان را نیز خواهید داشت. این نگرانی که تجارت شما ممکن است با شکست مواجه خواهد شد وجود ندارد، زیرا تیم حرفه ای پشتیبانی سه ساله، شما را تا ترقی شما در این راه و یاد گرفتن راه های رشد تجارت مذکور یاری می دهند. مزایای این نوع از  اقامت اروپا بدون شرط حضور هم مانند اقامت طلایی اروپا است با این تفاوت که از روز تحویل مدارک برای اقامت بدون نیاز به مدرک زبان و شرط حضور و استارتاپ پرتغال  تنها 3 تا 5 ماه زمان لازم است تا اقامت بدون مدرک زبان و شرط حضور شما آماده شود. محدودیت سنی هم در این نوع از اخذ اقامت مطرح نیست و دانش زبان در حد مکالمه ساده کافی است و به مدرک زبان هم احتیاجی نخواهید داشت.

 اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در یونان

یونان  کشوری در اروپا است و با استفاده از طرح اقامت طلایی می توان اقامت بدون نیاز به مدرک زبان و شرط حضور را در این کشور کسب کرد. خرید ملک و سرمایه گذاری از راه های به دست آوردن این اقامت اند. یونان راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت محسوب می شود.

خرید ملک و سرمایه گذاری در یونان:

این نوع اقامت بدون مدرک زبان و شرط حضور با ورود سرمایه ای به مبلغ 250 هزار یورو در یونان امکان پذیر است. به این صورت که شما با ورود سرمایه خود به چرخه اقتصاد یونان مانند سرمایه گذاری در  صنایع مختلف مانند هتل داری و یا اقامت اروپا با خرید ملک و سرمایه گذاری های دیگربه اقامت بدون نیاز به مدرک زبان و شرط حضور خواهید رسید که در بخش اقامت طلایی هم  با جزئیات اشاره شده است. امکان فروش ملک و اخذ کامل پول سرمایه گذاری شده پس از 5 سال محیا است و شما پولی از دست نخواهید داد و علاوه بر سودی که در صورت تمایل به فروش ملک به دست خواهید آورد اقامت بدون مدرک زبان و شرط حضور و کلی مزایای دیگر که در بالا به آنها اشاره شد را کسب خواهید کرد.

تحصیل در خارج از کشور

?سرمایه گذاری در یونان?

اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در مکزیک

در کشوری درآمریکای جنوبی به نام مکزیک هم امکان اقامت بدون مدرک زبان و شرط حضور وجود دارد. مکزیک کشوری است که از لحاظ کیفیت زندگی مناسب و از لحاظ هزینه بسیار ارزان است. شما متقاضی محترم می توانید با استفاده از طرح بصرفه خود حمایتی مکزیک اقامت دائم این کشور زیبا را بگیرید.

  • خودحمایتی مکزیک:

شما با استفاده از این طرح خود حمایتی مکزیک می توانید بجزاقامت ، تحصیل رایگان فرزندان و اجازه کار منظور  اکتیو بیزینس نیست، کارهایی مانند: سرمایه گذاری در املاک و شرکت ها،  راه اندازی کسب کار و فرنچایز را هم به ارمغان بیاورد.  در طول این مدت اگر فرزندی را هم در مکزیک به دنیا بیاورید با سپری شدن 12 ماه می توان برای همه خانواده اقامت گرفت.  شرط استفاده از طرح خود حمایتی مکزیک اظهارنامه  تمکن مالی به این صورت که  شما از یکسال گذشته 130 هزار دلار آمریکا در حساب خود نگه داشته اید. یا اثبات اینکه شما در طول 6 ماه گذشته درآمدی بالغ بر 3000 تا 3200 دلار آمریکا درآمد داشته اید و در گردش حساب شما محرز است. اقامت بدون نیاز به مدرک زبان و شرط حضور است و ورود شما به مکزیک سالی یکبار کفایت می کند.

تحصیل در خارج از کشور

?خودحمایتی مکزیک?

اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در برزیل

برزیل کشوری است زیبا و ساحلی که پنجمین اقتصاد برتر در جهان محسوب می شود. زبان رسمی پرتغالی است ولی مردم به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند و نقاط مشترک بین مردم برزیل و ما ایرانی ها زیاد است. داشتن اقامت برزیل بسیار با ارزش است و راه برای ورود به آمریکا باز است.  با داشتن اقامت برزیل فرزندان شما می تواند به صورت رایگان تحصیل کنند، شما به راحتی افتتاح حساب بانکی انجام دهید و از همه مهمتر خانواده شما به راحتی در این کشور زندگی کنند.  در این کشور اقامت بدون مدرک زبان و شرط حضور امکان پذیر است. حتی مدرک تحصیلی هم نمی خواهد. اگر پس از 4 سال ثابت کنید که سالی 6 ماه در این کشور حضور داشته اید می توانید پاسپورت برزیل بگیرید.  سرمایه گذاری شما در تجارت های مختلف اینگونه است که سرمایه شما در اختیار خود شماست اینگونه نیست که پول شما به کسی دیگر سپرده می شود که سرمایه گذاری کند و شما از سرنوشت سرمایه خود بی خبر باشید. این خود شمایید که با سرمایه خود به روش های مختلف کسب و کار واردات و صادرات و یا خرید ملک کار کنید. به سه روش بدون اینکه در این کشور ساکن باشین امکان اخذ اقامت وجود دارد. در هرسه این روش ها مدرک زبان نیازی نیست، محدودیت سنی وجود ندارد و مدرک تحصیلی هم ملاک نیست و از سریع ترین را های رسیدن به اقامت بدون ارائه مدرک زبان و شرط حضور محسوب می شوند:

  • طرح سرمایه گذاری 40.000 دلاری:

شما می توانید این مبلغ را در سهام شرکتی سرمایه گذاری کنید. این شرکت ممکن است به سود برسد و یا به سود نرسد. 7 تا 8 ماه طول می کشد که شما اقامت بدون شرط حضور دریافت کنید.

  • طرح سرمایه گذاری 100.000 دلاری:

می توانید با این مبلغ شرکت ثبت کنید و پول را در حساب شرکت نگه دارید و با آن کار کنید. کار هایی مانند صادرات و واردات، تبلیغات و یا هر تجارت دیگر. حتی می توانید یک بیزینس را خریداری کنید در این طرح 4 تا 6 ماه طول میکشد که اقامت دریافت کنید.

  • طرح سرمایه گذاری 200.000 دلاری:

با این مبلغ می توان ملکی در برزیل خریداری کرد حتی می توان دو ملک خریداری کرد. در یکی از ملک ها زندگی کرد و یکی دیگر را اجاره داد و با دریافتی اجاره زندگی کرد.  

تحصیل در خارج از کشور

?سرمایه گذاری در برزیل?

نکات مهم اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور

  • با سرمایه گذاری و یا خرید ملک به مبلغ 280 هزار یورو تا 500 هزار یورو در پرتغال اقامت بدون ارائه مدرک زبان و شرط حضور امکان پذیر است.
  • در برنامه استاراپ پرتغال با داشتن مبلغ  175 یورو بدون هزینه های اضافه دیگر می توان اقامت بدون مدرک زبان و شرط حضور را دریافت کرد.
  • در سرمایه گذاری در پرتغال اگر در شرکتی سرمایه گذاری کنید گروهی که دولت تعیین می کند تا 3 سال از بیزینس شما پشتیبانی می کنند. در این سه سال شما هم می توانید زبان یاد بگیرد و هم تجربه تجارت کسب کنید و مستقل شوید.
  • در طرح خود حمایتی مکزیک برای دریافت اقامت بدون ارائه مدرک زبان و شرط حضور باید ثابت کنید که از سال گذشته 130 هزار دلار در حساب بانکی خود پول نگه داشته اید.

یا

  • باید ثابت کنید طی 6 ماه گذشته 3000 تا 3200 دلار در ماه درآمد داشته اید.
  • طرح های 40 هزار، 100 هزار و 200 هزار دلاری برزیل سریعترین راه اقامت بدون ارائه مدرک زبان و شرط حضور هستند که سرمایه شما در اختیار خود شماست و محدودیت سنی  و مدرک تحصیلی مطرح نیست.
  • اقامت طلایی یا گلدن ویزا در کشورهای پرتغال و یونان ارائه می شود که بر اساس آن می توان اقامت بدون ارائه مدرک زبان و شرط حضور را اخذ کرد.

خدمات موسسه MIE درباره اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور

موسسه مشاوره MIE با تجربه چندین ساله در زمینه مهاجرت، این افتخار را دارد که پذیرای ارائه مشاوره و یافتن راه های سزمایه گذاری صحیح برای شما باشد. در کشور هایی مانند پرتغال که اخیراً متقاضیان زیادی جویای راه های کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور هستند. موسسه مشاوره ای ام آی ایی علاوه برنظارت بر وکیلی که کارهای حقوقی شما را انجام می دهد و در صدد یافتن بیزینس مطمئن با امکان استرداد اصل سرمایه و گارانتی مبلغ سرمایه گذاری در بیزینس معرفی شده توسط موسسه است. هر ساله موسسه تخفیفاتی را برای خرید ملک در نظر می گیرد که این خرید همراه با اقامت و مزایایی دیگر خواهد بود تخفیفات 30 تا 70 درصدی موسسه مشاوره MIE رو از دست ندهید.

انتخاب دفتر مهاجرتی

?گالری ویزاها ?

 

⬅️ چنانچه علاقمند به مطالعه جامع تری درباره اقامت و اخذ گلدن ویزای اروپا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


سوالات متداول

✔️آیا برای سرمایه گذاری دربرزیل و گرفتن اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضورمحدودیت سنی وجود دارد؟

خیر، نه تنها محدودیت سنی برای این نوع اقامت وجود ندارد مدرک تحصیلی هم از ملاک های اخذ اقامت نیست.

✔️با داشتن چه مبلغی سرمایه گذاری در پرتغال و گرفتن اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور امکانپذیر است؟

با سرمایه گذاری و یا خرید ملک به مبلغ 280 هزار یورو تا 500 هزار یورو در پرتغال اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور امکان پذیر است.

✔️سریعترین راه ها اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور در برزیل کدامند؟

سریعترین راه ها  طرح های سرمایه گذاری 40 هزار، 100 هزار و 200 هزار دلاری در برزیل به منظور گرفتن اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور هستند.

✔️گرفتن اقامت طلایی اروپا و اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور چه مزایایی را همراه خواهد داشت؟

 تحصیل رایگان فرزندان، فراهم شدن شرایط برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت پس از گذشت 5 سال اقامت بدون مدرک زبان و بدون شرط حضور، را برای خود داشته باشد. مجوز کار تمام وقت هم جزئی از این مزایا حساب می شود.


_____________سخن پایانی __________

بررسی راه های اخذ اقامت بدون مدرک زبان در اروپا و بدون شرط حضور را در این مقاله نگارش کردیم. راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت را شناختیم و چگونگی اخذ اقامت با خرید ملک را آموختیم. همانطور که مطالعه کردید در کشور هایی مانند پرتغال، یونان، مکزیک و یونان برای جذب سرمایه گذاران بین المللی و به منظور رشد بیش از پیش شرایط اقتصادی در این کشورها اقدام به جذب سرمایه گذار خارجی می کنند و راه را برای ارائه اقامت بدون ارائه مدرک زبان و شرط حضور این سرمایه گذاران هموار می کنند. اینگونه که از لحاظ کردن شروط مهمی مانند مدرک و نمره زبان و شرط حضور و سکونت متقاضی در کشور خود خود داری می کنند. بدین معنی که با استفاده از طرح هایی مانند گلدن ویزا، استاراپ پرتغال، خود حمایتی مکزیک و طرح های سریع سرمایه گذاری برزیل به هدف خود که  اقامت بدون ارائه مدرک زبان و شرط حضور است می رسید. در صورت قصد سرمایه گذاری و خرید ملک  در هر کشوری می توانید با  موسسه مشاوره MIE تماس تلفنی حاصل کنید و ضمن بهره گیری از مشاوره رایگان سوالات خود را هم بپرسید.  و حتی می توانید سوال خود را در کادر بیان دیدگاه ها نوشته و منتظر پاسخ از سوی مشاوران و کارشناسان این موسسه باشید.

امتیاز 4.2 از 5 ( 4 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
سارا امیدبخش
با سلام لطفا در مورد تحصیل دانش آموزان زیر ۱۸ سال بفرمایید کدام کشور بهتر است؟و امکان بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان می باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز کشورهای متعددی برای تحصیل دانش آموزان زیر 18 سال وجود دارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کشورهایی مانند انگلستان، سوئیس، کانادا، آمریکا و ... . اما به طور کلی امکان بورسیه در این مقطع بسیار پایین است و بیشتر در مقاطع بالای تحصیلی شانس بورسیه وجود خواهد داشت.
مشاوره رایگان