اخذ اقامت از طریق خرید سهام

2 نظر

اخذ اقامت از طریق خرید سهام

اخذ اقامت از طریق خرید سهام یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه علاقه مندان به اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری قرار می گیرد. بر این اساس موضوعاتی همچون مهاجرت از طریق خرید سهام،  شرایط اخذ اقامت از طریق خرید سهام ملک، اخذ اقامت از طریق خرید سهام شرکت، اخذ اقامت از طریق خرید سهام در اروپا و... مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرند. به طور کلی اخذ اقامت از طریق خرید سهام و سرمایه گذاری از انواع گوناگون همچون خرید ملک، ثبت شرکت و... امکان پذیر است و کشورهای گوناگون در سراسر دنیا راه های بسیاری را برای اخذ اقامت از این طریق در اختیار متقاضیان قرارمی دهند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص اخذ اقامت از طریق خرید سهام با کارشناسان متخصص موسسه ملک پور (MIE) تماس حاصل فرموده و نیز مشاوره رایگان دریافت نمایید. عناوین زیر در رابطه با اخذ اقامت از طریق خرید سهام در این مقاله بررسی خواهند شد:

  • اخذ اقامت از طریق خرید سهام
  • بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در خارج از کشور
  • بررسی شاخص های اقتصادی تأثیر گذار بر سرمایه گذاری در خارج از کشور
  • اخذ اقامت از طریق خرید سهام ملک
  • اخذ اقامت از طریق خرید سهام شرکت
  • اخذ اقامت از طریق خرید سهام و اوراق قرضه دولتی
  • مزایا و معایب اخذ اقامت از طریق خرید سهام
  • سوالات متداول راجع به اخذ اقامت از طریق خرید سهام
  • سخن پایانی درباره اخذ اقامت از طریق خرید سهام

اقامت ترکیه از طریق خرید ملکاخذ اقامت از طریق خرید سهام

چگونه می توان برای اخذ اقامت از طریق خرید سهام اقدام نمود؟ به طور کلی اخذ اقامت از طریق خرید سهام یکی از محبوب ترین روش های مهاجرتی در میان علاقه مندان به سرمایه گذاری است. لازم به ذکر است اخذ اقامت از طریق خرید سهام در بخش های گوناگون، تنها در بخشی از کشورها قابل انجام است همین امر یکی از دلایل اصلی ایجاد محبوبیت این روش در میان متقاضیان است. البته لازم است بگوییم قبل از هر گونه اقدام برای انتخاب کشور مورد نظر و روش اخذ اقامت می بایست فاکتورهای مهمی از جمله شاخص های اقتصادی تأثیر گذار بر سرمایه گذاری در خارج از کشور به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

 

  • توضیحات کوتاه موسسه ملک پور در مورد اینکه خوب تجارت کنیم و موانع سرمایه گذاری را بشناسیم

 

  • فایل های ویدئویی موسسه ملک پور در مورد اینکه خوب تجارت کنیم و موانع سرمایه گذاری را بشناسیم

فایل اول صوتی موسسه ملک پور در مورد اینکه خوب تجارت کنیم و موانع سرمایه گذاری را بشناسیم

فایل اول تصویری موسسه ملک پور در مورد اینکه خوب تجارت کنیم و موانع سرمایه گذاری را بشناسیم

 

  • فایل های ویدئویی موسسه ملک پور در زمینه سرمایه گذاری در خارج از کشور

فایل اول صوتی موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری در خارج از کشور

فایل اول تصویری موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری در خارج از کشور

فایل دوم صوتی موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری در خارج از کشور

فایل دوم تصویری موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری در خارج از کشور

 

  • فایل ویدئویی موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری خارجی

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری خارجی

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد سرمایه گذاری خارجی

 

بر این اساس در این نوشتار مطالب لازم را مورد تحلیل و بررسی قرار داده ایم. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص روش های گوناگون مهاجرت از محصول بی نظیر گام به گام تا اخذ اقامت با تدریس استاد ملک پور بهره مند گردید.

گام به گام تا اخذ اقامت
بررسی استانداردهای سرمایه گذاری در خارج از کشور

از مهمترین فاکتورهایی که در خصوص اخذ اقامت از طریق خرید سهام لازم است مورد بررسی قرار گیرد، موضوع استانداردهای سرمایه گذاری در کشور مورد نظر است. این استانداردها که شامل مواردی همچون نرخ کنترل فساد و نیز نرخ مصادره اموال در کشور مورد نظر می باشند، میزان امنیت در آن کشور را برای سرمایه گذاری بیان می دارد. در ادامه استانداردهای مهم سرمایه گذاری در کشور های گوناگون را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم.

  • نرخ کنترل فساد:

نرخ کنترل فساد نشان دهنده میزان فساد در سیستم دولت کشور مورد نظر است که در بازه عددی میان 2.5+ و 2.5- بیان می گردد. هر چقدر این عدد به 2.5+ نزدیک تر باشد، میزان کنترل فساد در آن کشور قوی تر است. در جدول زیر میزان کنترل فساد کشورهای گوناگون را مشاهده می فرمایید:

 

کشور

نرخ کنترل فساد

ایرلند

1.55

قبرس

0.64

پرتغال

0.85

یونان

-0.7

بلغارستان

-0.24

اتریش

1.6

آلمان

1.97

انگستان

1.83

فرانسه

1.32

سوئیس

2.01

  • نرخ مصادره اموال:

نرخ مصادره اموال نشان دهنده رفتار کشور مورد نظر با افراد سرمایه گذار خارجی و نیز احتمال مصادره اموال فرد توسط دولت در کشور مورد نظر است. میزان مصادره اموال در کشورهای مختلف در بازه ای میان 1 تا 7 تعریف می شود و هر چه این عدد به 1 نزدیک تر باشد، کشور مورد نظر برای سرمایه گذاری امنیت بیشتری دارد. در جدول زیر نرخ مصادره اموال کشورهای گوناگون را مشاهده می فرمایید:

 

کشور

نرخ مصادره اموال

ایرلند

1

قبرس

1

پرتغال

1

یونان

1

بلغارستان

1

اتریش

1

آلمان

1

انگستان

1

فرانسه

1

سوئیس

1

بررسی شاخص های اقتصادی تأثیر گذار بر سرمایه گذاری در خارج از کشور

یکی دیگر از موضوعاتی که در خصوص اخذ اقامت از طریق خرید سهام می بایست مورد بررسی قرار گیرد، شاخص های اقتصادی تاثیر گذار در کشور های مختلف می باشد. این شاخص ها نشان دهنده این هستند که تا چه میزان کشور مد نظر مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار مناسب است. در ادامه مطالب به تحلیل و بررسی شاخص های اقتصادی تأثیرگذار در کشورهای گوناگون برای سرمایه گذاری پرداخته ایم.

  • نرخ بیکاری:

نرخ بیکاری هر کشور نشان دهنده چگونگی برنامه دولت آن کشور در خصوص بازار کار است. هر چقدر نرخ بیکاری در یک کشور پایین تر باشد،میزان تمایل به ورود نیروی کار به مهاجرت به آن کشور بیشتر خواهد بود و آن کشور بازار کار فعال تری دارد. در جدول زیر نرخ بیکاری کشورهای گوناگون را مشاهده می نمایید:

 

کشور

نرخ مصادره اموال

ایرلند

4.93

قبرس

7.27

پرتغال

6.33

یونان

17.24

بلغارستان

4.34

اتریش

4.67

آلمان

3.04

انگستان

3.85

فرانسه

8.43

سوئیس

4.58

  • نرخ مالیات:

نرخ مالیات یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب یک کشور مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.اکثر سرمایه گذاران خارجی به دنبال پرداخت مالیات کمتر هستند، بر این اساس اطلاعاتی را در این خصوص در مورد کشورهای گوناگون در جدول زیر به نمایش گذاشته ایم که نشان دهنده نرخ مالیات در این کشورهاست:

 

کشور

نرخ مصادره اموال

ایرلند

48

قبرس

35

پرتغال

48

یونان

45

بلغارستان

10

اتریش

55

آلمان

45

انگستان

45

فرانسه

45

سوئیس

40

  • نرخ تورم:

نرخ تورم نشان دهنده میزان تغییر قیمت ها در هر کشور و نیز تعیین کننده میزان ثبات در آن کشور است. هر چقدر این عدد پایین تر باشد، کشور مورد نظر شرایط مناسب تری برای سرمایه گذاری و زندگی دارد. در جدول زیر می توان نرخ تورم در کشورهای گوناگون را مشاهده می نمایید:

 

کشور

نرخ مصادره اموال

ایرلند

48

قبرس

35

پرتغال

48

یونان

45

بلغارستان

10

اتریش

55

آلمان

45

انگستان

45

فرانسه

45

سوئیس

40

اخذ اقامت از طریق خرید سهام ملک

اخذ اقامت از طریق خرید سهام ملک یکی از مهمترین و محبوب ترین روش های اخذ اقامت می باشد.امکان سرمایه گذاری برای متقاضیان در بخش املاک و خرید سهام در این بخش اقامت برخی از کشورها را دریافت نمایند. برخی از کشورها مانند کشور پرتغال از طریق خرید سهام در پروژه هایی همچون املاک و هتل ها به متقاضیان گلدن ویزا اعطا می کند. گلدن ویزا یا ویزای طلایی نوعی اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری یا اقامت از طریق برنامه سرمایه گذاری است. این برنامه مختص اتباع ثروتمند خارجی که قصد دارند با سرمایه گذاری مقدار قابل توجهی پول یا خرید ملک اقامت یک کشور خاص را بدست آورند ، است. همانطور که گفته شد، اخذ اقامت از این روش همچنین در کشورهای دیگری همچون یونان و اسپانیا قابل انجام است. شما عزیزان می توانید اطلاعات کامل تر در خصوص اخذ اقامت از طریق خرید ملک را در مقاله زیر به دست آورید.

اخذ اقامت از طریق خرید سهام شرکت

اخذ اقامت از طریق خرید سهام شرکت نیز از جمله روش های سرمایه گذاری به حساب می آید.برخی از کشورهای اروپایی همچون اسپانیا و لتونی از طریق خرید سهام شرکت ها به متقاضیان اقامت می دهند. لازم به ذکر است از این طریق متقاضیان و سرمایه گذاران علاوه بر دریافت اقامت، سود مناسبی را نیز دریافت خواهند کرد. میزلن سرمایه گذاری در بهش سهام شرکت ها مبلغ ۱ میلیون یورو می باشد که می بایست حداقل به مدت ۵ سال این میزان سرمایه در خاک این کشور حفظ گردد. این نوشتار توسط کارشناسان متخصص موسسه ملک پور به رشته تحریر در آمده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاً حرام بوده و پیگرد قانونی دارد. در کشور لتونی نیز حداقل میزان سرمایه گذاری در بخش سهام شرکت ها مبلغ ۵۰ هزار یورو می باشد، علاوه بر این متقاضیان می بایست مبلغ ۱۰ هزار یورو نیز به دولت این کشور اهدا نمایند.

مهاجرت به مجارستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت از طریق خرید سهام و اوراق قرضه دولتی

خرید اوراق قرضه دولتی نیز یکی دیگر از زیرشاخه های اخذ اقامت از طریق خرید سهام می باشد.این روش نیز از محبوب ترین طرق سرمایه گذاری و اخذ اقامت است.لازم به ذکر است خرید سهام و اوراق قرضه دولتی در برخی از کشورها همچون سوئیس و آلمان منجر به اخذ اقامت نمی شود و تنها دریافت سود از این طریق در این کشورها امکان پذیر است.

در ادامه توضیحاتی را در خصوص چگونگی اخذ اقامت از طریق خرید اوراق قرضه دولتی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم:

  • ایرلند:

علاقه مندان با خرید اوراق قرضه دولتی کشور ایرلند و سرمایه گذاری به مبلغ حداقل ۱ میلیون یورو در صندوق سپرده در  کشور ایرلند اقامت این کشور را دریافت نمایند. نکته جالب این است که این نوع  اقامت شرط حضور ندارد و فقط لازم است سرمایه فرد به مدت حداقل ۳ سال در کشور ایرلند حفظ گردد.

  • انگلیس:

 خرید اوراق قرضه دولتی در انگلستان نیز یکی از راه های اخذ اقامت در این کشور می شود. به طور کلی ۳ حالت برای سرمایه گذاری در بخش اوراق قرضه دولتی وجود دارد که به حالت ۲ میلیون پوندی، ۵ میلیون پوندی و ۱۰ میلیون پوندی تقسیم می گردد.

  • مالتا:

شما می توانید با خرید اوراق قرضه دولتی مالتا اقامت این کشور را اخذ نمایید. شما می توانید با خرید اوراق قرضه دولتی مالتا یا مواردی مانند سهام بورسی و مواردی از این دسته که توسط دولت مالتا تایید شده اند اقامت مالتا را اخذ نمایید. لازم به ذکر است که شما می بایست این سرمایه گذاری را به مدت 5 سال حفظ نمایید.

مزایا و معایب اخذ اقامت از طریق خرید سهام

بررسی مزایا و معایب اخذ اقامت از طریق خرید سهام نیز بخش مهمی است که می بایست قبل از هرگونه اقدام مورد توجه متقاضیان قرار گیرد.همانطور که گفته شود یکی از مزایای اخذ اقامت از طریق خرید سهام، دریافت سود سرمایه گذاری است.همچنین متقاضیان می توانند از این طریق برای خود، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال و بعضاً بالاتر خود اقامت دریافت نمایند.علاوه بر این می توان گفت در اکثر مواقع سرمایه افراد پس از دریافت اقامت دائم به آن ها باز می گردد. یکی از معایب اخذ اقامت از طریق خرید سهام، بالا بودن مبالغ و یرمایه گذاری مستقیم برای اخذ اقامت از این طریق است. در حالی که ممکن است افراد بتوانند از طرق دیگر همچون اثبات تمکن مالی برای دریافت اقامت اقدام نمایند.

سرمایه گذاری در اروپا

سرمایه گذاری در اروپا


سوالات متداول راجع به اخذ اقامت از طریق خرید سهام

✅ حداقل میزان سرمایه گذاری برای دریافت گلدن ویزا چقدر است؟

در کشور یونان می توان با سرمایه گذاری به مبلغ ۲۵۰ هزار یورو در بخش املاک گلدن ویزای این کشور را دریافت نمود.

✅ چه کشورهایی از طریق خرید سهام شرکت به متقاضیان اقامت می دهند؟

کشورهایی همچون انگلستان، لتونی، مالتا و... از طریق خرید سهام شرکت به متقاضیان اقامت اعطا می کنند.

✅ مزایای اخذ اقامت از طریق خرید سهام چیست؟

یکی از مزایای اخذ اقامت از طریق خرید سهام، دریافت سود سالانه علاوه بر اخذ اقامت کشور مورد نظر است.


_____________سخن پایانی درباره اخذ اقامت از طریق خرید سهام___________

اخذ اقامت از طریق خرید سهام، مهاجرت از طریق خرید سهام، اخذ اقامت از طریق خرید سهام ملک و شرکت و به طور کلی خرید سهام در اروپا و... در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفت. همان گونه که گفته شد به دلیل محبوبیت این روش در میان روش های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری همه ساله افراد بسیاری برای این روش اقدام می نمایند. از بهترین کشورها برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و خرید سهام می توان به کشورهایی همچون پرتغال، اسپانیا و انگلستان اشاره نمود اما لازم به ذکر است هر کدام از این کشور ها دارای جزئیات بسیاری در این زمینه هستند.بر این اساس توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام مطالب مورد نیاز را به طور کامل مورد تحلیل قرار دهید. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان با شماره تماس های موسسه ملک پور تماس حاصل فرمایید.همچنین شما عزیزان می توانید سؤالات خود را در پایان این مقاله مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما همراهان گرامی باشند.

امتیاز 4.43 از 5 ( 6 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
عماد صالحی
با سلام و خسته نباشید. آیا در طول دوران تحصیل می توان از طریق خرید سهام، درآمد کسب کرد؟آیا برای اقامت مشکل به وجود نمی آورد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت خیر مشکلی ایجاد نخواهد شد و بلامانع است.توصیه میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر،دریافت مشاوره تخصصی رایگان و بررسی شرایط خود روی خطوط موسسه ارتباط برقرار بفرمایید.موفق باشید.
احسان حیدری
سلام حداقل مقدار سرمایه گذاری برای خرید سهام شرکت ها در کشور لتونی چقدر می باشد و نیاز به حضور در کشور لتونی می باشد ؟ و اینکه از لحظه خرید سهام، اقامت موقت داده میشود یا باید ۵ سال بگذره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت حداقل میزان سرمایه گذاری در سهام شرکت ها در لتونی باید 50 هزار یورو باشد که شما باید در این کشور حضور داشته باشید و بعد از 5 سال می توانید اقامت دائم دریافت کنید و بعد از 10 سال نیز می توانید برای پاسپورت اقدام نمایید. پیشنهاد میکنم از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید تا روش های مختلف مهاجرتی را برای شما بررسی نمایند.
مشاوره رایگان