شرایط اعزام دانشجو به خارج از کشور از جمله مباحث مهم است که به طور کامل در این مقاله مورد بررسی و تحلیل کامل قرار خواهد گرفت. مطالبی از جمله اعزام دانشجو به کشورهای اروپایی، اعزام دانشجو به آسیا، اعزام دانشجو به آمریکا و کانادا و نیز اعزام دانشجو به کشورهای استرالیا و نیوزلند از طریق مؤسسات اعزام دانشجو مورد تایید وزارت علوم موضوعاتی از این قبیل در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته اند.دانستن جزئیات و نحوه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی از کشورهای گوناگون نیازمند انجام تحقیقات کامل است. شما همراهان گرامی موسسه ملک پور می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص شرایط و موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور، چگونگی اخذ ویزای تحصیلی کشورهای گوناگون و نیز دریافت مشاوره رایگان تلفنی از کارشناسان متخصص، با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خلاصه ی انواع راه های مهاجرت


 

موضوعات و عناوینی که در این نوشتار مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

  • اعزام دانشجو به اروپا
  • اعزام دانشجو به آمریکا و کانادا
  • اعزام دانشجو به آسیا
  • اعزام دانشجو به استرالیا و نیوزلند
  • خدمات مؤسسه ملک پور در زمینه عزام دانشجو به خارج از کشور
  • سوالات متداول در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور
  • سخن پایانی در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور

تماس با ما

اعزام دانشجو به خارج از کشور

اعزام دانشجو به اروپا

هنگامی که صحبت از شرایط اعزام دانشجو به خارج از کشور و ادامه تحصیل در مقاطع مختلف در خارج از کشور می شود، موضوع تحصیل در قاره زیبا و خوش آب و هوای اروپا یکی از محبوب ترین موضوعاتی است که ذهن متقاضیان را به خود مشغول می نماید.همانطور که می دانید سیستم آموزشی در کشورهای تاپ اروپایی سیستمی بسیار قوی و با کیفیت بوده و تحصیل در کشورهایی همچون هلند،آلمان،اتریش،دانمارک،سوئد،فنلاند و... در مقاطع گوناگون از محبوب ترین موضوعات در میان افراد است. یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه امکان تحصیل رایگان در بسیاری از کشورهای اروپایی به زبان رسمی این کشورها و در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می باشد. این امکان در کشورهایی نظیر آلمان،اتریش،فرانسه و اسپانیا بسیار پرطرفدار است.در مقابل این موضوع، همچنین امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی کشورهای تاپ اروپایی وجود دارد که در این صورت هزینه های سالانه برای دانشگاه بسته به رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است. این هزینه ها را می توان به طور میانگین از حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار یورو به صورت سالانه تخمین زد. در برخی از کشورها مانند فنلاند امکان تحصیل بدون ارائه مدرک زبان وجود دارد و در برخی از کشورها همچون هلند،اتریش و سوئد نیز اخذ پذیرش تحصیلی همراه با دوره زبان امکان پذیر است. برای دریافت پذیرش در کشورهایی نظیر دانمارک، سوئیس و انگلستان در مقطع لیسانس ارائه مدرک زبان آیلتس ۶ و در مقطع زبان آیلتس ۶.۵ مورد نیاز است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد تحصیل در خارج از کشور


 

در جدول زیر خلاصه ای از میزان شهریه ها شرایط سنی و مدرک زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش در دانشگاه های هریک از کشورهای مذکور مشاهده می نمایید:

 

شرایط سنی برای مقطع فوق لیسانس

شرایط سنی برای مقطع لیسانس

شهریه مقطع دکتری(یورو)

شهریه مقطع فوق لیسانس(یورو)

شهریه مقطع لیسانس(یورو)

مدرک زبان مقطع فوق لیسانس

مدرک زبان مقطع لیسانس

کشور

40

30

۷۰۰ تا

۲۰۰۰۰

۱۰۰۰ تا

۳۰۰۰۰

۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰

6.5

6

هلند

40

25

۷۰۰۰ تا

۲۱۰۰۰

۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰

۶۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰

6.5

6

دانمارک

بدون محدودیت

بدون محدودیت

۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰

۱۵۰۰ تا ۱۴۰۰۰

۱۵۰۰ تا ۱۲۰۰۰

6.5

6

اتریش

40

25

۷۵۰۰ تا

۲۵۰۰۰

۱۰۰۰۰ تا

۳۰۰۰۰

۷۵۰۰ تا ۲۵۵۰۰

6.5

6

سوئد

40

35

۱۵۰۰ تا

۱۲۰۰۰

۱۲۰۰۰ تا

۱۸۰۰۰

۱۵۰۰ تا

۱۰۰۰۰

6.5

6

فنلاند

35

25

رایگان

رایگان

رایگان

6.5

زبان نروژی

نروژ

35

25

۷۰۰ تا

۲۵۰۰۰

۱۰۰۰۰ تا

۲۵۰۰۰

۵۰۰۰ تا

۲۵۰۰۰

6.5

6

سوییس

 

رتبه جهانی

 ۵ دانشگاه برتر اروپا

10

دانشگاه ETH سوییس

18

دانشگاه ادینبورگ انگلستان

23

دانشگاه utrecht فرانسه

27

دانشگاه آمستردام هلند

31

دانشگاه کوپنهاگن دانمارک

اعزام دانشجو به آمریکا و کانادا

تحصیل در کشورهایی همچون آمریکا و کانادا نیز از جمله جذاب ترین موضوعات در میان علاقه مندان به مهاجرت و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور می باشد.کشورهای آمریکا و کانادا سالیان سال است که بسیاری از برترین و تاپ ترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده اند.بنابراین چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشورها از جمله مهمترین مسائلی است که می بایست به آن توجه کرد. وجود سیستم آموزشی بسیار قوی در این دو کشور موجب شده است که همه ساله دانشجویان بسیار زیادی از سراسر جهان برای دریافت پذیرش از دانشگاه های آمریکا و کانادا اقدام نمایند. نکته قابل توجه این است که از ملزومات اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کشورهای آمریکا و کانادا، ارائه مدرک زبان است. مدرک زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش در مقطع لیسانس آیلتس با نمره ۶ و یا مدرک تافل با نمره ۷۳ و برای مقطع فوق لیسانس و دکتری آیلتس با نمره ۶.۵ و یا مدرک تافل با نمره ۷۹ می باشد. همچنین برای اخذ پذیرش در مقطع فوق لیسانس و بالاتر در برخی از رشته ها ارائه مدرک GRE و یا GMAT مورد نیاز است. قابل ذکر است که تحصیل در آمریکا و کانادا رایگان نیست و متقاضیان اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور در مقاطع گوناگون باید آمادگی پرداخت میانگین ۱۰ تا ۵۰ هزار دلار به صورت سالیانه را داشته باشند. البته در این کشورها دانشجویان امکان دریافت بورسیه های مختلفی بسته به مقطع تحصیلی و شرایط خود نیز دارند.

در جدول زیر خلاصه ای از اطلاعاتی نظیر شرایط سنی، میزان شهریه سالانه و مدرک زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا و کانادا را مشاهده می نمایید:

 

شرایط سنی برای مقطع فوق لیسانس

شرایط سنی برای مقطع لیسانس

شهریه مقطع دکتری(دلار)

شهریه مقطع فوق لیسانس(دلار)

شهریه مقطع لیسانس(دلار)

مدرک زبان مقطع فوق لیسانس

مدرک زبان مقطع لیسانس

کشور

30

23

۲۸۰۰۰ تا

۴۰۰۰۰

۲۰۰۰۰ تا

۶۰۰۰۰

۱۷۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰

6.5

6

آمریکا

30

23

۴۰۰۰ تا

۶۰۰۰

۱۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰

۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰

6.5

6

کانادا

 

رتبه جهانی

 ۵ دانشگاه برتر آمریکا

1

دانشگاه واشنگتن

2

دانشگاه Cornell

3

دانشگاه Johns Hopkings

4

دانشگاه Yale

5

دانشگاه California San Diego

 

رتبه جهانی

 ۵ دانشگاه برتر کانادا

6

دانشگاه تورنتو

44

دانشگاه Waterlo

50

دانشگاه Calgary

92

دانشگاه Mcmaster

97

دانشگاه Simon Fraser

تحصیل در کانادا

تحصیل در آمریکا

اعزام دانشجو به آسیا

قاره آسیا یکی از پهناورترین قاره ها است که کشورهای بسیاری را در خود جای داده است. کشورهایی نظیر مالزی،عمان،ژاپن و کره جنوبی از جمله محبوب ترین مقاصد آسیایی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور هستند. در ادامه به بررسی شرایط تحصیل در هریک از این کشورها می پردازیم:

  • عمان

کشور عمان از جمله کشورهای آسیایی ثروتمندی است که دارای مرز آبی با ایران است. این کشور به دلیل نزدیکی به ایران از جمله مقاصد محبوب در میان متقاضیان است. تحصیل در مقطع لیسانس در این کشور در حدود ۴ تا ۵ سال، در مقطع فوق لیسانس در حدود ۲ تا ۳ سال و در مقطع دکتری ۳ تا ۴ سال زمان می برد و برای اخذ پذیرش در مقطع لیساس از دانشگاه های این کشور داشتن مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۵.۵ و در مقطع فوق لیسانس و دکتری ارائه مدرک زبان آیلتس ۶.۵ الزامی است.شهریه تحصیل در مقاطع گوناگون در عمان از حدود سالانه ۱۵۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار متغیر است.

  • مالزی

کشور خوش آب و هوا و زیبای مالزی نیز از جمله پرطرفدارترین کشورها در میان متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور است. تحصیل در مقطع لیسانس در این کشور در حدود ۴ تا ۵ سال، در مقطع فوق لیسانس در حدود ۲ تا ۳ سال و در مقطع دکتری ۳ تا ۴ سال زمان می برد. برای دریافت پذیرش در مقطع لیسانس از دانشگاه های این کشور داشتن مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۶ و در مقطع فوق لیسانس و دکتری ارائه مدرک زبان آیلتس ۶.۵ مورد نیاز است.شهریه تحصیل در مقاطع گوناگون در کشور مالزی از حدود سالانه ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار برای مقاطع گوناگون متغیر است.

  • کره جنوبی

کره جنوبی نیز از جمله کشورهایی است که از سیستم آموزشی قوی در مقاطع گوناگون برخوردار است این کشور از جمله کشورهای آسیایی پرطرفدارترین در دانش آموزان و دانشجویان است. تحصیل در مقطع لیسانس در این کشور در حدود ۴ سال، در مقطع فوق لیسانس در حدود ۲ تا ۳ سال و در مقطع دکتری ۴ تا ۵ سال به طول می انجامد. برای دریافت پذیرش در مقطع لیسانس از دانشگاه های این کشور داشتن مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۶ و در مقطع فوق لیسانس و دکتری ارائه مدرک زبان آیلتس ۶.۵ مورد نیاز است،همچنین لازم به ذکر است برای اخذ پذیرش در برخی از رشته ها در مقاطع گوناگون از دانشگاه های کره جنوبی داشتن سطحی از دانش زبان کره ای نیز الزامی است.شهریه تحصیل در مقاطع گوناگون در

کشور کره جنوبی از حدود سالانه ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار برای مقاطع مختلف متغیر است.

  • ژاپن

کشور ژاپن، قدرتمند ترین کشور آسیایی در حیطه صنعت و تکنولوژی است و همین امر موجب محبوبیت دوچندان این کشور در میان متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور شده است. تحصیل در مقطع لیسانس در این کشور در حدود ۴ سال، در مقطع فوق لیسانس در حدود ۲ تا ۳ سال و در مقطع دکتری ۳ تا ۴ سال زمان می برد. برای دریافت پذیرش در مقطع لیسانس از دانشگاه های این کشور داشتن مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۶ و در مقطع فوق لیسانس و دکتری ارائه مدرک زبان آیلتس ۷ مورد نیاز است.شهریه تحصیل در مقاطع گوناگون در کشور مالزی از حدود سالانه ۷۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار برای مقاطع گوناگون متغیر است.

 

شرایط سنی برای مقطع فوق لیسانس

شرایط سنی برای مقطع لیسانس

شهریه مقطع دکتری(دلار)

شهریه مقطع فوق لیسانس(دلار)

شهریه مقطع لیسانس(دلار)

مدرک زبان مقطع فوق لیسانس

مدرک زبان مقطع لیسانس

کشور

بدون محدودیت

35

۸۰۰۰ تا

۹۰۰۰

۲۰۰۰ تا

۱۰۰۰۰

۱۸۰۰ تا

۲۰۰۰

6.5

6

مالزی

30

25

۸۰۰۰ تا

۱۴۰۰۰

۸۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰

۱۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰

6.5+زبان کره ای

6+زبان کره ای

کره جنوبی

بدون محدودیت

25

۴۵۰۰ تا ۷۰۰۰

۴۰۰۰ تا

۶۰۰۰

۱۵۰۰ تا

 ۴۰۰۰

6.5

5.5

عمان

بدون محدودیت

30

۵۰۰۰ تا

۱۰۰۰۰

۷۰۰۰ تا

۳۶۰۰۰

۷۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰

7

6

ژاپن

 

رتبه جهانی

 4 دانشگاه برتر آسیا

28

دانشگاه توکیو

65

دانشگاه کیوتو

131

دانشگاه Sun Yat Sen

160

دانشگاه Tsinghua

اعزام دانشجو به استرالیا و نیوزلند

کشورهای استرالیا و نیوزلند از جمله جذاب ترین و خوش آب و هوا ترین کشورهای جهان با سیستم آموزشی بسیار قوی و با کیفیت هستند که بسیاری از دانشگاه های برتر جهان را در خود جای داده اند. تحصیل در این کشورها از جمله جذاب ترین موضوعات در میان علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می باشد. در رابطه با چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشورها و مدارک مورد نیاز برای این امر می توان به لزوم ارائه مدرک زبان آیلتس ۶ در مقطع لیسانس، آیلتس ۶.۵ در مقطع فوق لیسانس و آیلتس بالای ۷ در مقطع دکتری اشاره نمود. لازم به ذکر است که ارائه مدارک تافل و یا PTE نیز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد تأیید است. طول مدت تحصیل در استرالیا و نیوزلند در مقطع لیسانس در حدود ۳ تا ۴ سال، در مقطع فوق لیسانس در حدود ۱۸ ماه و در مقطع دکتری در حدود ۳ تا ۵ سال می باشد. در رابطه با میزان شهریه تحصیل در مقاطع گوناگون در استرالیا و نیوزلند می توان گفت میزان این شهریه ها از حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار می باشد. لازم به ذکر است در کشورهای استرالیا و نیوزلند نیز دانشجویان امکان دریافت بورسیه های گوناگونی را بسته به مقطع تحصیلی و شرایط و رشته تحصیلی خود دارند.

شما عزیزان می توانید به منظور ارتقاء سطح زبان خود از پکیج بی نظیر آموزش زبان بهره مند شوید.

شرایط سنی برای مقطع فوق لیسانس

شرایط سنی برای مقطع لیسانس

شهریه مقطع دکتری(دلار)

شهریه مقطع فوق لیسانس(دلار)

شهریه مقطع لیسانس(دلار)

مدرک زبان مقطع فوق لیسانس

مدرک زبان مقطع لیسانس

کشور

30

25

۱۸۰۰۰ تا

۴۰۰۰۰

۲۰۰۰۰ تا

۵۰۰۰۰

۱۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰

6.5

6

استرالیا

30

25

۱۲۰۰۰ تا

۳۰۰۰۰

۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰

۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰

6.5

6

نیوزلند

 

رتبه جهانی

 ۵ دانشگاه برتر استرالیا

17

دانشگاه ملبورن

19

دانشگاه New South Wales

22

دانشگاه Sydney

38

دانشگاه Australian National

81

دانشگاه Westren Australia

 

رتبه جهانی

 ۵ دانشگاه برتر نیوزلند

105

دانشگاه آکلند

252

دانشگاه اوتاگو

382

دانشگاه Canterbury

440

دانشگاه Massey

564

دانشگاه Waikato

خدمات مؤسسه ملک پور در زمینه عزام دانشجو به خارج از کشور

موسسه ملک پور با دارا بودن بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر مهاجرت و اعزام دانشجو به خارج از کشور، با بهره گیری از دانش و تخصص مهاجرتی خدمات ویژه ای را ارائه می نماید. اعزام دانشجو به خارج از کشور و اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی برای تحصیل در برترین دانشگاه های جهان و تاپ ترین کشورها در قاره های اروپا،آمریکا،آسیا و اقیانوسیه از جمله خدماتی است که موسسه ملک پور در طول سالیان متوالی در اختیار شما عزیزان قرار داده است. با توجه به اینکه مهاجرت امری بسیار مهم و تصمیمی بسیار بزرگ برای متقاضیان است پیشنهاد می شود علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور قبل از هرگونه تصمیم گیری و اقدام، از یاری کارشناسان مجرب و متخصص بهره گیرند. شما عزیزان می توانید رزومه ما و گالری ویزاهای ما را در صفحات سایت و اینستاگرام موسسه ملک پور مشاهده نمایید. این مقاله توسط کارشناسان متخصص موسسه ملک پور به رشته تحریر درآمده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاً حرام بوده و پیگرد قانونی دارد.همچنین شما می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه تحصیل و اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کشورهای گوناگون از دانش و تجربه کارشناسان موسسه ملک پور بهره مند گردید و انجام پروسه مهاجرت خود را به دستان توانمند مجرب ترین کارشناسان مهاجرت بسپارید.


سوالات متداول

✔️تحصیل رایگان در اروپا مختص کدام کشورهاست؟

 این امکان در بسیاری از کشورهای اروپایی نظیر آلمان،اتریش،فرانسه و اسپانیا وجود دارد.

✔️هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در کشورهای تاپ اروپایی چقدر است؟

هزینه تحصیل به زبان انگلیسی در اروپا را می توان به طور میانگین از حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار یورو به صورت سالانه در نظر گرفت.

✔️آیا اخذ ویزای دانشجویی کشورهایی همچون آمریکا و کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

خیر، مدرک زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش در مقطع لیسانس آیلتس با نمره ۶ و یا مدرک تافل با نمره ۷۳ و برای مقطع فوق لیسانس آیلتس با نمره ۶.۵ و یا مدرک تافل با نمره ۷۹ می باشد.

✔️هزینه تحصیل در کشورهای استرالیا و نیوزلند چقدر است؟

در رابطه با میزان شهریه تحصیل در مقاطع گوناگون در استرالیا و نیوزلند می توان گفت میزان این شهریه ها از حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار می باشد.


_____________سخن پایانی _____________

موضوعاتی همچون اعزام دانشجو به خارج از کشور، شرایط و موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور از جمله کشورهای اروپایی، کشورهای محبوب آسیایی مانند مالزی،عمان،کره جنوبی و ژاپن، اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا،نیوزلند، آمریکا و کانادا به طور کامل در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. به طور کلی اعزام دانشجو به خارج از کشور موضوعی است که ذهن بسیاری از علاقه مندان به مهاجرت را به خود درگیر کرده است. انتخاب کشور مقصد و برنامه ریزی برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی پروسه ای است که نیازمند بهره گیری از افراد مجرب و متخصص در اعزام دانشجو در این حوزه است. بر این اساس موسسه ملک پور در کنار سایر مؤسسات اعزام دانشجو مورد تایید وزارت علوم آماده هرگونه خدمت رسانی در ارتباط با موضوع مهاجرت تحصیلی به شما عزیزان است. در این رابطه شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان متخصص موسسه ملک پور با تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمایید.همچنین شما عزیزان می توانید سؤالات خود را در پایان این مقاله مطرح فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

امتیاز 5 از 5 ( 6 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
هاشمی
درود فراوان خدمت شما تیم عالی و حرفه ای دکتر ملک پور. شما بهترین موسسه مهاجرتی هستید که در امر اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت میکنید.ممنون از موارد مهمی که در این مقاله متذکر شدید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. متشکریم از محبت شما دوست گرامی
زیبا سمیعی
سلام. بسیار ممنون از مقاله بسیار خوبتون در مورد اعزام دانشجو به خارج از کشور. من به خیلی از سوال هایی که در ذهنم بود با خوندن این مقاله عالی پاسخ داده شد. در مورد بهترین کشور برای تحصیل میشه لطفا راهنماییم کنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. ممنونیم از محبت شما دوست گرامی. همانطور که در مقاله مطالعه فرمودید بهترین کشور بسته به شرایط شما مشخص می شود ولی در صورت فراهم بودن شرایط سنی، تحصیلات، سطح زبان و شرایط مالی، کشورهای انگلیس، اتریش، کانادا و ... می توانند گزینه های جذابی برای تحصیل شما باشند.
صالحی
با سلام ممنون میشم در مورد اعزام دانشجو به خارج از کشور در مقطع کارشناسی ارشد به صورت رایگان توضیح دهید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد شما باید پذیرش در رشته های مرتبط با تحصیلات لیسانس خود را کسب کنید. حال اگر قصد تحصیل رایگان داشته باشید به زبان بومی کشور مقصدتان شانس خوبی برای تحصیل رایگان خواهید داشت. کشورهایی مانند آلمان، اتریش، فرانسه، اسپانیا و ... گزینه های خوبی برای تحصیل رایگان به شمار می روند.
عماد صالحی
با سلام بهترین کشور برای اخذ اقامت تحصیلی با سرمایه 400 میلیون کدام کشور است؟ سطح زبان در حد 5
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، برخی از کشورهای اروپایی می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل شما باشند تا با هزینه های زندگی و تحصیل کم بتوانید وارد این کشورها شوید. کشورهایی نظیر ایتالیا، لتونی، لهستان و ... را می توانید بررسی نمایید.
مشاوره رایگان